[3D] Contest v6 - Fantasy Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 5.327 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Anoniem: 35183 schreef op 04 januari 2003 @ 17:09:
fatbenny zware ownage man, ik heb je laatste pic ingesteld als background voor mn windows :)
:D :D

heb hem zelf ook als background, als iemand hem nog nodig heeft op andere resoluties roep maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Die stel halve gare kabouters krijgen wel veel respect zeg :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10-2023
Zo ben weer bezig geweest hier is nog een WIPje. En ik krijg er geen sfeer in. Naja ik win tog nie maar de lol is er natuurlijk niet minder om. Echt zwaar gave plaatjes zie ik trouwens.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=39237
Reacties zijn welkom trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:37

Flapmo

and back is gigi!

WhizzCat schreef op 04 januari 2003 @ 11:09:
oh trouwens, als hier een lijst met finals komt te staan of iedereen stuurt zun final naar mij toe, wil ik wel weer zorgen dat ze dinsdagochtend tegen 6:30 allemaal op Inet staan, net zoals bij de vorige webstrijd (Ik moet toch om 8:30 op school zijn, dus wat vroeger kan geen kwaad :D )

Als Litoki dat teminste een goed idee vindt ;)

edit:

Zo, meteen maar ff mun nieuwe wip hierin plakken, ja, toch nog een wip, die rook kon echt niet hoor :)

[afbeelding]
Zonder rook is ie misschien zelfs mooier :?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72482

Ik zag een paar pagina's terug iemand die glas in lood had gemaakt, nou heb ik in mijn soort van kerk ook glas in lood zitten. Nu heb ik een vraag hoe krijg dat gekleurde licht.
Ik dacht ik zet een licht dat er door heen schijnt neer. Zet volume light aan. Maar nu neemt dat licht alleen niet de kleuren aan van het glas in lood.

dus mijn vraag is eigenlijk hoe krijg ik dat wel voor elkaar?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 72482 op 04-01-2003 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/scene01.jpg

wat ik nog moet/wil doen:
-gras ipv plane :P
-maan verbeteren
-bliksemflits (doek denk ik met photoshop)
-textures
-vrouw kleding + haar geven
-sterren
-handen in de "beschermers"

mja, tell me what you think tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13071

ziet er strak uit trommeldaris! Ik zou niet aan gras beginnen met nog maar een paar dagen te gaan, maar dat is aan jou :) Op het eerste gezicht hangt die vrouw daar wat vreemd trouwens, later zag ik dat ze opgetild werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13071 schreef op 04 januari 2003 @ 22:35:
ziet er strak uit trommeldaris! Ik zou niet aan gras beginnen met nog maar een paar dagen te gaan, maar dat is aan jou :) Op het eerste gezicht hangt die vrouw daar wat vreemd trouwens, later zag ik dat ze opgetild werd.
moet handen ook nog doen, moet echt een soort "vuist" om haar nek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 16:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://www.stylite.nl/crap/fantasy9.jpg
Mijn enige aanmerking: Het water langs het boek is nog bol, en dat is natuurlijk hartstikke fout wat water kan als het stroomt niet zo bol staan. Misschien moet ik de sphere (het is eigk gewoon een geplette bol) wat breder maken, zodat hij dieper in het modderwater steekt en dus ook 'vlakker' loopt.

Iemand nog ongezouten keiharde kritiek? Want morgen is de laatste keer dat ik eraan werk! Shoot!

[ Voor 5% gewijzigd door Dark Blue op 05-01-2003 02:49 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
Dark Blue schreef op 04 January 2003 @ 22:47:
[afbeelding]
Mijn enige aanmerking: Het water langs het boek is nog bol, en dat is natuurlijk hartstikke fout wat water kan als het stroomt niet zo bol staan. Misschien moet ik de sphere (het is eigk gewoon een geplette bol) wat breder maken, zodat hij dieper in het modderwater steekt en dus ook 'vlakker' loopt.

Iemand nog ongezouten keiharde kritiek? Want morgen is de laatste keer dat ik eraan werk! Shoot!
Echt erg mooi

1 dingetje nog, de daken van het kasteel in het boek vind ik iets te fel van kleur.

maar verder echt erg mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
en misschien kun je de twee bladzijdes onder de opengeslagen zijdes nog texturen? Verder staan de bergen in het boek er een beetje plat op, en ziet het heldere water er een beetje wazig uit

maar verder een absolute topper! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sideface
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-09-2021
ik denk dat de brug op de achtergrond niet aansluitend is (terwijl dit in het boek duidelijk wel is)

voor de rest echt wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kleine update met hulp van litoki! _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/scene03.jpg

Mja, moet idd nog veel veranderen..maar ik ga nu slapen denk ik :D

ps. Litoki, ja AA staat niet aan, maar ik wou slapen en ik had geen zin om te wachten :z

ps. Litoki, ja AA staat aan ;) (wel laag though :))

komt nog vrij veel bij, morgen wel af i guess :)

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 38587 op 05-01-2003 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 07:21
yay, no more blue skylight!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Heb er niet echt veel meer aangedaan, lens effectje erbij. Kijk morgen wel of ik er nog wat aan doe.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/HeartofStone.jpg

Comments plz :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Holy_Paladin schreef op 05 January 2003 @ 01:10:
Heb er niet echt veel meer aangedaan, lens effectje erbij. Kijk morgen wel of ik er nog wat aan doe.

[afbeelding]

Comments plz :) .
De stralen die van het zwaard af komen, achterin, zijn wit en bot afgebroken... wordt dat nog een soort lichtkrans ofzo, of blijven ze zo effen wit?

Edit: ik heb de brug nog iets platter gemaakt, de material van het plasje water vooraan aangepast (minder blauw) en wat platter gemaakt, en ik heb de dakjes van het kasteel een texture + bumpmap gegeven, want dat bleken ze nog helemaal niet te hebben! :X

Ik ga nu een grote plaat ervan renderen, dus maybe post ik hem nog, anders wordt het morgenochtend... truste :z

[ Voor 29% gewijzigd door Dark Blue op 05-01-2003 03:51 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75059

Meteen maar mijn FINAL. Forum en thread zijn zo leuk dat ik mijn steentje wil bijdragen. Mijn registratie op de site is nog maar net doorgekomen (dit is 1e post), dus deze keer geen WIP van mij.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~dkerkhove/ring.jpg

Het is een frame uit een animatie gebaseerd op 1 van de 1e FotR trailers: de One Ring (de inscriptie is net zichtbaar) vliegt tollend omhoog en valt omlaag met op de achtergrond het oog van Sauron. Doet ook wel een beetje denken aan de (dezelfde?) scene dat Frodo de Ring verliest in "The Prancing Pony".

Het is vast niet zo hoogstaand, maar voor een beginner een dag of wat werk.
Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:35
heheh, ik dacht al...waar blijven de ringen :)

mooi gemaakt hoor, en welkom op GOT!

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Anoniem: 75059 schreef op 05 januari 2003 @ 11:07:
Meteen maar mijn FINAL. Forum en thread zijn zo leuk dat ik mijn steentje wil bijdragen. Mijn registratie op de site is nog maar net doorgekomen (dit is 1e post), dus deze keer geen WIP van mij.

[afbeelding]

Het is een frame uit een animatie gebaseerd op 1 van de 1e FotR trailers: de One Ring (de inscriptie is net zichtbaar) vliegt tollend omhoog en valt omlaag met op de achtergrond het oog van Sauron. Doet ook wel een beetje denken aan de (dezelfde?) scene dat Frodo de Ring verliest in "The Prancing Pony".

Het is vast niet zo hoogstaand, maar voor een beginner een dag of wat werk.
Veel plezier!
Ring is mooi gemaakt idd, wen ook namens mij welkom @ GoT! Dat je hier maar veel plezier mag beleven, vooral aan dit topic ;)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
WhizzCat schreef op 05 januari 2003 @ 11:25:
[...]

Ring is mooi gemaakt idd, wen ook namens mij welkom @ GoT! Dat je hier maar veel plezier mag beleven, vooral aan dit topic ;)
ring ziet er mooi uit, de animatie op je server ziet er ook goed uit :), wat is die langwerpige schaduw achter de ring of zijn dat kruisingen van lichtbundels etc?

en welkom

[ Voor 2% gewijzigd door fatbenny op 05-01-2003 12:09 . Reden: domme dingen gedaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Zooo... ik heb hem vannacht laten renderen, het duurde 2 uur, 59 min. en 41 seconden! :o Gelukkig dat ik sliep! ;)
Voor Vue kenners: ik had in de render alle settings aan, behalve 'enable motion blur' en 'optimize last render pass'. Antialiassing stond op 'superior'.

Afbeeldingslocatie: http://darkblue.homeftp.net/fantasy10_small.jpg
klik voor 1024x768

Het water, daar heb ik me bij neergelegd, dat kan niet anders in elkaar vloeien. Ik kan er een boolean union van maken, maar dan 'mengt' hij het nog niet, geloof ik he? (hoe zit dat bij Max/Maya?)
Misschien maak ik de texture op de daken van het fantasiekasteeltje nog wat kleiner, het moesten echte dakpannen voorstellen maar ik had het torentje iets groter ingeschat.. ;)

Als ik vanavond geen tijd meer heb, is dit mijn final (de grote dan he!) en zal ik die insturen naar WhizzCat. Iedereen veel succes, misschien tot vanavond (ik kom iig finals bekijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

THNX for welkom :)

De schaduw (platgeslagen zwarte bol met afnemende opacity) moet de pupil van het oog van Sauron voorstellen.

Het plan was om zo'n waaierend vuur effect te maken zoals in de films, maar dat was te hoog gegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 75059 schreef op 05 January 2003 @ 12:10:
THNX for welkom :)

De schaduw (platgeslagen zwarte bol met afnemende opacity) moet de pupil van het oog van Sauron voorstellen.

Het plan was om zo'n waaierend vuur effect te maken zoals in de films, maar dat was te hoog gegrepen.
Netjes gemaakt! Ik heb al eerder zo'n ring gezien.... maar die was gemaakt door Handige_Harry, ook erg mooi.
Is die inscriptie een bumpmap? En hoe heb je de belichting op de ring zo gekregen, allemaal lampen er rondom erop gericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
Dark Blue schreef op 05 januari 2003 @ 12:07:
Zooo... ik heb hem vannacht laten renderen, het duurde 2 uur, 59 min. en 41 seconden! :o Gelukkig dat ik sliep! ;)
Voor Vue kenners: ik had in de render alle settings aan, behalve 'enable motion blur' en 'optimize last render pass'. Antialiassing stond op 'superior'.

[afbeelding]
klik voor 1024x768

Het water, daar heb ik me bij neergelegd, dat kan niet anders in elkaar vloeien. Ik kan er een boolean union van maken, maar dan 'mengt' hij het nog niet, geloof ik he? (hoe zit dat bij Max/Maya?)
Misschien maak ik de texture op de daken van het fantasiekasteeltje nog wat kleiner, het moesten echte dakpannen voorstellen maar ik had het torentje iets groter ingeschat.. ;)

Als ik vanavond geen tijd meer heb, is dit mijn final (de grote dan he!) en zal ik die insturen naar WhizzCat. Iedereen veel succes, misschien tot vanavond (ik kom iig finals bekijken).
Wow, hele mooie plaat hoor, en ook qua originaliteit gaat deze aardig wat punten krijgen denk ik. Dat van het water is jammer maar geen ramp.
Oh nog iets anders: van die drie dooie bomen rechts lijken de eerste twee te zweven, of ligt dat aan mij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

DocB schreef op 05 January 2003 @ 12:21:
[...]

Wow, hele mooie plaat hoor, en ook qua originaliteit gaat deze aardig wat punten krijgen denk ik. Dat van het water is jammer maar geen ramp.
Oh nog iets anders: van die drie dooie bomen rechts lijken de eerste twee te zweven, of ligt dat aan mij??
Die eerste boom van links staat volgens mij een stukje op de heuvel, het lijkt idd een beetje of die zweeft, misschien een klein stukje naar voren zetten?

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-03-2015
even een update-je van mij... mijn streven is vandaag alles af te krijgen 8)7, met de bamboe huisjes ben ik ook al opgeschoten, ik werk in allemaal losse bestanden en maak een final waar alles is samengevoegd, dus nog geen overzichtrender het dwergje komt op de brug in deze setting: http://thamar.bitfactory.nl/posts/wipje.jpg
Afbeeldingslocatie: http://thamar.bitfactory.nl/posts/chineesje_final.jpg
later meer....

kan iemand me trouwens uitleggen hoe 'glow' werkt in 3DSMax5? pas je zoiets toe in een material of met een effect op een object?, nu werk ik telkens met area lights maar ik heb begrepen dat dat niet overal de oplossing voor is.

thams portfolio: www.thamar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Tham schreef op 05 januari 2003 @ 12:28:
even een update-je van mij... mijn streven is vandaag alles af te krijgen 8)7, met de bamboe huisjes ben ik ook al opgeschoten, ik werk in allemaal losse bestanden en maak een final waar alles is samengevoegd, dus nog geen overzichtrender het dwergje komt op de brug in deze setting: http://thamar.bitfactory.nl/posts/wipje.jpg
[afbeelding]
later meer....

kan iemand me trouwens uitleggen hoe 'glow' werkt in 3DSMax5? pas je zoiets toe in een material of met een effect op een object?, nu werk ik telkens met area lights maar ik heb begrepen dat dat niet overal de oplossing voor is.
Wat je doet voor een glow is het volgende: Je selecteert een object en vraagt de Properties op. Daar kan je ergens links onder in een Object Channel instellen. Die geef je een nummer, 1 bv. Daarna ga je naar Rendering -> Effects en kun je een "Lesn Effects" toevoegen. Dat doe je dus. Dan kun je in dat sub rollout venster een Glow selecteren. Als je dan wat naar beneden scrollt zul je 2 tabbladen zien. Als je naar het 2e tabblad gaat kun je Object Channel aanvinken en daar het corresponderende nummer opgeven.

Op het eerste tabblad kun je dan je glow naar wens instellen. (Tip: de Interactive vinkboxding is erg makkelijk, dan kun je instant je verandering zien ;) )

edit: hoop dat dit een beetje duidelijk is :)

edit2: ze komen hier bij bosjes uit de lucht vallen, die edits :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bastiaanv/pics/mountdoomnew3.jpg

Focus veranderd, rook nog wat aangepast en wat met textures lopen spelen. Ik denk dat ik het hiermee voor gezien hou. Tenzij iemand een hele goede tip voor rook heeft ;)

[ Voor 14% gewijzigd door WhizzCat op 05-01-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op 05 januari 2003 @ 12:15:
[...]

Netjes gemaakt! Ik heb al eerder zo'n ring gezien.... maar die was gemaakt door Handige_Harry, ook erg mooi.
Is die inscriptie een bumpmap? En hoe heb je de belichting op de ring zo gekregen, allemaal lampen er rondom erop gericht?
Ik zal eens zoeken naar die ring van Handige_Harry, ik ben benieuwd hoe hij 'm gemaakt heeft.

De inscriptie is inderdaad een (20% diep) bumpmap (gemaakt met Tengwar fontje).

Belichting met een spot (links achter, dichtbij) en een omni (rechts achter, ver).
De spottarget beweegt niet mee, dus in de anim zie je dat een beetje. Wil ik nog een keer aanpassen (target mee laten lopen is niet mooi, dus ik weet nog niet hoe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 16:43
Ik heb ook ooit eens zo'n ring gemaakt. link.

Hier is weer een update van mijn Stone Golem:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vrijd000/contest6wip.jpg.

Ik moet nog behoorlijk wat sleutelen aan de textures. Laat staan aan de omgeving :)

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14254

WhizzCat schreef op 05 januari 2003 @ 12:38:
[...]

[afbeelding]

Focus veranderd, rook nog wat aangepast en wat met textures lopen spelen. Ik denk dat ik het hiermee voor gezien hou. Tenzij iemand een hele goede tip voor rook heeft ;)
Ik vind't zonder de focus veel mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Anoniem: 14254 schreef op 05 januari 2003 @ 13:31:
[...]

Ik vind't zonder de focus veel mooier :)
Okay, dat mag uiteraard :)

Kun je me ook vertellen waarom? Misschien dat ik daar dan nog eens wat mee kan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
WhizzCat schreef op 05 January 2003 @ 13:39:
[...]

Okay, dat mag uiteraard :)

Kun je me ook vertellen waarom? Misschien dat ik daar dan nog eens wat mee kan doen ;)
Ik vind die met de focus op de vulkaan mooier. Die legt het accent op de berg en niet op het water/lava aan de voorkant waar iedereen de hele tijd over struikelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48527

RunaR schreef op 05 January 2003 @ 13:21:
Ik heb ook ooit eens zo'n ring gemaakt. link.

Hier is weer een update van mijn Stone Golem:
[afbeelding].

Ik moet nog behoorlijk wat sleutelen aan de textures. Laat staan aan de omgeving :)
Wow ... mooi :) .. misschien licht inval uit een andere hoek? .. ( meer van linksvoren )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
tnx whizz ondanks de edits erg duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
[...]
uit vulkanen komt toch zwarte/grijze rook? tip; experimenteer es wat met noise-maps voor de texture van de rook, nu is 't erg 'netjes'.

Zouden we de 1000 posts nog halen in deze thread? Zou grappig zijn, in 3 weken tijd :)

[ Voor 12% gewijzigd door LiToKi op 05-01-2003 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
LiToKi schreef op 05 January 2003 @ 13:51:
[...]
Zouden we de 1000 posts nog halen in deze thread? Zou grappig zijn, in 3 weken tijd :)
Dat halen we wel :)

Worden de finals ergens gehost of wordt er een lijstje met links naar alle finals geplaatst? Een tijdje terug opperde iemand iets over hosting van de finals geloof ik, maar ik kon het niet meer terugvinden en daar zijn volgens mij nog geen reacties op geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:44

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Anoniem: 75059 schreef op 05 januari 2003 @ 13:13:
Ik zal eens zoeken naar die ring van Handige_Harry, ik ben benieuwd hoe hij 'm gemaakt heeft.
Het is handige_harrie

de ring
de inscriptie
Ik ben een Cinema4D'er. Dus geen 3Dmax.

Ik raad je aan om de ring in 2en te splitsen en de binnenkant en buitenkant apart van textures (de inscriptie dus) te voorzien.

Ohja:
ring in de fik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

LiToKi schreef op 05 January 2003 @ 13:51:
[...]

uit vulkanen komt toch zwarte/grijze rook? tip; experimenteer es wat met noise-maps voor de texture van de rook, nu is 't erg 'netjes'.

Ik heb dat geprobeerd, maar dan wordt het ontzettend donkere rook, ik snap er nl. geen ruk meer van, mun hele rook map is verkloot zo langzamerhand, maar ik zal eens kijken, misschien dat er met een particle age map nog wat leuke dingen te doen zijn :) Tnx (die 1000 posts gaat wel lukken btw.)
RunaR schreef op 05 January 2003 @ 13:44:
[...]

Ik vind die met de focus op de vulkaan mooier. Die legt het accent op de berg en niet op het water/lava aan de voorkant waar iedereen de hele tijd over struikelde.
Jah, dat denk ik dus ook, het voorste licht is ook lang zo rood niet meer, achterste ook niet trouwens, zodat het water ook water blijft.

[ Voor 3% gewijzigd door WhizzCat op 05-01-2003 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-02 19:07

Ghost

Phasma Ex Machina

Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt ben ik gestopt met de contest. Inspiratie op... 2bad. Misschien volgende contest. Succes iedereen verder (voor wat het nog waard is voor een dag :D)

When in doubt, press some random buttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Oh jah, als iedereen mij zun wip final wil sturen (zie profiel) gelieve dan even "3d contest" in het onderwerp te zetten ivm. outlook regels en crap enzo :) tnx

[ Voor 9% gewijzigd door WhizzCat op 05-01-2003 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
Laatste wip is nu officieel mijn final geworden http://hopovic.dingojunct.../kabouterskring6_1024.jpg.

Whizzcat Ik heb hem gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

fatbenny schreef op 05 January 2003 @ 14:21:
Laatste wip is nu officieel mijn final geworden http://hopovic.dingojunct.../kabouterskring6_1024.jpg.

Whizzcat Ik heb hem gemaild.
Ik heb het gezien. Tnx, maandagavond/dinsdagochtendvroeg staan ze op inet, adres vermeld ik zowel in mun sig als nog eens in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
WhizzCat schreef op 05 januari 2003 @ 14:12:
Oh jah, als iedereen mij zun wip final wil sturen (zie profiel) gelieve dan even "3d contest" in het onderwerp te zetten ivm. outlook regels en crap enzo :) tnx
Wil je mijne ook? En als je ja zegt weet je zeker dat je hem wil? Want dan stuur ik m wel denk ik :?

Oh wacht en hier nog een wip. En bedankt voor het kijken he. Is gemaakt in cinema 4d trouwens. Ik weet ik bak er geen snars van maar ja lifes a bitch he...
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=39685
je mag best commentaar geven hoor

[ Voor 29% gewijzigd door YaeX op 05-01-2003 14:41 . Reden: plaatje moet dabei ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

YaeX schreef op 05 januari 2003 @ 14:38:
[...]

Wil je mijne ook? En als je ja zegt weet je zeker dat je hem wil? Want dan stuur ik m wel denk ik :?
Als jij mee wil doen met jouw final, dan ja, stuur maar op, als je niet mee wil doen, stuur em dan niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
Hoe groot moet de final render zijn. Want ik zag dat 'n paar 1024×768 deden maar moet dat? Of mag je ook andere resoluties. Of moet je eigenlijk een andere resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

YaeX schreef op 05 January 2003 @ 15:32:
Hoe groot moet de final render zijn. Want ik zag dat 'n paar 1024×768 deden maar moet dat? Of mag je ook andere resoluties. Of moet je eigenlijk een andere resolutie?
Kijk maar, 1024x768 is goed, 1600x1200 is ook goed..., alles is goed, zolang het maar onder de 3 mb blijft :)

[ Voor 9% gewijzigd door WhizzCat op 05-01-2003 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Spijt me, je had juist laatst een SeM topic over iemand die dezelfde naam met een 'y' had, vandaar dat ik het nu fout doe...

btw, voor de afbeelding van je tekst word ik gevraagd in te loggen...
Verder een _/-\o_ ring... belichting is prachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
[...]

Wat je doet voor een glow is het volgende: Je selecteert een object en vraagt de Properties op. Daar kan je ergens links onder in een Object Channel instellen. Die geef je een nummer, 1 bv. Daarna ga je naar Rendering -> Effects en kun je een "Lesn Effects" toevoegen. Dat doe je dus. Dan kun je in dat sub rollout venster een Glow selecteren. Als je dan wat naar beneden scrollt zul je 2 tabbladen zien. Als je naar het 2e tabblad gaat kun je Object Channel aanvinken en daar het corresponderende nummer opgeven.

Op het eerste tabblad kun je dan je glow naar wens instellen. (Tip: de Interactive vinkboxding is erg makkelijk, dan kun je instant je verandering zien ;) )

edit: hoop dat dit een beetje duidelijk is :)

edit2: ze komen hier bij bosjes uit de lucht vallen, die edits :D

[afbeelding]
hoe heb je die bliksem zo gekregen? ik ben la 2 weken opzoek naar een tutorial,
maar het enige wat ik kan vinden zijn van die plugins die 200dollar kosten...
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:44

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Dark Blue schreef op 05 januari 2003 @ 18:27:
Spijt me, je had juist laatst een SeM topic over iemand die dezelfde naam met een 'y' had, vandaar dat ik het nu fout doe...
Ja dat was 'handige harry', vreemd verhaal, hij schijnt nu te zijn gebanned :?
btw, voor de afbeelding van je tekst word ik gevraagd in te loggen...
Verder een _/-\o_ ring... belichting is prachtig :)
Jah klopt was ik vergeten van dat inloggen, hoewel een account op renderosity nooit weg is :). En dank voor comment on ring :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

ixl85 schreef op 05 January 2003 @ 18:49:
[...]

hoe heb je die bliksem zo gekregen? ik ben la 2 weken opzoek naar een tutorial,
maar het enige wat ik kan vinden zijn van die plugins die 200dollar kosten...
;(
nou, dat doe ik met een plugin van bryce. De achtergrond is dus gesoept.

edit: mun ramplank ligt te drogen. sorry voor de korte repley. kan nauwlijks tikken

Zo ff een andere opgesnord. Ik gebruik dus de KPT filters 5, 6 en 7 voor photoshop en dan zet ik in de envirement map dat ie die als achtergrond moet meerenderen. Ik maak de bliksem dus niet in max zelf :)

[ Voor 32% gewijzigd door WhizzCat op 05-01-2003 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:34
Ik zit nu met een gigantisch probleem: m'n PC is gecrasht en wil op geen enkele manier meer opstarten!! :'(
Ik vrees dat ik XP opnieuw moet installeren en die heb ik pas morgen op z'n vroegst.
Is er misschien iets te regelen dat ik mijn final wat later inlever? Ik kan 'm nu nergens renderen! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
maikel schreef op 05 January 2003 @ 20:53:
Ik zit nu met een gigantisch probleem: m'n PC is gecrasht en wil op geen enkele manier meer opstarten!! :'(
Ik vrees dat ik XP opnieuw moet installeren en die heb ik pas morgen op z'n vroegst.
Is er misschien iets te regelen dat ik mijn final wat later inlever? Ik kan 'm nu nergens renderen! :'(
dat is echt verrot :(, je moet hem volgens mij voor maandagavond 24.00 uur inleveren, lukt dat ook niet? Ik ben bang dat het niet uitgesteld kan worden ivm met stemmen etc.

Loopt verder iedereen op schema en wie leveren er allemaal nog een final in?

[ Voor 4% gewijzigd door fatbenny op 05-01-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Mijn final...
Afbeeldingslocatie: http://darkblue.homeftp.net/fantasyfinal_small.jpg
klik voor 1024x768

Even Whizzcat gaan mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51144

Afbeeldingslocatie: http://www.top90.nl/upload/2003-01-05moriaentrancesilverstreamklein.jpg

mijn final voor deze contest dan maar, heb helaas niet veel tijd meer gehad om hem nog beter te maken dat komt ooit nog wel een keer maar zo heb ik toch een inzending deze contest.

moet ik nog verder mijn final render naar iemand toemailen of zo of is hier submitten genoeg? (tis ook maar mijn eerste keer dat ik mee doe en ik kon het zo snel niet terug vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

maikel schreef op 05 January 2003 @ 20:53:
- op welke PC werk je nu? Kun je de harddisk van je kapotte pc snel even aan deze bak hangen, je max file eraf rippen en hem naar iemand mailen? er zal vast wel iemand zijn om hem te renderen?
- heb je 2 verschillende geheugenreepjes in je bak die altijd prima samen hebben gewerkt? Haal de laatst bijgeplaatste eruit en start dan eens op... die reepjes kunnen van de ene op de andere dag mekkeren over incompatibiliteit!
- als je een wip hebt, en er moet nog een achtergrond achter (een lucht oid, of de ene WIP in de andere gesoept, gooi maar op en zeg wat je wilt, ik soep het wel aan elkaar. Gewenst resultaat kan ik niet garanderen...maar tis wat.

SilverStream: mail WhizzCat even je final, niet groter dan 500 kb geloof ik.
En vermeld goed je nickname enzo. Btw, het is niet per sé nodig maar hij komt dan bij op een site te staan.

[ Voor 12% gewijzigd door Dark Blue op 05-01-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
Dark Blue schreef op 05 January 2003 @ 21:08:
[...]

- op welke PC werk je nu? Kun je de harddisk van je kapotte pc snel even aan deze bak hangen, je max file eraf rippen en hem naar iemand mailen? er zal vast wel iemand zijn om hem te renderen?
- heb je 2 verschillende geheugenreepjes in je bak die altijd prima samen hebben gewerkt? Haal de laatst bijgeplaatste eruit en start dan eens op... die reepjes kunnen van de ene op de andere dag mekkeren over incompatibiliteit!
- als je een wip hebt, en er moet nog een achtergrond achter (een lucht oid, of de ene WIP in de andere gesoept, gooi maar op en zeg wat je wilt, ik soep het wel aan elkaar. Gewenst resultaat kan ik niet garanderen...maar tis wat.

SilverStream: mail WhizzCat even je final, niet groter dan 500 kb geloof ik.
En vermeld goed je nickname enzo. Btw, het is niet per sé nodig maar hij komt dan bij op een site te staan.
Ik werk nu op een andere, trage PC. Ik kan wel bij de file komen, maar ik wilde er eigenlijk nog wat aan doen vandaag omdat ie nog niet af is.
En ik gebruik Maya, dus dan is het aantal personen die 'm kan renderen al gelijk een stuk minder.
Wat dat geheugen betreft: ik heb er 1 DIMM van 512MB in zitten en die heeft altijd perfect gewerkt.
Het probleem ontstond nadat ik vanmiddag m'n video-drivers wilde updaten. Toen moest ie opnieuw opstarten en dat deed ie niet meer. :'(
Ik heb ook al een keer een hoop hardware uit die PC gehaald, maar dat maakte ook geen verschil.
Ik vogel nog wel even verder en desnoods installeer ik gewoon Windows 2000.
Maar in ieder geval bedankt voor je hulp. Mocht het nog nodig zijn, dan laat ik het wel even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja, bij mij loopt pc vast TIJDENS renderen, ga morgen op me broers pc final render geven, maar kan ik tussentijd niet kijken hoe de rest eruit ziet :/ ach, het is niet geweldig..maar tis iets, :P morgen zie je me brakke final

btw , ik doe waarschijnlijk niet mee aan volgende contest, ik wil flink wat tutorials gaan volgen, en wat leuks maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik plaats mijn final morgen middag - er staat nog een pc op te kauwen namelijk :). En hoe is het, moet ik 'm dan ook nog aan iemand mailen en komen de finals allemaal nog op een website te staan, of moetten de mensen die willen stemmen alle pagina's uit deze thread nog een keer doorlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68580

school bleek zoals wel vaker een vertragende factor, dus ik zal mn plaatje nie kunne afmake (volgende keer 4 weke? ;) ) maja, zon contest tijdes de feestdagen zorgt al meteen voor weinig tijd en das wel jammer bij zon onderwerp :(
succes voor de rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
Anoniem: 13071 schreef op 05 January 2003 @ 21:32:
Ik plaats mijn final morgen middag - er staat nog een pc op te kauwen namelijk :). En hoe is het, moet ik 'm dan ook nog aan iemand mailen en komen de finals allemaal nog op een website te staan, of moetten de mensen die willen stemmen alle pagina's uit deze thread nog een keer doorlopen?
Iedereen mailt zijn final naar Whizzcat (bastiaanv@home.nl), hij zet ze op een site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Alle finals komen, mits ingezonden, op een pagina te staan. Die pagina wordt gehost door WhizzCat, en daar moet je ook je e-mail droppen:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/34708/AAAAE6/000000
Ik geloof voor half zes morgenochtend. Doe je dat niet, geen ramp, maar dan staat ie er niet bij, en moet je hem hier nog als final posten, wil je dat mensen toch de moeite nemen er naar te kijken...

fatbenny, plaatje uit profile is maybe handiger, of zet er wat spaties tussen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Dark Blue op 05-01-2003 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
Ik zie hier mooie dingen voorbij komen, maar ik mis de "groten" die de vorige keer wel actief meededen. In 't begin liep dit topic wel lekker, maar de laatste paar weken.... Hopelijk wordt er vandaag en morgen nog een hele boel stuff gepost :)

Hier m'n final. Misschien doe ik er nog iets aan, als iemand misschien nog wat kritiek heeft, post 't gerust, dan kijk ik of ik er nog wat aan kan doen. Ik heb een blur toegevoegd, maar 't wilde niet echt lukken, vandaar dat ik het effect bewerkt heb.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/fantasy_final_01_klein.jpg

@Whizzcat: leuke bedoeling, een pagina maken waar alle finals opstaat, maar om daarvoor eerst jou een mailtje te sturen keur ik eigenlijk niet goed, kun je ze in het vervolg (?) niet zelf van dit topic halen. Niet dat het zoveel moeite is, maar als je dat niet hebt gelezen, of je nogal wat problemen hebt met het versturen van grotere bijlages ben je eigenlijk al uitgesloten van de contest, en da's eigenlijk zonde.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Had vanmorgen een flauwe ingeving, dus hier i.p.v. die andere dingen, mijn final. Zie 't als een grapje :)

[img=500,500]url=http://members.home.nl/a.proost/tiny.jpg[/img]
clickable voor 1000x1178

Voor de heidenen die de film niet kennen (:/), Gandalf moest bij de ingang van de mijnen van Moria een raadsel oplossen "say friend and enter"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

LiToKi schreef op 05 januari 2003 @ 22:32:
Had vanmorgen een flauwe ingeving, dus hier i.p.v. die andere dingen, mijn final. Zie 't als een grapje :)

[afbeelding]
clickable voor 1000x1178
LOL ! ;)
erg cool
je moet de de letters Moria en het pijltje eignelijk nog neon-style laten oplichten. :P

[ Voor 28% gewijzigd door mpegernie op 05-01-2003 22:35 ]

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Hahaha, litoki gaaf man :) . Ok, hier mijn final, deze bestaat eigenlijk met 2 renders, komt omdat als ik die stralen (lens effect, glow en ray) groter maakt, dan vielen ze ook naar de camera toe en door sommige palen heen wat hem lelijk maakte, daarom is de onderkant een aparte render en de bovenkant, en heb ik de 2 goede kanten ff met ps bij elkaar gezet :) .

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/HeartofStoneFinal.jpg

Had er nog heel graag een persoon bij gezet, maar helaas, met gebrek aan tijd niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
wel zonde van die andere, daar zul je ook wel lang bezig mee zijn geweest :/
Wel een typische schaduw, met die lamp die niet meewerkt zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
frim schreef op 05 January 2003 @ 22:48:
wel zonde van die andere, daar zul je ook wel lang bezig mee zijn geweest :/
Wel een typische schaduw, met die lamp die niet meewerkt zeg maar :)
nee hoor :)

en huh? schaduw? van wie/wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 06-07 19:36
LiToKi schreef op 05 januari 2003 @ 22:51:
[...]

nee hoor :)

en huh? schaduw? van wie/wat?
schaduw van je mannetje..
klopt idd niet :) hij heeft de schaduw voor zich en de lamp ook..
maar idd het is mischien leuker als je Moria laat oplichten
zoals zo'n cartoon neon ding

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb WizzCat's opmerking nog eens opgezocht, en het gaat om dinsdag-ochtend half-6 - dat komt me ook beter uit moet ik zeggen...
oh trouwens, als hier een lijst met finals komt te staan of iedereen stuurt zun final naar mij toe, wil ik wel weer zorgen dat ze dinsdagochtend tegen 6:30 allemaal op Inet staan, net zoals bij de vorige webstrijd (Ik moet toch om 8:30 op school zijn, dus wat vroeger kan geen kwaad )

Als Litoki dat teminste een goed idee vindt
Nog één vraag dan: wat is of wordt de URL van die site? (bij 'Inet' dacht ik aan een hosting-plekkie zodat de finals niet de volgende dag al offline zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

feliz 2003!
keb het ff snel doorgekeken (plaatjes) en zag er leuk uit :)
om toch iets te kunnen tonen (al me finals die ik gepost heb hier vond ik zelf niet af :P ) probeer ik me tovenaartje nog ff af te krijgen, daarvoor heb ik wel een vraagje aan Litoki's gandalf, die ik erg goed gelukt vind. Jouw 'robe' valt realistisch goed over je 'body', als ik me dynamics probeer uit te laten rekenen duurt het echt en0rm lang en crasht zoms zelfs, terwijl de polys wel meevallen, ik gebruik reactor...
plz help :)?

[ Voor 4% gewijzigd door Allochtoon op 05-01-2003 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lord_Mithril schreef op 05 January 2003 @ 22:53:
[...]

het maanlicht zorgt voor de schaduw voor em :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48527

LiToKi schreef op 05 januari 2003 @ 22:32:

[afbeelding]
clickable voor 1000x1178

Voor de heidenen die de film niet kennen (:/), Gandalf moest bij de ingang van de mijnen van Moria een raadsel oplossen "say friend and enter"...
Geweldig ... je hebt mijn stem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Lord_Mithril schreef op 05 januari 2003 @ 22:53:
[...]

oh zo 8)7

En vanuit max z'n oogpunt klopt wel, de maan geeft een veel feller licht dan de lamp, vandaar dat je alleen een flauw geel schijnsel ziet en weinig schaduw van de lamp. Maar misschien lijkt 't wel niet te kloppen :) weet ik 't :)

Neon, tja, dan moet ik of gaan photoshoppen of opnieuw renderen en glow goed in te zien stellen, nee dit is echt de final, foutjes erin of niet...
Allochtoon schreef op 05 januari 2003 @ 22:54:
feliz 2003!
keb het ff snel doorgekeken (plaatjes) en zag er leuk uit :)
om toch iets te kunnen tonen (al me finals die ik gepost heb hier vond ik zelf niet af :P ) probeer ik me tovenaartje nog ff af te krijgen, daarvoor heb ik wel een vraagje aan Litoki's gandalf, die ik erg goed gelukt vind. Jouw 'robe' valt realistisch goed over je 'body', als ik me dynamics probeer uit te laten rekenen duurt het echt en0rm lang en crasht zoms zelfs, terwijl de polys wel meevallen, ik gebruik reactor...
plz help :)?
Ik heb geen dynamics bij de Gandalf 2 gebruikt, bij die Gandalf van een paar pagina's terug wel, en daarvoor heb ik simcloth gebruikt, leek mij makkelijker werken van reactor... is een gratis plugin van www.chaosgroup.com. Gewoon een lijf modellen, kleren modellen, lijf op 'deflector' zetten, kleren op 'cloth' en "off you go". :)

[ Voor 42% gewijzigd door LiToKi op 05-01-2003 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

damn, is het echt zo gemakkelijk :P ik dacht heel nonchalant van dat die cheap plugin geen fluit waard was, hehe thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
ej, Allochtoon, weer terug van vakantie? Zou wel nog ff iets in elkaar knutselen als ik jou was. Je ziet aan Litoki's final hoe je heel snel toch iets moois af kunt leveren. Ok, je mag dan geen Litoki heten maar toch

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

FINAL: Greathall of Moria

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/GreathaLLLLLL.jpg
clickable voor groter.

ik heb er niet echt verder aan gewerkt dus ik hou dit maar op mijn final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
hmm nog geen final mij, er moet nog hoop aan gebeuren, udate dan maar weer, en morgen vroeg stoppen met werken :P en dan snel naar huis om het af te maken, niet dat het uitmaakt want hiermee gooi ik toch geen hoge ogen, maar gewoon omdat ik het leuk vind om te doen.

Afbeeldingslocatie: http://thamar.bitfactory.nl/posts/minichinatownsmall.jpg
klik voor een vergroting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Anoniem: 13071 schreef op 05 januari 2003 @ 22:53:
Ik heb WizzCat's opmerking nog eens opgezocht, en het gaat om dinsdag-ochtend half-6 - dat komt me ook beter uit moet ik zeggen...

[...]

Nog één vraag dan: wat is of wordt de URL van die site? (bij 'Inet' dacht ik aan een hosting-plekkie zodat de finals niet de volgende dag al offline zijn)
Hosting, erg goed, ze komen op mun member space van @sloom te staan dus ze zijn zeker nog wel te bewonderen :)

Trouwens, LiToKi, jij handelt de puntentelling af neem ik aan?

edit: het kan zijn dat ik de kwaliteit ietsje downsample (blijft min. 80%) om iets ruimte te besparen omdat we denk ik een heleboel deelnemers hebben en mijn websapce niet oneindig groot is (ik kan maar 12 meg of zo kwijt, maar dat moet wel lukken)

[ Voor 20% gewijzigd door WhizzCat op 06-01-2003 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69056

Hehehe Litoki die is echt zwaar leuk. En zo uit het niets zonder wips vantevoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
M'n PC doet het spontaan weer! Ik weet niet wat ie had, maar hij doet het dus weer. :)
Nog gauw even wat aan m'n 3D-werk gedaan want ik had nogal wat in te halen.
Zie hier het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.amelsfort.nl/images/fantasy/scene1_perspShape_tmp.jpg

Ik hoop er morgen nog wat aan te kunnen doen. Maar zo niet, dan is dit mijn final.

[edit]
Plaatje komt zo: hij is nog aan het renderen.
Vandaar dat ik ook nog niet weet hoe het eruit komt te zien. Ik ben bang dat het nog niks is en dat ik morgen nog het een en ander moet doen.
Ik ga vast slapen, ik zie morgen het resultaat wel. :Z

[ Voor 31% gewijzigd door maikel op 06-01-2003 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53023

Damn.. er zitten nu echt vreselijk goede bij.. :9~

Mag je als je niet meedoet ook stemmen?
(is niet echt duidelijk uitgelegd in de startpost, imho)

Zal wel erg moeilijk gaan worden om hier een keuze uit te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70375

ok dit is mijn FINAL, het is gandalf zijn hol maar alle potten, pannen en tovenaars spullen zijn op magische manier verdwenen :) .Een echt fantasy mysterie

Afbeeldingslocatie: http://home.planetinternet.be/~maaver/eindwerk/jpg/update-tovenaar.jpg

offtopic:
ps: de voortgang hiervan zal na deze contest te volgen zijn op "post hier je 3d stuff maar weer" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 16:43
LiToKi schreef op 05 January 2003 @ 22:32:

[afbeelding]
clickable voor 1000x1178

_O_

Jij bent echt geniaal :)

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53023 schreef op 06 januari 2003 @ 02:23:

in elk ander contest is dit niet het geval geweest, dus ik neem aan dat dit nog steeds niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53023 schreef op 06 January 2003 @ 02:23:

Denk het niet, anders zou iemand met de meeste "vrienden" de meeste stemmen kunnen krijgen :)
inquestos schreef op 05 January 2003 @ 23:11:
ej, Allochtoon, weer terug van vakantie? Zou wel nog ff iets in elkaar knutselen als ik jou was. Je ziet aan Litoki's final hoe je heel snel toch iets moois af kunt leveren. Ok, je mag dan geen Litoki heten maar toch
Litoki is gek in zijn hoofd 8)7

ik wil ook zo gek zijn :'(

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 38587 op 06-01-2003 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Zitten zeker weer mooi plaatjes tussen.
Mijn final komt vanavond. Ben nog steeds bezig met de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72246

maikel schreef op 06 januari 2003 @ 02:08:
M'n PC doet het spontaan weer! Ik weet niet wat ie had, maar hij doet het dus weer. :)
Nog gauw even wat aan m'n 3D-werk gedaan want ik had nogal wat in te halen.

Ik hoop er morgen nog wat aan te kunnen doen. Maar zo niet, dan is dit mijn final.

Ik ga vast slapen, ik zie morgen het resultaat wel. :Z
Hé maikel, ziet er lekker uit hoor. Kan je mij es vertellen hoe je die bladeren van die boom gemaakt hebt? met een opacity map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/kasteel_12.jpg

Er is helaas niet veel meer aan toegevoegd, heb er geen tijd voor gehad.

m'n final dus :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
Anoniem: 72246 schreef op 06 January 2003 @ 10:44:
[...]

Hé maikel, ziet er lekker uit hoor. Kan je mij es vertellen hoe je die bladeren van die boom gemaakt hebt? met een opacity map?
Die blaadjes heeft Maya gedaan. :)
Met de PaintFX kun je een lijn maken en daarbij opgeven hoe vaak die splitst, de lengte, de splits-hoek, texture, breedte, etc.
Vervolgens kun je daar weer 'branches' bij opgeven: aantal, splits-hoek, breedte, etc. En daar kun je dan weer 'twigs' voor opgeven en vervolgens nog 'leaves'.
Het resultaat is dus vaak wel enigszins hetzelfde.

Bij mijn boom heb ik eerst een cilinder gemaakt zodat ik daar ook het gezicht in kan maken. Wat nu de takken zijn, zijn eigenlijk een aantal losse bomen. Op die manier kwam het geheel veel mooier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Anoniem: 70375 schreef op 06 January 2003 @ 02:42:
ok dit is mijn FINAL, het is gandalf zijn hol maar alle potten, pannen en tovenaars spullen zijn op magische manier verdwenen :) .Een echt fantasy mysterie

[afbeelding]

offtopic:
ps: de voortgang hiervan zal na deze contest te volgen zijn op "post hier je 3d stuff maar weer" :P
Erg mooi gedaan leuk gemoddelled en erg goed getextured. Ik heb alleen een "minder positieve" opmerking. Die bakstenen die halfrond de haard zitten zit geen cement tussen. Die steken dus allen afzonderlijk uit de muur en zo ook rond het raam.
De rest alleen maar wow.... vooral dat hout ziet er zo goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 70375 schreef op 06 januari 2003 @ 02:42:

[afbeelding]

offtopic:
Mooi gerenderd! Maar als er fel licht is, in jouw geval van buiten (of waar dan ook dat witte licht vandaan komt), heb je scherpe schaduwen, en nu heb je alleen maar diffuse... verder geen aanmerkingen, netjes :).

[ Voor 3% gewijzigd door LiToKi op 06-01-2003 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70375

LiToKi schreef op 06 januari 2003 @ 10:59:
[...]

Mooi gerenderd! Maar als er fel licht is, in jouw geval van buiten (of waar dan ook dat witte licht vandaan komt), heb je scherpe schaduwen, en nu heb je alleen maar diffuse... verder geen aanmerkingen, netjes :).
Ja, eigelijk is dit alleen maar een tussenrender, dat licht is gemaakt in photoshop om het toch een beetje leuk te maken :) ,de belichting is gewoon simpel brazil skylight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 06-07 19:36
Mijn Final kunnen jullie vandaag rond 11 uur verwachten ;)
ja ik weet t nogal last minute maar draken hoofden zijn net als draken..
ze werken niet mee :/

maar ik zie al erg mooie dingen staan.
zeker die van Dark Blue.. damn die is mooi :9~

[ Voor 23% gewijzigd door LordMithril op 06-01-2003 12:52 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Cyb-ymer
ROela!!!! Echt vet! Jammer dat je de inventaris niet optijd af kon hebben! Ik ga em volgen!

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-06 14:11
ah fuck en nu pas krijg ik een leuk idee *lol*

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
Justice schreef op 06 January 2003 @ 13:07:
Hahaha. Ik weet niet hoe snel je kunt modellen, maar het is te halen misschien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Justice schreef op 06 januari 2003 @ 13:07:
je hebt nog een halve dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
Tham schreef op 06 January 2003 @ 00:07:
hmm nog geen final mij, er moet nog hoop aan gebeuren, udate dan maar weer, en morgen vroeg stoppen met werken :P en dan snel naar huis om het af te maken, niet dat het uitmaakt want hiermee gooi ik toch geen hoge ogen, maar gewoon omdat ik het leuk vind om te doen.

[afbeelding]
klik voor een vergroting
Ziet er goed uit, zit veel werk in, zie je zo. Alleen is het jammer dat het niet echt tastbaar is, ik weet niet of het opzettelijk is gedaan, maar anders zou je misschien nog iets aan de belichting en texturing kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 63976 schreef op 06 January 2003 @ 13:24:
[...]

je hebt nog een halve dag :)
tijjjjddd zat >:) :p

ik vind dat stijltje van tham wel koel, dat moria van dark_phoenix vind ik ook wel geslaagd... die van dark_blue is ook mooi gelukt, zeker voor vue d'esprit.

en voor whizz; ja ik handel de beoordeling af, wordt een hele kluif nog als iedereen vandaag nog met een final komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vanaf hoelaat kunnen we gaan stemmen?
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.