HK dicht, post hier je discussie deel 2

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 921 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
pietje63 schreef op 21 januari 2003 @ 01:29:
punten om gesloten te houden
-illegale dingen
-load van server

Vergeet je het gedrag van de users niet? Dat was toch de reden dat hij dicht zat.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

load van de server valt volgens mij wel wat mee, het enige wat echt scheelt is het aantal topics/replies wat er per dag bijkomt om op te slaan. Nu lopen alle die hard HKers het hele forum af te zoeken naar topics waar even een HK niveau post gescoord kan worden en genereren daarmee evenveel traffic als voorheen :+
* Hagar denkt stiekum dat deze reply daar ook wel een beetje onder valt :P

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:44

Duinkonijn

Huh?

pietje63 schreef op 21 January 2003 @ 01:29:
punten om hk open te gooien
-het zorgt ervoor dat ik regelmatig GoT (en daarbij ook de techforums bezoekt)
-veel mensen vinden het leuk
punten om gesloten te houden
-illegale dingen
-load van server
soort van regulators?
Regulars
Regulars zijn gewone bezoekers die al een tijdje op het forum rondlopen. Zij proberen op gemoedelijke wijze mensen te wijzen op de Do's en Don'ts van GoT als mensen hier moeite mee blijken te hebben.
Zij zijn herkenbaar aan een groen kruisje.

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat SG in 1 keer veel meer topics open
heeft staan dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 08:55:
Ik moet zeggen dat SG in 1 keer veel meer topics open
heeft staan dan normaal.
Zolang het niveau van de postings niet richting HK gaat lijkt me dat geen enkel probleem. Laat maar eens zien dat het WEL kan.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 17:26

Basszje

Reisvaap!]

Wat ik trouwens nou zo grappig vind, ik heb het allemaal een beetje doorgelezen, dat practisch alle users die ik regelmatig in de HK voorbij zag huppelen nu ineens allemaal zo iets hebben van : 'zwaar terecht dat de HK dicht is' , 'niveau was toch om te huilen' etc etc.

Vraag ik me wel een beetje af waarom ze dat dus niet eerder hebben gezegd her en der in de HK. Maar ik heb maar bitter weinig users gezien die iets opmerkten over een ander / corrigeerden als het werkelijk te onzinnig werd :? ... Apart hoor :{ .

Verder kan mijns inziens deze discussie wel gesloten worden, want je komt er toch niet uit. Een forum waar er lekker offtopic geouwehoerd kan worden is ook nodig voor een forum als GOT, alleen maar om dat te vermijden in andere fora, maar ook voor de sfeer. Gevolg een hoop onzin in dat forum. Dus je gaat het sluiten. Je houdt een eindeloze discussie, dan open je weer een nieuwe. Hoe nuttig is dat :? .

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g00fy schreef op 20 January 2003 @ 19:09:
In combinatie met de regels die ik zelf wel goed vind ben ik dat met je eens :)
Mooi zo :P
Ik kan me ook wel in jouw punten vinden :+
talin schreef op 20 January 2003 @ 22:19:
[...]

wat ik hier mis ? gezelligheid .

ik zit hier al een paar jaar , en heb ook door mijn tech posts de HK " gekregen " dat is mij gegeven door mijn " goede " posts in de tech fora .

dat is mij door andere users ontnomen .

nu is er een draad waar we oplossingen kunnen aanvoeren tot wellicht opening van een soortgelijk forum als de HK .

ik kwam hier als n00b , allerlei dingen lerend in de tech fora , na verloop van tijd kreeg ik toegang tot offtopic/kroeg/Hk ( ik heb ze allemaal gezien en meegemaakt ) dat was iets wat ik kreeg en mij de vreugde van GOT nog groter maakte .
En ondertussen ben je eraan gewend en kan je het haast niet meer missen

Toen ik hier kwam had ik wel eens van de HK gehoord maar pas veel later nadat ik erin mocht ben ik erin gegaan en in het begin vond ik het niet eens leuk :X

Beetje dom geouwehoer dat nergens over ging, maar op een gegeven moment begint het toch wel grappig te worden en probeer je zelf het ook leuk te maken. (Door bijv Yuri te vermoorden in zijn lijst Yuri topic :+)

Nu is de HK weg en nu mis ik het, had ik nooit in de HK gekund had ik het niet gemist maar ondertussen is het iets wat er voor mij bij hoort, ik kan niet meer zonder :/

Hetzelfde met een Area 61, ik heb het niet gehad dus ik mis het ook niet maar ik denk dat de mensen die het wel hebben en het zou er niet meer zijn, het ook zouden missen

Zo erg missen wij de HK :P
Basszje schreef op 21 januari 2003 @ 10:16:
Wat ik trouwens nou zo grappig vind, ik heb het allemaal een beetje doorgelezen, dat practisch alle users die ik regelmatig in de HK voorbij zag huppelen nu ineens allemaal zo iets hebben van : 'zwaar terecht dat de HK dicht is' , 'niveau was toch om te huilen' etc etc.

Vraag ik me wel een beetje af waarom ze dat dus niet eerder hebben gezegd her en der in de HK. Maar ik heb maar bitter weinig users gezien die iets opmerkten over een ander / corrigeerden als het werkelijk te onzinnig werd :? ... Apart hoor :{ .
Heb jij zin om als moraalridder rond te lopen en alle usertjes te wijzen op wat ze goed en fout doen :?

Ik ben het er mee eens dat het nivo steeds lager werd, dus kwam ik minder/niet in de topics die imho echt slecht waren
En als ik naar die topics was gegaan en daar steeds had gepost dat het een topic van een laag nivo was had dat toch niet geholpen

Users luisteren over het algemeen slecht naar andere users (in de HK sfeer) dus het persoonlijk aanspreken van users heeft te weinig zin, daarom zijn er ook modje (ik geef toe ik heb het ook nooit geprobeerd maar zo denk ik dat het zou gaan)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik moet eerlijk toegeven dat ik nu meer in de tech fora ben, waar GoT ook voor bedoeld is, want ik had altijd de neiging meer in de HK te gaan zitten lezen/posten.

Dus wat dat betreft mis ik de HK niet, en we zien wel of hij nog een keer terugkomt

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 10:28:
[...]
Heb jij zin om als moraalridder rond te lopen en alle usertjes te wijzen op wat ze goed en fout doen :?

Ik ben het er mee eens dat het nivo steeds lager werd, dus kwam ik minder/niet in de topics die imho echt slecht waren
En als ik naar die topics was gegaan en daar steeds had gepost dat het een topic van een laag nivo was had dat toch niet geholpen

Users luisteren over het algemeen slecht naar andere users (in de HK sfeer) dus het persoonlijk aanspreken van users heeft te weinig zin, daarom zijn er ook modje (ik geef toe ik heb het ook nooit geprobeerd maar zo denk ik dat het zou gaan)
Ben je dan gelijk een moraalridder :? .

Kep wel links en rechts een aantal users gezien die af en toe wat opmerkingen maakten over andere users en dat heeft soms best wel geholpen .

En laag niveau bwah. Klik dan niet op die topics of reageer er niet op, topics zakken af, geen probleem. Ik zie het allemaal niet zo hoor :? .

Imo is deze discussie afgezakt naar een hoop loos geouwehoer waar niemand wat mee opschiet ( nofi ;) )

[edit]
En A61 zou ik eerlijk gezegd niet missen, omdat ik het er eerlijk gezegd niet zo heel boeiend vind op dit moment :)

[ Voor 6% gewijzigd door Basszje op 21-01-2003 10:41 ]

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basszje schreef op 21 January 2003 @ 10:41:

Ben je dan gelijk een moraalridder :? .

Kep wel links en rechts een aantal users gezien die af en toe wat opmerkingen maakten over andere users en dat heeft soms best wel geholpen .
OK moraalridder is een iets te sterk woord maar ik kwam in de HK voor mijn lol niet om mensen te wijzen op hun fouten/te onzinnige topics
En laag niveau bwah. Klik dan niet op die topics of reageer er niet op, topics zakken af, geen probleem. Ik zie het allemaal niet zo hoor :? .
Heb je gelijk in maar op een gegeven moment zag je door de bomen het bos niet meer en dan ga je je irriteren :/ (zoveel meer slechte dan leuke/goede topics)
Imo is deze discussie afgezakt naar een hoop loos geouwehoer waar niemand wat mee opschiet ( nofi ;) )
Ik denk dat de essentie van de discussie ook wel over is
De meeste kunnen begrijpen waarom het gebeurd is (of ze het er nu mee eens zijn of niet) maar misschien dat er nog iemand met goede tips aankomen waar de mods nog wat mee kunnen :+
[edit]
En A61 zou ik eerlijk gezegd niet missen, omdat ik het er eerlijk gezegd niet zo heel boeiend vind op dit moment :)
8)7 Da's niet eerlijk dat kon ik niet weten :/
Als het wel leuk was zou je het wel missen als het je afgenomen werd en ik vond de HK leuk (alleen stukken minder dan eerst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Basszje schreef op 21 januari 2003 @ 10:41:
[...]

Ben je dan gelijk een moraalridder :?
Nee, in SG ben je dan een moraalridder, in de HK ben je dan een wannabee modje.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

GA!S schreef op 21 januari 2003 @ 11:03:
[...]
Nee, in SG ben je dan een moraalridder, in de HK ben je dan een wannabee modje.
Ja en dit soort reacties zijn dus echt de reacties waar we op zitten te wachten :{ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Basszje schreef op 21 januari 2003 @ 11:27:
[...]

Ja en dit soort reacties zijn dus echt de reacties waar we op zitten te wachten :{ .
Pardon? Ik wil daarmee het mentaliteitsverschil aangeven tussen HK en SG dat inmiddels ontstaan is. In de HK werd zo ongeveer iedere user die probeerde een topic te corrigeren voor "wannabee modje" uitgemaakt. Iets dat ik elders op het forum zelden ben tegen gekomen.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banpei
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-10-2022

Banpei

Hachiroku on this touge?

GA!S schreef op 21 januari 2003 @ 11:59:
Pardon? Ik wil daarmee het mentaliteitsverschil aangeven tussen HK en SG dat inmiddels ontstaan is. In de HK werd zo ongeveer iedere user die probeerde een topic te corrigeren voor "wannabee modje" uitgemaakt. Iets dat ik elders op het forum zelden ben tegen gekomen.
Om eerlijk te zijn weinig van gemerkt, maar ik ben een van de mensen waar Basszje het over had, namelijk die het nivo van de HK laag vond en dus eigenlijk de afgelopen maand er bijna niet meer kwam. En nee: ik heb niet voor Moraalridder gespeeld aangezien ik niet vind dat ik tot het HK meubelair behoorde. :P

AE86 gevonden! | So what I thought I'd do was, I'd pretend to be one of those deaf-mutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

GA!S schreef op 21 januari 2003 @ 11:59:
[...]

Ik denk ook niet dat de term moraalridder ook zo van niveau getuigt anders.
Dat wannabe modje verhaal was trouwens ook deels voor de grap tussen een aantal mensen, maar ja als iedereen ook dat weer serieus gaat nemen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuNaTiC schreef op 20 January 2003 @ 17:45:
Achja, het is altijd ook wel grappig om het verband te zien tussen het aantal OW's en bans, en de users die klagen dat er zoveel regeltjes zijn en dat het te streng is allemaal. De mensen die zich wel normaal tussen de regles door kunnen gedragen, die hoor je er niet over. Als het allemaal zo streng is, snap ik echt niet waarom je dan nog blijft komen. Bovendien heb ik al een reply getypt met daarin de mening dat het veel minder streng is dan sommige mensen denken, maar die wordt vakkundig genegeerd en die mensen die stellen alleen maar replies daar tegenover dat ze het zo met elkaar eens zijn dat het hier maar een strenge zooi is met machtsgeile mods (die ons overigens niet veel doen, zeker niet zolang die wordt genoemd zonder voorbeelden enzo :z)
ooohh, voorbeelden zat hoor...
Ik zal wel even bij mezelf blijven,

Nummer 1:
Over mijn ban

Ik vraag wat anderen vinden en of ik mijn account kan opzeggen om zo weer een nieuwe aan te kunnen maken... Neehee, daar hebben we een bemiddelaar voor (die dus op voorhand al kan zeggen dat ik ongelijk heb !!!!, en dus niets aan heb)
Nou goed, slot. Kan ik mee leven, maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag.

Dus ik open Nummer 2:
Over mijn ban (2)

Ik wil antwoord op mijn vraag... Binnen 5 seconden is hij gesloten, zonder commentaar
Dus ik wil nummer 3 openen omdat ik antwoord wil hebben op mijn vraag.
Dan zie ik dat er pas commentaar wordt gegeven op nummer 2.

Samenvatting: Eerst op slot gooien en dan pas antwoorden... dat noem ik dus "machtsgeil"

Ander voorbeeld:
Vorig jaar toen Pim Fortyn werd vermoord. Oke; onwijs veel topics over dat het zo "jammer was dat onze verlosser door de linkse groep was vermoord", "RESPECT voor onze verlosser" en " :'( :'( :'( , NEE.. PIM !"
Daar werd ik dus ontzettend moe van, dus ik geef mijn mening in dit topic: Ik word ziek van dat gerouw om Pim

Wordt gesloten omdat er te veel mensen onder ons zouden "rouwen" en in "donkere dagen moeten leven". Dus; slot erop. Oké, kan ik nog inkomen.
Maar wat doen jullie na 2 dagen? Hup; we geven die vervelende jongen gewoon een ban...

Dat noem ik dus machtsgeil; sluiten oké, ban is overdreven en totaal overbodig. Maar; daardoor wordt het hier wel een heel stuk leuker hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

wanneer besef je nou eens dat dit niet om jouw ban draait?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basszje schreef op 21 januari 2003 @ 10:16:
We werden even wakker geschut ;)
Ik moet zeggen dat ik nu weer veel meer de techfora af speur en dat ik er spijt van heb dat ik dat niet meer deed toen de HK open was. Die tech fora zijn namelijk nog best interessant B) .
Mocht de HK weer open gaan is mijn voornemen wel dit keer iets serieuzer te zijn in de HK, maar vooral ook om de techfora bij te houden.
Maar goed, eerst heb ik nog een ban om uit te vechten, maar dat zien we tegen die tijd wel :).

Valt me op dat ik nu helemaal niet meer tijd besteed aan m'n studie. Nu verspil ik weer al mijn tijd aan techfora. Kunnen die niet ook gesloten worden :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D2k schreef op 21 January 2003 @ 12:29:
wanneer besef je nou eens dat dit niet om jouw ban draait?
Daar gaat het wel om; het heeft er allemaal mee te maken...
Daardoor wordt het hier niet leuker, daardoor wordt er naar de "modjes" omhoog gekeken en daardoor keren sommige mensen de rug toe.

Dit heeft ook met sfeer te maken, dit heeft ook met knusheid te maken, dit heeft ook met het (algemene) gedrag te maken.

Ik ben eigenlijk nog gek dat ik hier reageer; want misschien wordt dit wel als een flame gezien en krijg ik over 3 dagen een perm. ban. Kijk naar de opmerking van een user hier een paar bladzijden terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit forum is al meer dan een jaar :r dus who cares, let's put this thing out of it's misery...

O ja, WAAR IS DE KH (KuisHamer) ?

Trek de stekker uit deze server(s) en ga plantsoenen schoffelen of zo... :Z

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 12:41:
Dit forum is al meer dan een jaar :r dus who cares, let's put this thing out of it's misery...

O ja, WAAR IS DE ..?

.....Oeps?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar schat, ik hou van je.... lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toet ! Piep ! Plopperdeplop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 12:41:
O ja, WAAR IS DE KH (KuisHamer) ?
Alweer een mooi voorbeeld van hoe je vooral de discussie kan winnen idd :{ .

[edit]
Ow ah cool meneer wil graag een ban :D

[ Voor 8% gewijzigd door Basszje op 21-01-2003 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Endattemetoffejongenszijndatwillewewete....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HOEPERDEPOEPZATOPDESTOEP.... })

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over nuttige replies gesproken |:(
Einstein, ik volg je even niet. Waar ben je mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

1x ban :)

En een slotje, wederom te danken aan een fijne gebruiker.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basszje schreef op 21 January 2003 @ 12:54:
[...]
Ow ah cool meneer wil graag een ban :D
Yes please! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Floris schreef op 21 januari 2003 @ 12:56:
1x ban :)

En een slotje, wederom te danken aan een fijne gebruiker.
Jammer dat ik er geen rechten voor heb, anders had ik het slotje voor je gezet... bij deze moet ik je nog ff mededelen dat je em dus bent vergeten :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op 21 January 2003 @ 12:59:
[...]

Jammer dat ik er geen rechten voor heb, anders had ik het slotje voor je gezet... bij deze moet ik je nog ff mededelen dat je em dus bent vergeten :P
Ik snapte er ook al niet veel meer van :) Hij is nog open !

De discussie leek me overigens ook wel gevoerd. Van mij mag ie ook dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
We weten dat ie nog open is... :)
Geef Floris anders ff de tijd om te bannen/mailen/sluiten enzo :+ :*

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Tja of laat maar open , tis maar een gebruiker die hier eikelt . Verder was het nog wel een discussie :)

[edit]
Beetje dan :+ :) .

Maja voor mensen die nog wereldschokkende ideeen hebben opgedaan in hun slaap ofzo :)

[ Voor 37% gewijzigd door Basszje op 21-01-2003 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 12:23

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

[HK]Dacht dat Einstein al jaren dood was? Laten ze hem dan ook eens opruimen[/HK]

Denk dat deze discussie nu wel zijn nut heeft gehad, ideën genoeg gefilterd hier.
Nu maar weer door met de orde van de dag.
Betrap me er op dat ook ik veel meer in de Tech Fora zit en reply, hmm, leuk :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:50

Jaymz

Keep on moving !

Hoppa :)
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.