goed!
Zow ik meld me dan ook maar even... Ik ben dan misschien niet een HK meubel, maar hing er ook veel rond...
Gelukkig (?) kun je in mijn stats zien dat ik ook wel veel in OC&M, GT, I&T, NT en SG rondhing, misschien net zoveel als in de HK...
Ik vind 't aan de ene kant terrecht dat de HK dicht gegaan is, maar aan de andere kant niet!
Het algemene niveau was langzaam maar gestaag aan het zakken. Misschien komt 't door talloze nieuwelingen die gingen posten, maar 't feit was er in elkgeval.
Ik vind en vond de HK altijd een soort van honk, een toevluchtsoord waar even niet persé over Tech gepraat hoefde te worden, misschien is 't zo dat ik ook wel een beetje de sfeer verneukt heb binnen de HK daar kan ik niet over oordelen.
Ik moet toegeven dat ik ook genoeg loze topic's geopend heb, ik herrinner me nog een PM van LuNaTiC van nog niet zolang geleden, goed dat was wel mijn eerste HK PM.
Maar toch, er zijn genoeg dingen geweest die ik met spanning gevolgt heb, ik noem bijvoorbeeld de coupe van Bazza/Lebed!

Ik noem sommige topic's die door een aantal meubels (al danniet) overgenomen werden later op de nacht om er gewoon onzin te posten

Was altijd wel lachen
Ik vraag me dan ook af en toe af wat er bedoeld wordt met sfeerverzieken, met name omdat soms de modjes ook zelf meededen, wat mag dan wel en wat mag dan niet.
Ik heb altijd 't gevoel gehad dat de HK een forum was met abstracte regels, eigenlijk ongeschreven regels, een community die zichzelf in stand houd, natuurlijk met een vorm van gezag, maar waar ook de Crew regelmatig binnenwipte en waar altijd wel iets was om om te lachen (ik noem het beroemde topic van de kaal geschoren zak

)
Misschien denk ik nu wel verkeerd, maar ik heb helaas geen zin en noch de tijd om alle topic's over deze kwestie door te lezen, misschien is 't makkelijk om te zeggen dat mensen actief mee moeten doen aan de oplossing voor de HK, maar niet iedereen heeft daarvoor de tijd.
Ik schrok me ook rot toen ik ineens een
user not allowed kreeg en ICQ'de LuNaTiC meteen... gelukkig kwam ik er al snel achter, ik d8 dat ik een ban gekregen had, maar ja niet dus. Ik heb alles niet mee gemaakt, CuteBritney heeft me delen in moeten vullen, ik was 2 dagen niet meer in de HK geweest, wel in Tech!

Maar even niet in de HK...
Dus ik snap er eerlijk gezegt nog steeds niet helemaal alles van maar goed dat ter zijde.
Een oplossing in mijn ogen is een langere register tijd voor nieuwelingen binnen de HK, vaak was het zo, en in 't verleden ook al vaker gebleken dat users gingen patsen dat ze in de HK konden en vaak alleen nog maar in de HK postten, dat is natuurlijk niet de bedoeling, zoals Durden en LuNaTiC al zeiden is de HK slechts een extra van GoT, niet de mainthing!
Toch vind ik anderzijds dat er voor sommige inmiddels frequente bezoekers van de HK die bijdragen aan een positive sfeer, een colanter beleid mag heersen, bijvoorbeeld een soort van status regular, maar dan alleen bekend bij de notes van de mods, geen uiterlijk vertoon!
sjah ik weet niet echt wat ik er nog meer over moet vertellen, ik zie Durden volop posten in de draad van de tHK maar ik moet eerlijk zijn dat ik er af en toe geen zin in heb om te reageren en in dit topic idem...
Het is geen desinteresse hoor, echt niet, ik wil best graag de HK terug, maar wel in zijn vorige staat niet in de staat waarin ie gesloten is.
Dat er iets gebeuren moet ok, maar waarom moet de grote groep altijd de dupe zijn van een kleiner groep die het verziekt, ik vraag me soms wel eens af waarom 't zo moeilijk is om gewoon die kleinere groep te pakken en de rest met rust te laten? Ik klink nu misschien hypocriet maar zo denk ik er nou eenmaal over...
Ik wil verder ook iets weten, mensen die nu in de tHK posten (innovatix) waaronder mij dan, krijgen die nu een note, omdat ik van alle kanten de indruk krijg van wel. Dat mensen die nu daarheen gegaan zijn maar wel op GoT actief zijn en die misschien niet in deze draad post niet meer in de nieuwe HK mogen mits deze open gaat, dat vind ik persoonlijk dus niets!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020