hmm, het wordt al wat drukker op OF
* Klippy weer online 
Ik heb net stageopracht zo goed als afgerond en nu mis ik HK
Maar ik wil even zeggen dat ik er niet wakker van kan liggen idd, misschien ook maar ff beter zo.
Toch hoop ik wel dat er nog een oplossing komt of iig een paar suggesties.
Ik ga hier nu niet helemaal uitleggen waarom ik vind dat er toch iets van een offtopic forum moet komen, een soort van iets meer onzinnige A61. Maar ik vind wel dat het er best mag komen.
Kan wel zeggen dat belangrijkste reden daarvan is dat je denk ik wil GoT goed kunnen functioneren het handig is dat je elkaar een beetje kent. Door alleen tech te posten kan dat gewoon niet. Van bijna iedere user in A61 weet ik wel ongeveer wat het voor soort persoon is en dat helpt me vaak als ik bijvoorbeld iemand wil quoten in een tech topic. Weet je ongeveer wel wat je wel en niet kan zeggen.
Ondanks wat sommigen zeggen en hier fel op tegen zijn, kan niemand mijn mening op dat punt veranderen. Een GoT zonder zoiets is gewoon echt onpersoonlijk en nou niet bepaald motiverend om hier nog te komen als je niet met iemand eens over een gezamelijke hobby kan praten via GoT.
Alleen over de manier waarop dat dan zou moeten uitzien zijn natuurlijk nog genoeg opties, maar zoals gezegd lijkt het me wenselijk dat die discussie niet indit topic plaatsvind, maar over een tijdje als iedereen van de schrik bekomen is dit in een ander topic gaat plaatsvinden.
Dat laatste is eigenlijk wat ik ff wilde zeggen, want ik denk dat over een uur toch de discussie al niet meer gaat over wat er gebeurd is, maar over wat er moet gaan gebeuren. En dat is wel weer wat snel denk ik. Al laat dat wel zien dat er toch behoefte is aan zoiets.
Dus dit topic voor flamen op ex-HK users en de rest later
Ik heb net stageopracht zo goed als afgerond en nu mis ik HK
Maar ik wil even zeggen dat ik er niet wakker van kan liggen idd, misschien ook maar ff beter zo.
Toch hoop ik wel dat er nog een oplossing komt of iig een paar suggesties.
Ik ga hier nu niet helemaal uitleggen waarom ik vind dat er toch iets van een offtopic forum moet komen, een soort van iets meer onzinnige A61. Maar ik vind wel dat het er best mag komen.
Kan wel zeggen dat belangrijkste reden daarvan is dat je denk ik wil GoT goed kunnen functioneren het handig is dat je elkaar een beetje kent. Door alleen tech te posten kan dat gewoon niet. Van bijna iedere user in A61 weet ik wel ongeveer wat het voor soort persoon is en dat helpt me vaak als ik bijvoorbeld iemand wil quoten in een tech topic. Weet je ongeveer wel wat je wel en niet kan zeggen.
Ondanks wat sommigen zeggen en hier fel op tegen zijn, kan niemand mijn mening op dat punt veranderen. Een GoT zonder zoiets is gewoon echt onpersoonlijk en nou niet bepaald motiverend om hier nog te komen als je niet met iemand eens over een gezamelijke hobby kan praten via GoT.
Alleen over de manier waarop dat dan zou moeten uitzien zijn natuurlijk nog genoeg opties, maar zoals gezegd lijkt het me wenselijk dat die discussie niet indit topic plaatsvind, maar over een tijdje als iedereen van de schrik bekomen is dit in een ander topic gaat plaatsvinden.
Dat laatste is eigenlijk wat ik ff wilde zeggen, want ik denk dat over een uur toch de discussie al niet meer gaat over wat er gebeurd is, maar over wat er moet gaan gebeuren. En dat is wel weer wat snel denk ik. Al laat dat wel zien dat er toch behoefte is aan zoiets.
Dus dit topic voor flamen op ex-HK users en de rest later
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
mja minimaal 1 jaar geregt zijn of zo..GGS_VR6 schreef op 17 januari 2003 @ 14:56:
[...]
Ja zoiets heb je met Area61 toch ook al
Tenminste jullie kiezen daar ook de personen uit. Misschien moet dat met HK ook zoiets worden.
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
ff de headers checken, scripje maken en IP bans uitdelenGrrrrrene schreef op 17 januari 2003 @ 14:57:
[...]
Volgens mij heb jij een aardig idee van hoe mijn mailbox er nu uitziet
de betaler vervuilt
Verwijderd
/me stelt zich voor hoe LuNaTiC's mailbox er nu uitzietGrrrrrene schreef op 17 January 2003 @ 14:57:
[...]
auwie
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 14:59:
[...]
/me stelt zich voor hoe LuNaTiC's mailbox er nu uitziet
auwie
Valt toch nog behoorlijk mee
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
[for old time's sake]Grrrrrene schreef op 17 January 2003 @ 14:57:
[...]
PICS
[/for old time's sake]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
ja dat is dus geen goed planGGS_VR6 schreef op 17 January 2003 @ 14:56:
[...]
Ja zoiets heb je met Area61 toch ook al
Tenminste jullie kiezen daar ook de personen uit. Misschien moet dat met HK ook zoiets worden.
maar dat gefaseerde is wel een leuk plan..... gewoon rustig beginnen en een normaal nivo opzetten... dan lekker rustig meer en meer users binnenlaten en aan t nivo wennen. kunnen ze mischien merken dat humor != onzin en als ze dat niet willen zie *zwaai.gif*
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ben ik helemaal met je eens, alleen kreeg ik het idee dat de groep users die mensen HELPT op het forum, actieve oplossingposters, een HEEL andere groep is geworden dan de HK users. Het idee van de HK was om ontspanning te bieden aan de tech-posters, IMHO was het nu de speeltuin geworden van de tech-LURKERS.LiquidSilver schreef op 17 January 2003 @ 14:57:
* GA!S weer online
de betaler vervuilt
Je hebt gelijk dat hier een gezellig forum uit zou kunnen ontstaan, maar de nadelen die je noemt zijn veel en veel groter dan de voordelen, omdat je hiermee echt teveel mensen achtergesteld zult laten voelenLuNaTiC schreef op 17 January 2003 @ 13:24:
Overigens ga ik ook steeds meer denken richting een invite-only systeem... er kleven veel nadelen aan, maar ook voordelen die een gezellige sfeer te goede zouden kunnen komen; je hebt controle over de users die er mogen komen, en de mensen die je toegang geeft, die geef je ook een soort vertrouwen die ze misschien dan minder zullen beschamen.
Ook zijn er natuurlijk zat nadelen, je gaat beschuldigd worden van vriendjespolitiek, je zult vast mensen over het hoofd zien, die dan misschien weer beledigd zijn, etc...
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Grrrrrene schreef op 17 januari 2003 @ 14:57:
[...]
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
brrr. wat zou er in zitten?
*checkt*
Check jij je mail maar eens
Denk het weldisjfa schreef op 17 January 2003 @ 15:00:
[...]
ja dat is dus geen goed plan
maar dat gefaseerde is wel een leuk plan..... gewoon rustig beginnen en een normaal nivo opzetten... dan lekker rustig meer en meer users binnenlaten en aan t nivo wennen. kunnen ze mischien merken dat humor != onzin en als ze dat niet willen zie *zwaai.gif*
Of een bepaald aantal posts dat je dan de HK in kan, maar dan zal iedereen vast weer zorgen dat die veel posts krijgt, is het niet bij CE dan is wel bij spielerij ofzo. Zo van "leuk modje, ga zo door" of in SP: "woei, leuk spel, ga ik ook maar proberen". Ik denk ook niet dat dat veel zal helpen dan
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ja maar is dat onterecht.E-Mile schreef op 17 January 2003 @ 15:02:
[...]
Je hebt gelijk dat hier een gezellig forum uit zou kunnen ontstaan, maar de nadelen die je noemt zijn veel en veel groter dan de voordelen, omdat je hiermee echt teveel mensen achtergesteld zult laten voelen
het "oude systeem" liet iemand gewoon zonder controle door.
150 prutspost`s en je was er in
Verwijderd
overigens kun je met een invite only systeem maar een beperkt aantal mensen in de hk krijgen, als iedereen dan erg kieskeurig gaat worden (waar opzich niets mis mee is), wordt het daar ook wel een dooie boel.
offtopic: ik heb je nickchange request gezien in SM, en ofwel heb je in je ondertitel een typo gemaakt ofwel in je nickchange-request-topic. HP <->HK
Ik zeg het maar ff voor je voor de rest van je carriere met een ongewenste nick rondloopt
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
En het topic is verneukt... Zooooo, mag ie nu dan dicht? Ja ja ja? Dan gaan we weer lekker tech lullen enzo. 
HK foetsie... opgeruimd staat netjes... Wie moet ik betalen om ervoor te zorgen dat ie deze keer dan ook echt weg blijft?
We hebben in dit topic al 3 alternatieven staan, dus dat is ook al geregeld...
HK foetsie... opgeruimd staat netjes... Wie moet ik betalen om ervoor te zorgen dat ie deze keer dan ook echt weg blijft?
ik vind het wel jammer iig, had het best naar me zin in de HK.. zonde 
hopelijk gaat ie snel open anders missen we straks die onderbroekenpret van libresse nog
hopelijk gaat ie snel open anders missen we straks die onderbroekenpret van libresse nog
Van mij mogen de HKers allemaal een accountje op het zo gehate Fok, kunnen ze daar leuk doen.
Dan kan de HK dicht blijven en kan GOT weer een pjoeter-only forum worden....
Is dit nou naar aanleiding van dat topic: de hk moet serieuzer ?? Want daar was ook al een plan om de hk dicht te doen maar dan voor tijdelijk en iedereen moest zijn acces opnieuw verdienen oid.
Ik vond de andere plannen die daar stonden toch echt wel iets beter. Voor onbepaalde tijd vind ik ook erg
Wanneer word dan beslist of de hk weer open gaat en wanneer
Ik vind het trouwens jammer dat de hk toch dicht is gegaan want ik zag het niveau echt wel omhoog gaan. Niet alle topics waren erg hoogstaand maar toch als je in de goede topics ging het algemene niveau echt wel omhoog.
Ik vind ook jammer dat er niet eerst over gediscuseerd kon worden toen besloten was dat de hk dicht kon. Kun je trouwens niet beter de hk weer open doen en er dan een sticky neerzetten dat de hk dicht is, de grote meute zal nu gaan mailen waar de hk is
Ik vond de andere plannen die daar stonden toch echt wel iets beter. Voor onbepaalde tijd vind ik ook erg
Ik vind het trouwens jammer dat de hk toch dicht is gegaan want ik zag het niveau echt wel omhoog gaan. Niet alle topics waren erg hoogstaand maar toch als je in de goede topics ging het algemene niveau echt wel omhoog.
Ik vind ook jammer dat er niet eerst over gediscuseerd kon worden toen besloten was dat de hk dicht kon. Kun je trouwens niet beter de hk weer open doen en er dan een sticky neerzetten dat de hk dicht is, de grote meute zal nu gaan mailen waar de hk is

idd, er moeten altijd wel een paar aparte tussen zitten.. een soort hazes, maar dan iemand die voor iets minder note's zorgtVerwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 15:04:
overigens kun je met een invite only systeem maar een beperkt aantal mensen in de hk krijgen, als iedereen dan erg kieskeurig gaat worden (waar opzich niets mis mee is), wordt het daar ook wel een dooie boel.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
jij zegt enge dingenNietzman schreef op 17 January 2003 @ 15:05:
Van mij mogen de HKers allemaal een accountje op het zo gehate Fok, kunnen ze daar leuk doen.Dan kan de HK dicht blijven en kan GOT weer een pjoeter-only forum worden....
fok is weer net te laag
dat ga ik juist niet doenNietzman schreef op 17 January 2003 @ 15:05:
Van mij mogen de HKers allemaal een accountje op het zo gehate Fok, kunnen ze daar leuk doen.Dan kan de HK dicht blijven en kan GOT weer een pjoeter-only forum worden....
Ik kwam hier voor de tech zooi en struikelde prongelijk over de hk.
dat ik nou daar veel in heb gepost betekend neit dat ik dan fok onveilig ga maken..
dat vind ik eigenlijk alleen maar triest.. want waarvoor ben je hier nou? de HK of de tech?
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik snap dit soort reacties niet... Had je er zoveel last van dan ? Kon je je arm niet in bedwang houden en liet 'ie je muis altijd automatisch naar de Huiskamer link gaan ?obsidian schreef op 17 January 2003 @ 15:05:
En het topic is verneukt... Zooooo, mag ie nu dan dicht? Ja ja ja? Dan gaan we weer lekker tech lullen enzo.
Verwijderd
my thoughts exactlyBioWEB schreef op 17 January 2003 @ 15:09:
[...]
Ik snap dit soort reacties niet... Had je er zoveel last van dan ? Kon je je arm niet in bedwang houden en liet 'ie je muis altijd automatisch naar de Huiskamer link gaan ?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 16:06
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Nee, misschien irriteerde hij zich aan iets waar ik me ook aan irriteerde, de huiskamer was opgericht voor de TECH users en het was meer een speelplaats voor mensen die geen TECH user waren. Daar kan ik me aan irriteren. Er staan zulke mooie quotes in de FAQ van LA, maar helaas werd daar niet op geletBioWEB schreef op 17 January 2003 @ 15:09:
[...]
Ik snap dit soort reacties niet... Had je er zoveel last van dan ? Kon je je arm niet in bedwang houden en liet 'ie je muis altijd automatisch naar de Huiskamer link gaan ?
Verwijderd
ben niet echt een voorstander van een invite only systeem omdat je dan mensen die er eigenlijk wel inhoren uitsluit
(ik noem een area 61 of hoe dat ding ook mag heten ik kan er iig nog steeds niet in en daar baal ik van vooral als ik LA topics zie van mensen die er uitgezet zijn die net een half jaar geregged zijn en er al meerdere OW's opzitten hebben)
verder vind ik het wel terecht dat de HK dicht is omdat het idd te ver ging
(ik noem een area 61 of hoe dat ding ook mag heten ik kan er iig nog steeds niet in en daar baal ik van vooral als ik LA topics zie van mensen die er uitgezet zijn die net een half jaar geregged zijn en er al meerdere OW's opzitten hebben)
verder vind ik het wel terecht dat de HK dicht is omdat het idd te ver ging
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 15:13 ]
Verwijderd
suggestie: misshien kunnen jullie een soort van semi-serieus tech-forum maken over alles wat ook maar met pc's/software/hardware etc. te maken heeft, maar wat toch niet waardig is voor de andere techfora. natuurlijk is het dan niet de bedoeling om daar dan warez te gaan posten ofzo, maar het lijkt me toch wel een goede oplossing.
Hij geeft duidelijk aan dat hij een hekel heeft (inmiddels had) aan de HK en wil er bijna persoonlijk voor zorgen dat er geen nieuwe komt...We Are Borg schreef op 17 January 2003 @ 15:11:
[...]
Nee, misschien irriteerde hij zich aan iets waar ik me ook aan irriteerde, de huiskamer was opgericht voor de TECH users en het was meer een speelplaats voor mensen die geen TECH user waren. Daar kan ik me aan irriteren. Er staan zulke mooie quotes in de FAQ van LA, maar helaas werd daar niet op gelet
Dat slaat toch nergens op ? DAT zijn nu juist die reacties die de hele HK verpest hebben.
ik was een redelijke hk'er maar tevens was ik heel veel te vinden in DOC PM en andre hardware draadjes 
ik kan me heel goed voorstellen wrom de crew besloten heeft e'm dicht te gooien maar toch
het is jammer dat het zo ver heeft moetten komen.
als het mogelijk zou zijn zou het fijn zijn als de eisen aan de hk verhoogt worden (zal vast wel gezegt zijn maar om nu eerst 12 pages door te kijken of iets er al gemeld staat
)
zoals
min 500 tech posts
min 16 of 18 jaar (mschien 2 fora maken een voor 16 + en een voor 18 + )
min een jaar geregt
kijken op ow's en bans zou oneerlijk zijn want er zitten ow's tussen die gewoon door een domme fout komen
ik kan me heel goed voorstellen wrom de crew besloten heeft e'm dicht te gooien maar toch
als het mogelijk zou zijn zou het fijn zijn als de eisen aan de hk verhoogt worden (zal vast wel gezegt zijn maar om nu eerst 12 pages door te kijken of iets er al gemeld staat

zoals
min 500 tech posts
min een jaar geregt
kijken op ow's en bans zou oneerlijk zijn want er zitten ow's tussen die gewoon door een domme fout komen
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Oh, meneer heeft van de grote stoere HKers slechte dingen over Fok gehoord?
Ik kan zo 10 topics op FOK opnoemen die niet te maken hadden met een puberale hack.fok is weer net te laag
Van mijn part mag het vandaag nog gebeuren, weg die HK, allemaal maar naar FOK, en dan GOT weer terug naar zijn roots: puters!
- We Are Borg
Snap ik nietVerwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 15:14:
suggestie: misshien kunnen jullie een soort van semi-serieus tech-forum maken over alles wat ook maar met pc's/software/hardware etc. te maken heeft, maar wat toch niet waardig is voor de andere techfora. natuurlijk is het dan niet de bedoeling om daar dan warez te gaan posten ofzo, maar het lijkt me toch wel een goede oplossing.
Ja, en ik had last van jullie, jullie domme reacties in de techfora om maar aan die 150 posts te komen, jullie onzinnige vragen omdat jullie geen benul hadden van de search en van jullie slap geouwehoer dat onzin een plaats moet hebben op GoT.BioWEB schreef op 17 January 2003 @ 15:09:
[...]
Jongens, dit is geen discussie.... De crew heeft eeb besluit genomen en de HK is dicht, accepteer het, wees slim en ga naar fok, crapforum, onzinforum of weetikveel. GoT kan wel zonder jullie en zonder onzin, neem dat nou maar van me aan. Het is echt zo...
- We Are Borg
De huiskamer is toch om een rede terug. Dus ik vind het goed dat hij zegt dat het huiskamer consept niet moet terug komen, tenminste niet hetzelfde. Want het niveau was toch te laag, de crew heeft het niks voor niks geslotenBioWEB schreef op 17 January 2003 @ 15:15:
[...]
Hij geeft duidelijk aan dat hij een hekel heeft (inmiddels had) aan de HK en wil er bijna persoonlijk voor zorgen dat er geen nieuwe komt...
Dat slaat toch nergens op ? DAT zijn nu juist die reacties die de hele HK verpest hebben.
Even afgezien van dat ik vind dat we hier geen HK hoeven te hebben, is er nog altijd de niveaudiscussie. En ik vind best dat je users op stommiteiten mag filteren. "Oh, mag je hier geen pr0n posten? Sorry hoor, ik zal de faq voortaan beter lezen." BAN! Zeker voor HK-achtige fora.Shunt schreef op 17 januari 2003 @ 15:15:
* Rataplan heeft een OW en daar heeft 'ie zelf voor gekozen. Da's natuurlijk een HEEL ander verhaal
[ Voor 11% gewijzigd door Rataplan op 17-01-2003 15:20 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel Tweakers er momenteel online zijn nu de HK gesloten is. Kun je er de stats opvragen?
- We Are Borg
Lost niks op denk ik dan. 500 posts kan ook snel gehaald worden en leeftijd kan je over liegenShunt schreef op 17 januari 2003 @ 15:15:
min 500 tech posts
min een jaar geregt
meer van loze gedachten wat je allemaal kan doen met computers waar dus semi serieus op gereageerd word. k weet nie of jij ooit op een meeting bent geweest, maar daar kom je na een paar biertjes tot mega goeie idee-en (die helaas niet uitvoerbaar zijn
maar ik vind dat wel een leuk idee om naar zo`n nivo te gaan.... maar k geloof dat /61 dat ook al is
disjfa.nl
Er kan nog wel met de Omega engine gezocht worden in de huiskamer, misschien kan dit eenvoudig disabled worden? Dat maakt de search engine ook gelijk stukken beter!
- We Are Borg
* We Are Borg too.Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 15:20:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel Tweakers er momenteel online zijn nu de HK gesloten is. Kun je er de stats opvragen?
Ben erg benieuwd naar het aantal users nu + hoe het nu verder zal gaan met onzin posts in tech fora.
Onzin, ik kwam er nooit, hoe kan ik dan de HK verpest hebben, dat hebben jullie helemaal zelf gedaan, dat is juist het grappige eraan.BioWEB schreef op 17 January 2003 @ 15:15:
[...]
Hij geeft duidelijk aan dat hij een hekel heeft (inmiddels had) aan de HK en wil er bijna persoonlijk voor zorgen dat er geen nieuwe komt...
probleem is, dat omdat jullie 150 techposts nodig hebben, juist wel GoT kunnen verpesten door jullie onzin. Dat is waar ik een probleem mee heb. Plus deze onzin dat jullie hier moeten kunnen posten. Onzin, het forum is nog steeds van de crew, niet van jullie, het enige recht wat jullie hebben is hier de FAQ volgen. Thats it!
Nietzman schreef op 17 januari 2003 @ 15:17:
[...]
Oh, meneer heeft van de grote stoere HKers slechte dingen over Fok gehoord?
[...]
Ik kan zo 10 topics op FOK opnoemen die niet te maken hadden met een puberale hack.
Van mijn part mag het vandaag nog gebeuren, weg die HK, allemaal maar naar FOK, en dan GOT weer terug naar zijn roots: puters!
Nee, dan zie je het wat te simpel. GoT is een community en daar moet je niet eentonig je alleen op computers richten. General Chat is altijd onderdeel geweest van GoT en zal dat ook altijd blijven. Er blijft behoefte aan non-tech praat onder tweakers. Lekker over auto's, vrouwen (mannen voor de homo's en vrouwen
Ik wil niet zeggen dat jij hier beweert dat heel GC maar pleite moet, maar terug naar de roots: puur computers gaat niet gebeuren, hoop ik
edit:
En dat is niet vanwege mijn functie als HGA General Chat
En dat is niet vanwege mijn functie als HGA General Chat
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
PRECIES zo denk ik er ook over. Zelf kwam ik haast nooit in de hk ( ik heb misschein 10 posts in de HK) omdat het niveau bedroevend laag lag door de bullshit replies en bullshittopics. Ikzelf vind het dus een goed initiatief dat de HK gesloten isVan mijn part mag het vandaag nog gebeuren, weg die HK, allemaal maar naar FOK, en dan GOT weer terug naar zijn roots: computers!
Hallo... Dat is pas echt van de laatste tijd hoor... En dan nogmaals, je HOEFT het niet te lezen hoor... Beetje laag van je om daar een stukje van het forum de schuld van te geven en gewoon een hele groep users in de zeik zet... Lekker generaliserend...obsidian schreef op 17 January 2003 @ 15:18:
[...]
Ja, en ik had last van jullie, jullie domme reacties in de techfora om maar aan die 150 posts te komen, jullie onzinnige vragen omdat jullie geen benul hadden van de search en van jullie slap geouwehoer dat onzin een plaats moet hebben op GoT.
Jongens, dit is geen discussie.... De crew heeft eeb besluit genomen en de HK is dicht, accepteer het, wees slim en ga naar fok, crapforum, onzinforum of weetikveel. GoT kan wel zonder jullie en zonder onzin, neem dat nou maar van me aan. Het is echt zo...
En als je het over jullie hebt, doe dat dan niet met een quote van MIJ erbij... IK ben namelijk een van die Users die er pas na maanden posten achterkwam dat er uberhaupt iets bestond als een HK...
wat ik wel mooi vind is dat we gelijk terecht kunnen in HK 2
http://www.onzinforum.nl/...&postid=427707#post427707
- We Are Borg
In Area61 wordt af en toe wel een topic geopent over ervaringen of wat makkelijkere pc onderwerpen die niet in tech fora horen. Zo zal het ook vast gaan in crew foradisjfa schreef op 17 January 2003 @ 15:21:
maar ik vind dat wel een leuk idee om naar zo`n nivo te gaan.... maar k geloof dat /61 dat ook al is
euh dit is juist wel een diskussie... een diskussie hoe het ook kan. een diskussie voor als de hk weer een keer opengaat wat er dan verbouwd moet worden.
ik begrijp je punt, ik ben t er verder ook mee eens. daarom hoeven mensen van mij ook niet 500+ post ideeen neer te leggen want dan zitten de techfora meteen vol met crap. doh. maar er moet gewoon iets verzonnen worden die mensen er juist uit te houden.
disjfa.nl
Verwijderd
mmz ik moet zeggen dat zelfs ik niet meer postte in de huiskamer, dat zegt een hoop, al kennen jullie mijn verleden natuurlijk niet
je generaliseert nu wel erg. Ik kwam veel in de hk maar ik kwam niet naar GoT voor de hk sterker nog ik iwst niet eens van het bestaan van de hk af. Ik zag de hk ineens staan toen ik naar sg ging.obsidian schreef op 17 January 2003 @ 15:18:
[...]
Ja, en ik had last van jullie, jullie domme reacties in de techfora om maar aan die 150 posts te komen, jullie onzinnige vragen omdat jullie geen benul hadden van de search en van jullie slap geouwehoer dat onzin een plaats moet hebben op GoT.
En hoezo de hk kan wel zonder jullie

das mooi, plezier daar....Duinkonijn schreef op 17 januari 2003 @ 15:22:
wat ik wel mooi vind is dat we gelijk terecht kunnen in HK 2http://www.onzinforum.nl/...&postid=427707#post427707

disjfa.nl
Dat is HK-replacement 3 ondertussen hoorDuinkonijn schreef op 17 januari 2003 @ 15:22:
wat ik wel mooi vind is dat we gelijk terecht kunnen in HK 2http://www.onzinforum.nl/...&postid=427707#post427707
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
En ik zeg niet dat JIJ het verpest hebt voor anderen... Lees toch eens eventjes goed man... Ik beschuldig je NERGENS anders van dan een beetje kortzichtig replyen...obsidian schreef op 17 January 2003 @ 15:21:
[...]
Onzin, ik kwam er nooit, hoe kan ik dan de HK verpest hebben, dat hebben jullie helemaal zelf gedaan, dat is juist het grappige eraan.
probleem is, dat omdat jullie 150 techposts nodig hebben, juist wel GoT kunnen verpesten door jullie onzin. Dat is waar ik een probleem mee heb. Plus deze onzin dat jullie hier moeten kunnen posten. Onzin, het forum is nog steeds van de crew, niet van jullie, het enige recht wat jullie hebben is hier de FAQ volgen. Thats it!
En nogmaals, JULLIE en een quote van mij in 1 bericht NIET MEER DOEN !!!
- We Are Borg
* We Are Borg agreesVerwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 15:22:
[...]
PRECIES zo denk ik er ook over. Zelf kwam ik haast nooit in de hk ( ik heb misschein 10 posts in de HK) omdat het niveau bedroevend laag lag door de bullshit replies en bullshittopics. Ikzelf vind het dus een goed initiatief dat de HK gesloten is.
Daarom wil ik ook graag zien hoe het zal vergaan met de onzin posts in tech. Blijft alles goed, dan geen HK meer naar mijn mening
obsidian schreef op 17 January 2003 @ 15:05:
'k Begin jou heel kinderachtig te vinden hier. Als je je ergert aan HK: GA ER DAN NIET HEEN.
Sjongejonge, ik snap dit echt niet. Dat je het geen leuk forum vond, prima, ik kom ook nooit in de devschuur, daar hoor ik niet thuis, maar zit ik daarom te zeuren dat het dicht moet?
Kijk: HK is nu dicht en we zien wel wat we doen, ik wil dus niet zeggen DAT het terug komt, maar MOCHT het terugkomen, dan moet het wel in totaal veranderde vorm.
En het ervoor zorgen dat HK weg blijft heeft geen enkele zin, dat moet jij ook weten

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
nee, ik bedoel meer een soort van algemeen techfora op hk niveau, nou, iets hoger als hk dan.We Are Borg schreef op 17 January 2003 @ 15:17:
[...]
Snap ik nietWaarom een forum maken voor software, hardware. OH en SA zijn daar toch voor. En als het er niet waardig genoeg voor is, dan moet je naar www.beginnersweb.nl En je poste net " my thoughts exactly " waarop ik daaronder reageerde (geldt dus ook voor jou), reageer daar eens op
Ben benieuwd wat je daar van vind....Kijk ook even naar de LA faq voor de quotes
Heej, iemand die het met me eens is...Grrrrrene schreef op 17 januari 2003 @ 15:25:
[...]
'k Begin jou heel kinderachtig te vinden hier. Als je je ergert aan HK: GA ER DAN NIET HEEN.
Sjongejonge, ik snap dit echt niet. Dat je het geen leuk forum vond, prima, ik kom ook nooit in de devschuur, daar hoor ik niet thuis, maar zit ik daarom te zeuren dat het dicht moet?
Kijk: HK is nu dicht en we zien wel wat we doen, ik wil dus niet zeggen DAT het terug komt, maar MOCHT het terugkomen, dan moet het wel in totaal veranderde vorm.
En het ervoor zorgen dat HK weg blijft heeft geen enkele zin, dat moet jij ook weten
Ik zat er eigenlijk al een beetje op te letten, maar wat heeft leeftijd nou met zoiets te maken?! Leeftijd zegt echt niks. En dat zeg ik niet alleen omdat ik zelf onder de 16 ben.Shunt schreef op 17 januari 2003 @ 15:15:
zoals
min 500 tech posts
min een jaar geregt
En minimaal 500 tech posts is een verhoging, maar even stevig doorposten en je hebt het. Alleen een jaar geregd zijn is dan een aardige regel, maar de lengte van je registratie zegt niks over jezelf.
The devil is in the details.
Get real, ik ben hier global mod geweest en zelfs voor die tijd speelde het al. Ik weet precies waar ik over praat! Elke keer is er weer gezeik over het niveau, en dat komt door de HK, waarom denk je dat ie steeds dicht gaat?BioWEB schreef op 17 januari 2003 @ 15:22:
[...]
Hallo... Dat is pas echt van de laatste tijd hoor... En dan nogmaals, je HOEFT het niet te lezen hoor... Beetje laag van je om daar een stukje van het forum de schuld van te geven en gewoon een hele groep users in de zeik zet... Lekker generaliserend...
En als je het over jullie hebt, doe dat dan niet met een quote van MIJ erbij... IK ben namelijk een van die Users die er pas na maanden posten achterkwam dat er uberhaupt iets bestond als een HK...
Maar wel over je beweegredenen om naar GoT te komen en te blijven en te posten...MaRc0 schreef op 17 januari 2003 @ 15:26:
[...]
Ik zat er eigenlijk al een beetje op te letten, maar wat heeft leeftijd nou met zoiets te maken?! Leeftijd zegt echt niks. En dat zeg ik niet alleen omdat ik zelf onder de 16 ben.
En minimaal 500 tech posts is een verhoging, maar even stevig doorposten en je hebt het. Alleen een jaar geregd zijn is dan een aardige regel, maar de lengte van je registratie zegt niks over jezelf.
Dan heb je er in ieder geval wat voor over...
vaak zie je aan iemand die wat post en op de manier hoe die dat doet dat hij niet al te oud is. het kan nog steeds als je 88 bent maar veel mensen die < 16 zijn daar merk je dat heel erg aan en die denken vaak niet na over wat ze posten (heet pubertijdMaRc0 schreef op 17 januari 2003 @ 15:26:
[...]
Ik zat er eigenlijk al een beetje op te letten, maar wat heeft leeftijd nou met zoiets te maken?!
en jij laat nou precies t nivo zien wat we dus niet in de hk willen hebben. dus lees ff wat grrrrne te zeggen heeft

[ Voor 18% gewijzigd door disjfa op 17-01-2003 15:29 ]
disjfa.nl
Verwijderd
wat een discussie... laat het toch met rust.. ga wat anders doen en wacht geduldig af wat er verders gebeurd... je leven hangt niet van de HK af.... en zowel.. seek help....
Verwijderd
Ik vind, hoewel ik veel en graag in de HK kwam, dat het een goede keuze is om de HK te sluiten. Ik zat juist vorige week nog te denken, dat de HK eigenlijk totaal niet op dit forum paste. Het was een leuke aanvulling, maar het was te verwachten dat het verkeerd zou gaan lopen.
GoT is een Techforum en dat moet het ook blijven naar mijn idee. Ok er moet ook een plekje zijn waar je andere dingen kan bespreken. Daarvoor is naar mijn idee het General Chat gedeelte voor. Vind je dat niet genoeg dan moet je een keer een kijkje nemen op Fok!. Verder hebben we een heel leuk irc-kanaal (irc.tweakers.net:6667) waar je ook leuke en niet-technische dingen kunt bespreken.
Naast de bovengenoemde redenen, was het ook wel te verwachten dat het fout zo lopen. Het was allereerst heel moeilijk om te zeggen wat nu wel en niet mocht. Geen naakt maar wel veel mooie dames. Dat gaat uiteraard problemen opleveren. Daarnaast, en dat vind ik een beetje een foutje van de mods (nofi) vond ik dat er een beetje werd gemoddereerd met vriendjespolitiek. Mensen die bekend zijn op GoT mochten over het algemeen meer dan de wat onbekendere mensen.
Goed, ik sta volledig achter de keuze van de Adjes. Ik wil de adjes dan ook zeggen: vergeet de hele HK. We hebben een General Chat op GoT, en een leuk irc kanaal en anders bestaat er altijd nog het fokforum.
GoT moet weer een technisch forum worden!!!
GoT is een Techforum en dat moet het ook blijven naar mijn idee. Ok er moet ook een plekje zijn waar je andere dingen kan bespreken. Daarvoor is naar mijn idee het General Chat gedeelte voor. Vind je dat niet genoeg dan moet je een keer een kijkje nemen op Fok!. Verder hebben we een heel leuk irc-kanaal (irc.tweakers.net:6667) waar je ook leuke en niet-technische dingen kunt bespreken.
Naast de bovengenoemde redenen, was het ook wel te verwachten dat het fout zo lopen. Het was allereerst heel moeilijk om te zeggen wat nu wel en niet mocht. Geen naakt maar wel veel mooie dames. Dat gaat uiteraard problemen opleveren. Daarnaast, en dat vind ik een beetje een foutje van de mods (nofi) vond ik dat er een beetje werd gemoddereerd met vriendjespolitiek. Mensen die bekend zijn op GoT mochten over het algemeen meer dan de wat onbekendere mensen.
Goed, ik sta volledig achter de keuze van de Adjes. Ik wil de adjes dan ook zeggen: vergeet de hele HK. We hebben een General Chat op GoT, en een leuk irc kanaal en anders bestaat er altijd nog het fokforum.
GoT moet weer een technisch forum worden!!!
jij zit toch ook graag op een forum... wat als die dicht gaat... t gaat niet over een leven... t gaat over een leuke gewoonteVerwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 15:29:
wat een discussie... laat het toch met rust.. ga wat anders doen en wacht geduldig af wat er verders gebeurd... je leven hangt niet van de HK af.... en zowel.. seek help....
disjfa.nl
Vraag mij niet "Get real" want dat BEN ik...obsidian schreef op 17 januari 2003 @ 15:28:
[...]
Get real, ik ben hier global mod geweest en zelfs voor die tijd speelde het al. Ik weet precies waar ik over praat! Elke keer is er weer gezeik over het niveau, en dat komt door de HK, waarom denk je dat ie steeds dicht gaat?
Met zulke reacties schat ik dat "weten waar ik over praat" niet al te hoog in en begrijp ik meteen waarom je Global Mod hier bent geweest.
Verwijderd
idd, ik ben zelf 14, en de wat (fysiek) oudere tweakers zitten daar echt steeds op te hameren. wat dus echt nergens op slaatMaRc0 schreef op 17 januari 2003 @ 15:26:
[...]
Ik zat er eigenlijk al een beetje op te letten, maar wat heeft leeftijd nou met zoiets te maken?! Leeftijd zegt echt niks. En dat zeg ik niet alleen omdat ik zelf onder de 16 ben.
inderdaadVerwijderd schreef op 17 January 2003 @ 15:29:
[...]
niks replacement
daar is nu 2 jaar HK ervaring en gaat het al 2 jaar goed ^:^
Ik vind het eigenlijk wel een positieve ontwikkeling voor GoT. Vroeger poste ik altijd in harde waren, totdat ik van het bestaan van de HK afwist...
Ik denk dat veel HK meubelen nu in harde & softe waren of waar dan ook gaan posten, en dat maakt het forum waarschijnlijk weer "groter"
Ik denk dat veel HK meubelen nu in harde & softe waren of waar dan ook gaan posten, en dat maakt het forum waarschijnlijk weer "groter"
Soms denk ik dat een kindje van 7 iets heeft gepost, kijk ik even in zijn/haar profiel en is hij/zij boven de 20. Hoe kan je nou uit een reactie van iemand opmaken hoe oud die gene is? En wat heeft puberteit (geen tijddisjfa schreef op 17 January 2003 @ 15:28:
[...]
vaak zie je aan iemand die wat post en op de manier hoe die dat doet dat hij niet al te oud is. het kan nog steeds als je 88 bent maar veel mensen die < 16 zijn daar merk je dat heel erg aan en die denken vaak niet na over wat ze posten (heet pubertijd) maar zoals ik al zeg dat kan ook als je ouder bent maar t valt veel op dat de jongere dat vaak doen.
The devil is in the details.
Als een -ik post meer in de hk dan in techfora- user moet ik hier natuurlijk ook mijn mening ff kwijt.
Ikzelf vind het erg jammer dat de HK gesloten is, maar, het begrip "HK" is niet meer wat het geweest is. Ik weet nog de 1e dag dat ik er toegang had, het soeptopic (motoragenten etc.) Ik heb sinds toen nooit meer zo hard gelachen, maar de laatste maanden, is het niets meer. Steeds meer onzinnige topics van "Kijk deze link" en bijna geen ECHT HK materiaal.
Hoe met de "stoute users" om te gaan, de mensen die dus niet naar de regels posten etc. Gewoon uit de hk, punt uit, einde discussie. Ook mensen met een slechte geschiedenis (24 uur ban, OW, etc) Niet toelaten. Verder is het misschien iets om de users die "aan de eisen voldoen" zelf eerst te laten kiezen "ik wil de HK in" want vroeger na een tijdje posten en een beetje actief zijn "kon je er ineens in" (was hetzelfde bij mij) Beter is het, om dus zeg maar, de user voldoet aan de eisen, dan kan hij/zij in zijn/haar profile instellen "maak de HK zichtbaar" of iets in de trend. Want als ze niet van het bestaan af weten, komen ze er ook niet.
Ikzelf vind het erg jammer dat de HK gesloten is, maar, het begrip "HK" is niet meer wat het geweest is. Ik weet nog de 1e dag dat ik er toegang had, het soeptopic (motoragenten etc.) Ik heb sinds toen nooit meer zo hard gelachen, maar de laatste maanden, is het niets meer. Steeds meer onzinnige topics van "Kijk deze link" en bijna geen ECHT HK materiaal.
Hoe met de "stoute users" om te gaan, de mensen die dus niet naar de regels posten etc. Gewoon uit de hk, punt uit, einde discussie. Ook mensen met een slechte geschiedenis (24 uur ban, OW, etc) Niet toelaten. Verder is het misschien iets om de users die "aan de eisen voldoen" zelf eerst te laten kiezen "ik wil de HK in" want vroeger na een tijdje posten en een beetje actief zijn "kon je er ineens in" (was hetzelfde bij mij) Beter is het, om dus zeg maar, de user voldoet aan de eisen, dan kan hij/zij in zijn/haar profile instellen "maak de HK zichtbaar" of iets in de trend. Want als ze niet van het bestaan af weten, komen ze er ook niet.
Verwijderd
Hmmm...
HK dicht...
Heb oa over dit een paar dagen geleden in LA een topic openen. Dit was wat ik eigenlijk aan de kaak wou stellen, en hoewel ik het lullig vind dat het zo moet gaan, ben ik het er wel mee eens. De crew kan nou ff rustig er voor gaan zitten om te kijken of de HK mag blijven of niet.
En zoals in MED staat, 'terug naar de core business' van tweakers.net. Het lijkt wel alsof ze naar me geluisterd hebben
HK dicht...
Heb oa over dit een paar dagen geleden in LA een topic openen. Dit was wat ik eigenlijk aan de kaak wou stellen, en hoewel ik het lullig vind dat het zo moet gaan, ben ik het er wel mee eens. De crew kan nou ff rustig er voor gaan zitten om te kijken of de HK mag blijven of niet.
En zoals in MED staat, 'terug naar de core business' van tweakers.net. Het lijkt wel alsof ze naar me geluisterd hebben
Dat zeg ik net, ik kwam er nooit en toch had ik er last van...Grrrrrene schreef op 17 January 2003 @ 15:25:
[...]
Enne... hoevaak willen jullie het nog proberen dan? HK weg geen zin? Mmm, tja, HK terug ook niet, want jullie hebben al zoveel verschillende manieren geprobeerd en toch gaat het steeds fout... Dus wat dan?
Kijk eens naar onzinforum, crapforum, fok.... Daar gaat het steeds goed, hier niet. Geef toe dat je gefaald hebt, laat het onzingedeelte over aan mensen die het wel aankunnen en leef verder.
Enne... totaal veranderde vorm? Hoe stel je jezelf dat voor? Betere regels? Strengere mods? Kom op joh, ik hoop dat je toch inmiddels doorhebt dat dat allemaal geen zin heeft.
Een Techforum is nou eenmaal niet te combineren met onzin. Als 3/4 van de crew gefocussed is op tech, en het forum gericht is op tech, dan kan je geen onzingedeelte hebben. De techgerichte mensen zullen zich dan altijd storen aan de onzin-only mensen die hier rondlopen, enne.... Voor ons is het heel makkelijk om uit de HK te blijven, maar helaas voor de HK mensen niet om uit de tech fora te blijven...
En nee, ik heb nu geen links bij de hand, maar vraag maar aan de andere mensen van de crew, voorbeelden zijn er genoeg.
Respect dat je het toegeeft. Een (zoals ik dat noem) HK-parasiet dus (nofi! is puur een term die ik er aan geef)cyberbetica schreef op 17 January 2003 @ 15:33:
Als een -ik post meer in de hk dan in techfora- user moet ik hier natuurlijk ook mijn mening ff kwijt.
Vraagje aan jou. Wat ga je nu doen zoder HK? Blijf je nog wel naar de techfora gaan? Waarom zat je meer in de HK dan in de andere fora?
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
Misschien is het een idee om niet een minimum aantal techposts te eisen, maar een minimum aantal pageviews over een bepaalde periode, of een minimum aantal postings in een bepaalde periode (en deze periode niet statisch te laten, maar dynamisch). Dus als je 4 maanden niet op GoT bent geweest, of er niet hebt gepost, dan geen acces tot de huiskamer. Alleen wanneer je hier regelmatig komt en een positieve bijdrage levert (misschien een soort modereren als op de frontpage), heb je HK acces.
als core buisness staat er bij mij als tweaker ook koffie drinken.... en daarbij komen de meest loze uitspraken naarboven en de meest loze gesprekken (loos in een humoristische wijze dusVerwijderd schreef op 17 January 2003 @ 15:35:
waar moet ik dat dan gaan doen? dat hoort er toch ook bij
disjfa.nl
Verwijderd
ja, maar er blijven natuurlijk ook mensen die wel graag de hk in zouden willen (en kunnen) maar die er niets van af weten. het is dan ook nogal lullig om zo'n persoon iets te onthouden.cyberbetica schreef op 17 January 2003 @ 15:33:
<knip>
Want als ze niet van het bestaan af weten, komen ze er ook niet.
[overbodige mening]
ik vind het toch jammer, ik denk dat de hk als uitlaatklep erg fijn was voor minig tweaker. de lol die er in topics te vinden was, was ook vaak groot, ik heb vaak ge-rotflmyopimp enzo want de humor die er te vinden was, was toch meer in de richting van "nerd" humor, erg apart en de groep mensen die dat lazen waren eengestemd enzo, zeg maar als je begrijpt wat ik bedoel.
dus jammer..
[/onzinnige mening]
ik vind het toch jammer, ik denk dat de hk als uitlaatklep erg fijn was voor minig tweaker. de lol die er in topics te vinden was, was ook vaak groot, ik heb vaak ge-rotflmyopimp enzo want de humor die er te vinden was, was toch meer in de richting van "nerd" humor, erg apart en de groep mensen die dat lazen waren eengestemd enzo, zeg maar als je begrijpt wat ik bedoel.
dus jammer..
[/onzinnige mening]
Weet je dat ik me nu al meer aan jou heb geirriteerd in dit topic dan aan WIE dan ook in mijn geregistreerde periode op GoT ? En zie je mij nu een ban aanvragen ?obsidian schreef op 17 January 2003 @ 15:35:
[...]
Dat zeg ik net, ik kwam er nooit en toch had ik er last van...
Enne... hoevaak willen jullie het nog proberen dan? HK weg geen zin? Mmm, tja, HK terug ook niet, want jullie hebben al zoveel verschillende manieren geprobeerd en toch gaat het steeds fout... Dus wat dan?
Kijk eens naar onzinforum, crapforum, fok.... Daar gaat het steeds goed, hier niet. Geef toe dat je gefaald hebt, laat het onzingedeelte over aan mensen die het wel aankunnen en leef verder.
Enne... totaal veranderde vorm? Hoe stel je jezelf dat voor? Betere regels? Strengere mods? Kom op joh, ik hoop dat je toch inmiddels doorhebt dat dat allemaal geen zin heeft.
Een Techforum is nou eenmaal niet te combineren met onzin. Als 3/4 van de crew gefocussed is op tech, en het forum gericht is op tech, dan kan je geen onzingedeelte hebben. De techgerichte mensen zullen zich dan altijd storen aan de onzin-only mensen die hier rondlopen, enne.... Voor ons is het heel makkelijk om uit de HK te blijven, maar helaas voor de HK mensen niet om uit de tech fora te blijven...
En nee, ik heb nu geen links bij de hand, maar vraag maar aan de andere mensen van de crew, voorbeelden zijn er genoeg.
Hou er lekker over op joh, kinderachtige gezeik...
Ik wist dat ik op je kon rekenen... Zooo, mijn taak zit erop, even lekker opgehists... Ik ga nu lekker mijn nieuwe TFT ophalen en dan thuis verderen computeren.
Doei doei...
Oh ja, er is nog leven na de HK hoor.
Verwijderd
obsidian schreef op 17 januari 2003 @ 15:18:
[...]
Dankjewel obsidian voor je positieve bijdrage, het was weer erg welkom

alleen zit daar nog meer en ander volk dan alleen HK'ers... gezelligheid van de hk is toch wat anders.... en 't wordt al behoorlijk druk op http://hk.innovatix.nl , dus zou dat een mooi "hk-alternatief" zijn in plaats van onzinforum, wat tóch al bestond en dus ook andere users heeft...Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 15:29:
[...]
niks replacement
daar is nu 2 jaar HK ervaring en gaat het al 2 jaar goed ^:^
Verwijderd
ja maar als je dan je cookies wist is al die info weer kwijt.Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 15:37:
Misschien is het een idee om niet een minimum aantal techposts te eisen, maar een minimum aantal pageviews over een bepaalde periode, of een minimum aantal postings in een bepaalde periode (en deze periode niet statisch te laten, maar dynamisch). Dus als je 4 maanden niet op GoT bent geweest, of er niet hebt gepost, dan geen acces tot de huiskamer. Alleen wanneer je hier regelmatig komt en een positieve bijdrage levert (misschien een soort modereren als op de frontpage), heb je HK acces.
Ik zal mezelf even quoten ter illustratie hoe ik het zelf zie:Whuzz schreef op 17 januari 2003 @ 15:36:
[...]
Respect dat je het toegeeft. Een (zoals ik dat noem) HK-parasiet dus (nofi! is puur een term die ik er aan geef)
Vraagje aan jou. Wat ga je nu doen zoder HK? Blijf je nog wel naar de techfora gaan? Waarom zat je meer in de HK dan in de andere fora?
mOrPhie schreef op 17 januari 2003 @ 13:47:
...knipp...
Ik was een drukke HK poster... kwam er veel. Deze beslissing zal voor mij echter niet tot gevolg hebben dat ik niet meer op GoT kom en naar Fok! vlucht. Ik denk dat het sluiten van de HK voor mij (en voor veel anderen) zelfs een impuls is om wat meer en beter te gaan techposten.
...knipp...
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
POST DIE LINK NOU NIEHIET !!! Kunnen we geen pr0n posten...jwbagger schreef op 17 January 2003 @ 15:39:
[...]
alleen zit daar nog meer en ander volk dan alleen HK'ers... gezelligheid van de hk is toch wat anders.... en 't wordt al behoorlijk druk op http://hk.innovatix.nl , dus zou dat een mooi "hk-alternatief" zijn in plaats van onzinforum, wat tóch al bestond en dus ook andere users heeft...
dem modjes hebben zicht volgens mij uit de discussie gemengd.
Ik zou het doen!
Ja.
Het Onzinforum, Offtopic forum (later de GoT-Kroeg), en nu de HK. De HK heeft het lang volgehouden trouwens

Wat ik er van vind?
- Mazen in de FAQ worden opgezocht omdat de crew die zelf heeft gecreëerd.
- De randjes van de FAQ worden opgezocht simpelweg vanwege het bestaan ervan!
De FAQ moet, naast wat veel gestelde vragen over tech-onderwerpen, beperkt blijven tot één regel: "Gebruik je gezond verstand".
In de 19e eeuw, toen met een nieuw wetboek wilde ontwerpen, is een aantal ontwerpen afgekeurd, omdat zij trachtten ALLES te dekken. Dat is niet te doen, leidt tot een enorm boekwerk en er zijn ALTIJD TOCH wel uitzonderingen. Uiteindelijk kwam met met een systeem van interpretatie. Richtlijnen dus. En guess what, tot op de dag an vandaag hebben we zo'n wetboek. En het werkt geweldig.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Hehehe kan je nagaan hoe erg je je aan mij gaat ergeren als je mij echt tegen je hebt... Vervelend he? als ze je speeltje afpakken en je krijgt geen gelijk van je mammie...BioWEB schreef op 17 January 2003 @ 15:38:
[...]
Weet je dat ik me nu al meer aan jou heb geirriteerd in dit topic dan aan WIE dan ook in mijn geregistreerde periode op GoT ? En zie je mij nu een ban aanvragen ?
Hou er lekker over op joh, kinderachtige gezeik...
Nou, ik stop ermee.. Vond het genoegen van het kunnen zeggen van "zie je wel" genoeg lol voor vandaag. Ik denk dat mijn poging tot het nog een beetje origineel houden van de zoveelste "onzin gaat dicht" topic gelukt is.
Crew, als ik tever ben gegaan, sorry hiervoor, was niet mijn bedoeling... Ik wilde niet flamen, wilde de kindjes alleen op hun eigen fouten wijzen...
Verwijderd
jazekers.. jammer is het wel.. ik haalde altijd m'n fun stuff d'r uit...disjfa schreef op 17 January 2003 @ 15:30:
[...]
jij zit toch ook graag op een forum... wat als die dicht gaat... t gaat niet over een leven... t gaat over een leuke gewoonte
maar dit soort topics lopen op totaal niets uit.. en hebben dan ook geen nut..
men weet wat er aan de hand is.. en daar houd het mee op.. er komt toch geen verandering in.. ook al komt hk weer terug... dan gaat het een tijd goed.. en dan begint de elende weer van voor af aan.... dus hk dicht en dicht laten...
ik zit er eigenlijk aan te denken om een topic in sm te maken door een user die hk gedrag vertoond in een forum waar dat liefst niet gewenst is
disjfa.nl
Verwijderd
Als ik eerlijk ben, vind ik dat je schitterd in aanwezigheid in negatieve zin. Deze post valt nog wel mee, maar eerdere posts die ik van je gelezen hebt zijn erg negatief! Steek je energie alsjeblieft ff in iets positiefs ipv iets negatiefs. Mensen zoals ik zitten je post te lezen en ergeren ons aan die opstelling. Als je niet constructief kunt meedenken aan dit probleem, post dan (iig wat mij betreft) hier niet meer (in deze discussie)!obsidian schreef op 17 January 2003 @ 15:35:
[...]
Dat zeg ik net, ik kwam er nooit en toch had ik er last van...
dus dat is alles waarvoor je hier komt?obsidian schreef op 17 January 2003 @ 15:38:
[...]
Ik wist dat ik op je kon rekenen... Zooo, mijn taak zit erop, even lekker opgehists... Ik ga nu lekker mijn nieuwe TFT ophalen en dan thuis verderen computeren.
Doei doei...
je komt ff lekker ruzien en dan ga je weer weg?
ik ben t met Bioweb eens.. jij hebt het in 3 posts voor elkaar gekregen mij meer te irriteren iemand anders ooit is gelukt

Bier, Whiskey en Metal!!
Da's niet helemaal waar. Ik ben zelf iemand die veel leest en weinig post onder het motto 'als je niets nuttigs toe te voegen hebt, zeg dan niets'. Dan neemt niet weg, dat ik in de tijd dat ik newsposter was, met veel plezier in hetcrew-forum heb rondgezworven. Gewoon een kleine groep mensen, die precies weet wat wel en wat niet kan, zodat er geen batterij regels nodig is, die vervolgens ook nog links en rechts afgetast gaan worden om de grensen op te blijven zoeken. Hierdoor was het ook gewoon mogelijk om een keertje een onzin-reply te type, omdat daarmee niet direct een heel topic off-topic gaat. Als ik de verhalen mag geloven is de sfeer in A61 vergelijkbaar met de sfeer in het crewforum. Omdat ik die sfeer toch wel mis, vind ik het jammer dat ik geen toegang heb tot A61. Er zijn waarschijnlijk net als ik mensen die de sfeer van het pre-BC3-tijdperk missen en die geen toegang hebben die de enige(?) plek waar deze sfeer nog heerst.Phaerion schreef op 17 January 2003 @ 13:59:
[...]
Och ik denk dat een lurkende user niet eens zoveel behoefte heeft aan posten in één van de prive fora's.
Men lurkt tenslotte niet voor niets........toch?
Een lurkende user die alleen maar info zoekt en hier en daar wat leest, komt
meestal wel aan zijn of haar trekken.
- This line is intentionally left blank -
Ach jah heb zo'n 30 % van me posts in HK gedaan dus dat was wel netjes tegen over 55 % in Techforas
. Maar goed , het is gewoon jammer dat het zo moest aflopen, ook al werd HK weer minder, misschien is het tijd voor een forum waar alleen users met meer dan 3000 posts toegang hebben , zodat niet iedereen acces heeft
.
Nope, ben ondanks dat ik vaak het tegendeel bewijs, toch iets wijzer gewordenobsidian schreef op 17 January 2003 @ 15:38:
[...]
Doei doei...
Mijn mening heeft totaal geen invloed hier en dient dus geen enkel doel.
Wil alleen de oude OF modjes even sterkte wensen
Dit topic is gesloten.