Alfredt schreef op 17 January 2003 @ 19:14:
[...]
Weet je hoeveel moeite en energie Lunatic en llewella gestopt hebben in een nieuwe poging?
Weet je dat dit een techforum is?
Snap je echt niet dat de HK dichtgegaan is omdat er op heinde bijna alleen nog maar crap is stand?
"pff die post is echt veel te lang, geef eens een samenvatting"
"pics" in een topic waar het absoluut nergens op sloeg, of in een topic, maar dan 30 keer onder elkaar.
"te serieus, ga maar naar SG"
etc etc Daarom is hij dicht!
erger jij je daar aan? jullie ergernis grens ligt erg laag volges mij want boeie dat er om pics wordt gevraagd........dat was op het moment een trend net zoals er zoveel trends zijn geweest.......
en is HK ook niet bedoelt voor O.A. crap dan?
en dat ik naar FOK zou moeten gaan is niet waar, de mensen op fok irriteren mij meestal meer dan de grootste nerd hier op GoT om het zo maar te zeggen.
mensen hier op GoT vind ik juist wel relax, en zeker in HK, via HK kan je over normale dingen praten met mensen, waarmee je ze leert kennen
dus op de 1 of andere manier trekt GoT wel mensen aan waarmee ik het 'goed' kan vinden.............aleen in techfora's heb je daar niks aan
in HK, SG, W&L wel................
het lijkt wel of jullie met je forum mensen die zich registreren willen heropvoeden ofzo, maar helaas zal dat toch niet lukken hoor, er zullen altijd idioten tussen zitten
[
Voor 3% gewijzigd door
Noedelsupke op 17-01-2003 19:30
]