Oogst schreef op 09 February 2003 @ 22:50:
JAAAAAAAAAAA!
Ik ben aangenomen aan de HKU (kunstacademie Utrecht) bij de afdeling Kunst, Media & Technologie in Hilversum voor de richting
Game Design & Development! Lekker spelletjes maken.

En daar ben ik heel blij mee, want ze laten maar 1 op 5 toe, dus dat was spannend.
Feli Oogst en heel veel plezier toegewenst!
Dan ga ik hier trouwens ook nog even melden dat
* GA!S afgelopen vrijdag zijn afstudeerproject afgerond heeft met een multimedia / VR gebeuren met:
- 5 beamers
- 2 desktops
- 4 laptops
- 3 projectieschermen
- 2 gare speakers en een ouwe versterker
VR show werkte erg cool, twee beamers projecteren gepolariseerd licht op een scherm en in de zaal had ik 35 brilletjes met gepolariseerde glazen uitgedeeld. 3d model was uiteindelijk 300k polygonen geworden en draaide met 2 via UTP gesynchroniseerde systemen tegen 30 fps in stereo (1024x768 = native resolutie beamers).
Heb 's nachts om 4 uur nog de hele belichting naar texture lopen renderen en de uiteindelijke scene had slechts 4 extra lichtbronnen nodig (maar goed ook, opengl trekken die kaarten er maar 8 en daarbij gaat de fps als een dolle naar beneden).
Ben nu bezig alles te archiveren en te ordenen, het is een tering zooi op mijn HD nu: 10 GB aan data lopen produceren. Verwacht nog wat los werk, screenshots, 4 minuten animate en foto's van de opstelling deze week.