jaaaaajaa..dat ding vliegt er super relaxed met DF panel, dus ik geloof er niks van
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 61113 op 08-12-2002 21:29 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 61113
jaaaaajaa..dat ding vliegt er super relaxed met DF panel, dus ik geloof er niks van
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 61113 op 08-12-2002 21:29 ]
irc is makkelijkerMcFlipp schreef op 08 December 2002 @ 21:26:
Euhmm nu blijkt er animo en interesse voor te zijn, en nu gebeurt er niets!
Mensen we moeten ff actie ondernemen mbt die overlays voor EHAM!
Eerst ff uitzoeken welke maatschappij (en dan het liefst ook verdelen per maatschappij in 4 catogorien: cityhop, small (737 like), heavy en cargo) aan welke gate staat!
Dit moet of op msn gebeuren of op irc lijkt mij
Anoniem: 55387
Dankje
Toen ik vanaochtend opstond, dacht ik nou niet van die M_A_P moet mij is lekker gaan geloven vandaag.Anoniem: 61113 schreef op 08 December 2002 @ 21:29:
[...]
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
heheheAnoniem: 55387 schreef op 08 December 2002 @ 21:29:
[...]
Dankje![]()
Jouw mening![]()
KLS update week 3
Dacht de beste man zijn ontgroening al gehad te hebben.........deze keer was het menens
Het was schijnbaar zo erg dat hij er niet over wou praten. Tschijnt ook erg geheim te zijn om het effect niet te verliezen. Erges in de middle of nowhere slapen in een tentje was er 1 van en al zijn spullen waren afgepakt en had geen communicatie met de buitenwereld. De bar moest ie opruimen en het leukste: 's Nachts met je zaklantaarntje de runway van Eelde van FOD ontdoen![]()
Scheldwoorden waren ze blijkbaar ook niet zo zuinig mee.
Al met al hoort ie er nu echt "bij" en heeft ie zijn stropdasje mogen ontvangen.
tampert, kriminalpolizei
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Gilly, zoals bekend staan zowel Boeing als Airbus bij moi hoog in het vaandeltjeGilly schreef op 08 December 2002 @ 21:59:
Qantas first Airbus.....cool
[afbeelding]
De meeste van jullie kan het vast niks schelen, maar ik heb gelezen dat hij gepaint word en ik moet het gewoon ff kwijt
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 55387 op 08-12-2002 22:12 . Reden: vind was vindt ]
Nee ik vind ze niet zuigen, maar dat komt door onbekwaamheid van mijn kant af, denk ik, want ik hoor daar veel klachten over, maar nu heb ik er nooit problemen mee gehad ofzo, nu heb ik ook te weinig ervaring om daar een oordeel over te hebben.Anoniem: 55387 schreef op 08 december 2002 @ 22:10:
[...]
Gilly, zoals bekend staan zowel Boeing als Airbus bij moi hoog in het vaandeltje
Maar kwil ff iets wete......vindt jij die dynamics van PSS nou ook erg zuighen?
Want ik heb namelijk zelf een tijdje POSKY A330/A340 gevlogen, maar vlogen superrr qua manual handling.
[ Voor 6% gewijzigd door Ensinker op 08-12-2002 22:17 ]
----->Gilly schreef op 08 December 2002 @ 22:15:
[...]
Nee ik vind ze niet zuigen, maar dat komt door onbekwaamheid van mijn kant af, denk ik, want ik hoor daar veel klachten over, maar nu heb ik er nooit problemen mee gehad ofzo, nu heb ik ook te weinig ervaring om daar een oordeel over te hebben.
Ik vind wel dat de PSSairbus serie te simpel vliegt, al donder je met nog zo'n vaart op de grond, niks aan de hand, terwijl je bij de Posky767(origineel) echt wel ff goed moet handelen en als het niet gaat echt wel over moet gaan op een G/A.
Ik vind de A330 van posky wel heerlijk vliegen, ik heb ze wel wat aangepast maar niet het flight dynamic gedeelte, alleen de samenwerking met het PSS panel wat beter gemaakt. De A340 van Posky heb ik geen ervaring mee, want die is nog nooit uitgekomen
Naar tevredenheid ??
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Naar mijn weten wordt er bij een B737 niet altijd de bypass pin gebruikt. Zolang de A hydraulic pumps nog niet zijn ingeschakeld staat er nog geen hydraulische druk op de nose gear en wordt de bypass pin niet gebruikt.bennierex schreef op 08 december 2002 @ 22:55:
hier de juiste uitleg m.b.t. sturen op de grond
bij de meeste pleens (iig alle die ik ken) is het zo dat je neuswiel meedraait met het rudder tot een bepaald aantal graden (7 bij een B737). Wil je het neuswiel echter verder draaien, dan gebruik je dat stuurwiel naast je. Die kan het neuswiel over een veel grotere hoek draaien (zonder dat het rudder meegaat). Als het neuswiel van de grond is, wordt het ontkoppeld van de rudder pedals en blijft het gecentreerd.
Voor pushback wordt er een pin ergens ingeramd, zodat alle hydraulische druk van het stuuringssysteem afgehaald word en het neuswiel vrij kan draaien.
zo, hoop dat dat opheldering geeft
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Het gaat dan in de basis om de aircraft textures (de meeste zijn *.?AF), maar aangezien de statics in een object library zitten (voor EHAM) gaat dit niet werken, want daarmee wordt de aanroep van de library niet verwijderd en krijg je fouten.
Dus ik ben bang dat tot de volgende versie er is je met die paar statics moet leven (of de density iets omlaag zodat ze weg gaan, maar dat kost ook ander detail natuurlijk).
Arno
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
wacht gewoon op versie 3McFlipp schreef op 09 december 2002 @ 15:50:
Iemand van het NL2000 develop team over object remover (om de static planes op eham te verwijderen):
[...]
Is er misschien iemand die het toch voor elkaar heeft gekregen?
65551
Ja, ik heb het gedaan met FSSEMcFlipp schreef op 09 December 2002 @ 15:50:
Iemand van het NL2000 develop team over object remover (om de static planes op eham te verwijderen):
[...]
Is er misschien iemand die het toch voor elkaar heeft gekregen?
Echt waar? Kan je dan ff uitleggen hoe precies? (hopelijk niet in dezelfde wartaal als waarin je je vragen schrijft
65551
Bekijk het dan maar...McFlipp schreef op 09 December 2002 @ 16:01:
[...]
Echt waar? Kan je dan ff uitleggen hoe precies? (hopelijk niet in dezelfde wartaal als waarin je je vragen schrijft)
[ Voor 2% gewijzigd door 65551 op 09-12-2002 16:07 . Reden: m´n m´n ]
idd, maar dan kan je volgens mij niet de motoren starten tijdens pushback, aangezien er dan wel druk op sysA komt te staan.rdluca schreef op 09 December 2002 @ 13:53:
[...]
Naar mijn weten wordt er bij een B737 niet altijd de bypass pin gebruikt. Zolang de A hydraulic pumps nog niet zijn ingeschakeld staat er nog geen hydraulische druk op de nose gear en wordt de bypass pin niet gebruikt.
Anoniem: 61113
waarom zou je vor navigeren, de echte fokker heeft toch ook een FMC?!65551 schreef op 09 december 2002 @ 16:06:
[...]
Bekijk het dan maar...![]()
Kan ook zijn dat het voor LAGO was, dan zal ik wel in de war zijn. Maar ik ben er ooit eens in geslaagd. Even in m*n geheugen graven dus...
Iets anders: Waarom gebruikt iedereen het DF737 panel voor de Fokker? Je kan ook gewoon VOR navigeren toch![]()
Zat te denken, is het niet mogelijk de FMC van de 737 aan anders vliegtuigen te koppelen? En ook de EHSI daarvan? Want Eurowings Prof. is er wel in geslaagd
nee dat is niet wat jij bedoeltMcFlipp schreef op 09 December 2002 @ 16:01:
Echt waar? Kan je dan ff uitleggen hoe precies? (hopelijk niet in dezelfde wartaal als waarin je je vragen schrijft)
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
tampert, kriminalpolizei
65551
Inderdaad weer een rare vraag magoe..........ik heb een flight gecreeerd met 0 visibillity en winds en landen maar op manual.65551 schreef op 09 December 2002 @ 18:45:
Misschien rare vraag, maar doen jullie voor je jullie zelf iets om te bewijzen dat je ervaren bent met een bepaalde plane? Alleen voor psychische doeleinden. Sorry voor de rare vraag, wete niet hoe ik hem beter kan formuleren-
Of je vraag raar of niet is kan ik eigenlijk niet eens bepalen65551 schreef op 09 December 2002 @ 18:45:
Misschien rare vraag, maar doen jullie voor je jullie zelf iets om te bewijzen dat je ervaren bent met een bepaalde plane? Alleen voor psychische doeleinden. Sorry voor de rare vraag, wete niet hoe ik hem beter kan formuleren-
Programma: Vliegende Hollanders
Zender: RTL 4
Tijdstip: 9-12-2002
22:00-22:30
Genre: Informatief
Inhoud: Docusoap
waarin Neerlands grootste en oudste luchtvaartmaatschappij, de KLM, haar deuren opent. De KLM is wereldwijd een begrip. De herkenbare blauwe kleur werkt als een baken, een klein beetje Holland in den vreemde. In kleurrijke reportages en persoonlijke portretten van KLM-medewerkers kan de kijker zien hoe het dagelijks reilt en zeilt bij deze luchtvaartgigant. Daarbij staan zowel de service als het mondiale karakter centraal
Afleverings nummer: 1
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Tourniquet schreef op 09 December 2002 @ 20:26:
Vanavond weer een nieuwe docusoap over de luchtvaart, dit keer is onze Koninklijke aan de beurt:
[...]
Extra infoTourniquet schreef op 09 December 2002 @ 20:26:
Vanavond weer een nieuwe docusoap over de luchtvaart, dit keer is onze Koninklijke aan de beurt:
[...]
Na de programma's rondom Easyjet krijgen we in de derdetiendelige serie Vliegende Hollanders een kijkje achter de schermen van onze nationale trots, de KLM.
De medewerkers van de luchtvaartmaatschappij staan nadrukkelijk centraal. Dat begint al met de opleiding van aspirant-piloten op de KLM Flight Academy. Ook is de camera aanwezig bij de eerste vlucht naar New York van cabine-personeel-in-opleiding. Verder zien we een bedrijfsarts die die keuken van een crewhotel in Nairobi inspecteert, een paardentransport vanuit het KLM Dierenhotel, technici die onder tijdsdruk een defect aan een vliegtuigmotor verhelpen. In tegenstelling tot andere 'airport-programma's' krijgen we namelijks hysterische of gewoon boze passagiers te zien die vertraagd zijn of helemaal niet mee kunnen. Maar dat zal wel te maken hebben met de invloed van de sponsor op dit programma.
Was wel cool, met die vleugelopenschreuving, hmmmz allemaal schroefjes, ach stop ze wel ff in m'n zakND schreef op 09 December 2002 @ 22:38:
Whooooooooot! Hij was vet die aflevering, volgende keer moet ik hem ook zeker weer zien!(kvond alleen die monteurs interessant
)
Het enige dat ik zou kunnen verzinnen is de laatste FDE, volgens mij wordt het daar ook mee opgelost hoor.McFlipp schreef op 09 december 2002 @ 22:53:
Ik sprak op de HCC-dagen Matthew Niederberger (van FSM). En hoe vloog in een Posky 767. En ik zei zo dat ik het jammer vond dat die wing lights op de grond boven de vleugel zweven. Toen antwoorde hij daarop door te zeggen dat er een lights config beschikbaar was, die ervoor zorgde dat die lichtjes ook op de grond netjes aan de vleugel zitten. Weet iemand hier iets van? Want ik kan het niet echt vinden...
[ Voor 12% gewijzigd door Ensinker op 09-12-2002 22:59 ]
Ik heb deze light-config. (in de 763 that is) en ik heb geen probleem met zwevende lichtjes:Gilly schreef op 09 december 2002 @ 22:56:
[...]
Het enige dat ik zou kunnen verzinnen is de laatste FDE, volgens mij wordt het daar ook mee opgelost hoor.
ftp://205.252.89.41/dynam...-fde-version-2002-5-1.zip
Daar zitten de light posities iig in.
Nou, het volgende nietszeggende kutprogramma is verschenen op RTL4McFlipp schreef op 09 december 2002 @ 20:31:
[...]
Extra info
"In tegenstelling tot andere 'airport-programma's' krijgen we namelijks hysterische of gewoon boze passagiers te zien die vertraagd zijn of helemaal niet mee kunnen. Maar dat zal wel te maken hebben met de invloed van de sponsor op dit programma."
[...]
peaceMcFlipp schreef op 09 December 2002 @ 22:53:
Ik sprak op de HCC-dagen Matthew Niederberger (van FSM). En hoe vloog in een Posky 767. En ik zei zo dat ik het jammer vond dat die wing lights op de grond boven de vleugel zweven. Toen antwoorde hij daarop door te zeggen dat er een lights config beschikbaar was, die ervoor zorgde dat die lichtjes ook op de grond netjes aan de vleugel zitten. Weet iemand hier iets van? Want ik kan het niet echt vinden...
[ Voor 14% gewijzigd door rdluca op 09-12-2002 23:39 ]
Les 1 voor een onderhoudsmonteur: Troubleshooting bij een vliegtuig is gebaseerd op geluk. Toevallig bij de goeie plek zitten.rdluca schreef op 09 december 2002 @ 23:29:
[...]
Nou, het volgende nietszeggende kutprogramma is verschenen op RTL4
Na eerst Airline: de bevestiging dat Engelsen alleen maar dronken zijn. Dat ze vanaf aankomst tot vertrek op Tenerife/Salou/Ibiza stomdronken zijn hebben we allemaal zelf al mogen ervaren. Nu blijken we het ergste op vakantie nog niet tegen te komen want die worden stomdronken al geweigerd voor vertrek.
Als ik die Engelse Easyjetgeiten hoor is het eerste waar ik aan denk een dronken idioot. Geeneen schijnt daar zonder een of ander belachelijk klinkend accent te kunnen praten.
Vervolgens kwam Holiday Airline (ofzoiets): Nog wat onnozeler dan voorgaande docusoap. Keb twee afleveringen half gezien en toenwat anders gaan doen. 80% van de zendtijd werd besteed aan het volgen van een nietszeggend gezelschap die een superburgerlijke platte bruiloft organiseren.
En toen was onze nationale trots aan de beurt en waarmee worden we verwend:
Pipo met een badmuts op die zijn dagen blijkbaar moet vullen met het vermiste onderzetters (wie weet een item voor Opsporing Verzocht), papiertjes om wijnflessen (cabin crew is blijkbaar blind en heeft polio)
, afbrekende mealservers (wat kan mij dat nou schelen, ik wil dat het te vreten is en daar verandert een afbrekende mealserver helemaal niets aan)
en bolletjes die niet de juiste kleur zijn.
Natuurlijk weer de standaarddosis bolletjesslikkers en ander gespuis
En weten we nu ook waarom de KLM zo verotte duur is: de technici weten niet waar de leidingen lopen. Heeft een 777 de hele manual en bouwschema's op cd-rom bij zich, bij de KLM hebben ze daar zelfs nog nooit aan gedacht om aan de techinci te geven. Gevolg: in plaats van het defect te reparen moeten ze eerst vruchteloos klepjes open en dicht schroeven om te zien of er daar wellicht een leiding loopt. Neemt het opsporen en reparen van een lek in een leiding op zich al niet genoeg tijd in beslag, meeste tijd gaat al verloren met een ontdekkingstocht naar het juiste klepje die de juiste leiding verbergt.Way to go...
Een dikke onvoldoende wat mij betreft.
Anoniem: 70705
Tenzij je een aardig mondje BGL (met hexadecimaal accent) spreekt kun je die statics er niet uitslopen. Wat wel kan: de object libraries zelf wegflikkeren, ben je in ieder geval van de planes af maar het NL2000 team kennende ook meteen van half EHAM.McFlipp schreef:
Gilly en Tourniquet bedankt! Problem solved!
Nu nog een manier vinden om die static planes uit NL2000 te halen! (die static is echt vervelend) En hoe zit het met de overlay's?
[ Voor 4% gewijzigd door DroogKloot op 09-12-2002 23:52 ]
OMG fucking LOLrdluca schreef op 09 december 2002 @ 23:29:
[...]
Nou, het volgende nietszeggende kutprogramma is verschenen op RTL4
Na eerst Airline: de bevestiging dat Engelsen alleen maar dronken zijn. Dat ze vanaf aankomst tot vertrek op Tenerife/Salou/Ibiza stomdronken zijn hebben we allemaal zelf al mogen ervaren. Nu blijken we het ergste op vakantie nog niet tegen te komen want die worden stomdronken al geweigerd voor vertrek.
Als ik die Engelse Easyjetgeiten hoor is het eerste waar ik aan denk een dronken idioot. Geeneen schijnt daar zonder een of ander belachelijk klinkend accent te kunnen praten.
Vervolgens kwam Holiday Airline (ofzoiets): Nog wat onnozeler dan voorgaande docusoap. Keb twee afleveringen half gezien en toenwat anders gaan doen. 80% van de zendtijd werd besteed aan het volgen van een nietszeggend gezelschap die een superburgerlijke platte bruiloft organiseren.
En toen was onze nationale trots aan de beurt en waarmee worden we verwend:
Pipo met een badmuts op die zijn dagen blijkbaar moet vullen met het vermiste onderzetters (wie weet een item voor Opsporing Verzocht), papiertjes om wijnflessen (cabin crew is blijkbaar blind en heeft polio)
, afbrekende mealservers (wat kan mij dat nou schelen, ik wil dat het te vreten is en daar verandert een afbrekende mealserver helemaal niets aan)
en bolletjes die niet de juiste kleur zijn.
Natuurlijk weer de standaarddosis bolletjesslikkers en ander gespuis
En weten we nu ook waarom de KLM zo verotte duur is: de technici weten niet waar de leidingen lopen. Heeft een 777 de hele manual en bouwschema's op cd-rom bij zich, bij de KLM hebben ze daar zelfs nog nooit aan gedacht om aan de techinci te geven. Gevolg: in plaats van het defect te reparen moeten ze eerst vruchteloos klepjes open en dicht schroeven om te zien of er daar wellicht een leiding loopt. Neemt het opsporen en reparen van een lek in een leiding op zich al niet genoeg tijd in beslag, meeste tijd gaat al verloren met een ontdekkingstocht naar het juiste klepje die de juiste leiding verbergt.Way to go...
Een dikke onvoldoende wat mij betreft.
tampert, kriminalpolizei
Wauw! Gave site zeg. Ook handig dat je FP's gelijk kan validaten.
Lauwerkrans-met-verenpen-proza Luca
Iemand gaat een mooie kerst tegemoet.Evilernie schreef op 09 December 2002 @ 23:58:
[...]
SWF22B-->
Date Shipped 12/09/02
Via DHL EXPRESS - INTERNATIONAL
tracking:
December 09, 2002 15:36 Reno, NV - USA Shipment picked up
December 09, 2002 16:45 Reno, NV - USA Transferred through Reno, NV - USA
[ Voor 77% gewijzigd door Spotter op 10-12-2002 10:27 ]
Anoniem: 57065
yeah babyrdluca schreef op 10 december 2002 @ 09:44:
[...]
Iemand gaat een mooie kerst tegemoet.
Weet iemand wat de main DHL-hubs in de States zijn en met welke planes DHL allemaal vliegt?
(727-100, 757-200 en A300-600 dacht ik.)
tampert, kriminalpolizei
Niets is DHL te gek, ze zijn zelfs een nieuw soort bezorging aan het oefenenEvilernie schreef op 10 december 2002 @ 11:49:
[...]
yeah baby![]()
hulde aan DHL
hier nog ff een paar plaatjes van een 767 die gisteren een turbine heeft uitgespuugd tijdens de klimZiet er best naar uit
![]()
http://www.members.optushome.com.au/vhrmm/nz767/index
datum op de foto's klopt trouwens niet
Mijn vakgebiedrdluca schreef op 10 December 2002 @ 09:44:
[...]
Iemand gaat een mooie kerst tegemoet.
Weet iemand wat de main DHL-hubs in de States zijn en met welke planes DHL allemaal vliegt?
(727-100, 757-200 en A300-600 dacht ik.)
Foute serial jochie.McFlipp schreef:
Net KIAD van Simflyers geinstalleerd, krijg ik dit:
[afbeelding]
Iemand die het herkent? sorry voor grote pic, had geen zin in resizen
tampert, kriminalpolizei
Dat vinnik nou 1e klas bullshit. Die 4 strepen hebben ze niet zomaar. De GWK's bij KLM hebben echt wel inzicht hoor. Voor de lompe debielen moet je bij de standaard onderhoudsmonteurs zijn. Daar lopen er genoeg rond.nealzie schreef op 10 December 2002 @ 14:48:
OMg ik ben het helemaal met rdluca eens, wat een losers daarzo, ik zou niet zulke 'mechanice' aan mijn pleen willen hebben rotzooien!
maarja, ik kon wel lachen om de catering 'supervisor'
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 55387 op 10-12-2002 16:15 ]
Zenuwachtig van de camera mannealzie schreef op 10 december 2002 @ 16:23:
ja goed, maar dan moeten ze niet zo praten van 'hmm, stja, nou, laten we even dat luikje open maken, ow nee, dat is het niet, hmm, tsja, nou, misschien op de vleugel, ow, nou, hier iig niet... tsja.. nou...' dat wastem meer eigenlijk...
denk je dat al die draadjes aan elkaar zitten?? dat zijn verschillende draden.Anoniem: 55387 schreef op 10 December 2002 @ 16:12:
[...]
Om ff verder te gaan...... Wat je gister zag was een relatief simpele klus. Als je een electrische storing hebt in een 747 met 1000km!! bedrading, lijkt me niet dat 1 of andere loser dat in 1, 2,3 oplost.
Je hoeft me niet te vertellen hoe de bedrading eruit ziet. Een simpele draadboom kan al gauw een dikte hebben van een bovenarm van een body builder en daar ff gauw een draadje verwisselen gaat niet zomaar.Spotter schreef op 10 december 2002 @ 16:25:
[...]
denk je dat al die draadjes aan elkaar zitten?? dat zijn verschillende draden.
ook zijn draden veel makkelijker door de meten.
Methode 1: GWK-4 gouden strepenAnoniem: 55387 schreef op 10 december 2002 @ 16:12:
[...]
Dat vinnik nou 1e klas bullshit. Die 4 strepen hebben ze niet zomaar. De GWK's bij KLM hebben echt wel inzicht hoor. Voor de lompe debielen moet je bij de standaard onderhoudsmonteurs zijn. Daar lopen er genoeg rond.
Om ff verder te gaan...... Wat je gister zag was een relatief simpele klus. Als je een electrische storing hebt in een 747 met 1000km!! bedrading, lijkt me niet dat 1 of andere loser dat in 1, 2,3 oplost.
waarom vond ik dat dan niet terug in je vorige post?? (NOFI)Anoniem: 55387 schreef op 10 December 2002 @ 16:35:
[...]
Je hoeft me niet te vertellen hoe de bedrading eruit ziet. Een simpele draadboom kan al gauw een dikte hebben van een bovenarm van een body builder en daar ff gauw een draadje verwisselen gaat niet zomaar.
[ Voor 6% gewijzigd door Delphi32 op 10-12-2002 16:58 ]
tziet er nogal default uitDelphi32 schreef op 10 December 2002 @ 16:58:
Ik denk dat er nog minstens 2 manieren zijn om het schijnbaar knullige gedrag van die man te verklaren, maar het voert wat ver om dat hier te doen.
(maw back ontopic pls)
Qylos, waar komt jouw EDKB vandaan? Ik spaar Duitse vliegvelden
tampert, kriminalpolizei
FLAME,ND schreef op 10 December 2002 @ 17:01:
Erms, hoe gaan jullie dan opzoek naar een de lekkage als er uit een auto wat vloeistof lekt? (aanemend dat allen een zwarte kleur vloeistof hebben) Daar kan je echt NIET 1,2,3 zien waar je moet zijn hoor. Net als bij een vliegtuig, kun je echt niet op een EICAM display zien WAAR de lekkage zit![]()
* Nd gaat zich nu in een hoekje verstoppen en bereid alle reacties/flames voor die er komen
PS. Fly High, check je hotmail mail
Het is gewoon het standaart vliegveld hoor. Op het plaatje zie je rwy 32 R.Delphi32 schreef op 10 December 2002 @ 16:58:
Qylos, waar komt jouw EDKB vandaan? Ik spaar Duitse vliegvelden
[ Voor 7% gewijzigd door Qylos op 10-12-2002 17:11 ]
65551
Haha, Ik heb 5 serials geprobeerd, en allemaal deden ze het niet...Moet meer aan de hand zijn.
Wat is er precies anders dan? Ik bedoel, er lekt IETS, en je weet niet wat, je weet wel dat het dicht bij de motor zit. Het zelfde met een auto, maar die is minder complex dus je vind daar een lekkage makkelijker. Daar lopen net 4 hydraulische leidingen ofzo, maar bij een vliegtuig loopt alleen om de motor al een hele bos van hydraulische leidingen, dus dat duurt ook wat langerSpotter schreef op 10 december 2002 @ 17:04:
[...]
FLAME,
Neej hoor, maar met vliegtuigen is het toch iets anders dan met auto's
Volgens mij lieten ze alleen de N2 opkomen om druk op het systeem te krijgen. Om hier nou de werking van een jet-engine te verklaren gaat iets te verND schreef op 10 december 2002 @ 17:37:
[...]
Wat is er precies anders dan? Ik bedoel, er lekt IETS, en je weet niet wat, je weet wel dat het dicht bij de motor zit. Het zelfde met een auto, maar die is minder complex dus je vind daar een lekkage makkelijker. Daar lopen net 4 hydraulische leidingen ofzo, maar bij een vliegtuig loopt alleen om de motor al een hele bos van hydraulische leidingen, dus dat duurt ook wat langer
Kzou het igg wel raar vinden dat als ze zouden zeggen "misschien dat luikje in de captain stoel openen, misschien lekt die daar"![]()
![]()
Btw, ze zeiden van "laat de motor draaien" Is dat gewoon je fanbladen laten draaien, of bedoelen ze dat de motor ECHT aan is?
Owjah, over N1 en N2, N1 waren toch die fanbladen die je vooraan ziet? en N2 is toch voor de turbine in de motor zelf? Waarom zitten deze eik los van mekaar, terwijl de turbine weer de fanbladen aandrijft?
Dry motoring oftewel cranken,gewoon met lucht dus.ND schreef op 10 December 2002 @ 17:37:
[...]
Btw, ze zeiden van "laat de motor draaien" Is dat gewoon je fanbladen laten draaien, of bedoelen ze dat de motor ECHT aan is?
kijk, dit zijn sites waar we wat aan hebbenAnoniem: 55387 schreef op 10 December 2002 @ 17:55:
[...]
Volgens mij lieten ze alleen de N2 opkomen om druk op het systeem te krijgen. Om hier nou de werking van een jet-engine te verklaren gaat iets te ver
Misschien dat je hier wat meer info vindt wat je wil weten: http://www.b737.org.uk/powerplant.htm
65551
Je maakt me boosrdluca schreef op 10 December 2002 @ 16:15:
's Morgens op het vliegveld van Reno Nevada begint een pakje aan een lange reis...
afbeelding[/url]]
Dan neuk ik je toch gewoon ff terug.....Spotter schreef op 10 December 2002 @ 18:00:
[...]
kijk, dit zijn sites waar we wat aan hebben
[mieren-neukmode]
T was een MD-11![]()
[/mieren-neukmode]
ah lekker,Anoniem: 55387 schreef op 10 december 2002 @ 19:35:
[...]
Dan neuk ik je toch gewoon ff terug.....
En waarom zou een engine van een 737 anders werken dan die van een andere Boeing, Luchtbus, MD, of whatever you want?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq