Kijk het niveau is laag, dat vind ik niet eens echt de issue hier. Laat ik vooropstellen dat 'ik moet schijten' topics uiteraard niet gewenst zijn, maar dat valt toch nog wel redelijk mee en wordt goed op gemod naar mijn mening.
Wat ik veel kwalijker vind, is dat het respect van sommige mensen soms ver te zoeken is, het zijn juist negatieve bullshitreplies die de sfeer minder maken. "Common'' sense... het is soms ver te zoeken. Waarom moeten sommigen nou echt overal reageren, ook al hebben ze geen FUCK te melden, of staat het topic hun niet aan>? Waarom drukken ze niet op 'back' , en laten de mensen lekker die het wel leuk vinden?
En er zijn een paar die het structureel doen, oke die worden dan wel opgepakt, maar het zijn soms ook users die het zo af en toe eens doen, of per ongeluk eenmalig. Echter, als je al die replies optelt, kom je alsnog tot veel van dat soort ongewenste replies.
Het is vooral dat mensen allemaal maar denken dat HK voor onzin is, en dat ze dus ook maar alles mogen neerdumpen, het is allemaal te vrijblijvend. Ik denk dat iedereen maar eens moet beseffen dat het allemaal niet zo vrijblijvend is, en dat het geen vuilnisvat is, dont care, dont post!
Gebruik je hersenen en vraag je af of wat jij typt wel oke is voor de sfeer, gebruik je inlevingsvermogen, of zijn teveel mensen daar nog niet volwassen genoeg voor? Of ze nemen het sowieso niet te serieus, het blijft maar een forum natuurlijk...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens