[3D] Contest v6 - Fantasy Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 5.325 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

post 1000 dan ook maar meteen

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 63976 op 06-01-2003 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13071

Mijn final!

1024x768-versie gemailt aan Wizzcat (en hier te zien)

Afbeeldingslocatie: http://maarten.drupsteen.com/cg/attic-01-800.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:33
Anoniem: 13071 schreef op 06 January 2003 @ 15:11:
Mijn final!

[afbeelding]
Kewl !!

zat ff op je site te surfen...

die pastorie woning... is dat die aan de groenedijk staat???

Daar kom ik elke dag langs :D

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

phat draX :) heb jij toevallig ook vroeger gelevel designed voor gamez?
http://members.lycos.nl/ducados/got/gandalf.avi

is een korte anim om de cloth te testen, aan de experienced onder ons.. hoe haal ik dat geblokte weg? meshsmooth en collapsen helpt totaat niet en ik ben vergeten hoe ik het weggehaald had :/

[ Voor 46% gewijzigd door Allochtoon op 06-01-2003 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

mn final ( nog lang nie klaar maar vanwege tijdgebrek me final :X )

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/tweakers_hymz_final.jpg

hopen dat ik met de volgende contest meer tijd heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:19

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Allochtoon schreef op 06 January 2003 @ 15:16:
phat draX :) heb jij toevallig ook vroeger gelevel designed voor gamez?
http://members.lycos.nl/ducados/got/gandalf.avi

is een korte anim om de cloth te testen, aan de experienced onder ons.. hoe haal ik dat geblokte weg? meshsmooth en collapsen helpt totaat niet en ik ben vergeten hoe ik het weggehaald had :/
nooit geweten dat gandalf gay was ;)

ziet er goed uit BTW

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Anoniem: 41017 schreef op 06 januari 2003 @ 15:25:

[afbeelding]

Ik heb em opgeslagen en in mun 3d contest mapje gezet :)

Ik zet morgen de wekker op 6 uur (moet 7:30 trein) en dan druk ik het, als het past :P , allemaal op het web :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Anoniem: 13071 schreef op 06 januari 2003 @ 15:11:
Mijn final!

[afbeelding]
wow! _/-\o_

Vooral de belichting is ERG sterk gedaan. Kewl man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 06-07 07:21
Mijn final!

[afbeelding]
Meui! Wil niet als een zeurpiet overkomen, maar da's toch een model waar je al aan bezig was VOOR deze contest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48983

Anoniem: 41017 schreef op 06 January 2003 @ 15:25:

[afbeelding]

Lijkt ergend op... *kuch*LOTR the game *kuch* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48983

Oeps dubbelpost, mij excuses!

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 48983 op 06-01-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

goed gezien litoki, ik denk ik hou me mond maar, anders ben ik weer de zwarte piet ;)

trouwens litoki, die clothplugin doet opzienbarend relatief snel en goed werk :)
int begin wat crashes gehad maar je moet ff de juiste waarden proberen te vinden, echt een meesterlijke plugin, iemand trouwens iets leuks ooit gedaan met metaballs,?

[ Voor 60% gewijzigd door Allochtoon op 06-01-2003 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48983 schreef op 06 januari 2003 @ 15:52:
[...]

Lijkt ergend op... *kuch*LOTR the game *kuch* :P
dunno, keb dat spel nooit gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

hymns, ik zie dat je de brug fluffyer hebt gemaakt, gj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10-2023
Damn.. ik was gister bezig met mn 3d plaatje je weet wel die lelijke tovenaar viel de stroom uit hier in huis. En dus het laatste niet opgeslagen. Niet fijn... Maar gelukkig heb ik er nog wel een render van maar die is niet echt zo mooi maar goed dat wordt mijn final maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1139

Ey.. Wat wordt de nieuwe contest?? Ik wil meedoen.. :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:12

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Laten we maar eerst de uitslag afwachten :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 12-06 13:33
LiToKi schreef op 05 January 2003 @ 22:32:
Had vanmorgen een flauwe ingeving, dus hier i.p.v. die andere dingen, mijn final. Zie 't als een grapje :)

[afbeelding]
clickable voor 1000x1178

Voor de heidenen die de film niet kennen (:/), Gandalf moest bij de ingang van de mijnen van Moria een raadsel oplossen "say friend and enter"...
kun je die ook een keer maken met een hoogte van 1024 (inclusief zwarte randjes)

nu past ie net niet mooi op m'n desktop (alleen overdwars :P)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:33

Alpine

Twisted animator

Ik doe deze dan maar:
Afbeeldingslocatie: http://slootweg.op.het.net/images/treeoflifefinal.jpg
Super lelijk....

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

ik vind em juist wel origineel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 06 January 2003 @ 15:49:
[...]

Meui! Wil niet als een zeurpiet overkomen, maar da's toch een model waar je al aan bezig was VOOR deze contest?
Ik ben exact op de 16e begonnen, maar dat is toeval: ik heb bij m'n eerste WIP hier geschreven dat ik niet speciaal voor dit toppic ben begonnen, dat 't gewoon een proj. voor de lol was. Als me dat van deelname uitsluit moet met maar niet op me moet stemmen, maar dan vallen de school-projecten ook af lijk me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48527

Allochtoon schreef op 06 January 2003 @ 16:22:
ik vind em juist wel origineel
Indd ... beetje abstract ;) .. wd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Mijn final!

[afbeelding]
Wow die is echt mooi, hij staat nu bij mij als background :)
Hou wel van die surrealistische tekeningen.

(heb je misschien ook een 1200x1600 versie?)

[ Voor 6% gewijzigd door Horus op 06-01-2003 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Horus schreef op 06 januari 2003 @ 16:43:
[...]
Wow die is echt mooi, hij staat nu bij mij als background :)
Hou wel van die surrealistische tekeningen.

(heb je misschien ook een 1200x1600 versie?)
Sorry! Ik heb al m'n rekenkracht nu op een Bolfoto van deze scene losgelaten, voor deze contest heb ik 'snel' (zie hieronder) een 1024x768 versie gemaakt. Ik zal wel eens een 1600x1200 maken, als ik weer op vakantie ga :)

Omdat ik na 200 testrenders (en 200x de handleiding gelezen te hebben) geen goed resultaat uit deze complexe scene kreeg, heb ik de volgende techniek bedacht om BruteForce bruikbaar te maken. Mensen die fR kennen (of andere GI-renderers) weten dat BF eigenlijk nooit te gebruiken is door de enorme korrel, maar zeker als je een netwerk hebt is deze nieuwe methode ideaal. Check dit: je maakt een camera die je over 10 of 20 frames een fractie naar beneden beweegt - niet zichtbaar, maar puur dat fR het als een ander plaatje ziet en dus weer anders z'n RH rays neerzet. Deze animatie met relatief lage RH-rays (en zonder effecten, dat kan ook post) duw je via netrender naar je andere pc's, die lekker gaan grazen - zo'n 4 uur per beeldje zegmaar. Aan het eind heb je 20 plaatjes (of 10 als je haast hebt) die je in photoshop over elkaar legt en zodoende een lagere (of geen) noise meer overhoudt. Zo gebruik je al je processors, en weet je dat je optimaal je tijd benut - ga je een avondje weg, zet je de max-server weer aan en je hebt weer een beeldje of twee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Niet om 't een of 't ander, leuke methode hoor, maar is dat niet een beetje overkill? Kan je dan niet gewoon beter een HDRI render maken? Sneller en minder korrelig dan die render van jou nu... of mis ik nu iets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

haha ik wou net bericht posten met "gulp.. overkill :/"

daarnaast heb ik maar 1 snelle pc altijd tot mijn beschikking, drax, wat voor configs heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil niet zeggen dat je iets mist, maar het is voor mij de mooiste ontdekking in GI sinds ....de ontdekking van GI :) Door al je effecten (volume fogs, vuur etc.) als laatste stap te renderen doe je puur GI - en ja, dat is misschien een beetje overkill, maar in plaats van in een keer een bruteforce render met 300 RH-rays, die misschien je PC vier dagen lam legt, werk je nu met meerdere PC's waar je nog wat naast kan doen - als je een keer vast loopt of je moet booten dan kan dat zonder zorgen. Als 300 RH-rays toch te weinig is, render je nog een paar frames tot je tevreden bent.

edit: ik heb twee 1400's, en een 1800+

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 13071 op 06-01-2003 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458

Zo, na de vakantie eindelijk weer internet (lang leve kabel :))! :P
Ben de hele middag bezig geweest om wat ik nog niet gelezen had in dit topic door te lezen (een postje of 600 ofzo 8)7); er zijn veel mooie dingen gemaakt tijdens de vakantie (ik noem Dark Blue's creatie, die van Litoki (that's so you! :)), die golem (van wie was-ie ook weer?), ...). En er is maar weer eens bewezen hoe breed het onderwerp is.

Ik doe officieel zelf ook nog steeds mee, hoewel ik tijdens de vakantie niet veel heb kunnen doen, door werk en het overlijden van m'n opa (wat een werk, zo'n begrafenis organiseren... :/)... Ik dacht trouwens dat de contest maar tot zaterdag duurde, anders was ik vandaag wel aan het klussen gegaan, maar goed...

Dit is wat ik tot nu toe heb kunnen klussen: het zelf ontworpen hoofd van een goblin (losjes gebaseerd op wat brakke bij mekaar ge-Google-de plaatjes van Games Workshop modelletjes (jeweetwel, van Warhammer)): geresized tot < 50%
Afbeeldingslocatie: http://cc8412-a.ensch1.ov.home.nl/~koerhuis/GoT/gobbo_head.jpg

Originele idee was om twee van deze knulletjes te laten hockeyen (of evt Quiddich-en (of hoe schrijf je die sport van Harry Potter)) met het Stormtrooper-hoofd dat ik eerder gemodeled heb (voor deze contest).

Ik ga nog even snel wat met MAX aan het stoeien om er nog een beetje een scene van te klussen (aangezien ik ineens nog tot 0:00 uur blijk te hebben :)), maar omdat we vanavond waarschijnlijk naar LotR2 gaan (eindelijk! :Y)), zal dat niet veel voor gaan stellen...

Ik ben met dit koppie zo behoorlijk tevreden, zeker aangezien dit het eerste hoofd is dat ik ooit met box modeling gemaakt heb (Stormtrooper was met splines) en het goed op de schets lijkt die ik gemaakt had (in tegenstelling tot die Stormtrooper ;)).

* Anoniem: 48458 geht mal wieder an die arbeit... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53023

Anoniem: 63976 schreef op 06 januari 2003 @ 08:03:
in elk ander contest is dit niet het geval geweest, dus ik neem aan dat dit nog steeds niet mag.
Anoniem: 38587 schreef op 06 January 2003 @ 09:30:
Denk het niet, anders zou iemand met de meeste "vrienden" de meeste stemmen kunnen krijgen :)
Ah, nouja jammer dan, zal ik de volgende keer ook maar mee moeten doen.. :)

eens kijken wat voor resultaten ik krijg met Wings en POV-Ray... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mijn final!

[afbeelding]
Cool!! :P
* Scipionyx pakt snel een 3e emmer erbij om die ook vol te kwijlen...

Het lijkt in de weerspiegeling van het water (?) net of de trap enzo doorlopen naar beneden :)

EDIT: * Scipionyx moet beter kijken :)

[ Voor 5% gewijzigd door Scipionyx op 06-01-2003 19:21 . Reden: BETER KIJKEN!! ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-07 12:02
Scipionyx schreef op 06 januari 2003 @ 18:31:
[...]

Cool!! :P
* Scipionyx pakt snel een 3e emmer erbij om die ook vol te kwijlen...

Het lijkt in de weerspiegeling van het water (?) net of de trap enzo doorlopen naar beneden :)
Volgens mij is dat geen water hoor. En loopt het inderdaad ook gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

ik zie zoveel leuke spulletjes, leuke locaties, binnen en buiten, je zou er een leuke animatie van kunnen maken we hebben ook genoeg karakters daarvoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 16:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

hiostu schreef op 06 January 2003 @ 18:39:
[...]

Volgens mij is dat geen water hoor. En loopt het inderdaad ook gewoon door.
Inderdaad, anders zou de weerspiegeling van de trap links ook niet kloppen.

Overigens ben ik het er niet mee eens dat de inzenders die 'een schoolproject' deden, of 'toevallig op dezelfde dag begonnen' wel meedoen, maar ik vind het onsportief om de mensen met veel kans op deze manier snel even pootje te haken.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Dark Blue schreef op 06 January 2003 @ 19:13:
[...]

Inderdaad, anders zou de weerspiegeling van de trap links ook niet kloppen.

Overigens ben ik het er niet mee eens dat de inzenders die 'een schoolproject' deden, of 'toevallig op dezelfde dag begonnen' wel meedoen, maar ik vind het onsportief om de mensen met veel kans op deze manier snel even pootje te haken.
zoveel tijd had ik niet idd, door al dat feestun :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
[...]
Nnndus, conclusie?

Ik vind dat je ze gewoon lekker mag laten meedoen, drax ook met z'n "ben toevallig op dezelfde dag begonnen", 't is toch allemaal voor de lol (nog steeds, altijd zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75059

LiToKi schreef op 06 January 2003 @ 19:46:
[...]

Nnndus, conclusie?

Ik vind dat je ze gewoon lekker mag laten meedoen, drax ook met z'n "ben toevallig op dezelfde dag begonnen", 't is toch allemaal voor de lol (nog steeds, altijd zo)
Hear, hear! Meer plaatjes = meer lol.... en moeilijker kiezen. Die finals van afgelopen dagen zijn super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:44

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Ik doe deze keer niet mee, maar ik vind dat Drax gewoon mee mag doen, zou niet zien waarom; het is zijn eigen werk.

En Drax zei zelf ook zoiets in de trant van:

"Degene die het er niet mee eens is moet maar niet op me stemmen"

Dusz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik ga ook niemand in de wielen rijden. :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Hé allemaal, we houden het wel gezellig hè!!! :P

ff voor de stats, dinsdagochtend voor 6 uur wou ik graag alles binnen hebben. Dan zet ik de url hier neer en kunnen jullie allemaal in volle glorie elkaars werk beoordelen en de puntjes (zie 1e post voor hoe en wat) naar Litoki sturen. :)

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458

We gaan toch naar LotR, dus dan wordt dit m'n final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Anoniem: 48458 schreef op 06 January 2003 @ 20:19:
We gaan toch naar LotR, dus dan wordt dit m'n final.
Downloaded and added :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Whizzcat zal wel boos worden, maar ik wil mijn final veranderen in:
Afbeeldingslocatie: http://hopovic.dingojunction.com/kabouterrace/log/images/logs/kabouterskring7_640.jpg

redenen: ik werd gek van die in mijn ogen te lichte bruine achtergrond en die fletse kabouters of iemand moet nog handige tips hebben, anders stuur ik deze op naar Whizzcat

oh ja, hij is clickable

[ Voor 8% gewijzigd door fatbenny op 06-01-2003 20:41 . Reden: ja ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10-2023
Ey WhizzCat heb je mijne al. Ik heb m n paar uur geleden gemeelt. chello je weet t nie he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

YaeX schreef op 06 januari 2003 @ 20:53:
Ey WhizzCat heb je mijne al. Ik heb m n paar uur geleden gemeelt. chello je weet t nie he.
Dat gele geval van jou heb ik :P

fatbenny, als je er uit bent, stuur maar voor morgenochtend 6 uur ofzo, dan doe ik wel een nieuwe neerzetten (vermeld ff nieuw final 3d contest oid. in je onderwerp, txn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74262

Helaas, ik had graag iets fatsoenlijks afgeleverd. Ook voor de eerste keer... Maar door tijdgebrek ben ik er verder niet aan toe gekomen.
Toch doe ik mee, als ik nu als laatste eindig kan het volgende keer in ieder geval niet slechter.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/fantasy5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Anoniem: 74262 schreef op 06 januari 2003 @ 21:04:
Helaas, ik had graag iets fatsoenlijks afgeleverd. Ook voor de eerste keer... Maar door tijdgebrek ben ik er verder niet aan toe gekomen.
Toch doe ik mee, als ik nu als laatste eindig kan het volgende keer in ieder geval niet slechter.

[afbeelding]
Okay, ik zet em er voor je tussen :)

edit: als iemand plaatje niet kan mailen, stuur dan ff de url naar me door, dan doe ik het zelf wel ff of geef hier aan als je je final post, dat ik em ff zelf moet opslaan, tnx voor de moeite :)

[ Voor 18% gewijzigd door WhizzCat op 06-01-2003 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67484

Wow zitten weer erg mooie dingen tussen ben volgende contest zeker weer van de partij. Ben benieuwd wie de winnaar zal worden van deze contest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

fatbenny schreef op 06 januari 2003 @ 20:34:
Whizzcat zal wel boos worden, maar ik wil mijn final veranderen in:
[afbeelding]

redenen: ik werd gek van die in mijn ogen te lichte bruine achtergrond en die fletse kabouters of iemand moet nog handige tips hebben, anders stuur ik deze op naar Whizzcat

oh ja, hij is clickable
* Tobiaz wordt op een of andere manier stront ziek van die kabouters :+

Maar wel leuk verder hoor B)

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Misschien is het wel leuk om de top-3 mensen een thema in een poll te laten zetten.

Dan hebben we meteen 3 keuzes, en uiteindelijk 1 beslissende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

ey FragNeck, is dit bij toeval? neej toch:D
reg time : Monday 14 August 2000 00:00

btw,offtopic

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

FragNeck schreef op 06 januari 2003 @ 21:33:
Misschien is het wel leuk om de top-3 mensen een thema in een poll te laten zetten.

Dan hebben we meteen 3 keuzes, en uiteindelijk 1 beslissende :)
Vorige contest riepen we allemaal wel wat en maakt de winnar van vorige wedstrijd een poll, lijkt me ook wel leuk voor nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik vind het een goed idee, maar als de winnaar zelf een idee heeft, moet dat natuurlijk meegaan in de poll of gewoon het thema worden.

Een andere goede tip is om regelmatig op LiToKi - en in de toekomst ook drax - in te praten tegen het eind van een contest, denk ik :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Tobiaz schreef op 06 januari 2003 @ 21:38:
ey FragNeck, is dit bij toeval? neej toch:D
reg time : Monday 14 August 2000 00:00

btw,offtopic
mooi he 8) B) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
Oke, eerst idee dan maar: omdat er nog aan deze contest veel mensen mee deden die nog niet heel ver gevorderd waren in max/maya (toch?), is het misschien leuk om het thema Humor te doen. Originaliteit geld hier heel sterk, zodat het wat eerlijker voor alle partijen wordt, en bovendien zijn pics als de gandalf-moria van Litoki bijzonder leuk. Gewoon een voorstel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Holy_Paladin schreef op 06 January 2003 @ 21:58:
Oke, eerst idee dan maar: omdat er nog aan deze contest veel mensen mee deden die nog niet heel ver gevorderd waren in max/maya (toch?), is het misschien leuk om het thema Humor te doen. Originaliteit geld hier heel sterk, zodat het wat eerlijker voor alle partijen wordt, en bovendien zijn pics als de gandalf-moria van Litoki bijzonder leuk. Gewoon een voorstel :) .
`
Dat is wel erg moeilijk ivm. veel organische vormen denk ik. Misschien beter iets als "interieur van de toekomst" ofzo? Dat kan lekker strak en is ook niet zo moeilijk, wel qua belichting denk ik trouwens, maar goed, ideetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 06-07 19:36
Mijn Final..
na het afwijzen van tich draken onmogelijke beesten
maar een slang genomen
die beesten werken veel beter mee 8)7
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/lord.mithril/Pics/Renders/fantasy/LMFinal.jpg
clickme

wiz je hebt ook mail ;)

[ Voor 19% gewijzigd door LordMithril op 06-01-2003 22:10 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
WhizzCat schreef op 06 januari 2003 @ 22:01:
[...]

`
Dat is wel erg moeilijk ivm. veel organische vormen denk ik. Misschien beter iets als "interieur van de toekomst" ofzo? Dat kan lekker strak en is ook niet zo moeilijk, wel qua belichting denk ik trouwens, maar goed, ideetje :)
Was maar een suggestie natuurlijk :) , maar jij denkt meteen aan de gemodelleerde gandalf van litoki. Waarom zou een pic met humor een persoon moeten bevatten? Humor kan toch op alle manieren, zolang ie maar wat lachspieren laat werken ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Holy_Paladin schreef op 06 January 2003 @ 22:08:
[...]

Was maar een suggestie natuurlijk :) , maar jij denkt meteen aan de gemodelleerde gandalf van litoki. Waarom zou een pic met humor een persoon moeten bevatten? Humor kan toch op alle manieren, zolang ie maar wat lachspieren laat werken ;) .
Ja, dat snap ik :) Suggesties zijn prima, maar ik denk persoonlijk dat dingen met humor toch vrij vaak organische vormen bevatten, maar goed, misschien is dat een vooroordeel van mijn kant. Het hoeft natuurlijk geen persoon te zijn, tuurlijk niet, maar ik weet niet wat ik er zelf van zou moeten maken, nou jah, op dit moment dan :)

PS Lord_Mithril -> je hebt ook post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75224

Dit is dan wel mijn eerste post maar ik heb de hele topic gevolgd. En ik ben nu ook door deze topic begonnen met 3ds max. En ik wil zeggen dat ik veel respect voor jullie heb. Ik kan het niet zo goed. Maar ik zal proberen er bij de volgende contest wel wat in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Holy_Paladin schreef op 06 January 2003 @ 22:08:
[...]

Jah, interieur lijkt me geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
Paar ideetjes voor een thema:
- Ontdekking
- Avontuur
- Maak je eigen superhero met superpowers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Anoniem: 75224 schreef op 06 January 2003 @ 22:14:
Dit is dan wel mijn eerste post maar ik heb de hele topic gevolgd. En ik ben nu ook door deze topic begonnen met 3ds max. En ik wil zeggen dat ik veel respect voor jullie heb. Ik kan het niet zo goed. Maar ik zal proberen er bij de volgende contest wel wat in te leveren.
je hebt gezien dat je zelfs met de simpelste dingen wat leuks kan maken :)
dus kom er gezellie bij :)

wiz je hebt weer mail :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Lord_Mithril schreef op 06 januari 2003 @ 22:17:
[...]

je hebt gezien dat je zelfs met de simpelste dingen wat leuks kan maken :)
dus kom er gezellie bij :)

wiz je hebt weer mail :D
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

ps, jij ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
WhizzCat schreef op 06 January 2003 @ 22:19:
[...]

Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

ps, jij ook :)
ik heb het naar je @home adres gestuurd... hopelijk de goeie..
(had een eindje terug iets over chello gelezen n.l.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

FragNeck schreef op 06 January 2003 @ 22:21:
[...]

ik heb het naar je @home adres gestuurd... hopelijk de goeie..
(had een eindje terug iets over chello gelezen n.l.)
Ik doelde eigenlijk op Lord_Mithril, maar jou post heb ik gehad :) (eilandje, mist kasteel en kale boompjes toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nouja hier is mijn ding / alien iets :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/scaredcow/upload/uploads/06_SMALL.JPG
klik mij

Dit is een soort van alien die in een tunnel van licht loopt net alsof deze nu 'land' ergens op. Alsof deze aan een missie begint om de ruimte waar ie geland is te verkennen.

Het is overigens gemaakt met Cinema 4D XL 7

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
fatbenny schreef op 06 January 2003 @ 22:16:
Paar ideetjes voor een thema:
- Ontdekking
- Avontuur
-> Maak je eigen superhero met superpowers
Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/yes.gif

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Scarecrow schreef op 06 januari 2003 @ 22:23:
nouja hier is mijn ding / alien iets :)

[afbeelding]
klik mij

Dit is een soort van alien die in een tunnel van licht loopt net alsof deze nu 'land' ergens op. Alsof deze aan een missie begint om de ruimte waar ie geland is te verkennen.

Het is overigens gemaakt met Cinema 4D XL 7
Staat er bij, bedankt voor je inzending, oh jah, over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Tis dat ik niet mag stemmen omdat ik niet meegedaan heb maar litoki in originaliteit heb je voor mij weer es gewonnen. Briljant hoe jij die plaatjes erop perst binnen no-time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
WhizzCat schreef op 06 January 2003 @ 22:22:
[...]

Ik doelde eigenlijk op Lord_Mithril, maar jou post heb ik gehad :) (eilandje, mist kasteel en kale boompjes toch?)
Yeah... beetje spooky... weinig tijd gehad.
volgende wordt beter ;)

Zit bomvol inspiratie, zeker voor interieur e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14254

Thema: in en om het huis.
Kan vanalles zijn. Printer, pc, pen, telefoon, bed, kamer, huis, tuin, strippenboek, tv met daarop wat je wilt, whatever
Misschien een idee.
Wanneer kunnen we voten?
Mijn final staat hier (http://www.students.cs.uu.nl/~jroques/) (met nog wat plaatjes) nu "permanent" op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

WhizzCat schreef op 06 January 2003 @ 22:28:
[...]

Staat er bij, bedankt voor je inzending, oh jah, over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden :P :D
is dat een hint? / mening? dat ie suckt?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Anoniem: 14254 schreef op 06 januari 2003 @ 22:30:
Thema: in en om het huis.
Kan vanalles zijn. Printer, pc, pen, telefoon, bed, kamer, huis, tuin, strippenboek, tv met daarop wat je wilt, whatever
Misschien een idee.
Wanneer kunnen we voten?
Mijn final staat hier (http://www.students.cs.uu.nl/~jroques/) (met nog wat plaatjes) nu "permanent" op internet
http://www.students.cs.uu...ry/pics/Fantasy-final.jpg

Ik neem aan dat dat hem is? (kerkje, glas-in-lood, bankjes enzo, erg mooi licht btw)

Hij staat er tussen! Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
speciaal voor OxiMoron nog even;

http://members.home.nl/a.proost/tinywall.jpg
1280x960, de zijkanten zijn een beetje leeg, omdat 't niet de bedoeling was dat die ooit zichtbaar zouden worden :)

[ Voor 4% gewijzigd door LiToKi op 06-01-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
sorry voor et ongemak trouwens, ben hem nu nog 1x aan het renderen voor de final, (de grotere en iets lichtere versie)

misschien kan ik hem nog mailen dadelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

tis me nou niet echt duidelijk tot wanneer je mag inzenden? tot 12 uur vanaaf of voor morgen ochtend 6 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
edit: zie post van Whizzcat hieronder

[ Voor 87% gewijzigd door fatbenny op 06-01-2003 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Allochtoon schreef op 06 January 2003 @ 22:44:
tis me nou niet echt duidelijk tot wanneer je mag inzenden? tot 12 uur vanaaf of voor morgen ochtend 6 uur?
In principe tot 12 uur vanavond, maar ik zet ze pas morgenochtend vroeg *gaap* online ;)
FragNeck schreef op 06 januari 2003 @ 22:43:
sorry voor et ongemak trouwens, ben hem nu nog 1x aan het renderen voor de final, (de grotere en iets lichtere versie)

misschien kan ik hem nog mailen dadelijk?
Mijn Outlook staat open dus ik krijg hem wel hoor ;) Mail maar een end weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
WhizzCat schreef op 06 januari 2003 @ 22:45:
[...]

Mijn Outlook staat open dus ik krijg hem wel hoor ;) Mail maar een end weg :)
fielen' dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 03-07 16:43
Suggestie voor de volgende contest: Macro
Iets super vergroot afbeelden

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14254

WhizzCat schreef op 06 January 2003 @ 22:33:
[...]

http://www.students.cs.uu...ry/pics/Fantasy-final.jpg

Ik neem aan dat dat hem is? (kerkje, glas-in-lood, bankjes enzo, erg mooi licht btw)

Hij staat er tussen! Succes :)
Yup dat is de goeie. Ik had ff gallery in php gemaakt voor m'n spulletjes (ben nog maar newbie :)). Ik laat'm ook nog wel ff op oude adres staan trouwens, die had je al :)

Thx for the compliment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-03-2015
mijn final:
Afbeeldingslocatie: http://thamar.bitfactory.nl/posts/tham_final_3DC5.0.jpg

thams portfolio: www.thamar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

ziet er leuk uit tham :)

er zitten weer veel leuke bij deze keer, vraag me af wie er gaat winnen

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 63976 op 06-01-2003 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Anoniem: 63976 schreef op 06 January 2003 @ 22:57:
ziet er leuk uit tham :)

er zitten weer veel leuke bij deze keer, vraag me af wie er gaat winnen
Jah, echt wel, super allemaal, ik ben nu al de kluts kwijt. Ik weet echt niet meer op wie ik moet gaan stemmen 8)7

edit: Ik ga nu op bed want ik moet er echt vroeg uit. Ik zie morgen nog wel wat er hier staat en wat ik nog in mun email heb (liefst mail) en dan staat het morgen vroeg er op, dus, allemaal de wekker op 07:00 uur zetten :+

[ Voor 26% gewijzigd door WhizzCat op 06-01-2003 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587

Klik *******HIER******voor mijn Final

Niet zoals ik had gehoopt, had erg weinig tijd laatste x-eren

644000 faces (iets meer), en 4 uur renderen :{

handen van vrouwtje niet af, wel meer..vrij weinig tijd vergeleken met wat ik kon :/

maar toch :D

De scene was trouwens onhandelbaar :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 38587 op 06-01-2003 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-06 20:10

Brupje

3D nerd

Nou op de valreep nog mijn final. Ik wilde het eigenlijk spectaculairder maken, maar ik had te weinig tijd.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~meijer/kasteel.jpg

Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
jaa, officieel nog 30 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 38587 schreef op 06 January 2003 @ 23:05:
Klik *******HIER******voor mijn Final

Niet zoals ik had gehoopt, had erg weinig tijd laatste x-eren

644000 faces (iets meer), en 4 uur renderen :{

handen van vrouwtje niet af, wel meer..vrij weinig tijd vergeleken met wat ik kon :/

maar toch :D

De scene was trouwens onhandelbaar :'(
sssst die heeft ie er al afgeript :X
erggg stylish... :) precies zoals ik gedacht had dat ie zou worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
m'n final dan toch ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/solidart/renders/kasteel_FINAL.jpg

bevalt mij iig beter dan de voorgaande :)

[ Voor 6% gewijzigd door FragNeck op 06-01-2003 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
FragNeck schreef op 06 januari 2003 @ 23:36:
m'n final dan toch ;)

[afbeelding]

bevalt mij iig beter dan de voorgaande :)
echt mooi en sfeervol geworden
_/-\o_ vind ik ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ehm, tot hoe laat kan er gestemd worden?:/

moet nog eerst naar school enzow ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 41017 schreef op 06 januari 2003 @ 23:43:
ehm, tot hoe laat kan er gestemd worden?:/

moet nog eerst naar school enzow ;)
morgen... er kan gestemd worden totdat ik alles binnenheb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 06 januari 2003 @ 23:45:
[...]

morgen... er kan gestemd worden totdat ik alles binnenheb :)
sweet :)

bezig met project dus wordt denk ik 2 / 3 uur smiddags ofzow :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 03-07 16:43
En hier is mijn FINAL

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vrijd000/contest6.jpg

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
wow... wreed :D
waneer komt t gevecht van de golems? >:)
Metal vs Rock.. place youre bets :D

[ Voor 28% gewijzigd door LordMithril op 06-01-2003 23:55 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
Anders maak je het me nog even heel moeilijk met stemmen ;)

Ziet er vet uit

[ Voor 8% gewijzigd door fatbenny op 06-01-2003 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:34
Hier dan mijn final (sorry voor de afmetingen):
Afbeeldingslocatie: http://www.amelsfort.nl/images/fantasy/final.jpg

Dit is volgens mij toch wel wat beter dan m'n flitspaal uit contest 5. :)

[ Voor 28% gewijzigd door maikel op 07-01-2003 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Zal wel niet meer veel nut hebben voor de final, maar ik denk dat als je de stenen op de brug stukken kleiner zou maken (uvw dus), het er stukken mooier zou uitzien omdat nu de brug beetje lomp is. Daarentegen ziet alles daarachter er super uit :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
maikel schreef op 06 januari 2003 @ 23:57:
Hier dan mijn final (sorry voor de afmetingen):
[afbeelding]

Dit is volgens mij toch wel wat beter dan m'n flitspaal uit contest 5. :)
Leuk om al je losse wips; boom, torens en huisje in een final te zien. En ik krijg er een fijn fantasy gevoel bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:34
Holy_Paladin schreef op 07 January 2003 @ 00:00:
Zal wel niet meer veel nut hebben voor de final, maar ik denk dat als je de stenen op de brug stukken kleiner zou maken (uvw dus), het er stukken mooier zou uitzien omdat nu de brug beetje lomp is. Daarentegen ziet alles daarachter er super uit :) !
Ik weet het ja. :)
Op de vloer van de brug heb ik het al wel aangepast, maar de randen niet. Daar had ik me eigenlijk ook nog niet op geconcentreerd, het valt me nu pas echt op. Maar ik ga het niet meer wijzigen. Nu haal ik het netjes voor de (officiele) deadline. Met nog een kwartier renderen niet meer. :)

Overigens ben ik minder tevreden over die wolk. Die moet eigenlijk donkerder, maar dat kost zoveel tijd om die goed te krijgen.....
Ik heb ook Photoshop nog geprobeerd, maar toen leek het helemaal een opgeplakte wolk. Dus dan maar gewoon zo.

En die donkere toren (nee, niet van LOTR, maar gewoon 'goed' tegen 'kwaad', 'wit' tegen 'zwart') wilde ik eigenlijk ook nog wat 'kwader' maken, nu doen die rode daken nog vrij vrolijk aan. En eigenlijk had er nog een mistwolkje omheen gemoeten of zo. :)

Maar het is toch fantasy, dus paarse wolken, vage stenen op een brug, vrolijke 'evil' torens, etc. kan allemaal! :)
fatbenny schreef op 07 januari 2003 @ 00:02:
[...]

Leuk om al je losse wips; boom, torens en huisje in een final te zien. En ik krijg er een fijn fantasy gevoel bij
Ik heb een tijdje geleden ook een WIP gepost die naar de render-file van Maya linkte. Daar zag je dus ELKE render die ik maakte. :)
Ik weet niet of je die een beetje gevolgd hebt, maar dan zag je nog veel meer losse dingen die nu 'ergens' in het plaatje zitten. Of niet meer. :)

[ Voor 31% gewijzigd door maikel op 07-01-2003 00:08 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.