Gaaf hoor Fly-High
Alleen kleine tip :
ftp://205.252.89.41/dynam...-fde-version-2002-5-1.zip
Alleen kleine tip :
ftp://205.252.89.41/dynam...-fde-version-2002-5-1.zip
[ Voor 53% gewijzigd door Ensinker op 12-12-2002 21:42 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 53% gewijzigd door Ensinker op 12-12-2002 21:42 ]
tampert, kriminalpolizei
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Hmmz, ik zei het verkeerd. Eerste getal van een light.x geeft het electrische circuit weer waar -ie op aangesloten zit, niet z'n levensduur. [smokesystem] regels hebben een andere syntax, je hebt voor een contrail effect alleen de coordinaten nodig (die 4 dus weglaten).Gilly schreef:
[...]
Dit is de posistie van een strobe.
light.5 = 2, -40.200, 93.100, 13.380, Opensky_airbus_strobe ,
Als ik die positie overneen naar mijn condens zou ik tevreden zijn.
Dit is "orgineel"
smoke.0=-900,-22.3,-40.0, fx_contrail_s.fx
uitkomst
smoke.0=4 , -40.200, 93.100, 13.380, fx_contrail_s.fx
smoke.1=4 , -40.200, -93.100, 13.380, fx_contrail_s.fx
4 sec zichtbaar, en dan de positie.
Maar het gekke is dan dat er niks te zien is ??
Anoniem: 43578
He cool, rdluca vraagt aan mij iets, wat een eerrdluca schreef op 12 December 2002 @ 17:46:
[...]
breathtaking
Hebbie van deze de *.bmp want die wil ik graag als achtergrond.
Anoniem: 37518
LIMC -> Freeware Frank... (Vandaar dat je hem niet hebt.. heheThe_FrankO schreef op 12 December 2002 @ 21:43:
[...]
Welke airport + scenery is dat? Ziet er goed uit
Geef dan meteen ff de link erbijAnoniem: 37518 schreef op 12 December 2002 @ 21:58:
[...]
LIMC -> Freeware Frank... (Vandaar dat je hem niet hebt.. hehe)
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Anoniem: 55387
Wat mij betreft precies hetzelfde.nealzie schreef op 12 December 2002 @ 21:54:
woei, mijn naam vet gedrukt!
Nee even serieus nu, ik heb sinds ongeveer 19 september 2001 heerlijk mogen genieten van alle screenshots en informatie in deze reeks topics. Heel erg veel geleerd, en ook heel veel leuke mensen 'ontmoet'. We hebben natuurlijk onze ups en downs gehad, ik geloof dat bepaalde mensen nog steeds weigeren met elkaar te praten (ik noem geen namen) en het verlangen om een intrnet cafe op te zoeken op vakantie zal mij nog lang in het geheugen bij blijven staan.
Maar... (there's always a but...) op de manier zoals het nu gaat, is er voor mij een groot stuk gezelligheid in het topic weg, en dat was voor mij juist iets wat me bleef motiveren om hier te blijven posten en om actief mee te blijven doen. Daarom zit ik er nu al een tijdje over te denken eens en voor altijd 'op te stappen' van het '[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots' topic en mijn tijd niet meer te verdoen aan het tevreden stellen van de moderators hier. En zoals sommige van jullie gemerkt hebben, heb ik ook veel minder gepost de laatste tijd.
Na deze laatste actie, natuurlijk ook vooral namens mij (mijn naam stond niet voor niks vet gedrukt) heb ik de knoop toch enigzins doorgehakt.
Wat dus betekend dat jullie mij hier niet meer zullen rond zien hangen, op misschien een enkel nuttig postje hier en daar na...
Voor mij betekend dit dat ik me meer kan storten op Interline Aviation![]()
iets wat nu nog te weinig aandacht van mij krijgt.
Dus, wil ik vooral degene bedanken, die mij zo geweldig in de wereld van flight simulator hebben geholpen, maar die zal ik hopelijk nog gewoon blijven spreken op msn
Au revoir!
En bedankt M@NIC (nofi ofcourse)
enne, mn icon, is de a/t disengage knop
Goed, dan wil ik ook m'n ei kwijt.Anoniem: 55387 schreef op 12 December 2002 @ 22:03:
[...]
Wat mij betreft precies hetzelfde.
Ik en de rest weten dat er regels aan dit forum zijn gebonden, maar een onderwerp als dit..............
FS2002 is natuurlijk gekoppeld aan de civiele luchtvaart en veel gebruikers hiervan zijn ook grote liefhebbers van de world of aviation. Er zijn weinig onderwerpen zoals "de luchtvaart" die zo ontzettend breed zijn, vanwege de diverse aspecten. Van hoe wordt een kist gepushed tot hoe een complex hydraulisch systeem werkt. Het is dan ook niet te voorkomen dat her en der wat offtopic post zijn, die niet FS2002 gerelateerd zijn. Het zou hier dus wat losser moeten/kunnen naar mijn zin.
In principe wordt het posten van een echte foto ook gezien als offtopic, maar niemand hoor je er over blaten (ik doe het ook, daar niet van)
Het af en toe non FS2002 related posten, maar wel luchtvaart gerelateerd, houdt het draadje gezellig en up to date. Op de vaste groep mensen na, weet ik dat er verdomd veel mensen zijn die dit draadje met plezier volgen en hier veel van leren. Ook al posten ze niet.
Magoe......twordt me dus allemaal te gek zo en ajuu zeg ik dan maar.
[ Voor 5% gewijzigd door SanderTje! op 12-12-2002 22:26 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
65551
[ Voor 6% gewijzigd door 65551 op 12-12-2002 22:41 ]
Ik ben nog weer aan het pielen geweestDroogKloot schreef op 12 december 2002 @ 21:48:
[...]
Hmmz, ik zei het verkeerd. Eerste getal van een light.x geeft het electrische circuit weer waar -ie op aangesloten zit, niet z'n levensduur. [smokesystem] regels hebben een andere syntax, je hebt voor een contrail effect alleen de coordinaten nodig (die 4 dus weglaten).
Zit wat inAnoniem: 37518 schreef op 12 December 2002 @ 21:58:
LIMC -> Freeware Frank... (Vandaar dat je hem niet hebt.. hehe)
Komt me bekend voor ja. Zit er ook in maar vlieg niet meer zo vaakMcFlipp schreef op 12 December 2002 @ 22:00:
Geef dan meteen ff de link erbij(http://www.isdproject.com/)
65551
Ga je echt definitief weg? Klinkt zo permanentnealzie schreef op 12 december 2002 @ 21:54:
Nee even serieus nu, ik heb sinds ongeveer 19 september 2001 heerlijk mogen genieten van alle screenshots en informatie in deze reeks topics. Heel erg veel geleerd, en ook heel veel leuke mensen 'ontmoet'. We hebben natuurlijk onze ups en downs gehad, ik geloof dat bepaalde mensen nog steeds weigeren met elkaar te praten (ik noem geen namen) en het verlangen om een intrnet cafe op te zoeken op vakantie zal mij nog lang in het geheugen bij blijven staan.
Maar... (there's always a but...) op de manier zoals het nu gaat, is er voor mij een groot stuk gezelligheid in het topic weg, en dat was voor mij juist iets wat me bleef motiveren om hier te blijven posten en om actief mee te blijven doen. Daarom zit ik er nu al een tijdje over te denken eens en voor altijd 'op te stappen' van het '[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots' topic en mijn tijd niet meer te verdoen aan het tevreden stellen van de moderators hier. En zoals sommige van jullie gemerkt hebben, heb ik ook veel minder gepost de laatste tijd.
Na deze laatste actie, natuurlijk ook vooral namens mij (mijn naam stond niet voor niks vet gedrukt) heb ik de knoop toch enigzins doorgehakt.
Wat dus betekend dat jullie mij hier niet meer zullen rond zien hangen, op misschien een enkel nuttig postje hier en daar na...
Voor mij betekend dit dat ik me meer kan storten op Interline Aviation![]()
iets wat nu nog te weinig aandacht van mij krijgt.
Dus, wil ik vooral degene bedanken, die mij zo geweldig in de wereld van flight simulator hebben geholpen, maar die zal ik hopelijk nog gewoon blijven spreken op msn
Au revoir!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Nou een mod fluit hier de boel niet dood uit zicht zelf denk ik hoor.eliminator007 schreef op 12 December 2002 @ 22:46:
Ik vind het altijd weer leuk om dit topic te volgen maar het lijkt wel of dit topic ten onder gaat door de regels op got. Ik snap dat er gemod moet worden en er strenge regels moeten zijn met zoveel users maar ik denk dat je , net als bij voetbal, de wedstrijd nie dood moet fluiten en dus hier het topic ook niet dood moet modden. Ik hoop dat dit gezegd mag worden ik bedoel het echt niet als flame maar als tip!
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
nealzie schreef op 12 december 2002 @ 21:54:
Au revoir!
Anoniem: 55387 schreef op 12 december 2002 @ 22:03:
[...]
Wat mij betreft precies hetzelfde.
Magoe......twordt me dus allemaal te gek zo en ajuu zeg ik dan maar.
Tja...-Sander_ schreef op 12 December 2002 @ 22:23:
[...]
Goed, dan wil ik ook m'n ei kwijt.
Mochten we nog een reactie tegemoet zien van M@nic, graag..
[ Voor 16% gewijzigd door jos_zwa op 12-12-2002 23:10 ]
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Dan zitten je winglets ook op de grond op je vleugel![LIGHTS]
//Types: 1=beacon, 2=strobe, 3=navigation, 4=cockpit, 5=landing
light.1 = 1, 42.500, 0.000, 14.000, Opensky_beacon,
light.2 = 1, 12.500, 0.000, -3.800, Opensky_beacon,
light.3 = 5, 19.700, 19.000, -4.000, Opensky_nacelle_refl,
light.4 = 5, 19.700, -19.000, -4.000, Opensky_nacelle_refl,
light.5 = 5 18.000, 27.000, -4.000, Opensky_wing_light,
light.6 = 5, 19.933, 8.827, -4.368, Opensky_wing_light,
light.7 = 5, 18.000, -27.000, -4.000, Opensky_wing_light,
light.8 = 5, 19.933, -8.827, -4.368, Opensky_wing_light,
[ Voor 13% gewijzigd door McFlipp op 12-12-2002 23:20 ]
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
D'r valt inderdaad weinig lol meer aan te beleven op deze manier.rdluca schreef:
In plaats hiertegen op te treden zijn enkele zinnen van mensen, die vanaf deel 1 dit topic min of meer dragen en hebben gebracht en gemaakt tot wat het nu is, wel dermate ernstig dat ertegen opgetreden moet worden.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ja ben benieuwd wanneer ze is echt iets roepenTourniquet schreef op 12 December 2002 @ 23:37:
En nog wat positiefs van het PSS forum om de avond af te sluiten:
"Coming VERY VERY SOON !!"
[afbeelding]
Anoniem: 61113
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Die wil ik ook wel hebben ..Gilly schreef op 13 December 2002 @ 00:11:
Liveries voor de Dash8
Air Canada Jazz "green"
Air Canada Jazz "orange"
Air Canada Jazz "red"
Air Canada Jazz "yellow"
Air Ontario
Augsburg
Bahamasair
British Airways
BA Tails Benyhone
BA tails Chelsea Rose
BA tails columns
BA tails Koguty
BA tails Rendezvous
BA tails Union Flag
British European
British European FlyBE
BWIA Express
Canadian regional
Iberia Nostrum
Intersky
LIAT
Lufthansa CitylInk
"Q" Rollout
Qantaslink
Sabena
South African Express
Team Lufthansa Augsburg
Tyrolean Special
Tyrolean Standard
USAIRWAYS Express
Wideroe new livery
Wideroe old livery
Geen KLM, geen ILA
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
[ Voor 31% gewijzigd door McFlipp op 13-12-2002 12:22 ]
Ja mooi systeem, ff wachten met formatten totdat alle maatschappijen omgezet zijnMcFlipp schreef op 13 December 2002 @ 12:19:
Woei mooi kerstcadeautje van PAI!!!
Nieuwe autoinstaller, een aantal nieuwe flightplans en repaints en een hoop maatschappijen in het nieuwe formaat!!
Meer info en downloaden hier!
[ Voor 10% gewijzigd door Ensinker op 13-12-2002 12:30 ]
Voor zover ik weet is er niets nieuws....McFlipp schreef op 13 december 2002 @ 12:19:
Woei mooi kerstcadeautje van PAI!!!
Nieuwe autoinstaller, een aantal nieuwe flightplans en repaints en een hoop maatschappijen in het nieuwe formaat!!
Meer info en downloaden hier!
Btw heeft iemand een originele traffic.bgl voor mij? Dus eentje waar nog niets aan is veranderd, en dus alleen maar FS2002 AI. Of staat die misschien op de cd? (denk ik niet, zal wel in zo'n *.cab ofzo zitten)
Nou dan kan ik ff met een schone lij (leiThe_FrankO schreef op 13 december 2002 @ 12:29:
[...]
Voor zover ik weet is er niets nieuws....
En voor een orginele traffic.bgl (waarom heb je die eigelijk nodig) kan je ook zo'n setup downloaden van PAI voor de nieuwe installer
Er zit een optie in om het te overschrijven door het nieuwe jaMcFlipp schreef op 13 december 2002 @ 12:32:
Nou dan kan ik ff met een schone lij (lei) beginnen. Of kan je die nieuwe installer formats gewoon over je huidige installeren? Want dat heb ik nu gedaan, dat levert dan geen problemen op?
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
tampert, kriminalpolizei
Je bedoeld over de flank van kist ??Evilernie schreef op 13 December 2002 @ 13:21:
very nice pics iedereen..maar ff vraagje over dat a330 model...Hoe kan het ondanks dat het een gmax model is toch zo zijn dat als je bijvoorbeeld met spot plane view naar de neus draait, dat de textures bij de staart heel blurry worden
De posky 767 heeft dit toch ook niet
....Dat vind ik echt jammer aan de a330
ja, je moet eens naar de neus draaien en dan naar de textures bij de staart kijken
tampert, kriminalpolizei
We moeten het er maar mee doen, he.Evilernie schreef op 13 december 2002 @ 13:32:
[...]
ja, je moet eens naar de neus draaien en dan naar de textures bij de staart kijken...Ik vind de A330 van posky er een beetje net plastic achtig uitzien...
Als het automatisch gaat, waarom pakt de flight plan validator van Eurocontrol (URL even vergeten, maar je weet welke ik bedoel) het dan niet? Dat is toch 'de' referentie?bennierex schreef op 13 December 2002 @ 12:42:
Ik heb nog even navraag gedaan over dat gedoe met upper en lower airways. Het is dus idd zo dat je niet hoeft aan te geven of je ergens van een upper op een lower terecht komt of andersom. Dit gaat volledig 'automatisch'. Bij het maken van een flightplan hoef je dit dus niet apart aan te geven.
[ Voor 13% gewijzigd door Ensinker op 13-12-2002 14:42 ]
65551
Martinair krijgt ook al een airbus...Waarom nou niet gewoon een 737NGGilly schreef op 13 december 2002 @ 14:41:
Bij Dutchbird zijn ze zeer slim geworden.
[afbeelding]
Dutch charter carrier DutchBird has selected two Airbus A320s to expand its network and serve the carrier’s holiday destinations around the Mediterranean. The aircraft are scheduled for delivery in April 2003.
http://www.airbus.com/airbus4u/articles_detail.asp?ae_id=113
airbus verovert nederlandse maatschappijen. Ziet er wel mooi uit in het dutch-bird shemeGilly schreef op 13 december 2002 @ 14:41:
[afbeelding]
Dutch charter carrier DutchBird has selected two Airbus A320s to expand its network and serve the carrier’s holiday destinations around the Mediterranean. The aircraft are scheduled for delivery in April 2003.
tampert, kriminalpolizei
SWEEEEEEEEEEEEETGilly schreef op 13 December 2002 @ 14:41:
[afbeelding]
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Anoniem: 43578
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 37518 op 13-12-2002 16:42 ]
1. een moderator komt hier niet lang's, die word "uitgenodigd" door eentje van ons als die gene "klikt" dat hij het hier uit de hand vind lopen.Anoniem: 37518 schreef op 13 december 2002 @ 16:41:
Nealzie -> ik vind dat je 100% gelijk hebt! Ik sluit me helemaal bij je aan! En dat die suffe M@niac af en toe langskomt zonder het topic te volgen en dan een stoere bek opzet vind ik ontzettend dom! Het zijn juist de die-hards die hier de boel in leven houden en als er dan een suffe 'MODDERator' langskomt en de boel zo weet te verzieken heb ik geen zin meer om hier te verblijven.... Is er niet een alternatief forum ergens? Ik wil zelfs niet eens meer een hit voor die lui zijn zodat ze geld krijgen van de banners. Ontzettend kinderachtig GEZEIK! Stelletje kutten, dat zijn het! Meer kan ik niet zeggen!
There is no magic.
tampert, kriminalpolizei
Een ander forum heb ik zo voor je..Anoniem: 37518 schreef op 13 December 2002 @ 16:41:
Nealzie -> ik vind dat je 100% gelijk hebt! Ik sluit me helemaal bij je aan! En dat die suffe M@niac af en toe langskomt zonder het topic te volgen en dan een stoere bek opzet vind ik ontzettend dom! Het zijn juist de die-hards die hier de boel in leven houden en als er dan een suffe 'MODDERator' langskomt en de boel zo weet te verzieken heb ik geen zin meer om hier te verblijven.... Is er niet een alternatief forum ergens? Ik wil zelfs niet eens meer een hit voor die lui zijn zodat ze geld krijgen van de banners. Ontzettend kinderachtig GEZEIK! Stelletje kutten, dat zijn het! Meer kan ik niet zeggen!
Ik kom hier ook niet weer! Mensen die ik op msn heb hoop ik te blijven spreken en als er een ander forum is... LET ME KNOW!!!!
[ Voor 12% gewijzigd door SanderTje! op 13-12-2002 16:55 ]
65551
Aan de mods, ik vind dat jullie ontzettende mierenneukers zijnAnoniem: 37518 schreef op 13 December 2002 @ 16:41:
Ik kom hier ook niet weer! Mensen die ik op msn heb hoop ik te blijven spreken en als er een ander forum is... LET ME KNOW!!!!
Ja he!! Jij bent leuk! Nu ligt het zeker aan ons.... goed bezig jongen!!! Enne... over dat.. "Ja verdomme, stelletje machtsgeile eikelsThe Will schreef op 13 december 2002 @ 16:45:
Ja verdomme, stelletje machtsgeile eikels![]()
![]()
Sorry hoor, maar ik vind het enorm triest om nou M@NIC's modactie de schuld te geven van je vertrek. Er zijn op GoT gewoon regels waar je je aan moet houden, jullie dus ook. Het FS2k2 topic is geen apart forum ofzo, waar opeens hele andere regels gelden.
Bij deze wil ik iedereen die nog klachten heeft verzoeken een draadje in LA te openen, en niet hier verder het topic te verzieken voor de mensen die er nog wel zin in hebben.
65551
Jullie halen de zin eruit met die stomme regels, wat kan nog door de beugel tegenwoordig. Die M@niac komt hier alleen maar op een tip, anders steekt hij zijn neus in andere zaken. Ik ga niet verder in in welke..Laatste woord gezegd hoop ikThe Will schreef op 13 december 2002 @ 16:45:
Ja verdomme, stelletje machtsgeile eikels![]()
![]()
Sorry hoor, maar ik vind het enorm triest om nou M@NIC's modactie de schuld te geven van je vertrek. Er zijn op GoT gewoon regels waar je je aan moet houden, jullie dus ook. Het FS2k2 topic is geen apart forum ofzo, waar opeens hele andere regels gelden.
Bij deze wil ik iedereen die nog klachten heeft verzoeken een draadje in LA te openen, en niet hier verder het topic te verzieken voor de mensen die er nog wel zin in hebben.
Ila?!? Ik kom eraan!-Sander_ schreef op 13 December 2002 @ 16:52:
[...]
Een ander forum heb ik zo voor je..Per direct.
Eindelijk heb ik de Cessna 421. Ik snap alleen niet als je gaat painten, welke files nou geconverteerd moeten worden naar een z.g.n. extended image en welke als normal image kunnen blijven. Iemand die dat weet?
De mijne iig hier wel ja!!65551 schreef op 13 December 2002 @ 16:54:
[...]
Jullie halen de zin eruit met die stomme regels, wat kan nog door de beugel tegenwoordig. Die M@niac komt hier alleen maar op een tip, anders steekt hij zijn neus in andere zaken. Ik ga niet verder in in welke..Laatste woord gezegd hoop ik
65551
Nou Bart.. ik wil niet lullig doen.. maar de groep van VOOR jou tijd is bijna helemaal pleite.. waar is Kimble, Sheik, Leon, en nog een aantal.. allemaal pleite!!! Dusse.. zo echt als eerst is het niet meer65551 schreef op 13 December 2002 @ 16:58:
Mooie pics Gilly, ben het ook wel met je eens hoor, ik wil ook door. Maar die Mods moeten blij zijn dat ze zo*n hecte groep hier hebben.
[ Voor 47% gewijzigd door Spotter op 13-12-2002 17:04 ]
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 37518 op 13-12-2002 17:04 ]
tampert, kriminalpolizei
65551
Ja, de oude garde inderdaadAnoniem: 37518 schreef op 13 December 2002 @ 17:00:
[...]
Nou Bart.. ik wil niet lullig doen.. maar de groep van VOOR jou tijd is bijna helemaal pleite.. waar is Kimble, Sheik, Leon, en nog een aantal.. allemaal pleite!!! Dusse.. zo echt als eerst is het niet meer
Inderdaad, ik bied ter vervanging en op proef een plek met 'aparte' regels via deze link:Anoniem: 37518 schreef op 13 december 2002 @ 17:04:
Ila... dat wordt hem... Sander is druk bezig..
edit:
Als hij maar niet zo irritant moddertje wordt...
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Nee met een autostuur dat ik van de sloop heb gehaald, dat werkt net zo als die gamepad van MS waarbij je naar links gaat op je scherm als je hem naar links buigt, dus als ik het stuur draai naar links gaat mijn vliegtuig naar links...
Ik (Leon) ben er nog steeds alleen niet meer zo vaak. Komt voornamelijk omdat ik het te druk heb met werk, het FS Support Project en op dit moment mijn stervende opa........Anoniem: 37518 schreef op 13 December 2002 @ 17:00:
[...]
Nou Bart.. ik wil niet lullig doen.. maar de groep van VOOR jou tijd is bijna helemaal pleite.. waar is Kimble, Sheik, Leon, en nog een aantal.. allemaal pleite!!! Dusse.. zo echt als eerst is het niet meer
Ik (Leon) ben er nog steeds alleen niet meer zo vaak ivm werk, FSS project en op het moment mijn opa die op sterven ligt...Anoniem: 37518 schreef op 13 december 2002 @ 17:00:
[...]
65551
Sterkte met je Opa....Rateltje schreef op 13 December 2002 @ 18:18:
[...]
Ik (Leon) ben er nog steeds alleen niet meer zo vaak ivm werk, FSS project en op het moment mijn opa die op sterven ligt...
Je mist Ttools (te vinden op avsim, en wel precies hier). Maar naar mijn weten zit dat in de base installerFlex schreef op 13 December 2002 @ 18:17:
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doet?
Heb de installer unzipped en gedraaid,pai file geselecteerd en de fs2002 folder aangewezen.
Daarna krijg ik deze foutmelding:
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door McFlipp op 13-12-2002 18:25 ]
Dat zegt de FAQ ja maar toch mistie wat...ga effe kijkenMcFlipp schreef op 13 december 2002 @ 18:23:
[...]
Je mist Ttools (te vinden op avsim, en wel precies hier). Maar naar mijn weten zit dat in de base installer
[ Voor 19% gewijzigd door Flex op 13-12-2002 18:31 ]
Ja de decompiler van traffic tools, dus misschien ff ttools apart downloaden, misschien werkt het dan wel, en post het anders in het beta problemen topic op www.projectai.comFlex schreef op 13 december 2002 @ 18:24:
[...]
Dat zegt de FAQ ja maar toch mistie wat...ga effe kijken
Voor de upgrades van de komende tijd voor Martinair, check onderstaand forum.65551 schreef op 13 December 2002 @ 15:41:
[...]
Martinair krijgt ook al een airbus...Waarom nou niet gewoon een 737NG
Sorry voor de oneliner
[ Voor 3% gewijzigd door 456 op 13-12-2002 19:07 . Reden: typos ]
Those were the daysAnoniem: 37518 schreef op 13 december 2002 @ 17:00:
[...]
Ik vlieg met een race stuur
Toch niet echt stervende?Rateltje schreef op 13 december 2002 @ 18:07:
Ik (Leon) ben er nog steeds alleen niet meer zo vaak. Komt voornamelijk omdat ik het te druk heb met werk, het FS Support Project en op dit moment mijn stervende opa........
Denk dat je beter terecht kan bij het pai forum. Aangezien de mensen hier (tenminste dat denk ik) niet zoveel verstand hebben over deze nieuwe installer.Flex schreef op 13 December 2002 @ 18:17:
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doet?
Heb de installer unzipped en gedraaid,pai file geselecteerd en de fs2002 folder aangewezen.
Daarna krijg ik deze foutmelding:
[afbeelding]
LeukSpotter schreef op 13 December 2002 @ 18:54:
Even een laatste post
Check dit:
http://ftp.avsim.com/cgi-...m=14322&forum=DCForumID47
Anoniem: 54920
Verzamelpostje..Gilly schreef op 13 december 2002 @ 13:34:
[...]
We moeten het er maar mee doen, he.
Dat soort schots proberen te voorkomen en wachten op V4
Er is nog geen EULA van kracht.....456 schreef op 13 december 2002 @ 12:07:
Kan iemand mij vertellen of er al weer een nieuwe FS aan zit te komen? Toen fs2002 uitkwam, nu alweer bijna 1.5jr geleden, waren er al geruchten dat de opvolger ook al weer in de maak zat (en microsoft kennende zal dat ook wel).
Maar ik zie er nog verdomd weinig van gelekt hier en daar, zoals, wat zouden nieuwe opties zijn?
[ Voor 5% gewijzigd door Ensinker op 13-12-2002 22:28 ]
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq