Het Grote GameCube Topic Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.223 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:25

jOzh

Sweet dude!

schnumi schreef op 19 februari 2003 @ 14:37:
[...]

30 euro dus ong. Hmm even over na denken maar is natuurlijk wel vet kun je je cube saves gewoon opslaan op je pc + ruilen met anderen. :)
Ja idd, denk bijvoorbeeld aan ghosts van rondetijden van Mario Kart zometeen!
Moeten er natuurlijk wel 5 geinteresseerden zijn... We zitten nu op 2 en een half ;)

[ Voor 3% gewijzigd door jOzh op 19-02-2003 14:42 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:26
Phusebox schreef op 19 februari 2003 @ 14:33:
[...]

hmm ja bij 5+ kostie:

5+ 23.61% korting 30.55 28.32

28.32 euro... daar wil ik er ook wel een voor hebben...
Vergeet niet dat je nog BTW moet betalen bij aankomst in Nederland dus de prijs komt ongeveer 5 euro hoger te liggen. Maar zeker interessant zet maar op Laupro en ik doe mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, idd, moet wel kool zijn...
btw de red faction filmmpjes op IGN zijn wel kool, alleen veel te veel gepraat naar mijn zin, is dat in het spel ook? Trouwens kanner iemand dat Gaming Life in UK posten aub

--> Geemfriek, ben jij het lief v/d zus v/e zekere Kristien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Hmmm, is inderdaad wel een stoer ding. Wellicht doe ik ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik misschien ook maar dan wil ik wel een zekere prijs hebben :D en niet duurder dan 30 euro :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
hhm, dan ga ik later ook maan sega soccer slam halen. zat te wachten tot ie 20 euro werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Ik ben vandaag naar de FRS geweest in R'dam en daar was Sega Soccer Slam nog steeds 60 Euro.
Toen heb ik maar Smuggler's Run gehaald voor 15 Euro, ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 15:26:
Ik misschien ook maar dan wil ik wel een zekere prijs hebben :D en niet duurder dan 30 euro :S
Dat gaat denk ik niet lukken. Met korting kom je op +/- 28 euro, daar moeten dan nog verzendkosten en importkosten overheen.

Wel veel interesse zo te horen! Ik zou het eventueel wel willen regelen als we genoeg mensen hebben...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 15:26:
Duurder dan 30 euro wordt het altijd. Bij Lik Sang kom je niet zonder BTW door de Duane, zeker niet bij een groter pakket, dus de prijs wordt ongeveer 32-34 euro p/s schat ik.

Edit: Was ook nog de verzendkosten vergeten, maargoed wat kost een orginele memory card voor de gamecube? €15 ofzo? Deze memory kaart heeft de grote van 16 gewone memory cards dus je bespaard altijd een hoop geld, zeker als je nog van plan bent veel spellen te kopen.

[ Voor 27% gewijzigd door Tetsuo op 19-02-2003 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

THQ Announces Sphinx
Eurocom-developed Zelda competitor GCN bound.

February 18, 2003 - Publisher THQ today announced that it would publish a new 3D adventure game called Sphinx for Nintendo's next-generation console this fall. The game, a direct competitor to the Zelda franchise, has been under development for more than a year by respected UK studio Eurocom Entertainment.
Sphinx takes players to an ancient Egypt filled with mystery and intrigue. As Sphinx, gamers can and must use their wits as well as the character's many special powers to find and return the mystic stolen crowns of Egypt before it's too late. The project sports an entirely original premise that involves new worlds, dark secrets, hundreds of fantastical creatures, magic and more.

Though further details are scarce, we also know that the game is entirely inspired by the Zelda series and that the technical wizards at Eurocom have come up with some pretty amazing visuals to back up the gameplay scenarios.

"It is THQ's goal to partner with the top creative talent in the interactive entertainment industry and the team at Eurocom is exactly that," said Alison Locke, executive vice president, THQ. "Sphinx has the potential to be something very special. With its incredible visual style and unsurpassed gameplay, we feel that Sphinx could be one of the defining games for this generation of consoles and beyond."

"Eurocom have been privileged to work with many of the richest characters and worlds in the entertainment industry. We are thrilled to partner with publishing powerhouse THQ and use our experience to create our own successful entertainment franchise," said Mat Sneap, Company Director, Eurocom. "Sphinx will engage players with rich and compelling gameplay, and our proprietary animation system brings a level of expressivity to the characters and worlds not seen before in an interactive experience."

The GameCube version of Sphinx will debut alongside the recently announced PS2 build later this year. Sphinx will be THQ's spotlight game of E3.

This is one GCN title to keep an eye on.
Afbeeldingslocatie: http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?media_id=1665183&article_id=386540&channel_id=74&page_title=THQ+Announces+Sphinx+&adString=network%3Dign%26site%3Dcube%26pagetype%3Dmediaimgthin&return_url=http%3A%2F%2Fcube.ign.com%2Farticles%2F386%2F386540p1.html

Afbeeldingslocatie: http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?media_id=1665184&article_id=386540&channel_id=74&page_title=THQ+Announces+Sphinx+&adString=network%3Dign%26site%3Dcube%26pagetype%3Dmediaimgthin&return_url=http%3A%2F%2Fcube.ign.com%2Farticles%2F386%2F386540p1.html

Afbeeldingslocatie: http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?media_id=1665185&article_id=386540&channel_id=74&page_title=THQ+Announces+Sphinx+&adString=network%3Dign%26site%3Dcube%26pagetype%3Dmediaimgthin&return_url=http%3A%2F%2Fcube.ign.com%2Farticles%2F386%2F386540p1.html

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/sphinxgcn1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/sphinxgcn2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/sphinxgcn3.jpg
mischien doen deze het wel. :)
voortaan moet je naar de pics linken. niet naar de pagina waar ze op staan :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
waverace finally in the house... 35,99

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hoera, heb net een shipping confirmation mail van therage gehad, WE6:FE is on it's way!!! 8)

Over die Lik-sang Memory Card + USB aansluiting, tot nog toe hebben we dus de volgende geinteresseerden:
jOzh
Phusebox
Schnumi (misschien)
Tetsuo
ilyc (misschien)
Darth Maul (misschien)
Zero00 (misschien)

[ Voor 5% gewijzigd door jOzh op 19-02-2003 18:45 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe mij er maar bij (misschien) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 15:21:
ja, idd, moet wel kool zijn...
btw de red faction filmmpjes op IGN zijn wel kool, alleen veel te veel gepraat naar mijn zin, is dat in het spel ook? Trouwens kanner iemand dat Gaming Life in UK posten aub

--> Geemfriek, ben jij het lief v/d zus v/e zekere Kristien?
nee ,waarom :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
jOzh schreef op 19 February 2003 @ 18:21:
Hoera, heb net een shipping confirmation mail van therage gehad, WE6:FE is on it's way!!! 8)

Over die Lik-sang Memory Card + USB aansluiting, tot nog toe hebben we dus de volgende geinteresseerden:
jOzh
Phusebox
Schnumi (misschien)
Tetsuo
ilyc (misschien)
Darth Maul (misschien)
Zero00 (misschien)
Dat lijkt mij ook wel interessant! >:) Ik wil best meedoen, maar dan wil ik wel zeker weten dat het een beetje een fatsoenlijke memory card is en niet één of ander bagger ding.. :) 't ziet er iig wel veelbelovend uit..

(hoe duur gaat dat dan precies kosten? Zo'n € 35,- per persoon ofzo?)

[ Voor 7% gewijzigd door blakez op 19-02-2003 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij lik-sang trouwen nog nooit iets gemerkt van btw en import kosten heb vandaag mijn paket met besteld spul binnen gekregen en ik heb er 60 euro voor betaald(incl verzendkosten) net zoals op de site van lik-sang stond aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

admiral866

The King Personality Disorder

jOzh schreef op 19 February 2003 @ 18:21:

jOzh
Phusebox
Schnumi (misschien)
Tetsuo
ilyc (misschien)
Darth Maul (misschien)
Zero00 (misschien)
Ik doe ook mee ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

blakez schreef op 19 February 2003 @ 19:31:
Dat lijkt mij ook wel interessant! >:) Ik wil best meedoen, maar dan wil ik wel zeker weten dat het een beetje een fatsoenlijke memory card is en niet één of ander bagger ding.. :) 't ziet er iig wel veelbelovend uit..

(hoe duur gaat dat dan precies kosten? Zo'n € 35,- per persoon ofzo?)
Tja, ik heb geen idee wat de kwaliteit van die memory card is...
Ik denk dat je voor de prijs wel moet uitgaan van minimaal €35 idd, volgens Lik-sang is $30,55 --> €28,32 maar de credit-card maatschappij rekent altijd wat ruimer (oftewel, wisselkosten). Dan heb je nog verzendkosten van Lik-sang naar Nederland en dan nog verzendkosten van degeen die de inkoopactie organiseert (ik?) naar de rest.
Bij 10 artikelen krijgen we overigens weer extra korting (maar liefst 2,35% meer :P )

Geinteresseerden voor Memory Card + USB aansluiting
jOzh
Phusebox
Schnumi (misschien)
Tetsuo
ilyc (misschien)
Darth Maul (misschien)
Zero00 (misschien)
Blakez (misschien)
admiral
Deddiekoel
Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 19:40:
Ik heb bij lik-sang trouwen nog nooit iets gemerkt van btw en import kosten heb vandaag mijn paket met besteld spul binnen gekregen en ik heb er 60 euro voor betaald(incl verzendkosten) net zoals op de site van lik-sang stond aangegeven.
Juich maar niet te vroeg, meestal krijg je een rekening achteraf...

[ Voor 8% gewijzigd door jOzh op 19-02-2003 21:43 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik doe ook mee met het memorycard verhaal! ik wil er wel eentje met 1024 1019 blocks! woeiii!

en het is een serieuze post... ook al komt ie niet zo over ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Fubaruba op 19-02-2003 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik wil ook die USB memcard! Count me in for sure!

AC is nl. net verzonder door DVDBO!!!

[ Voor 14% gewijzigd door Deddiekoel op 19-02-2003 20:43 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo toch veel mensen die er 1 willen hebben. Als we er 10 nemen, krijgen we dan nog meer korting? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
Deddiekoel schreef op 19 February 2003 @ 20:42:
Ik wil ook die USB memcard! Count me in for sure!

AC is nl. net verzonder door DVDBO!!!
Bij AC zit al een memory card dus daar heb je em niet voor nodig :P, maar heb net ook bericht gekregen dat AC onderweg is!! :D

Maar even iets anders als deze inkoopaktie doorgaat dan zou ik het toch even officieel aanvragen of het mag bij een modje en eventueel een ander topic openen, zodat deze niet een onoverzichtelijke bende wordt :).

[ Voor 25% gewijzigd door Tetsuo op 19-02-2003 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 19 februari 2003 @ 20:02:

Juich maar niet te vroeg, meestal krijg je een rekening achteraf...
Nee dat is het em juist ik had het afschrift vorige week al , en heb vandaag pas mijn spul binnen gekregen.
Dus lijkt me dat de kosten al bij de prijs in gerekend zijn of dat ze geen extra kosten rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ok jongens, vertel mij eens ff bij welke site ik Animal Crossing het goedkoopst kan importeren.. :) En is dat trouwens waar dat je bij AC een gratis memory card krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 20:44:
Zo toch veel mensen die er 1 willen hebben. Als we er 10 nemen, krijgen we dan nog meer korting? :p
Hopelijk wel :P :9 _/-\o_

Ik was dit te gaan orderen op 7 maart:
Afbeeldingslocatie: http://62.177.158.136/jeroen/tobuy.jpg
Of zegt iemand je bent gek dat moet je kopen :?

8)7 Sorry van ed onduidelijkheid :X

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Zo kheb MK:DA gekocht... heb ff gespeeld en het bevalt me goed :D
Nog niet veel fatalities enzo gezien maar dat komt wel.. wel de extra's gezien en die zijn gaaf.. vooral dat je nog zoveel kan kopen enzo is erg gaaf gedaan, evenals het profiel met password :)

Naja.. ik denk dat ik er nog veel speeluurtjes aan zal beleven... kvind het wel jammer dat raiden niet meteen in het spel zit... mja...

ik gaat nu weer verder gamen.. :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

GolbeZeromus schreef op 18 februari 2003 @ 22:04:
Nou, ik ga weer verder het verdriet verwerken :'( , vandaag mijn auto total loss gereden :( :( :(.
Sjs das minder :( Je bolide in barrels. What happened? Je kunt nog posten zo te zien dus zelf geen ernstig letsel gelukkig :)

PS Ik rijd volgende keer niet met je mee denk ik GZ ;)

Nee, niets ernstigs. Koppelingsplaten waren kapot. Of de versnellingsbak. Dit was de volgorde waarin de ANWB experts mijn wagen bekeken/beluisterden/hun oordeel velden. Aangezien de garage erover denkt dat het zo'n 700 Euro gaat kosten, heb ik daarvoor bedankt. Hij kostte immers 500 Euro en zoals je weet is hij dan total loss te verklaren. Dus geen botbreuken, uitgescheurde spieren, doorgesneden oogballen en dat sort taferelen.
sebastius schreef op 19 februari 2003 @ 00:23:
[...]

Ik zag het hier nog niet staan en ik denk: Goh, laat ik de tweakers dit heugdelijke nieuws niet onthouden.
Toch bedankt dat je zo met ons begaan bent :)
Je hebt inderdaad wel leuke spellen, maar niet de toppers. Ik zie geen ED of RE. En misschien is het een mogelijkheid om een Freeloader te kopen. Spellen importeren en je vrienden uitlachen met spellen die zij nog lang niet kunnen spelen. >:)
daFubar schreef op 19 February 2003 @ 11:31:
[...]
Waarom zegt niemand Eternal Darkness: Sanity's Requiem wat mijns inziens een van de beste Cube spellen van het moment is...

* GZ heeft hem na een week weer terug moeten brengen naar de videotheek en is nu te vinden op de keileweg in een strak jurkje om zo een exemplaar te kunnen bekostigen
Haha, jij bent echt geflipt. :P
spaceboy schreef op 19 February 2003 @ 12:10:
[...]

Ik durf het niet aan, om ED te proberen. Destijds Resident Evil gekocht, maar zelden zo'n verrot spel gespeeld. Het ziet er misschien leuk uit, maar de playability is "near-zero". Misschien toch maar 's ED bij een aanbiedinkje op de kop tikken.
RE en ED zijn twee totaal verschillende spellen. OK, ze hebben allebei het horror/schrik effect in zich, maar de gameplay is totaal anders. In ED heb je veel meer bewegingsvrijheid met allerlei polly achtige omgevingen. In RE heb je een stuk minder bewegingsvrijheid. Desondanks vind ik persoonlijk RE toffer, omdat het vooral veel "enger" is. As for ED, die moet ik nog steeds uithalen.

Valt me trouwens op dat er niemand is die én ED én RE goed vind. Er is altijd iemand die maar één van de twee leuk vind.
ReCreator schreef op 19 February 2003 @ 21:05:
Zo kheb MK:DA gekocht... heb ff gespeeld en het bevalt me goed :D
Nog niet veel fatalities enzo gezien maar dat komt wel.. wel de extra's gezien en die zijn gaaf.. vooral dat je nog zoveel kan kopen enzo is erg gaaf gedaan, evenals het profiel met password :)

Naja.. ik denk dat ik er nog veel speeluurtjes aan zal beleven... kvind het wel jammer dat raiden niet meteen in het spel zit... mja...

ik gaat nu weer verder gamen.. :D
Veel plezier ;). Vind het trouwens wel jammer dat je per mannetje maar één fatality hebt. :/.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
huh is dat van liksang waar? kan ik metroid binnen 24 uur binnen hebben? !

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Tetsuo schreef op 19 February 2003 @ 20:46:
[...]

Bij AC zit al een memory card dus daar heb je em niet voor nodig :P, maar heb net ook bericht gekregen dat AC onderweg is!! :D
Het gaat mij ook niet om die Memcard, die zal voor dagelijks gebruik denk ik best hard zuigen. Maar het feit dat ik nu AC files kan gaan uitwisselen lijkt mij erg koel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

ReCreator schreef op 19 februari 2003 @ 21:05:
Kijk nog 's goed... :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Tetsuo schreef op 19 February 2003 @ 20:46:
[...]

Aargh, waarom die van mij nog niet dan ;(
Maar even iets anders als deze inkoopaktie doorgaat dan zou ik het toch even officieel aanvragen of het mag bij een modje en eventueel een ander topic openen, zodat deze niet een onoverzichtelijke bende wordt :)
Hmm, ja ik denk dat ik dat dan doe als ik weet dat er genoeg animo is. Tot nog toe veel mensen die er *misschien* een willen, daar schiet ik niet echt veel mee op natuurlijk.

Over de kwaliteit van die Memory Card, op zich is het natuurlijk ook een mogelijkheid om em alleen voor het uploaden/downloaden te gebruiken en niet voor het permanent opslaan van je saves. Zo loop je niet het risico dat straks je saves corrupt zijn.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 19:25
jOzh schreef op 19 February 2003 @ 14:20:
Hey, heeft iemand dit al eens gezien? Memory Card + USB aansluiting
Met dat apparaat kun je je savegames via internet versturen. Lijkt me een erg handig ding voor Animal Crossing en vooral Winning Eleven!

/Edit
Hmm, heb net ff gezocht met HGT-search, dit was idd al bekend :P
Maar goed, blijft een erg handig ding! En bij lik-sang krijg je korting als je er 5 of meer besteld, dus IA anyone?
Count me in. :)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

misschien stom idee.... maar kwil ut toch ff melden....

als de gamecube online gaat..kun je dan zo ook niet gegevens uitwisselen ? via de online - optie van de gamecube ?

als dit kan, heeft niemand meer zo'n ding nodig natuurlijk (of je moet niet online gaan :X )

stom idee ? of nie }:O

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Dude, je moet raiden eerst unlocken om ermee te kunnen vechten. Je kunt wel al tegen hem vechten, maar dat is niet cool. Je moet daarvoor een bepaalde Koffin openen, maar ik zal maar niet zeggen welke, want dat is flauw....

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Yohann!s schreef op 19 februari 2003 @ 22:41:
misschien stom idee.... maar kwil ut toch ff melden....

als de gamecube online gaat..kun je dan zo ook niet gegevens uitwisselen ? via de online - optie van de gamecube ?

als dit kan, heeft niemand meer zo'n ding nodig natuurlijk (of je moet niet online gaan :X )

stom idee ? of nie }:O
Tja, het online-gebeuren van de GameCube is nogal vaag als je het mij vraagt. Tot nog toe is alleen PSO een online-spel.
Om bestanden online uit te wisselen moet er een soort van e-mail service opgezet worden, of iig servers waarnaar je stuff kan uploaden. Zou inderdaad een mogelijkheid zijn maar in de nabije toekomst lijkt het me niet waarschijnlijk...

jOzh
Phusebox
Schnumi (misschien)
Tetsuo
ilyc (misschien)
Darth Maul (misschien)
Zero00 (misschien)
Blakez (misschien)
admiral
Deddiekoel
Bloodknight

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAAAAA!!! Net Monkey Ball op expert uitgespeeld!!! Eindelijk!
Net op tijd, over 2 weken ofzo komt deel 2 hier :)

Verwijderd

Hoi allemaal :+
was er weer es een keertje , hehe 8)7

• Fubaruba
jOzh!!!!!

Ik wil ook zo'n apparäte!!!!
waarom sta ik er nog niet bij?
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 00:40:
Hoi allemaal :+
was er weer es een keertje , hehe 8)7
HEIL aan de enige echte HGGCT oprichter!!! (nouja, dat was iemand anders, maar deze jongen begon met het pal cube topic!)

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 68% gewijzigd door Fubaruba op 20-02-2003 00:53 ]

• Deddiekoel
Heeft iemand Janmaster nog wel eens gezien? Hij wilde mijn 2e FL hebben maar ik heb nog niets van hem vernomen. Ik heb hem proberen te mailen en mijn adres hier gepost...

Dus gooi ik hem dan maar in de algehele verkoop:

1 Freeloader versie 1.06B nieuw, voor 30 eurootjes

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
GolbeZeromus schreef op 19 February 2003 @ 21:20:
[...]
Valt me trouwens op dat er niemand is die én ED én RE goed vind. Er is altijd iemand die maar één van de twee leuk vind.
[...]
Nou dat zit zo.. ik had als 1e spel voor m'n GC dus ED gehaald.
Vond het echt fantastisch omdat je snel doorhad hoe je het moest spelen.
Hele fijne besturing.. prettige afwisseling van omgevingen en spelers.. toch wel aardig creepy momenten en gewoon een goede sfeer.

Toen ik daarna RE ging spelen vond ik het enorm tegenvallen.. ok het intro filmpje was erg leuk maar toen ik het poppetje moest besturen viel dat al enorm tegen.
Na een tijdje lukte dit wel aardig en viel pas echt op hoe eng dit spel is door de prachtige omgeving, misselijkmakende enge muziek soms en veel schrikmomenten.

Het enige kutte is dat het een tijdje duurt voor je de plattegrond van het mansion in je hoofd hebt, want als je met z'n 2'en speelt en omstebeurt speelt, weet je vaak niet waar je heen moet enzo. Maar als je er eenmaal inzit is het zeker een heel goed spel en ik ga 'm denk ik ook wel kopen als ie 30-40 euro kost (wat zeker wel gebeurt als RE:0 uitkomt..)

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

daFubar schreef op 20 februari 2003 @ 00:51:
jOzh!!!!!

Ik wil ook zo'n apparäte!!!!
waarom sta ik er nog niet bij?
Gefixed :)

jOzh
Phusebox
Schnumi (misschien)
Tetsuo
ilyc (misschien)
Darth Maul (misschien)
Zero00 (misschien)
Blakez (misschien)
admiral
Deddiekoel
Bloodknight
*daFubar*

Grab shell dude!

Verwijderd

Weet je trouwens wat me opvalt aan de cube. Niemand heeft hem nog gehackt! Een hele tijd geleden waren er wel filmpjes van zogenaamde gehackte cubes maar die waren allemaal fake. Ik vind dit echt gewoon geweldig. Nintendo good work! Hoop ook dat ze het nooit voor elkaar krijgen.

Verwijderd

shit heb ik net mortal kombat uitgespeeld, kom ik er achter dat ik mijn profiel niet geladen heb |:( Dus geen muntjes verzameld. Waarom laad mijn profiel niet automatisch :(

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 19 February 2003 @ 21:20:
[...]
Sjs das minder :( Je bolide in barrels. What happened? Je kunt nog posten zo te zien dus zelf geen ernstig letsel gelukkig :)

PS Ik rijd volgende keer niet met je mee denk ik GZ ;)

Nee, niets ernstigs. Koppelingsplaten waren kapot. Of de versnellingsbak. Dit was de volgorde waarin de ANWB experts mijn wagen bekeken/beluisterden/hun oordeel velden. Aangezien de garage erover denkt dat het zo'n 700 Euro gaat kosten, heb ik daarvoor bedankt. Hij kostte immers 500 Euro en zoals je weet is hij dan total loss te verklaren. Dus geen botbreuken, uitgescheurde spieren, doorgesneden oogballen en dat sort taferelen.
Arme jongen
Reageert niemand op jouw auto ongeluk dus doe je het zelf maar :? :+
Tja het is kut voor je maar het feit dat je nog postte gaf mij het gevoel dat je nog leefde en het na kon vertellen.
Iig veel sterkte ermee :)
*Meld zich*
Ik ben de gek die ze allebij leuker vind :+
Veel plezier ;). Vind het trouwens wel jammer dat je per mannetje maar één fatality hebt. :/.
Nee het is jammer dat je het niet met de stick kan spelen |:(
Dat is voor mij genoeg reden om hem niet te kopen (tenzij die SC2 Arcade Stick er wel mee werkt :P)
jOzh schreef op 20 February 2003 @ 08:49:
[...]

jOzh
Phusebox
Schnumi (misschien)
Tetsuo
ilyc (misschien)
Darth Maul (misschien)
Zero00 (misschien)
Blakez (misschien)
admiral
Deddiekoel
Bloodknight
*daFubar*
Gamegod :+

• Phusebox
Verwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 19:40:
hmm ja en dan 2-3 weken nadat je je pakketje hebt gekregen krijg je een brief van UPS of FedEx of waar het mee verstuurt is: en daarin staat dan fijn dat je ff xx euro moet overmaken...

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lol dan moet hij die zeker nog krijgen. :X :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Phusebox
Street Racing Syndicate

hmm voor het eerst een racegame naar Nintendo die lijkt op GT, SegaGT enz...
ik ben benieuwd... overigens komt hij ook op PS2 en Xbox

Afbeeldingslocatie: http://carsmedia.ign.com/cars/image/GTSCel.jpg

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Maakt niet uit zolang het maar een goede racegame is. :) Exclusief zou natuurlijk fantastisch zijn maarja.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• ilyc
Ziet er nog niet echt enerverend uit, doch dat zegt nog niks in dit (waarschijnlijke vroege) stadium.

Wie is de ontwikkelaar?

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

volgens mij 3DO je weet wel van die walgelijke army man games. :X

hiero

kijk maar eens op die pagina en dan helemaal rechts onderaan. Ik weet dus niet of het wel iets word. :P

[ Voor 55% gewijzigd door schnumi op 20-02-2003 12:05 ]

• Phusebox
schnumi schreef op 20 februari 2003 @ 12:04:
volgens mij 3DO je weet wel van die walgelijke army man games. :X
3DO(A).... die ooit met een eigen console kwamen die al failliet was voor ie in de winkel lag

• Hidde
  • Laatst online: 15-09 11:59
Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 09:38:
Weet je trouwens wat me opvalt aan de cube. Niemand heeft hem nog gehackt! Een hele tijd geleden waren er wel filmpjes van zogenaamde gehackte cubes maar die waren allemaal fake. Ik vind dit echt gewoon geweldig. Nintendo good work! Hoop ook dat ze het nooit voor elkaar krijgen.
Ja, ze leken dan zo echt als het maar kan.
Wat was er nep aan wil ik graag weten? :X

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hidde schreef op 20 februari 2003 @ 13:07:
[...]

Ja, ze leken dan zo echt als het maar kan.
Wat was er nep aan wil ik graag weten? :X
alles. dat was dus geen echt filmpje maar gewoon nep. Ze hadden bijv een andere cube op de grond staan die ze niet lieten zien maar die dus gewoon aangesloten was.

• Fubaruba
jOzh schreef op 20 February 2003 @ 08:49:
[...]

jOzh
Phusebox
Schnumi (misschien)
Tetsuo
ilyc (misschien)
Darth Maul (misschien)
Zero00 (misschien)
Blakez (misschien)
admiral
Deddiekoel
Bloodknight
*daFubar*
kijk! daar hebben we wat aan ;)

Verwijderd

daFubar schreef op 20 February 2003 @ 14:52:
[...]

kijk! daar hebben we wat aan ;)
vergeet mij niet :'(

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ik heb net een mailtje gestuurd naar IceStorm voor toestemming om een apart topic te starten voor deze inkoopactie, zal het binnenkort wel horen dan.

jOzh
Phusebox
Schnumi (misschien)
Tetsuo
ilyc (misschien)
Darth Maul (misschien)
Zero00 (misschien)
Blakez (misschien)
admiral
Deddiekoel
Bloodknight
daFubar
Gamegod

Ok, dan nog even dit; Mind Reader, compleet oftopic maar it's freakin me out!! Iemand die weet hoe dit werkt???

Grab shell dude!

Verwijderd

jOzh schreef op 20 February 2003 @ 15:14:
Ik heb net een mailtje gestuurd naar IceStorm voor toestemming om een apart topic te starten voor deze inkoopactie, zal het binnenkort wel horen dan.

jOzh
Phusebox
Schnumi (misschien)
Tetsuo
ilyc (misschien)
Darth Maul (misschien)
Zero00 (misschien)
Blakez (misschien)
admiral
Deddiekoel
Bloodknight
daFubar
Gamegod

Ok, dan nog even dit; Mind Reader, compleet oftopic maar it's freakin me out!! Iemand die weet hoe dit werkt???
_/-\o_ Ja ik sta er ook tussen :) _/-\o_

Ja elke keer komt er een getal deelbaar uit door 9
Reken maar na en kijk maar goed ;)

Verwijderd

nog steeds geen stats......

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nope vreemd. :) Wat zou D³ aan het doen zijn? Toch niet weer zijn Mario Kart records aan het aanscherpen kom op zeg. :P

Verwijderd

Ja dat doet hij dus wel, serieus.
Hij kan zo te zien maar een ding :D

Verwijderd

Phusebox schreef op 20 februari 2003 @ 10:40:
[...]

hmm ja en dan 2-3 weken nadat je je pakketje hebt gekregen krijg je een brief van UPS of FedEx of waar het mee verstuurt is: en daarin staat dan fijn dat je ff xx euro moet overmaken...
Denk het dus echt niet he hier ff een stukje uit mijn factuur:

Pacific Game Technology (Holding) Limited
Unit B, 17/F, Broadway Centre
93 Kwai Fuk Road, Kwai Chung, NT
Hong Kong

Fax: +852-2386 2851

Commercial Invoice - Internet Transaction

--------------------------------------------------------------------------------

Order 130418, 2003/02/03

Qty. Products Total

--------------------------------------------------------------------------------

1 SNES Killer Instinct (US Version) [Repacked] (Nintendo) 8.27
1 SNES Super Star Wars: The Empire Strikes Back (US Version) (THQ) 9.28
1 Dreamcast Visual Memory Card (VMS/VMU) (Sega) 11.05
1 Sonic Adventure 2 Birthday Pack limited edition (JAP) (Sega) 9.19
1 Shipping 22.29

Total: (EUR) 60.08

Shipping method AIRMAIL (1.24 kg)
Tracking Number: RR783923375HK

Country of origin (unless otherwise mentioned): HK

De shipping costs zitten er dus al lang en breed bij ingerekend als je bij lik-sang besteld.

Ik heb er nu al 3x iets besteld en ik heb nog nooit een rekening gehad buiten mijn creditcard afschriften om.

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Shipping is iets anders dan invoerrechten, die betaal je niet aan Lik-sang maar aan de overheid...

Grab shell dude!

Verwijderd

jOzh schreef op 20 February 2003 @ 17:26:
Shipping is iets anders dan invoerrechten, die betaal je niet aan Lik-sang maar aan de overheid...
Dat weet ik maar phuse zit te zeuren dat ik nog een rekening krijg voor de verzendkosten , terwijl die er bij in zitten.
Invoer rechten betaal je wel ja komt meestal een paar week laten binnen.

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 17:41:
Dat weet ik maar phuse zit te zeuren dat ik nog een rekening krijg voor de verzendkosten , terwijl die er bij in zitten.
Ow sorry, ik bemoei me met iets waar ik niks vanaf weet :D

Hey, ik heb nu vanmiddag een mailtje gestuurd naar IceStorm over een apart topic voor de inkoopactie, maar nog niks gehoord... Dat topic heb ik nu wel zo'n beetje af maar ik moet dus op toestemming wachten voor ik die aan kan maken?

Grab shell dude!

• BloodKnight
  • Laatst online: 19:25
Sig van DaRtH MauL:
HEEFT IEMAND EEN PHP SITE VOOR ME ?
Verwijderd schreef op 15 februari 2003 @ 13:46:
Wie had hier nou PHP ruimte nodig? Ik kan het wel op de mijne zetten.
Misschien helpt dit. O-)

Omae wa mō shindeiru.

Verwijderd

Ja bedankt hij heeft aleen geen email staan :(

• Phusebox
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 17:41:
[...]

lees dan blinde mol :+
ik zeg helemaal nergens verzendkosten
ik zeg dat je een rekening krijgt van het 'shipping' bedrijf met daarin de BTW en invoerrechten

Verwijderd

Phusebox schreef op 20 februari 2003 @ 18:42:
[...]

lees dan blinde mol :+
ik zeg helemaal nergens verzendkosten
ik zeg dat je een rekening krijgt van het 'shipping' bedrijf met daarin de BTW en invoerrechten
ow zeg dat dan :P ;)

• Deddiekoel
Hmmm, ik heb net MP eindelijk kunnen lenen maar ik wacht zeker wel tot de PAL versie (klein maandje) want bij de 1e de beste lift liep ie vast...

Erg irritant, maar ik hoop dat het in de PAL versie verholpen is! Ik zit nu nog te twijfelen of ik ook met Zelda tot PAL wacht...

Verwijderd

heeft iemand mischien nog een url met dat fake plaatje ( opvolger van de gamecube) :)

Verwijderd

En we zijn al ver over de helft... ;(

• blakez
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 19:45:
heeft iemand mischien nog een url met dat fake plaatje ( opvolger van de gamecube) :)
Deze bedoel je?? :)

[sarcastische mode]
ff een paar pagina's terug bladeren is ook een kunst hè.. ;)
[/sarcastische mode]

[ Voor 18% gewijzigd door blakez op 20-02-2003 20:00 ]

Verwijderd

blakez schreef op 20 February 2003 @ 19:59:
[...]

Deze bedoel je?? :)

[sarcastische mode]
ff een paar pagina's terug bladeren is ook een kunst hè.. ;)
[/sarcastische mode]
die n00bs van tegenwoordig ;)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Deddiekoel schreef op 20 februari 2003 @ 19:20:
Hmmm, ik heb net MP eindelijk kunnen lenen maar ik wacht zeker wel tot de PAL versie (klein maandje) want bij de 1e de beste lift liep ie vast...

Erg irritant, maar ik hoop dat het in de PAL versie verholpen is! Ik zit nu nog te twijfelen of ik ook met Zelda tot PAL wacht...
haha serieus? Nou ik heb hem al ik weet niet hoe lang gespeelt maar nog geen 1x vastgelopen nergens. Zal wel een goede druk hebben gehad. :P

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik heb net dat filmpje weer zitten kijken van F-Zero die (ik dacht) ds een keer had gepost. KIP-PE-VEL als ik dat deuntje van Big Blue hoor. Ram- - - PamPam- - -Ram- - - PamPam. Heerlijk. Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen: Nintendo & Sega roelen!!!! (en dan bedoel ik dus dat Sega er nooit bij zou zijn in die uitspraak ;) )

En hoeveel van die spellen heb je daadwerkelijk uitgespeeld blakez???

[ Voor 12% gewijzigd door GZ op 20-02-2003 21:47 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• blakez
Ik had gewoon even zin om al m'n gamecube spellen eens op de foto te zetten.. aanschouw mijn "mega" collectie! ;)

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/spellen1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/spellen2.jpg

Toch wel al redelijk veel spellen sinds 3 mei eigenlijk.. Ben er best trots op.. :7 Op hoeveel spellen zitten jullie eigenlijk? :?

[ Voor 58% gewijzigd door blakez op 20-02-2003 22:38 ]

Verwijderd

OK dan MP en AC van dvdboxoffice zijn gisteren geshipped! Blijbaar heeft m'n mailtje indruk gemaakt (NOOOOOOOOOT! :P ) :D Ennuh trouwens over die USB-mem card... COUNT ME IN! :P Is wel handig voor WE:6 idd, nu nog iemand zo gek krijgen om alles te gaan editten! :P

SSS was heb ik in een FRS in Utrecht (die ene bij de catharijne bioscoop) gekocht.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 21:21 ]

• RSP
  • Laatst online: 19-09 16:17

RSP

dat Capcom vs SNK is dat dope? heb marvel vs capcom 2 en Marvel vs SNK op de Dreamcast wel, als 't hetzelfde is hoef ik geen nieuwe natuurlijk :)

Verwijderd

RSP schreef op 20 February 2003 @ 21:31:
dat Capcom vs SNK is dat dope? heb marvel vs capcom 2 en Marvel vs SNK op de Dreamcast wel, als 't hetzelfde is hoef ik geen nieuwe natuurlijk :)
t'is wel een leuk spel maar er kan niks op tegen marvel vs capcom 2 (waar ik al eeuwen naar op zoek ben en nog steeds niet heb :( )

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

sittard -> gamecity
roermond -> bart smit
roermond -> intertoys

This is the Way.

• RSP

RSP

Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 21:50:
t'is wel een leuk spel maar er kan niks op tegen marvel vs capcom 2 (waar ik al eeuwen naar op zoek ben en nog steeds niet heb :( )
Ik begrijp wat je bedoelt. MvC2 is echt een meester onder de meesters. de lading aan actie die je in die game ziet... prachtig :) jammer dat die games niet uitkwamen voor de SNES. games die in de buurt kwamen waren Street Fighter Alpha en Turtles Tournament Fighters waarvan ik de laatste nog steeds heb liggen :) 2x zelfs

• Hidde
  • Laatst online: 15-09 11:59
Chrono Cubed!?

Dollerz:
I've emailed and talked to SO many people and I've failed miserably. My task? Find out ANY, and I mean ANY info on the third Chrono [Trigger] game (if it exists). I've heard the names "Chrono Break" and "Chrono Flash" a few times...but NOBODY knows anything about it!!

Do YOU guys?

I'm pretty sure the only pertinent information anyone has is that Square copyrighted "Chrono Break" a few years ago. That really doesn't mean anything except that they could possibly make a game entitled "Chrono Break" sometime, but they could also not.

Chrono Break
The story offers an alternate possibility to the Chrono Cross universe. Currently set at AD 1005, where the continent of Zenan is on the verge of collapse. The concept of magic is almost gone from this world, and an artififact known as the Chrono Break holds key to the world's magic dilemma. Also, the protagonist appears to intervene in a vengeance-plot set forth by a young boy with blue-eyes and no historic background. Looks like this title is for the GBA.

Chrono Trigger 2
The story takes place in the central continent of Zenan. The history is synchronized with the setting of Chrono Break. It seems to say that there was a war going on against Pourre and some kind of "relevation" was clarified at the end of this war, something about some "demonic family" (I'm not clear on that sentence). The hero (whom was also the prince of Guardia) was expelled from the kingdom under the order of the minister. Chrono Trigger 2 is being developed for the Game Cube.

Both slated for a 2003 summer release.

Bron :
Nphiles

Goed nieuws, ben benieuwd hoe het uit zal pakken. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hidde op 20-02-2003 22:04 ]

• geemfriek
welke pack zou ik kopen ?
die met Ethernal Darkness of die met Pikmin?

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
pikmin is erg leuk als je er van houd en eternal darkness ook

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

wanneer kwam die gameboy-player voor onder de cube, weer in nederland uit ? ergens in maart toch ?

kga dat ding wel kopen dnek ik.. kan ik leuke mario games spelen, met de gamecube controller... lijkt dan weer op de Nes tijdperk :+

leip, want ik heb al 2 nes-sen staan 8)7

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• geemfriek
evilpin0 schreef op 20 February 2003 @ 22:14:
pikmin is erg leuk als je er van houd en eternal darkness ook
maareuh ,waarover gaat die pikmin eigelijk :?

• RSP

RSP

geemfriek schreef op 20 februari 2003 @ 22:18:
maareuh ,waarover gaat die pikmin eigelijk :?
Plantjes :) je moet ze plukken en opdrachten geven. op deze manier moet je vijanden verslaan en obstakels overwinnen, meer 'n soort puzzel game dus.
m'n broertje vind 'm top maar ik hou er niet zo van. ik zou voor ED gaan :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/oost.west/gc3.gif

omfg @ silverbolt

ff offtopic hoor, maar je logo is echt machtig ruig _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

echt kewl :) en zeker als MultiMedia Vormgever (die best kritisch is) vind ik het echt rete strak :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 22:27 ]

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 22:27:
[afbeelding]

omfg @ silverbolt

ff offtopic hoor, maar je logo is echt machtig ruig _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

echt kewl :) en zeker als MultiMedia Vormgever (die best kritisch is) vind ik het echt rete strak :)
ik vind hem ook zeer strak jah lekker ruig. :P :)

btw: teken bij mij maar je contract ik was eerst! :+ ;)

[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 20-02-2003 22:29 ]

• blakez
Goed nieuws voor de Megaman fans onder ons! :P
London – 19 February, 2003 – Capcom Eurosoft today confirmed its intention to bring Mega Man to the Nintendo GameCube with the release of Mega Man Network Transmission this spring. Classic Mega Man action is combined with cel shaded characters and sharp 3D environments to create a fresh visual style for the franchise. Mega Man Network Transmission takes familiar characters and elements from the Game Boy Advance titles Mega Man Battle Network and Mega Man Battle Network 2, detailing what transpired between these games.
Het volledige bericht kan je hier lezen.. :)

[ Voor 4% gewijzigd door blakez op 20-02-2003 22:37 ]

• Phusebox
wanneer komt Super Monkey Ball 2 eigenlijk in Europa uit?

Verwijderd

Over 2 weken dacht ik :) maar pin me er niet op vast

Ik hoorde van me baas iig dat we em ongeveer over 2 weken kregen :)

Verwijderd

schnumi schreef op 20 February 2003 @ 22:29:
[...]

btw: teken bij mij maar je contract ik was eerst! :+ ;)
hmm... :? wat bedoel je :o

edit:
omg, had best in 1 post gekunt 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 22:56 ]

• Phusebox
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 22:55:
Over 2 weken dacht ik :) maar pin me er niet op vast

Ik hoorde van me baas iig dat we em ongeveer over 2 weken kregen :)
hmm ik ben geneigd hem nu nog US te kopen... hehe
stupid me...

• Deddiekoel
SMB 2, PSO en RE 0 komen meen ik 7 Maart uit...

SMB 2 en RE 0 rokken iig enorm hard!

En PSO MOET ik ook hebben, lijkt me erg koel

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 22:56:
[...]

hmm... :? wat bedoel je :o

edit:
omg, had best in 1 post gekunt 8)7
nee was meer als grapje bedoelt. :P

Verwijderd

schnumi schreef op 20 February 2003 @ 23:08:
[...]

nee was meer als grapje bedoelt. :P
ja snap ik :P maar ik snapte niet waar het over ging :D

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

ik wil ook wel zon memory ding
count me in dus..

Ik ga jullie nu weer wat vaker pesten >:) , want na een tijd van 56k inbellen heb ik nu ADSL en kan ik dus weer op de hoogte blijven van het laatse niews (alles is hier meestal eerder dan de grote sites)

aan de andere kant heb ik ook een vrij dikke niewe pc.. en ik ben nu een beetje UT2k3 verslaafd (CS zuigt :P ) en ik heb mijn cube al een paar weken daarom niet aangeraakt ook al moet ik een paar spellen nog uitspelen

This space is occupied

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.