Eergister stonden de BFI en de 734 achter elkaarrellehenk schreef op 23 January 2003 @ 19:26:
Dat kleurenschema bestaat al weer een tijdje
Maar idd erg mooi
Heb je ook al een plaatje van de nieuwe KLM 734?
Laat ik nou net geen cam bij me hebben.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Eergister stonden de BFI en de 734 achter elkaarrellehenk schreef op 23 January 2003 @ 19:26:
Dat kleurenschema bestaat al weer een tijdje
Maar idd erg mooi
Heb je ook al een plaatje van de nieuwe KLM 734?
L-Ctrl+L-shift+C dichtVerwijderd schreef op 23 January 2003 @ 19:38:
Waar en hoe doe ik mijn apu-klepje dicht bij de PIC?
nice, heel nice.Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 19:56:
Van LSZH naar KATL gevlogen.. hierbij 34 screenshotjes...
Dit is omdat ik niet echt goede schedules van Martinair heb gevonden. Het staat een beetje dom als heel EHAM vol staat met Martinair 742'sAndre21 schreef op 23 January 2003 @ 18:06:
En in dat pack van jou zitten meer airlines dan in die van The_FrankO?
Ik zag in ieder geval Martinair, en die zat niet in die andere...
Je moet helemaal zelf weten wat je doet met je AIZou The_FrankO nu het wel leuk vinden als ik zijn pack vervang voor die van jou? hehe
Verwijderd
Ik post dan wel niet zoveel, maar maak wel gebruik van je pakketJe moet helemaal zelf weten wat je doet met je AIVeel schedules (MRAI/PAI) zullen toch wel hetzelfde zijn. Alleen wil ik wel even weten of er dan nog wel iemand van mijn pakket gebruikt maakt. Anders hoef ik de moeite niet meer tenemen om upteloaden
Verwijderd
Wow nu zien ze er vet modern uitVerwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 19:20:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan? Ik ben er wel over te spreken. Dat nieuwe van KLM heb ik al een paar keer langs meraam zien zoeven..........errug vet hoor innut eggie
Volgens mij zit er iets meer in dan die van The_FrankO... Ik heb ook alles uit de unofficial fora gehaald wat er in zat zodat er ook wat kleine onbekende airlines in zitten.... Kan zijn dat ik 1 klein airline vergeten ben maarja..Andre21 schreef op 23 January 2003 @ 18:06:
[...]
Dat genoemde aircraft.rar bestand iis dus vanavf ongeveer 19:30 compleet? Of bedoel je dat er rond die tijd nog meer rar bestanden beschikbaar komen?
En in dat pack van jou zitten meer airlines dan in die van The_FrankO?
Ik zag in ieder geval Martinair, en die zat niet in die andere...
Zou The_FrankO nu het wel leuk vinden als ik zijn pack vervang voor die van jou? hehe
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
prima..achappey schreef op 23 januari 2003 @ 21:18:
[...]
Volgens mij zit er iets meer in dan die van The_FrankO... Ik heb ook alles uit de unofficial fora gehaald wat er in zat zodat er ook wat kleine onbekende airlines in zitten.... Kan zijn dat ik 1 klein airline vergeten ben maarja..
En de aircraft.rar is alles wat je nodig hebt...
Volgens mij heeft the_franko alleen MRAI plans erin zitten of ook PAI plans in?
Blender....
wel stylish, maar niet mooier dan dat ze eerst hadden. Die nieuwe klem's vind ik wel mooiVerwijderd schreef op 23 January 2003 @ 19:20:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan? Ik ben er wel over te spreken. Dat nieuwe van KLM heb ik al een paar keer langs meraam zien zoeven..........errug vet hoor innut eggie
tampert, kriminalpolizei
Yoyo, gewoon uploaden.The_FrankO schreef op 23 January 2003 @ 20:42:
[...]
Dit is omdat ik niet echt goede schedules van Martinair heb gevonden. Het staat een beetje dom als heel EHAM vol staat met Martinair 742's
[...]
Je moet helemaal zelf weten wat je doet met je AIVeel schedules (MRAI/PAI) zullen toch wel hetzelfde zijn. Alleen wil ik wel even weten of er dan nog wel iemand van mijn pakket gebruikt maakt. Anders hoef ik de moeite niet meer tenemen om upteloaden
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Even voor de duidelijkheid zo nam ik het ook niet opachappey schreef op 23 januari 2003 @ 22:28:
Yoyo, gewoon uploaden.Hoe meer keus hoe beter toch?
Ik zet die gein daar niet neer om je te beconcurreren ofzo, just fly & have fun!![]()
*proost*
[ Voor 46% gewijzigd door ravw op 23-01-2003 23:31 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dat is heel eenvoudigeBlackhole schreef op 23 January 2003 @ 23:25:
Kan iemand mij vertellen welke Airports allemaal in German Airports 1,2,3,4 zitten
En voor de mensen die van laag vliegers houden
[afbeelding]
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Ach dat is voor mij niet nodig456 schreef op 24 januari 2003 @ 00:31:
Strategy First gaat 4 add-ons Flight Simulator uitgeven :
http://www.gamers.nl/nieuws/16220
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
[ Voor 188% gewijzigd door Tallguy op 24-01-2003 01:38 ]
Verwijderd
Nee, met de muis kan niet meer. Je zal een joystick moeten aanschaffen/gebruiken, want met het toetsenbord is waardeloosRempage0611 schreef op 24 januari 2003 @ 13:21:
FF klein vraagje, ik wil graag met de muis vliegen alleen kan ik niks vinden. Is dit wel mogelijk en zo ja, waar kan ik dit vinden? Bedankt!
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
En nog hoger de CH YOKE USB-Sander_ schreef op 24 January 2003 @ 13:41:
[...]
Nee, met de muis kan niet meer. Je zal een joystick moeten aanschaffen/gebruiken, want met het toetsenbord is waardeloosIk raad je persoonlijk een Sidewinder Precision 2 aan, redelijke prijs voor een degelijke joystick. Hoger gelegen hebben we de Force Feedback versies.
Waar kan ik die laatste vandaan halen die is heel erg mooi vind ik.achappey schreef op 24 January 2003 @ 11:15:
Here some pics around the world.
KLAS (freeware):
[afbeelding]
[afbeelding]
EDDK:
[afbeelding]
ZSHC (freeware, moooi):
[afbeelding]
Zijn kinderen dan geen mensen ?Dutch3men schreef op 24 januari 2003 @ 13:49:
Het is toch mogelijk om de AI planes op andere landingsbanen en zo te laten opstijgen/landen met AFCAD of zo.
Ik snap er niks van en wel meerdere mensen niet.
Is het meschien mogenlijk om er een FAQ over te maken.
Zodat ik en andere het snapen.
En doe het dan in het nederlands zodat mensen/kinderen het ook kunnen snapen die niet goed in engels zijn.
Dit is denk omdat ze de Readme niet hebben gelezenDutch3men schreef op 24 januari 2003 @ 13:49:
Het is toch mogelijk om de AI planes op andere landingsbanen en zo te laten opstijgen/landen met AFCAD of zo.
Ik snap er niks van en wel meerdere mensen niet.
Is het meschien mogenlijk om er een FAQ over te maken.
Zodat ik en andere het snapen.
En doe het dan in het nederlands zodat mensen het ook kunnen snapen die niet goed in engels zijn.
Ja precies en als je Engels zo matig is, dan kun je ook geen manuals lezen van kisten, dus vraag ik me af wat je met FS moet doen.The_FrankO schreef op 24 January 2003 @ 13:55:
[...]
Dit is denk omdat ze de Readme niet hebben gelezenDaar staat het echt heel duidelijk in. En voor de mensen die het engels niet begrijpen gebruik babylon
Ik zou het zonde van mijn tijd vinden als ik alles ga overtype van een FAQ/Readme die al zeer duidelijk is
Originele naam, "World Airliners"456 schreef op 24 januari 2003 @ 00:31:
Strategy First gaat 4 add-ons Flight Simulator uitgeven :
http://www.gamers.nl/nieuws/16220
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ligt voor de hand: op Avsim zoeken naar ZSHC.Dutch3men schreef op 24 januari 2003 @ 13:51:
[...]
Waar kan ik die laatste vandaan halen die is heel erg mooi vind ik.
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Ja dat klopt dat je daar niks krijgt te zienjos_zwa schreef op 24 januari 2003 @ 16:51:
mensen. ik wil graag active camera testen maar ik krijg het niet aan de gang. ik krijg in fs2002 in de menubalk bovenin onder "modules" helemaal dat menu niet te zien...
iemand ? ik heb het wel juist geinstalleerd
het staat ook niet in dat menu. volgens mij bij options ofzo, het precieze menu weet ik nietjos_zwa schreef op 24 januari 2003 @ 16:51:
mensen. ik wil graag active camera testen maar ik krijg het niet aan de gang. ik krijg in fs2002 in de menubalk bovenin onder "modules" helemaal dat menu niet te zien...
iemand ? ik heb het wel juist geinstalleerd
tampert, kriminalpolizei
Ok ik heb dit opgelost en het is me ook gelukt om een AFCAD file toe tevoegen voor EHAM alleen de vliegtuigen die willen opstijgen die rijden ergens naar toe waar je niet eens een baan ziet.Dutch3men schreef op 24 januari 2003 @ 16:13:
Ik heb de AI pack van Frank O maar ik zie als ik op Schiphol sta geen 1 KLM toestel staan en wel meerdere niet.
Iemand een idee wat het kan zijn ?
Dan heb je misschien een verkeerde AFCADDutch3men schreef op 24 januari 2003 @ 17:38:
[...]
Ok ik heb dit opgelost en het is me ook gelukt om een AFCAD file toe tevoegen voor EHAM alleen de vliegtuigen die willen opstijgen die rijden ergens naar toe waar je niet eens een baan ziet.
Verwijderd
Verwijderd
Lekker bijdehand, nie eens een smilie. Beetje respect voor de oudere users hier denk ik zo.Dutch3men schreef op 24 januari 2003 @ 13:54:
[...]
[Offtopic]
Zijn we aan het mierenneuken?
Ok weer ontopic.
En wat bedoel je dan met 'oudere' ?Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 19:27:
[...]
Lekker bijdehand, nie eens een smilie. Beetje respect voor de oudere users hier denk ik zo.
Verwijderd
Ik plaats mensen van 26+ innut hoekje "ouderen" waar men gewoon respect voor moet hebben.Tai-Pan schreef op 24 januari 2003 @ 19:34:
[...]
En wat bedoel je dan met 'oudere' ?Leeftijdsgewijs of langer actief in FS2002 op GoT
Verwijderd
Verwijderd
Hebbie goed geinstalleerd? Eerst de software, en als de software et zegt pas je joystick aansluiten? Heb je de gameport of de USB versie?AuC schreef op 24 januari 2003 @ 22:05:
Ik zou het hier maar even posten (aangezien ik dit probleem alleen bij FS2002 heb):
Ik heb een SideWinder Force Feedback Pro op de kop getikt. Nu heb ik in FS2002 het probleem dat hij hem met moeite detecteerd. En als hij hem eindelijk gedetect heeft en ik vlieg ermee veranderd m'n beeld steeds van camerapunt, en komt de checklist steeds in beeld
Heeft hier iemand anders hetzelfde probleem? of beter; hoe los ik het op
Heb winXP, de drivers vanaf de cd kan ik niet installeren. Er staat in configuratiescherm (spelbesteuringen -> toevoegen) Microsoft SideWinder (Automatische detectie) die heb ik dus gedaan, maar dat werkt dus niet goed.ND schreef op 24 januari 2003 @ 22:11:
[...]
Hebbie goed geinstalleerd? Eerst de software, en als de software et zegt pas je joystick aansluiten? Heb je de gameport of de USB versie?
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 22:32 ]
Als het goed is hoef je toch helemaal niks te doen, als je hem erin gooit plugt detect hij auto wat en knallen met die zooi, ik doe verder nooit wat, teminste.AuC schreef op 24 januari 2003 @ 22:24:
[...]
Heb winXP, de drivers vanaf de cd kan ik niet installeren. Er staat in configuratiescherm (spelbesteuringen -> toevoegen) Microsoft SideWinder (Automatische detectie) die heb ik dus gedaan, maar dat werkt dus niet goed.
Hij zit op de gameport. Ik heb daar ook mn keyboard op aangesloten, misschien dat die stoort??
[ Voor 7% gewijzigd door Ensinker op 24-01-2003 22:29 ]
Dan heb jij de USB gevalGilly schreef op 24 januari 2003 @ 22:28:
[...]
Als het goed is hoef je toch helemaal niks te doen, als je hem erin gooit plugt detect hij auto wat en knallen met die zooi, ik doe verder nooit wat, teminste.
Mooie piccas Fly High, ben blij dat je inziet dat "Airbus Rulez"
Ik bedoel keyboard als in muziekinstrumentND schreef op 24 January 2003 @ 23:35:
[...]
Dan heb jij de USB geval
Anyways, waarom kan je de cd drivers niet installen? Download anders ff de nieuwste software ergens op www.microsoft.com. Maarruh, een toetsenbord die op de gameport is aangesloten![]()
Maar wat bedoel je met naast je keyboard ?? een systeem heeft toch maar 1 midi/gameport ??AuC schreef op 24 januari 2003 @ 23:55:
[...]
Ik bedoel keyboard als in muziekinstrument
Ik zou nu wel even zoeken naar de drivers.
Het sturen is trouwens ook niet echt lekker....:|
Ik dacht dat het aan mij lag. Ik heb hetzelfde probleem gehad met de Sidewinder 3d Pro.AuC schreef op 24 januari 2003 @ 22:05:
Ik zou het hier maar even posten (aangezien ik dit probleem alleen bij FS2002 heb):
Ik heb een SideWinder Force Feedback Pro op de kop getikt. Nu heb ik in FS2002 het probleem dat hij hem met moeite detecteerd. En als hij hem eindelijk gedetect heeft en ik vlieg ermee veranderd m'n beeld steeds van camerapunt, en komt de checklist steeds in beeld
Heeft hier iemand anders hetzelfde probleem? of beter; hoe los ik het op
Klopt, maar de MIDI cable splitst in 2en: een female DB15 (voor joystick) en 2x DIN5 (midi in en out).Gilly schreef op 24 januari 2003 @ 23:56:
[...]
Maar wat bedoel je met naast je keyboard ?? een systeem heeft toch maar 1 midi/gameport ??
[ Voor 1% gewijzigd door AuC op 25-01-2003 00:09 . Reden: male -> female ]
En doet hij het zonder die splitter dan wel goed ?? of is dat geen optie voor je, ik me voorstellen dat je je keyboard niet iedere dag gebruikt???AuC schreef op 25 januari 2003 @ 00:07:
[...]
Klopt, maar de MIDI cable splitst in 2en: een male DB15 (voor joystick) en 2x DIN5 (midi in en out).
Mja zou kunnen, maar ik denk dat het geen oplossing is aangezien rellehenk hetzelfde probleem heeft, tenzij hij ook een midi cable ertussen heeft?Gilly schreef op 25 januari 2003 @ 00:08:
[...]
En doet hij het zonder die splitter dan wel goed ?? of is dat geen optie voor je, ik me voorstellen dat je je keyboard niet iedere dag gebruikt???
Ik had hem eerst ook via mijn sidewinder gamepad lopen. Misschien was dat het probleem?AuC schreef op 25 January 2003 @ 00:11:
[...]
Mja zou kunnen, maar ik denk dat het geen oplossing is aangezien rellehenk hetzelfde probleem heeft, tenzij hij ook een midi cable ertussen heeft?
Ja maar onder het moto, probleem isoleren zou je het ff kunnen testen. Want een joy op de gameport werkt gewoon goed, want dat heb ik zelf ook een poos gehad.AuC schreef op 25 January 2003 @ 00:11:
[...]
Mja zou kunnen, maar ik denk dat het geen oplossing is aangezien rellehenk hetzelfde probleem heeft, tenzij hij ook een midi cable ertussen heeft?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Houdt deze site in de gaten zou ik zeggenBolk schreef op 25 January 2003 @ 00:41:
Ik vind het zo ontzettend jammer dat er geen 757's te verkrijgen zijn (kwalitatief goeie dan). Ik vind het de gaafste plane die er is. Niet te groot, niet te klein. Gewoon ideaal
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Ook jij mag wel een keer je APU klepje sluiten...Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 20:50:
Ik d8 gisteravond dus "ff" naar EGKK te gaan![]()
Vlucht duurde van gate tot gate 3 uur
That's the risk/fun of having VATSIM![]()
FMC progged, ready to go
[afbeelding]
Pushing back@D4
[afbeelding]
Airborn
[afbeelding]
G*dsakkereju, AP malfunction. By the rules, back to EHAM.
[afbeelding]
On downwind 06
[afbeelding]
Left 150 for base leg
[afbeelding]
Fully established ILS 06
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rico heeft zeker weer mee de knopjes zitten spelen opput flightdeck ("cockpit" mag niet meer gebruikt worden)
Het vervolg is nog leuker, maar kheb nu ff geen zin om alles te resizen en dan te uppen, want ik kan geen connecties meer maken met EfTeePees (fout #10061)
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 11:53 ]
Ja ik heb het ook, vooral bij view change, als de HD ff moet werken.rellehenk schreef op 25 januari 2003 @ 12:21:
Ik heb last van krakend geluid onder FS2002. Vooral bij propellorvliegtuigen hoor je het wat sterker. Het ligt niet aan mn boxen.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Ik heb Soundblaster Live! en ik heb bij andere spellen geen last
Vraagje welke KLM is dat mooi dingetje namelijk.Gilly schreef op 24 januari 2003 @ 23:53:
LEPPA - EHAM
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis druk met vertrekkend verkeer op EHAM, dat moet ik is gaan oplossen.
Oke goed onthouden, Je ziet een mooie kist:Dutch3men schreef op 25 januari 2003 @ 12:57:
[...]
Vraagje welke KLM is dat mooi dingetje namelijk.
Toch vind ik op de een of andere manier die motoren niet kloppen.
[ Voor 36% gewijzigd door rdluca op 25-01-2003 13:37 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Floppie op 25-01-2003 14:14 ]
Verwijderd
En het landingsgestel te wit...(sorry, blijf ik vinden bij de meeste kisten!)rellehenk schreef op 25 January 2003 @ 13:43:
Ze zijn te groot. En de afstand tussen motor en grond is kleiner met die Meljet
Zit een echte piloot dan met een verrekijker in de kist ??jos_zwa schreef op 25 januari 2003 @ 13:38:
het valt mij op dat sommige hier op zoom 0. nog wt vliegen ? is dat nou echt zo fijn ? waarom doen jullie dat ? ik heb het 1 keer gedaan maar dan kun je helemaal niet goed een bepaalde afstand inschatten. het is veel dichterbij dan je denkt als je uitzoomt
Verwijderd
dat is idd waar. op zoom 1.00 (normaal dus) lijkt het net of je met een skeltersnelheid over de runway rijdt. vooral die a330 staat lekker snel stil (autobrakes nog maar op 2) en dan heb je echt niet het idee dat je hard gingGilly schreef op 25 January 2003 @ 14:08:
[...]
Zit een echte piloot dan met een verrekijker in de kist ??
Ik vlieg zelf altij op zoom 0.30 omdat je dan nog een beetje gevoel van snelheid heb op de runway en volgens mij benadert dat meer de realiteit dan zoom 1.00.
Wie zegt er is iets zinnigs over ??
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
[ Voor 7% gewijzigd door Ensinker op 25-01-2003 16:33 ]
Verwijderd
Ik heb ook een Live! en zit met hetzelfde probleem. Ik merk het vooral als ik m'n gas ineens vol open zet. Nogal irritant, want het klinkt voor geen meter. Ik denk dat ik maar is wat verschillende drivers ga proberen. Wisselen van PCI slot heeft denk ik niet echt zin, aangezien het bij andere spellen/mp3 niet optreed.rellehenk schreef op 25 January 2003 @ 12:21:
Ik heb last van krakend geluid onder FS2002. Vooral bij propellorvliegtuigen hoor je het wat sterker.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq