[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 3.598 views sinds 30-01-2008

• Ensinker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:12
Gaaf hoor Fly-High

Alleen kleine tip : ;)
ftp://205.252.89.41/dynam...-fde-version-2002-5-1.zip

[ Voor 53% gewijzigd door Ensinker op 12-12-2002 21:42 ]

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
heel mooi fly high. :9 ...of mag dat ook al niet meer ...

tampert, kriminalpolizei

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Welke airport + scenery is dat? Ziet er goed uit :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

M@nic : Mijn excuses, maar twas om aan te geven hoe enorm ik erdoor geirriteerd ben. (jij ook waarschijnlijk door het offtopic hiero en mijn reactie :))

Ik heb ook nog wat picz, die zal ik straks vanaaf ff uploaden :)

Wanneer komt de volgende ILA vlucht? :) (Kheb er zin in, maar dan wil ik ook graag tot het eind bij blijven :))

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Gilly schreef:
[...]

Dit is de posistie van een strobe.

light.5 = 2, -40.200, 93.100, 13.380, Opensky_airbus_strobe ,

Als ik die positie overneen naar mijn condens zou ik tevreden zijn.

Dit is "orgineel"
smoke.0=-900,-22.3,-40.0, fx_contrail_s.fx

uitkomst
smoke.0=4 , -40.200, 93.100, 13.380, fx_contrail_s.fx
smoke.1=4 , -40.200, -93.100, 13.380, fx_contrail_s.fx

4 sec zichtbaar, en dan de positie.

Maar het gekke is dan dat er niks te zien is ??
Hmmz, ik zei het verkeerd. Eerste getal van een light.x geeft het electrische circuit weer waar -ie op aangesloten zit, niet z'n levensduur. [smokesystem] regels hebben een andere syntax, je hebt voor een contrail effect alleen de coordinaten nodig (die 4 dus weglaten).

Anoniem: 43578

rdluca schreef op 12 December 2002 @ 17:46:
[...]

breathtaking :9

Hebbie van deze de *.bmp want die wil ik graag als achtergrond.
He cool, rdluca vraagt aan mij iets, wat een eer :o :P
Maar helaas, ik heb niet de *.bmp voor je, alleen maar jpeg, sorry :'(

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
woei, mijn naam vet gedrukt!

Nee even serieus nu, ik heb sinds ongeveer 19 september 2001 heerlijk mogen genieten van alle screenshots en informatie in deze reeks topics. Heel erg veel geleerd, en ook heel veel leuke mensen 'ontmoet'. We hebben natuurlijk onze ups en downs gehad, ik geloof dat bepaalde mensen nog steeds weigeren met elkaar te praten (ik noem geen namen :P) en het verlangen om een intrnet cafe op te zoeken op vakantie zal mij nog lang in het geheugen bij blijven staan.

Maar... (there's always a but...) op de manier zoals het nu gaat, is er voor mij een groot stuk gezelligheid in het topic weg, en dat was voor mij juist iets wat me bleef motiveren om hier te blijven posten en om actief mee te blijven doen. Daarom zit ik er nu al een tijdje over te denken eens en voor altijd 'op te stappen' van het '[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots' topic en mijn tijd niet meer te verdoen aan het tevreden stellen van de moderators hier. En zoals sommige van jullie gemerkt hebben, heb ik ook veel minder gepost de laatste tijd.
Na deze laatste actie, natuurlijk ook vooral namens mij (mijn naam stond niet voor niks vet gedrukt :P) heb ik de knoop toch enigzins doorgehakt.
Wat dus betekend dat jullie mij hier niet meer zullen rond zien hangen, op misschien een enkel nuttig postje hier en daar na...
Voor mij betekend dit dat ik me meer kan storten op Interline Aviation :) :) iets wat nu nog te weinig aandacht van mij krijgt.

Dus, wil ik vooral degene bedanken, die mij zo geweldig in de wereld van flight simulator hebben geholpen, maar die zal ik hopelijk nog gewoon blijven spreken op msn :)

Au revoir!

En bedankt M@NIC (nofi ofcourse ;) )

enne, mn icon, is de a/t disengage knop

Anoniem: 37518

The_FrankO schreef op 12 December 2002 @ 21:43:
[...]

Welke airport + scenery is dat? Ziet er goed uit :)
LIMC -> Freeware Frank... (Vandaar dat je hem niet hebt.. hehe >:))

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
Anoniem: 37518 schreef op 12 December 2002 @ 21:58:
[...]

Geef dan meteen ff de link erbij :) (http://www.isdproject.com/)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Anoniem: 55387

nealzie schreef op 12 December 2002 @ 21:54:

Nee even serieus nu, ik heb sinds ongeveer 19 september 2001 heerlijk mogen genieten van alle screenshots en informatie in deze reeks topics. Heel erg veel geleerd, en ook heel veel leuke mensen 'ontmoet'. We hebben natuurlijk onze ups en downs gehad, ik geloof dat bepaalde mensen nog steeds weigeren met elkaar te praten (ik noem geen namen :P) en het verlangen om een intrnet cafe op te zoeken op vakantie zal mij nog lang in het geheugen bij blijven staan.

Maar... (there's always a but...) op de manier zoals het nu gaat, is er voor mij een groot stuk gezelligheid in het topic weg, en dat was voor mij juist iets wat me bleef motiveren om hier te blijven posten en om actief mee te blijven doen. Daarom zit ik er nu al een tijdje over te denken eens en voor altijd 'op te stappen' van het '[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots' topic en mijn tijd niet meer te verdoen aan het tevreden stellen van de moderators hier. En zoals sommige van jullie gemerkt hebben, heb ik ook veel minder gepost de laatste tijd.
Na deze laatste actie, natuurlijk ook vooral namens mij (mijn naam stond niet voor niks vet gedrukt :P) heb ik de knoop toch enigzins doorgehakt.
Wat dus betekend dat jullie mij hier niet meer zullen rond zien hangen, op misschien een enkel nuttig postje hier en daar na...
Voor mij betekend dit dat ik me meer kan storten op Interline Aviation :) :) iets wat nu nog te weinig aandacht van mij krijgt.

Dus, wil ik vooral degene bedanken, die mij zo geweldig in de wereld van flight simulator hebben geholpen, maar die zal ik hopelijk nog gewoon blijven spreken op msn :)

Au revoir!

Wat mij betreft precies hetzelfde.

Ik en de rest weten dat er regels aan dit forum zijn gebonden, maar een onderwerp als dit..............
FS2002 is natuurlijk gekoppeld aan de civiele luchtvaart en veel gebruikers hiervan zijn ook grote liefhebbers van de world of aviation. Er zijn weinig onderwerpen zoals "de luchtvaart" die zo ontzettend breed zijn, vanwege de diverse aspecten. Van hoe wordt een kist gepushed tot hoe een complex hydraulisch systeem werkt. Het is dan ook niet te voorkomen dat her en der wat offtopic post zijn, die niet FS2002 gerelateerd zijn. Het zou hier dus wat losser moeten/kunnen naar mijn zin.
In principe wordt het posten van een echte foto ook gezien als offtopic, maar niemand hoor je er over blaten (ik doe het ook, daar niet van)

Het af en toe non FS2002 related posten, maar wel luchtvaart gerelateerd, houdt het draadje gezellig en up to date. Op de vaste groep mensen na, weet ik dat er verdomd veel mensen zijn die dit draadje met plezier volgen en hier veel van leren. Ook al posten ze niet.

Magoe......twordt me dus allemaal te gek zo en ajuu zeg ik dan maar.

Anoniem: 61113

jij ook al pleitte?

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 55387 schreef op 12 December 2002 @ 22:03:
[...]

Ik en de rest weten dat er regels aan dit forum zijn gebonden, maar een onderwerp als dit..............
FS2002 is natuurlijk gekoppeld aan de civiele luchtvaart en veel gebruikers hiervan zijn ook grote liefhebbers van de world of aviation. Er zijn weinig onderwerpen zoals "de luchtvaart" die zo ontzettend breed zijn, vanwege de diverse aspecten. Van hoe wordt een kist gepushed tot hoe een complex hydraulisch systeem werkt. Het is dan ook niet te voorkomen dat her en der wat offtopic post zijn, die niet FS2002 gerelateerd zijn. Het zou hier dus wat losser moeten/kunnen naar mijn zin.
In principe wordt het posten van een echte foto ook gezien als offtopic, maar niemand hoor je er over blaten (ik doe het ook, daar niet van)

Het af en toe non FS2002 related posten, maar wel luchtvaart gerelateerd, houdt het draadje gezellig en up to date. Op de vaste groep mensen na, weet ik dat er verdomd veel mensen zijn die dit draadje met plezier volgen en hier veel van leren. Ook al posten ze niet.

Goed, dan wil ik ook m'n ei kwijt.
Tja, het gaat soms nergens over inderdaad, en dan soms hangt de dreiging weer dat dit topic op slot gaat. We zijn wel inmiddels in deel 44 wat betekent dat er zo rond de nabij de 44.000 posts zijn gemaakt in dit topic.. Het beleid is de laatste tijd anders merk ik, ItSnows en ... (kan er niet opkomen) hebben ons een tijd lang 'apart' behandeld (positieve discriminatie :) )

M'n meeste posts zitten zonder twijfel in dit topic, en heeft mijn kenniskring met positieve uitwerking ;) , omtrent FS2002 ook flink vergroot. Ook de Virtual Airline Interline Aviation is hier geboren, gelukkig met veel steun van mede Gotters. :Y) Dit is nu de 2e keer (naar ik dacht) dat dit topic in de wilgen is gehangen, en dat geeft maar aan hoe laat het is. Misschien wel is tijd om te gaan stoppen, maar ik vind het persoonlijk zonde van zo'n topic als deze waar een halve verkiezing wordt opgezet over wie het volgende deel mag openen.

Off-topic posts moeten er zijn, met mate vind ik... en ik geef niemand persoonlijk de schuld of iets dergelijks. De wereld van (Civil) Aviation is al zo'n serieus en ook zeer breed onderwerp waar je diep op in kan gaan..

Mijn ei is gelegd.. en ja, dat is 100% offtopic, maar NOFI! :'( jammer dat de mensen weggaan.

Mochten we nog een reactie tegemoet zien van M@nic, graag..

[ Voor 5% gewijzigd door SanderTje! op 12-12-2002 22:26 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

65551

Ik ben misschien wel een pain in the ass bij sommigen maar daar moeten jullie maar mee leven:) Hoop dat we goed het nieuwe jaar in gaan en laat de shots maar even lekker de revu passeren. Ik heb al een hoop lol beloofd ondanks dat ik er pas 9 delen bij ben.
Tijd voor een oliebollen smiletje:)

On topic:
Die 5° offset LOC op Innsbruck, gebruiken jullie die nou echt. Meestal doe ik daar visual, vind het zo*n rotding :(

Trouwens, Ik ben uitvinder van de m´n

[ Voor 6% gewijzigd door 65551 op 12-12-2002 22:41 ]

• Ensinker
DroogKloot schreef op 12 december 2002 @ 21:48:
[...]

Hmmz, ik zei het verkeerd. Eerste getal van een light.x geeft het electrische circuit weer waar -ie op aangesloten zit, niet z'n levensduur. [smokesystem] regels hebben een andere syntax, je hebt voor een contrail effect alleen de coordinaten nodig (die 4 dus weglaten).
Ik ben nog weer aan het pielen geweest

[SMOKESYSTEM]
smoke.0=-5, -40, 95, fx_contrail_s.fx
smoke.1=-5, -40, -95, fx_contrail_s.fx

Lengte en breedte zijn nu goed, alleen de hoogte krijg ik geen beweging in.

Eerste waarde is naar mijn mening voor de hoogte, andere heb ik reactie op als ik die verander, de eerste helemaal niks.

• The_FrankO
  • Niet online
Anoniem: 37518 schreef op 12 December 2002 @ 21:58:

Zit wat in >:)
Komt me bekend voor ja. Zit er ook in maar vlieg niet meer zo vaak ;(

Niels, fly high en sander onderstrepen nog even dat GoT niet veel meer is het laatste half jaar (als het niet meer is).

Ik kom al tijden alleen nog maar op GoT voor het fs topic.

Ik krijg nu wel zo'n dejavu gevoel met die mensen die "weggaan" :/ :X

65551

nealzie schreef op 12 december 2002 @ 21:54:

Au revoir!

Ga je echt definitief weg? Klinkt zo permanent :'(

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:54
Ik vind het altijd weer leuk om dit topic te volgen maar het lijkt wel of dit topic ten onder gaat door de regels op got. Ik snap dat er gemod moet worden en er strenge regels moeten zijn met zoveel users maar ik denk dat je , net als bij voetbal, de wedstrijd nie dood moet fluiten en dus hier het topic ook niet dood moet modden. Ik hoop dat dit gezegd mag worden ik bedoel het echt niet als flame maar als tip!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Ensinker
eliminator007 schreef op 12 December 2002 @ 22:46:
Ik vind het altijd weer leuk om dit topic te volgen maar het lijkt wel of dit topic ten onder gaat door de regels op got. Ik snap dat er gemod moet worden en er strenge regels moeten zijn met zoveel users maar ik denk dat je , net als bij voetbal, de wedstrijd nie dood moet fluiten en dus hier het topic ook niet dood moet modden. Ik hoop dat dit gezegd mag worden ik bedoel het echt niet als flame maar als tip!
Nou een mod fluit hier de boel niet dood uit zicht zelf denk ik hoor.

Een mod komt hier alleen op aangeven van een user en als er een kern van waarheid in zit waar die user mee komt zal hij moeten reageren.

Blijkbaar zitten hier dus mensen die het de hele dag over "waarom doet mijn Vnav het niet" willen hebben en verder niks.

Maar als je een kleine groep bent wordt er weleens over wat anders ge ouwehoert.
Net zijn er wel 3 hele posts verwijderd, intressant ??

Mischien wordt het tijd om uit te wijken, dan kunnen sommige hier de hele dag over Vnav ouwehoeren en de rest lekker ergens anders lullen en over FS natuurlijk.

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

hier en daar een beetje offtopic gelul moet kunnen, als het maar met luchtvaart te maken heeft vind ik... er zijn hier veel mensen die al heel lang meelopen hier en elkaar vaak spreken over GoT en elkaar vragen stellen. dan is het ook leuk om deze mensen af en toe iets mede te delen wat niet helemaal ontopic is zeg maar.. ik vind dat dit gewoon af en toe best moet kunnen.

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• McFlipp
Ik denk dat bepaalde mensen een beetje overdreven reageren eigenlijk.
Ik snap de reactie van bepaalde mensen niet helemaal, je moet je gewoon aan de regels houden, dat staat nota bene in de faq, en je mag best eens over iets anders dan FS2002 praten, als het dan maar aan FS2002/luchtvaart verwant is (met mate uiteraard). Over een icon lopen blaten is dat natuurlijk absoluut niet (En dan reageren sommige mensen meteen van: "Ja je mag hier ook niets zeggen" Beetje triest IMHO). Zo was er in het begin ook dingen als "goeiemorgen" "'k zie jullie morgen weer". Ik kreeg toen een beetje de indruk dat groep zich een beetje een apart forum voelde met hun eigen regels. Gelukkig is het niveau nu een stuk omhoog en komen dingen als 1 smilie-posts, "goeiemorgen" enzo niet meer voor.
Ik zal ook maar meteen zeggen dat ik degene was die M@nic getipt heeft. Ik dacht dit kan nog verder gaan en offtopic mag nu eenmaal niet als M@nic de posts nu weghaald en er een waarschuwing van maakt is er weinig aan de hand en krijgt nealzie of M_A_P geen OW (zou toch lullig zijn!). M@nic heeft het topic toen maar ff dicht gegooid om rustig de offtopic posts te verwijderen. Nou dit gebeurt over heel GoT dus waarom niet hier?

En over een eigen forum, daar ben ik niet zo'n voorstander van. Het zit namelijk zo. Dan krijg weer een overvloed aan posts als "goeiemorgen" "slaap lekker" etc etc. Als ik dan een dagje geen tijd heb gehad om "mee te lezen" moet ik 200 posts doorlezen met 50 offtopic posts er doorheen die me niets interesseren (dat doe ik wel over msn). Dat zorgt uiteraard voor een hoop irritatie. Uit het FS2002 topic haal mijn info, stel ik vragen, probeer ik beter te leren vliegen. Via MSN houd ik mijn sociale contacten bij...

Ik rust mijn koffer...

• rdluca
  • Niet online
nealzie schreef op 12 december 2002 @ 21:54:

Au revoir!

Anoniem: 55387 schreef op 12 december 2002 @ 22:03:
[...]

-Sander_ schreef op 12 December 2002 @ 22:23:
[...]

Goed, dan wil ik ook m'n ei kwijt.

Mochten we nog een reactie tegemoet zien van M@nic, graag..
Tja...

Ik was ook begonnen aan een ellelange reactie. Bovenstaande uitgeprint want dat wil ik gewoon bewaren. Zit ik het nog eens te lezen en dan heb ik maar 1 gedachte: Ze hebben alles al gezegd en het is zonde van me tijd.

Gaat me aan me hart en juist dat stukje liefde dat ik voor FS2002 heb probeer ik hier door te geven aan mensen. Tussendoor op zijn tijd een oftopic grapje. Immer serieuze en chagrijnige mensen sterven eerder blijkt uit onderzoek.

Vanaf deel 1 helpen we mensen met problemen en posten we pics. Snap je iets niet, no problem, binnen no-time heeft iemand een hele faq/ tutorial gemaakt. Hoeveel mensen niet in dit topic zijn verschenen als absolute newbie en binnen de korste keren een geavanceerd vliegtuig omhoog krijgen op de manier die niet weinig van echt verschilt. Waren ze dit topic niet tegengekomen, was FS2002 kansloos in de kast verdwenen.

M@NIC zou om te beginnen eens de FAQ moeten lezen:
Algemeen beleid / Terms of Use
Verder geldt de Nederlandse wet, waar van toepassing, ook op Gathering of Tweakers.net. Bij het niet respecteren van bovenstaande zullen maatregelen volgen. Zie de Banrichtlijnen voor verdere informatie.

Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat dat duidelijk merken. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.

Juist de laatste delen worden de meeste mogelijke huis-, tuin-, en keukenproblemen hier neergegooid. Zonder moeite te hebben gedaan, een stukje te hebben gelezen of welke vorm van RESEARCH dan ook.
In plaats hiertegen op te treden zijn enkele zinnen van mensen, die vanaf deel 1 dit topic min of meer dragen en hebben gebracht en gemaakt tot wat het nu is, wel dermate ernstig dat ertegen opgetreden moet worden.

Dit topic kenmerkt zich wat mij betreft door de grote sociale controle die er heerst. We grijpen zelf al vaak in maar onze mogelijkheden zijn beperkt tot een opmerking. Maar opgepast das weer niet on-topic.
Stel dan eens een mod aan voor dit topic. 44 delen en het eind was tot vandaag nog niet in zicht. Alleen als de prioriteiten totaal verkeerd worden gesteld jaag je iedere serieuze hobbyist weg. Korte termijn denken noemen ze dat ook wel.

Nou ja, tis weer wat langer geworden dan bedoeld maar dat zijn jullie wel gewend.

Ben trots dat ik juist vanavond nog met boven geciteerde heren in het luchtruim heb mogen doorbrengen.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ILA2370.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ILA2372.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ILA2373.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ILA2374.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ILA2375.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ILA2376.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ILA2377.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ILA2378.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ILA2379.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ILA23711.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ILA23713.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ILA23716.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ILA23718.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ILA23719.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ILA23720.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ILA23721.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ILA23722.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ILA23724.jpg

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

yeah! contactpoints staan weer goed bij mij ka-el-emmetje

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/klm767.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door jos_zwa op 12-12-2002 23:10 ]

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• McFlipp
Ricardo, ff de volgende Light gebruiken voor je Posky 767:
[LIGHTS]
//Types: 1=beacon, 2=strobe, 3=navigation, 4=cockpit, 5=landing
light.1 = 1, 42.500, 0.000, 14.000, Opensky_beacon,
light.2 = 1, 12.500, 0.000, -3.800, Opensky_beacon,
light.3 = 5, 19.700, 19.000, -4.000, Opensky_nacelle_refl,
light.4 = 5, 19.700, -19.000, -4.000, Opensky_nacelle_refl,
light.5 = 5 18.000, 27.000, -4.000, Opensky_wing_light,
light.6 = 5, 19.933, 8.827, -4.368, Opensky_wing_light,
light.7 = 5, 18.000, -27.000, -4.000, Opensky_wing_light,
light.8 = 5, 19.933, -8.827, -4.368, Opensky_wing_light,
Dan zitten je winglets ook op de grond op je vleugel!
Ohh en ook nog ff deze FDE downloaden:
ftp://205.252.89.41/dynam...-fde-version-2002-5-1.zip

Ennuh nice pics iedereen, tering zeg, echt om te smullen! :9~

[ Voor 13% gewijzigd door McFlipp op 12-12-2002 23:20 ]

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Zonder woorden......

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs6500.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs6501.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs6502.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs6503.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs6504.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs6505.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs6506.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs6507.jpg

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

rdluca schreef:
In plaats hiertegen op te treden zijn enkele zinnen van mensen, die vanaf deel 1 dit topic min of meer dragen en hebben gebracht en gemaakt tot wat het nu is, wel dermate ernstig dat ertegen opgetreden moet worden.
D'r valt inderdaad weinig lol meer aan te beleven op deze manier.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:03

Tourniquet

Hiya, fellas!

Kom op mensen, trek elkaar niet allemaal mee in een negatieve spiraal (waar is Rateltje als je 'm nodig hebt, of is hij ook al weg?? :'() Blijf gewoon lekker doorposten allemaal. Zoals we al 44 delen hebben gemerkt is dit topic opzich al behoorlijk zelfregulerend en ik zie niet in waarom dit in de toekomst ook niet zo zou zijn. Ik vind het heel jammer dat we nu vaste posters met veel kennis gaan missen!! Zelf ben ik ook niet altijd helemaal "into" dit topic of FS, dan blijf ik gewoon een paar daagjes weg en ga daarna met veel plezier weer "mee" met 't topic. Tot zover.

rdluca
ff een vraagje over je vluchtplan van vanavond LIMC-EHAM: AOSTA UM729 MOLUS UN853 DIK UA12 BUB UG120 HELEN

Waar vind je airway UA12 tussen DIK en BUB? Ik was 'm kwijt tussen ELB en PAL op m'n vluchtje naar Malta. Je gaat toch niet beweren dat m'n charts niet meer kloppen en dat hij nu tussen DIK en BUB ligt :? Of bedoelde je toch stiekum UA24 :P

En nog wat positiefs van het PSS forum om de avond af te sluiten:

"Coming VERY VERY SOON !!"
Afbeeldingslocatie: http://www.avsim.com/pss/forum/DHC8300Pro.jpg

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Ensinker
Tourniquet schreef op 12 December 2002 @ 23:37:
En nog wat positiefs van het PSS forum om de avond af te sluiten:

"Coming VERY VERY SOON !!"
[afbeelding]
Ja ben benieuwd wanneer ze is echt iets roepen :?

Datum, POH ben wel benieuwd

• The_FrankO
  • Niet online
Voor onze ai vriendjes:
Afbeeldingslocatie: http://home.sprynet.com/~drawlins/ai_aardvark/dc-9-30.jpg

Zeer FPS vriendelijke ai vliegtuigjes :) de DC9-30 en De B737-300

Lijkt me zeker de moeite waard :)

nog wat leuke pics en er mag toch wel geluld worden pfffff..

Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/LOWI-EDDF1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/LOWI-EDDF3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/LOWI-EDDF4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/LOWI-EDDF7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/LOWI-EDDF11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/LOWI-EDDF12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/LOWI-EDDF17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/LOWI-EDDF19.jpg

hmm...zeker nog geen PAI erop staan
Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/LOWI-EDDF22.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/LOWI-EDDF23.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/LOWI-EDDF26.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/LOWI-EDDF28.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/LOWI-EDDF29.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/LOWI-EDDF30.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/LOWI-EDDF31.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/LOWI-EDDF34.jpg

Sorry voor de 56K gebruikers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Liveries voor de Dash8

Air Canada Jazz "green"
Air Canada Jazz "orange"
Air Canada Jazz "red"
Air Canada Jazz "yellow"
Air Ontario

Augsburg

Bahamasair

British Airways

BA Tails Benyhone
BA tails Chelsea Rose
BA tails columns
BA tails Koguty
BA tails Rendezvous
BA tails Union Flag

British European

British European FlyBE

BWIA Express

Canadian regional

Iberia Nostrum

Intersky

LIAT

Lufthansa CitylInk

"Q" Rollout

Qantaslink

Sabena

South African Express

Team Lufthansa Augsburg

Tyrolean Special

Tyrolean Standard

USAIRWAYS Express

Wideroe new livery

Wideroe old livery

Geen KLM, geen ILA :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
KLM vliegt toch ook niet met een Dash-8, dus lijkt me logisch dat ze er dan geen repaint voor maken. Maar er zijn genoeg andere mooie liverie's zie ik al :) :9 :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:03

Tourniquet

Hiya, fellas!

KLM vliegt niet met de Dash...

M_A_P, schitterende pics!! Die Fokker blijft prachtig om te zien!!! :9

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Ja klopt ook, maar toch vind ik dat wel jammer.

Maar die JAZZ'en en Qantaslink zijn mooie bakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:45
Gilly schreef op 13 December 2002 @ 00:11:
Liveries voor de Dash8

Air Canada Jazz "green"
Air Canada Jazz "orange"
Air Canada Jazz "red"
Air Canada Jazz "yellow"
Air Ontario

Augsburg

Bahamasair

British Airways

BA Tails Benyhone
BA tails Chelsea Rose
BA tails columns
BA tails Koguty
BA tails Rendezvous
BA tails Union Flag

British European

British European FlyBE

BWIA Express

Canadian regional

Iberia Nostrum

Intersky

LIAT

Lufthansa CitylInk

"Q" Rollout

Qantaslink

Sabena

South African Express

Team Lufthansa Augsburg

Tyrolean Special

Tyrolean Standard

USAIRWAYS Express

Wideroe new livery

Wideroe old livery

Geen KLM, geen ILA :'(
Die wil ik ook wel hebben .. :( alleen jammer dat je er creditkaart voor nodig heb om hem te bestellen :(

Moet dus wachten tot hij ooit in de winkels geleverd wordt.

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Kan iemand mij vertellen of er al weer een nieuwe FS aan zit te komen? Toen fs2002 uitkwam, nu alweer bijna 1.5jr geleden, waren er al geruchten dat de opvolger ook al weer in de maak zat (en microsoft kennende zal dat ook wel).
Maar ik zie er nog verdomd weinig van gelekt hier en daar, zoals, wat zouden nieuwe opties zijn?

Dan nog een ander vraagje over die nieuwe posky-v3 744s: Je download er altijd een mapje met effects bij. Maar nergens kan ik vinden wat ik er mee moet doen. Iemand een id?

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Ik dacht ik doe is gek en ga is een flink stuk vliegen

UAL857 (ILA2281) type A330-300, KEWR eham ETA 1715UTC

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham11.jpg

Nu wachten tot het is licht wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Woei mooi kerstcadeautje van PAI!!!

Nieuwe autoinstaller, een aantal nieuwe flightplans en repaints en een hoop maatschappijen in het nieuwe formaat!! :9~
Meer info en downloaden hier!

Btw heeft iemand een originele traffic.bgl voor mij? Dus eentje waar nog niets aan is veranderd, en dus alleen maar FS2002 AI. Of staat die misschien op de cd? (denk ik niet, zal wel in zo'n *.cab ofzo zitten)

[ Voor 31% gewijzigd door McFlipp op 13-12-2002 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
McFlipp schreef op 13 December 2002 @ 12:19:

Nieuwe autoinstaller, een aantal nieuwe flightplans en repaints en een hoop maatschappijen in het nieuwe formaat!! :9~
Ja mooi systeem, ff wachten met formatten totdat alle maatschappijen omgezet zijn :)

break break break ...

En voor die Posky effect

456---> www.projectopensky.com --> forum --> 747V3 discusion ,voor de hand liggend eigenlijk he ??

[ Voor 10% gewijzigd door Ensinker op 13-12-2002 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
McFlipp schreef op 13 december 2002 @ 12:19:

Btw heeft iemand een originele traffic.bgl voor mij? Dus eentje waar nog niets aan is veranderd, en dus alleen maar FS2002 AI. Of staat die misschien op de cd? (denk ik niet, zal wel in zo'n *.cab ofzo zitten)
Voor zover ik weet is er niets nieuws....

En voor een orginele traffic.bgl (waarom heb je die eigelijk nodig) kan je ook zo'n setup downloaden van PAI voor de nieuwe installer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
The_FrankO schreef op 13 december 2002 @ 12:29:
[...]

Voor zover ik weet is er niets nieuws....

En voor een orginele traffic.bgl (waarom heb je die eigelijk nodig) kan je ook zo'n setup downloaden van PAI voor de nieuwe installer ;)
Nou dan kan ik ff met een schone lij (lei :?) beginnen. Of kan je die nieuwe installer formats gewoon over je huidige installeren? Want dat heb ik nu gedaan, dat levert dan geen problemen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
and flying, beetje licht nu.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham13.jpg

Echt :9~ een A333

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
McFlipp schreef op 13 december 2002 @ 12:32:

Nou dan kan ik ff met een schone lij (lei :?) beginnen. Of kan je die nieuwe installer formats gewoon over je huidige installeren? Want dat heb ik nu gedaan, dat levert dan geen problemen op?
Er zit een optie in om het te overschrijven door het nieuwe ja :) weet natuurlijk niet of het werkt. maar ik zou zeggen probeer het :)

En Gilly _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:08
Ok, ik heb eigenlijk ook een (enorme) mening over al het gebeuren hier mbt het modereren, maar ik zal er maar niemand mee lastig vallen. Het komt er op neer dat ik het eens ben met o.a. nealzie, rdluca, en de meeste anderen.

Dan nog even wat ik hier eigenlijk kwam vertellen ;)
Ik heb nog even navraag gedaan over dat gedoe met upper en lower airways. Het is dus idd zo dat je niet hoeft aan te geven of je ergens van een upper op een lower terecht komt of andersom. Dit gaat volledig 'automatisch'. Bij het maken van een flightplan hoef je dit dus niet apart aan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Ondanks vette AA prob's

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham17.jpg

En nu wacht het huishouden. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
EDDW @ EHAM in een Focke-Wulf-200 A/KA 'CONDOR'

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Focke-Wulf-FW-200-1.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Focke-Wulf-FW-200-2.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Focke-Wulf-FW-200-3.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Focke-Wulf-FW-200-4.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Focke-Wulf-FW-200-5.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Focke-Wulf-FW-200-6.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Focke-Wulf-FW-200-7.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Focke-Wulf-FW-200-8.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Focke-Wulf-FW-200-9.jpg[/img]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Is deze scenery freeware? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
very nice pics iedereen :)..maar ff vraagje over dat a330 model...Hoe kan het ondanks dat het een gmax model is toch zo zijn dat als je bijvoorbeeld met spot plane view naar de neus draait, dat de textures bij de staart heel blurry worden :? De posky 767 heeft dit toch ook niet :? ....Dat vind ik echt jammer aan de a330

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Evilernie schreef op 13 December 2002 @ 13:21:
very nice pics iedereen :)..maar ff vraagje over dat a330 model...Hoe kan het ondanks dat het een gmax model is toch zo zijn dat als je bijvoorbeeld met spot plane view naar de neus draait, dat de textures bij de staart heel blurry worden :? De posky 767 heeft dit toch ook niet :? ....Dat vind ik echt jammer aan de a330
Je bedoeld over de flank van kist ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Ook hier mijn screenies van gisteravond, 4 Interliners richting Schiphol vanaf Milaan. We kwamen maar met 3 aan, Nofri heeft in de tussen tijd dat wij de approach inzetten op EHAM zijn computer lopen uitschelden.. >:) Nofi Nofri! ;)

Zoals te zien, ik had helaas geen scenery.
Afbeeldingslocatie: http://sanderik.hostingworx.net/sander/screens/fsscr174.jpg
Hier niet goed te zien, maar we vlogen in de contrails van elkaar. Met dank aan de FMC's :)
Afbeeldingslocatie: http://sanderik.hostingworx.net/sander/screens/fsscr175.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sanderik.hostingworx.net/sander/screens/fsscr176.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sanderik.hostingworx.net/sander/screens/fsscr177.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sanderik.hostingworx.net/sander/screens/fsscr178.jpg
Dit is geen bocht die ik inga, maar de wind die daarboven stond. 80 kts..
Afbeeldingslocatie: http://sanderik.hostingworx.net/sander/screens/fsscr179.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sanderik.hostingworx.net/sander/screens/fsscr180.jpg
Inbound HELEN voor een 06 arrival
Afbeeldingslocatie: http://sanderik.hostingworx.net/sander/screens/fsscr181.jpg

Ik moest een Go Around maken, doordat ik perongeluk de Y van Slew indrukte.. 8)7

Hiermee komt het totaal van uitgevoerde vluchten op VATSIM door ILA op 183 uur, 24 minuten en tja.. 46 seconden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Gilly schreef op 13 December 2002 @ 13:23:
[...]

Je bedoeld over de flank van kist ??
ja, je moet eens naar de neus draaien en dan naar de textures bij de staart kijken :r ...Ik vind de A330 van posky er een beetje net plastic achtig uitzien...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Evilernie schreef op 13 december 2002 @ 13:32:
[...]

ja, je moet eens naar de neus draaien en dan naar de textures bij de staart kijken :r ...Ik vind de A330 van posky er een beetje net plastic achtig uitzien...
We moeten het er maar mee doen, he.

Dat soort schots proberen te voorkomen en wachten op V4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Ik heb net even de aardvark ai vliegtuigjes getest :)

1 woord: :o

Gewoon zo mooi en zeer goed voor je fps :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Aardvark.jpg
Deze dc9-30 heeft 1985 polygons. De 737-300 (die er ook zeer goed uitziet) heeft er nog minder zelfs : 1871 polygons :)

De 737-300 ziet er beter uit dan de oude 737-300 van PAI en ook mooier dan de nieuwe versie van PAI. Conclusie: Zoveel mogelijk deze vliegtuigen van Aardvark gaan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09-2024
bennierex schreef op 13 December 2002 @ 12:42:
Ik heb nog even navraag gedaan over dat gedoe met upper en lower airways. Het is dus idd zo dat je niet hoeft aan te geven of je ergens van een upper op een lower terecht komt of andersom. Dit gaat volledig 'automatisch'. Bij het maken van een flightplan hoef je dit dus niet apart aan te geven.
Als het automatisch gaat, waarom pakt de flight plan validator van Eurocontrol (URL even vergeten, maar je weet welke ik bedoel) het dan niet? Dat is toch 'de' referentie?

Het ging hier dus om een specifiek probleem he, dat een airway tot aan de FIR-grens upper is, en daarna, ook al zit-ie op het zelfde FL, niet meer upper is. Niet dat je aan het stijgen bent en van het lower- naar het upperbereik gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham19.jpg

mach .81, FL380, DIST1690nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Bij Dutchbird zijn ze zeer slim geworden.

Afbeeldingslocatie: http://www.airbus.com/multimediaelements/1282.jpg

Dutch charter carrier DutchBird has selected two Airbus A320s to expand its network and serve the carrier’s holiday destinations around the Mediterranean. The aircraft are scheduled for delivery in April 2003.

http://www.airbus.com/airbus4u/articles_detail.asp?ae_id=113

[ Voor 13% gewijzigd door Ensinker op 13-12-2002 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

65551

Gilly schreef op 13 december 2002 @ 14:41:

[afbeelding]

Dutch charter carrier DutchBird has selected two Airbus A320s to expand its network and serve the carrier’s holiday destinations around the Mediterranean. The aircraft are scheduled for delivery in April 2003.

Martinair krijgt ook al een airbus...Waarom nou niet gewoon een 737NG :'(
Sorry voor de oneliner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Gilly schreef op 13 december 2002 @ 14:41:

[afbeelding]

airbus verovert nederlandse maatschappijen. Ziet er wel mooi uit in het dutch-bird sheme

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Gilly schreef op 13 December 2002 @ 14:41:

[afbeelding]

SWEEEEEEEEEEEEET :9~

Hier gelijk even wat mooie foto's van mijn vlucht vanuit Sonderborg (EKSB) naar Amsterdam (EHAM) met een A300 van TNT :)

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/A300-TNT-01.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/A300-TNT-02.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/A300-TNT-03.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/A300-TNT-04.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/A300-TNT-05.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/A300-TNT-06.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/A300-TNT-07.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/A300-TNT-08.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/A300-TNT-09.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-06 12:14
Jongens wat ik blij ik heb eindelijk adsl :)
dat is wel een smilie waard ;)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43578

Ik zou het erg jammer vinden als de 'goede''weg gaan eignelijk. Ik zelf ben door dit topic helemaal gek geworden van fs2002 en is het me steeds meer gaan intersseren. Eerst interesserde ik me alleen maar in millitaire vliegtuigen, maar civiel vind ik nu ook prachtig :). Dus om kort te zijn, dit topic heeft me leven verrijkt 8)7 . En ook leuk is om te zien dat 'we' steeds iedere keer meer leren. Als je het niveau van deel 1 vergelijkt met deel 44 dan zit daar echt een grote sprong in. :9~

En voor rdluca: vind het nog steeds geweldig dat je om de *.bmp vroeg van mijn plaatje, alleen is de kwaliteit van zo bmp dan veel beter dan een jpeg, want ik vind het plaatje eigenlijk wel goed eruit zien als jpeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Laatst online: 15:46

Spotter

Lichtnicht

Ik vind het heel erg jammer dat mensen weggaan, je leert ze toch een beetje kennen. (ookal zit ik nopg niet zo lang ik het forum)

Ik vind het modden zo nu en dan erg streng, maar om dan weg te gaan? Wel vind ik het niveau lager geworden.

Zoals jullie merkten poste ik al niet heel erg veel, en ik vind het voor mezelf nodig om nog minder te gaan posten. Dus geen pics van mijn kant voorlopig, en waarschijnlijk alleen nog maar antwoorden als niemand anders het weet, of er expliciet naar mij gevraagd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nealzie -> ik vind dat je 100% gelijk hebt! Ik sluit me helemaal bij je aan! En dat die suffe M@niac af en toe langskomt zonder het topic te volgen en dan een stoere bek opzet vind ik ontzettend dom! Het zijn juist de die-hards die hier de boel in leven houden en als er dan een suffe 'MODDERator' langskomt en de boel zo weet te verzieken heb ik geen zin meer om hier te verblijven.... Is er niet een alternatief forum ergens? Ik wil zelfs niet eens meer een hit voor die lui zijn zodat ze geld krijgen van de banners. Ontzettend kinderachtig GEZEIK! Stelletje kutten, dat zijn het! Meer kan ik niet zeggen!
Ik kom hier ook niet weer! Mensen die ik op msn heb hoop ik te blijven spreken en als er een ander forum is... LET ME KNOW!!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 37518 op 13-12-2002 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Anoniem: 37518 schreef op 13 december 2002 @ 16:41:
Nealzie -> ik vind dat je 100% gelijk hebt! Ik sluit me helemaal bij je aan! En dat die suffe M@niac af en toe langskomt zonder het topic te volgen en dan een stoere bek opzet vind ik ontzettend dom! Het zijn juist de die-hards die hier de boel in leven houden en als er dan een suffe 'MODDERator' langskomt en de boel zo weet te verzieken heb ik geen zin meer om hier te verblijven.... Is er niet een alternatief forum ergens? Ik wil zelfs niet eens meer een hit voor die lui zijn zodat ze geld krijgen van de banners. Ontzettend kinderachtig GEZEIK! Stelletje kutten, dat zijn het! Meer kan ik niet zeggen!
1. een moderator komt hier niet lang's, die word "uitgenodigd" door eentje van ons als die gene "klikt" dat hij het hier uit de hand vind lopen.
Als die gene nou in het topic zet dat hij het er niet mee eens is :?

2. Laten we erover ophouden en gewoon lekker verder gaan, dan draait allees vanzelf door en komt de afhakers ook wel weer terug.

3. Als we nou eerst elkaar is ergens op aanspreken, offtopic, warez, flauwekul, dan houden we de mod's buiten, want nogmaals die komen hier NIET uit zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-06 21:22
Ja verdomme, stelletje machtsgeile eikels :r :X |:(

Sorry hoor, maar ik vind het enorm triest om nou M@NIC's modactie de schuld te geven van je vertrek. Er zijn op GoT gewoon regels waar je je aan moet houden, jullie dus ook. Het FS2k2 topic is geen apart forum ofzo, waar opeens hele andere regels gelden.

Bij deze wil ik iedereen die nog klachten heeft verzoeken een draadje in LA te openen, en niet hier verder het topic te verzieken voor de mensen die er nog wel zin in hebben.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
dat is idd roepen om de duivel >:) beter gaan we gewoon weer lekker ontopic met veel vragen en screenies....ophouden met dat lame gezeik nu

Nice pics Blackhole, al vind ik die TNT-kleuren er niet uitzien op dat ding

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Anoniem: 37518 schreef op 13 December 2002 @ 16:41:
Ik kom hier ook niet weer! Mensen die ik op msn heb hoop ik te blijven spreken en als er een ander forum is... LET ME KNOW!!!!
Een ander forum heb ik zo voor je.. :) Per direct.

Eindelijk heb ik de Cessna 421. Ik snap alleen niet als je gaat painten, welke files nou geconverteerd moeten worden naar een z.g.n. extended image en welke als normal image kunnen blijven. Iemand die dat weet?

[ Voor 12% gewijzigd door SanderTje! op 13-12-2002 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

65551

Anoniem: 37518 schreef op 13 December 2002 @ 16:41:
Aan de mods, ik vind dat jullie ontzettende mierenneukers zijn :( Dat mag er ook wel eens uit. Die mods zitten de hele tijd op hun luie reet en dan komen ze een keer langs en dan beginnen ze gelijk weer te zeiken. Doe nou niet zo kinderachtig, ik beleef de grootste lol hier af en toe.
Ik hoop dat die nare mods ook een winterslaap houden, rot toch op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Will schreef op 13 december 2002 @ 16:45:

Sorry hoor, maar ik vind het enorm triest om nou M@NIC's modactie de schuld te geven van je vertrek. Er zijn op GoT gewoon regels waar je je aan moet houden, jullie dus ook. Het FS2k2 topic is geen apart forum ofzo, waar opeens hele andere regels gelden.

Bij deze wil ik iedereen die nog klachten heeft verzoeken een draadje in LA te openen, en niet hier verder het topic te verzieken voor de mensen die er nog wel zin in hebben.
Ja he!! Jij bent leuk! Nu ligt het zeker aan ons.... goed bezig jongen!!! Enne... over dat.. "Ja verdomme, stelletje machtsgeile eikels :r :X |:("...... Check out who's saying this..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

65551

The Will schreef op 13 december 2002 @ 16:45:

Jullie halen de zin eruit met die stomme regels, wat kan nog door de beugel tegenwoordig. Die M@niac komt hier alleen maar op een tip, anders steekt hij zijn neus in andere zaken. Ik ga niet verder in in welke..Laatste woord gezegd hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Sander_ schreef op 13 December 2002 @ 16:52:
[...]

Een ander forum heb ik zo voor je.. :) Per direct.

Eindelijk heb ik de Cessna 421. Ik snap alleen niet als je gaat painten, welke files nou geconverteerd moeten worden naar een z.g.n. extended image en welke als normal image kunnen blijven. Iemand die dat weet?
Ila?!? Ik kom eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

65551 schreef op 13 December 2002 @ 16:54:
[...]

Jullie halen de zin eruit met die stomme regels, wat kan nog door de beugel tegenwoordig. Die M@niac komt hier alleen maar op een tip, anders steekt hij zijn neus in andere zaken. Ik ga niet verder in in welke..Laatste woord gezegd hoop ik
De mijne iig hier wel ja!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Als iedereen nou opzout met dat geouwehoer, dan kunnen de mensen die wel door willen gaan hier met goede wil doorgaan en kunnen jullie ergens in LA verder zeiken.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham22.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham23.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

65551

Mooie pics Gilly, ben het ook wel met je eens hoor, ik wil ook door. Maar die Mods moeten blij zijn dat ze zo*n hecte groep hier hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

65551 schreef op 13 December 2002 @ 16:58:
Mooie pics Gilly, ben het ook wel met je eens hoor, ik wil ook door. Maar die Mods moeten blij zijn dat ze zo*n hecte groep hier hebben.
Nou Bart.. ik wil niet lullig doen.. maar de groep van VOOR jou tijd is bijna helemaal pleite.. waar is Kimble, Sheik, Leon, en nog een aantal.. allemaal pleite!!! Dusse.. zo echt als eerst is het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
[rml][ FS 2002] Het "gevecht" tegen de modjes[/rml] ga daar maar naartoe mensen. Kan het hier weer ontopic.

Gilly hulde dat je zo'n lange vlucht maak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

Spotter verklaart zich solidair met een aantal anderen, en is voorlopig weg.

[ Voor 47% gewijzigd door Spotter op 13-12-2002 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ila... dat wordt hem... Sander is druk bezig.. :)

edit:
Als hij maar niet zo irritant moddertje wordt... >:)

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 37518 op 13-12-2002 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
vreeeeede op aarde..het is kerstmis :> :>

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mensen.. voortaan zit ik en nog een aantal andere hiero:

http://sanderik.hostingwo...ction=display;threadid=30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

65551

Anoniem: 37518 schreef op 13 December 2002 @ 17:00:
[...]

Nou Bart.. ik wil niet lullig doen.. maar de groep van VOOR jou tijd is bijna helemaal pleite.. waar is Kimble, Sheik, Leon, en nog een aantal.. allemaal pleite!!! Dusse.. zo echt als eerst is het niet meer
Ja, de oude garde inderdaad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Anoniem: 37518 schreef op 13 december 2002 @ 17:04:
Ila... dat wordt hem... Sander is druk bezig.. :)

edit:
Als hij maar niet zo irritant moddertje wordt... >:)
Inderdaad, ik bied ter vervanging en op proef een plek met 'aparte' regels via deze link:
http://sanderik.hostingwo...splay;threadid=30;start=0

Gehost naast het forum van Interline Aviation en weer het 1 topic systeem. Het is een proef, wil niet zeggen dat jullie allemaal per direct dit forum in de wilgen moeten hangen - het is dus de eigen keus welk gedeelte overleeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 17:30
vliegen jullie nou met joystick? :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
jdiezrequejo schreef op 13 December 2002 @ 17:52:
Nee met een autostuur dat ik van de sloop heb gehaald, dat werkt net zo als die gamepad van MS waarbij je naar links gaat op je scherm als je hem naar links buigt, dus als ik het stuur draai naar links gaat mijn vliegtuig naar links... :+

Ik denk dat de meeste van ons wel met joystick vliegen.

Ik zelf met de sidewinder precision pro 2, deze bevalt zeer goed!

Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B00004Y6FM.02.MZZZZZZZ.jpg

Wat echter een aantal mensen ook hebben is het ultieme apparaat 8-)

Afbeeldingslocatie: http://www.chproducts.com/retail/products/usb/flight_simyoke_USB.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-06-2020
Anoniem: 37518 schreef op 13 December 2002 @ 17:00:
[...]

Ik (Leon) ben er nog steeds alleen niet meer zo vaak. Komt voornamelijk omdat ik het te druk heb met werk, het FS Support Project en op dit moment mijn stervende opa........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee met een toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 16:42
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doet?
Heb de installer unzipped en gedraaid,pai file geselecteerd en de fs2002 folder aangewezen.
Daarna krijg ik deze foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/altijdwat/Pai%20error.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel
Anoniem: 37518 schreef op 13 december 2002 @ 17:00:
[...]

Ik (Leon) ben er nog steeds alleen niet meer zo vaak ivm werk, FSS project en op het moment mijn opa die op sterven ligt... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel
o twee keer dezelfde post , pc problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

65551

Rateltje schreef op 13 December 2002 @ 18:18:
[...]

Ik (Leon) ben er nog steeds alleen niet meer zo vaak ivm werk, FSS project en op het moment mijn opa die op sterven ligt... ;(
Sterkte met je Opa....
Hoop dat we gewoon door kunnen gaan hier, lijkt me de beste optie.
Ik ga straks vanaf EHRD naar een warm oord vliegen.
Trouwens, net vandaag de rel, vrijdag de 13e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Flex schreef op 13 December 2002 @ 18:17:
Heb de installer unzipped en gedraaid,pai file geselecteerd en de fs2002 folder aangewezen.
[afbeelding]
Je mist Ttools (te vinden op avsim, en wel precies hier). Maar naar mijn weten zit dat in de base installer :?

[ Voor 4% gewijzigd door McFlipp op 13-12-2002 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 16:42
McFlipp schreef op 13 december 2002 @ 18:23:
[...]

Je mist Ttools (te vinden op avsim, en wel precies hier). Maar naar mijn weten zit dat in de base installer :?
Dat zegt de FAQ ja maar toch mistie wat...ga effe kijken
Nee hij blijft die melding geven,PAI heeft inderdaad de TTools aan boord dus dat kan het niet zijn.
Iemand het wel voor elkaar gekregen?

[ Voor 19% gewijzigd door Flex op 13-12-2002 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Flex schreef op 13 december 2002 @ 18:24:
[...]

Dat zegt de FAQ ja maar toch mistie wat...ga effe kijken
Ja de decompiler van traffic tools, dus misschien ff ttools apart downloaden, misschien werkt het dan wel, en post het anders in het beta problemen topic op www.projectai.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

65551 schreef op 13 December 2002 @ 15:41:
[...]

Martinair krijgt ook al een airbus...Waarom nou niet gewoon een 737NG :'(
Sorry voor de oneliner
Voor de upgrades van de komende tijd voor Martinair, check onderstaand forum.

Inderdaad dus a320 voor Martinair, een aantal md11s van oa. swiss en een 743 van klm tbv cargo.
http://www.airliners.net/...viation/read.main/980274/

[ Voor 3% gewijzigd door 456 op 13-12-2002 19:07 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Anoniem: 37518 schreef op 13 december 2002 @ 17:00:
[...]

Those were the days ;)
[rml][ FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 1[/rml]
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
jdiezrequejo schreef op 13 december 2002 @ 17:52:
Ik vlieg met een race stuur >:)
Rateltje schreef op 13 december 2002 @ 18:07:
Ik (Leon) ben er nog steeds alleen niet meer zo vaak. Komt voornamelijk omdat ik het te druk heb met werk, het FS Support Project en op dit moment mijn stervende opa........
Toch niet echt stervende?
Flex schreef op 13 December 2002 @ 18:17:
[afbeelding]
Denk dat je beter terecht kan bij het pai forum. Aangezien de mensen hier (tenminste dat denk ik) niet zoveel verstand hebben over deze nieuwe installer.
Leuk :) Wens je suc6. En laat af en toe wat screenshots zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54920

Gilly schreef op 13 december 2002 @ 13:34:
[...]
We moeten het er maar mee doen, he.
Dat soort schots proberen te voorkomen en wachten op V4
Verzamelpostje..

Het blurry effect kan heel goed komen door je instellingen in FS, check of je MIPMAPS heb aanstaan. Zo ja, dan een keertje uitzetten.
MIPMAPS zitten ook nog in de texture zelf, met imagetool.exe bekijken of je meerdere mipmaps ziet of niet...je kunt hem ook saven zonder mipmaps...
456 schreef op 13 december 2002 @ 12:07:
Kan iemand mij vertellen of er al weer een nieuwe FS aan zit te komen? Toen fs2002 uitkwam, nu alweer bijna 1.5jr geleden, waren er al geruchten dat de opvolger ook al weer in de maak zat (en microsoft kennende zal dat ook wel).
Maar ik zie er nog verdomd weinig van gelekt hier en daar, zoals, wat zouden nieuwe opties zijn?
Er is nog geen EULA van kracht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Hier laatste van mijn langste vlucht ooit.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham23.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham24.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham25.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham26.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham27.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham28.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham29.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham30.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham31.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham32.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham33.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham34.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham35.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham36.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham37.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham38.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham39.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham40.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham41.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham42.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink2/kewreham43.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Ensinker op 13-12-2002 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Als een MOD hier wat te melden heeft komende tijd, reageer dan "fatsoenlijk" en goed onderbouwt en verziek de situatie niet verder met losbandig 15jarig geblaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Ensinker op 13-12-2002 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-06 21:22
Topic gaat voorlopig dicht, voor meer informatie, zie hier: Hoe verder met het FS 2002 topic?

There is no magic.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.