Tja...
Ik was ook begonnen aan een ellelange reactie. Bovenstaande uitgeprint want dat wil ik gewoon bewaren. Zit ik het nog eens te lezen en dan heb ik maar 1 gedachte: Ze hebben alles al gezegd en het is zonde van me tijd.
Gaat me aan me hart en juist dat stukje liefde dat ik voor FS2002 heb probeer ik hier door te geven aan mensen. Tussendoor op zijn tijd een oftopic grapje. Immer serieuze en chagrijnige mensen sterven eerder blijkt uit onderzoek.
Vanaf deel 1 helpen we mensen met problemen en posten we pics. Snap je iets niet, no problem, binnen no-time heeft iemand een hele faq/ tutorial gemaakt. Hoeveel mensen niet in dit topic zijn verschenen als absolute newbie en binnen de korste keren een geavanceerd vliegtuig omhoog krijgen op de manier die niet weinig van echt verschilt. Waren ze dit topic niet tegengekomen, was FS2002 kansloos in de kast verdwenen.
M@NIC zou om te beginnen eens de FAQ moeten lezen:
Algemeen beleid / Terms of Use
Verder geldt de Nederlandse wet, waar van toepassing, ook op Gathering of Tweakers.net. Bij het niet respecteren van bovenstaande zullen maatregelen volgen. Zie de Banrichtlijnen voor verdere informatie.
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat dat duidelijk merken. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
Juist de laatste delen worden de meeste mogelijke huis-, tuin-, en keukenproblemen hier neergegooid. Zonder moeite te hebben gedaan, een stukje te hebben gelezen of welke vorm van
RESEARCH dan ook.
In plaats hiertegen op te treden zijn enkele zinnen van mensen, die vanaf deel 1 dit topic min of meer dragen en hebben gebracht en gemaakt tot wat het nu is, wel dermate ernstig dat ertegen opgetreden moet worden.
Dit topic kenmerkt zich wat mij betreft door de grote sociale controle die er heerst. We grijpen zelf al vaak in maar onze mogelijkheden zijn beperkt tot een opmerking. Maar opgepast das weer niet on-topic.
Stel dan eens een mod aan voor dit topic. 44 delen en het eind was tot vandaag nog niet in zicht. Alleen als de prioriteiten totaal verkeerd worden gesteld jaag je iedere serieuze hobbyist weg. Korte termijn denken noemen ze dat ook wel.
Nou ja, tis weer wat langer geworden dan bedoeld maar dat zijn jullie wel gewend.
Ben trots dat ik juist vanavond nog met boven geciteerde heren in het luchtruim heb mogen doorbrengen.