[3D] Contest v6 - Fantasy Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 5.184 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Hij had wat doorzichter gemogen waardoor ie wat meer in de lucht paste, maar verder vindt ik hem goed gelukt en erg mooi bij die bliksem passen. Lekker fantasy gevoeltje :)

edit: 1100 posts, wie zei hier dat we de 1000 niet gingen halen :D !

[ Voor 18% gewijzigd door DeepSeven op 07-01-2003 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

pff. me zoveelste uiteindelijke inzending voor een contest waarvan ik vind dat ie -niet- af is, erg jammer maar ik ga er later wel iets leuks mee doen dan :P iig heb ik tenminste _iets_ nu.
Dit is dus de final, naar wie moet ik hem mailen? kga nu lkkr slapen ben onwijz :O
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ducados/gandalfFINAL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458

mailen naar Whizzcat (bastiaanv@_home.nl, zo uit het blote hoofd (zonder underscore natuurlijk)

<edit>
idee voor onderwerp volgende contest: micro/macro (hele kleine dingen heel groot laten lijken of andersom). Had ik na vorige contest ook al aangedragen, maar toen werd fantasy al gekozen. :)

'In en om het huis' lijkt me ook wel leuk, daar valt 'interieur' ook meteen onder.

Of anders 'oud en nieuw'. Dat kun je dan zien als de jaarwisseling, maar ook als hele oude of juist nieuwe voorwerpen (of een combinatie, een huifkar met raketaandrijving ofzo :P)

Als 'men' wil dat niet zomaar iedereen mee kan stemmen over het onderwerp voor de volgende contest, wil ik me trouwens best opwerpen als persoon waar de voorkeuren van alle deelnemers naartoe gemaild kunnen worden (aangezien bij die poll de vorige keer iedereen kon stemmen). Als daar behoefte aan is tenminste. ;)
</edit>

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 48458 op 07-01-2003 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-04 17:01

MaDDoG

De brakste schakel

Wow, wat een nette posts allemaal. Erg weinig na middernacht. Jammer dat ik me daar niet aan kon houden. Ik zal me weer eens moeten trugtrekken voor deze contest. Ik voel me steeds meer een kneus worden. Dit is al de zoveelste wedstrijd dat ik niks af krijg... dit keer kan ik als (trieste/te laat/onzin/excuus) reden geven dat ik veel te veel alcohol op heb... ik heb bijna geen enkele avond aan mijn draak (ok, pokemon beest voor de liefhebbers) en omgeving kunnen werken afgelopen twee weken. Ik moet erg snel gaan leren texturen...vooral daarop ben ik dit keer op stuk gelopen.

Ik ben erg benieuwd wie de meeste punten gaat opstrijken dit keer. Er zijn erg verschillende en apparte platen gemaakt. Ik vind het jammer dat ik niet mag stemmen.

offtopic: ik moet trouwens toch ff melden aan iedereen dat ik vanavond voor mijn verjaardag een bezoek aan de bananabar gekregen heb. Ik ben erg benieuwd, nog nooit geweest :)

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Goed, goede morgen iedereen, het is nu 6:04 :Z en ik heb van de volgende mensen een final. Even checken of je er tussenstaat enzo :)

Allochtoon
Alpine
Brupje
cyb-ymer
Dark Blue
Dark-Phoenix
Deleon
Drax
fatbenny
FragNeck
Goodgulf
Holy_Paladin
Hymn
IceAnt
Inquestos
LiToKi
Lord_Mithril
maikel
Paidor
RunaR
Scarecrow
SilverStream
Tham
Trommeldaris
WhizzCat
YaeX

Mocht je er niet tussen zitten post dan hier nog een wip en/of mail me nog even. Hou er er allemaal wel rekening mee dat ik vanmiddag pas thuis ben om de site aan te passen!!!

Het adres is: één klikje verderop :)

Succes allemaal!!!

edit: voor statsgeile mensen heb ik er ook ff een tellertje op gezet ;) :P

[ Voor 7% gewijzigd door WhizzCat op 07-01-2003 06:47 . Reden: typo, vroeg enzo :Z ]

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 23:24
We mogen al wel onze scores insturen?..
ach er kan erg weinig aan mijn score veranderen :)
btw.. score wel naar LiToKi? of ook naar WhizzCat?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

Lord_Mithril schreef op 07 januari 2003 @ 08:22:
We mogen al wel onze scores insturen?..
ach er kan erg weinig aan mijn score veranderen :)
btw.. score wel naar LiToKi? of ook naar WhizzCat?
ik heb ze al naar litoki gestuurd.
Email = litoki00@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Vote send :)
Ik heb bij deze eigenlijk geen flauw idee wie er gaat winnen..
er zijn gewoon teveel mooie :D
mijn gok is dat de top 3 bestaat uit Dark Blue, Hymn en ..... (dunno.. kan niet kiezen :D)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 09:57
Punten zijn onderweg :)

Was een leuke contest. Weer een hoop nieuwe technieken gebruikt. Bones, complete Character Rig maken, scatter objecten e.d.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-03-2015
yep RunaR, dat is te zien, goed werk!

(heb mn punten vanmorgen al verstuurd)

thams portfolio: www.thamar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Gestemd.

Klein tipje van de sluier: Ik heb twee totaal verschillende lijstjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

:X hoe kanik stemmen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
mailtje naar litoki00@hotmail.com

met je top 3 uitwerking en je top 3 originaliteit

(zie ook openingspost van het topic voor meer uitleg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75106

mogen mensen die niet mee hebben gedaan ook stemmen btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 09:57
Anoniem: 75106 schreef op 07 januari 2003 @ 10:17:
mogen mensen die niet mee hebben gedaan ook stemmen btw?
zie post van Fatbenny:
(zie ook openingspost van het topic voor meer uitleg)

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75106

ok i'll stay out this time! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
MaDDoG schreef op 07 January 2003 @ 04:46:
Wow, wat een nette posts allemaal. Erg weinig na middernacht. Jammer dat ik me daar niet aan kon houden. Ik zal me weer eens moeten trugtrekken voor deze contest. Ik voel me steeds meer een kneus worden. Dit is al de zoveelste wedstrijd dat ik niks af krijg... dit keer kan ik als (trieste/te laat/onzin/excuus) reden geven dat ik veel te veel alcohol op heb... ik heb bijna geen enkele avond aan mijn draak (ok, pokemon beest voor de liefhebbers) en omgeving kunnen werken afgelopen twee weken. Ik moet erg snel gaan leren texturen...vooral daarop ben ik dit keer op stuk gelopen.

Ik ben erg benieuwd wie de meeste punten gaat opstrijken dit keer. Er zijn erg verschillende en apparte platen gemaakt. Ik vind het jammer dat ik niet mag stemmen.

offtopic: ik moet trouwens toch ff melden aan iedereen dat ik vanavond voor mijn verjaardag een bezoek aan de bananabar gekregen heb. Ik ben erg benieuwd, nog nooit geweest :)
veel plezier in de bananabar en gefeliciteerd

toch jammer dat je laatste wip niet hebt ingeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 01-05 15:44
Oké, heb al wat stemmen gehad, maar er zijn 26 finals dit keer en ik mis nog stemmen van;

Allochtoon, Alpine, Brupje, cyb-ymer, Dark Blue, Deleon, Drax, FragNeck, Goodgulf, Holy_Paladdin, Hymn, IceAnt, Inquestos, Paidor, ScareCrow, SilverStream, YeaX.

Dit ga ik natuurlijk niet elke keer updaten, ik blijf bezig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

LiToKi schreef op 07 januari 2003 @ 11:16:
Oké, heb al wat stemmen gehad, maar er zijn 26 finals dit keer en ik mis nog stemmen van;

Allochtoon, Alpine, Brupje, cyb-ymer, Dark Blue, Deleon, Drax, FragNeck, Goodgulf, Holy_Paladdin, Hymn, IceAnt, Inquestos, Paidor, ScareCrow, SilverStream, YeaX.

Dit ga ik natuurlijk niet elke keer updaten, ik blijf bezig 8)7
Kom op jongens, mailen! Ik wil weten hoe slecht ik dit keer ben 8)7

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Mailed ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
vraagje voor Hymn.
heb je een 1024 versie van de jouwe? of nog hoger.. ook goed :)
ik zou em graag als background willen namelijk ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn votes zijn op de post.

Was erg moeilijk, deze keer. Door het brede onderwerp waren er erg veel verschillende inzendingen en niemand stak er echt met kop en schouders bovenuit. Ik ben erg benieuwd wat het wordt.

Nog iemand nagedacht over mijn 'onderwerp-vote-voorstel' btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Anoniem: 48458 schreef op 07 januari 2003 @ 12:45:
Mijn votes zijn op de post.

Was erg moeilijk, deze keer. Door het brede onderwerp waren er erg veel verschillende inzendingen en niemand stak er echt met kop en schouders bovenuit. Ik ben erg benieuwd wat het wordt.

Nog iemand nagedacht over mijn 'onderwerp-vote-voorstel' btw?
Jaahaaa, interieur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Paider; jouw mail heb ik gehad

edit: Fragneck; die van jou heb ik ook gehad, 2 keer nu, de 1e was in de junk mail terecht gekomen, omdat je subject in hoofdletters was, sorry :)

Ik mis nog stemmen nu van 13 mensen...

btw;

een contest winnen en als prijs twee tabellen van 26 x 26 maken en bijhouden is nooit grappig

[ Voor 38% gewijzigd door LiToKi op 07-01-2003 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Ik stuur hem wel opnieuw via Hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

keb gevote :P

Lord_Mithril

zal em zo 'ff' renderen ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 07-01-2003 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70375

Ik vind een top 3 eigelijk een beetje te weinig, er zijn veel leuke dingen gemaakt die ik zou willen belonen. 3 stemmen per cat, dan vallen er toch een paar naast de punten. Terwijl ze het wel zeker verdienen.

Misschien voor de volgende contest een andere puntentelling uitdenken, want als de contest altijd maar populairder gaat worden, dan hebben we binnenkort wel een probleempje ;)

ps: ik heb ook gevote

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 70375 op 07-01-2003 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Anoniem: 70375 schreef op 07 januari 2003 @ 13:24:
Ik vind een top 3 eigelijk een beetje te weinig, er zijn veel leuke dingen gemaakt die ik zou willen belonen. 3 stemmen per cat, dan vallen er toch een paar naast de punten. Terwijl ze het wel zeker verdienen.

Misschien voor de volgende contest een andere puntentelling uitdenken, want als de contest altijd maar populairder gaat worden, dan hebben we binnenkort wel een probleempje ;)

ps: ik heb ook gevote
Jah, dan moet er iets met php komen enzo, lijkt me wel handig, net als de foto contest zeg maar. Ik wil dan ook het uploaden en pagina's maken gaan automatischeren, scheelt weer iets werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Ik ben 't met die puntentelling eens, als ik nu zo zie hoe alles langzaam binnendruppelt...

6, 3 en 1 punt is een te groot verschil voor zoveel mensen en dan zo weinig mogen stemmen... ik wil meer mensen een cijfer geven, gewoon omdat ze ook wat verdienen, en niet alleen de beste 3, zeker bij zo'n grote groep.

Het mooiste ZOU zijn als iedereen iedereen een cijfer geeft tussen 1 en 10 en dat degene met het hoogste gemiddelde wint :) Maar ja, PHP'ers leef je uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Srry mensen, jullie zullen moeten w8ten tot 19:00 op mijn stem. Ik ben pas rond 18:30 thuis, en ik wil alle plaatjes liefst wel ff op me gemak bekijken voor ik stem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14254

Gevote!
Ik kan wel php maar niet zo geweldig, dus denk niet dat ik een voting-systeem voor elkaar kan krijgen. Maar wat als we nou gewoon de poll-optie van een forum gebruiken? 3 polls voor Uitwerking (nr 1 2 en 3), etc. Dan kan je zo ook punten tellen :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 07 January 2003 @ 12:56:

een contest winnen en als prijs twee tabellen van 26 x 26 maken en bijhouden is nooit grappig
26 X 26 X 2 om precies te zijn :p uitwerking en orginaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er staat dacht ik toch *2* tabellen :)

Maar we zullen inderdaad gewoon iets moeten maken. Een php-gallery is zo gedaan, maar vote-systeem is iets lastiger (voor mij in ieder geval). Het is vervelend dat'r zoveel op 1 of 2 personen komt te liggen. E-mail werkt ook niet erg handig, dat weet ik uit ervaring van andere dingen waar ik mee bezig ben..

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 14254 op 07-01-2003 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Anoniem: 14254 schreef op 07 januari 2003 @ 13:53:
Gevote!
Ik kan wel php maar niet zo geweldig, dus denk niet dat ik een voting-systeem voor elkaar kan krijgen. Maar wat als we nou gewoon de poll-optie van een forum gebruiken? 3 polls voor Uitwerking (nr 1 2 en 3), etc. Dan kan je zo ook punten tellen :]
Dat gaat dan echt niet eerlijk, besides, dan kunnen mensen ook voor zichzelf stemmen he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FragNeck schreef op 07 January 2003 @ 14:09:
[...]

Dat gaat dan echt niet eerlijk, besides, dan kunnen mensen ook voor zichzelf stemmen he...
Mjah ik ging eigenlijk uit van de integriteit van de meesten hier. Ik zie het nut niet echt van de boel belazeren met zoiets. Je krijgt er niets extra's voor als je wint.
Ik had'r dus wel aan gedacht, maarja...
Met PHP kan je dat eigenlijk ook maar moeilijk voorkomen. Alhoewel, zie wel wat mogelijkheden eigenlijk. Weet alleen niet hoe ik de votes moet "opslaan", ik heb nog nooit iets gemaakt met dingen die meer dan 1 sessie meegaan :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10-2023
Damn. Mijn vote is ook onderweg. Ik heb er ook meteen een 4e en 5e stem bij gezet. Altijd handig niet? Maare we doen zeker niet wie het slechtste plaatje heeft gemaakt wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-04 08:29

Brupje

3D nerd

Anoniem: 14254 schreef op 07 January 2003 @ 14:14:
[...]

Mjah ik ging eigenlijk uit van de integriteit van de meesten hier. Ik zie het nut niet echt van de boel belazeren met zoiets. Je krijgt er niets extra's voor als je wint.
Ik had'r dus wel aan gedacht, maarja...
Met PHP kan je dat eigenlijk ook maar moeilijk voorkomen. Alhoewel, zie wel wat mogelijkheden eigenlijk. Weet alleen niet hoe ik de votes moet "opslaan", ik heb nog nooit iets gemaakt met dingen die meer dan 1 sessie meegaan :]
als je een server hebt met php en mysql is het zo gefixt :)

Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brupje schreef op 07 January 2003 @ 14:16:
[...]

als je een server hebt met php en mysql is het zo gefixt :)
Heb ik geloof ik wel op de uni. Dacht dat ze mysql ook draaiden. Niet 100% sure. Kan ik dat makkelijk uitvinden? phpinfo()?

edit:
om't topic niet te spammen ga ik in deze reply maar even verder, maaruh, zal't maar moeten proberen denk ik. Ik zou niet weten wat het ip van de mysql-server zou moeten zijn. Wellicht zelfde als de webserver. Ik hoopte eigenlijk dat dit misschien in phpinfo() zou staan ofzo. Als iemand antwoord weet hierop, dan hoor ik dat graag, dan kan ik voting wel hosten!

edit: paidor, vandaar dat ik zei "zelfde als de webserver" :) ff localhost testen dus :)
Kweet alleen niet hoe dat connecten enzo werkt, maar daar kom ik nog wel achter :)

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 14254 op 07-01-2003 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje
  • Laatst online: 19-04 08:29

Brupje

3D nerd

Anoniem: 14254 schreef op 07 januari 2003 @ 14:18:
[...]

Heb ik geloof ik wel op de uni. Dacht dat ze mysql ook draaiden. Niet 100% sure. Kan ik dat makkelijk uitvinden? phpinfo()?
of phpinfo het doet weet ik niet, maar als je vanuit php met mysql_connect naar die server kunt verbinden hebben ze mysql :)

Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben het er wel mee eens dat er een ander voting systeem zou moeten komen. Ik heb lang niet iedereen die ik punten vond verdienen ze ook kunnen geven... :/

Maar het poll systeem wat we laatst hebben gebruikt voor het onderwerp van deze contest is zeker geen optie, aangezien dan ook mensen die niet mee hebben gedaan kunnen stemmen. En dan wordt het gewoon een kwestie van wie de meeste tweaker-vriendjes heeft om te winnen...

Als ik tijd heb (we beginnen deze week weer met een groot project op de UT), wil ik wel kijken wat ik met PHP zou kunnen klussen, maar dan moet wel eerst duidelijk zijn wat het geheel precies moet kunnen. En ik kan het waarschijnlijk niet zelf hosten.

edit:
het is HET systeem, sukkel...

<edit3>
@Deleon:
code:
1
"databasenaam" = mysql_connect( "localhost", "user", "wachtwoord");

en dan vervolgens
code:
1
$result = mysql_query( "SELECT * FROM tablenaam", "databasenaam");

</edit3>

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 48458 op 07-01-2003 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Anoniem: 41017 schreef op 07 January 2003 @ 13:16:
keb gevote :P

Lord_Mithril

zal em zo 'ff' renderen ;)
_/-\o_

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
LiToKi schreef op 07 January 2003 @ 13:33:
Ik ben 't met die puntentelling eens, als ik nu zo zie hoe alles langzaam binnendruppelt...

6, 3 en 1 punt is een te groot verschil voor zoveel mensen en dan zo weinig mogen stemmen... ik wil meer mensen een cijfer geven, gewoon omdat ze ook wat verdienen, en niet alleen de beste 3, zeker bij zo'n grote groep.

Het mooiste ZOU zijn als iedereen iedereen een cijfer geeft tussen 1 en 10 en dat degene met het hoogste gemiddelde wint :) Maar ja, PHP'ers leef je uit :p
maar nu mag er wel een 'van wie missen we de stemmen nog' update komen :P

ben benieuwd hoe de top 3 eruit ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
fatbenny schreef op 07 januari 2003 @ 15:52:
[...]

maar nu mag er wel een 'van wie missen we de stemmen nog' update komen :P

ben benieuwd hoe de top 3 eruit ziet
hehe, anders ik wel... Zit eigenlijk al te wachten op de opdracht van deel 7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
oké, wie er nog moeten;

Allochtoon
Alpine
Dark Blue
Goodgulf
Holy_Paladdin (wordt later dus)
IceAnt
Inquestos
Scarecrow
SilverStream

i.e. nog 10 man, we zijn ruim over de helft :)

[ Voor 5% gewijzigd door LiToKi op 07-01-2003 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
LiToKi schreef op 07 January 2003 @ 15:57:
oké, wie er nog moeten;

Allochtoon
Alpine
Dark Blue
Goodgulf
Holy_Paladdin (wordt later dus)
IceAnt
Inquestos
Scarecrow
SilverStream
YeaX (zie je mail)

i.e. nog 10 man, we zijn ruim over de helft :)
Sorry foutje...
Nieuwe top3 is onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lord_Mithril

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.s/final_1024.jpg

clickable ;) ( 1024 x 768 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

zow, 26 mooie werkjes! ik ga ff alles bekijken en dan ga ik me puntjes verdelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32457

Ok, ik doe zelf niet mee aan de contest maar kijk altijd wel naar de laatste stand van zaken :). Is het geen goed idee om de poll die ook bij de fotocontest in gadget talk wordt gehouden te gebruiken :?
http://digicontest.concept-q.biz/contest/0.got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vraagje; is mijn stem al binnen gekomen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 25-04 18:21
ik heb ze allemaal bekeken en ik vind die van Litoki zooo masterlijk. Die rebus is echt werkelijk fantastisch en ook goed bedacht ("Speak friend and enter"..of mocht ik dat niet zeggen)...werelds! Volgens mij heb je enorm veel ervaring met cartoons tekenen, ofnie?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 15:56

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik zit nu op school en heb de hele dag gewerkt (jaja hoe doe ik het he) en ik ga als ik thuis kom stemmen... :)
Ik vind het ook wel een vreemd stemsysteem eigk, maar denk ook even aan LiToKi;
hij moet alle mailtjes binnenhalen, tabel maken met punten, en dan nog alle stiekeme illegale stemmers er tussenuit vissen (want er is vast wel iemand die het topic niet helemaal heeft gevolgd, niks gerenderd en stiekem stemt).

Misschien dat ik vanavond na het stemmen nog even een kleine photoshop creatie ervan post (moet die dan in het 3d of 2d topic? :P ) want ik wilde er nog graag iets bij zetten...
een stukje uit de songtekst 'Tragic Kingdom' van No Doubt. Maar ik denk dat ik daar nog wel werk van maak.

Happy voting! 8)7

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Sorry dat ik er een post achteraan gooi, ik ben niet ingelogd (op school) en kan dus niet editten.
Ik zit even op die site te kijken, members.home.nl/webmaster.nohn/nogwat
maar ik kan bijv. die plaat van mij wel uitvergroten, die van Tham ook, en als ik andere platen probeer, krijg ik alleen een wit vlak?
Ligt dat aan de vreemde (doch snelle) verbinding hier, de brakke pc, of is er echt wat mis met de geuploade grote afbeeldingen?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-03 03:29
Ik zou gewoon een paar "eervolle vermeldingen" erbij zetten is dat niet wat?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Dark Blue schreef op 07 January 2003 @ 17:46:
Sorry dat ik er een post achteraan gooi, ik ben niet ingelogd (op school) en kan dus niet editten.
Ik zit even op die site te kijken, members.home.nl/webmaster.nohn/nogwat
maar ik kan bijv. die plaat van mij wel uitvergroten, die van Tham ook, en als ik andere platen probeer, krijg ik alleen een wit vlak?
Ligt dat aan de vreemde (doch snelle) verbinding hier, de brakke pc, of is er echt wat mis met de geuploade grote afbeeldingen?
Alles klopt als een bus hier. Dus het zal wel aan jouw verbinding liggen cq browser instellingen of iets in die trant, sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

owh ik ben zow benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51144

heb mijn stemmen net gemaild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De spanning stijgt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

*bibber bibber* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoeveel moeten er nog stemmen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1139

Waarom wordt er nog geen poll gestart voor de nieuwe contest..?
Voorpret.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

maximaal 8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Anoniem: 1139 schreef op 07 januari 2003 @ 18:44:
Waarom wordt er nog geen poll gestart voor de nieuwe contest..?
Voorpret.. ;)
Ik ben voor interieur, of iig een indoor scene :) (Interieur van de toekomst/verleden misschien?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
WhizzCat schreef op 07 januari 2003 @ 19:01:
[...]

Ik ben voor interieur, of iig een indoor scene :) (Interieur van de toekomst/verleden misschien?)
ik ben nog steeds voor een "maak een eigen superhero + superpowers + superattributen", maar het is misschien wat te gericht.

Andere thema's:
- avontuur
- ontdekkingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Mn moeder had een leuk idee voor de nieuwe contest.
een achtergrond.. dus ja idd een windows background..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mij lijkt micro/macro nog steeds een leuk idee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74262

votes zijn de deur uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Fatbenny, jij kijkt te veel dragonball z ;) .
Lord_Mithril leuk idee. Ik ga nu ff stemmen, wie moeten er allemaal nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
Holy_Paladin schreef op 07 January 2003 @ 19:10:
Fatbenny, jij kijkt te veel dragonball z ;) .
Lord_Mithril leuk idee. Ik ga nu ff stemmen, wie moeten er allemaal nog?
NEEE, ik kijk zeker geen dragonball, pokemon etc :)

ik had gisteren gewoon Mystery Men op V8 gezien en werd erdoor geïnspireerd: http://uk.imdb.com/Title?0132347 en afbeelding

[ Voor 9% gewijzigd door fatbenny op 07-01-2003 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68580

hmm interieur lijkt me eerlijk gezegd zo saai als et maar ken (jaja, je kan er leuke dinge mee doen, maar toch... et lijkt me vooral boxjes neerkwakke en probere om de lighting goed te krijge)
wat mij dus wel een leuk id lijkt is iets van geleedpotigen. Ander id-tje van me is sportief, al zal dat wel vrij veel plaatjes opleveren die ook voor snelheid gemaakt hadde kunne worden.
in ieder geval ben ik van mening dat er meer sturing moet worden gegeven in de opdracht dan door et "avontuur" te noemen of iets dergelijks. (maja, ieder zn mening natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nou, dat de plaatjes het niet deden lag echt aan de brakke PC op school.
Ik moet nog voten, maar waar moet je nou precies onderscheid op maken?
3 inzenders voor originaliteit, en 3 voor 3d-kwaliteiten?

Overigens klinkt het heel egoistisch maar een contest met 'heldenfiguren' of 'geleedpotigen' (did I hear 'nurbs tutorial???) zou voor mij ondoenlijk zijn, niet omdat ik te n00b ben, maar omdat Vue d'Esprit gewoon niet voor dat soort models uitgerust is.
Mag het wat abstracter, wat breder, in dat geval?

[ Voor 44% gewijzigd door Dark Blue op 07-01-2003 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Vote is onderweg :) !

Darkblue: top 3 voor orginaliteit en top 3 voor uitwerking ja :) !

[ Voor 63% gewijzigd door DeepSeven op 07-01-2003 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Dark Blue schreef op 07 January 2003 @ 19:22:
Nou, dat de plaatjes het niet deden lag echt aan de brakke PC op school.
Ik moet nog voten, maar waar moet je nou precies onderscheid op maken?
3 inzenders voor originaliteit, en 3 voor 3d-kwaliteiten?
dat is t idee ja :)
maar 3d- kwaliteiten? niet alleen dat, ook scene opbouw enzo..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 01-05 20:00
Zo mijn votes zijn ook eindelijk verstuurd, beetje laat, maar op school deed de site met finals 't niet (was geblocked :( )

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

'interieur' zou waarschijnlijk inderdaad wat statisch worden ja.
Desktopplaatje is ook wel een leuk idee, maar imo niet echt iets voor een contest; meer voor 'post hier je...'.
'Oud en Nieuw' lijkt me gezien de tijd van het jaar wel iets, 'in en om het huis' ook wel (daar valt 'interieur' eigenlijk ook onder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

inquestos schreef op 07 January 2003 @ 19:25:
Zo mijn votes zijn ook eindelijk verstuurd, beetje laat, maar op school deed de site met finals 't niet (was geblocked :( )
Wat een eikels! ;)
Anoniem: 48458 schreef op 07 januari 2003 @ 19:26:
'interieur' zou waarschijnlijk inderdaad wat statisch worden ja.
Desktopplaatje is ook wel een leuk idee, maar imo niet echt iets voor een contest; meer voor 'post hier je...'.
'Oud en Nieuw' lijkt me gezien de tijd van het jaar wel iets, 'in en om het huis' ook wel (daar valt 'interieur' eigenlijk ook onder).
Indoor scene is misschien een ruimer begrip waar je leukere dingen mee kan doen denk, kan ook in alle vormen zijn, dat is misschien beter dan "interieur" :)

[ Voor 55% gewijzigd door WhizzCat op 07-01-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 25-04 18:21
ideetje:
"maak je kamer"-contest
of een object namaken ofzo

[ Voor 41% gewijzigd door armageddon_2k1 op 07-01-2003 19:33 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68580

hmm indoor scene = scene met paar muren eromheen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WhizzCat schreef op 07 januari 2003 @ 19:27:
Indoor scene is misschien een ruimer begrip waar je leukere dingen mee kan doen denk, kan ook in alle vormen zijn, dat is misschien beter dan "interieur" :)
Lijkt mij ook ja

<edit>(ik flep dit hier maar even bij)
Ik ben bezig met een PHP/MySQL-opzetje voor een submit- en vote systeem. Werkt op het moment met cijfers van 1 t/m 10 voor iedereen, maar zou ook andere puntentelling kunnen ondersteunen.

Ik had het zo bedacht dat je, als je je in het topic opgeeft, een wachtwoord toegestuurd krijgt, waarmee je een final kunt submitten (op het moment nog gewoon een URL inkloppen). Pas als je die ingeleverd hebt, kun je iedereen die ook een final ingeleverd heeft punten geven. Als je gestemd hebt, kun je de totale punten zien die iedereen gekregen heeft (alleen de totalen, anders wordt het me veel te ingewikkeld :P).
Iedereen kan één keer een final inleveren en één keer stemmen. Je kunt telkens opnieuw inloggen om de totalen te bekijken (dus ook de tussenstand bekijken).

Ik ben nog niet vergenoeg (vind ik) om het geheel aan de tweaker-wereld te tonen, maar ben druk bezig, dus jullie kunnen binnenkort een URL verwachten om het geheel te checken... :)
</edit>

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 48458 op 07-01-2003 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Dark Blue, is het niet verstandig om op 3dsmax over te stappen :P ? Of ben je principieel tegen het gebruik van gekopierde software...

-edit-
maak je kamer hebben een aantal al gedaan denkik :P nouja ik niet. Die sterke uitvergroting van een object lijkt me wel geinig.

[ Voor 35% gewijzigd door Allochtoon op 07-01-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Misschien voor de volgende contest de nieuwe formule 1 puntentelling gebruiken???
Namelijk 10 8 6 5 4 3 2 1 dacht ik geloof ik dat het was. Of idd voor iedereen een cijfer dat kan ook nog. Maar idd dat er maar 3 man punten krijgen wordt een groter wordende groep steeds minder leuk voor nieuwere deelnemers.
Ik vond het geweldig dat ik punten scoorde in de eerste keer deelnemen en met een grote groep ontmoedig je misschien weer mensen en dat ik volgens mij het tegenovergestelde van wat we willen bereiken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwil de uitslag weten :+
superhelden is opzich ook wel leuk, alleen dan kom je toch al snel uit op organische vormen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
Hm.. als t maar niet je kamer namaken is.
offtopic:
YaeX kijkt om zich heen en schrikt: zoveel zooi is niet na te maken in zo weinig tijd...

Ik vond micro/macro ook wel een goed idee eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-03-2015
leuk al die ideeen, maar het lijkt me de eer (en de prijs) voor de winnaar om nieuw onderwerp te verzinnen (of een poll als hij niet weet wat hij moet kiezen)

voor een nieuwe puntentelling denk ik dat cijfers geven de beste manier is.

thams portfolio: www.thamar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58336

Wat dachten jullie van crime scene, of te wel plaats van delict.
Dan kan jezelf kiezen wat voor een soort delict is gepleegd en of je het voor, na of tijdens het delict uitbeeld.

Lijkt me erg breed en uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Weer wat stemmen binnen en heb er nu alleen nog nodig van;

Dark Blue (je bent al bezig zie ik) en Goodgulf (iemand een teken van leven van hem vernomen?)

Oftewel nog 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Tham schreef op 07 January 2003 @ 20:04:
leuk al die ideeen, maar het lijkt me de eer (en de prijs) voor de winnaar om nieuw onderwerp te verzinnen (of een poll als hij niet weet wat hij moet kiezen)

voor een nieuwe puntentelling denk ik dat cijfers geven de beste manier is.
Cijfers?? pfff het is nou al moeilijk zat :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:17

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Anoniem: 58336 schreef op 07 January 2003 @ 20:05:
Wat dachten jullie van crime scene, of te wel plaats van delict.
Dan kan jezelf kiezen wat voor een soort delict is gepleegd en of je het voor, na of tijdens het delict uitbeeld.

Lijkt me erg breed en uitdagend.
Geweldig idee, super _/-\o_ echt een geweldig idee :9~

Had ik al gezegd dat ik het een geweldig idee vind :? :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75059

LiToKi schreef op 07 January 2003 @ 20:07:

Dark Blue (je bent al bezig zie ik) en Goodgulf (iemand een teken van leven van hem vernomen?)

Oftewel nog 2
Zojuist verstuurd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
LiToKi schreef op 07 January 2003 @ 20:07:

Oftewel nog 2
Zijn profiel en historie geven aan dat hij alleen in dit topic post en dat hij om 20.09 voor het laatst op het forum is geweest, dus dat komt goed hoop ik

edit: zie post hierboven :)

[ Voor 4% gewijzigd door fatbenny op 07-01-2003 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
sorry dubbelpost |:(

[ Voor 94% gewijzigd door fatbenny op 07-01-2003 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

fatbenny schreef op 07 januari 2003 @ 20:11:
[...]

Zijn profiel en historie geven aan dat hij alleen in dit topic post en dat hij om 20.09 voor het laatst op het forum is geweest, dus dat komt goed hoop ik

edit: zie post hierboven :)
Please download the sensor logs in to the main computer scotty :P

Crime scene wat iemand zei lijkt mij ook wel tof... ik weet nog niet of ik de volgende contest mee doe (school enzo, druk, druk, druk) maar ik denk het wel, tis te leuk om niet te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Anders gezegt, hier maak je gewoon tijd voor ;) . Crime lijkt me ook wel leuk maar ook moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crime scene klinkt ook wel goed ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

ouwaah!! mijne komt eraan!! :o

*klikt* *submit* *glimlacht*

[ Voor 35% gewijzigd door Dark Blue op 07-01-2003 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan zijn als ik het goed heb nu alle stemmen binnen?
Litoki, houd ons niet langer in spanning! Spreek tot ons! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
heh, mail van Dark Blue doet een ommetje rond de wereld denk ik :) heb nog niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mij lijkt superhelden wel grappig, interieur is opzich wel leuk maar dan blijven de meeste toch steken bij een tafel en stoel. maar de winnaar mag natuurlijk kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik ben een beetje de weg kwijt, is er een pagina waar je alles kan zien?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 63976 schreef op 07 januari 2003 @ 20:41:
mij lijkt superhelden wel grappig, interieur is opzich wel leuk maar dan blijven de meeste toch steken bij een tafel en stoel. maar de winnaar mag natuurlijk kiezen :)
Wat dacht je van een interieur dat niet Europees mag aandoen? En dan niet op elk gebocheld tafelpootje gaan mierenneuken zo van 'dat was nou sprekend een hollandse treurwilg toen ie nog leefde' maar juist het extreme proberen te maken, zo'n stoel waarin Wendy van Dijk altijd zit als ze Ushi en van Dijk presenteert, zoiets mafs! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
gladiool schreef op 07 January 2003 @ 20:43:
ik ben een beetje de weg kwijt, is er een pagina waar je alles kan zien?
asjeblieft, Lijstje met finals
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.