HK dicht, post hier je discussie....

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.731 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

[message=16792598,noline]Novah schreef op 17 January 2003 @ 13:59

Misschien zo'n ratio systeem maar das ook niet echt iets want dan gaat iedereen in Casemod sectie reply'en op kasten van 'ooooh wat mooi, ga zo door' en dan kunnen ze weer een hk post maken (bijv) dus dat word niets.
Dat zou betekenen dat elke keer als zo iemand een HK-post wil maken hij eerst ergens anders een topic moet gaan zoeken om zo'n post in te doen. Ik denk dat dat meer moeite is dan de meesten willen doen, dat zijn ze gauw genoeg zat.
Ik maak NU al voor elke HK-post zo'n 4 a 5 techposts. In dat geval heb je dus helemaal gene last van zo'n ratio.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Phaerion schreef op 17 January 2003 @ 14:09:
[...]

Eigenlijk is dat nu juist best wel erg TRIEST!
Vindt je ook niet?

Dat bewijst wel weer hoeveel behoefte men er aan schijnt te hebben om zich even
lekker onzinnig en kinderachtig te gedragen.
DeMoN schreef op 17 januari 2003 @ 13:54:
[...]

Ik vlucht ook niet naar Fok.. maar heb me er geregged omdat de ontspanning die je op GoT krijgt (de HK) als je tech-post, opeens weg is.

Die ontspanning zoek ik terug op Fok!

Ok, computers zijn me hobby en beroep dus die ontspanning heb ik niet zwaar nodig ofzo.. maar het is wel de reden dat ik het nu ergens anders zoek.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:23

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Heb me (voor de zekerheid) maar even op het onzinforum geregt je weet maar nooit

Oeps, vergeten [HK-mode] :X [/HK-mode]

Shit, het begint bij mij nu al ;)

Maar even, ben het wel met het besluit eens dat de [HK] inderdaad nodig in een nieuw (serieuser) jasje moest.

Dus, MODs, pak de kwast, ladder en behang en aan den slag! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:02
Ik vind het jammer dat de HK dicht is, het was voor mij ook een stuk ontspanning, alhoewel de laaste tijd zat ik me wel te ergeren aan de vele 'Whoei first post', 'PICZ', 'Tja leuk...' postings en ga zo maar ff door...

Ik hoop dat door de sluiting van de HK sommige mensen weer ff met hun benen op de grond worden gezet. Zodat ze misschien eerst eens gaan nadenken (en lezen) voor dat ze dingen doen...

En helaas lijden de 'goeie' users onder de 'slechte' users :(.

Het ID om een selectie mensen in de HK telaten, zoals Area61 lijkt mij een goed id. Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt. En dan houdt je de 'slechte' users volgens mij wel buiten de deur :).

Modjes van SG suc6 met het schoonhouden van SG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je merkte in SG al dat er vaak HK reply's werd gegeven. En vaak is dat echt storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

dus als jij daar je ontspanning kan vinden kan je beter daar blijven imho

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 17 januari 2003 @ 14:10:
[...]

En wie gaan we inhuren om op al die regels te controleren?

(ik zei overigens geen 1000, maar duizenden, weet eigenlijk niet hoeveel users er nu zijn)
Zodra er 1tje van een reply geeft die niet hoort OW.. voor de 2e maal Ban voor HK eens kijken wat je overhoudt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOVAH: die methode werkt dus gewoon NIET. De HK kost de crew MEER tijd dat alle andere fora bij elkaar. Bannen voor 24 uur betekend:

1 admin zoeken,
2 email bouwen,
3 effectief bannen,
(4 tig LA topics doornemen),
5. 24 uur later unbannen.
en dat voor 1 user.

Het unbannen is niet voor niets afgestoten door de crew: de USER dient een verzoek in te dienen voor een

Heel simpel: de HK kost ons dusdanig veel tijd dat de rest van het forum in gedrang komt. Dan is de conclusie simpel: HK dicht en we gaan ons bezinnen op een alternatief (gaat er zeker komen ;)) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04-2014
i2Paq schreef op 17 januari 2003 @ 14:10:
Heb me (voor de zekerheid) maar even op het onzinforum geregt je weet maar nooit
you are one of us now }) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

disjfa schreef op 17 januari 2003 @ 14:11:
[...]

dus als jij daar je ontspanning kan vinden kan je beter daar blijven imho
OMG, jij hebt het echt niet door he..

Het hele princiepe van de HK heb jij gewoon nooit door gehad volgens mij.. :/

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

boe wat jammer. ik vondh te altijd wel een leuk afwiseling tussen al dat zwaarwichtige braafdoen op de andere fora`s. k was geen hk meubel en ik zat het meerendeel van de tijd op de techfora`s. maar dan zo af en toe de hk was wel leuk. maar waarom worden alle users gepakt voor een rot grapje van een paar user`s?

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

AMD_er schreef op 17 January 2003 @ 14:08:
Voor veel mensen zoals je zegt blijkbaar wel, ik ben ook beniuewd wat er gaat gebeuren met het aantal geregde users, en hun bezoeken
Als je bedoeld dat de lui die in GoT alleen de HK zagen nu wegblijven -> Good riddance. Zoals mijn sig al een half jaar zegt: Ik haat HK-parasieten. Opzouten.
Dat soort users willen we toch niet?

Ik kan me destijds nog herinneren dat er een meisje was (nix tegen meisjes, heb er zels ook 1 als vriendin :P) die door anderen geholpen werd aan 150 techposts, zodat ze de HK in kon. Daar wordt ik dus echt misselijk van. Zo iemand maakt daarna dus nooit meer een techpost, zit alleen nog maar in de HK terwijl ze waarschijnlijk geen bal verstand van computers heeft.

Vandaar dus mijn ratio-idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens de mensen die nu de ontspanning missen, ga eens een wandelingetje maken ofzow buiten, gaat een hele wereld voor je open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

DeMoN schreef op 17 januari 2003 @ 14:13:
[...]
OMG, jij hebt het echt niet door he..

Het hele princiepe van de HK heb jij gewoon nooit door gehad volgens mij.. :/
ik vond je eigenlijk een stuk beter posten..... alleen nu heb je t eigenlijk in mijn ogen weer helemaal verpest :{

jij wilt ontspanning en zegt nu dat je dat op fok gaat doen.... kan ik alleen logisch denken dat je dus de hk helemaal niet nodig hebt :{ wel jammer, je begon humor te ontwikkelen :{

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 14:14:
Overigens de mensen die nu de ontspanning missen, ga eens een wandelingetje maken ofzow buiten, gaat een hele wereld voor je open ;)
_/-\o_

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

disjfa schreef op 17 January 2003 @ 14:10:
[...]

die users zouden ook beter gewoon daar kunnen blijven ;)
Sja....ik ben wel eens een link gevolgd vanuit de Hk naar het onzinforum.
Maar het trok me echt niet.

Sjee wat een niveau daaro. :{

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

intoxicated schreef op 17 januari 2003 @ 14:10:
[...]
Dat was ook 't gevoel dat ik erbij had. Om de een of andere reden was de Huischkamer veel minder zinloos dan de normale HK. Terwijl je toch het tegenovergestelde mocht verwachten, omdat de posts getrashed zouden gaan worden. Maybe heeft het dus wel te maken met postcounts, en is zinloos posten om je postcount te verhogen daar dus niet zinnig geweest? Of iets in die richting :P
React was in het begin überbrak, veel mensen hadden zoiets van "aaaaaah, help... nieuw... WEG HIER" (nu is het wel goed hoor ;)).

Het idee om gewoon mensen te selecteren net zoals in dat andere forum wat er is waar je geselecteerd wordt, lijkt me ook een prima idee. Als alle mods (geen gewone users) gewoon users "new HK" acces kunnen geven, dan wordt er ook niet "gediscrimineerd" omdat je door meerdere mods daarheen gestuurd kunt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

disjfa schreef op 17 January 2003 @ 14:15:
ik vond je eigenlijk een stuk beter posten..... alleen nu heb je t eigenlijk in mijn ogen weer helemaal verpest :{

jij wilt ontspanning en zegt nu dat je dat op fok gaat doen.... kan ik alleen logisch denken dat je dus de hk helemaal niet nodig hebt :{ wel jammer, je begon humor te ontwikkelen :{
Zullen we voor de grap persoonlijke vete's even achterwege laten in dit topic? ICQ, Trillian, MSN, Email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 14:13:
NOVAH: die methode werkt dus gewoon NIET. De HK kost de crew MEER tijd dat alle andere fora bij elkaar. Bannen voor 24 uur betekend:

1 admin zoeken,
2 email bouwen,
3 effectief bannen,
en dat voor 1 user.

Het unbannen is niet voor niets afgestoten door de crew: de USER dient een verzoek in te dienen voor een

Heel simpel: de HK kost ons dusdanig veel tijd dat de rest van het forum in gedrang komt. Dan is de conclusie simpel: HK dicht en we gaan ons bezinnen op een alternatief (gaat er zeker komen ;)) :)
wil er wel aan meehelpen ;)
wil best helpen om het op niveau te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 14:13:

1 admin zoeken,
2 email bouwen,
3 effectief bannen,
en dat voor 1 user.

Dit moet simpeler kunnen.. dit is vast wel te automatiseren ;-)! Zullen hier genoeg mensen rondlopen die dat kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Phaerion schreef op 17 januari 2003 @ 14:15:
[...]

dat is denk ik ook een beetje het probleem denk ik.
in /31 hadden veel mensen gewoon een bepaald soort humer, en dan bedoel ik niet (oud, woei, pom, hoi etc) maar meer de dubbelzinnigheid van veel dingen.
dat trok me wel, de grappen waar ook echt over nagedacht waren.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Ja een soort Got honden uitlaatclub. :P
.....oh je bedoelt natuurlijk je in je eentje vermaken zonder het forum. ;)

Ik ben in ieder geval even mijn doggie uitlaten.
Ik zie wel hoe het zich hier verder ontwikkelt.

[ Voor 14% gewijzigd door Phaerion op 17-01-2003 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

disjfa schreef op 17 januari 2003 @ 14:15:
[...]

Het lijkt me beter hier maar niet op in te gaan.

iig wil ik je nog wel even aanraden om ook op Fok te reggen want je kan aan je reply wel merken wat voor impact de sluiting van de HK op je heeft gehad. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
Whuzz schreef op 17 januari 2003 @ 14:13:
[...]

Als je bedoeld dat de lui die in GoT alleen de HK zagen nu wegblijven -> Good riddance. Zoals mijn sig al een half jaar zegt: Ik haat HK-parasieten. Opzouten.

Ik kan me destijds nog herinneren dat er een meisje was (nix tegen meisjes, heb er zels ook 1 als vriendin :P) die door anderen geholpen werd aan 150 techposts, zodat ze de HK in kon. Daar wordt ik dus echt misselijk van. Zo iemand maakt daarna dus nooit meer een techpost, zit alleen nog maar in de HK terwijl ze waarschijnlijk geen bal verstand van computers heeft.

Wat jij zegt in de bovenste regel dat bedoel ik idd, :)

maar dat was idd een meisje, eeem Kietel, kan dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 14:16:
[...]

wil er wel aan meehelpen ;)
wil best helpen om het op niveau te houden.

Ja dat zal wel ;)

Nee, er worden meer en meer mods aangetrokken en het moet gewoon niet nodig zijn, is het niet handig als mensen zich gewoon eens leren gedragen, gewoon uit respect voor hun zo geliefde forum :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Look on the bright side jongens. Door het wegvallen van HK hebben we nu ineens zeeën van tijd om nuttige techposts te gaan doen. Kunnen we allemaal weer lekker n00bs gaan helpen, anderen helpen met hun case, WC, scripting, progging, etc. Of zelf vragen stellen en geholpen worden door die duizenden users met kennis die jou kunnen helpen.
En is dat niet waarvoor we hier in de eerste plaats kwamen (enkele HK-parasieten uitgezonderd)? Whats the big deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die de hk zoooooooooooo erg missen, en onzinforum niks vinden, er wordt al door iemand een nieuwe huiskamer gebouwd wat ik heb begrepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 14:18:

[...]

Ja dat zal wel ;)

Nee, er worden meer en meer mods aangetrokken en het moet gewoon niet nodig zijn, is het niet handig als mensen zich gewoon eens leren gedragen, gewoon uit respect voor hun zo geliefde forum :?
Ook het aantal users wordt steedts groter..! En wat meer respect mag inderdaad ook wel . Geen respect.. Ban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 14:18:

[...]

Ja dat zal wel ;)

ja dat is wel zo dat ze het moeten leren maar jullie als mod zijn er ook niet altijd terwijl ik hier op stage de hele dag hier zit en alles ziet wat er gebeurd en op tijd bij kan zijn.
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 14:20:
Voor mensen die de hk zoooooooooooo erg missen, en onzinforum niks vinden, er wordt al door iemand een nieuwe huiskamer gebouwd wat ik heb begrepen ;)
Joegeiii!!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04-2014
Phaerion schreef op 17 January 2003 @ 14:15:
[...]

:*) 8)7

maar goed, nu serieus... het niveau op OF heeft ook een dip gehad , maar nu is het er weer stukken beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intoxicated schreef op 17 January 2003 @ 14:10:
[...]
Dat was ook 't gevoel dat ik erbij had. Om de een of andere reden was de Huischkamer veel minder zinloos dan de normale HK. Terwijl je toch het tegenovergestelde mocht verwachten, omdat de posts getrashed zouden gaan worden. Maybe heeft het dus wel te maken met postcounts, en is zinloos posten om je postcount te verhogen daar dus niet zinnig geweest? Of iets in die richting :P

Huischkamer was echt loooos :P Sorry dat ik het moet zeggen, maar dat ging vaak helemaal nergens over (was ook de charme, maar het was zeker zinloos). Patat versus friet anyone :? ;)

Het was wel gezellig, maar dat kwam omdat je toch met een groep vaste mensen zat en er kwamen geen nieuwelingen bij.

Voor de HK vrees ik dat het verkleinen van de postdrempel (quickreply en weghalen bevestigngsscherm) niet veel goeds heeft betekend in termen van niveau. Mensen zijn nog sneller geneigd om te reply'en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 14:20:
Had je dat niet eerder kunnen zeggen...

Nu heb ik mijn ego moeten schaden door me op Fok te reggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

MisteryMan schreef op 17 januari 2003 @ 13:25:
[...]

Ja, hoezo? Ga je weg dan?

Wat een triest ventje ben jij zeg....ik zeg alleen dat HK een leuke plek was om te komen voor wat ontspanning! En van jou moet ik gelijk weg...dan mag 60% van de GOT users wel weg :X
Users die alleen voor de HK op GoT kwamen en het lezen/beantwoorden van tech-posts als "saai" bestempelen die zal ik missen als kiespijn. Dat soort users zijn nou juist de oorzaak van het verdwijnen van de HK. Je post waarop ik reageerde:
MisteryMan schreef op 17 januari 2003 @ 12:54:

HK was/is toch iets om ff het Net op te gaan en ff leuke topics door te lezen...om nu voor de fun probleemtopics te gaan lezen is ook weer zo wat...
plaatst jou inderdaad in dat groepje ja. En zeker als je een beetje gaat lopen flamen hier. Houdoe en bedankt, ik zal je niet missen.
disjfa schreef op 17 januari 2003 @ 13:37:
[...]

er zijn zat users die de utfs regel gebruiken en daardoor bijna niet opvallen of merken dat ze er zijn. die worden zowizo dan uitgesloten.
Mensen die niet opvallen doordat ze niet posten voegen IMHO ook vrij weinig toe aan een forum en ik zie dan ook niet in waarom die gemist zouden worden in een HK achtig sub-forum.
Renegade schreef op 17 January 2003 @ 13:29:
Het feit dat je niet gevraagd bent wil niet zeggen dat je niet goed (genoeg) bent of wat dan ook, het wil alleen maar zeggen dat je (waarschijnlijk) niet bent opgevallen.
Je kan over Wildhagen veel beweren, maar dat laatste lijkt me onmogelijk! :+ ;)

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

AMD_er schreef op 17 januari 2003 @ 14:18:
maar dat was idd een meisje, eeem Kietel, kan dat :?
Zou goed kunnen ja... Ik heb heel wat energie verspild in dat topic destijds met me boos maken om de gang van zaken. Met als vervolg dat ik werd afgezeken, want tja, kom niet aan een vrouwelijke GoT-er he. Die zijn immers heilig, zelfs als ze geen fatsoenlijke techpost kunnen schrijven |:( :X ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Laatst online: 13:48

Duinkonijn

Huh?

* Duinkonijn doet gordijnen open

* Duinkonijn is verblind door het licht.

* Duinkonijn pakt laptop + 20 km utp + repeaters

* Duinkonijn gaat naar buiten.

damn wat is de wereld veranderd 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Duinkonijn op 17-01-2003 14:21 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Whuzz schreef op 17 januari 2003 @ 14:20:
Look on the bright side jongens. Door het wegvallen van HK hebben we nu ineens zeeën van tijd om nuttige techposts te gaan doen. Kunnen we allemaal weer lekker n00bs gaan helpen, anderen helpen met hun case, WC, scripting, progging, etc. Of zelf vragen stellen en geholpen worden door die duizenden users met kennis die jou kunnen helpen.
En is dat niet waarvoor we hier in de eerste plaats kwamen (enkele HK-parasieten uitgezonderd)? Whats the big deal?
agreed :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 15:54

Mad_Demon

de dokter

Whuzz schreef op 17 January 2003 @ 14:13:
[...]

Daarom ben ik blij dat er een minimum aantal posts en geregistreerde dagen was. Het was een extratje en een welkome bezigheid na een lange dag school.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik de laatste tijd steeds meer topics ging mijden als ik de titel zag. "vroeger" was er een waslijst aan topics op te lezen, dat werden er uiteindelijk niet meer dan 10-15 :{

Jammer mar terecht. Zelf denk ik dat de drempel voor toegang hoger moet worden gelegd. In de Huischkamer kende ik op een gegeven moment bijna iedere user wel, en in de HK kwamen er steeds meer nieuwe bij die allemaal oude dingen (flashes, pics enz) gingen posten.
Misschien een ideetje voor de toekomst, laat users een dag of 60-90 rondkijken en geef ze dan pas post-rechten :)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 14:21:

[...]

Huischkamer was echt loooos :P Sorry dat ik het moet zeggen, maar dat ging vaak helemaal nergens over (was ook de charme, maar het was zeker zinloos). Patat versus friet anyone :? ;)

Het was wel gezellig, maar dat kwam omdat je toch met een groep vaste mensen zat en er kwamen geen nieuwelingen bij.

Voor de HK vrees ik dat het verkleinen van de postdrempel (quickreply en weghalen bevestigngsscherm) niet veel goeds heeft betekend in termen van niveau. Mensen zijn nog sneller geneigd om te reply'en...
Oplossing B) : Haal de quickreply weg in hk B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 14:20:
[...]

ja dat is wel zo dat ze het moeten leren maar jullie als mod zijn er ook niet altijd terwijl ik hier op stage de hele dag hier zit en alles ziet wat er gebeurd en op tijd bij kan zijn.

Ja, dat dacht ik ook toen ik geen mod was :P Ik zag alles wat al dicht kon enzo, maar op tijden dat jij er niet bent zien anderen die dingen weer, maar daar merk jij weer niks van ;) De modforce is dusdanig dat er het grootste deel van de dag kan worden ingegrepen, dus dat is het probleem niet zo imo :)
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 14:22:
[...]

Oplossing B) : Haal de quickreply weg in hk B)

Niet DE oplossing, maar wmb wel onderdeel van het pakket ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op 17 January 2003 @ 14:21:
[...]

Zou goed kunnen ja... Ik heb heel wat energie verspild in dat topic destijds met me boos maken om de gang van zaken. Met als vervolg dat ik werd afgezeken, want tja, kom niet aan een vrouwelijke GoT-er he. Die zijn immers heilig, zelfs als ze geen fatsoenlijke techpost kunnen schrijven |:( :X ;(

Ik kan hele fatsoenlijke techposts schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 14:21:
[...]
Ok, 't was wel zinloos, m'n woordkeuze was nogal fout. Maar, de sfeer was stukken beter. En dat zal idd ook komen door de vaste groep users.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

en hij is er eindelijk :) (nog wel met een standaard invision-layoutje, maargoed, het werkt)

http://hk.innovatix.nl :*)

nu nog erg, érg stil, maar als gewoon iedereen regged en wat ouwe topics die "vooral niet verloren moeten gaan" opent, of wat nieuw spul opent, dan móet het wel lukken om daar wat op te gaan bouwen :)

Zo is de oorspronkelijke huiskamer tenslotte ook ooit begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

GA!S schreef op 17 januari 2003 @ 14:21:
[...]

Mensen die niet opvallen doordat ze niet posten voegen IMHO ook vrij weinig toe aan een forum en ik zie dan ook niet in waarom die gemist zouden worden in een HK achtig sub-forum.
die mensen kunnen hele goede posts maken alleen op zo`n kleine basis dat het zo goed als niet opvalt. die mogen ook van onzin genieten en vaak hebben die betere humor dan mensen die alleen zich rot posten om ff gezien te worden en de hk in kunnen ;)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 14:21:

[...]

Nergens over gaan is nog niet eens zo erg, maar alleen nog maar onzin uit kunnen kramen, voor niet en niemand respect hebben en links of rechts altijd de regels moeten overschrijden hebben de HK verziekt volgens mij :|

/me moet nieuwe IRC regels verzinnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

En toch he... er komen hier nu 1001 mogelijkheden voorbij om een HK te maken met voorziening om debiele post(s)(ers) te weren. Het is toch eigenlijk van de gekke dat er een half forum omgebouwd zou moeten worden om iets als de HK mogelijk te maken?
Hoeveel energie moeten we (nou ja, de designers van het forum eigenlijk) er in gaan steken om ons een fatsoenlijke HK te gunnen? Is het dat wel waard??

Hoe langer ik er over nadenk, hoe minder ik de HK mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, tis niet hetzelfde :{

Ik hoop dat er een nieuwe (betere) Huiskamer komt, en dat door mods wordt gekozen welke user er wel inmag... :{

Mja ik vind het heel jammer...... dat sommige mensen maar blijven zeiken enz, ik moet zeggen dat ik op het einde idd VEEL onzintopics zag.... :{

/me heeft 1 voordeel, hij wordt niet meer afgeleid in tijden van Tentamens

maar toch..... :'( hk is rip :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 14:23:

[...]

Ja, dat dacht ik ook toen ik geen mod was :P Ik zag alles wat al dicht kon enzo, maar op tijden dat jij er niet bent zien anderen die dingen weer, maar daar merk jij weer niks van ;) De modforce is dusdanig dat er het grootste deel van de dag kan worden ingegrepen, dus dat is het probleem niet zo imo :)
[...]

Niet DE oplossing, maar wmb wel onderdeel van het pakket ;)
ja maar dan ben jij of iemand er wel vaak.
meestal ben ik 's avonds er niet en jullie weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Jammer ik had nog wel eens willen weten wat zich daarbinnen allemaal afspeelde want na ruim een jaar aangemeld te zijn en ruim 550 posts kon ik er nog steeds niet in.. kan er niet echt mee zitten 'k was meer nieuwschierig... Wel jammer voor de mensen die serieus daar gewoon normaal zaten en de dupe zijn geworden van die lamers..
De enige oplossing die zo voor handen zou zijn is het opvoeren van de benodigde posts voordat je naar binnen mag en het verlengen van de aangemelde periode (hoelang is het nu?) naar bijvoorbeeld 1.5 jaar ofzo.. dat schrikt die post geile lamers wel af en mensen die dan nog irritant zijn gewoon een HK ban geven van bv. een maand...
Maarja daar ga ik natuurlijk niet over dus je moet maar zien wat je ermee doet...

[ Voor 1% gewijzigd door Dark_M op 17-01-2003 14:28 . Reden: typo ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 14:25:
[...]

Ik hoop dat er een nieuwe (betere) Huiskamer komt, en dat door mods wordt gekozen welke user er wel inmag... :{
ik hoop zelf nog steeds meer door een mod gekozen wie er wel uitmag :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Hmjah sorry hoor maar ik zie wel veel stuff van 'vroeger was het allemaal zo goed' en niet alleen de posts van Ned_Demon. Dit vind ik zoiezo in elk geval niet van toepassing.

Vroeger was het ook wel eens kut, alleen je herinnert alleen de meest uiterste gevallen dus meestal is dat meer goed dan slecht (als het om HK topics gaat). Vroeger was het niet beter ofzo, het was gewoon anders...
Das met alles zo.

Ik ben wel erg benieuwd naar die nieuwe hk, quickreply en confirmscherm lijkt me wel een hele goede van Durden. Misschien kunnen jullie nog een modje erbij nemen en gewoon KEIhard modden. Misschien is het ook goed om standaard pushmessages te ontwikkelen om users erop te wijzen. Ik gooi er nu ook maar wat uit in de hoop dat het wat is hoor. Het lijkt me dat jullie zoiezo vanavond niet meer een HK open moeten gooien. Is ook eens goed voor de Twiekert, en voor de zogenaamde 'rotte apels' die het voor de rest verpest hebben een mooie tijd om eens na te denken over waar ze nou eigenlijk mee bezig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Voordeel : Nu hoef ik geen nickchange aan te vragen begin gewoon overnieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Kan niet inloggen op HK

Tijd voor een pushmessage aan alle users?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Hierbij doe ik (i2Paq) het aanbod deze te hosten indien nodig.
Desnoods op www.huiskamer.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
Phaerion schreef op 17 January 2003 @ 13:59:
[...]

Och ik denk dat een lurkende user niet eens zoveel behoefte heeft aan posten in één van de prive fora's.
Men lurkt tenslotte niet voor niets........toch?

Een lurkende user die alleen maar info zoekt en hier en daar wat leest, komt
meestal wel aan zijn of haar trekken.
Klopt, ik ben zo'n lurker. Ik heb een tijd lang veel en actief meegepost, maar wat ik miste, was de gezelligheid, omdat die in techfora niet echt nodig is :). Na een tijdje kwam de HK tevoorschijn, waar ik me reuze heb vermaakt, tot ik me daarna actief met fok bezig ging houden (ben nog een tijdje reviewer geweest).

In de tussentijd ben ik echter wel veel op GoT geweest, niet zozeer om te posten (hooguit een desktopje af en toe of een oplossing hier en daar), maar meer om te lurken en daarbij voornamelijk de HK. Want de topics waren wel goed op zich. Dan heb ik het niet over de vele 'losse' topics zoals de bikkel reeksen en weet ik veel wat, maar dingen als rukker in mn woonkamer enzo. Maar die werden ook steeds zeldzamer dus ik ging voor de lollige filmpjes en laatst weer, dat over dat kenteken dat we moesten raden, dat vind ik dan wel weer leuk :).

Mijn punt is, een lurkende user kan zich uitstekend vermaken in de HK, mits hij het daar gezellig vind... alleen SG lurken kan ook natuurlijk :).

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

DarK_M schreef op 17 januari 2003 @ 14:27:
De enige oplossing die zo voor handen zou zijn is het opvoeren van de benodigde posts voordat je naar binnen mag en het verlengen van de aangemelde periode (hoelang is het nu?) naar bijvoorbeeld 1.5 jaar ofzo.. dat schrikt die post geile lamers wel af en mensen die dan nog irritant zijn gewoon een HK ban geven van bv. een maand...
Tja, ik vond die 120 dagen of wat was het ook veel te kort. Maar er een jaar van + 1000 techposts ofzo. Dan weet je zeker dat je echte GoT-ers binnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
i2Paq schreef op 17 januari 2003 @ 14:29:
[...]

Hierbij doe ik (i2Paq) het aanbod deze te hosten indien nodig.
Desnoods op www.huiskamer.net.
Mooi gebaar, maar het zal nooit worden zoals de one and only :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:08

The Legend

*Plop*

disjfa schreef op 17 January 2003 @ 14:27:
[...]

ik hoop zelf nog steeds meer door een mod gekozen wie er wel uitmag :)
Zulke systemen werken toch niet. Moet je rond de 30.000 users gaan bespreken en posts gaan lezen of ze evt, gekwalificeerd zijn om de HK in te mogen? Das niet te doen.

Ik kan trouwens niet rouwen om het sluiten van de HK, bij het veranderen van het onzin forum heb ik al gepleit voor het compleet sluiten, maja, de meute wilde onzin :)

[ Voor 20% gewijzigd door The Legend op 17-01-2003 14:32 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Laatst online: 06-09 09:19

Scighera

swim-bike-run

De HK is inderdaad echt achteruit gegaan. De SG bevalt me een stuk beter, daar de HK gewoon voor 50% onzin was; was de start goed, waren het de reply's die het Topic de das om deden.

[ Voor 3% gewijzigd door Scighera op 17-01-2003 14:32 ]

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Whuzz schreef op 17 January 2003 @ 14:30:
[...]

Tja, ik vond die 120 dagen of wat was het ook veel te kort. Maar er een jaar van + 1000 techposts ofzo. Dan weet je zeker dat je echte GoT-ers binnen hebt.
ja dat had ik eerder in dit topic ook al gezegd...
als je een jaar op GoT zit met, zeg, 1500+ posts en je hebt dan nog geen ban/OW gehad, dan weet je jezelf toch best netjes te gedragen lijkt me...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

The Legend schreef op 17 January 2003 @ 14:30:
[...]

Zulke systemen werken toch niet. Moet je rond de 30.000 users gaan bespreken en posts gaan lezen of ze evt, gekwalificeerd zijn om de HK in te mogen? Das niet te doen.
dat bedoel ik ;) dus gewoon zoals t op t eind was en dan als iemand niet kan laten zien dat ie iets normaals kan posten er gewoon uitknikkeren.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Laatst online: 14-09 14:06

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

The Legend schreef op 17 January 2003 @ 14:30:
[...]

Ik kan trouwens niet rouwen om het sluiten van de HK, bij het veranderen van het onzin forum heb ik al gepleit voor het compleet sluiten, maja, de meute wilde onzin :)
Mjah, ze doen het toch ook met Area61 ?

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op 17 January 2003 @ 14:30:
[...]
Mooi gebaar, maar het zal nooit worden zoals de one and only :)
Nee maar usertjes die het heel erg missen zullen er wel blij mee zijn
denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

beschuitfluiter schreef op 17 January 2003 @ 14:32:
[...]
als je een jaar op GoT zit met, zeg, 1500+ posts en je hebt dan nog geen ban/OW gehad, dan weet je jezelf toch best netjes te gedragen lijkt me...
dat betekend dat iedereen _moet_ posten en dat is dus weer wat ze niet willen

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Phaerion schreef op 17 January 2003 @ 14:15:
[...]

Tja, als je de HK gewend bent kan ik me best voorstellen dat je het niveau daar te hoog vind ja. :)

(was een inkoppertje hoor... HK'ers die over niveau gaan zeiken zeg, wat een lachertje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

disjfa schreef op 17 January 2003 @ 14:33:
[...]

dat betekend dat iedereen _moet_ posten en dat is dus weer wat ze niet willen
mja, true...

moeilijk dit...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
m-m schreef op 17 januari 2003 @ 14:28:
Kan niet inloggen op HK

Tijd voor een pushmessage aan alle users?
* SCHOP * (bovenstaande reactie ;))

omdat ik denk dat dat een goede vorm van mededeling is :)
omdat niet alle mensen MED lezen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Maarten op 17-01-2003 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Laatst online: 14-09 14:06

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

AMD_er schreef op 17 January 2003 @ 14:34:
[...]

Mee eens

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

AMD_er schreef op 17 januari 2003 @ 14:34:
[...]

Ook mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

AMD_er schreef op 17 januari 2003 @ 14:34:

Dan leren ze maar es MED te lezen, om nou alle users lastig te vallen met een pushmessage daarvoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Liever een ban voor al die sukkels die hier voor de HK komen en MED niet eens weten te vinden. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 15:38
(jarig!)
Ik ben nog niet zo lang geregd op got (1 jaartje ofzo) maar ik kwam steeds minder in de HK en steeds meer in de SG, mede omdat je daar meer serieus word genomen...
Ik denk dat een nieuwe huiskamer maken (www.huiskamer.net oid) geen zin heb en het niveau alleen maar zal zakken...

Aan de ene kant vind ik het wel jammer (ik ga de leuke topics en de hlpdsk-reply's missen :D ) en ik hoop niet dat de hele shitload hkers naar de sg gaan verhuizen, want dan ist ook niets meer ;)

Op naar een beter Gathering Of Tweakers !!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
was het beleid in Hk zo van als je nisk hoorde van de modjes dan postte je goed??

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Slarioux schreef op 17 januari 2003 @ 14:30:
[...]
Klopt, ik ben zo'n lurker. Ik heb een tijd lang veel en actief meegepost, maar wat ik miste, was de gezelligheid, omdat die in techfora niet echt nodig is :). Na een tijdje kwam de HK tevoorschijn, waar ik me reuze heb vermaakt, tot ik me daarna actief met fok bezig ging houden (ben nog een tijdje reviewer geweest).

In de tussentijd ben ik echter wel veel op GoT geweest, niet zozeer om te posten (hooguit een desktopje af en toe of een oplossing hier en daar), maar meer om te lurken en daarbij voornamelijk de HK. Want de topics waren wel goed op zich. Dan heb ik het niet over de vele 'losse' topics zoals de bikkel reeksen en weet ik veel wat, maar dingen als rukker in mn woonkamer enzo. Maar die werden ook steeds zeldzamer dus ik ging voor de lollige filmpjes en laatst weer, dat over dat kenteken dat we moesten raden, dat vind ik dan wel weer leuk :).

Mijn punt is, een lurkende user kan zich uitstekend vermaken in de HK, mits hij het daar gezellig vind... alleen SG lurken kan ook natuurlijk :).
Ja maar waar het om gaat is dat we ons ook prima kunnen vermaken met het
forum zoals het nu is.
Want tenslotte gaat het toch in de eerste plaats om de info die je nodig hebt?

En die extra gezelligheid daar komen we toch wel aan als we daar behoefte aan hebben.
Ik laat mijn plezier écht niet vergallen door een stel dodo's die het gewoon niet
begrepen hebben.
Ik denk dat iedere fatsoenlijke user wel een manier viondt om dat te compenseren
met wat anders.

Ja toch?
Ik wel iig. ;)

Nu ben ik er echt vandoor ik lees de rest straks wel.....sterkte allemaal. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Phaerion op 17-01-2003 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

DGTL_Magician schreef op 17 januari 2003 @ 14:32:
[...]

Dacht het niet, Area61 is een extra voor opvallende users. Die worden er uitgepikt, er wordt geen screen gedaan onder alle HK'ers :) De HK is er voor alle GoT'ers, Area61 is slechts een extraatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Laatst online: 14-09 15:54

Mad_Demon

de dokter

DGTL_Magician schreef op 17 January 2003 @ 14:32:
[...]

Dank je The Legend :)

[ Voor 15% gewijzigd door Mad_Demon op 17-01-2003 14:39 ]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
ACM schreef op 17 januari 2003 @ 14:36:

[...]

Dan leren ze maar es MED te lezen, om nou alle users lastig te vallen met een pushmessage daarvoor...
kan ook, het was maar een optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

ACM schreef op 17 januari 2003 @ 14:36:

[...]

En ons laten lastigvallen met allerlei domme topics van mensen die dat niet doen... Sinds wanneer mogen GoTusers geen moeite meer doen ergens voor :P Zo kan je het ook bekijken. Een pushmessage lezen en wegklikken is minder moeite dan een MED topic lezen. Een aangezien dit nogal belangrijk is.. Maar goed jij bent de baas.

Verder begint dit topic ook wel nuttelozer te worden steeds... De 'discussie' is wel een beetje ter ziele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

The Legend schreef op 17 januari 2003 @ 14:37:
[...]

Dacht het niet, Area61 is een extra voor opvallende users. Die worden er uitgepikt, er wordt geen screen gedaan onder alle HK'ers :) De HK is er voor alle GoT'ers, Area61 is slechts een extraatje.
niet echt he? moet je ook 'verdienen'.
maar ik snap je punt...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

ACM schreef op 17 January 2003 @ 14:36:

[...]

Precies, mensen moet eens wat beter ZELF dingen leren doen: ZELF nadenken, ZELF mededelingen lezen, ZELF een blik in LA werpen, ZELF de FM readen, ZELF de FS Usen etc.
Iets meer niveau mag je toch wel verwachten.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

beschuitfluiter schreef op 17 January 2003 @ 14:39:
[...]

niet echt he? moet je ook 'verdienen'.
maar ik snap je punt...
True, voor "alle" GoT'ers die dus het bepaalde aantal techposts enzo hebben :) Maar dat kan IEDEREEN dus bereiken, Area61 is niet iets waar je automatisch inrolt (ik zit er niet in trouwens) dat bedoelde ik te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opvalt in dit topic is dat een groot deel van de users allerlei zaken roept die al veel eerder de revue zijn gepasseerd. Dit geeft zowiezo al aan dat een groot deel van de users niet de moeite neemt om een topic helemaal te lezen voordat zij reageren. Daarnaast begon dit topic na circa 75 replys al een soort serieus HK topic te worden, omdat mensen niet precies doorhebben waar dit over gaat (IMO).

Waarom is iedereen bezig om te proberen de HK weer open te krijgen en waarom moeten de adjes en modjes continu reageren met de mededeling dat het slechts de druppel was ed. Daarnaast ontstaan er nu al wilde ideeen om een invite-only forum neer te zetten, hetgeen in principe positief is, omdat de rode draad in deze post moet zijn dat we moeten meedenken ipv zeiken, maar veel meer neigt naar het openen van een nieuw forum waar perse geblaat moet worden. (is deze zin nog leesbaar met al die bijzinnen?)

Het lijkt mij positief om eerst eens de gemoederen te laten bedaren en van daaruit verder te gaan bouwen op een "nieuw" GoT. Het beste idee lijkt mij dat er gewoon ge-evalueerd wordt door de adjes of het aanbieden van een nieuw "onzin" forum bijdraagt aan de doelstelling van GoT (met uiteraard het in stand houden van de community die daarbij hoort). Dit is denk ik wel een beslissing die moet worden genomen op het niveau van de adjes en derhalve niet moet worden overgelaten aan een groep van 50 users.

Kortom: laat GoT eerst eens tot rust komen en kijk even wat er nu gebeurt met de de overige fora. Ik verwacht dat op korte termijn het niveau wat zal dalen, maar dat op de middellange termijn het niveau zal stijgen omdat meer users zich bezig houden met de techfora. Kijk na deze periode of er een nieuwe HK moet komen, maar doe dit niet te snel.

Suggestie: laten we vanaf nu in dit topic alleen verder gaan met het aandragen van (goede) ideeen en hierover discussieren om zo het niveau van GoT op te krikken.

PS. het idee wat ik in dit topic heb gelezen over een push bericht oid, waarmee nieuwe users door de FAQ ed worden heen geduwd, vond ik een prima plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit Topic wordt ook een beetje extreem onoverzichtelijk...
Het is beter als we hier alleen even een aantal suggesties opnoemen hoe de HK open kan blijven...

Bijvoorbeeld door alleen mensen toe te laten met minimaal 800 techposts..

Als iedereen gaat lopen blaten over hoe oneerlijk het is dat de HK dicht is en hoe zonde het is bla bla bla.. daar schieten we niets mee op en dat weten we onderhand wel al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
Phaerion schreef op 17 January 2003 @ 14:37:
[...]

Ja maar waar het om gaat is dat we ons ook prima kunnen vermaken met het
forum zoals het nu is.
Want tenslotte gaat het toch in de eerste plaats om de info die je nodig hebt?

En die extra gezelligheid daar komen we toch wel aan als we daar behoefte aan hebben.
Ik laat mijn plezier écht niet vergallen door een stel dodo's die het gewoon niet
begrepen hebben.
Ik denk dat iedere fatsoenlijke user wel een manier viondt om dat te compenseren
met wat anders.

Ja toch?
Ik wel iig. ;)

Nu ben ik er echt vandoor ik lees de rest straks wel.....sterkte allemaal. :)
Yep, dat ben ik met je eens... In de eerste plaats komt de info :). Maar de behoefte aan gezelligheid was/is er blijkbaar, anders zou er geen HK zijn (geweest) ;).

Er zijn dus 2 oplossingen: Of géén HK-like forum, of een streng geselecteerd en gemodereerd forum.

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Een invite forum op een dergelijke schaal inzetten gaat IMHO niet werken. Misschien een forum met een wat hogere tech-post/reg grens maar waar ook nog een veel meer "regulars" rondlopen die helpen met modereren. Iet meer richting self-regulation toe, een community die zichzelf op "niveau" weet te houden in plaats van dat aan slechts enkele modjes over te laten. Gewoon wat HK meubels inzetten bij het schoonhouden van een dergelijke plek. Aan het hoofd daarvan nog altijd de modjes, maar daaronder een wisselende groep regulars met een verhoogde doorstroom.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ik denk dat met het sluiten van de HK er nu wat modjes zijn die ineens heeeel veel tijd over hebben :)
Lekker he jongens (en meisje)? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 14:41:
Wat mij opvalt in dit topic is dat een groot deel van de users allerlei zaken roept die al veel eerder de revue zijn gepasseerd. Dit geeft zowiezo al aan dat een groot deel van de users niet de moeite neemt om een topic helemaal te lezen voordat zij reageren.
En jij vind dat gek? dit topic bevat nou al ruim 600 post en jij denkt dat we die allemaal gaan lezen dat kun je dus mooi vergeten ik lees bij zulke lange topics alleen de eerste pagina en de laatste 2 ik ga echt niet alle 24 pagina's lezen kom op zeg dat doe je toch zelf ook niet...

[ Voor 1% gewijzigd door Dark_M op 17-01-2003 14:52 . Reden: typo ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Lijkt me daarom wijs om hier nu een slotje op te gooien.
De gemoederen te laten bedaren en over een week "thank GoT it's friday" een nieuw topic te openen en te kijken hoeveel mensen nu echt de [HK] hebben gemist.
Wellicht kunnen we dan een constructivere discussie opzetten ipv. reply op relpy zonder echt te lezen.

MOD's na de [HK] zelf nu ook even hier in [LA] geen woord meer over de [HK], tot over een week dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Whuzz schreef op 17 January 2003 @ 14:47:
Ik denk dat met het sluiten van de HK er nu wat modjes zijn die ineens heeeel veel tijd over hebben :)
Lekker he jongens (en meisje)? :P
Mja zoiets zit er wel in, maar die gaan gewoon in de andere fora modden, dus dat maakt niet veel uit.
Opzich wel een goed ding dat die ff dicht is, maar wel jammer

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op 17 January 2003 @ 14:37:
Liever een ban voor al die sukkels die hier voor de HK komen en MED niet eens weten te vinden. :{

Dat vind ik een goed idee >:)
*stopt het in de ideeenbus*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:02

Jaymz

Keep on moving !

Of je 'begint' invite only

Dan kunnen de inventees de sfeer neerzetten, en op een later tijdstip laat je mensen gefaseerd binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan
  • Laatst online: 04-09 13:13

daaan

Brandweer Zoutkamp

GGS_VR6 schreef op 17 januari 2003 @ 14:51:
[...]

Mja zoiets zit er wel in, maar die gaan gewoon in de andere fora modden, dus dat maakt niet veel uit.
Opzich wel een goed ding dat die ff dicht is, maar wel jammer
idd, zit gelijk weer meer in de tech fora te lezen. :)

One's never alone with a rubber duck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 14:42:
dit Topic wordt ook een beetje extreem onoverzichtelijk...
Het is beter als we hier alleen even een aantal suggesties opnoemen hoe de HK open kan blijven...

Bijvoorbeeld door alleen mensen toe te laten met minimaal 800 techposts..

Als iedereen gaat lopen blaten over hoe oneerlijk het is dat de HK dicht is en hoe zonde het is bla bla bla.. daar schieten we niets mee op en dat weten we onderhand wel al..
het is idd erg onoverzichtelijk geworden. ik ben net 1 week van huis weg, ga ik natuurlijk meteen ff naar GoT, ff de dagelijkse nieuwe 3d meuk @ W&G checken, en dan denk ik ff "hmmz, ff kijke of er nog iets boeiends in de hk is", scroll ik naar beneden, geen HK!! ik dacht dus: "!@#$ heb ik een HK ban ofzo?!?!". ik had er al bijna een topic over geopend in LA.

ik ben het overigens niet eens met een nieuw techpost vereiste. misschien moeten er wat meer lite-mods komen @ general chat. ik bedoel dan niet dat we meteen elke goede samaritaan die je ziet een modje moeten maken, maar iig wel een paar.

/me meldt zich aan B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Prima idee GoT = Tweakers, geen kleuterklas.
Ik kwam er nu nauwelijks vanwege het pubernivo wat er heerste
:/

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

i2Paq schreef op 17 januari 2003 @ 14:51:
De gemoederen te laten bedaren en over een week "thank GoT it's friday" een nieuw topic te openen en te kijken hoeveel mensen nu echt de [HK] hebben gemist.
Wellicht kunnen we dan een constructivere discussie opzetten ipv. reply op relpy zonder echt te lezen.

MOD's na de [HK] zelf nu ook even hier in [LA] geen woord meer over de [HK], tot over een week dan ;)
check je meel nou eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarK_M schreef op 17 January 2003 @ 14:51:
[...]

En jij vind dat gek? dit topic bevat nou al ruim 600 post en jij denkt dat we die allemaal gaan lezen dat kun je dus mooi vergeten ik lees bij zulke lange topics alleen de eerste pagina en de laatste 2 ik ga echt niet alle 24 pagina's lezen kom op zeg dat doe je toch zelf ook niet...
Ja heb ik dus wel gedaan, omdat ik dit een belangrijk topic vind, waar ik een gefundeerde mening in wil geven. Normaal zou ik nooit een topic van dergelijke lengte doorlezen (en dan post ik dus ook niet), maar deze vond ik dermate belangrijk dat ik er circa een uur mee bezig ben geweest. Is toch niet heel vreemd om je te verdiepen in een situatie voordat je erover wilt meepraten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Laat em asjeblieft open, straks komt de meute pubers thuis en staat LA weer vol met [waar is de HK nou!???11///1 HEB IK EEN BAN???////] vragen.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 14-09 19:07

HK missen? een beetje..
ik zie t net als mn pc eigenlijk.. kan perfect zonder leven maar als het er is maak ik er ook gebruik van ;)

ach ja.. idd goed idee gewoon een tijd rust zonder hk.. krijgen de mods ook eens de kans de rest van got te zien ;)
en ja ik heb echt elke post hier gelezen.. gewoon door lezen :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mening:

De HK was een goed idee. Erg leuk in het begin, veel gelachen! Mooie bakken topics enzo..en gekkigheid..prima! Zelfs ik kon af en toe de verleiding niet weerstaan er even iets te posten (heel zeldzaam overigens :o )

Maar nu? Mijn god zeg... GoT = HK zo ongeveer. Iedereen wil in de HK. ff snel techposts scoren om vervolgens niets meer bij te dragen aan de tech fora's en in de HK te wonen. Maar wel irriterende, niets toevoegende posts in de techfora!!

Ik vind dat, als trouwe DOCer, ten koste gaan van de kwaliteit van de techfora. Als je af en toe ziet wat er gepost wordt! Niet te doen! En echt beneden alle peil gewoon. Ze lopen over CME en DOC heen zo de HK in (ik beperk me even tot de fora waar ik het meest kom, no offence).
Het is jammer dat er geen "plekkie" meer is voor de tweaker met humor, maar de HK zal ik niet missen. Zal GoT goed doen. Zeker nu er de discussie loopt over de kwaliteit van GoT.

Uiteraard weet ik dat er users zijn die zich WEL kunnen gedragen en voor hen is het dan ook erg jammer. Maar over de hele linie gezien mag de hele HK van mij zo de TC in. GoT is een techforum, punt.

Een "plekkie" vind ik prima, maar niet meer zoals de HK nu is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Jaymz schreef op 17 January 2003 @ 14:53:
Of je 'begint' invite only

Dan kunnen de inventees de sfeer neerzetten, en op een later tijdstip laat je mensen gefaseerd binnen :)
Ja zoiets heb je met Area61 toch ook al :?

Tenminste jullie kiezen daar ook de personen uit. Misschien moet dat met HK ook zoiets worden.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
GA!S schreef op 17 January 2003 @ 14:55:
[...]

Laat em asjeblieft open, straks komt de meute pubers thuis en staat LA weer vol met [waar is de HK nou!???11///1 HEB IK EEN BAN???////] vragen.

Volgens mij heb jij een aardig idee van hoe mijn mailbox er nu uitziet :X

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.