HK dicht, post hier je discussie....

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.729 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Vind het jammer, poste niet zoveel in de HK maar las heel veel, er zat rommel tussen, maar soms ook echt leuke dingen.

Wat die hack betreft: superlame,
Wat het niveau betreft, topics die ik "te" vond waren snel weggeklikt. Ik hoop dat ie niet invite only wordt, want ik voel me geen slechte user en toch vrees ik uit de boot te vallen..

[ Voor 3% gewijzigd door Yalopa op 17-01-2003 13:42 ]

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 13:41:
Het nadeel van een systeem waar je zelf users selecteerd is dat je users selecteerd die opvallen. Er zijn veel users die weinig posten en veel lezen, deze vallen niet op. Er zijn ook users met wel een eigen leven, die soms een weekend heel veel posten, en ook netjes posten, maar er daarna weer een maand of wat geen tijd voor hebben. Vooral zij zullen niet voldoende opvallen, terwijl ze toch altijd weer trouw terug blijven komen om netjes en kwalitatief te posten.
Die kunnen toch gewoon een mailtje sturen? Je mag imo wel verwachten dat iemand die HK-access wil _tenminste_ bereid moet zijn een mailtje te sturen naar de crew, waarna zijn verzoek gewoon in overweging wordt genomen.

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Het nadeel van een systeem waar je zelf users selecteerd is dat je users selecteerd die opvallen. Er zijn veel users die weinig posten en veel lezen, deze vallen niet op. Er zijn ook users met wel een eigen leven, die soms een weekend heel veel posten, en ook netjes posten, maar er daarna weer een maand of wat geen tijd voor hebben. Vooral zij zullen niet voldoende opvallen, terwijl ze toch altijd weer trouw terug blijven komen om netjes en kwalitatief te posten.
En er ontstaat vriendjes politiek.

De 50 users gaan misschien ook andere users die ze irl kennen enzo proberen erin te krijgen terwijl ze misschien helemaal niet geschikt zijn.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:41:
Opvallen is relatief in dit geval. Met 'weinig' posten kun je best opvallen hoor. Het gaat dan gewoon puur om de inhoud van je posts; zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:12
Jah, dat heb ik zelf ook.

Ik loop hier toch al een tijdje rond, maar post niet zo heel erg veel. Ik ben meer een lurker.

Af en toe mee discussieren is wel leuk natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 17 January 2003 @ 13:38:
[...]

men neme 1 top 100 lijst.. kiest er een paar uit die je goed kent/vind..
op zich niet eens zo moeilijk denk ik..
dan maken heel veel weinig kans omdat sommige niet echt veel posts hebben
sommige hebben al 4000 posts
ik maar 1740. dus heb ik zeker weinig kans dat ik in aanmerking komt?
of kijken ze naar OW's en bans?
als je een OW of een ban hebt wordt je niet toegelaten? :?
zou ook kunnen he!
ik heb helemaal geen OW of een ban gehad
en wel meerdere niet
zo kan het ook bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:01
Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 13:40:
[...]

Ik lees dat jullie persoonlijke gegevens gaan verstrekken aan de LPF en totale medewerking aan verlenen.

Mag ik jullie attenderen op de Privacy wetgeving? En mag ik degene attenderen die benaderd worden door LPF dmv GOT zijn medewerking, dat GOT hierbij de wet overtreed.

De procedure van privacy wetgeving gaat als volgt:

LPF dient aanklacht in bij politie bureau, officier van justitie dient verzoek in bij rechter voor justitiele dwang van gegevens vermelding.
OM gaat met dit verzoek naar Tweakers en vervolgt de daders.

Indien de LPF dit niet snapt, is de tekst die op de LPF site stond geheel van toepassing. IIG raad ik GOT aan een goede policy te maken die verantwoordelijkheid van users verwerpt, en niet aansprakelijk kan worden gesteld.

Indien GOT al de persoonsgegevens heeft doorgegeven, en de "daders" hier bezwaar tegen aantekenen en dit directe sociale gevolgen hebben tot deze personen, dan is GOT in een zeer lastig parket.

Ik begrijp dat deze situatie vervelend is, maar rechtshulp lijkt me hier erg toepasselijk.
Trouwens kan GOT zich niet indekken voor dit soort situaties (hack LPF site). Dan bedoel rechtmatig. Ik wens in ieder geval GOT en T.net een positief einde van deze 'crisis'.

Powered by KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

DeMoN schreef op 17 januari 2003 @ 13:43:
[...]

En er ontstaat vriendjes politiek.

De 50 users gaan misschien ook andere users die ze irl kennen enzo proberen erin te krijgen terwijl ze misschien helemaal niet geschikt zijn.
Users die dat soort dingen zouden doen zijn dus niet geschikt bij die 50 te zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
[...]

Ik lees dat jullie persoonlijke gegevens gaan verstrekken aan de LPF en totale medewerking aan verlenen.

Mag ik jullie attenderen op de Privacy wetgeving? En mag ik degene attenderen die benaderd worden door LPF dmv GOT zijn medewerking, dat GOT hierbij de wet overtreed.

LPF dient aanklacht in bij politie bureau, officier van justitie dient verzoek in bij rechter voor justitiele dwang van gegevens vermelding.

Indien de LPF dit niet snapt, is de tekst die op de LPF site stond geheel van toepassing. IIG raad ik GOT aan een goede policy te maken die verantwoordelijkheid van users verwerpt, en niet aansprakelijk kan worden gesteld.

Indien GOT al de persoonsgegevens heeft doorgegeven, en de "daders" hier bezwaar tegen aantekenen en dit directe sociale gevolgen hebben tot deze personen, dan is GOT in een zeer lastig parket.

Ik begrijp dat deze situatie vervelend is, maar rechtshulp lijkt me hier erg toepasselijk.
Niemand van de crew heeft gezegd dat er gegevens over de daders verstrekt worden, daarbij is het niet "GOT", zelf geen "GoT", maar Tweakers.net BV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

leffe_blond schreef op 17 January 2003 @ 13:42:
Vind het jammer, poste niet zoveel in de HK maar las heel veel, er zat rommel tussen, maar soms ook echt leuke dingen.

Wat die hack betreft: superlame,
Wat het niveau betreft, topics die ik "te" vond waren snel weggeklikt. Ik hoop dat ie niet invite only wordt, want ik voel me geen slechte user en toch vrees ik uit de boot te vallen..
* kamstra

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op 17 January 2003 @ 13:36:

[...]

Eigenlijk ben ik het hier helemaal mee eens, we zoeken gewoon lekker 50 goede HK-ers uit en zoeken met hun hulp de vulling uit voor een nieuwe HK. Zo voorkom je dat mensen de toelatingseisen ontduiken door onzinnen en wachten, hmm, dit spreekt mij echt aan ja :)
mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

De geschiedenis herhaalt zich. Ik heb het destijds (heb voor dit account een andere gehad die in BC3 verloren ging) meegemaakt met het Onzin-forum, daarna met het off-topic forum, en nu weer met de HK.
Het gaat een poos goed, totdat veelal nieuwere users die de debacles van de eerste twee genmoemde fora niet mee hebben gemaakt dusdanig ver over de streep gaan dat de modjes er horendol van worden en dit weer het resultaat is. :(
Ik vind het jammer. Kwam redelijk vaak in de HK, alhoewel de techfora toch mijn favo plek blijft. (zoals het ook hoort te zijn, ik agiteer al langere tijd in mijn sig tegen de zogenaamde HK-parasieten die hier eigenlijk alleen nog maar voor de HK zitten)

Eigenlijk ben ik het 100% met de modjes eens. Als er zoveel lui zijn die de HK tot een rotzooi omvormen zijn we het kennelijk met zijn allen niet waard. Back to basics dan maar.
Ik hoop niet dat SG hier onder te lijden zal krijgen.
Ik ben er ook altijd voor geweest om een bepaalde ratio te hanteren. Dus niet 1-mailig 150 techposts scoren, maar een continue ratio, dus voor elke HK-post moet je minstens 2 of 3 techposts hebben ofzo. Ratio te laag -> geen HK-access meer. En als een modje ontdekt dat een user onzin-techposts doet om zijn ratio hoog te houden, perm-HK-ban. Doei :)

Nou ja, we zien wel. Wie weet komt de HK over een poosje (in een andere vorm?) weer terug...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:34

Schonhose

Retro Icoon

disjfa schreef op 17 January 2003 @ 13:37:
[...]

er zijn zat users die de utfs regel gebruiken en daardoor bijna niet opvallen of merken dat ze er zijn. die worden zowizo dan uitgesloten.

ik kan alles wat ik nodig heb vinden in de search dus maak bijna geen topic aan en daardoor als ik iets gevonden heb ga ik er mee aan de slag en vergeet vaak zat dat ik ook nog wat toe moet voegen. vaak zijn de topics die open staan of topic die al 12 beer beantwoord zijn of topics die over zo`n expertise gaan die maar een bepaalde groep heeft. dat lees je maar moeje niet in posten.

daarom geen invite only, dan mis je zeker een gtrote groep "goede" users
Ik ben dus ook zo'n utfs usertje. Ik zoek eerst en dan vraag ik pas. Maar ook zo kan de crew zien dat je een goede user bent. In mijn beleving is iemand die weinig topics opent over een langere periode van tijd die niet op slot gegooid worden doordat ze eenvoudig met een search zijn te beantwoorden per definitie een 'goede' user.

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 14-09 19:07
daarvoor kan je dat idee van Grrrrrene gebruiken..
met 50 goede users erbij kan je behoorlijk snel die rustige users eruit plukken denk ik.
Gewoon ff op de naam klikken en kijken wat ze posten.. dat doe ik nu soms al eens.. (ja ik verveel me op mn stage :P )

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-m schreef op 17 January 2003 @ 13:43:
[...]

Users die dat soort dingen zouden doen zijn dus niet geschikt bij die 50 te zitten :P
Ja maar hoe kom je daar dan achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Jeetje, triest dat dit nodig blijkt te zijn. :{

Maar goed, velen hebben het voor zichzelf en anderen verpest, ik kan er niet rouwig om zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

leffe_blond schreef op 17 januari 2003 @ 13:42:
Ik hoop dat ie niet invite only wordt, want ik voel me geen slechte user en toch vrees ik uit de boot te vallen..
niemand heeft nog gereageert op mijn vorige post, maar maakt niet uit, maar ik debj wel een beetje hetzelfde als leffe_blond, ik ben nog niet lang lid, en post ook niet veel, en niet altijd geweldig, maar toch hoop ik dat het invite only word, en ik mischien een kans maak, maar dan als signaal dat ik wel een redelijk goede tweaker ben

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

[...]

Eigenlijk ben ik het hier helemaal mee eens, we zoeken gewoon lekker 50 goede HK-ers uit en zoeken met hun hulp de vulling uit voor een nieuwe HK. Zo voorkom je dat mensen de toelatingseisen ontduiken door onzinnen en wachten, hmm, dit spreekt mij echt aan ja :)
Ik ben het daar niet mee eens, daar is A61 al voor, dat is al invite only.

Zoals ik al zei is het niveau in de HK vaak laag, soms te laag, maar dat maakt de HK vaak ook leuk. Gewoon ff lekkere onzin lezen. Door het ineens zo strikt te maken, haal je alle fun weg uit de HK.

Wat je wel kunt doen is de toelatingseisen verhogen, en mensen die over de streep gaan "harder" straffen. het moet geen "politieforum" worden, waarbij je bang bent iets grappigs of onzinnigs te posten. Juist daar is de HK voor, zodat alle onzin en grappige posts daar terecht komen en niet in de andere forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

No offence hoor, maar degene die niet veel posten, maar het wel leuk vinden om het een beetje te lezen, zullen hierdoor nog steeds niks hebben.

Is het misschien mogelijk om een read-only-achtig iets toe te voegen? Zodat de mensen die zich goed gedragen actief kunnen posten en dat de anderen, die zich niet goed gedragen of het leuk vinden om te lezen, het gewoon kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:36

Klippy

Still Game

Grrrrrene schreef op 17 januari 2003 @ 13:36:

[...]

Ik zou niks meer zeggen, maar heb dat net ook gezegd en verwezen naar je idee :P

Ik hoop nogmaals dat er over een tijdje daar een topic over komt, dat users ook wat mogen zeggen over nieuwe HK ideeën, of desnoods in A61 ofzo.
Lijkt me nuttiger dan dit topic :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn best veel tweakers die lezen in plaats van te posten.
Dat doe ik ook weleens in Spielerij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op 17 januari 2003 @ 13:36:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]

Ik sta er ook helemaal achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op 17 January 2003 @ 13:43:

Nou ja, we zien wel. Wie weet komt de HK over een poosje (in een andere vorm?) weer terug...
Mja, ik kan me voorstellen dat ze na 3 pogingen geen zin meer hebben eigenlijk of dat de motivatie even op een heeel laag pitje staat.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 21:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

* mOrPhie komt even binnen vallen en struikelt over een net doorgeknipt draadje.... de draad die de access tot de HK mogelijk maakte....

Ik kan op dit moment alleen maar zeggen dat ik de beslissing voor de volle 100% begrijp. Het is niet leuk, voor niemand niet, maar de stelling "een beter GoT begint bij jezelf" is een hoop mensen jammer genoeg ontgaan.

Ik was een drukke HK poster... kwam er veel. Deze beslissing zal voor mij echter niet tot gevolg hebben dat ik niet meer op GoT kom en naar Fok! vlucht. Ik denk dat het sluiten van de HK voor mij (en voor veel anderen) zelfs een impuls is om wat meer en beter te gaan techposten.

Hierbij dus mijn medeleven richting de GoT Crew en heel t.net over het lpf-gebeuren, zoiets had nooit, maar dan ook nooit mogen gebeuren en ik vind het dan ook een grote vlek op de leuke dingen die ik in de HK heb mee mogen maken. :)

[ Voor 3% gewijzigd door mOrPhie op 17-01-2003 13:49 ]

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k moet toegeven dat de crew wel gelijk heeft :/ sommige topics oid de LPF hack (waarik ook iets gepost heb / LOL geloof ik? ) dat was wel wat minder :/ en zo zijn er nog een paar :/
maargoed, je kan er lang en breed over door discuseren maar t leed is al geschied :( achteraf praten is altijd makkelijk,

moge hopen dat als er weer een HK komt dat het eens WEL netjes netjes is en vooral BLIJFT!, de Crew kan wel nutteloze topics sluiten, onzin posts verwijderen, enzovoort. maar wij gebruikers moeten de boel netjes houden. niet de moderaters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei www.onzinforum.nl zal groot worden zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:49
Ik keek er wel veel, en postte er ook regelmatig, maar ik ga er iig van wakker liggen.
Helaas Pindakaas.

Maar wel raar dat toch alle offtopic fora verdwijnen, net zoals GoT kroeg enzo.

En invite HK ofzo lijkt me goed id, mag ik vast wel in, nooit wat fout gedaan O-)
(Behalve die warez request 2 jaar geleden, toen dat nog gedoogd werd :P)

[ Voor 30% gewijzigd door Albinoraptor op 17-01-2003 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het verstandiger om het niet meer HK te noemen. Maar een andere naam te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:46:

[...]

maak ik dan ook een kans? :> :P
ik vind niet dat ik een slechte poster ben maar 50 mensen maar?
dan maak ik erg weinig kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 14-09 01:12
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:46:

[...]

Ik vind het ook een goed idee, maar ik ben wel bang dat die 50 users die eruit zijn gepikt om te kiezen zich toch gaan laten leiden door hun persoonlijke voorkeuren. Dit heb je ook bij de modjes, maar toch minder.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OpifexMaximus schreef op 17 januari 2003 @ 13:44:
[...]

No offence hoor, maar degene die niet veel posten, maar het wel leuk vinden om het een beetje te lezen, zullen hierdoor nog steeds niks hebben.

Is het misschien mogelijk om een read-only-achtig iets toe te voegen? Zodat de mensen die zich goed gedragen actief kunnen posten en dat de anderen, die zich niet goed gedragen of het leuk vinden om te lezen, het gewoon kunnen bekijken.

Wellicht dat we een optie kunnen verzinnen dat degene die lurken zich kunnen melden en kunnen vragen om een read only op het betreffende forum, maar daar moet eerst goed over gedacht worden evenals de uitwerking van een eventueel nieuw forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:47:
Mja, ik kan me voorstellen dat ze na 3 pogingen geen zin meer hebben eigenlijk.
Is mij om het even. Ik zal de HK niet echt missen eerlijk gezegd. Iig niet in de vorm zoals het de laatste tijd was. C&E, DOC en Spielerij (in mindere mate) zijn mijn fora :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:03

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

BTW. FOK! kan niet eens zo'n toeloop van "HK-Tweakers" aan, is nu zo traag als dikke stront :X

[ Voor 11% gewijzigd door i2Paq op 17-01-2003 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Ik lees dit nu zo allemaal... en heb hier maar een smilie voor: :r

Adjes en modjes: Geef ook even de gegevens van die kl##tzakken die dit geflikt ffies aan de groep hier... Dit is de eerste keer dat ik het gebruik van de GoT knokploeg zou tolereren... :( :( :(

Sjezus... HK dicht door een scriptkiddie die niks beters te doen heeft. :/

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonT
  • Niet online
OpifexMaximus schreef op 17 January 2003 @ 13:44:
[...]

Wilde ik net zeggen, ook al post ik niet veel in HK (nergens eigenlijk :P ) ik was toch een actief lurker. Vind het daarom ook jammer dat ie (voorlopig) weg is, ik haalde er altijd leuke links vandaan naar flash/java games, filmpjes ed.

Maar ik weet idd zeker dat ik er niet in zal komen als de users uit worden gezocht voor een nieuwe HK. Ok, het is een extra, maar jammer is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 17 January 2003 @ 13:44:
[...]

daarvoor kan je dat idee van Grrrrrene gebruiken..
met 50 goede users erbij kan je behoorlijk snel die rustige users eruit plukken denk ik.
Gewoon ff op de naam klikken en kijken wat ze posten.. dat doe ik nu soms al eens.. (ja ik verveel me op mn stage :P )
Ojej, ik denk dat het maar eens tijd wordt dat ik een nieuw account aanmaak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:40:
[...]

Indien de LPF dit niet snapt, is de tekst die op de LPF site stond geheel van toepassing. IIG raad ik GOT aan een goede policy te maken die aangeeft dat GOT verantwoordelijkheid verwerpt, en niet aansprakelijk kan worden gesteld voor daden van zijn haar users. Got bied een dienst aan.

Denk je soms dat de systeembeheerder van LPF ons aangeklaagd heeft? Natuurlijk gaat dit volgens de juridische voorschriften, Zeef is ons Juridisch Adviseur en weet prima wat wel en niet mag :)

Wij geven verder trouwens helemaal geen persoonlijke gegevens aan de LPF, we hebben onze medewerking toegezegd en zullen, mocht dat gevraagd worden, gegevens geven (maar dan wel aan politie of wie het onderzoek ook inzet bij een aanklacht)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 14-09 01:12
Aetje schreef op 17 januari 2003 @ 13:49:

Adjes en modjes: Geef ook even de gegevens van die kl##tzakken die dit geflikt ffies aan de groep hier... Dit is de eerste keer dat ik het gebruik van de GoT knokploeg zou tolereren... :( :( :(

Dat was niet de aanleiding. Het was de druppel die de emmer deed overlopen, maar het was niet de enige reden.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:49

Als je effe MED had gelezen, had je gelezen dat het er langer aan zat te komen, en dat dit druppel was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

mOrPhie schreef op 17 January 2003 @ 13:47:
Ik denk dat het sluiten van de HK zelfs voor mij (en voor veel anderen) een impuls is om wat meer en beter te gaan techposten.
hehe dat had ik ook al 8)7

alleen maken ze me dood daar in de devschuur door dingen die jaar geleden gebeurde... naja dan maar wat anders worden dan programeur 8)7

verder merken we t wel en vind dat invite user systeem nog steeds goed. k zie alleen hier ook al namen tussen die ik nie ken (en ik kom soms wel in de hk dus ken wel wat namen :)) en dan word t toch allemaal eng voor die users :{

er moet nog wat extra`s bij komen... maar wat... hoe.......

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bericht in kwestie op verzoek verwijderd, bericht gestuurd naar renegade met verzoek : Waarom dit bericht verwijderd moest worden.

Inmiddels is duidelijk dat Tweakers B.V. geen gegevens heeft verstrekt.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Aetje schreef op 17 January 2003 @ 13:49:

Lees nu eens!!!!
Dit is alleen maar de druppel. De HK is om veel meer redenen dicht gegaan (zie MED topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 17 January 2003 @ 13:48:
[...]

Ik vind het ook een goed idee, maar ik ben wel bang dat die 50 users die eruit zijn gepikt om te kiezen zich toch gaan laten leiden door hun persoonlijke voorkeuren. Dit heb je ook bij de modjes, maar toch minder.

Modjes houden daar natuurlijk dan altijd zicht op en een veto recht in.

Overigens ben ik zo objectief geweest met a61 dat ik niemand heb kunnen voordragen ;) Ja ik ben erg kritisch geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:10

Wokschotel

Op 6 wielen

Als jij representatief bent voor het gemiddelde HK-niveau snap ik best dat de boel dicht is :/

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja je hebt gelijk. Maar het is heus niet alleen dat. Er speelde veel meer dingen.
En daarom is hij dicht gegaan. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

-lamaar-

[ Voor 96% gewijzigd door Sorcerer8472 op 17-01-2003 13:52 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 13:45:
Er zijn best veel tweakers die lezen in plaats van te posten.
Dat doe ik ook weleens in Spielerij. :)
Idd, ik mis de Toverstaf topics nu al :'(
En HK roeleerde idd erg zwaar ism stage :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Laatst online: 14-09 23:07

Duinkonijn

Huh?

vraagje. het nivo van got is ook laag zullen we deze maar helemaal dicht gooien.

gewoon het hele form verwijderen. is iedereen blij....

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:41:
Idd, hoe ga je met zulke users om? Mensen die maar af en toe kwamen, soms in de HK gluurden voor de ontspanning en dan weer verdwenen.

[ Voor 8% gewijzigd door Firefly III op 17-01-2003 13:52 ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Een goede HK'er is niet meteen een goede GoTter. Laat GoT nou net die laatste groep graag willen hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
  • Laatst online: 26-04-2014
Whuzz schreef op 17 januari 2003 @ 13:43:
De geschiedenis herhaalt zich. Ik heb het destijds (heb voor dit account een andere gehad die in BC3 verloren ging) meegemaakt met het Onzin-forum, daarna met het off-topic forum, en nu weer met de HK.
Helaas wel ja

Ik had toen ik het voor het eerst las zo'n 'ah, het is weer zover' gevoel...

Toch jammer dat dit soort dingen steeds sneuvelen....

Onzinforum draait trouwens al een tijdje best goed los van GoT :)

[ Voor 4% gewijzigd door Xenoborg73 op 17-01-2003 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op 17 January 2003 @ 13:50:

[...]

Denk je soms dat de systeembeheerder van LPF ons aangeklaagd heeft? Natuurlijk gaat dit volgens de juridische voorschriften, Zeef is ons Juridisch Adviseur en weet prima wat wel en niet mag :)

Wij geven verder trouwens helemaal geen persoonlijke gegevens aan de LPF, we hebben onze medewerking toegezegd en zullen, mocht dat gevraagd worden, gegevens geven (maar dan wel aan politie of wie het onderzoek ook inzet bij een aanklacht)
Okido, iig goodluck! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 23:57
[...]

Ik lees dat jullie persoonlijke gegevens gaan verstrekken aan de LPF en totale medewerking aan verlenen....etc

hmm ik ben bang dat Aneurism gelijk heeft, want je kan er gif op innemen dat als zij door jullie worden aangegeven, dat ze jullie ook een oor gaan aannaaien.
en ik denk dan dat niet alleen de HK gesloten wordt, maar dat jullie heel GOT op kunnen doeken. :'(

volgens mij is dat niet de bedoeling, aklthans niet voor mij.

ook snap ik niet waarom jullie volledige medewerking geven. jullie hebben het toch niet gedaan? of voelen jullie jezelf nou aansprakelijk voor iedereen die een account heeft op GOT en ff jullie naam gebruikt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duinkonijn schreef op 17 januari 2003 @ 13:51:
vraagje. het nivo van got is ook laag zullen we deze maar helemaal dicht gooien.

Nee hoezo? Als je problemen hebt met een game of een website dan kun je altijd hier terecht voor vragen. Dat doe ik tenminste wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online

Het is niet die ene, lees de MED, het was de druppel

en ik sta er volledig achter, GoT moet terug naar Core Buisness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Kijk het niveau is laag, dat vind ik niet eens echt de issue hier. Laat ik vooropstellen dat 'ik moet schijten' topics uiteraard niet gewenst zijn, maar dat valt toch nog wel redelijk mee en wordt goed op gemod naar mijn mening.

Wat ik veel kwalijker vind, is dat het respect van sommige mensen soms ver te zoeken is, het zijn juist negatieve bullshitreplies die de sfeer minder maken. "Common'' sense... het is soms ver te zoeken. Waarom moeten sommigen nou echt overal reageren, ook al hebben ze geen FUCK te melden, of staat het topic hun niet aan>? Waarom drukken ze niet op 'back' , en laten de mensen lekker die het wel leuk vinden?

En er zijn een paar die het structureel doen, oke die worden dan wel opgepakt, maar het zijn soms ook users die het zo af en toe eens doen, of per ongeluk eenmalig. Echter, als je al die replies optelt, kom je alsnog tot veel van dat soort ongewenste replies.

Het is vooral dat mensen allemaal maar denken dat HK voor onzin is, en dat ze dus ook maar alles mogen neerdumpen, het is allemaal te vrijblijvend. Ik denk dat iedereen maar eens moet beseffen dat het allemaal niet zo vrijblijvend is, en dat het geen vuilnisvat is, dont care, dont post!

Gebruik je hersenen en vraag je af of wat jij typt wel oke is voor de sfeer, gebruik je inlevingsvermogen, of zijn teveel mensen daar nog niet volwassen genoeg voor? Of ze nemen het sowieso niet te serieus, het blijft maar een forum natuurlijk...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 13:50:
[...]

Dit bericht is inmiddels geedit... Door de orginele poster. De quote van renegade kan je op pagina 1 van deze thread lezen.

Bericht in kwestie is inmiddels geedit, kun jij dat bij die van jou ook nog ff doen? :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

mOrPhie schreef op 17 January 2003 @ 13:47:
* mOrPhie komt even binnen vallen en struikelt over een net doorgeknipt draadje.... de draad die de access tot de HK mogelijk maakte....

Ik kan op dit moment alleen maar zeggen dat ik de beslissing voor de volle 100% begrijp. Het is niet leuk, voor niemand niet, maar de stelling "een beter GoT begint bij jezelf" is een hoop mensen jammer genoeg ontgaan.

Ik was een drukke HK poster... kwam er veel. Deze beslissing zal voor mij echter niet tot gevolg hebben dat ik niet meer op GoT kom en naar Fok! vlucht. Ik denk dat het sluiten van de HK voor mij (en voor veel anderen) zelfs een impuls is om wat meer en beter te gaan techposten.

Hierbij dus mijn medeleven richting de GoT Crew en heel t.net over het lpf-gebeuren, zoiets had nooit, maar dan ook nooit mogen gebeuren en ik vind het dan ook een grote vlek op de leuke dingen die ik in de HK heb mee mogen maken. :)
Ik vlucht ook niet naar Fok.. maar heb me er geregged omdat de ontspanning die je op GoT krijgt (de HK) omdat je tech-post opeens weg is.

Die ontspanning zoek ik terug op Fok!

Ok, computers zijn me hobby en beroep dus die ontspanning heb ik niet zwaar nodig ofzo.. maar het is wel de reden dat ik het nu ergens anders zoek.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

[...]

Geen slecht plan.

Ik heb de laattste tijd het één en ander gemist, maar dat had ook als reden dat
het niet meer zo gezelllg was in de Hk.
Aangezeien ik niet zo verschikkelijk computertechnisch ben aangelegd was de Hk
altijd een leuke afwisseling die aardig aan het instorten was.

Het feit dat er een tijd geleden ineens zoveel modjes opstapte was voor mij
eigenlijk al aanleiding genoeg geweest voor drastische maatregelen.

Stertke met de verdere ontwikkelingen. ;)

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
Duinkonijn schreef op 17 januari 2003 @ 13:51:

Goede vergelijking :/

Het is een groep niet de hele userbase ;) die dit zo wil,
verwijder dan de groep diegene die er niet zoveel waarde aan hechten of het verzieken.
, niet de gene die hier voor hun lol zitten, en veel leren,

like meself ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Maarten op 17-01-2003 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:44

MAZZA

Barbie is er weer!

Damn ik heb iets gemist zeker :{

Toch wel zonde aangezien de vaste groep HK'ers toch altijd netjes hebben gehandelt voor zover ik weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

LuNaTiC schreef op 17 January 2003 @ 13:52:
Kijk het niveau is laag, dat vind ik niet eens echt de issue hier. Laat ik vooropstellen dat 'ik moet schijten' topics uiteraard niet gewenst zijn, maar dat valt toch nog wel redelijk mee en wordt goed op gemod naar mijn mening.

Wat ik veel kwalijker vind, is dat het respect van sommige mensen soms ver te zoeken is, het zijn juist negatieve bullshitreplies die de sfeer minder maken. "Common'' sense... het is soms ver te zoeken. Waarom moeten sommigen nou echt overal reageren, ook al hebben ze geen FUCK te melden, of staat het topic hun niet aan>? Waarom drukken ze niet op 'back' , en laten de mensen lekker die het wel leuk vinden?

En er zijn een paar die het structureel doen, oke die worden dan wel opgepakt, maar het zijn soms ook users die het zo af en toe eens doen, of per ongeluk eenmalig. Echter, als je al die replies optelt, kom je alsnog tot veel van dat soort ongewenste replies.

Het is vooral dat mensen allemaal maar denken dat HK voor onzin is, en dat ze dus ook maar alles mogen neerdumpen, het is allemaal te vrijblijvend. Ik denk dat iedereen maar eens moet beseffen dat het allemaal niet zo vrijblijvend is, en dat het geen vuilnisvat is, dont care, dont post!

Gebruik je hersenen en vraag je af of wat jij typt wel oke is voor de sfeer, gebruik je inlevingsvermogen, of zijn teveel mensen daar nog niet volwassen genoeg voor? Of ze nemen het sowieso niet te serieus, het blijft maar een forum natuurlijk...
Ik denk dat een nieuw forum daar veel strenger op moet zijn, het accent leggen op lol en niet op onzin. Strenge regels dus ook :).

En een invite systeem lijkt me niets, omdat ik denk dat je dan te veel lurkende en weinig postende users mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

LuNaTiC schreef op 17 januari 2003 @ 13:52:
Het gebeurt mij heel regelmatig dat ik bezig ben iets te typen en halverwege denk "ach, dit voegt eigenlijk ook geen zak toe zeg" en dan alsnog op "Back" klik.
Het probleem is dat het veel mensen niets kan schelen of het al dan niet echt iets toevoegd. Ze willen gewoon overal en altijd hun mening kwijt, of die er nou wat toe doet of niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

MAZZA schreef op 17 January 2003 @ 13:54:
Damn ik heb iets gemist zeker :{

Toch wel zonde aangezien de vaste groep HK'ers toch altijd netjes hebben gehandelt voor zover ik weet..
ja ik beschouw mezelf toch ook als vrij nette hk poster (correct me if i'm wrong ;) ) en ik betreur de sluiting dan ook erg.

/edit
en ik heb idd ook regelmatig dat ik halverwege stop met typen ^^

[ Voor 11% gewijzigd door beschuitfluiter op 17-01-2003 13:57 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Slarioux schreef op 17 januari 2003 @ 13:55:
[...]
Ik denk dat een nieuw forum daar veel strenger op moet zijn, het accent leggen op lol en niet op onzin. Strenge regels dus ook :).

En een invite systeem lijkt me niets, omdat ik denk dat je dan te veel lurkende en weinig postende users mist.
Strenge regels waren er al toch :) ? Zag al die sticky's met regels....Maar wat je zou kunnen invoeren als je strenger wordt, 1 overtreding is OW, 2de is ban voor week, 3de is eeuwig....Maar of je dat wilt is een 2de :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
Whuzz schreef op 17 January 2003 @ 13:56:
[...]

Het gebeurt mij heel regelmatig dat ik bezig ben iets te typen en halverwege denk "ach, dit voegt eigenlijk ook geen zak toe zeg" en dan alsnog op "Back" klik.
Het probleem is dat het veel mensen niets kan schelen of het al dan niet echt iets toevoegd. Ze willen gewoon overal en altijd hun mening kwijt, of die er nou wat toe doet of niet :(
het is dat posts scoren denk ik,

zoals

WOEI >:), en dan yes weer een post :/ dat is het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op 17 januari 2003 @ 13:56:
Ze willen gewoon overal en altijd hun mening kwijt, of die er nou wat toe doet of niet :(
Nou het leuke is, vaak is het niet eens een mening, meer een (lompe) mededeling en die zijn echt sfeerverpestend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

We Are Borg schreef op 17 January 2003 @ 13:57:
[...]

Strenge regels waren er al toch :) ? Zag al die sticky's met regels....Maar wat je zou kunnen invoeren als je strenger wordt, 1 overtreding is OW, 2de is ban voor week, 3de is eeuwig....Maar of je dat wilt is een 2de :) ?
ik denk idd niet dat zulke zware sancties de oplossing is.
het is toch gewoon het gedrag van de user wat moet veranderen.
ik denk toch dat velen (waaronder ik) toch eens goed wakker zijn geschud hierdoor...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

We Are Borg schreef op 17 January 2003 @ 13:57:
[...]

Je hebt gelijk, er waren idd al veel strenge regels. Maar ik ga straks thuis even verder posten, mijn les is afgelopen, dus ik moet ff naar huis fietsen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Slarioux schreef op 17 januari 2003 @ 13:55:
[...]

Och ik denk dat een lurkende user niet eens zoveel behoefte heeft aan posten in één van de prive fora's.
Men lurkt tenslotte niet voor niets........toch?

Een lurkende user die alleen maar info zoekt en hier en daar wat leest, komt
meestal wel aan zijn of haar trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Hmjah, gaan ze users uitpikken.
Heel erg leuk voor HK meubulair natuurlijk maar voor mij bijv?
Ik kwam eik wel elke dag in de HK maar postte niet zo bijzonder veel als Tim (reset) bijv.
Dat selecteren is geen optie natuurlijk.

Ik vond de HK goed zoals ie was alleen lijkt mij gewoon strenger straffen het beste,
bullshitreply = 24u ban enz...

Misschien zo'n ratio systeem maar das ook niet echt iets want dan gaat iedereen in Casemod sectie reply'en op kasten van 'ooooh wat mooi, ga zo door' en dan kunnen ze weer een hk post maken (bijv) dus dat word niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeno schreef op 17 januari 2003 @ 13:51:
[...]

Helaas wel ja

Ik had toen ik het voor het eerst las zo'n 'ah, het is weer zover' gevoel...

Toch jammer dat dit soort dingen steeds sneuvelen....

Onzinforum draait trouwens al een tijdje best goed los van GoT :)
zeker, na de sluitng had ik het al helemaal gehad met dat onzinnige gedoe op GoT

kan je beter op OF doen en echte tweaker-gedoe hier :!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees toch echt dat je met het laatste de spijker op de kop slaat. Anders hadden al je eerdere pogingen, de uitbreiding van de mod force in HK, etc. etc. etc. (man wat hebben jullie allemaal al geprobeerd...) wel geholpen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IIG was het hacken niet netjes...

ps hackers kunnen jullie www.lineage.com ook even doen. ;) :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:10

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik word eigenlijk een beetje moe van al die mensen die zich nu aan het indekken zijn ('ik ben toch wel een goede poster') en alvast zitten te slijmen om toegang tot een 'nieuwe' HK ('ik word toch niet over het hoofd gezien').. :/

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Er zitten er een paar flink te spammen voor het onzinforum hier, mag dat wel? :P

er zijn meer alternatieven hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schonhose
  • Laatst online: 09:34

Schonhose

Retro Icoon

Hoe vaak ik dit al wel niet gezegd heb in een topic.

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 14-09 19:07
Athos schreef op 17 January 2003 @ 14:02:
[...]

tevaak. want er word gewoon nooit naar geluisterd..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:40

Basszje

Reisvaap!]

obsidian schreef op 17 January 2003 @ 14:00:
Er zitten er een paar flink te spammen voor het onzinforum hier, mag dat wel? :P

er zijn meer alternatieven hoor
alternatieven O-) :P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
Wokschotel schreef op 17 January 2003 @ 14:00:
Ik word eigenlijk een beetje moe van al die mensen die zich nu aan het indekken zijn ('ik ben toch wel een goede poster') en alvast zitten te slijmen om toegang tot een 'nieuwe' HK ('ik word toch niet over het hoofd gezien').. :/
mee eens, er is nog niets bekend over wat er gaat gebeuren,

en ik ga denk ik een HK ban aanvragen, dus wie wil mijn plaats ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Laatst online: 14-09 21:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

DeMoN schreef op 17 January 2003 @ 13:54:
[...]

Ik vlucht ook niet naar Fok.. maar heb me er geregged omdat de ontspanning die je op GoT krijgt (de HK) omdat je tech-post opeens weg is.

Die ontspanning zoek ik terug op Fok!

Ok, computers zijn me hobby en beroep dus die ontspanning heb ik niet zwaar nodig ofzo.. maar het is wel de reden dat ik het nu ergens anders zoek.
Je moet je absoluut niet aangevallen voelen als ik het heb over "vluchten". Ik had het misschien wat genuanceerder moeten uitdrukken ;)

Maar de essentie is dat ik mezelf als lid zie van een Community: GoT. En ik heb niks whatsoever met fok!. Maar wellicht komt dit nog, misschien niet. Voorlopig voel ik geen Fok-Drang... :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Athos schreef op 17 januari 2003 @ 14:02:
[...]

Sja je zou haast denken dat het niveau van veel users helemaal niet zo hoog is als ze zelf beweren.
Want gezond verstand is idd soms ver te zoeken ja..... :{

Maar goed, je ziet het wel aan de replies in dit topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

AMD_er schreef op 17 January 2003 @ 14:03:
[...]
mee eens, er is nog niets bekend over wat er gaat gebeuren,
en ik ga denk ik een HK ban aanvragen, dus wie wil mijn plaats ;) :P
Ik hoop eig dat de oude HK gewoon weer opengehst op termijn, maar ik zie het somber in :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Damn, wat een goede user ben jij zeg! :P :X

T'is toch opmerkelijk hoe groot de impact van HK is, als je kijkt naar de snelheid waarmee dit topic groeit. Voor iets dat alleen als 'extratje' bedoeld is trekt men het zich wel heel erg aan. En daar zit een deel van het probleem denk ik.
Voor een groep mensen was GoT == HK. En dat is natuurlijk niet zo. De HK was een leuke toevoeging, geen levensstijl op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het belachelijk omdat er een klein groepje het verknalt hebben moet heel de HK daar voor boeten! :(

Als ik te hard rijd met mijn auto dan betalen jullie toch ook niet :?

Ik weet dat er een bepaalde groep te ver gaat ook ten opzichten van replies en het lam leggen van die site maar dit is mij iets te extreem om dan maar alles dicht te gooien! :'(

Ik heb zelf ook een forum en ik weet zeker dat als je je best doet dat je dan de " verkeerde " mensen er zo uit kunt halen! B)

Ik denk dat dat een beter idee is dan wat jullie nu doen!

Veel mensen kwamen hier toch ook voor HK nu die dicht is denk ik dat er ineens minder tweakers komen. :( en dat si toch ook niet wat jullie willen denk ik.

Ik denk dat de HK een andere "image" moet krijgen, Nu behoudt je dat image. tijdelijk dichtgooien werk in ieder geval niet denk ik.

Als je HK inderdaad serieurzer wilt hebben dan zul je dat toch anders moeten aanpakken. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

mOrPhie schreef op 17 januari 2003 @ 14:04:
[...]
Maar de essentie is dat ik mezelf als lid zie van een Community: GoT. En ik heb niks whatsoever met fok!. Maar wellicht komt dit nog, misschien niet. Voorlopig voel ik geen Fok-Drang... :)
Tja ik was al lang fokker voordat ik naar tweakers ging, dus ik zal er nu wel weer wat meer rondhangen denk ik ja :) . En meer gaan werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

mOrPhie schreef op 17 januari 2003 @ 14:04:
[...]

Je moet je absoluut niet aangevallen voelen als ik het heb over "vluchten". Ik had het misschien wat genuanceerder moeten uitdrukken ;)

Het is best wel grappig hoor om vandaag te reggen daar.. ze hebben opeens een overvloed aan tweakers.. dat topic is net open en al 7 pages lang ofzo:

http://forum.fok.nl/showtopic.php/255412/6

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 14:05:
Ik vind het belachelijk omdat er een klein groepje het verknalt hebben moet heel de HK daar voor boeten! :(

Als ik te hard rijd met mijn auto dan betalen jullie toch ook niet :?

Ik weet dat er een bepaalde groep te ver gaat ook ten opzichten van replies en het lam leggen van die site maar dit is mij iets te extreem om dan maar alles dicht te gooien! :'(

Ik heb zelf ook een forum en ik weet zeker dat als je je best doet dat je dan de " verkeerde " mensen er zo uit kunt halen! B)

Ik denk dat dat een beter idee is dan wat jullie nu doen!

Veel mensen kwamen hier toch ook voor HK nu die dicht is denk ik dat er ineens minder tweakers komen. :( en dat si toch ook niet wat jullie willen denk ik.

Ik denk dat de HK een andere "image" moet krijgen, Nu behoudt je dat image. tijdelijk dichtgooien werk in ieder geval niet denk ik.

Als je HK inderdaad serieurzer wilt hebben dan zul je dat toch anders moeten aanpakken. B)
Jouw forum heeft denk ik geen duizenden users en soms moet je nou eenmaal een voorbeeld stellen, that's life...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 14:05:Ik heb zelf ook een forum en ik weet zeker dat als je je best doet dat je dan de " verkeerde " mensen er zo uit kunt halen! B)
Heb je enig idee hoeveel users GoT heeft? Denk niet dat dat te vergelijken is met jouw forum...

Otewel: Wat Johnnyv zegt :P

[ Voor 7% gewijzigd door Whuzz op 17-01-2003 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banpei
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-10-2022

Banpei

Hachiroku on this touge?

We Are Borg schreef op 17 januari 2003 @ 13:57:
Kan me wel herinneren dat er op een gegeven moment een stoerdoen-topic was over hoeveel OW's je al had gehad. Dus ik denk dat dat ook niet altijd helpt voor bepaalde users.

AE86 gevonden! | So what I thought I'd do was, I'd pretend to be one of those deaf-mutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeH_oNe
  • Laatst online: 15-06-2024

TeH_oNe

YEAH RIGHT

[b][message=16792598,noline]Novah schreef op 17 January 2003 @ 13:59

Misschien zo'n ratio systeem maar das ook niet echt iets want dan gaat iedereen in Casemod sectie reply'en op kasten van 'ooooh wat mooi, ga zo door' en dan kunnen ze weer een hk post maken (bijv) dus dat word niets.
Dit is heel simpel te ondervangen door verplicht bij het showen vaneen mod met pics verplicht een poll te zetten. geen poll weg topic.

what?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

[...]

zelfs lunatic wou nie naar me luisteren daarover :(

maar soms lukte er wel wat hoor :) maar te vaak gaat t zo snel dat de modjes t nie eens opmerken (ook nie raar ook) maarja :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huischkamer scheen het goed te doen, het kan dus wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 17 January 2003 @ 14:06:
[...]

Jouw forum heeft denk ik geen duizenden users en soms moet je nou eenmaal een voorbeeld stellen, that's life...
nee geen 1000 maar 800.. Je moet inderdaad een voorbeeld stellen maar dat kan ook door strengere regels..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
Whuzz schreef op 17 januari 2003 @ 14:05:
[...]

Damn, wat een goede user ben jij zeg! :P :X

T'is toch opmerkelijk hoe groot de impact van HK is, als je kijkt naar de snelheid waarmee dit topic groeit. Voor iets dat alleen als 'extratje' bedoeld is trekt men het zich wel heel erg aan. En daar zit een deel van het probleem denk ik.
Voor een groep mensen was GoT == HK. En dat is natuurlijk niet zo. De HK was een leuke toevoeging, geen levensstijl op zich.
Voor veel mensen zoals je zegt blijkbaar wel, ik ben ook beniuewd wat er gaat gebeuren met het aantal geregde users, en hun bezoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

DeMoN schreef op 17 January 2003 @ 14:06:
[...]

Het is best wel grappig hoor om vandaag te reggen daar.. ze hebben opeens een overvloed aan tweakers.. dat topic is net open en al 7 pages lang ofzo:

:P
Eigenlijk is dat nu juist best wel erg TRIEST!
Vindt je ook niet?

Dat bewijst wel weer hoeveel behoefte men er aan schijnt te hebben om zich even
lekker onzinnig en kinderachtig te gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 14:08:
huischkamer was t nivo ook vaak erg laag, maar t was wel gezellig. als de huischkamer langer open geweest zou zijn zou t resultaat toch echt t zelfde gewoorden zijn

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 14:08:
[...]

nee geen 1000 maar 800.. Je moet inderdaad een voorbeeld stellen maar dat kan ook door strengere regels..!
En wie gaan we inhuren om op al die regels te controleren?

(ik zei overigens geen 1000, maar duizenden, weet eigenlijk niet hoeveel users er nu zijn)

[ Voor 15% gewijzigd door pagani op 17-01-2003 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Phaerion schreef op 17 januari 2003 @ 14:09:
[...]
Eigenlijk is dat nu juist best wel erg TRIEST!
Vindt je ook niet?

Dat bewijst wel weer hoeveel behoefte men er aan schijnt te hebben om zich even
lekker onzinnig en kinderachtig te gedragen.
die users zouden ook beter gewoon daar kunnen blijven ;)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 14:08:
Dat was ook 't gevoel dat ik erbij had. Om de een of andere reden was de Huischkamer veel minder zinloos dan de normale HK. Terwijl je toch het tegenovergestelde mocht verwachten, omdat de posts getrashed zouden gaan worden. Maybe heeft het dus wel te maken met postcounts, en is zinloos posten om je postcount te verhogen daar dus niet zinnig geweest? Of iets in die richting :P

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.