HK dicht, post hier je discussie....

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.720 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Begin maar in dit topic :)
Sorcerer8472 schreef op 17 januari 2003 @ 13:01:
Kan de HK niet gewoon open, en kunnen dan mensen die in overtreding gaan meteen van de HK geband worden? Gewoon keiharde zero-tolerance policy dus?
*zucht*

nee, het was een algeheel probleem waarvoor we dusdanig de aandacht wilden hebben, dat we de HK even gesloten hebben. Die aandacht hebben we nu...

Het was dus helamaal niet die LPF hack, het plan was al weken daarvoor gemaakt. Je zou bijna mensne van het forum gaan bannen die dat nu nog gaan zitten vragen

[ Voor 92% gewijzigd door JvS op 17-01-2003 13:08 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:36
:? HK dicht? waarom zou je?

tis een leuke plek waar vele users graag komen, met name de fanatieke gotters, dat kun je niet zomaar afpakken denk ik, ok, het is een techforum, maa rik zou dat niet zomaar doen

[ Voor 78% gewijzigd door LiquidSmoke op 17-01-2003 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Laatst online: 11-09 14:05

Lees eerst de med even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

lees MED

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:51

Jaymz

Keep on moving !

Lees nou eerst ff wat Grrrrrenee er @ MED van zegt :)

HK voor onbepaalde tijd dicht <<- Daar dus :)

[ Voor 17% gewijzigd door Jaymz op 17-01-2003 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Zie mededelingen forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Lees de MED zou ik zeggen
edit:
spuit 11 enzo :X

[ Voor 96% gewijzigd door Renegade op 17-01-2003 13:51 . Reden: quote was achterhaald :) ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Als ik die MED zo lees vind ik t terecht.. Gatverdamme wat een zielig kleuterschoolgedrag :r
Werkt ook lekker op de sponsors, dat soort incidenten......

[ Voor 26% gewijzigd door m-m op 17-01-2003 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 23:50
Het lijkt me een zeer goed plan om de HK dicht te doen en zo het technische karacter van GoT weer wat hoger in het vaandel te nemen!

Niet dat ik zo'n ster techposter ben. Maar na één keer die HK gezien te hebben dacht ik dat ik weer op het schoolplein van mijn middelbareschool stond :r

Weg met de HK 'bvo

Waarom zetten jullie de HK niet op 2000 techposts
( * BovenHond heeft ongeveer 400 techposts )

[ Voor 28% gewijzigd door BovenHond op 17-01-2003 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ok ik snap dat het vervelend is enzo dat het niveau zo laag was maar hebben jullie er al eens aan gedacht hoeveel banner views je dat gaat kosten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Laatst online: 11-09 09:36
kzag het te laat :X

het klopt wel wat er staat, menig user denkt dat in de HK alles kan, maar een groot deel weet ook precies wat wel en niet mag en respecteren de regels.

Khoop dattie snel weer open gaat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mensen die LPF site plat hebben gelegd was idd een hersenloze onnodige actie..

Maar om de gehele HK-users ervoor laten boeten is, als je het mij vraagt, toch een beetje unfair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 12:26:
Dat mensen die LPF site plat hebben gelegd was idd een hersenloze onnodige actie..

Maar om de gehele HK-users ervoor laten boeten is, als je het mij vraagt, toch een beetje unfair.
Misschien leert die kleine groep ervan... Die zullen zich iig nu erg gehaat voelen en das toch al mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Die bannerviews wegen bij lange na niet op tegen de juridische kosten die dit soort geintjes met zich meebrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

BigB schreef op 17 January 2003 @ 12:25:
Ok ik snap dat het vervelend is enzo dat het niveau zo laag was maar hebben jullie er al eens aan gedacht hoeveel banner views je dat gaat kosten??

Denk je dat er iemand is die wil adverteren in de HK :?.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

Unfair it is. HK was toch altijd grappig, een van de leukste fora op Internet, die niet de pretentie had om techforum te zijn. Een van de grote meerwaardes van GoT wordt hiermee de nek omgedraaid en da's jammer.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-m schreef op 17 January 2003 @ 12:26:
[...]

Misschien leert die kleine groep ervan... Die zullen zich iig nu erg gehaat voelen en das toch al mooi...
Ik hoop ook van harte dat deze zich gehaat voelen..

Ik heb het btw niet alleen over de mensen betreffend die site.. maar ook over mensen die teveel onzin posten zoals "Drollen Keuren" :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Tsja, de goeden zullen onder de slechten moeten lijden. Hopelijk heeft de sluiting van de HK een heilzaam effect op het zo bekritiseerde niveau van GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Zo MED gelezen en inderdaad, het moest er op deze manier een keer van komen.
Zelf had ik al een tijdje de HK uit mijn active topics gehaald omdat 40% ermee gevuld was. De meeste dingen waren niet meer leuk en ook de reacties waren voorspelbaar "omdat het de HK" was. Nu is dit niet zo erg en de HK was een leuk initiatief om onzinreacties te vookomen in de techfora, wat natuurlijk handig was.

Er zat alleen nog een andere kant aan, een kant die minder leuk was. Sommige users weten namelijk niet wanneer ze moeten stoppen, dat zagen wij al eerder in andere fora zoals Computer idee en Viva, de naam Tweakers werd zo in een kwaad daglicht gezet als "hackerscommunity" (wat dus niet zo is).

Het is dus jammer dat de goeden altijd onder de kwaden te leiden hebben. :{

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:40

Alaksandus

Vae puto deus fio

[huiskamer]Hoop alleen niet dat mijn gegevens naar de LPF gaan :+ [/huiskamer]

Terecht dat ie dicht gaat, en ja het is natuurlijk jammer dat iedereen nu moet boeten voor de acties van een stel nerds die nix beters te doen hadden.

[ Voor 63% gewijzigd door Alaksandus op 17-01-2003 12:29 ]

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 23:50
BigB schreef op 17 januari 2003 @ 12:25:
Ik hoop dat de T.net en GoT -crew toch meer geintereseerd is in tech dan in bannerviews. Ook als is dit een commerciele onderneming. Zie het maar als langetermijndenken. Ik vrees dat de echte users met verstand van zaken hier weg gaan omdat er te veel te makkelijk gepost wordt en de HK draagt daar aan bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigenlijk is het wel maar ook weer niet terecht.
degene die dat gedaan hebben of zeiken over een ban die ze hebben gewoon bannen die lui en niet meer op GoT terugkomen
voor de andere kant is voor de users die gewoon doen in de HK ook de dupe als de hk sluit
ik zou het erg jammer vinden.
Of de modjes kunnen strenger optreden tegen dit soort topics.
van mij mag hij blijven en de users die lpf site hebben gehackt en de admin account van got een perm ban geven.

maar ik vind het wel triest van gisteren op de lpf site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Arfman schreef op 17 januari 2003 @ 12:27:
Unfair it is. HK was toch altijd grappig, een van de leukste fora op Internet, die niet de pretentie had om techforum te zijn. Een van de grote meerwaardes van GoT wordt hiermee de nek omgedraaid en da's jammer.

Meerwaardes die T.net in diskrediet brengen?
Het lijkt me dat die meerwaarde wel meevalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 12:26:

tis veel vaker voorgekomen dat hk users tw.net associeerde met illegale/zielige acties... en daar hebben ze gewoon nu genoeg van.. en dat kan ik goed begrijpen

als je wil kleuteren mag je naar fok

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
;( :'( Dag HK.....

Mag de GoT Knokploeg die usertjes opzoeken?

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

de LPF was alleen maar de druppel he...

voor de mensen die niet helemaal snappen waarom ie dan hoofdzakelijk dicht is, raad ik aan om DEZE topics door te lezen:

Stelling: De huiskamer word steeds serieuzer! *LEZEN*
Wat is er NIET leuk aan de HK
Wat is de lol van fake linkjes?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 10:49

Basszje

Reisvaap!]

Wheeeee dat is wel erg kut :( :'( .

Persoonlijk ( als meubel ;) ) is de HK een welkome afleiding naast werk. Het niveau vind ik trouwens altijd wel meevallen. ja behalve dan die actie van gister op die LPF site idd :{ .

Maar ja ik begrijp het wel van de tweakers kant. Een paar van die geintjes en je kan als site wel inpakken met al het gezeur wat er omheen zit.

Ik vind het iig jammer.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Laatst online: 11-09 14:05
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 12:26:

Als je de med goed leest zul je zien dat dat niet de enige reden is.. Die actie is slechts een van de voorbeelden..

Een grote groep users schijnt het gewoon niet te willen begrijpen, en ja.. Helaas is het jammer dat een andere groep goed bedoelende users daar de dupe van worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

eendje schreef op 17 januari 2003 @ 12:28:
[...]

als je wil kleuteren mag je naar fok
denk dat ze dat soort acties zelfs op Fok bestraffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Tja, jammer dat ie dicht is. Ik kon me wel bezig houden door wat posts te lezen. Maar als mensen dergelijk domme dingen gaan doen, heb ik er ook geen probleem mee als ie dicht gaat. Jammer dat anderen er ook last van ondervinden, maar ja. C'est la vie.

Overigens hoop ik dat die boete niet te hoog uit valt (al begrijp ik niet dat jullie hiervoor verantwoordelijk worden gesteld).

Edit: Ik ben alleen bang dat de SG nu ten prooi zal vallen aan dit soort acties.

[ Voor 11% gewijzigd door Opi op 17-01-2003 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Laatst online: 13-09 15:10
Ten eerste is het absoluut terecht dat de HK dicht gaat. Maar ik ben bang dat het niet aan HK ligt maar aan de gebruikers daarvan. Bepaalde mensen zullen hun heil wel zoeken in SG of andere fora op GoT. Dat resulteert weer in ruzie/discussies/domme topics in bijv. SG.

Het is naar mijn mening effectiever om bepaalde mensen uit HK/GoT te weren dan het zo op te lossen...

Maarja, gelukkig ben ik geen modje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Arfman schreef op 17 januari 2003 @ 12:27:
De HK een meerwaarde? Is dat de manier waarop je tegen GoT aankijkt?
GoT moet een techforum zijn en blijven, de HK was een "uitgebuit" extraatje.
Waarom zijn er regels aan verbonden om in de HK te kunnen? Niet omdat de HK centraal staat hoor.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Grrrrrene schreef op 17 januari 2003 @ 12:26:
Die bannerviews wegen bij lange na niet op tegen de juridische kosten die dit soort geintjes met zich meebrengen...
Ik ben gratis :P

Zonder dollen, het is wat moeilijk voor mij als user om de achtergrond van dit verhaal volledig te doorgronden, maar ik kan mij prima voorstellen wat voor ellende dit soort hack acties veroorzaken. Het Vobis geintje was per slot van rekening ook niet bijzonder fraai, zeker niet in zakelijke verhoudingen bekeken.

Helaas moet de top nu even hard doorbreken naar het level van de usertjes en orde op zaken stellen. Ik heb er geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coronaextra schreef op 17 januari 2003 @ 12:28:
[huiskamer]Hoop alleen niet dat mijn gegevens naar de LPF gaan :+ [/huiskamer]
Als je niks strafbaars hebt gedaan, zal dat niet gebeuren :) IK vind het ook wel terecht, de mensen die dit verpest hebben, denken dat GoT alles maar pikt, of denken gewoon helemaal niet na..

kom ik eindelijk weer aan techposts toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 20:51

Jaymz

Keep on moving !

RiCk schreef op 17 januari 2003 @ 12:30:
Ten eerste is het absoluut terecht dat de HK dicht gaat. Maar ik ben bang dat het niet aan HK ligt maar aan de gebruikers daarvan. Bepaalde mensen zullen hun heil wel zoeken in SG of andere fora op GoT. Dat resulteert weer in ruzie/discussies/domme topics in bijv. SG.
Dàt lijkt me niet verstandig aangezien we daar wel een beetje op gaan letten enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

LuNaTiC schreef op 17 januari 2003 @ 12:29:
de LPF was alleen maar de druppel he...

voor de mensen die niet helemaal snappen waarom ie dan hoofdzakelijk dicht is, raad ik aan om DEZE topics door te lezen:

Stelling: De huiskamer word steeds serieuzer! *LEZEN*
Wat is er NIET leuk aan de HK
Wat is de lol van fake linkjes?
Jup, maar aan de andere kant kan je dat soort figuren ook gewoon negeren. Ik denk dat het grootste deel van de HK gezellige users bevat die je anders niet zo vaak tegenkomt hier (ik kom bv niet veel in harde waren omdat ik er niet veel mee doe enzo ).

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Laatst online: 17:54

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

De defacement was leuk. Maar het had bij enkel en alleen die defacement moeten blijven. Maar nee, een stelletje pubers moesten zich zonodig weer laten gaan met alle mogelijke (schadelijke) gevolgen vandien.
Triest.

[ Voor 3% gewijzigd door BlaTieBla op 17-01-2003 12:31 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

De 'hack' was slechts de druppel, dus kom niet aan met 'dat kleine groepje die heeft zitten kutten daar heeft het voor de rest verpest' of soortgelijke opmerkingen, want daar gaat het dus niet om... zie ook de linkjes die ik net gaf;

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 19:17

MaDLiVe

.-Observer-.

Het is terecht, het niveau in de HK is dieptriest geworden, er schijnen steeds nieuwe users bij te komen die werkelijk niet begrijpen dat de HK een luxe is waar je je ook gewoon behoord te gedragen. Ik zal eerlijk zijn, ik zal het missen, zeker de late avonden waarop je moet doorhalen, de HK bied dan wel enige comfort. Misschien zouden we de eisen van de HK omhoog kunnen gooien zodat het wat exclusiever wordt kwa users (eigelijk hebben we al zo een forum, maar zelfs het HK niveau mag hoger). De policy moet dan maar wat strikter. Om hem voorlopig dicht te doen lijkt mij dus wel een goed id, mensen moeten even beseffen wat er nou gebeurd is en dat zoiets absoluut niet kan, zeker omdat steeds meer mensen op de grens proberen te komen van wat wel kan en wat niet. Permanent dicht, zou mij desondanks het niveau wat we af en toe tegenkomen een groot verlies blijken.

[ Voor 9% gewijzigd door MaDLiVe op 17-01-2003 12:34 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Laatst online: 22:24

almightyarjen

When does the hurting stop?

Op zich lijkt het mij wel goed als de HK een tijdje dichtgaat. Dat iedereen nu eens ff kan nadenken tot welk niveau de HK was gezakt. Probleem is dan ook weer dat op het moment dat de HK weer opengaat iedereen weer lollig moet zitten doen. Over het algemeen denk ik wel dat het positief zal zijn...

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

Tja, een paar mensen kunnen het voor een hele groep mensen verneuken (Nee LuNaTiC dat gaat niet alleen over dat LPF topic). Dat gebeurd nou eenmaal overal. Voetbalstadions krijgen een verbod voor publiek terwijl maar 200 man zich hebben misdragen.

Dus niets meer dan terecht dat de HK dicht is. Nu kunnen we iig zien of de HK het nivo van GoT de laatste tijd omlaag trok.

[ Voor 8% gewijzigd door André op 17-01-2003 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Het is jammer, maar ik snap het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijz
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Ik zou het echt jammer vinden als de HK dicht zou gaan. Er zijn daar zoveel users actief. En omdat een paar mensen gaan flamen over een gehackte site moet iedereen daar onder lijden. Geef die mensen die wat hebben gezecht gewoon een ban ofzo. Dan heb je teminste de rest van de users er niet mee.

Als de hk echt zou dicht gaan zullen er veel meer onzin replays komen denk ik omdat er geen hk meer is. Dus het niveau van de techtopics zal niet echt omhoog gaan.

damn hk dicht net als mijn stage moet beginnen, daar baal ik dus echt van :(

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:56

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ik had (nog) geen toegang tot de HK, dus ik kan niet oordelen over wat er gebeurt is, maar afgaande op wat ik hier opvang, denk ik dat de rekening (inderdaad pecuniair) voor dit soort grapjes aan de daders gepresenteerd dient te worden, mogelijk samen met een perm.ban en een IP ban.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
HK was altijd leuk en je kon er soms aadig lachen. Na deze actie heb ik er niks op tegen om de HK dicht te doen als dit noodzakelijk is. Wel is het zo dat je een behoorlijk groot deel van de users hun plezier afpakt en dat is niet eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Ik weet niet wat er allemaal gebeurt is op de pagina's van de gehackte LPF site (ik was te laat met kijken). Maar het is niet de bedoeling om mensen en/of bedrijven in het kwaad dag licht te stellen als je een site hackt, maar het te melden aan de makers van die site (vindt ik persoonlijk). Het is jammer dat de HK dicht moet omdat sommige niet de eigen kunnen gedragen.
Ik vindt het ook een zeer goede zaak dat Tweakers.net alle medewerking heb toe gezegt aan de gehackte site. Rest me nog een ding te vragen wat is de straf die je krijgt als je HK topics open in een tech afdeling (wordt namelijk nergens gezegt)

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Laatst online: 13-09 15:10
Jaymz schreef op 17 January 2003 @ 12:31:

[...]
Dàt lijkt me niet verstandig aangezien we daar wel een beetje op gaan letten enzo :)
Ja oke, dat snap ik.
Maar laat dan HK open zodat je daar de mensen er uit kunt pikken.
Je verschuift het probleem nu gewoon. Dat zijn bepaalde leden, nu idd benadeel je iedereen die in HK kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Is de crew niet bang dat nu SG en/of techfora overspoeld worden met crap?

Hoe willen ze dat tegen gaan? Zero tolerance beleid?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twynn schreef op 17 januari 2003 @ 12:29:

[...]

Als je de med goed leest zul je zien dat dat niet de enige reden is.. Die actie is slechts een van de voorbeelden..

Een grote groep users schijnt het gewoon niet te willen begrijpen, en ja.. Helaas is het jammer dat een andere groep goed bedoelende users daar de dupe van worden..
Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 12:27:
[...]

Ik hoop ook van harte dat deze zich gehaat voelen..

Ik heb het btw niet alleen over de mensen betreffend die site.. maar ook over mensen die teveel onzin posten zoals "Drollen Keuren" :/
Dat had ik ook begrepen.. dingen zoals: "Het is de HK, verwacht niks serieus", toverstaftopic openers/en toverstaf-roepers en daarbij de neplinks begonnen menig mens te irriteren. Dat klopt ja..

Maar om meteen de hele tijd te sluiten vind ik ook weer radicaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop alleen dat SG ed hierdoor niet achteruit gaat...

Hint: geef de hk'ers wel een alternatief

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Rody schreef op 17 January 2003 @ 12:32:
HK was altijd leuk en je kon er soms aadig lachen. Na deze actie heb ik er niks op tegen om de HK dicht te doen als dit noodzakelijk is. Wel is het zo dat je een behoorlijk groot deel van de users hun plezier afpakt en dat is niet eerlijk.
hallo de HK was een extratje geen doel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 19:22
Misschien raar gezegd hoor, maar wordt het dan niet eens tijd voor een HK met users door de moderators gekozen, net zoals nu het geval is in A61?

Op die manier weet je wat voor soort volk er in de HK rondloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

MrJ schreef op 17 January 2003 @ 12:32:
Is de crew niet bang dat nu SG en/of techfora overspoeld worden met crap?

Hoe willen ze dat tegen gaan? Zero tolerance beleid?

goed gezien
no mercy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moeten vele altijd boeten voor iets wat een kleine groep doet......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Het is voor mij alweer een paar maanden geleden dat ik in de HK ben geweest.

* Freek heeft een temp ban, denk ik te minste

Maar ook toen lag het niveau al laag, maar dat is voor de Hk niks vreemds. Dingen als soeptopics en filmpje's en pics en dergelijke kan allemaal wel.
Maar welke maloot haalt het nou in zijn bolle hoofd om de LPF site te hacken en dan iets van t.net achter te laten.
Dat je wilt hacken okay, doe je best. Maar om nou t.net en GoT meteen in diskrediet te brengen is wel erg zielig :( .

Een "echte hacker" schept niet op over zijn actie's en gaat het niet aan allemaal anderen vertellen.
Er gebeuren inderdaad dingen in de HK die tot het randje en soms erover gaan maar dit is wel extreem. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

* GA!S wil de modjes van SG alvast hun steun betuigen bij de onmogelijke taak om het daar de komende tijd schoon te houden.

Wat mij betreft direct vanaf het begin een aangescherpt beleid t.o.v. nutteloze replies en onzin posten in de tech-fora. Verder ben ik het hier volomen mee eens, HK was echt diep en diep triest geworden, met de komst van Parse zelfs uit mijn "active topics" verdwenen.

Ik zal de HK niet missen, dat deed ik namelijk al ruim een half jaar.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dit zal dus ook het eind van SG gaan betekenen, omdat alles wat in HK werd gepost daar nu word gedumpt...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 12:32:
Hint: geef de hk'ers wel een alteratief

www.fok.nl

we gaan natuurlijk voor dezelfde groep niet direct een zelfde plek creeeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Geschiedenis herhaalt zich echt vaak hier is het niet? :) Hoe lang duurt het nu weer voordat er weer een nieuwe komt jongens?

Trouwens wel een beetje lame om die LPFhack als smoes ervoor te gebruiken btw. Jullie kunnen hiervoor helemaal geen boetes krijgen, er is nog steeds zoiets als "onschuldig tot schuld bewezen is" En een paar keer "Tweakers rules" op die LPF site is niet genoeg om jullie schuld te bewijzen.

Hoeveel keer is trouwens de HK/kroeg/gelijke nu al gesloten geweest en weer opnieuw geopend? :P

Sorry hoor, maar ik vind dit toch wel erg lachwekkend, en ik moest het even kwijt. :D

en gaan jullie nu weer zeggen dat ie deze keer echt niet terug komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het is heel erg jammer dat de HK voor onbep. tijd dicht gaat ;(
Maar zulke acties als het hacken van de lpf site kan echt niet, hoewel het jammer is dat de HK daarvoor moet boeten. Een permban voor die users en het doorspelen van hun gegevens aan de lpf en aan hun provider lijkt me wel voldoende eigenlijk.
Ik vond het niveau van de HK de laatste tijd omhoog gaan. Er waren een hoop serieuze discussies te vinden opeens, waarin mensen ook serieus reageerden....

Juist wanneer je denkt dat het wat beter gaat, gebeurt er dit :{
Jammer, maar ik hoop dat die users gestraft worden en de HK over een tijdje weer open gaat. Het was toch altijd leuk om te ontspannen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
wildhagen schreef op 17 January 2003 @ 12:33:
Dit zal dus ook het eind van SG gaan betekenen, omdat alles wat in HK werd gepost daar nu word gedumpt...
Niet alleen in SG, ook NSTM bv. heeft er ook onder te lijden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

wildhagen schreef op 17 januari 2003 @ 12:33:
Het zou me niets verbazen als de HK mods die niet al in SG konden modden dat nu wel kunnen zodat elk topic dat ook maar enigzinds HK-achtig is snel dicht is. Lijkt _mij_ iig verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Saekerhett schreef op 17 januari 2003 @ 12:34:
[...]

Niet alleen in SG, ook NSTM bv. heeft er ook onder te lijden denk ik.
Idd, zal er ook wel toe lijden dat die twee ook worden afgesloten :(

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Saekerhett schreef op 17 January 2003 @ 12:33:
Misschien raar gezegd hoor, maar wordt het dan niet eens tijd voor een HK met users door de moderators gekozen, net zoals nu het geval is in A61?

En is het misschien ook eens duidelijk dat het een GUNST is om daar te posten, geen RECHT.
Alleen vrees ik dat dat een hoop werk voor de modjes gaat geven:" WANNEER MAG MIJN VRIENDJE PIETJE NOU EINDELIJK IN DE HK???"

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 12:32:
Ik hoop alleen dat SG ed hierdoor niet achteruit gaat...

Hint: geef de hk'ers wel een alteratief
Zoals :? "Het kleuterplein" :?

Neej, dat helpt niet. Dat is een nieuwe HK maken omdat de oude verboden was.. jij en ik kunnen wel raden dat dat geen zier helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 23:27
Ik heb even het postje doorgelezen, en hoewel er inderdaad wel af en toe leuke stukjes tussen zaten, ben ik het ermee eens dat hioj in ieder gevaal een tijdje dicht mag/moet.
Er zijn gewoon regels en je kunt de grens wel gaan opzoeken ervan maar op een gegeven ogenblik houdt het echt op. Ik hoop persoonlijk dat de HK weer open gaat, maar evt als ik met een "professionele" manier er naar kijk dan kan hij verder dicht blijven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

obsidian schreef op 17 januari 2003 @ 12:34:
Trouwens wel een beetje lame om die LPFhack als smoes ervoor te gebruiken btw. Jullie kunnen hiervoor helemaal geen boetes krijgen, er is nog steeds zoiets als "onschuldig tot schuld bewezen is" En een paar keer "Tweakers rules" op die LPF site is niet genoeg om jullie schuld te bewijzen.
Emmer, druppel, is al verschillende malen gezet.
Er is niet gezegd dat ie permanent dichtblijft, dat zal nog bepaald worden.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb de med gelezen, ik heb dit dus ff helemaal gemist :) . Maar ik vindt het dus niet meer dan normaal dat deze actie genomen word. En Ja ik poste ook veel in de hk, en JA ik doe ook wel eens dingen fout, maar NEE ik vind het niet bepaald erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

wildhagen schreef op 17 January 2003 @ 12:35:
[...]
Mwoa... Denk t niet... Iedereen die t vaker dan 1 keer probeert een craptopic te opnen in de GC-fora mag wat mij betreft de rest van zn GoT-carriere overleven zonder General Chat. Makkelijk zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
  • Laatst online: 13-08-2024
wildhagen schreef op 17 January 2003 @ 12:35:
[...]
Dus heel GC dicht... :? 8)7

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
GA!S schreef op 17 January 2003 @ 12:35:
[...]

En is het misschien ook eens duidelijk dat het een GUNST is om daar te posten, geen RECHT.
Alleen vrees ik dat dat een hoop werk voor de modjes gaat geven:" WANNEER MAG MIJN VRIENDJE PIETJE NOU EINDELIJK IN DE HK???"
Mjah gewoon strikt in zijn, users die dan gaan zeuren, kunnen gelijk optiefen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

wildhagen schreef op 17 januari 2003 @ 12:35:
[...]
Niet al te voorbarige conclusies trekken zou ik zeggen.

IK denk (en las zojuist) dat er daar keihard op gemod zal gaan worden om zodoende die wel bestaansrecht te laten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

obsidian schreef op 17 januari 2003 @ 12:34:
Geschiedenis herhaalt zich echt vaak hier is het niet? :) Hoe lang duurt het nu weer voordat er weer een nieuwe komt jongens?

Hoeveel keer is trouwens de HK/kroeg/gelijke nu al gesloten geweest en weer opnieuw geopend? :P

Sorry hoor, maar ik vind dit toch wel erg lachwekkend, en ik moest het even kwijt. :D

De LPF-hack was niet de hoofdoorzaak, maar een druppel...

(ben benieuwd hoe vaak ik me nog moet gaan herhalen, ik zie iedereen hier alleen maar over die hack praten alsof dat de reden is, terwijl ik eigenlijk had gehoopt dat mensen eens gingen kijken naar de linkjes die ik net gaf, en gingen bedenken van 'hmmm, dr zit wel een kern van waarheid in, veel mensen gebruiken de HK alsof het een vuilnisvat is of reageren als hersenloze zombies, ómdat ze menen te moeten reageren, etcetera etcetera).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

GA!S schreef op 17 januari 2003 @ 12:35:
[...]

<h3>En is het misschien ook eens duidelijk dat het een GUNST is om daar te posten, geen RECHT.<h3>
^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op 17 januari 2003 @ 12:35:
[...]

Beleid t.o.v. HK-topics en HK-replies i.v.m. sluiting HK. SG iig niet. Daar wordt hard tegen opgetreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manual
  • Laatst online: 12-05-2023
Jammer. Hoewel het inderdaad een beetje een zooitje 'begon' te worden. Ik kan er wel achter staan.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Saekerhett schreef op 17 January 2003 @ 12:33:

Goed plan, ik wil wel in de selectiecommissie ;) .

En obsedian mag niet meedoen :P .

[edit]

Trouwens waarom zie ik hier veel mensen posten die ik verder eig. nooit in de HK heb gezien :? . Wat vinden de 'meubels' er eig. van ? iig degene die altijd de goede sfeer hebben gemaakt :)

[ Voor 20% gewijzigd door Basszje op 17-01-2003 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Laatst online: 14-09 09:46

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

misschien is het wel beter zo ZONDER HK (of te wel Onbepaalde tijd = voorgoed)

ik ben me het volstrekt mee eens om hem te sluiten en ik wil alleen maar zeggen tegen de schuldigen :

arigato goizamasu !

(geheel in mijn stijl natuurlijk in het japans)

ik zou BTW dus wel ALLE eventueel te lijden financiele schade op de schuldige verhalen (rechter).

Ik weet niet precies wat er gebeurt is maar ik kan me het helemaal voorstellen!

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
wildhagen schreef op 17 januari 2003 @ 12:33:

Streng optreden (Alle HK mods kunnen ook in SG modden) helpt wel hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

m-m schreef op 17 januari 2003 @ 12:25:
Als ik die MED zo lees vind ik t terecht.. Gatverdamme wat een zielig kleuterschoolgedrag :r
Werkt ook lekker op de sponsors, dat soort incidenten......
Ja hoe jammer het ook is. Als het anders niet gaat helpen dan moet het maar zo.
Wat ik iig goed van Tweakers.net vind is dat ze volledige medewerking tonen. Daarmee wordt tenminste duidelijk gemaakt dat zulk gedrag niet te tolereren is.
Wat misschien een idee is.. Een soort huiskamer voor invite-only users. Dus je moet je sporen verdient hebben en daarmee is ook aan te tonen dat je niet zo snel 'foute dingen' doet. MAar ik blaat nu want er is al een Area61 (heb ik wel eens gehoord :P).

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 12:35:
[...]

Zoals :? "Het kleuterplein" :?

Neej, dat helpt niet. Dat is een nieuwe HK maken omdat de oude verboden was.. jij en ik kunnen wel raden dat dat geen zier helpt
Wat voor een alternatief? De oude HK eruit en een nieuwe HK in de plaats? Is geen oplossing denk ik, want dan gaat men gewoon net zo fijn weer door en mogen de Modjes ook weer politie agentje spelen tot de bom barst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Basszje schreef op 17 January 2003 @ 12:37:
[...]

Ik weet niet precies hoe t zit maar op het gebied van toegansnormen was iig voor de sluiting iets heel nieuws in de pijpleiding, hoe en wat was geloof ik alleen nog niet echt zeker. Tsja, alleen zijn die plannen nu overbodig he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
HanG-BuiK-ZwijN schreef op 17 January 2003 @ 12:37:
ik zou BTW dus wel ALLE eventueel te lijden financiele schade op de schuldige verhalen (rechter).

Dan moet je wel zeker weten dat je in je gelijk gesteld wordt, anders zijn de juridische kosten niet echt grappig te noemen

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

ge-flopt schreef op 17 January 2003 @ 12:38:
en mogen de Modjes ook weer politie agentje spelen tot de bom barst.
modje == internet politie agent imo ;) . De orde bewaken dus door het handhaven van de regels ? Daar's toch nix mis mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 19:17

MaDLiVe

.-Observer-.

Basszje schreef op 17 January 2003 @ 12:37:
[...]

[edit]

Trouwens waarom zie ik hier veel mensen posten die ik verder eig. nooit in de HK heb gezien :? . Wat vinden de 'meubels' er eig. van ? iig degene die altijd de goede sfeer hebben gemaakt :)
Enkele geven hun mening in de HK en sommige hebben hem hier al gegeven. Maar dat doet er verder niet echt toe lijkt mij.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

tja... ik vind dit toch behoorlijk bescheten.
maar ik kan me er wel in vinden.
jammer dat het zo heeft moeten gaan...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ge-flopt schreef op 17 januari 2003 @ 12:38:
[...]

Wat voor een alternatief? De oude HK eruit en een nieuwe HK in de plaats? Is geen oplossing denk ik, want dan gaat men gewoon net zo fijn weer door en mogen de Modjes ook weer politie agentje spelen tot de bom barst.
Verwoor jij soms mn posts :? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

ff iets anders:

Misschien een beetje kromme vergelijking maar als ik een bank overval, en dat doe terwijl ik 'tweakers 4 ever' roep, kan dat toch niet GoT worden aangerekend?

Ik zie niet 1,2,3 in dat dit echt GoT aangerekend kan worden (ik heb die topics trouwens niet gezien, misschien dat dat wel het eea verklaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manual
  • Laatst online: 12-05-2023
Renegade schreef op 17 januari 2003 @ 12:38:

[...]

Dan moet je wel zeker weten dat je in je gelijk gesteld wordt, anders zijn de juridische kosten niet echt grappig te noemen
Ik neem aan dat Tweakers.net BV wel een rechtsbijstandsverzekering heeft?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ondertussen in de HK:

Rust zacht lieve HK

de laatste groetjes worden reeds gedaan.

Ik ben zeer benieuwd wat deze sluiting met zich mee gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekkel schreef op 17 januari 2003 @ 12:41:
Ondertussen in de HK:

Rust zacht lieve HK

de laatste groetjes worden reeds gedaan.

Ik ben zeer benieuwd wat deze sluiting met zich mee gaat brengen.
Ik denk in elk geval een sieweso veel minder drukke GoT :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

jammer is dat dat ie dicht gaat, ik kwam sinds een week een beetje rondneuzen in de HK en vond het altijd wel grappig.

Maar ik ben gister niet in de HK geweest, dus ik heb iets gemist, liepen de hackers van de lpf site in de HK op te scheppen over hun (loze) actie ofzo?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cobratbq
  • Laatst online: 17-12-2015
(Over een low-level invite-only forum)
Lijkt me wel leuk, maar vaak zijn er dan maar enkele mensen die er in moeten komen, terwijl er juist vaak maar enkelen zijn die de regels overtreden.
Als je zoiets wilt doen op een lager niveau, dan zal dat nog best wel een klus worden.
Maar idd, ik kan me voorstellen dat de HK dicht gaat. Ik ben er nog niet zo heel lang, maar het niveau is idd merkbaar gedaald.

[ Voor 6% gewijzigd door cobratbq op 17-01-2003 12:43 ]

One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
[nohtml]
MrJ schreef op 17 January 2003 @ 12:40:
ff iets anders:

Misschien een beetje kromme vergelijking maar als ik een bank overval, en dat doe terwijl ik 'tweakers 4 ever' roep, kan dat toch niet GoT worden aangerekend?
Waarschijnlijk wel als jij daar bent getipt dat die bank makkelijk te overvallen is...

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
MrJ schreef op 17 januari 2003 @ 12:40:
ff iets anders:

Ik zie niet 1,2,3 in dat dit echt GoT aangerekend kan worden (ik heb die topics trouwens niet gezien, misschien dat dat wel het eea verklaard)

Nee, maar je associeert ons er wel mee en dat heeft op dingen als sponsors enzo ook zijn uitwerking...

Je moet het meer vergelijken als wat Feyenoord supporters die bijvoorbeeld Balkenende vermoorden. Dat brengt de naam van Feyenoord ook in diskrediet als ze ook nog "Feyenoord rulez" roepen tijdens het moorden. OK?

[ Voor 17% gewijzigd door Grrrrrene op 17-01-2003 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Renegade schreef op 17 January 2003 @ 12:42:
[nohtml]
[...]

Waarschijnlijk wel als jij daar bent getipt dat die bank makkelijk te overvallen is...
Grrrrrene schreef op 17 januari 2003 @ 12:42:

[...]

Nee, maar je associeert ons er wel mee en dat heeft op dingen als sponsors enzo ook zijn uitwerking...
Sry, 't wordt me nu duidelijk ja.

[ Voor 34% gewijzigd door MrJ op 17-01-2003 12:43 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Renegade schreef op 17 januari 2003 @ 12:42:
[nohtml]
[...]

hmmm dat had ik dus niet helemaal meegekregen dat het zo gegaan is...
das wel behoorlijk lame dan...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar is het wel zeker dat de lpf site door 1 van de tweakers hier gehackt is?
iemand van FOK of tweakzone kan dat ook plaatsen

LuNaTiC ik weet wel dat het niet alleen om de hack ging maar ook om andere dingen.
sommige topics verbaasd ik me weleens dat het niet gesloten wordt.
misschien dat de HK een maandje dicht blijft en dan open gaat? dan weten de anderen ook hoe het is en gaan ze wel gedragen.

je kan ook een selectie van users nemen zoals in a61
(dan wil ik graag erbij ;) )
HK was gewoon een leuk forum met soeptopics ed.
kan misschien in een ander forum plaatsen met een selectie van users.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede zaak hopelijk rotten de mensen die alleen maar voor de hk zijn gekomen op. Die trokken het hele forum gewoon naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:36

Klippy

Still Game

Mjah.......

Ik snap nog niet echt het nut van het dichtgooien van HK. En ja ik ben op de hoogte van de gerschiedenis, maar in de andere discussie topics werd alleen maar duidelijk dat HK dichtgooien niet echt de oplossing was toch...

Dus ik snap het ff niet meer.
Als iemand zo vriendeljk wil zijn mij dat uit te leggen...

Krijg nu gewoon het idee dat jullie wanhopg naar een reden zaten te zoeken om HK dicht te gooien en deze nu wel erg makkelijk gevonden hebben.

Jammer...
Denk niet dat dit goed is voor GoT hoor, helemaal niet zelfs. Hoop dat er wel een alternatief komt zoals laatst ook besproken is.

Wordt hier een beetje verdrietig van ;(

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.