wfvn schreef op 19 januari 2003 @ 15:44:
[...]
Ik heb me het schompes gelachen om die (sorry dat ik het zeg) crap:
Even een quote van dat topic (waarbij ik direct wat commentaar tussendoor pleur in het rood)
[...]
Kortom.... Ik heb echt zitten lezen met in m'n hoofd 'zielig/kortzichtig/narrow-minded'
Tsjah... niks aan toe te voegen. Je kunt nu wel heel dramatisch de schuld bij de moderators gaan zoeken, maar is dat echt zo? Zijn wij nu ineens de schuld van de sluiting? Let wel, de goede gebruikers van de HK zijn inderdaad ook niet de schuldigen van de sluiting. Wie dan wel? Tsjah daar is al genoeg over gezegd. Overigens worden alle ideeen wel meegenomen, en er wordt heus wel naar gekeken.
De reden waarom ik hier niet veel reageer, is omdat het meeste al gezegd is, en ik op een gegeven moment ook moe wordt van het vallen in herhaling.
Als de mensen nou even goed naar hunzelf kijken, in plaats van de mods... en zich gaan beroepen op dingen als democratie, enzo, wat niet echt goed te vergelijken is met GoT. Net alsof de HK in dit geval een staatsrecht en privilege nummer 1 was, en dat nu weg is genomen door een stelletje dictators, wat is het leven oneerlijk!
De mensen die dat vinden snappen gewoon niet waarom ie dicht is heb ik het idee. Gelukkig zie ik nog wel een hoop mensen die er begrip voor hebben, en ook snappen waarom we deze beslissing is genomen.
Verder wil ik nog even op het hart drukken dat ie voor onbepaalde tijd dicht is, en dat wil niet zeggen dat ie definitief dicht is. We zijn nog in overleg, misschien komt er niks, misschien komt ie terug, wellicht in een andere vorm, waarmee betere regulatie mogelijk is (dat het niet weer dezelfde kant opgaat als de laatste tijd).
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens