[3d] post je 3d stuff maar weer - part 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste
Acties:
  • 4.630 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Oogst schreef op 16 December 2002 @ 21:56:
Ik heb een kerstkaartje in elkaar geflanst met MAX, met dank aan Gladiool voor een toch wel zeer goed werkende techniek voor het gras. Hoewel de rendertijd toch wel een half uur was voor de grote versie (1280*960) op een pentium III 500mhz.
Oogst, scheelt die techniek veel polygonen? zoja zou je me dan kunnen vertellen hoe je dat gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy_Paladin schreef op 18 december 2002 @ 14:35:
[...]

Anders add je gewoon een atmosphere effectje toe, wat vuur kan nooit kwaad ;) .
mja, ik zal eens kijken, ik heb het niet zo met die dingen. toch maar eens kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-09 16:28
Voor school heb ik een project lopen: Denk groots, bouw klein. 't Komt erop neer dat we met een groepje van 3 een plan van een huis moeten tekenen en dat daarna in modelbouw namaken, maar ik kon het niet laten, om toch al eens in 3D het een beetje na te maken, dus:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pieterbelmans/Tweakers/Huisje/WIP1.jpg
Comments zijn enkel welkom op de textures, want dit is dus het gelijkvloers, en dat is al afgegeven, dus aanpassingen op de indeling zijn niet meer mogelijk ;)

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
Allochtoon schreef op 18 december 2002 @ 14:51:
[...]

Oogst, scheelt die techniek veel polygonen? zoja zou je me dan kunnen vertellen hoe je dat gedaan hebt?
voor gras kun je trouwens ook op suurland.com kijken, die heeft een tut daarover... ziet er ook niet verkeerd uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 06:43
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 08:52:
[afbeelding]

Kan iemand me vertellen wat er mis is met die vlam, en hoe ik het beter kan doen?
Ik zie dat je hem gerendered hebt met Brazil, maar ik zie geen balken boven en onder. Heb je die eraf gehaald of heb je officiele versie1? Zo ja gebruik dan Sub Surface Scattering voor je kaars. Dan kun je mooi door de kaars heen kijken als hij verlicht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb idd Brazil V1. En ik zal eens kijken naar sub surface scattering, maar ik denk niet dat me vlammetje daar 'echter' van wordt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 08:48

MaDDoG

De brakste schakel

hiostu schreef op 18 december 2002 @ 16:55:Ik zie dat je hem gerendered hebt met Brazil, maar ik zie geen balken boven en onder. Heb je die eraf gehaald of heb je officiele versie1? Zo ja gebruik dan Sub Surface Scattering voor je kaars. Dan kun je mooi door de kaars heen kijken als hij verlicht wordt.
Heeft de brazil beta geen sss? En die wax-shader dan? Is dat ook alleen voor versie 1.x +?

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen met welke Modifierer ik een Torus wat vierkantere randen kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 17:46:
Kan iemand mij vertellen met welke Modifierer ik een Torus wat vierkantere randen kan geven?
Kun je dan niet gewoon "Sides" wat lager zetten?

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 17:46:
zie de post boven me + Smooth uitvinken :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OxiMoron schreef op 18 December 2002 @ 17:47:
[...]

Kun je dan niet gewoon "Sides" wat lager zetten?
Thanks, had ik zelf moeten bedenken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopper_Rob
  • Laatst online: 01-05 14:31
:'( Ik moest mijn pc opnieuw installen (wat opzich niet erg is.), maar ik heb de cd met 3dsmax uitgeleend |:(. Nu kan ik niet verder :/

https://drinkwaterpunten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:18
Ik heb ook eens de kruk-tutorial gemaakt :D
Dit heb ik er van gebakken

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/diez/kruk2.jpg

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onwijs vet schroefdraad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
hey...dat krukje hebben wij thuis serieus bij de piano staan. Precies dezelfde. Hij is super instabiel vind ik, maar je kan er wel lekker op ronddraaien :p

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
armageddon_2k1 schreef op 18 december 2002 @ 22:10:
hey...dat krukje hebben wij thuis serieus bij de piano staan. Precies dezelfde. Hij is super instabiel vind ik, maar je kan er wel lekker op ronddraaien :p
... 3 poten.. hoe kan ie dan in godsnaam instabiel zijn? :?

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopper_Rob
OxiMoron schreef op 18 december 2002 @ 22:20:
[...]

... 3 poten.. hoe kan ie dan in godsnaam instabiel zijn? :?
Omdat het deel waar je op zit maar in poot (het groefdraad gedeelte) heeft en met die ene poot zit je onstabiel op het stabiel onderstuk :) , denk ik, zelf hebben wij er geen een. dus gokje dan maar B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou zou die kaars in principe beter moeten zijn, me dunkt. minder transparant, en jah, zelfs de Sub Surface Scattering staat aan... en tóch klopt er iets nog niet. Wie oh wie ontrafelt dit misterie?

[edit] linkje naar zijn nog meer mislukte voorganger: *Klik*

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 15:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

de vlam is niet goed

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neej, g0h, misschien enig idee hoe en wat ik moet veranderen wil die vlam wel kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
ehm, kan het zijn dat de pagina waar je de test versie van Brazilian kan downloaden het niet meer doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:57

Alpine

Twisted animator

jdiezrequejo schreef op 18 December 2002 @ 22:47:
ehm, kan het zijn dat de pagina waar je de test versie van Brazil kan downloaden het niet meer doet?
Klopt ja.
Oudere test versies zullen nog wel ergens op het internet te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Alpine schreef op 18 december 2002 @ 22:51:
[...]

Klopt ja.
Oudere test versies zullen nog wel ergens op het internet te halen zijn.
Brazil dus :o ;)

Ow ok, weet ij toevallig wat de laaste test versie was? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Laatst online: 12-09 14:57

Alpine

Twisted animator

jdiezrequejo schreef op 18 December 2002 @ 22:52:
[...]

Brazil dus :o ;)

Ow ok, weet ij toevallig wat de laaste test versie was? :)
Nee dat weet ik niet. iig hoger dan 0.2.26.

Verwijderd

hey hier een update van me krukje
ik heb hem ook gemaakt,ben een vriend van jdiezreqeujo
dus vandaar :)
vraagje: weet iemand hoe linksonder de bumpmapping rechts blijft.
hij lijkt een beetje weg te trekken

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/krukjevista.jpg

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/krukvista.jpg

Verwijderd

hier staat die dus/vorige link van plaatje gaf kruisje :)

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:40
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 22:46:
[...]

neej, g0h, misschien enig idee hoe en wat ik moet veranderen wil die vlam wel kloppen?
Ja hoor. De vlam een geel kleurtje geven. Vervolgens wat glow toevoegen en je hebt een heel ander resultaat. Mischien als opacity map een beetje noise toevoegen?

http://hawvie.deviantart.com/

• coubertin119
Er is zo een knoppie, en dat noemt edit, zo rechtsboven in een post van jou ;)

Ok, nu the real stuff:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pieterbelmans/Tweakers/Huisje/WIP2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pieterbelmans/Tweakers/Huisje/WIP3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pieterbelmans/Tweakers/Huisje/WIP4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pieterbelmans/Tweakers/Huisje/WIP5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pieterbelmans/Tweakers/Huisje/WIP6.jpg

Zow, m'n project vordert en vordert 8) .
Comments zijn altijd welkom, zeker op de textures. En dit is gemaakt door een n00b die 4 dagen 3D Studio MAX 5 heeft. :)

[ Voor 90% gewijzigd door coubertin119 op 19-12-2002 12:01 ]

Skat! Skat! Skat!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 06:43
Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 22:46:
[...]

De onderkant van een vlam is volgens mij transparanter en blauwig. Daarna loopt hij naar boven geel uit. Steek anders een kaars aan en ga er ff goed naar zitten kijken.

Verwijderd

ik ben pas begonnen met 3d studio max en ik heb dit gemaakt via een tutorial:
Afbeeldingslocatie: http://www.codeweb.nl/~djsongoten/glas.jpg

Verwijderd

hiostu schreef op 19 december 2002 @ 11:39:
[...]

De onderkant van een vlam is volgens mij transparanter en blauwig. Daarna loopt hij naar boven geel uit. Steek anders een kaars aan en ga er ff goed naar zitten kijken.
heb ik dus gedaan, en de onderkant is blauwig, daarna komt heel licht transparant en op het laatst geel.

ik ga het nu btw ff probben met atmospherics. Dit lijkt me een iets betere oplossing, aangezien ik geen manier kan verzinnen om die kaars minder strak te maken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 15:13 ]

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
Allochtoon schreef op 18 december 2002 @ 14:51:
[...]

Nou, het gras van een compleet voetbalveld in 5000 polygonen (of veel minder als je het slim aanpakt), vind je dat polygonen schelen?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Oogst schreef op 19 december 2002 @ 15:39:
[...]

Nou, het gras van een compleet voetbalveld in 5000 polygonen (of veel minder als je het slim aanpakt), vind je dat polygonen schelen?
best wel, das voor mij relatief weinig. heb je een link naar die methode ofzo?

Verwijderd

de rechter lijkt me nu de beste, maar volgens mij klopt het nog steeds niet helemaal...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 15:54 ]

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

kaarsen zijn ook altijd een beetje doorzichtig :)

• LiToKi
  • Laatst online: 12-09 14:15
RSP schreef op 19 December 2002 @ 16:20:
kaarsen zijn ook altijd een beetje doorzichtig :)
lang leve sub-surface light scattering :Y)

Verwijderd

LiToKi schreef op 19 december 2002 @ 16:36:
[...]

lang leve sub-surface light scattering :Y)
damn, jah, kun je me misschien vertellen of zeggen waar ik info kan krijgen over die onzin? ik snap er namelijk nog bar weinig van die lichtinstellingen van brazil...

• coubertin119
Voor een vriendin van me, een piano, nog erg WIP, maar toch iets
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pieterbelmans/Tweakers/Piano.jpg
Wat vinden jullie ervan? Oja, dat blauwe kleurtje moet nog blinkend zwart worden.

Oja, na een scale komt ze in m'n huis te staan, wschl in de woonkamer, anders op het 1e verdieping.
Comments gevraagd... |:(

[ Voor 25% gewijzigd door coubertin119 op 19-12-2002 17:20 ]

Skat! Skat! Skat!

• LiToKi
Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 16:39:
[...]

damn, jah, kun je me misschien vertellen of zeggen waar ik info kan krijgen over die onzin? ik snap er namelijk nog bar weinig van die lichtinstellingen van brazil...
Brazil Advanced Material -> Base Shader -> Wax

2-sided aanzetten en flink rommelen met de waardes, lang wachten op renders ;(

en als iemand me kan vertellen hoe ik dit; http://www.optidigit.com/stevens/shadetut.html effect in Brazil kan krijgen, ben ik erg gelukkig :) (shaders e.d. kan ik wel vinden, snap wat z'n instellingen zijn, maar hoe krijg ik in godsnaam "layers" van transparante shaders over elkaar heen?)

[ Voor 13% gewijzigd door LiToKi op 19-12-2002 16:51 ]

• RSP

RSP

Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 16:39:
[...]

ik was al voor je op zoek geweest, op maxforums.org staat het ergens maar ik kan de thread niet meer vinden :)

Verwijderd

LiToKi schreef op 19 December 2002 @ 16:50:
[...]

Brazil Advanced Material -> Base Shader -> Wax

2-sided aanzetten en flink rommelen met de waardes, lang wachten op renders ;(

en als iemand me kan vertellen hoe ik dit; http://www.optidigit.com/stevens/shadetut.html effect in Brazil kan krijgen, ben ik erg gelukkig :) (shaders e.d. kan ik wel vinden, snap wat z'n instellingen zijn, maar hoe krijg ik in godsnaam "layers" van transparante shaders over elkaar heen?)
gaat dit nu over de vlam??? Wax? dat is namelijk het materiaal voor me kaarsvet. en ik snap dus wel dat je licht door de kaars heen kunt krijgen, wil dat zeggen dat ik de waarden van de opacity lager moet zetten om een kaarsvet effecte te krijgen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 17:06 ]

Verwijderd

RSP schreef op 19 December 2002 @ 16:51:
[...]

ik was al voor je op zoek geweest, op maxforums.org staat het ergens maar ik kan de thread niet meer vinden :)
ik zal zelf eens gaan rondspeuren, mocht je ze vinden, aarzel niet om ze te posten :p

• LiToKi
Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 17:05:
[...]

gaat dit nu over de vlam??? Wax? dat is namelijk het materiaal voor me kaarsvet. en ik snap dus wel dat je licht door de kaars heen kunt krijgen, wil dat zeggen dat ik de waarden van de opacity lager moet zetten om een kaarsvet effecte te krijgen?
over het materiaal van je kaars gaat 't.

alle instellingen onder "wax shader parameters" beïnvloeden hoe ver 't licht door je kaars heengaat, niks met opacity doen. gewoon experimenteren en ff de manual doorlezen wat wat doet.

en oh ja, je moet wel "Sub-Surface effects" aanzetten bij je render instellingen onder "Luma server" :+

Verwijderd

en oh ja, je moet wel "Sub-Surface effects" aanzetten bij je render instellingen onder "Luma server"
zover was ik ook nog wel :p ik wist alleen nog niet hoe ik om moest gaan met die wax shader. ik heb ff die brazil manual er op nageslagen, en ik sla zo ook weer ff aan het renderen, want die tijd wordt steeds gruwelijker :(

• DocB
  • Laatst online: 23-02 19:55
Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 16:08:
[afbeelding]

de rechter lijkt me nu de beste, maar volgens mij klopt het nog steeds niet helemaal...
zou je ze niet kunnen combineren? die rechter ziet er wel mooi uit, maar het zou misschien beter zijn als je er echt een vlam in ziet. Nu is het net iets te wazig denk ik.

Verwijderd

DocB schreef op 19 december 2002 @ 17:15:
[...]

zou je ze niet kunnen combineren? die rechter ziet er wel mooi uit, maar het zou misschien beter zijn als je er echt een vlam in ziet. Nu is het net iets te wazig denk ik.
zou opzich geen slecht idee zijn, ik zal een eens kijken...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 15:53 ]

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

hey das wel vet effect! die flam moet ietjes minder groot glowen dus wat meer geconcentreerd, daarnaast de lont wat krommer en puntiger.

• RSP

RSP

Allochtoon schreef op 19 december 2002 @ 18:07:
hey das wel vet effect! die flam moet ietjes minder groot glowen dus wat meer geconcentreerd, daarnaast de lont wat krommer en puntiger.
dat wilde ik ook ff zeggen :) daarbij geeft je kaarsje wel veel licht :P lijkt wel een schijnwerper zo :)

Verwijderd

Allochtoon schreef op 19 december 2002 @ 18:07:
Hmz, moet de grootte van de vlam van de kaars zelf, of het glow effect kleiner, ik denk zelf eigenlijk beide als ik het zo bekijk. Misschien zelfs dat de vlam iets langer moet zijn? en over die lont: hoort het uiteinde eigenlijk nog wel zichtbaar te zijn, zoja, dan kan die idd wat puntiger.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 15:52 ]

• Chopper_Rob
Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 18:45:
[...]

Hmz, moet de grootte van de vlam van de kaars zelf, of het glow effect kleiner, ik denk zelf eigenlijk beide als ik het zo bekijk. Misschien zelfs dat de vlam iets langer moet zijn? en over die lont: hoort het uiteinde eigenlijk nog wel zichtbaar te zijn, zoja, dan kan die idd wat puntiger.

hier alweer een WIP:

[afbeelding]
Moet de vlam niet iets geel-er worden. Dit is wel erg wit.

Verwijderd

Ik ben even aan het spelen gegaan met de Brazil Toon renderer
zie hier een wipje:

Afbeeldingslocatie: http://wilgweg.homeip.net/max/maarten/koffietoon.jpg

Verwijderd

woej, dan weer witter, dan weer transparanter, dan weer geler, dan weer minder transparant, dan weer atmospherics, dan weer meshes...

Pfieuw, ik blijf maar renderen :p

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://wilgweg.homeip.net/max/group/candle_files/kaars_13_sterf.jpg

leuk geweest, verdom die kaars ook maar :P

• OxiMoron
Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 19:57:
[afbeelding]

tss.. quiter !!! :+

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://wilgweg.homeip.net/max/group/candle_files/kaars_12.jpg

dit was het beste wat ik eruit heb gehaald, voor mij hoeft het ook niet meer, je kunt me idd een quitter noemen, maar me handen jeuken gewoon om verder te gaan aan het volgende project. hijs gewoon 'klaar'

• Oogst
Allochtoon schreef op 19 december 2002 @ 15:48:
[...]

best wel, das voor mij relatief weinig. heb je een link naar die methode ofzo?
In het vorige 3d-stuff-topic legde Gladiool het uit op pagina 35 of zo, inclusief plaatjes, moet je maar ff zoeken.
Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 16:08:
[afbeelding]

Kaarsvlammen zijn nooit helemaal wit, daar zijn ze niet warm genoeg voor. Ze zijn eerder orange/geel/rood.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• OxiMoron
Oogst schreef op 19 december 2002 @ 21:20:
[...]

In het vorige 3d-stuff-topic legde Gladiool het uit op pagina 35 of zo, inclusief plaatjes, moet je maar ff zoeken.

[...]

Kaarsvlammen zijn nooit helemaal wit, daar zijn ze niet warm genoeg voor. Ze zijn eerder orange/geel/rood.
pagina 35.. lekker duidelijk..

zet dan ook ff je ppp erbij (post per page)

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:17
even snel een hopelijk simpel vraagje, ik ben bezig met een hoofd (ala http://www.secondreality.ch/) alleen beginnen ze daar over het deleten van edges. Nou heb ik steeds alles gemaakt met Meshediting en dan via polygon. Later kwam ik er dus achter dat ze met edges werken (ik meende dus dat dat de vlakken waren)

Maar nu zeggen ze dus en dan deleten we even die en die edge, et voila! een dik vet gat in mijn hoofd :( Komt dit nou omdat ik steeds alles heb aangepast met polygon`s of mis ik ergens een optie?

Verwijderd

Dit is een plaatje van een vriend van mij (wi_2), maar die is te lui om een login aan te maken :).

Misschien dat er ooit een lichaam aan vast komt.. In ieder geval vind ik het een redelijk nice picture...
Afbeeldingslocatie: http://131.211.227.202/wi2/elf.jpg

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 23:35:
Dit is een plaatje van een vriend van mij (wi_2), maar die is te lui om een login aan te maken :).

Misschien dat er ooit een lichaam aan vast komt.. In ieder geval vind ik het een redelijk nice picture...
[afbeelding]
redelijk nice? whahaha

dis echt super gaaf :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Verwijderd

Booh vette kaars ... vooral als hij omgevallen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 18:45:
[...]

hier alweer een WIP:

[afbeelding]
ja en dan de vlam wat naar beneden want nu 'zweeft' ie te hoog op de lont

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 19:57:
[afbeelding]

lol, ik vind hem zo ook wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de kerstdagen heb ik dit gemaakt

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/panthon/xmasball4.jpg

Helemaal in Bryce gemaakt en gerendered. Eigenlijk moet ik nog een paar dingetjes veranderen en m in 1024x768 reso renderen, maar dat doe ik vanavond wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 11:54:
Voor de kerstdagen heb ik dit gemaakt

[afbeelding]

Helemaal in Bryce gemaakt en gerendered. Eigenlijk moet ik nog een paar dingetjes veranderen en m in 1024x768 reso renderen, maar dat doe ik vanavond wel.
Erg cool, mooi ook die grond onder die kerstballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
mag eigenlijk niet zeggen maar,
ik moet ook maar is ff Bryce d...l...n :D
dat programma maakt zeker goeie renders, dacht eerst dat ie echt was :P

[ Voor 34% gewijzigd door Capa op 20-12-2002 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sauron-XP schreef op 20 december 2002 @ 12:49:
mag eigenlijk niet zeggen maar,
ik moet ook maar is ff Bryce d...l...n :D
dat programma maakt zeker goeie renders, dacht eerst dat ie echt was :P
als het je alleen om de renders gaat gebruik je toch gewoon max met brazil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Bryce kan maar 1 ding goed renderen; refracties

En de AA bij Bryce 5 (5.. toch?) is ook wel geinig

Verder is 't maar magertjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Error323
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-03 14:14

Error323

d-_-b

Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 23:35:

[afbeelding]
ziet er wel cool uit! Misschien ff groter plaatje? :D

github.com/Error323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiToKi schreef op 20 december 2002 @ 13:03:
Bryce kan maar 1 ding goed renderen; refracties

En de AA bij Bryce 5 (5.. toch?) is ook wel geinig

Verder is 't maar magertjes...
Maar als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding is Bryce toch wel aan de top..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 18:01:
[...]

Maar als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding is Bryce toch wel aan de top..
dat is best bullshit, neem de kwaliteits vergelijking, wie komt er als beste uit de bus, juist, MAX. Wie kijkt er nu naar de prijs? het gaat toch om het product. Als Bryce 2 stuivers kost, is het toch niet persé beter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 08:48

MaDDoG

De brakste schakel

Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 18:25:
[...]

dat is best bullshit, neem de kwaliteits vergelijking, wie komt er als beste uit de bus, juist, MAX. Wie kijkt er nu naar de prijs? het gaat toch om het product. Als Bryce 2 stuivers kost, is het toch niet persé beter :X
Muahahaha, ok, nu ik even hartelijk gelachen heb over deze opmerking hou ik er over op, en ik hoop dat de rest mijn voorbeel volgt. Voordat er weer een flamewar begint. Foei LiToKi, je moest beter weten :)

[ Voor 4% gewijzigd door MaDDoG op 20-12-2002 18:30 ]

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 18:25:
[...]

Nee ik neem de kwaliteits vergelijking niet want iedereen weet dat MAX beter is en meer kan. Ik neem dus de prijs/kwaliteits verhouding om te illustreren dat Bryce best wel hele goed software is voor zo een lage prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 18:43:
[...]

Nee ik neem de kwaliteits vergelijking niet want iedereen weet dat MAX beter is en meer kan. Ik neem dus de prijs/kwaliteits verhouding om te illustreren dat Bryce best wel hele goed software is voor zo een lage prijs.
na mijn laatste mededeling over dit onderwerp houd ik me stil:

"jammer dat 3DS MAX duurder is. leuk om te zien is dat max zelf wel illustreert dat discreet wel hele goede software levert, ondanks haar hoge prijs"

ik heb gesproken...

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 19:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

ik weet nog niet of ik met de contest mee ga doen (ben nog zéér n00b) dus ik gooi het hier maar neer:

Afbeeldingslocatie: http://www.superkoe.com/boon/renders/goblin_1.jpg

moet dus een goblin worden die leest. zijn kin moet ook nog véél puntiger worden enzo :P

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb een soortgelijk figuurtje gemaakt

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

niet helemaal hetzelfde ;) (lees: die van jou vind ik leuker/cooler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ongeveer even n00bisch toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

waarschijnlijk iets minder. ik heb max nu ongeveer twee maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, ik heb MAX nog niet veel langer eerlijk gezegd... De enige reden dat het er iets 'leuker' uitziet heb ik waarschijnlijk te danken aan Brazil R/S.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook wat gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/brambraat/revolver2.jpg

Benieuwd wat jullie ervan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Error323

Error323

d-_-b

Hier een update van m'n cyborg... kleine update... had niet zoveel tijd deze week.

Afbeeldingslocatie: http://www.revonx.com/stuff/renders/error/manga_cartoon.jpg

Ben d'r nu aan't riggen maar dat is echt veel werk :S

github.com/Error323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Gaat er zeker vet uitzien die cyborg. Ik ben echt benieuwd naar de complete animatie :)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff verder gebouwd met Mister blocco...

Afbeeldingslocatie: http://wilgweg.homeip.net/max/felix/projects/mister_blocco_files/blocco_v2_progress_expo_15_3.jpg

damn, origineel is 1024x432 Px. nu kan ik hem wel resizen, maar hoe maak ik um nu clickable?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

hierbij dan twee kleinen updeets van mij goblin :P:
Afbeeldingslocatie: http://www.superkoe.com/boon/renders/goblin_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.superkoe.com/boon/renders/goblin_3.jpg
nu nog heeeel veel tijd, en ik kan hem moooi gaan maken:D, maar goed, tis vakantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Wooh! Als ik zie wat sommige maken krijg ik echt de zin om dit gaan leren. Ik ga ergens deze vakantie beginnen denk ik :)

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

ff een snelle wip van m'n kast in lijgtweeef! (3 minuutjes, radiosity very low :P)

Afbeeldingslocatie: http://kbc.zonder.nl/test9.jpg
clickable

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

error welke cartoon renderer is dat? (illustrate, cartoon reyes of iets andes?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Error323

Error323

d-_-b

gewoon een cartoon render in max 5. Geen plugin ofzo.. gewoon fallof maps :)

github.com/Error323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer een WIPje, nu iets ronder hoofd, nog lompe eigenlijk...

Afbeeldingslocatie: http://wilgweg.homeip.net/max/felix/projects/mister_blocco_files/blocco_v2_progress_expo_16_1_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een wip van het schaakbord dat ik nu aan het maken ben:

Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/brambraat/wipchess.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 15:55:
Een wip van het schaakbord dat ik nu aan het maken ben:

[afbeelding]
Tutorial :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik tijd heb wil ik best proberen hier een tutorial van te schrijven... of bedoel je dat niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 10:26:
Ook wat gemaakt:

[afbeelding]

Benieuwd wat jullie ervan vinden...
W0000000000000000000000t :P
Vet gaaf man! :9~ :9

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Error323

Error323

d-_-b

Wh0000t hij is klaar, wat vinden jullie ervan???? :D
Afbeeldingslocatie: http://www.revonx.com/stuff/renders/error/pose_cartoon.jpg

github.com/Error323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 16:16:
[...]

Als ik tijd heb wil ik best proberen hier een tutorial van te schrijven... of bedoel je dat niet???
Nee ik bedoel dat dit toch de tutorial uit max zelf is ?? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Error323 schreef op 21 december 2002 @ 16:47:
Wh0000t hij is klaar, wat vinden jullie ervan???? :D
[afbeelding]
Hijs zeer cool! Nou nog animeren of in ieder geval in een omgeving plaatsen, want erg klaar kan ik dit natuurlijk niet noemen. Of wil jij dit een compleet plaatje noemen?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Error323

Error323

d-_-b

Nah nog niet echt compleet nee.. maar ik weet niet of ik er nog mee verder ga.. misschien nog ff een achtergrond =)

github.com/Error323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alientje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01-2008

alientje

Hallo?

Cool met die toon shader!!

[zeikmodus]
volgens mij zit er wel een foutje in de grond :)
[zeikmodus]

voor de rest: _/-\o_

3d-en is leuk

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.