Ikzelf ben het wel eens met de beslissing om HK dicht te gooien.
Zeker nadat Lunatic een topic had geopent met wat er verbeterd kon worden in hk, zelfs daar konden mensen na een paar serieuze posts al niet meer serieus zijn en werd de meest grootste onzin alweer ge-post.
In dezelfde topic gaf ik aan dat er ook bepaalde Crew leden/lid ook niet conform volgens de regels gedroegen (zie o.a. als voorbeeld het Tricolor topic) en zo zijn er nog meer topics.
HK vond ik wel leuk, zo af en toe had ik zo'n bui dat ik er opeens veel kwam, maar vaak duurde dat van korte duur.
Simpelweg omdat er altijd users zijn die denken "leuk" te zijn of de grens weer eens gaan opzoeken voor de zoveelste keer.
Area 61 is naar mijn mening ook vrij overbodig voor de normale users op dit forum, hooguit nuttig voor de mensen die een Tweakers abo hebben, gewoon als extraatje.
Maar niet voor een select groepje mensen dat er nu in kan (no offense richting de groep die in A61 kan)
Maarja nu ga ik zelf alweer offtopic.
HK kan wel open, alleen dan met een letterlijk zer0 tollerance beleid.
Dat brengt helaas wel zoveel werk met zich mee dat je daar niet echt aan kan beginnen.
HK gesloten houden lijkt mij het beste (ook al zal ik me niet echt populair maken met deze kreet)
edit:
Ook opeens het posten van links naar andere fora's, waar wel "lol" van onder het vriespunt getollereerd word valt bij mij verkeerd. ga daar dan lekker heen en blijf daar, maar ga dan geen links posten om leden te werven of om een houding aan tenemen van: "kijk eens, hier mag het lekker wel, lekker puh!, ik ben stoer"
[
Voor 13% gewijzigd door
Fietsbel op 17-01-2003 18:17
]