Durden: Beleid tegenover HK-replies. == Beleid t.o.v. HK-topics en HK-replies i.v.m. sluiting HK.
Ik vind het zelf leuk om in de HK te lezen, doe het ook graag. Schaam me er eigenlijk ook voor dat ik er niet echt of de perfecte manier in ben gekomen. Maar ik denk dat dit het moment is om te laten zien dat ik ook (iets) meer kan.
Ik denkweet dat de users het hebben verpest. Als de modjes regels opstellen kun je in overtreding gaan maar je wordt gestraft.
Je moet het zo zien: (modjes is regering, users zijn de hollanders)
• Als een nederlander te snel rijd wordt deze gestraft. IRL met een boete, op GoT met de blauwe tekst
• Als het vaker gebeurt krijgt de nederlander hogere boetes, op GoT een OW/BAN
• Een keer offtopic kan (of pics/specs gedrag). Je gaat onderuit maar de andere hebben er geen last van. Het is wel irritant dus het moet niet te vaak voorkomen.
• Als alle nederlanders dit gaan doen gaat er iets mis. Oplossing: zorgen dat het NOG(knipoog naar modjes) strenger wordt.
• Als het niet strenger kan moet er (tijdelijk) het een-en-ander aan gedaan worden.
En welke oplossingen zijn er?.....
Ik hoop zelf wel dat het tijdelijk wordt maar wel dat er vanalles gewijzigd wordt. PICS / SPECS gedrag; weg. Andere diepzinnige opmerkingen als LOL
is ook niet echt boeiend om te lezen. Kies dan iets "alternatief leuks". Kopieen van topics (hobby moeder / vader / zusjegeen specs) hoeft dus ook niet. (Of staat stond dat al in de HK-FAQ
)
Er is een verschil tussen een topic over het feit dat er iemand is overleden (en steun wenst) en een lekkeremeidentopic. Als je dat niet weet: mwja, geen woorden voor.ViperGTS schreef op 18 January 2003 @ 19:21:
trouwens toen de HK geopend werd dacht ik ook van WTF................we hebben SG toch al?
maar SG was vrij streng met regels dus logisch dat het niveau laag werd in HK, anders was er nl geen verschil tussen HK en SG
ik zou dus ook zeggen maak de regels in SG wat losser en maak daar het offtopic forum van
Ik vind het zelf leuk om in de HK te lezen, doe het ook graag. Schaam me er eigenlijk ook voor dat ik er niet echt of de perfecte manier in ben gekomen. Maar ik denk dat dit het moment is om te laten zien dat ik ook (iets) meer kan.
Ik denkweet dat de users het hebben verpest. Als de modjes regels opstellen kun je in overtreding gaan maar je wordt gestraft.
Je moet het zo zien: (modjes is regering, users zijn de hollanders)
• Als een nederlander te snel rijd wordt deze gestraft. IRL met een boete, op GoT met de blauwe tekst
• Als het vaker gebeurt krijgt de nederlander hogere boetes, op GoT een OW/BAN
• Een keer offtopic kan (of pics/specs gedrag). Je gaat onderuit maar de andere hebben er geen last van. Het is wel irritant dus het moet niet te vaak voorkomen.
• Als alle nederlanders dit gaan doen gaat er iets mis. Oplossing: zorgen dat het NOG(knipoog naar modjes) strenger wordt.
• Als het niet strenger kan moet er (tijdelijk) het een-en-ander aan gedaan worden.
En welke oplossingen zijn er?.....
Ik hoop zelf wel dat het tijdelijk wordt maar wel dat er vanalles gewijzigd wordt. PICS / SPECS gedrag; weg. Andere diepzinnige opmerkingen als LOL

[ Voor 3% gewijzigd door blackangel op 18-01-2003 19:50 . Reden: wel alles afsluiten he :( ]