5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Anoniem: 43578

En voor rdluca: vind het nog steeds geweldig dat je om de *.bmp vroeg van mijn plaatje, alleen is de kwaliteit van zo bmp dan veel beter dan een jpeg, want ik vind het plaatje eigenlijk wel goed eruit zien als jpeg.
Ik vind het modden zo nu en dan erg streng, maar om dan weg te gaan? Wel vind ik het niveau lager geworden.
Zoals jullie merkten poste ik al niet heel erg veel, en ik vind het voor mezelf nodig om nog minder te gaan posten. Dus geen pics van mijn kant voorlopig, en waarschijnlijk alleen nog maar antwoorden als niemand anders het weet, of er expliciet naar mij gevraagd word.
Anoniem: 37518
Ik kom hier ook niet weer! Mensen die ik op msn heb hoop ik te blijven spreken en als er een ander forum is... LET ME KNOW!!!!
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 37518 op 13-12-2002 16:42 ]
1. een moderator komt hier niet lang's, die word "uitgenodigd" door eentje van ons als die gene "klikt" dat hij het hier uit de hand vind lopen.Anoniem: 37518 schreef op 13 december 2002 @ 16:41:
Nealzie -> ik vind dat je 100% gelijk hebt! Ik sluit me helemaal bij je aan! En dat die suffe M@niac af en toe langskomt zonder het topic te volgen en dan een stoere bek opzet vind ik ontzettend dom! Het zijn juist de die-hards die hier de boel in leven houden en als er dan een suffe 'MODDERator' langskomt en de boel zo weet te verzieken heb ik geen zin meer om hier te verblijven.... Is er niet een alternatief forum ergens? Ik wil zelfs niet eens meer een hit voor die lui zijn zodat ze geld krijgen van de banners. Ontzettend kinderachtig GEZEIK! Stelletje kutten, dat zijn het! Meer kan ik niet zeggen!
Als die gene nou in het topic zet dat hij het er niet mee eens is
2. Laten we erover ophouden en gewoon lekker verder gaan, dan draait allees vanzelf door en komt de afhakers ook wel weer terug.
3. Als we nou eerst elkaar is ergens op aanspreken, offtopic, warez, flauwekul, dan houden we de mod's buiten, want nogmaals die komen hier NIET uit zichzelf.

Sorry hoor, maar ik vind het enorm triest om nou M@NIC's modactie de schuld te geven van je vertrek. Er zijn op GoT gewoon regels waar je je aan moet houden, jullie dus ook. Het FS2k2 topic is geen apart forum ofzo, waar opeens hele andere regels gelden.
Bij deze wil ik iedereen die nog klachten heeft verzoeken een draadje in LA te openen, en niet hier verder het topic te verzieken voor de mensen die er nog wel zin in hebben.
There is no magic.
Nice pics Blackhole, al vind ik die TNT-kleuren er niet uitzien op dat ding
tampert, kriminalpolizei
Een ander forum heb ik zo voor je..Anoniem: 37518 schreef op 13 December 2002 @ 16:41:
Nealzie -> ik vind dat je 100% gelijk hebt! Ik sluit me helemaal bij je aan! En dat die suffe M@niac af en toe langskomt zonder het topic te volgen en dan een stoere bek opzet vind ik ontzettend dom! Het zijn juist de die-hards die hier de boel in leven houden en als er dan een suffe 'MODDERator' langskomt en de boel zo weet te verzieken heb ik geen zin meer om hier te verblijven.... Is er niet een alternatief forum ergens? Ik wil zelfs niet eens meer een hit voor die lui zijn zodat ze geld krijgen van de banners. Ontzettend kinderachtig GEZEIK! Stelletje kutten, dat zijn het! Meer kan ik niet zeggen!
Ik kom hier ook niet weer! Mensen die ik op msn heb hoop ik te blijven spreken en als er een ander forum is... LET ME KNOW!!!!
Eindelijk heb ik de Cessna 421. Ik snap alleen niet als je gaat painten, welke files nou geconverteerd moeten worden naar een z.g.n. extended image en welke als normal image kunnen blijven. Iemand die dat weet?
[ Voor 12% gewijzigd door SanderTje! op 13-12-2002 16:55 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
65551
Aan de mods, ik vind dat jullie ontzettende mierenneukers zijnAnoniem: 37518 schreef op 13 December 2002 @ 16:41:
Ik hoop dat die nare mods ook een winterslaap houden, rot toch op
Ja he!! Jij bent leuk! Nu ligt het zeker aan ons.... goed bezig jongen!!! Enne... over dat.. "Ja verdomme, stelletje machtsgeile eikelsThe Will schreef op 13 december 2002 @ 16:45:
Ja verdomme, stelletje machtsgeile eikels![]()
![]()
Sorry hoor, maar ik vind het enorm triest om nou M@NIC's modactie de schuld te geven van je vertrek. Er zijn op GoT gewoon regels waar je je aan moet houden, jullie dus ook. Het FS2k2 topic is geen apart forum ofzo, waar opeens hele andere regels gelden.
Bij deze wil ik iedereen die nog klachten heeft verzoeken een draadje in LA te openen, en niet hier verder het topic te verzieken voor de mensen die er nog wel zin in hebben.

65551
Jullie halen de zin eruit met die stomme regels, wat kan nog door de beugel tegenwoordig. Die M@niac komt hier alleen maar op een tip, anders steekt hij zijn neus in andere zaken. Ik ga niet verder in in welke..Laatste woord gezegd hoop ikThe Will schreef op 13 december 2002 @ 16:45:
Ja verdomme, stelletje machtsgeile eikels![]()
![]()
Ila?!? Ik kom eraan!-Sander_ schreef op 13 December 2002 @ 16:52:
[...]
Een ander forum heb ik zo voor je..Per direct.
Eindelijk heb ik de Cessna 421. Ik snap alleen niet als je gaat painten, welke files nou geconverteerd moeten worden naar een z.g.n. extended image en welke als normal image kunnen blijven. Iemand die dat weet?
De mijne iig hier wel ja!!65551 schreef op 13 December 2002 @ 16:54:
[...]
Jullie halen de zin eruit met die stomme regels, wat kan nog door de beugel tegenwoordig. Die M@niac komt hier alleen maar op een tip, anders steekt hij zijn neus in andere zaken. Ik ga niet verder in in welke..Laatste woord gezegd hoop ik

65551
Nou Bart.. ik wil niet lullig doen.. maar de groep van VOOR jou tijd is bijna helemaal pleite.. waar is Kimble, Sheik, Leon, en nog een aantal.. allemaal pleite!!! Dusse.. zo echt als eerst is het niet meer65551 schreef op 13 December 2002 @ 16:58:
Mooie pics Gilly, ben het ook wel met je eens hoor, ik wil ook door. Maar die Mods moeten blij zijn dat ze zo*n hecte groep hier hebben.
Gilly hulde dat je zo'n lange vlucht maak
[ Voor 47% gewijzigd door Spotter op 13-12-2002 17:04 ]
Als hij maar niet zo irritant moddertje wordt...
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 37518 op 13-12-2002 17:04 ]
tampert, kriminalpolizei
http://sanderik.hostingwo...ction=display;threadid=30
65551
Ja, de oude garde inderdaadAnoniem: 37518 schreef op 13 December 2002 @ 17:00:
[...]
Nou Bart.. ik wil niet lullig doen.. maar de groep van VOOR jou tijd is bijna helemaal pleite.. waar is Kimble, Sheik, Leon, en nog een aantal.. allemaal pleite!!! Dusse.. zo echt als eerst is het niet meer
Inderdaad, ik bied ter vervanging en op proef een plek met 'aparte' regels via deze link:Anoniem: 37518 schreef op 13 december 2002 @ 17:04:
Ila... dat wordt hem... Sander is druk bezig..
edit:
Als hij maar niet zo irritant moddertje wordt...
http://sanderik.hostingwo...splay;threadid=30;start=0
Gehost naast het forum van Interline Aviation en weer het 1 topic systeem. Het is een proef, wil niet zeggen dat jullie allemaal per direct dit forum in de wilgen moeten hangen - het is dus de eigen keus welk gedeelte overleeft
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Nee met een autostuur dat ik van de sloop heb gehaald, dat werkt net zo als die gamepad van MS waarbij je naar links gaat op je scherm als je hem naar links buigt, dus als ik het stuur draai naar links gaat mijn vliegtuig naar links...
Ik denk dat de meeste van ons wel met joystick vliegen.
Ik zelf met de sidewinder precision pro 2, deze bevalt zeer goed!

Wat echter een aantal mensen ook hebben is het ultieme apparaat

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik (Leon) ben er nog steeds alleen niet meer zo vaak. Komt voornamelijk omdat ik het te druk heb met werk, het FS Support Project en op dit moment mijn stervende opa........Anoniem: 37518 schreef op 13 December 2002 @ 17:00:
[...]
Nou Bart.. ik wil niet lullig doen.. maar de groep van VOOR jou tijd is bijna helemaal pleite.. waar is Kimble, Sheik, Leon, en nog een aantal.. allemaal pleite!!! Dusse.. zo echt als eerst is het niet meer
Heb de installer unzipped en gedraaid,pai file geselecteerd en de fs2002 folder aangewezen.
Daarna krijg ik deze foutmelding:

Ik (Leon) ben er nog steeds alleen niet meer zo vaak ivm werk, FSS project en op het moment mijn opa die op sterven ligt...Anoniem: 37518 schreef op 13 december 2002 @ 17:00:
[...]
65551
Sterkte met je Opa....Rateltje schreef op 13 December 2002 @ 18:18:
[...]
Ik (Leon) ben er nog steeds alleen niet meer zo vaak ivm werk, FSS project en op het moment mijn opa die op sterven ligt...
Hoop dat we gewoon door kunnen gaan hier, lijkt me de beste optie.
Ik ga straks vanaf EHRD naar een warm oord vliegen.
Trouwens, net vandaag de rel, vrijdag de 13e
Je mist Ttools (te vinden op avsim, en wel precies hier). Maar naar mijn weten zit dat in de base installerFlex schreef op 13 December 2002 @ 18:17:
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doet?
Heb de installer unzipped en gedraaid,pai file geselecteerd en de fs2002 folder aangewezen.
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door McFlipp op 13-12-2002 18:25 ]
Dat zegt de FAQ ja maar toch mistie wat...ga effe kijkenMcFlipp schreef op 13 december 2002 @ 18:23:
[...]
Je mist Ttools (te vinden op avsim, en wel precies hier). Maar naar mijn weten zit dat in de base installer
Nee hij blijft die melding geven,PAI heeft inderdaad de TTools aan boord dus dat kan het niet zijn.
Iemand het wel voor elkaar gekregen?
[ Voor 19% gewijzigd door Flex op 13-12-2002 18:31 ]
Ja de decompiler van traffic tools, dus misschien ff ttools apart downloaden, misschien werkt het dan wel, en post het anders in het beta problemen topic op www.projectai.comFlex schreef op 13 december 2002 @ 18:24:
[...]
Dat zegt de FAQ ja maar toch mistie wat...ga effe kijken
Voor de upgrades van de komende tijd voor Martinair, check onderstaand forum.65551 schreef op 13 December 2002 @ 15:41:
[...]
Martinair krijgt ook al een airbus...Waarom nou niet gewoon een 737NG
Sorry voor de oneliner
Inderdaad dus a320 voor Martinair, een aantal md11s van oa. swiss en een 743 van klm tbv cargo.
http://www.airliners.net/...viation/read.main/980274/
[ Voor 3% gewijzigd door 456 op 13-12-2002 19:07 . Reden: typos ]
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Those were the daysAnoniem: 37518 schreef op 13 december 2002 @ 17:00:
[...]
[rml][ FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 1[/rml]
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Ik vlieg met een race stuur
Toch niet echt stervende?Rateltje schreef op 13 december 2002 @ 18:07:
Ik (Leon) ben er nog steeds alleen niet meer zo vaak. Komt voornamelijk omdat ik het te druk heb met werk, het FS Support Project en op dit moment mijn stervende opa........
Denk dat je beter terecht kan bij het pai forum. Aangezien de mensen hier (tenminste dat denk ik) niet zoveel verstand hebben over deze nieuwe installer.Flex schreef op 13 December 2002 @ 18:17:
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doet?
[afbeelding]
LeukSpotter schreef op 13 December 2002 @ 18:54:
Even een laatste post
Check dit:
http://ftp.avsim.com/cgi-...m=14322&forum=DCForumID47
Anoniem: 54920
Verzamelpostje..Gilly schreef op 13 december 2002 @ 13:34:
[...]
We moeten het er maar mee doen, he.
Dat soort schots proberen te voorkomen en wachten op V4
Het blurry effect kan heel goed komen door je instellingen in FS, check of je MIPMAPS heb aanstaan. Zo ja, dan een keertje uitzetten.
MIPMAPS zitten ook nog in de texture zelf, met imagetool.exe bekijken of je meerdere mipmaps ziet of niet...je kunt hem ook saven zonder mipmaps...
Er is nog geen EULA van kracht.....456 schreef op 13 december 2002 @ 12:07:
Kan iemand mij vertellen of er al weer een nieuwe FS aan zit te komen? Toen fs2002 uitkwam, nu alweer bijna 1.5jr geleden, waren er al geruchten dat de opvolger ook al weer in de maak zat (en microsoft kennende zal dat ook wel).
Maar ik zie er nog verdomd weinig van gelekt hier en daar, zoals, wat zouden nieuwe opties zijn?
[ Voor 5% gewijzigd door Ensinker op 13-12-2002 22:28 ]
There is no magic.
Dit topic is gesloten.