HK dicht, post hier je discussie....

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.730 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

mOrPhie schreef op 17 januari 2003 @ 16:35:
[...]

Inderdaad. Vogelvrij verklaren van die users heeft geen zin. Ik denk dat de betreffende users zelf wel weten of zij er mede schuld aan hebben.

Maar besides that, "de schuld hebben" heeft IMO niks te maken met de complete sfeer in de HK van de laatste tijd. Dat is één van de rages, hoe cynisch dat ook klinkt wellicht.
Dat is naar mijn mening ook een beetje het probleem.
De populariteit van de Hk op zich.....die in mijn ogen een komplete hype begon
te worden, en daarmee gelijk zijn eigenlijke waarde begon te verliezen.

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OldButNotSoWise schreef op 17 januari 2003 @ 16:32:
[...]
;)

Fijn om te zien dat je nog steeds scherp bent _/-\o_

hehe :P Vooralsnog geen nare bijwerkingen met het sluiten van de HK voor mij ;)
Wekkel schreef op 17 January 2003 @ 16:35:
[...]
O oh,

Ik heb op de lpf site link geklikt gisteren. Ik zit altijd op de rand van de plee... Dat ziet er niet best voor me uit :P

Hehe, nee, da's natuurlijk ook niet zo ;) Ik heb er ook op geklikt en ook in het topic gepost. Het gaat er natuurlijk om dat mensen vanuit GoT op die site gaan zitten zieken en het niet alleen bij kijken houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:18

Shunt

Boe

its_me schreef op 17 January 2003 @ 16:37:
;(

Ik snap dat er actie nodig is, maaruh toch even een gedachten die in mij op kwam, is dit niet ook een beetje om t abbo te stimuleren, je krijgt dan immers een extra forum ...
ik geloof niet dat de crew zo laag zou kunnen zinken we zijn hier geen MS he :P ;)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

jwbagger schreef op 17 januari 2003 @ 16:23:
[...]

met bovengenoemd verschil dus ;)

en 't wordt ondertussen al aardig druk op dat forum wat ik heb gestart, dus blijkbaar voldoende vraag naar op het moment ;)
Daarom heb ik me ook ff aangemeld _/-\o_

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Shunt schreef op 17 January 2003 @ 16:38:
[...]

ik geloof niet dat de crew zo laag zou kunnen zinken we zijn hier geen MS he :P ;)
-1 flame (heb ik geleerd in de HK !)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 22:23

Knutselsmurf

LED's make things better

MAZZA schreef op 17 January 2003 @ 16:33 oa het volgende:
Ik vind het altijd vreemd dat techies het hardste klagen over het HK niveau. Wat doen jullie dan in de HK? Wees blij dat de HK er was (is?). Dan komen er tenminste geen meuk reply's in de tech delen van dit forum. Want daar was de HK voor bedoelt. Om ontspannen off-topic posts mogelijk te kunnen maken buiten de tech fora.
Wij techies willen ook wel eens over iets anders praten dan tech-stuff en daar was de HK, net als zijn vele voorgangers, oorspronkelijk voor bedoeld. Maar door de grote hoeveelheid crap en bullshit die de HK ingedonderd is, is de HK voor een overgroot deel van de techies geen plek van onspanning meer, maar een plek van irritatie. De onspannen off-topic posts, zoal als jij noemt, zijn in ieder geval bij mij nooit aanleiding geweest tot irritatie, maar de overige 90% van de HK-crap wel.

Zoals zijn voorgangers is ook de HK zijn doel voorbij geschoten en aan zijn eigen 'succes' ten onder gegaan.

- This line is intentionally left blank -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
BioWEB schreef op 17 januari 2003 @ 16:40:
[...]

De frontpage noem ik zoiets ;) .

Gaan de 8)7 O-) :+ :o :O :> :r smileys nu ook weg?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Laatst online: 10:18

Shunt

Boe

BioWEB schreef op 17 januari 2003 @ 16:40:
[...]

erm dit is niets een flame dit is the truth wat doen zij om win xp en 2000 te promoten juist suport voor nt stoppen ;) is het zelfde tog ?

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:44

MAZZA

Barbie is er weer!

Wekkel schreef op 17 januari 2003 @ 16:37:
[...]

Meuk replies in de tech delen krijg je niet, want die worden hard afgestraft door de mods en anders wel de users. SG voldoet IMHO al ruimschoots aan de wens om off-topic te kunnen gaan.
In het verleden heeft deze mooie gedachte ervoor gezorgd dat de HK werd opgericht omdat toch veel mensen de tech fora vol gingen spuien met off-topic posts.

Ditzelfde was aanleiding voor de kroeg en OT forum.

Ik ben dus benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

BioWEB schreef op 17 January 2003 @ 16:40:
[...]

Das de beoordeling van de posts op tweakers.net zoals in de meuktracker bijvoorbeeld. :P

Dat wist zelfs ik als Hkposter. :P
Uhhh...of zit ik er nu naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Robbie007 schreef op 17 januari 2003 @ 16:41:
[...]

De frontpage noem ik zoiets ;) .

Gaan de 8)7 O-) :+ :o :O :> :r smileys nu ook weg?
Aangezien ik daar nooit kom en ik dit fenomeen ook vaak in de HK zag terugkomen heb ik het TOCH geleerd en wel in de HK ;)

Ik weet zelf ook wel dat het van de frontpage komt, maar zonder HK had ik het dus nooit geweten... :)

[ Voor 15% gewijzigd door KneoK op 17-01-2003 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 21:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Phaerion schreef op 17 January 2003 @ 16:38:
[...]

Dat is naar mijn mening ook een beetje het probleem.
De populariteit van de Hk op zich.....die in mijn ogen een komplete hype begon
te worden, en daarmee gelijk zijn eigenlijke waarde begon te verliezen.
Mjah, maar met de "Rage" bedoelde ik dat het net was alsof het stoer en koel was om een post als:

" Lekker interessant :/ "

of

" Ik vind het filmpje absoluut niet leuk :Z "

te posten. Terwijl je juist moet leren de 'back'-button te gebruiken in die situaties. En dat gebeurde te weinig IMO.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer van de HK, het is oneerlijk voor de meeste users.... en triest dat er niet normaal gedaan kan worden.. Zoals iemand op IRC tegen mij zei 'GoT dood'. Zo erg zal het wel niet zijn, maar toch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Knutselsmurf schreef op 17 January 2003 @ 16:41:
[...]

Wij techies willen ook wel eens over iets anders praten dan tech-stuff en daar was de HK, net als zijn vele voorgangers, oorspronkelijk voor bedoeld. Maar door de grote hoeveelheid crap en bullshit die de HK ingedonderd is, is de HK voor een overgroot deel van de techies geen plek van onspanning meer, maar een plek van irritatie. De onspannen off-topic posts, zoal als jij noemt, zijn in ieder geval bij mij nooit aanleiding geweest tot irritatie, maar de overige 90% van de HK-crap wel.

Zoals zijn voorgangers is ook de HK zijn doel voorbij geschoten en aan zijn eigen 'succes' ten onder gegaan.
_/-\o_ Jij snapt het.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Knutselsmurf schreef op 17 January 2003 @ 16:41:
[...]

Ken je SG :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

mOrPhie schreef op 17 January 2003 @ 16:42:
[...]

Mjah, maar met de "Rage" bedoelde ik dat het net was alsof het stoer en koel was om een post als:

of

te posten. Terwijl je juist moet leren de 'back'-button te gebruiken in die situaties. En dat gebeurde te weinig IMO.
HELEMAAL mee eens. En mensen vinden het gek als iemand reageert met "joh, flikker lekker op joh". En vervolgens vinden die mensen dan weer "dat zij ook hun mening mogen verkondigen" ondanks het feit dat het een mening is die niet gewenst in een topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

mOrPhie schreef op 17 January 2003 @ 16:42:
Terwijl je juist moet leren de 'back'-button te gebruiken in die situaties. En dat gebeurde te weinig IMO.
mja men denkt dat echt alles mag....
De back-button is echt ontzettend handig, ook in de techfora ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

maar dr zijn tot nu toe wat ideetjes en ik had lekker zin om t ff op een rijtje te zetten.

mensen meer posts te laten scoren voordat ze de hk in kunnen
heeft geen nut, veet te veel crap in de tech fora.

invite only
is een leuk idee, maar dan zullen er altijd users achterwegen blijven die sneller dingen kunnen opzoeken en niet al te veel posten in tech.

invite met automatisch later mensen toevoegen
leuk id... eerst rustig ff opbouwen om een nieuw nivo er neer te zetten. als er een leuk nivo is een nieuw groepje mensen binnenlaten en lekker doorgaan zodat het leuk en gezellig blijft :)

invite door hkmeubels
groepje hk meubels zoekt de standaart mensen die altijd gezellig zijn en geen crap posten toe, modjes ed kijken lekker rond op t forum en laat andere users toe zodat het best groot en gezellig kan worden

bashmode
gewoon doorgaan zoals t nu is en iedereen eruit pleuren als ze crap reply`s maken. geen excuus en als je lief bent mischien later een nieuwe kans tenzij t lekker een te grote ban is. is alleen wel veel modwerk.

zo meer weet ik ff nie meer :)

ow en over regels..... maak er een van... gebruik je gezond verstand (iemand maakte m mooier ergens anders in t topic)

[ Voor 20% gewijzigd door disjfa op 17-01-2003 16:47 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:56
Eigenlijk heb ik wel veel begrip voor het slotje op de HK... Er waren bijna meer regels dan 'doen'....

En dat de LPF site hack de druppel was die de emmer... tja... begrijpelijk... Nu maar eens wat techposts scoren :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

MAZZA schreef op 17 January 2003 @ 16:42:
In het verleden heeft deze mooie gedachte ervoor gezorgd dat de HK werd opgericht omdat toch veel mensen de tech fora vol gingen spuien met off-topic posts.

Ditzelfde was aanleiding voor de kroeg en OT forum.

Ik ben dus benieuwd..
Ja, daar heb je een punt. Ik ben daarom net als jij benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. In een stormvloed aan slotjes in de techfora heeft niemand zin, lijkt mij.

Ik denk dan SG het voorlopig het zwaarst te verduren gaat krijgen. Daar gaan de randen van de policy weer worden opgezocht. Als die dam het houdt, zou het voor de techfora goed af moeten lopen. De SG kan dienst doen als off-topic (of auto- en relatieforum tegenwoordig ;) ) en de techfora voor het scherp houden van de kennis.

Waarom hebben we meer nodig dan SG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Het zal mij trouwens benieuwen wie er de eerste is (en erger nog: hoeveel mensen volgen) die een "HK MOET TERUG" icon maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

mOrPhie schreef op 17 januari 2003 @ 16:42:
[...]

of

Maar dat waren geen rages....dat zijn gewoon iritante antwoorden in en topic.
Rages zijn bijvoorbeeld overal een poll van maken of overal een fotosoep topic
over openen...of al die plaatjes met commentaar die men overal bij ging posten.
( zoals deze draad is gay. boby the kitten enz)

In het begin was het nog wel leuk....maar op gegeven moment zag je ze tot
vervelens toe in elk topic.

Wat overigens al een hele tijd geleden in de faq was opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
mOrPhie schreef op 17 januari 2003 @ 16:42:
[...]

of

Er zullen zat users zijn die de HK zelfs als startpagina hebben ingestelt.

Ik vind het iig klote.

Hopelijk word .... hoe zit het trouwens met Area 61?

Wat gaat daarmee gebeuren?

Ik denk dat de Crew dit weekend flink zal vergaderen.

[ Voor 5% gewijzigd door FireStarter op 17-01-2003 16:49 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

BioWEB schreef op 17 januari 2003 @ 16:48:
Het zal mij trouwens benieuwen wie er de eerste is (en erger nog: hoeveel mensen volgen) die een "HK MOET TERUG" icon maakt...
Mag ik dit kwalificeren als een HK reply?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 21:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

disjfa schreef op 17 januari 2003 @ 16:45:
maar dr zijn tot nu toe wat ideetjes en ik had lekker zin om t ff op een rijtje te zetten.

invite only
is een leuk idee, maar dan zullen er altijd users achterwegen blijven die sneller dingen kunnen opzoeken en niet al te veel posten in tech.

invite met automatisch later mensen toevoegen
leuk id... eerst rustig ff opbouwen om een nieuw nivo er neer te zetten. als er een leuk nivo is een nieuw groepje mensen binnenlaten en lekker doorgaan zodat het leuk en gezellig blijft :)

invite door hkmeubels
groepje hk meubels zoekt de standaart mensen die altijd gezellig zijn en geen crap posten toe, modjes ed kijken lekker rond op t forum en laat andere users toe zodat het best groot en gezellig kan worden

bashmode
gewoon doorgaan zoals t nu is en iedereen eruit pleuren als ze crap reply`s maken. geen excuus en als je lief bent mischien later een nieuwe kans tenzij t lekker een te grote ban is. is alleen wel veel modwerk.

zo meer weet ik ff nie meer :)

ow en over regels..... maak er een van... gebruik je gezond verstand (iemand maakte m mooier ergens anders in t topic)
Had ik al gezegd dat jij buiten de HK behoorlijk nuttig kan zijn? :+

Maar goed, zonder dollen. Bij dat invite door hkmeubels: Wie gaat de HK-Meubels kiezen? De GC-Crew? :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:27

ripexx

bibs

MAZZA schreef op 17 January 2003 @ 16:33:
Ik vind het altijd vreemd dat techies het hardste klagen over het HK niveau. Wat doen jullie dan in de HK? Wees blij dat de HK er was (is?). Dan komen er tenminste geen meuk reply's in de tech delen van dit forum. Want daar was de HK voor bedoelt. Om ontspannen off-topic posts mogelijk te kunnen maken buiten de tech fora.
...
Kijk als je meuk wilt posten, ga dan naar zo'n forum, een beetje offtopic is geen punt ook niet in de techfora, gewoon een geintje op zijn tijd is gewoon leuk en moet ook kunnen, maar dan weer gewoon ontopic verder. Verder is er in SG toch genoeg ruimte voor offtopic, je kunt over bijna alles een topic openen en als je nog serieuzer wilt kun je zelfs na W&L, oja vergeet bij NTS&M das dus al nummer drie :).

Maar waarom kan men zich nu niet inhouden, waarom moeten er steeds weer grenzen worden opgezocht :? Ik begin nu echt oud te worden. :o Maar ff zonder dollen ik zie nu een enorme storm van reply's met weinig echte argumenten en als er eens een wordt gebruikt dan is het wel de bovenstaande.

Oja ik hoop dat de modforce nu gebruikt kan worden om GoT een niveautje hoger te tillen _/-\o_

Just my 2 cents

offtopic:
Hulde aan crew, hga's en mt om deze beslissing te nemen, denk niet dat ze dat makelijk is gevallen. Als je alleen al eens kijk wat er in dit topic al wordt gespuid.

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
invite door hkmeubels
Word al gedaan, >> Area 61.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

MAZZA schreef op 17 January 2003 @ 16:49:
[...]

Mag ik dit kwalificeren als een HK reply?
Kwalificeer zoals het U dunkt, mijn waarde heer. Ik vroeg het me echt af (en niet geheel onterecht, ik heb al heel wat icons langs zien komen "xxx moet terug", "OMG, xxx gebanned" en nog meer van dat soort zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 12:04
disjfa schreef op 17 januari 2003 @ 16:45:

invite only

*KNIP*
Misschien is het een idee om mensen na een aantal posts (misschien wat meer dan 150) wel de huiskamer in te laten, maar diegene dan niet te laten posten. Dus alleen maar te laten lezen. Zo sluit je de lurkers ook niet buiten met invite-only. Als die mensen die alleen maar kunnen lezen zich goed gedragen en het waard zijn worden ze echt 'geinvited' en mogen ze posten in de HK. Als een user het niet waard is kan hij/zij ook niks fout doen, omdat je niet kan posten zonder invitation :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

mOrPhie schreef op 17 January 2003 @ 16:49:
[...]

Maar goed, zonder dollen. Bij dat invite door hkmeubels: Wie gaat de HK-Meubels kiezen? De GC-Crew? :)
lijkt me wel he, en mischien mensen die wilde sex gaan hebben met een van die modjes daar :)

of er word er een uitgekozen en met zn allen een volgende etc etc :)
Robbie007 schreef op 17 January 2003 @ 16:50:
[...]
worden daar mensen uitgekozen door hk mensen 8)7

en marco, tuurlijk is t handig eerst ff lekker te laten lurken, maar dit is nooit uitgeprobeert en lijkt mij niet echt goed te werken... dan weten die mensen dat ze 2 weken later kunnen posten en blijven ze gewoon 2 weken weg om daarna nix van de sfeer te hebben geproeft..... t kan wel goedgaan... maar k heb mn twijvels

[ Voor 23% gewijzigd door disjfa op 17-01-2003 16:55 ]

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:35
mOrPhie schreef op 17 January 2003 @ 16:49:
[...]

Had ik al gezegd dat jij buiten de HK behoorlijk nuttig kan zijn? :+

en een belangrijke vraag is of ik er ook bij hoor :P

ff serieus: het is nogal eel werk om een paar user uit te keizen die er wel in mogen, ook ga je gezeur krijgen van mensen die niet zijn toegelaten en zich ook hk meubel voelen ;)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Robbie007 schreef op 17 January 2003 @ 16:50:
[...]

Als dat al gedaan wordt mag het dan niet meer gebruikt worden? Ik vind het wel een goed systeem van A61, alleen worden de mensen door de modjes uitgezocht bij A61 en niet door de users zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat er al allelei criteria worden vastgesteld waarmee bepaalde mensen eventueel HK toegang zouden moeten hebben. Dit lijkt me echter niet aan de orde. Iedereen moet de mogelijkheid hebben om in een HK te posten of helemaal niemand. Gelijke monniken, gelijke kappen. Verder is al gezegd dat een beperkt groepje schuldig is aan de sluiting, dus dan zal 99% zich sowieso aan de regels hebben gehouden. Blijkbaar is het niet mogelijk om de rotte appels eruit te halen en dus zal het op deze manier moeten. Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Juist anders krijg je de HK maatjes bij elkaar, en ik denk dat het meubulair daar nie tegen kan :) .

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

tjah, ik denk dat er gewoon teveel mensen zijn die aleen voor de HK komen. ik moet zeggen dat mijn tech postings ook achteruit zijn gegaan, maar dat kwam omdat ik in het begin kwam om over computers te leren, nu weet ik voldoende en zit je dus meer in de HK. maar ik probeer wel dagelijks ook in de tech te posten, dat is bij mij nooit heel veel geweest omdat ik me aleen interreseer in OC en CM. dus andere soft en hardware zal ik niet/nooit komen. maar ik vond de HK ook af en toe stom lopen, al die standaard antwoorden. de leuke topics daarintegen waren echt gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

ripexx schreef op 17 januari 2003 @ 16:50:
[...]

Kijk als je meuk wilt posten, ga dan naar zo'n forum, een beetje offtopic is geen punt ook niet in de techfora, gewoon een geintje op zijn tijd is gewoon leuk en moet ook kunnen, maar dan weer gewoon ontopic verder. Verder is er in SG toch genoeg ruimte voor offtopic, je kunt over bijna alles een topic openen en als je nog serieuzer wilt kun je zelfs na W&L, oja vergeet bij NTS&M das dus al nummer drie :).
Een geintje is leuk idd maar het wordt vaak gezien als deel 1 van n. Een domino effect of rage hoe je het noemen wilt. Ik durf het bijna naief te noemen om ervan uit te gaan dat iedereen netjes on-topic blijft of slechts hier en daar een geintje maakt. Een voorbeeld is de "Oh wat mooi" reply in OCE.
Maar waarom kan men zich nu niet inhouden, waarom moeten er steeds weer grenzen worden opgezocht :? Ik begin nu echt oud te worden. :o Maar ff zonder dollen ik zie nu een enorme storm van reply's met weinig echte argumenten en als er eens een wordt gebruikt dan is het wel de bovenstaande.
De mensen die grenzen zoeken moeten hard worden aangepakt. Lik op stuk beleid. Geen uitzonderingen. Fout is fout. De mensen die grenzen opzoeken verpesten het voor de echt HK mensen die er iets gezelligs van weten te maken. En daar wordt alleen naar gekeken op momenten als deze. De extremen worden er uitgehaald en de normale users zijn de spreekwoordelijke lul :)
Oja ik hoop dat de modforce nu gebruikt kan worden om GoT een niveautje hoger te tillen _/-\o_

Just my 2 cents

offtopic:
Hulde aan crew, hga's en mt om deze beslissing te nemen, denk niet dat ze dat makelijk is gevallen. Als je alleen al eens kijk wat er in dit topic al wordt gespuid.
Ik blijf erbij dat ik bang ben dat de modforce nu bezig zal zijn om meuk tussen tech uit te gaan vissen. Maar ik wens ze daarbij veel succes toe uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 16:55:
Ik zie dat er al allelei criteria worden vastgesteld waarmee bepaalde mensen eventueel HK toegang zouden moeten hebben. Dit lijkt me echter niet aan de orde. Iedereen moet de mogelijkheid hebben om in een HK te posten of helemaal niemand. Gelijke monniken, gelijke kappen. Verder is al gezegd dat een beperkt groepje schuldig is aan de sluiting, dus dan zal 99% zich sowieso aan de regels hebben gehouden. Blijkbaar is het niet mogelijk om de rotte appels eruit te halen en dus zal het op deze manier moeten. Jammer maar helaas.
Wat ik wel leuk vind is dat er allerlei criteria verzonnen worden voor een forum dat misschien wel helemaal niet meer geopend zal worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 16:55:
Ik denk niet dat het hier om een groepje users gaat, de HK verpest je niet met een 10 tal users, daar helpen we allemaal aan mee.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:01

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Hmmmm.... ik kon ineens niet in de HK komen :(
Het is nu te veel om door te lezen maar snap de bedoeling.

OK ook ik ben ooit voor 1 dag gabanned vanuit de HK door een "grensgevalletje" wat door omstandigheden (niet mijn schuld) 2 dagen werd. Ik kan mij voorstellene dat bepaalde figuren (maar soms ook enkele modjes :) ) alleen de HK nog maar kenden wat natuurlijk niet gezond is.
Op alle andere forums zie je dat er een gezelligheidsforum is maar die staan vaak op gelijke verhouding als alle andere plekken op het form, hier was het wel erg druk.

Op zich zou je de top 100 posters in de HK er eens op aanspreken want die zorgen dan ook meestal voor het meeste dataverkeer....

Ik hoop gewoon voor het beste van de HK...

* memphis vraagt zich af als HlPdSk ook een top 100 poster is :)

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 16:55:
Dit is dus niet zo, er was een grote groep users die alleen maar crap posten, vaak begint dat bovenaan, als je dan eenmaal een beetje naar beneden scrolt dan kom je bij de "normale replies". Als je die hele grote groep wil gaan bannen ben je echt heel erg lang bezig :)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Dat vind ik onzin want dit beleid is al eerder gevoerd in Area 61. Te makkelijk om het dus op zo'n manier aan de kant te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:25

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

offtopic:
Zo, dat was weer een uurtje op deze vrijdag... 17 pags (@50posts/pag) is een lap tekst :)

Ondanks dat ook ik regelmatig in de HK aanwezig was zal ik er niet om treuren. Was ik aan het begin van het lezen van dit topic wel teleurgesteld in dat het zo ver komt, naarmate ik verder kwam begint het idee te beseffen dat het maar beter zo is. Op heel het forum begon de sfeer van de HK zichtbaar te worden: "[hk-mode]" of "het is de HK niet" kom je overal tegen. Net alsof de HK het belangrijkste forum is van GoT.

Als community gezien is het jammer: bij een echte community (en voor velen waaronder ikzelf wordt GoT zo gezien) hoort gewoon een deel waar je ook kan praten over wat je die dag gedaan hebt of wat je nu weer voor iets geks op je bureau hebt liggen. Helaas neemt een community ook andere eigenschappen van de werkelijkheid over... respect is ver te zoeken en men zoekt net zo lang naar de mazen in de 'wet' tot ze gevonden zijn om ze vervolgens compleet uit te buiten.

Kortom: een goede keuze. Mijn advies is om een huiskamer-achtig forum net zo lang achterwege te laten tot de HK lang en breed vergeten is (natuurlijk zal je altijd HK-topics blijven herinneren, maar de invloed van HK die in net noemde moet gewoon verdwijnen) en vervolgens rustig aan iets nieuws te beginnen. De manier waarop laat ik over aan de experts, al ben ik natuurlijk altijd bereid hieraan mee te discussieren (hint :+ )

En ook al is dit een post die weinig toevoegd aan de rest van de discussie - ik heb mijn vrijdagmiddag al verkloot door dit topic te lezen, dan wil ik er tenminste nog iets zinnigs van maken ;)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben volstrekt tg een systeem met invitations omdat er zeker enorm veel users (zoals ik) meestal gewoon lezen in de HK en daar veel humor uithalen zonder zelf te moeten gaan posten erin (dus ook geen crap nalaten). Ik vind het trouwens een grote redeneerfout om de HK te sluiten naar O.A. bv de lpf hack... Tweakers.net wordt niet geassocieerd met een # users! Autoriteiten en andere sites moeten duidelijk inzien dat lid zijn van een bepaalde groepering / site niet automatisch leidt tot verantwoordelijk zijn van die groepering / site voor de daden van de leden (tenzij die met instemming gebeuren van de leden of georganiseerd door...). Als ik zou bv voetballen en ik pleeg een inbraak met 3 teammates dan gaat men toch ook niet mijn voetbalclub verantwoordelijk stellen? De HK was een toffe plek en ik vind het de taak van de modz om er de rotte appels uit te halen. Zo hebben ze ook nog wat te doen >:).
Verder hoop ik dat de bekommernissen van de modz en beheerders oprecht zijn en niet beinvloed door het feit dat tweakers.net steeds meer commercieel wordt en zo een goeie naam *MOET* hebben om te kunnen verkopen.
Just my 2 € centz :)

[€dit]
Oh ja misschien is een optie *report this post / thread to a mod* bij elke post in de HK heel handig, want zo kan elke users direct rapporteren en moeten de modz maar die lijst bekijken en waar nodig ingrijpen...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Iedereen moet de mogelijkheid hebben om in een HK te posten of helemaal niemand.
helemaal mee eens, daarom heb ik de bashmode uitgevonden :)

alleen op irc hebben we t veel over de invite only door meubels, dat klinkt iig erg leuk :) en voor de lurkers die ook willen gewoon ff mailen oid :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

BioWEB schreef op 17 January 2003 @ 16:56:
[...]

Wat ik wel leuk vind is dat er allerlei criteria verzonnen worden voor een forum dat misschien wel helemaal niet meer geopend zal worden...
Wat ik wel leuk vind is dat er sommige mensen dingen roepen die zij helemaal niet kunnen weten. Er is niets mis met idee'en en alternatieven. Daar zou je als tech toch van moeten weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

BioWEB schreef op 17 January 2003 @ 16:56:
[...]

of weer wel...

er is gezegd dat we er over discussieren, dus of ie weer open gaat of niet... hangt een beetje af van de mensen af en de replies.

We hopen iiig dat er een effect is dat mensen gaan nadenken over waarom ie dicht is (ja ik weet het, ik herhaal mezelf enzo ;)) en hopelijk vindt er ergens een kleine mentaliteitsverandering plaats...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx

ripexx

bibs

MAZZA schreef op 17 January 2003 @ 16:56:
[...]

Een geintje is leuk idd maar het wordt vaak gezien als deel 1 van n. Een domino effect of rage hoe je het noemen wilt. Ik durf het bijna naief te noemen om ervan uit te gaan dat iedereen netjes on-topic blijft of slechts hier en daar een geintje maakt. Een voorbeeld is de "Oh wat mooi" reply in OCE.

[...]

De mensen die grenzen zoeken moeten hard worden aangepakt. Lik op stuk beleid. Geen uitzonderingen. Fout is fout. De mensen die grenzen opzoeken verpesten het voor de echt HK mensen die er iets gezelligs van weten te maken. En daar wordt alleen naar gekeken op momenten als deze. De extremen worden er uitgehaald en de normale users zijn de spreekwoordelijke lul :)

[...]

Ik blijf erbij dat ik bang ben dat de modforce nu bezig zal zijn om meuk tussen tech uit te gaan vissen. Maar ik wens ze daarbij veel succes toe uiteraard :)
Wat dat betreft is het misschien leuk om een keer offtopic te blaten, en als je pech hbet volgt er een slotje, maar waarom moet nu die echte crap/onzin, als ik leuke geintje wil maken dan ga ik wel naar de kroeg of iets dergelijks.

En over die crap posten in de techfora, een kei harde remedie, waarschuwen en je weet het bij te vaak waarschuwen krijg je een ban. Regels zij regels en so be it, blijkbaar wil het met 60k+ niet meer zo goed zonder. Beetje jammer maar helaas.

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
_ferry_ schreef op 17 January 2003 @ 16:56:
tjah, ik denk dat er gewoon teveel mensen zijn die aleen voor de HK komen. ik moet zeggen dat mijn tech postings ook achteruit zijn gegaan, maar dat kwam omdat ik in het begin kwam om over computers te leren, nu weet ik voldoende en zit je dus meer in de HK. maar ik probeer wel dagelijks ook in de tech te posten, dat is bij mij nooit heel veel geweest omdat ik me aleen interreseer in OC en CM. dus andere soft en hardware zal ik niet/nooit komen. maar ik vond de HK ook af en toe stom lopen, al die standaard antwoorden. de leuke topics daarintegen waren echt gaaf.
Hier ben ik t dus volledig mee eens, in het begin was mijn kennis laag en leerde ik hier veel. Nu ben ik steeds vaker zelf een bron voor anderen.
De HK, zorgde voor wat entertainment als ik op internet zit, gewoon ff naar de hk en meteen ff checken of er een interessant topic loopt.
Als de HK er niet is, of iets anders waar af en toe een grapje kan denk ik niet zo vaak meer te posten hier. Begrijp me nu niet verkeer, ik bedoel niet dat de HK mijn rede is om hier te zijn, alleen was het een extra oorzaak waarom ik op GoT zat af en toe ... ik zal zeker nog blijven posten, alleen mis ik de HK nu al ... :(

Overigens is het goed dat de crew ook een dergelijk besluit durft te nemen ... je moet grenzen stellen, dat is meerdere malen geprobeerd ... als t dan niet werkt ... slotje ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

MAZZA schreef op 17 January 2003 @ 17:00:
[...]

Wat ik wel leuk vind is dat er sommige mensen dingen roepen die zij helemaal niet kunnen weten. Er is niets mis met idee'en en alternatieven. Daar zou je als tech toch van moeten weten..
Jonge jonge, doe 's wat liever tegen mij... Wat heb ik je misdaan ? Eerst beschuldigingen van HK posts en nu dit gelul weer...

Ik zeg alleen maar dat het MOGELIJK is hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
LuNaTiC schreef op 17 January 2003 @ 17:00:

[...]

of weer wel...

er is gezegd dat we er over discussieren, dus of ie weer open gaat of niet... hangt een beetje af van de mensen af en de replies.

We hopen iiig dat er een effect is dat mensen gaan nadenken over waarom ie dicht is (ja ik weet het, ik herhaal mezelf enzo ;)) en hopelijk vindt er ergens een kleine mentaliteitsverandering plaats...
Dat lukt denk ik niet. Daarvoor is het te lang aan de gang geweest in de HK.

Maar wie weet ;) .

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx

ripexx

bibs

LuNaTiC schreef op 17 January 2003 @ 17:00:

[...]

of weer wel...

Gewoon ff cold turkey, en dan eens rustig gaan bezinnen wat er eventueel gedaan kan worden, lekker die storm over laten trekken en verder kijken.

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

ripexx schreef op 17 januari 2003 @ 17:01:
[...]
En over die crap posten in de techfora, een kei harde remedie, waarschuwen en je weet het bij te vaak waarschuwen krijg je een ban. Regels zij regels en so be it, blijkbaar wil het met 60k+ niet meer zo goed zonder. Beetje jammer maar helaas.
En dat kan dus ook in de HK :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Euhm...
Ik vind het best wel jamemr dat de HK dicht is.
Ik hoop dat al deze lamers van LPF hack gewoon geband worden. (LPF was de drupel...)
De HK is een extratje.
Dus alleen HK open in het weekend ofzo.
(Nu nog niet open ofzo hoor)
GoT heeft nog een lange strijd te gaan tegen dit soort van lamers...

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

LuNaTiC schreef op 17 januari 2003 @ 17:00:

[...]

zoals al gezegd... je hebt mensen die zich aan willen passen en je hebt crap posters. kan je weinig uit doen.

het lijkt mij iig moeilijk om m dicht te houden omdat mensen in tech fora ook graag off topic lullen en dat is leuk als daar ook een apart forum voor is. mensen die op een forum zitten en vast zitten aan alleen tech praten worden moeilijk vrienden terwijl ik hier graag kom door de mensen die ik hier ken en ook via de meetings :)

dan kan je tenminste lekker offtopic lullen en dat vind ik een groot voordeel aan een forum waar je met andere mensen zitten die niet in t huis naast je wonen of elke keer ziet in de kroeg waar je toch zit :)

problemen die er kunnen komen als ie dicht blijft is dat mensen dus daadwerkelijk offtopic gaan in tech omdat ze t nergens anders meer kunnen posten. dat is zonde voor t nivo op de tech....

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

BioWEB schreef op 17 January 2003 @ 17:02:
[...]

Jonge jonge, doe 's wat liever tegen mij... Wat heb ik je misdaan ? Eerst beschuldigingen van HK posts en nu dit gelul weer...

Ik zeg alleen maar dat het MOGELIJK is hoor...
Moet ik het daarmee eens zijn dan? Zie Lunatics reply. Volgens mij zegt hij iets soortgelijks toch? :) Niet op de teentjes getrapt zijn door een tegenargument :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx

ripexx

bibs

MAZZA schreef op 17 januari 2003 @ 17:04:
[...]

En dat kan dus ook in de HK :Y)
Ik zat te twijfelen of ik hierop zou reageren, maar ik doe het niet.

Waarom omdat hiermee voor mij weer eens bewezen wordt waarom dit een juiste beslissing is geweest.

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Laatst online: 09:17
Ik dacht al waarom kan ik niet hk in :/

[offtopic]
Btw toen ik wou uitloggen zag ik dat er stuk of 25 pcs op me naam waren ingelogd :(
[offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

ripexx schreef op 17 January 2003 @ 17:07:
[...]

Ik zat te twijfelen of ik hierop zou reageren, maar ik doe het niet.

Waarom omdat hiermee voor mij weer eens bewezen wordt waarom dit een juiste beslissing is geweest.
Mwach zo gek is mijn antwoord nog niet geloof ik. Als je mensen aanpakt die de boel verzieken en banned uit de HK dan scheidt je het kaf van het koren en blijft de goede HK'er over toch? Of zeg ik nu echt iets vreemds?

edit:
Ja ik zei iets vreemds.. schijdt ipv scheidt :X

[ Voor 7% gewijzigd door MAZZA op 17-01-2003 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
MAZZA schreef op 17 January 2003 @ 17:10:
[...]

Mwach zo gek is mijn antwoord nog niet geloof ik. Als je mensen aanpakt die de boel verzieken en banned uit de HK dan schijdt je het kaf van het koren en blijft de goede HK'er over toch? Of zeg ik nu echt iets vreemds?
Dat is misschien een goed idee en dat is gigantisch veel werk, maar als je dan eenmaal de "goede" users over hebt, laat je dan nog een nieuwe mensen toe en zo ja, hoe :?

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ah ik dacht al, wat is het niveau vandaag hoog op GoT, maar er stonden gewoon geen HK topics tussen de actieve topics :) .

Ik mis de Huiskamer niet echt, maar hij zou van mij ook weer niet weg hoeven te blijven. Tis jammer dat sommige mensen zich gewoon niet kunnen gedragen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kermi011
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-06 06:59
goed dat ie dicht zit _/-\o_

, niveau begon weer te lijken op dat van de got-kroeg en voorlopers. :(

ben benieuwd of het niveau stijgt na deze actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

kermi011 schreef op 17 januari 2003 @ 17:16:
ben benieuwd of het niveau stijgt na deze actie
tuurlijk.... de hk mensen komen de techfora binnenwalsen met zn allen 8)7

maar verder wachten we wel lekker af :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

@ fok lachen ze zich krom natuurlijk :{

Hopeloze ^%$^$ die dit veroorzaakt hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx

ripexx

bibs

MAZZA schreef op 17 January 2003 @ 17:10:
[...]

Mwach zo gek is mijn antwoord nog niet geloof ik. Als je mensen aanpakt die de boel verzieken en banned uit de HK dan schijdt je het kaf van het koren en blijft de goede HK'er over toch? Of zeg ik nu echt iets vreemds?
Ik heb het niet over het bannen uit de HK maar bannen van het forum, het ging mij over de crap posters die volgens jullie nu de tech gaan flooden met crap. Die moet je bannen, wat in de hk gebeurt zal me verder een ... wezen. Daar ging het me niet eens om.

Nog een keer, loop je te kloten in/op GoT dan krijg je een OW, doe je dit te vaak, krijg je een ban. Gewoon die temp-bans, hk-bans etc afschaffen. Als je een beetje normaal meedoet en eens een keer offtopic raak krijg je echt niet meteen een OW, daar ben ik echt heilig van overtuigt, doe je dit echter stelselmatig (grenzen op zoeken) dankun je gewoon een ow verwachten Dit is volgens mij gewoon de huidige policy. Alleen denk ik dat die nu ff wat strakker mag worden geinterpreteerd.

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Kunnen we Fok niet in GoT implanteren? :X

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Solid Seal schreef op 17 januari 2003 @ 17:17:
@ fok lachen ze zich krom natuurlijk :{

Hopeloze ^%$^$ die dit veroorzaakt hebben :(

Ik wil niet lullig overkomen, ik vind het eigenlijk niet netjes om jou er uit te pikken, maar ik zie heel veel mensen die hier klagen maar er zitten er veel bij die zelf ook er aan meegeholpen worden (voorbeeldje Simon zegt: )

En verder is er niks mis met je postgedrag in de HK zover ik kan zien, vat het dus inet teveel op als een persoonlijke aanval, want dat wil ik helemaal niet. Ik wil alleen maar duidelijk maken dat alles bij elkaar opgeteld van veel users, (niet alleen een loos topic, maar ook bullshitreplies etc), DAT de dingetjes zijn waardoor het niveau achteruit gaat.

Ik snap wel dat dit meer een melig bedoeld topic is ofzo, neem dit voorbeeld dus ook niet TE letterlijk, maar hopelijk snappen jullie mn punt.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:35

Basszje

Reisvaap!]

Daar heb ik me wel dood aan geergerd idd, die FOK! flamewars. Ik vind trouwens dat het ze op Fok allemaal wel weer humoristisch opnemen. Waar is de zelfkritiek van de gotter af en toe heen :? Alles wordt altijd zo ontzettend serieus opgevat hier.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Persoonlijk kom ik niet zoveel in de HK.
Ik snap niet waarom het nou zo radicaal wordt gesloten.
Als mensen, ik heb het lpf topic niet gevolgd, een of andere hack hebben uitgevoert.
benadeel dan niet 1/4 van GoT maar plak zo'n regeltje als op FOK! onder de HK.
"Bij misbruik wordt je provider op de hoogte gestelt"
Maak een zero tolerance beleid en klaar is kees.

Door het wangedrag van een select groepje, wat jullie zelf zeggen, hebben jullie de hele hk gesloten en daarmee benadeel je het drukste forum van GoT.

Dat is niet alleen heel dom in mijn ogen maar ook nog eens fataal voor het aantal pageviews.
En dat is toch waar GoT van moet leven.

* Diaboluzzz vindt het economisch gezien een uiterst slechte ontwikkeling.

Begrijp me niet verkeerd, ik zal de HK niet missen.
maar om het drukste forum van got te sluiten :X
ik zou er nog maar eens goed over nadenken eerlijk gezegd. :)

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Diaboluzzz schreef op 17 januari 2003 @ 17:25:
Dat is niet alleen heel dom in mijn ogen maar ook nog eens fataal voor het aantal pageviews.

GoT leeft van de pageviews, maar GoT leeft niet voor de pageviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
  • Laatst online: 12-09 08:38
De sluiting van de HK komt een beetje op mij over als een ban zonder dat ik persoonlijk wat fout gedaan heb. Oftwel: een knal tegen je harses zonder dat daar aanleiding toe is.

Moraal: geef de gasten die ECHT wat fout gedaan hebben hun verdiende ban, en laat de rest van de usertjes gewoon de HK weer in...

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik mis de HK :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Laatst online: 07-07 14:41

SillyJW

der Gemutlichkeit

LOL! :+

Ik mocht sinds vandaag voor het eerst HK in...
Had al ffies gekeken vanochtend en dacht ik kijk later wel wat er daar te doen is...
..niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer :'( heb er zoveel leuke momenten beleefd.
Ik hoop dat het er ooit nog van komt dat de HK weer open gaat, alhoewel ik het geen slecht besluit vind de HK te sluiten. Het niveau ging natuurlijk nergens over en 80 % vd HK users was gewoon (bijna) vergeten waar GoT eigenlijk voor is.
Nogmaals :'(.

Ik wil hier niet de moraalman uithangen, ik weet dat ik zelf ook fout ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Tweakod3x schreef op 17 January 2003 @ 17:27:
Moraal: geef de gasten die ECHT wat fout gedaan hebben hun verdiende ban, en laat de rest van de usertjes gewoon de HK weer in...
dat is dus heel t probleem.... dat zijn de helfd van de gasten die in de hk komen en daar willen ze nu een andere oplossing voor verzinnen als die te verzinnen valt :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Tja, imho 2 meningen:

- Ban meteen iedereen permanent die een of twee keer zaken posten die op het randje zitten of eroverheen.

- Stel andere of nieuwe mods aan voor de HK, als de huidige er genoeg van hebben (geen disrespect bedoeld!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Ach ja Hk = dicht, we hebben d'r misschien allemaal wel een beetje aan bijgedragen (ik ook hoor met m'n rondje/kruisje topic). Toen ik net in de HK kwam had ik de faq gelezen en het kwam op zich wel streng over, snel een ow of een ban e.d. Maar als je dan gaat lezen in de verschillende topique's merk je dat er toch héél erg veel getolereerd werd (zowel replies als topic's).
Ik zet niet dat de mods de schuldige zijn, alleen dat er misschien een "beter" gemodereerd had moeten worden vanaf het begin... Nouwja.. jullie snappen wel wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
LuNaTiC schreef op 17 January 2003 @ 17:22:

[...]

Ik wil niet lullig overkomen, ik vind het eigenlijk niet netjes om jou er uit te pikken, maar ik zie heel veel mensen die hier klagen maar er zitten er veel bij die zelf ook er aan meegeholpen worden (voorbeeldje Simon zegt: )
Zou je alsjeblieft kunnen quoten wat daar stond.. naja... quoten.. omschrijven zodat ik weet wat ik kan beteren.. Niemand kan daar nu in..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
  • Laatst online: 12-09 08:38
disjfa schreef op 17 January 2003 @ 17:29:
[...]

dat is dus heel t probleem.... dat zijn de helfd van de gasten die in de hk komen en daar willen ze nu een andere oplossing voor verzinnen als die te verzinnen valt :)
Mooi, dan is de HK dus de helft kleiner en kunnen er weer wat nieuwe bij.

Crew: ik vind deze oplossing veel te overdreven!!!

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diaboluzzz schreef op 17 januari 2003 @ 17:25:
Persoonlijk kom ik niet zoveel in de HK.
Ik snap niet waarom het nou zo radicaal wordt gesloten.
Als mensen, ik heb het lpf topic niet gevolgd, een of andere hack hebben uitgevoert.
benadeel dan niet 1/4 van GoT maar plak zo'n regeltje als op FOK! onder de HK.
"Bij misbruik wordt je provider op de hoogte gestelt"
Maak een zero tolerance beleid en klaar is kees.

Door het wangedrag van een select groepje, wat jullie zelf zeggen, hebben jullie de hele hk gesloten en daarmee benadeel je het drukste forum van GoT.
Draad gelezen? Het is namelijk niet alleen die actie van de LPF, dit zat er sowieso al aan te komen. Het was alleen de druppel. Natuurlijk benadeel je met het sluiten van de HK, maar dat is nog geen reden om hem open te laten.

Van pageviews wordt GoT niet rijk, het levert afaik iig niets meer op dan dat het kost.

Dat het het drukste forum was, zegt niks meer dan dat er veel gepost werd. Hoge kwantiteit is niet het enige waarnaar gestreefd wordt, getuige de "niveau"-discussies in het algemeen zou ik juist het tegenovergestelde willen beweren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon schreef op 17 January 2003 @ 17:31:
[...]

Zou je alsjeblieft kunnen quoten wat daar stond.. naja... quoten.. omschrijven zodat ik weet wat ik kan beteren.. Niemand kan daar nu in..

Solid Seal schreef op 13 August 2002 @ 20:50:
Simon zegt hoppa weer een nutteloos topic :P

Het zijn idd dit soort dingen. De HK is niks meer dan een optelsom van individuele posts. Mensen die het over het niveau hebben zijn zelf vaak ook weleens in de fout gegaan. Ook een betere HK begint bij jezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

MaRc0 schreef op 17 januari 2003 @ 17:27:
[...]

GoT leeft van de pageviews, maar GoT leeft niet voor de pageviews.
Nou gedeeltelijk wel denk ik.

Want de banners leveren bij elke pageview denk ik geld op.
als er nu ineens 20000 pageviews per dag afvallen dan kun je dat toch wel een probleem noemen.

er zijn 3 mensen die toch ook van dit forum leven, ze zitten fulltime op de 'payrole' dus zo'n negatieve ontwikkeling is naar mijn idee toch niet bevorderlijk.
Het nivo in de techfora zal er echt niet door stijgen, dus zijn er voor beide partijen atm alleen maar verliezers.

edit: reply van durden net ff gelezen, ik heb de draad niet helemaal gelezen kom nou :o alleen de med en de laatste pagina.
Hoeveel de pageviews opleveren weet ik niet :)

[ Voor 14% gewijzigd door Diaboluzzz op 17-01-2003 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
  • Laatst online: 01-08 19:08
Hmm klote dat de hk dicht is. Ik kwam er geregeld, en er waren altijd wel 's leuke topics, leuke links naar sites, filmpjes e.d.
En doordat de grootte meut het weet te verzieken ben ik er ook de dupe van :(

Ik ben eigenlijk voor een invite only HK (als die er ooit nog komt). Dus geen script meer die checkt of je genoeg posts hebt of zoveel maanden geregd, nee dat een mod iemand invite!
Maargoed, zoeits zal vast al wel gepost zijn hier, maarja om nu 878 berichten door te lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 17:32:

[...]

[...]

Het zijn idd dit soort dingen. De HK is niks meer dan een optelsom van individuele posts. Mensen die het over het niveau hebben zijn zelf vaak ook weleens in de fout gegaan. Ook een betere HK begint bij jezelf :)
agree.. hmm...

Maar nu even ontopic:

Dit is wel een klap voor het GoT imago... Opeens zijn 'wij' hackers die allemaal graag Pim Fortuyn willen demoniseren via manieren waarin wij goed zijn...

In dat opzichte is het natuurlijk oerstom, zo'n hack, helemaal als je user op GoT of Fok bent en dan gaat hacken... Ik denk dat ik de modjes wel begrijp (met het sluiten van de HK, en velen die 'crap' posten zoals ik...)

Beter GoT begint bij ons zelf dus...
RooT schreef op 17 januari 2003 @ 17:35:
Hmm klote dat de hk dicht is. Ik kwam er geregeld, en er waren altijd wel 's leuke topics, leuke links naar sites, filmpjes e.d.
En doordat de grootte meut het weet te verzieken ben ik er ook de dupe van :(

Ik ben eigenlijk voor een invite only HK (als die er ooit nog komt). Dus geen script meer die checkt of je genoeg posts hebt of zoveel maanden geregd, nee dat een mod iemand invite!
Maargoed, zoeits zal vast al wel gepost zijn hier, maarja om nu 878 berichten door te lezen :P
Zoiets is er nu ook al: A61/A51.. (a = area)

[ Voor 29% gewijzigd door simon op 17-01-2003 17:37 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diaboluzzz schreef op 17 January 2003 @ 17:34:
[...]
edit: reply van durden net ff gelezen, ik heb de draad niet helemaal gelezen kom nou :o alleen de med en de laatste pagina.
hehe, nee ok ;) Maar in MED staat hetzelfde :)
Hoeveel de pageviews opleveren weet ik niet :)

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wordt er geen winst op gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 10:07
Ik stel een invite-systeem voor:
voor iedere 250 techposts mag je iemand toegang geven tot de HK
vanaf 1500 posts lees toegang tot A61 ofzo
Meer moderators met een duidelijker beleid, zonder gedogen / goede controle.

[ Voor 3% gewijzigd door Mr.CeeJay op 17-01-2003 17:39 ]

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Mr.CeeJay schreef op 17 januari 2003 @ 17:37:
Dat zou ik juist niet doen, want het is niet democratisch/handig... Stel dat iemand 250 posts scoort en er zomaar iemand toegang geeft.... Lijkt me niet handig...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Mr.CeeJay schreef op 17 January 2003 @ 17:37:
Cool ook HK posts :P

Nee dat gaat niet werken en leidt alleen maar tot hetzelfde gedrag als wat je vroeger had als je je voetbalteam mocht uitkiezen oid + tot een hoop nutteloze posts ..

Trouwens vinden jullie het ook niet geweldig , al die koude drukte ineens :? Eindelijk gebeurt er weer eens wat :P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postratio's hebben in het verleden meer nutteloze posts van mensen die per see posts wilden scoren (voor bijvoorbeeld HK) voortgebracht dan een constructieve bijdrage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dat lijkt me niet zo slim. Dan gaan mensen posten om andere mensen te benoemen.
Dat is wel een aardig idee :)
Er is geen moderator te kort, daar lag het dan ook niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightowl
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-03-2009

nightowl

always too early to sleep

Hoewel ik geen HK toegang heb en dus niet kan oordelen over hetgeen er zich daar afspeelde, afgezien van hetgeen hier reeds is medegedeeld, is dit weer typisch zo'n voorbeeld van de verloedering van onze maatschappij.

Inderdaad is het vaak een kleine groep die het voor de meerderheid verpesten. De aktie om de HK dan al dan niet permanent te sluiten vind ik een verstandige zet. Het schudt schijnbaar veel mensen weer wakker.

Indien de crew besluit de HK een nieuwe poging te GUNNEN, lijkt het me ook zeer terecht dat er een zero-tolerance beleid wordt gevolgd. Voor mij zou zero-tolerance betekenen dat na 1 verkeerde posting een 'final warning' wordt gegeven en bij een volgende overtreding gelijk een perm-ban voor geheel tweakers.

Laten we eens als volwassenen met Tweakers omgaan. Het is voor velen toch een enorme kennisbron en een plaats waar we graag anderen helpen. We laten de boel toch niet verstieren door een paar malloten die anoniem het lef hebben een hele organisatie in diskrediet te brengen of de naam te misbruiken?

De gebruikers die zich hieraan schuldig hebben gemaakt zullen het van zichzelf wel weten. Nou, jullie kunnen trots op jezelf zijn. Je hebt heel wat bereikt. Hopelijk kom je tot inkeer en zie je in dat je door dit soort ongewenste postings ook andere personen beledigd of schade berokkend. Hier geldt nog steeds:

Wat gij niet wilt dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet

Crew: ik wens u veel sterke in uw overwegingen de HK al dan niet te heropenen maar vergeet niet dat enorm veel tweakers jullie beleid steunen, ook in deze zaak. Laat de oren niet hangen voor een paar verkeerde snotneuzen. Heropen de HK en voer inderdaad een no-tolerance beleid uit. Dit brengt volgens mij gelijk een goede scheiding aan tussen de oprechte aanwezigen en de zgn lolbroeken.

Ik pas in mijn jas. Mijn jas past in mijn tas. Dus ik pas in mijn tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Mr.CeeJay schreef op 17 January 2003 @ 17:37:
Ik wil helemaal niemand toegang gaan zitten geven. Ik ben een user, geen poortwachter ;) Straks ben je ook nog verantwoordelijk voor degene, die je toegang hebt gegeven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
dan zou jij er bijna in mogen :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Simon schreef op 17 januari 2003 @ 17:36:
[...]

agree.. hmm...

Maar nu even ontopic:

Dit is wel een klap voor het GoT imago... Opeens zijn 'wij' hackers die allemaal graag Pim Fortuyn willen demoniseren via manieren waarin wij goed zijn...

In dat opzichte is het natuurlijk oerstom, zo'n hack, helemaal als je user op GoT of Fok bent en dan gaat hacken... Ik denk dat ik de modjes wel begrijp (met het sluiten van de HK, en velen die 'crap' posten zoals ik...)

Beter GoT begint bij ons zelf dus...

[...]

Ja waar 150 van de 60000 users access hebben
en misschien vertel ik je iets nieuws maar a61 is niet bedoeld voor louter HK topics. :P

Dat lijkt me niet zo slim. Dan gaan mensen posten om andere mensen te benoemen.
Dat is wel een aardig idee :)
Er is geen moderator te kort, daar lag het dan ook niet aan.

Nah geen goed idee, dan hoor ik a61 xs te hebben das nie de bedoeling :o :P

[ Voor 30% gewijzigd door Diaboluzzz op 17-01-2003 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

A61 is ronduit saai met al die fossielen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaliXL
  • Laatst online: 07-07 19:22
Goed, er gaan dingen fout, er gebeuren dingen die niet door de beugel kunnen. Maar wat wil je ook met een forum met enkele tienduizenden users? Nou wil ik niet zeiken, maar de modderers zitten er toch uiteindelijk om dat soort dingen te controleren en eventueel topics te sluiten, of te bannen. En van zoveel users kan je toch echt niet verwachten dat er niks gebeurt.

Misschien een stom idee wat ik hier opper, ik heb er verder nooit echt naar gekeken, maar heeft de HK niet gewoon te weinig mods? Ik krijg sterk de indruk als ik dit forum lees. Ik geloof dat het hele GoT-festijn uitgegroeid is van een klein amateurvoetbalveldje naar een professioneel mega-stadion, om het zo maar te zeggen, terwijl de hoeveelheid politie nauwelijks gegroeid is. Dan krijgen een paar mods dus alles over zich heen.....

En verder : Ik heb persoonlijk een heleboel plezier gehad van de HK. Voor mijn gevoel kijken sommige mensen veel te negatief tegen het geheel aan. Want als een topic je niet aanstaat, dan ga je toch gewoon naar het volgende?

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
  • Laatst online: 01-08 19:08
Simon schreef op 17 januari 2003 @ 17:36:
I know, maar A61 is toch voor de serieuzere posts, echte HK dingen kan je er niet in doen.. maar misschien komt daar dan nu verandering in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Area61 heeft hier niks mee te maken, Area61 is bedoeld om een forum met een sfeer te creëren dat lijkt op het GoT van 2 jaar terug of langer :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
[nohtml]
NaliXL schreef op 17 January 2003 @ 17:45:
Goed, er gaan dingen fout, er gebeuren dingen die niet door de beugel kunnen. Maar wat wil je ook met een forum met enkele tienduizenden users? Nou wil ik niet zeiken, maar de modderers zitten er toch uiteindelijk om dat soort dingen te controleren en eventueel topics te sluiten, of te bannen. En van zoveel users kan je toch echt niet verwachten dat er niks gebeurt.

Misschien een stom idee wat ik hier opper, ik heb er verder nooit echt naar gekeken, maar heeft de HK niet gewoon te weinig mods? Ik krijg sterk de indruk als ik dit forum lees. Ik geloof dat het hele GoT-festijn uitgegroeid is van een klein amateurvoetbalveldje naar een professioneel mega-stadion, om het zo maar te zeggen, terwijl de hoeveelheid politie nauwelijks gegroeid is. Dan krijgen een paar mods dus alles over zich heen.....
HK heeft niet te weinig mods, het is gewoon onmogelijk om met een crew van (stel) 10 mensen even lang online te zijn en even snel te lezen als de users in HK kunnen posten... Dat gaat gewoon niet en zo kan het zijn dat een topic in korte tijd zonder modtoezicht uitgroeit tot zoiets als wat we gisteren hebben gezien :)

Er zijn trouwens ook veel GM's, de GC HGM's en admins die in HK kunnen modden, zonder dat ze HK in hun titel hebben :)

[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 17-01-2003 17:50 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Grrrrrene schreef op 17 januari 2003 @ 17:47:
Area61 heeft hier niks mee te maken, Area61 is bedoeld om een forum met een sfeer te creëren dat lijkt op het GoT van 2 jaar terug of langer :)
Wordt het niet eens tijd voor een dikke format C: op de servers en opnieuw beginnen :P

(oh shit, werkt op linux)....

Maar ik ben beniewd wat er nu uiteindelijk uitkomt..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Je vergeet dat GoT een bepaalde inslag heeft en wil behouden. Als die inslag in gevaar komt door een uitpuilend fora'tje met 'gajes', is het niet meer dan logisch om daar wat aan te doen, wil je nog serieus wat maken van de gekozen inslag.

Bovendien, een draadje voorbijgaan als het je niet zint, heeft weinig zin als met dat draadje de boze buitenwereld bij T.net aan staat te kloppen voor verhaal. We worden gezien als een community en dus ook afgerekend als community, of dat nou terecht is of niet. T.net vormt het aanspreekpunt voor deze 'community' en zit terecht niet te wachten op dit soort sores (pcproblemen, Vobis, LPF nu en noem het maar op).

Niveaudaling+gezeik van derden = actie ondernemen... in dit geval. Daar kan je het mee eens zijn of niet, maar T.net geeft uiteindelijk de richting aan.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.