HK dicht, post hier je discussie....

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.732 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 15:38:

[...]

Dankjewel obsidian voor je positieve bijdrage, het was weer erg welkom :X
Het is tenminste een waarheid waar je moeilijk omheen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:58

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

obsidian schreef op 17 January 2003 @ 15:41:
[...]

Hehehe kan je nagaan hoe erg je je aan mij gaat ergeren als je mij echt tegen je hebt... Vervelend he? als ze je speeltje afpakken en je krijgt geen gelijk van je mammie... :P

Nou, ik stop ermee.. Vond het genoegen van het kunnen zeggen van "zie je wel" genoeg lol voor vandaag. Ik denk dat mijn poging tot het nog een beetje origineel houden van de zoveelste "onzin gaat dicht" topic gelukt is.

Crew, als ik tever ben gegaan, sorry hiervoor, was niet mijn bedoeling... Ik wilde niet flamen, wilde de kindjes alleen op hun eigen fouten wijzen...
Je wil niet flamen, maar ondertusen doe je net of alle HK-Gangers "kindjes" zijn. Sorry, maar dat zie ik als een best grote flame...

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:23

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Een idee maar of het technisch haalbaar is?

een user zal een aantal Tech-postings en HK-postings moeten hebben welke in eventwicht is, bv. 3 Techposts tegen 5 HK-posts.
Zo niet, dan alleen nog [HK] lees rechten totdat eea. weer in evenwicht is.

Disclaimer; getallen zijn fictief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

obsidian schreef op 17 januari 2003 @ 15:43:
[...]

ik herinner me dezelfde discussies met jou bij het sluiten van OF etc, consequent ben je in ieder geval wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwbagger schreef op 17 January 2003 @ 15:39:
[...]

alleen zit daar nog meer en ander volk dan alleen HK'ers... gezelligheid van de hk is toch wat anders.... en 't wordt al behoorlijk druk op http://hk.innovatix.nl , dus zou dat een mooi "hk-alternatief" zijn in plaats van onzinforum, wat tóch al bestond en dus ook andere users heeft... ;)
OF is de HK van 2 jaar terug, toen het nog leuk was dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

hmmm ik zie mezelf dus echt als een HK meubel, kwam weinig meer in andere fora...
Waarom?
Problemen loste ik ook wel af en toe op, maar meestal was het antwoord al 3x geroepen voordat ik het wilde gaan zeggen, dan heeft het weinig zin.
En nu is de HK dicht... Jammer, heel jammer...
Blijkbaar nodig, ik weet niet hoe het voor de modjes was om HK te modden, kan best stierlijk vervelend zijn om je als kinderjuf te gedragen. Daar heb ik dan ook begrip voor.
Maar de HK sluiten is imho wel zeer verregaand...
Of komt dit o.a. ook door A61?
In de sluitmessage staat dat de de goede users, voor wie de HK bedoeld was, er niet meer komen.
Diezelfde goede users, die zitten nu allemaal in A61 neem ik aan, dus die zijn voorzien, dus de HK kan gesloten worden?
Dan vraag ik me toch af of er niet meer users tot A61 toegelaten kunnen worden. Er zijn zat mensen die de HK nooit verneukt hebben, en die nu op deze manier toch buiten de boot vallen.
En imho is bijna iedereen die in de HK komt een tech user, of tech user geweest. Dat is wel bewerkstelligd door de postlimiet en de registratielimiet.
Imho eeuwig zonde dat de HK dicht moest, net zoals de kroeg van vroeger (waar ik overigens nooit in geweest ben, zie reg datum ;) )...
R.I.P. HK, heb er toch heel wat leuke draadjes gezien.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op 17 januari 2003 @ 15:41:
[...]

..
Crew, als ik tever ben gegaan, sorry hiervoor, was niet mijn bedoeling... Ik wilde niet flamen, wilde de kindjes alleen op hun eigen fouten wijzen...
En alleen met deze laatste toevoeging weet je de rest van je zin te ondermijnen! HULDE. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het met de Modjes eens, ik heb namelijk ook een topic gehad, en dat werkt vern%^kt door een paar die er onzin berichten in aan het zetten waren, zo van, hey, hoe gaat het met jou?
volgend bericht: ja goed, wat doe je vanavond..
enz enz...
Tis jammer dat dit moest, maar onzinreply's geven op iets serieuzere berichten is niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

i2Paq schreef op 17 januari 2003 @ 15:44:

een user zal een aantal Tech-postings en HK-postings moeten hebben welke in eventwicht is, bv. 3 Techposts tegen 5 HK-posts.

Hebben ze al geprobeerd, lukte niet omdat het teveel werk was. Ze hebben zo'n beetje alles al geprobeerd, helaas allemaal mislukt. Je kan maar twee dingen doen:

1. Geen HK meer
2. Wel HK, maar dan ook toestaan en accepteren dat het een puinhoop word.

het is niet anders, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

i2Paq schreef op 17 January 2003 @ 15:44:

dan krijg je dus geen punten als je zo slim bent om een search te gebruiken en kanje beter te techfora onderspammen omdat je in de hk wilt posten?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 19:07
i2Paq schreef op 17 januari 2003 @ 15:44:

zoiets werd al erder voorgesteld maar dat gaat nog minder werken

ik wil iets posten in de hk maar moet mn ratio gelijk trekken.. dus ff spammen in OCE ofzo en we kunnen weer HKen ...

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

OldButNotSoWise schreef op 17 januari 2003 @ 15:45:
[...]
ik herinner me dezelfde discussies met jou bij het sluiten van OF etc, consequent ben je in ieder geval wel ;)
Ook ik ben wijzer geworden HBM. Voor zover dat mogelijk is dan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:49

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

MaRc0 schreef op 17 January 2003 @ 15:26:
Ik zat er eigenlijk al een beetje op te letten, maar wat heeft leeftijd nou met zoiets te maken?! Leeftijd zegt echt niks. En dat zeg ik niet alleen omdat ik zelf onder de 16 ben.
En minimaal 500 tech posts is een verhoging, maar even stevig doorposten en je hebt het. Alleen een jaar geregd zijn is dan een aardige regel, maar de lengte van je registratie zegt niks over jezelf.
Er is toch ook nog zoiets als Area61 (ik kan me in de naam vergissen), daar word je persoonlijk voor geselecteerd aan de hand van het niveau van je posts, behulpzaamheid e.d. Lijkt me een prima selectiemethode, ware het niet dat het teveel werk is als je hetzelfde aantal users als in de hk wilt krijgen.

Dus ik zou zeggen, laat de HK weg -daar zijn genoeg alternatieven voor- en geef de beste users Area61 als leuk extraatje :).

Er zullen vast een hoop mensen zijn die het niet met me eens zijn, maar zo zie ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:44

KneoK

Not in a million lightyears

obsidian schreef op 17 January 2003 @ 15:41:
[...]

Hehehe kan je nagaan hoe erg je je aan mij gaat ergeren als je mij echt tegen je hebt... Vervelend he? als ze je speeltje afpakken en je krijgt geen gelijk van je mammie... :P

Nou, ik stop ermee.. Vond het genoegen van het kunnen zeggen van "zie je wel" genoeg lol voor vandaag. Ik denk dat mijn poging tot het nog een beetje origineel houden van de zoveelste "onzin gaat dicht" topic gelukt is.

LUISTER pik, ten eerste heb ik je geprobeerd uit te leggen dat de HK NIET mijn speeltje was, dat ik een vrij serieuze en frequente poster ben in de techfora en door dat geouwehoer van je over kindjes enzo zijn die excuses bij deze nietig verklaard want je flamet gewoon lekker verder...

:r !

En als ik je ECHT tegen me krijg dan zien we wel wat er gebeurd pik... Ik ben er altijd klaar voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op 17 januari 2003 @ 15:43:
[...]

Je weet dat het gewoon heel vervelend is als mensen hier komen van "nanananana lekkuh puh, ga maar weg, opgerot staat netjes", dat is net zo ergelijk als de tegenoverpartij.

Laat dat aan de crew over.

Dat heeft nix met waarheid te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 15:37:
Alleen wanneer je hier regelmatig komt en een positieve bijdrage levert (misschien een soort modereren als op de frontpage), heb je HK acces.
Een "positieve bijdrag" is geen begrip dat te bepalen is aan de hand van gegevens als pageviews, dagen geregistreerd of het aantal postings. Het is een criterium dat alleen door een actief modbeleid te bepalen is. Mensenwerk dus. Onbegonnen werk op een forum van dit formaat in de huidige vorm van modjes / adjes / usertjes.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

rofl, had niet eens in de gaten dat ie dicht was, maar kan er niet om huilen.

heb er weleens wat gepost/gereplied, en idd, pure onzin.. uitlaatklepfunctie.
en voor een uitlaatklep zijn er genoeg alternatieven voor een uitlaatklep.

en als de lol eraf is dat je er eindelijk in mag, ben je snel uitgekeken op het TMF (de muziekzender TMF en niet 'onze' TMF ;)) gehalte.

* yared denkt dat het feit dat een hk topic richting de 1000 reacties gaat in 1 dag toch wel een beetje eng is....

lamaar lekker gerust een halfjaartje dicht en pas heropenen met de juiste mix en onder nieuwe voorwaardes die meer bij Tweakers past.

* yared wenst de HK crew een prettige ontspannen vakantie toe :*)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op 17 januari 2003 @ 15:46:
[...]

Hebben ze al geprobeerd, lukte niet omdat het teveel werk was. Ze hebben zo'n beetje alles al geprobeerd, helaas allemaal mislukt. Je kan maar twee dingen doen:

1. Geen HK meer
2. Wel HK, maar dan ook toestaan en accepteren dat het een puinhoop word.

het is niet anders, helaas...

Dit is overdreven negatief. De HK bestaat al meer dan een jaar en dit is voor het eerst dat hij voor onbepaalde tijd (dus niet permanent) dichtgaat. Het is niet altijd slecht geweest en dat hoeft het ook helemaal niet te worden. Nu zit de stront-emmer vol en die moet geleegd worden. Voor mij is dit niks meer en niks minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat dat A61 nou eens buiten beschouwing. Ik kan er niet in, maar ik mis het ook niet. (immers ik weet niet wat er is) Nu de HK dicht is, doet ineens iedereen zijn best om A61 in te komen..... laat dat nou. Snap nou dat het er juist om gaat, dat velen zo offtopic zijn afgedwaald, naar het vervelende toe, dat het noodzakelijk is om het forum weer even terug naar de core business toe te brengen. Vandaaruit kan het weer nodig blijken om ontspanning te faciliteren. Tot die tijd: maak je nuttig om de reden waarom je hier voor het eerst kwam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

kap er nou gewoon mee, laat m lullen.... hij weet zelf ook wel dat ie t nivo van een slechte hk ganger gebruikt...

kap nou en laat m lekker in zn eigen tuintje zitten.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik denk dat er een mentaliteits verandering nodig is, iets wa je dus moeilijk kan krijgen onder surfend nederland.
Je kan wel zeggen dat het ban- en ander beleid strenger moet, maar dit komt weer niet ten goede van de sfeer, het vroegere "ons" gevoel zeg maar, was ook al lang niet meer wat het ooit eens is geweest.
Nu is het eindelijk dus een keer echt te ver gegaan en heeft het kleine groepje "uitschot" het voor de rest vepest.
Terug dus naar waarmee "wot" ooit eens was begonnen, een mogelijkheid bieden voor technisch nederland om te discusseren over techniek.

Jammer dat het zo heeft moeten lopen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Knutselsmurf schreef op 17 januari 2003 @ 15:42:
[...]

Da's niet helemaal waar. Ik ben zelf iemand die veel leest en weinig post onder het motto 'als je niets nuttigs toe te voegen hebt, zeg dan niets'. Dan neemt niet weg, dat ik in de tijd dat ik newsposter was, met veel plezier in hetcrew-forum heb rondgezworven. Gewoon een kleine groep mensen, die precies weet wat wel en wat niet kan, zodat er geen batterij regels nodig is, die vervolgens ook nog links en rechts afgetast gaan worden om de grensen op te blijven zoeken. Hierdoor was het ook gewoon mogelijk om een keertje een onzin-reply te type, omdat daarmee niet direct een heel topic off-topic gaat. Als ik de verhalen mag geloven is de sfeer in A61 vergelijkbaar met de sfeer in het crewforum. Omdat ik die sfeer toch wel mis, vind ik het jammer dat ik geen toegang heb tot A61. Er zijn waarschijnlijk net als ik mensen die de sfeer van het pre-BC3-tijdperk missen en die geen toegang hebben die de enige(?) plek waar deze sfeer nog heerst.
Ik weet wat je bedoelt...maar er valt nog zat te lurken hier.
De general chat staat vol met onderwerpen waar nog een hele hoop lol aan te
beleven valt.

Het is alleen de Hk die wegvalt en dat was niet de hoofdreden van onze
aanwezigheid toch?
Het is nooit leuk als er vanwege ergernissen een gedeelte van een forum gesloten wordt, maar als ontspanning gaat leiden tot iritaties vind ik het een wijs besluit zo'n gedeelte dan maar dicht te gooien.
En als je nog steeds zoveel leest als je zegt dan begrijp je wel dat er weinig anders op zat dan de HK al dan niet voorgoed dicht te gooien.

Ik vind het ook jammer, zeker wel.
Maar het begon mij ook al op te vallen dat ik zelf ook steeds minder vaak op topics reageerde of er zelf één *opende. (*wat ik toch al niet zo vaak deed)

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

disjfa schreef op 17 januari 2003 @ 15:50:
[...]

kap er nou gewoon mee, laat m lullen.... hij weet zelf ook wel dat ie t nivo van een slechte hk ganger gebruikt...

kap nou en laat m lekker in zn eigen tuintje zitten.
Je hebt gelijk... Ben ondertussen door mijn reacties op hem ook niet echt constructief meer bezig...

obsidian >>> Succes kerel...

Edit: COOL !!! Volgens mij was dat mijn eerste Push message... THANX !!! :>

[ Voor 13% gewijzigd door KneoK op 17-01-2003 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is toch voor computers?
Er zijn een heleboel fora waar het over computers gaat. In 1 forum niet. En dat sluiten jullie omdat er neplinkjes gemaakt worden etc.?
Petje af hoor! :(
Ga vooral zo door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 15:52:
Er zijn een heleboel fora waar het over computers gaat. In 1 forum niet. En dat sluiten jullie omdat er neplinkjes gemaakt worden etc.?
Ga vooral zo door...

Jij hebt het begrepen d:)b
[/sarcasme]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 15:52:
Ga vooral zo door...
Lees even een stukje meer van dit topic... Het zijn een heleboel irritaties die door een actie allemaal los zijn gekomen en toen heeft de crew een knoopje doorgehakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ruik liefde hier...
dat dit nog open is.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 15:52:
Ga vooral zo door...
het is nogal wat ernstiger dan wat jij zegt. suggestie: als iemand zegt "lees de MED", lees 'm dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Dat iedereen hier nu zo melig over doet.
De HK was toch enkel een ontspanningsforum, een forum waar het er niet zo serieus aan toe hoefde te gaan.

Maar ik vond het eigenlijk de laatste tijd ook serieus belachelijk worden.
GoT heeft zo'n dergelijk forum niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:02

Jaymz

Keep on moving !

Hmm, waarom krijg ik het gevoel dat deze thread steeds meer eigenschappen begint te krijgen van een thread die op een gegeven moment in moddergooien en de bal heen en weer werpen gaat eindigen :?

Hou het (zoveel mogenlijk) bij de basis, A61, onzinforum kroeg en dergelijke erbijhalen is prima maar waarom moet er dan ook meteen weer oud zeer bijkomen.

* Jaymz vindt dat nergens voor nodig.

HK is dicht; the mainpurpose van GoT is tech, dus leef je (op de juiste manier) uit @ tech. Moeilijker dan dat is het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

-FoX- schreef op 17 January 2003 @ 15:56:
Maar ik vond het eigenlijk de laatste tijd ook serieus belachelijk worden.
GoT heeft zo'n dergelijk forum niet nodig.
heel GoT is niet nodig..... maar t is wel leuk :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis jammer dat een kleine groep het voor elkaar krijgt om het voor een grote groep te verkrachten, maar d'r valt weinig aan te doen behalve afwachten of alternatieven zoeken. Ikzelf post waarschijnlijk wel meer in de HK dan in de techfora, maar dat komt omdat ik de kunst der zoeken schijnbaar redelijk wat beter beheers dan vele anderen.. (nfi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 15:49:

[...]

Je weet dat het gewoon heel vervelend is als mensen hier komen van "nanananana lekkuh puh, ga maar weg, opgerot staat netjes", dat is net zo ergelijk als de tegenoverpartij.

Laat dat aan de crew over.

Dat heeft nix met waarheid te maken.
Ik had het over het stukje dat dit topic en de discussie geen zin heeft aangezien jullie een besluit hebben genomen en er toch niet op terugkomen.

Idd, dat andere stukje was niet zo netjes van me. Maar ja, het is bijna weekend en een beetje sensatie om het weekend te beginnen kan nooit kwaad. (geen excuus maar toch)

Dit is niet de eerste keer dat het gebeurd, het heeft dit keer alleen wat langer geduurd. (of de crew is milder geweest en heeft het langer getolereerd)

Vraag me af of het ooit anders zal worden, vind het alleen zonde als jullie het weer zouden proberen en weer zoveel moeite voor niks zouden doen. En zijn tenslotte genoeg andere alternatieven voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Jaymz schreef op 17 januari 2003 @ 15:57:
Hmm, waarom krijg ik het gevoel dat deze thread steeds meer eigenschappen begint te krijgen van een thread die op een gegeven moment in moddergooien en de bal heen en weer werpen gaat eindigen :?
:(

Nou zeg :? ik had toch al gezegd dat ik me er niet mee zou bemoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

zet gewoon het limiet op 1000

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 08:02

Jaymz

Keep on moving !

OldButNotSoWise schreef op 17 januari 2003 @ 15:59:
[...]
:(

Nou zeg :? ik had toch al gezegd dat ik me er niet mee zou bemoeien.
Dààr zeg ik toch ook niet over ;)

Dit is een poging 'voorkomen is beter dan genezen' :P Oftie slaagt merken we vanzelf wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Llewella >>> _/-\o_ O+ :> _/-\o_

;)

Wederom bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberbetica
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Whuzz schreef op 17 januari 2003 @ 15:36:
[...]

Respect dat je het toegeeft. Een (zoals ik dat noem) HK-parasiet dus (nofi! is puur een term die ik er aan geef)

Vraagje aan jou. Wat ga je nu doen zoder HK? Blijf je nog wel naar de techfora gaan? Waarom zat je meer in de HK dan in de andere fora?
Natuurlijk blijf ik nog wel in de techfora, was ik voorheen ook. Waarom ik vaak in de HK was, is omdat ik van een goed verhaal en humor houd, waar de laatste tijd een groot gebrek aan is.

Verder val ikzelf niet onder een "HK-parasiet", omdat ik nl. elke keer als ik op Got kom, naar CME, dan DOC, dan HK ga. De resterende fora interreseren met niet erg, CME en DOC vind ik leuk, doe ik zelf ook, alleen reageer ik niet op alles, omdat ik dit onnodig vind. Het "oh wat een mooie case" of "wat een goede overclock" posten vind ik puur onder de catogorie "ik wil posts" vallen. Daarom als ik post, post ik alleen een goed onderbouwde reply, waar de topicstarter of andere mensen wat aan hebben. Dit samen ermee dat ik uberhaupt niet veel post, maakt mij alles behalve een HK-Parasiet, wat jij mij noemt omdat het meerendeel van mijn posts in de HK zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
handige_harrie schreef op 17 januari 2003 @ 15:47:
[...]

Dus ik zou zeggen, laat de HK weg -daar zijn genoeg alternatieven voor- en geef de beste users Area61 als leuk extraatje :).

Er zullen vast een hoop mensen zijn die het niet met me eens zijn, maar zo zie ik het.
Dat gebeurt dus al :) De 'beste' users mogen A61 al in, dus wat jij zegt is al aan de gang.

We zijn al twee pagina's verder zie ik :P

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 17-01-2003 16:02 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er dan precies gebeurt met die LPF hack ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt aardig druk. Toch stem ik voor filtering van de echte Diehard HK-ers en de "n00bs"..
Het lijkt me beter dat je hogere eisen stelt aan de huiskamer zodat er iig minder "noobs" snel reggen 150 keer een techpost maken (heb je al heel snel) en de HK in en nooit meer weggaan, want dat is wat ik de afgelopen tijd heb gezien.. flooding!!!!

Als je de minimale techpost hoger zet dan zullen ze een lange weg met techpost moeten doorlopen eer ze in de HK kunnen. Wat heeft dit tot gevolg, dat mensen meer ervaring met techpost hebben, veel meer dus zullen terugkomen in de techfora's ze hebben al 800 posts, dus zullen er niet echt op uit zijn om hun postaantal drastisch te verhogen, wat dus weer inhoud minder "ik post dit maar omdat ik mijn posts wil verhogen topic en replies"

consider it!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof dat helpt, dan krijg je mensen die net zo lang crap gaan posten tot ze die postcount hebben bereikt.. :/

het helpt niet.... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Hopelijk gaan er veel oud-HK'ers nog even extra naar de techfora voor een extra postje, zodat daar weer meer te 'techen' is. Het aantal sub zelfbouwprojecten loopt de pan uit!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

cyberbetica schreef op 17 January 2003 @ 16:01:
[...]

Natuurlijk blijf ik nog wel in de techfora, was ik voorheen ook. Waarom ik vaak in de HK was, is omdat ik van een goed verhaal en humor houd, waar de laatste tijd een groot gebrek aan is.

Verder val ikzelf niet onder een "HK-parasiet", omdat ik nl. elke keer als ik op Got kom, naar CME, dan DOC, dan HK ga. De resterende fora interreseren met niet erg, CME en DOC vind ik leuk, doe ik zelf ook, alleen reageer ik niet op alles, omdat ik dit onnodig vind. Het "oh wat een mooie case" of "wat een goede overclock" posten vind ik puur onder de catogorie "ik wil posts" vallen. Daarom als ik post, post ik alleen een goed onderbouwde reply, waar de topicstarter of andere mensen wat aan hebben. Dit samen ermee dat ik uberhaupt niet veel post, maakt mij alles behalve een HK-Parasiet, wat jij mij noemt omdat het meerendeel van mijn posts in de HK zijn.
Ik begin ook altijd netjes bovenaan het lijstje... Als ik alle interessante topics gelezen heb en eventueel mijn inbreng heb geleverd dan ga ik verder naar het volgende forum met meestal als eindpunt de HK (en zelfs dan switch ik nog regelmatig terug naar de techs)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op 17 January 2003 @ 15:58:
[...]

Ik had het over het stukje dat dit topic en de discussie geen zin heeft aangezien jullie een besluit hebben genomen en er toch niet op terugkomen.

Idd, dat andere stukje was niet zo netjes van me. Maar ja, het is bijna weekend en een beetje sensatie om het weekend te beginnen kan nooit kwaad. (geen excuus maar toch)

Dit is niet de eerste keer dat het gebeurd, het heeft dit keer alleen wat langer geduurd. (of de crew is milder geweest en heeft het langer getolereerd)

Vraag me af of het ooit anders zal worden, vind het alleen zonde als jullie het weer zouden proberen en weer zoveel moeite voor niks zouden doen. En zijn tenslotte genoeg andere alternatieven voor.

Ik zou van juist jou toch beter verwachten, laat je niet verleiden door de lust naar sensatie maar stel jezelf op als een zinvolle leuke user ipv jezelf te verlagen tot het in de grond stampen van een bepaalde catagorie usertjes.

Het heeft nix met moeite te maken maar met passie voor het forum, dat is waarom oa ikzelf deel uitmaak van de crew, omdat we een positieve bijdrage willen doen ipv het hoofd maar te laten hangen en het er maar bij te laten.
Dat is alles wat ik tegen je wil zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

cyberbetica schreef op 17 januari 2003 @ 16:01:
Ok, in dat geval mijn excuses. We lijken op elkaar... CME, OCE (,SGD), HK is ook mijn volgorde. Ik post dan wel regelmatig, maar probeer me bij elke post af te vragen of ik echt wat toevoeg :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

ik heb zo vaak gelezen dat GoT geen democratie is
als je het daar niet mee ens ben loop je toch weg?
wat een gezeur over iets wat er niet meer is en wat je op 10.000 andere sites ook al kan doen

Gathering of Tweakers is toch niet Gathering of flauwe ongein?
waar maken mensen zich al niet druk om

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

MaRc0 schreef op 17 January 2003 @ 16:02:
[...]

Yep, dit is waarschijnlijk een van de snelst groeiende topics sinds react hier draait :)

Maar wat zijn de "beste" users?

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens laten we hier een topic van maken, laten zien hoe het wel kan en lief zijn tegen elkaar! :* (Nu krijg ik echt een deja vu OldButNotSoWise ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

MaRc0 schreef op 17 January 2003 @ 16:02:
[...]

Dat gebeurt dus al :) De 'beste' users mogen A61 al in, dus wat jij zegt is al aan de gang.

er zijn geen beste users :?
er zijn maar 2 users: users met aanpassingsvermogen en users met aanpassingsproblemen.
Mag jij raden welke waar zaten/zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:25

Wokschotel

Op 6 wielen

Kan dat gespam van parasieten met slappe aftreksels van de HK eens ophouden? Die (sluik)reclame wordt een beetje vervelend :/

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Jaymz schreef op 17 January 2003 @ 15:57:
HK is dicht; the mainpurpose van GoT is tech, dus leef je (op de juiste manier) uit @ tech. Moeilijker dan dat is het niet ;)
Precies ook de reden waarom er ooit een offtopic-hk-kroeg-forum kwam. Veel users begrijpen de normen binnen GoT wel en doen gezellig mee, maar ik hoop niet, maar denk wel, dat er meer offtopic zal verschijnen in de techfora nu.

Begrijp me niet verkeerd: Ik sta gezien de reden verder achter de beslissing van de crew om de HK dicht te zetten. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 16:07:
Overigens laten we hier een topic van maken, laten zien hoe het wel kan en lief zijn tegen elkaar! :* (Nu krijg ik echt een deja vu OldButNotSoWise ;) )
weet je wat, ik verdwijn voor de zekerheid maar ff ook uit dit topic, voel weer oud zeer opkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

er zijn maar 2 users: users met aanpassingsvermogen en users met aanpassingsproblemen.
Mag jij raden welke waar zaten/zitten ;)
area61 is mij ook onbekend
toch zal je geen 'verkeerde' postingen van me zien
ik val dus niet onder de mensen met aanpassings problemen ;)
nu post ik niet bepaald veel dus snap ook wel dat ik in area 61 niks te zoeken heb
maar die opmerking klopt dus niet :P

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer.. had voor mij niet gehoeven... zonde vooral ook...

maar ik ga hier verder niet over in discussie, zeker niet omdat discussieren zonder te bereiken doel geen zin heeft..

dag hk, fijn je iedere dag te hebben mogen vullen

/me gaat zn startpagina aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

OldButNotSoWise schreef op 17 januari 2003 @ 16:08:
[...]
weet je wat, ik verdwijn voor de zekerheid maar ff ook uit dit topic, voel weer oud zeer opkomen :P
Same here... Heeft toch geen nut. Trap alleen mensen op hun tenen enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Nu online
Misschien is dit wel goed voor mn schoolprestaties :)

Maar is er ook ergens te lezen wat er precies gebeurd is met de LPF site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Super__Nerd schreef op 17 January 2003 @ 16:12:

Denk het niet. Het was een topic in de HK, en daar kan niemand meer in dus :)

Je zou hier evt. wel kunnen kijken: LPFKandidaten.nl

[ Voor 14% gewijzigd door GGS_206 op 17-01-2003 16:13 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 16:10:

maar ik ga hier verder niet over in discussie, zeker niet omdat discussieren zonder te bereiken doel geen zin heeft..

Ik blijf wel discussieren, anders is dalijk iedereen het er mee eens dat HK terecht weg is. En dan valt er nix meer te discussieren. Misschien is er nog hoop! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Super__Nerd schreef op 17 januari 2003 @ 16:12:

OKéé, nog maar eens.

Kijk eens aan het begin van dit topic, of check mededelingen ff.
De lpf site was gehacked.....veel meer bijzonderheden heb je denk ik niet nodig als je weet dat het een groepje Tweakers was. :{

Niet de hoofdreden voor het sluiten van de HK maar wel de laatste druppel.

[ Voor 8% gewijzigd door Phaerion op 17-01-2003 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 16:10:

Kijk, DAT is dus ook 1 van de redenen dat de HK nu weg is (er van uitgaande dat je je startpagina verandert VAN HK naar iets anders)... De mensen die standaard al beginnen in de HK...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 16:10:
Als de HK je startpagina was vraag ik me toch echt af of op je GoT kwam voor de tech-forums of voor de HK :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:38

Knutselsmurf

LED's make things better

Phaerion schreef op 17 januari 2003 @ 15:52:
[...]

Ik weet wat je bedoelt...maar er valt nog zat te lurken hier.
De general chat staat vol met onderwerpen waar nog een hele hoop lol aan te
beleven valt.

Het is alleen de Hk die wegvalt en dat was niet de hoofdreden van onze
aanwezigheid toch?
Het is nooit leuk als er vanwege ergernissen een gedeelte van een forum gesloten wordt, maar als ontspanning gaat leiden tot iritaties vind ik het een wijs besluit zo'n gedeelte dan maar dicht te gooien.
En als je nog steeds zoveel leest als je zegt dan begrijp je wel dat er weinig anders op zat dan de HK al dan niet voorgoed dicht te gooien.

Ik vind het ook jammer, zeker wel.
Maar het begon mij ook al op te vallen dat ik zelf ook steeds minder vaak op topics reageerde of er zelf één *opende. (*wat ik toch al niet zo vaak deed)
Ik kwam zelden in de HK, voornamelijk vanwege het uitermate lage niveau van het grootste deel van de topics daar. In SG ben ik veel vaker te vinden en die topics lees ik met veel plezier. Maar als je een beetje ontspanning zoekt, is SG net te serieus. En zo moet het vooral blijven.
Vroeger (ik klink nu best wel als een oude l*l ) kon je bijvoorbeeld in P&W een offtopic opmerking maken, zonder daarmee de hele boel te verkloten. Na een leuke offtopic-opmerking ging de hele boel weer ontopic zonder dat daar een mod aan te pas hoefde te komen. Deze zelfregulering beviel mij later ook in het crew-forum en is iets wat ik nu mis.

Overigens sta ik helemaal achter de beslissing om de HK te sluiten en wens ik ze veel sterkte toe met het schoonhouden van de overige fora.

Mocht er op een gegeven moment weer de behoefte bestaan door de crew om na de denken/discussieren over een nieuwe opzet van de HK, dan wil ik bij deze graag melden dat ik bereid ben om daarover mee te denken, als een vertegenwoordiger van de GoT-lurkers zeg maar.

- This line is intentionally left blank -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Je kunt je ook ontspannen @ IRC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioWEB schreef op 17 January 2003 @ 16:15:
[...]

Kijk, DAT is dus ook 1 van de redenen dat de HK nu weg is (er van uitgaande dat je je startpagina verandert VAN HK naar iets anders)... De mensen die standaard al beginnen in de HK...

HK-only mensen zijn het probleem niet. Crapposters wel en dat is nogal een verschil ;) Er zijn genoeg mensen die alleen in de HK komen, maar die binnen de HK voor een goede sfeer zorgen, daar heb ik iig niets op tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Laatst online: 05-01-2022
wat was trouwens die lpf hack??

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
In principe wel jammer dat de HK nu dicht is... Ik kwam er niet supervaak, maar heb er wel veel gelachen. Maarja, ik weet niet precies wat er gebeurt is, maar de LPF-site hacken is natuurlijk VER over de streep gaan... permaban voor die lui :r

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:25
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 16:19:

[...]

HK-only mensen zijn het probleem niet. Crapposters wel en dat is nogal een verschil ;) Er zijn genoeg mensen die alleen in de HK komen, maar die binnen de HK voor een goede sfeer zorgen, daar heb ik iig niets op tegen :)
geef die user dan een soort area 61 met regels of laat ze toe tot area 61, ik vind namelijk dat de hk altijd best gezellig was maar sommige post en topics las ik gewoon niet ;)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 15:45:
[...]

OF is de HK van 2 jaar terug, toen het nog leuk was dus :)
die van 2 jaar terug ja... niet die van nu, en die users willen ook een plek. Daarom heb ik besloten http://hk.innovatix.nl te maken, voor users die niet "in een nieuw forum opgenomen" willen worden, maar "het eigen plekkie voortzetten" willen. Lijkt mij genoeg verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

jwbagger schreef op 17 January 2003 @ 16:21:
[...]

die van 2 jaar terug ja... niet die van nu, en die users willen ook een plek. Daarom heb ik besloten http://hk.innovatix.nl te maken, voor users die niet "in een nieuw forum opgenomen" willen worden, maar "het eigen plekkie voortzetten" willen. Lijkt mij genoeg verschil :)
Volgens mij zijn er al meerdere HK-forums nu. @ onzinforum zag ik net zoiets en nu die van jou dus ook :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Yogho schreef op 17 januari 2003 @ 16:17:
[...]

Je kunt je ook ontspannen @ IRCL :)
:+

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Knutselsmurf schreef op 17 January 2003 @ 16:16:
[...]

Ik kwam zelden in de HK, voornamelijk vanwege het uitermate lage niveau van het grootste deel van de topics daar. In SG ben ik veel vaker te vinden en die topics lees ik met veel plezier. Maar als je een beetje ontspanning zoekt, is SG net te serieus. En zo moet het vooral blijven.
Vroeger (ik klink nu best wel als een oude l*l ) kon je bijvoorbeeld in P&W een offtopic opmerking maken, zonder daarmee de hele boel te verkloten. Na een leuke offtopic-opmerking ging de hele boel weer ontopic zonder dat daar een mod aan te pas hoefde te komen. Deze zelfregulering beviel mij later ook in het crew-forum en is iets wat ik nu mis.

Overigens sta ik helemaal achter de beslissing om de HK te sluiten en wens ik ze veel sterkte toe met het schoonhouden van de overige fora.

Mocht er op een gegeven moment weer de behoefte bestaan door de crew om na de denken/discussieren over een nieuwe opzet van de HK, dan wil ik bij deze graag melden dat ik bereid ben om daarover mee te denken, als een vertegenwoordiger van de GoT-lurkers zeg maar.
Hehehe...Nou je zegt het zelf al.
Je kwam al weinig in de Hk vanwege het lage niveau.
Dat zegt dan toch al wat?

Ga maar eens een avondje lurken door alle Hk topics. (Da's nu te laat dus. :P )
Daar kun je nog aardig gedemotiveerd van raken.

En idd #irc.tweakers.net ook heel gezellie, en er is ook een #huiskamer. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Phaerion op 17-01-2003 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

GGS_VR6 schreef op 17 januari 2003 @ 16:22:
[...]

Volgens mij zijn er al meerdere HK-forums nu. @ onzinforum zag ik net zoiets en nu die van jou dus ook :)
met bovengenoemd verschil dus ;)

en 't wordt ondertussen al aardig druk op dat forum wat ik heb gestart, dus blijkbaar voldoende vraag naar op het moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yogho schreef op 17 January 2003 @ 16:17:
[...]

En ook in de kermis, whats yer point :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Yogho schreef op 17 January 2003 @ 16:17:
[...]

Je vergeet wel dat niet iedereen kan IRC'en @ work ;)

De humor zal met het sluiten van de HK maar moeten verschuiven naar SG en de techfora (voorzover men daar geen humor of ontspanning aanwezig acht). Dat kan best en hopelijk zijn we dan eindelijk eens af van die ergerlijke "GoT is dood" topics.

Het zet in ieder geval flink zoden aan de dijk mbt tot dat onderwerp. Ik kijk met belangstelling naar de ontwikkelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yogho schreef op 17 January 2003 @ 16:16:
[...]

Als de HK je startpagina was vraag ik me toch echt af of op je GoT kwam voor de tech-forums of voor de HK :/
whatever.. tuurlk kwam ik ook in de tech.. vaak ook zelfs.. maar iedere morgen als de pc aangaat wil ik ff kunnen lachen.. daarom automatisch naar HK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:02

Blauw

De Schreeuw

Iedereen roept wel om het hardst dat het door een stel kleuters komt die de Huiskamer deels hebben opgeblazen, maar wie durft nu echt te stellen dat hij daar deels verantwoordelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 16:24:
[...]

En ook in de kermis, whats yer point :{
Dat daar geen HK voor nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgen we misschien ook een status update van de modjes, die al een oplossing hebben gevonden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 16:19:

[...]

Heb je ook wel gelijk in, absoluut. Maar het is toch wel degelijk een deel van het probleem, of heb ik dat verkeerd begrepen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Laatst online: 14:47
Laat die HK maar lekker dicht! Kan GoT eindelijk weer terug naar waar het allemaal om ging. Tech!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioWEB schreef op 17 januari 2003 @ 16:26:
[...]

Heb je ook wel gelijk in, absoluut. Maar het is toch wel degelijk een deel van het probleem, of heb ik dat verkeerd begrepen ?

Helaas gaan die twee dingen vaak samen. Mensen die alleen in de HK posten en crap posten. HK-meubels die een positieve bijdrage hebben zijn absoluut geen onderdeel van het probleem ;) Het probleem is hier de onzin / slecht gedrag in de HK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 16:19:

[...]

:?

Kijk als nu de crew richting mij gaan flamen terwijl ik zelden of nooit in de HK kwam dan lokken jullie het wel zelf uit, valt me tegen eerlijk gezegd.
Tel mijn HK post in die 2 jaar maar eens, 10 hooguit 20 en dan heb ik het gedaan :?

mag ik van jou eerst even een onderbouwing voordat ik terug ga flamen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

[...]

jwbagger, onze held _/-\o_

Eerst streamkoning, nu ook nog HK saviour... :P

Dit zou een HK posting kunnen zijn ;)

Ik ben ook erg benieuwd naar de samenstelling van -wijlen- de HK. De groep mensen, die ook de techfora aandoen, zullen vast wel door blijven gaan in de techfora. Hun humor nemen ze vast mee, dus leuk zal 't vast en zeker blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 16:26:
krijgen we misschien ook een status update van de modjes, die al een oplossing hebben gevonden..?
Ik denk dat dat eerst door de crew overlegd zal moeten worden he ;)

Zal nog wel even duren, een pasklare oplossing is er nog niet neem ik aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

OldButNotSoWise schreef op 17 January 2003 @ 16:28:
[...]

Kijk als nu de crew richting mij gaan flamen terwijl ik zelden of nooit in de HK kwam dan lokken jullie het wel zelf uit, valt me tegen eerlijk gezegd.
Tel mijn HK post in die 2 jaar maar eens, 10 hooguit 20 en dan heb ik het gedaan :?

Uhm, heeft hij het in de quote dan over jou ? Volgens mij was dat gewoon een algemene en neutrale reactie op mijn post hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Jozzz schreef op 17 januari 2003 @ 16:25:
Iedereen roept wel om het hardst dat het door een stel kleuters komt die de Huiskamer deels hebben opgeblazen, maar wie durft nu echt te stellen dat hij daar deels verantwoordelijk is?
En wat zou het nut daar van zijn dan?

Zodat de rest van de users kunnen beginnen met stenen gooien?
Dat lijkt me niet erg bevorderlijk voor de sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

BioWEB schreef op 17 January 2003 @ 16:29:
[...]

Uhm, heeft hij het in de quote dan over jou ? Volgens mij was dat gewoon een algemene en neutrale reactie op mijn post hoor...
hij heeft het over crapposters en ja ik zit vaak op crap dus voel me wel degelijk aangesproken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OldButNotSoWise schreef op 17 January 2003 @ 16:28:
[...]

LOL, ik heb het niet over mensen die lid zijn van crapforum :P :*

Ik heb het over mensen die bullshit-replies posten, meedoen aan zulke acties zoals met LPF, constant op het randje zitten enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 16:31:

[...]

LOL, ik heb het niet over mensen die lid zijn van crapforum :P :*

Ik heb het over mensen die bullshit-replies posten, meedoen aan zulke acties zoals met LPF, constant op het randje zitten enzovoorts.
;)

Fijn om te zien dat je nog steeds scherp bent _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik vind het altijd vreemd dat techies het hardste klagen over het HK niveau. Wat doen jullie dan in de HK? Wees blij dat de HK er was (is?). Dan komen er tenminste geen meuk reply's in de tech delen van dit forum. Want daar was de HK voor bedoelt. Om ontspannen off-topic posts mogelijk te kunnen maken buiten de tech fora.

Natuurlijk keur ik hack acties af (ik heb verder geen idee wat er gebeurt is maargoed). Maar dat wil nog niet zeggen dat alles wat in de HK gebeurde zo triest was. Dankzij een enorme toeloop van n00bs de laatste tijd is er wel wat aan niveau ingeleverd. En er werden ook duidelijk grenzen gezocht door die personen.
Dat de HK crew daar kriebels van krijgen is niet meer dan logisch. Maar het is jammer dat veel techies (die blijkbaar toch in de HK komen??) alle HK posters over 1 kam scheren.

Als je er niets van weet of van wil weten.. KOM er dan niet. Ga geen loze beweringen doen als je van voren niet weet waar je het van achteren over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

OldButNotSoWise schreef op 17 januari 2003 @ 16:31:
[...]
hij heeft het over crapposters en ja ik zit vaak op crap dus voel me wel degelijk aangesproken :{
Hahahaha... Volgens mij heb je dat een beetje verkeerd opgevat dan... Hij heeft het over CRAPposters. Mensen die CRAP (troep dus) posten... Geen mensen van een forum dat zich crap noemt. :X

edit:
Laat...

[ Voor 3% gewijzigd door KneoK op 17-01-2003 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 16:31:
[nohtml]
Ik heb het over mensen die ..........., meedoen aan zulke acties zoals met LPF, constant op het randje zitten enzovoorts.
O oh,

Ik heb op de lpf site link geklikt gisteren. Ik zit altijd op de rand van de plee... Dat ziet er niet best voor me uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Phaerion schreef op 17 January 2003 @ 16:30:
[...]

En wat zou het nut daar van zijn dan?

Zodat de rest van de users kunnen beginnen met stenen gooien?
Dat lijkt me niet erg bevorderlijk voor de sfeer.
Inderdaad. Vogelvrij verklaren van die users heeft geen zin. Ik denk dat de betreffende users zelf wel weten of zij er mede schuld aan hebben.

Maar besides that, "de schuld hebben" heeft IMO niks te maken met de complete sfeer in de HK van de laatste tijd. Dat is één van de rages, hoe cynisch dat ook klinkt wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

* drm kwam er nooit

* drm had toch altijd zoiets van: wat nou "Tweaker", als 80%(of meer) van je posts in de HK is

* drm kan er dus ook echt niet om rouwen.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

die van 2 jaar terug ja... niet die van nu, en die users willen ook een plek. Daarom heb ik besloten innovatix te maken, voor users die niet "in een nieuw forum opgenomen" willen worden, maar "het eigen plekkie voortzetten" willen. Lijkt mij genoeg verschil :)
Er zijn op www.onzinforum.nl zat users die zowel in de HK als op www.onzinforum.nl postten. Ga maar eens kijken :P dan zal je het zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

drm schreef op 17 January 2003 @ 16:35:
* drm had toch altijd zoiets van: wat nou "Tweaker", als 80%(of meer) van je posts in de HK is
* MAZZA had altijd zoiets van lekker ontspannen na een dagje tech op het werk/school en af en toe ff sneaken in de tech forums mocht daar behoefte aan zijn :Y)

* MAZZA treurt daarom wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
;(

Ik snap dat er actie nodig is, maaruh toch even een gedachten die in mij op kwam, is dit niet ook een beetje om t abbo te stimuleren, je krijgt dan immers een extra forum ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 12-09 15:32
Zo, het moest er wel een keer van komen, de HK is weg, de imago verpester van GoT.

1,5 jaar geleden was het echt leuk in de HK, maar vorig jaar begon het zo'n beetje.

• Geen Bikkeltopics meer
• Geen Toverstaf topics meer
• LuNaTiC heeft weer nachtrust, net als vele anderen.

Ik zie dit als iets positiefs, ik moest zeggen dat ik de laatste tijd ook niet zoveel meer de HK zat te lezen. Eerst stond er veel onzin in wat nog grappig was, nu is het meeste achterhaalt, en soms ook vaak simpelweg dom.

Verder denk ik dat er nu een hoop sfeer verziekende users nu ook wat afstand gaan doen van GoT. Verder denk ik ook dat het niveau waar iedereen het over heeft ook omhoog zal gaan. Al zie ik nu geen rede meer om na 20.00u op zaterdag nog GoT te bezoeken.

Hopelijk zie ik nog iets komen waarbij de grens van techpost zo hoog is, of iets waarbij je 2 jaar lid moet zijn geweest, om in het fora te kunnen komen.

Verder denk ik dat de SG mods het een stuk drukker zullen gaan krijgen.

Ben zeer benieuwd wat GoT gaat doen voor de wat oudere users.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

MAZZA schreef op 17 January 2003 @ 16:33:
Ik vind het altijd vreemd dat techies het hardste klagen over het HK niveau. Wat doen jullie dan in de HK? Wees blij dat de HK er was (is?). Dan komen er tenminste geen meuk reply's in de tech delen van dit forum. Want daar was de HK voor bedoelt. Om ontspannen off-topic posts mogelijk te kunnen maken buiten de tech fora.
Ik geloof dat 'wij' een bepaald niveau en richting willen geven aan dit forum. De HK dus maar laten gaan past niet in deze strategie. Meuk replies in de tech delen krijg je niet, want die worden hard afgestraft door de mods en anders wel de users. SG voldoet IMHO al ruimschoots aan de wens om off-topic te kunnen gaan.

* Wekkel denkt dat echte humor weer boven komt drijven.. ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.