Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [Deel II] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 10.109 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Smurff schreef op 23 February 2003 @ 15:38:
[...]

lol leest eerst een thread als je post :+
oow ja en aan de zijkant staat de prijs wel :

per stuk
1579.-

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Anoniem: 34818 schreef op 23 February 2003 @ 14:55:
[...]

behalve als je kwaliteit merk koopt dan kan t wel :7
Daar ben ik het niet mee eens.
Ik heb een zwaar goede versterker maar die flipt ook als ik m te hard zet.

ik heb nog geen versterker gehoord die je zomaar helemaal voluit kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:40

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Ff lache...
Volgens deze advertentie hebben de speakers een bereik van 22.000 - 33.000 Hz :?

Daar hebben we tenminste wat aan! :)

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-05 16:27

Empathy

Extreme Audio

remco_k schreef op 25 februari 2003 @ 13:55:
Ff lache...
Volgens deze advertentie hebben de speakers een bereik van 22.000 - 33.000 Hz :?

Daar willen de honden in de buurt wel op af komen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79532

Gaat iemand nog die laptop van de Aldi kopen?? Of is er ergens nog een goedkopere te vinden????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Laatst online: 14:30

markvt

Peppi Cola

Die aldi laptop :
Vanaf 26 FEB.
1579 euro

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50949

Hopsaflops... dit is em... 2.6 Ghz Pentium, 512 Mb, Gforce 4 488 Go 64Mb, 40Gb, DVD/CD-RW en 15"schermpseltje voor een whopping € 1579. Leuk laptoppeltje imho.

Meer info..
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_09/OFF01.HTM

Ziet er leuk uit. Vraag me af hoeveel herrie deze maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39917

Anoniem: 50949 schreef op 25 februari 2003 @ 15:15:
Hopsaflops... dit is em... 2.6 Ghz Pentium, 512 Mb, Gforce 4 488 Go 64Mb, 40Gb, DVD/CD-RW en 15"schermpseltje voor een whopping € 1579. Leuk laptoppeltje imho.

Meer info..
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_09/OFF01.HTM

Ziet er leuk uit. Vraag me af hoeveel herrie deze maakt.
kijk eens in het albert heijn krantje daar staat volgens mij dezelfde in...alleen dan voor € 999..........hmmz zal wel langzamer zijn dan maar ziet er wel zo uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 39917 op 25-02-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die van appie heintje is idd langzamer. maar weet iemand of er ook andere merken zijn die zo goedkoop stunten of is dit egt een state of the art voor dit prijskaartje???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de buren (duitsland en spanje) is de aldi laptop 1499 euro!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

Anoniem: 74670 schreef op 21 February 2003 @ 16:34:
De AH heeft volgende week het volgende in de aanbieding:

Micromaxx notebook 1,7 Ghz (Intel processor) voor 999 euro per stuk.

In het foldertje staan verder geen specs. Heb AH en de leverancier gebeld en die wisten de specs nog niet. Bleef een "verrassing" tot volgende week.

Enigste wat ik weet is dat Micromaxx==Medion (try: http://www.micromaxx.com)

Weet iemand iets meer over deze laptop?
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, geen mensen die bij de AH werken en ons even dit kunnen medelen ?? :)

ActueleWind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan natuurlijk ook ff op www.ah.nl kijken, laptop stelt niet veel voor (in vergelijking met die van aldi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijk eens in het albert heijn krantje daar staat volgens mij dezelfde in...alleen dan voor € 999..........hmmz zal wel langzamer zijn dan maar ziet er wel zo uit.
Dat valt wel mee.
AH=C1,7Ghz AL= P2,6 Ghz
AH=256 Mb AL = 512 Mb
AH=20Gb AL=40 Gb
AH=14,1" AL=15"
AH= SiS video met shared mem AL= Gforce 4 met 64 Mb
AH=€999,- AL= €1579,-

Met andere woorden... AH heeft een leuk office laptopseltje en Aldi heeft een basis gamelaptopseltje. Ik zou ze nu niet direct 'hetzelfde noemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PLUS geheugen aldi DDR, geheugen appie SDRAMpies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WIE GAAT ER MORGEN ALDI LAPTOPIE KOPE???
WEET IEMAND EEN GOEDKOPERE/BETERE???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit het wel zwaar te overwegen hierzo. Ziet er allemaal leuk uit, is er iemand met aldilaptop ervaring? Voor dit geld is er niet een betere te krijgen. Echter heb je voor hetzelfde geld ook ongeveer deze leuke Mycom laptop van ASUS.
Deze komt er akelig dichtbij. De HD is echter maar 20 Gb memory is 256 Mb DDR en de videokaart is weer zo'n SiS ding. Voor dat geld krijg je er wel een digitaal fotocameraatje bij (zal wel niet al teveel voorstellen).
Meer info over dit ASUS ding...
http://silverapp1.mycom.n...nationaleactieweken11.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Anoniem: 79532 schreef op 25 February 2003 @ 15:56:
WIE GAAT ER MORGEN ALDI LAPTOPIE KOPE???
WEET IEMAND EEN GOEDKOPERE/BETERE???
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kom op people is die aldi laptop egt the state of the art voor dit geld??? en wie heeft ervaring met medion/aldi laptops????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uit voorgaande topics aangaande Medion schootopleggers meen ik mij te herinneren dat de accu het niet zo lang volhoudt (1uur en 45 minuten staat in de advertentie) Dat het allemaal best wel warm wordt en het lichtelijke stofzuigergeluiden produceert (wel nodig met een niet-mobile proc in zo'n klein bakkie). Bovendien hebben ze de nare eigenschap bijzonder snel uitverkocht te zijn :). Zit hier overigens een net-adapter bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

Mr_HmmmmZit hier overigens een net-adapter bij?
Ik denk het niet.....
Ik denk dat je hem gewoon 1.45 uur kan gebruiken en dat je hem dan weg kan gooien of een paar weken kan wachten op een voeding :+

ActueleWind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of moet je deze nog los aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26952

remco_k schreef op 25 February 2003 @ 13:55:
Ff lache...

mjah vond 't ook al wat vreemd?

heeft iemand deze boxen? zo ja... zeggis ff of ze goed zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64211

Hehe :) vet ... die gaak morgen maar us halen dan ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurff
  • Niet online
Anoniem: 50949 schreef op 25 februari 2003 @ 16:10:
Uit voorgaande topics aangaande Medion schootopleggers meen ik mij te herinneren dat de accu het niet zo lang volhoudt (1uur en 45 minuten staat in de advertentie) Dat het allemaal best wel warm wordt en het lichtelijke stofzuigergeluiden produceert (wel nodig met een niet-mobile proc in zo'n klein bakkie). Bovendien hebben ze de nare eigenschap bijzonder snel uitverkocht te zijn :). Zit hier overigens een net-adapter bij?
twee regels boven gebruiksduur accu staat dat er een externe elektrische voeding bij zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26952 schreef op 25 February 2003 @ 18:57:
[...]

mjah vond 't ook al wat vreemd?

heeft iemand deze boxen? zo ja... zeggis ff of ze goed zijn :P
mjah ik heb ze...
en echt perfect zijn ze niet...
maar je krijgt redelijke waar voor een schappelijke prijs!

(moraal; met deze boxen zit je niet voor een kwartje op de eerste rij, maar ook zeker niet achter een paal!)

• yohan
  • Laatst online: 31-05 14:18
Anoniem: 26952 schreef op 26 February 2003 @ 18:08:
[...]

mjah ik heb ze...
en echt perfect zijn ze niet...
maar je krijgt redelijke waar voor een schappelijke prijs!

(moraal; met deze boxen zit je niet voor een kwartje op de eerste rij, maar ook zeker niet achter een paal!)
Naar jou was ik op zoek :D

Kan je wat meer details geven? Staat namelijk zo weinig bij in dat foldertje. Aantal WATT enzo. Merk misschien? Zit er nog garantie op?

Alvast dank :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Yohan schreef op 27 februari 2003 @ 00:08:
[...]

Naar jou was ik op zoek :D

Kan je wat meer details geven? Staat namelijk zo weinig bij in dat foldertje. Aantal WATT enzo. Merk misschien? Zit er nog garantie op?

Alvast dank :)
ok net van een koude kermis thuis gekomen
ik ben erachter gekomen dat 1 v/d tweeters kaput is :(

nou die gaat mooi terug dus he!

mjah watt: 50 tot 100 (?)
40-33.000 hertz (me reet!)
en ze wegen loeizwaar

maar ze zien er wel wreed mooi uit,
helaas gaan ze dit weekend terug ;(

en garantie? intereseert me geen kloot... me geld terug!

• mr_a
  • Laatst online: 23-05-2023
remco_k schreef op 25 February 2003 @ 13:55:
Ff lache...

Ja die heb ik, dat zijn de LIDL speakers! Nog steeds heel tevreden over het geluid dat ze produceren :-))))

Voor dit bedrag nog maar een setje kopen want mijn lieve kat heeft er al eentje tegen de muur aangewkwakt, resultaat: deukje aan de achterkant :+

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• mr_a
Anoniem: 39917 schreef op 25 February 2003 @ 15:18:
[...]

Ja die heb ik gekocht! Scherm is leuk, 3.3 kilo, bij volledige cpu speed 1:45 batterijtijd ongeveer (4000 mAh accu van 14.8 volt).

Het belangrijkste omerover te zeggen is dat de behuizing van zeer solide kwaliteit is, dat is echt een meevaller. De kijkhoek van het beeldscherm is niet super, maar dat maakt niet uit voor een laptop (goed tegen meelezen van anderen in de trein ;-))

Dit wordt mijn netwerkbeheer laptopje, dus de gameperformance vind ik niet relevant. De 2D videoperformance is zeer prima in orde met de SIS650 chipset, werkt allemaal prettig snel.

Typt ook keurig. :-)

Ik ben zeer blij met mijn laptoppie voor dit bedragje, 999 euro (tas niet bijgeleverd).

Het merk is micromaxx, maar het is gewoon een medion laptop.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• yohan
  • Laatst online: 31-05 14:18
Anoniem: 26952 schreef op 27 februari 2003 @ 18:27:
[...]

ok net van een koude kermis thuis gekomen
ik ben erachter gekomen dat 1 v/d tweeters kaput is :(

nou die gaat mooi terug dus he!

mjah watt: 50 tot 100 (?)
40-33.000 hertz (me reet!)
en ze wegen loeizwaar

maar ze zien er wel wreed mooi uit,
helaas gaan ze dit weekend terug ;(

en garantie? intereseert me geen kloot... me geld terug!
Thanx voor de info. Ben ff wezen kijken maar het is toch niet echt wat ik zoek. 50/100 watt is een beetje aan de lichte kant voor mij. Maar in ieder geval bedankt. Kga nog maar es rondneuzen op marktplaats. Theeft ook geen haast :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Verdicampo
  • Laatst online: 22:08
Ik heb de eltax luidsprekers bij de Megapool gehaald, en ze bevallen super. Die kerel daar zei dattie andere mensen had gehad, die ze van de aldi gehoord hadden, en die van de megapool vonden ze veel beter klinken.

En true, er was niet veel verschil met de jbl speakers die daar ook stonden.

Kortom, ik ben toch blij dat ik 10 euro meer betaald heb.

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Verdicampo schreef op 27 February 2003 @ 21:23:
Ik heb de eltax luidsprekers bij de Megapool gehaald, en ze bevallen super. Die kerel daar zei dattie andere mensen had gehad, die ze van de aldi gehoord hadden, en die van de megapool vonden ze veel beter klinken.

Zouden ze er nog zijn bij megapool??

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Verdicampo schreef op 27 februari 2003 @ 21:23:

Da's toch onzin, dat kan helemaal niet. (a) die verkoper lult uit zijn nek of (b) hij heeft een paar sufferds op de stoep gehad die zwaar onder de invloed van subjectieve waarneming verkeerden (oftewel Aldi is crap-vooroordeel).

Het zijn gewoon dezelfde speakers, waarom zouden ze in godsnaam anders zijn. En als dat al zo zou zijn, zouden de Aldi speakers NOG veel goedkoper zijn

[ Voor 11% gewijzigd door Captain Pervert op 28-02-2003 13:39 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Verdicampo schreef op 27 februari 2003 @ 21:23:
Die kerel daar zei dattie andere mensen had gehad, die ze van de aldi gehoord hadden, en die van de megapool vonden ze veel beter klinken.
Bladieblaaaaaaaaat :+

Geloof nooit wat verkopers beweren :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Idd, zeker niet die sukkels van de Megapool. Die lullen echt de grootste onzin. Je moet sowieso nooit hifi of computerapparatuur kopen waar ze ook koelvriescombinaties en ladyshaves verkopen :P

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:01
Nee, aldi personeel moet je hebben om Hifi of computerspul te kopen..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dominator schreef op 28 February 2003 @ 14:47:
Nee, aldi personeel moet je hebben om Hifi of computerspul te kopen..... :P
Ik denk ook niet dat die zo super wijs daar over zullen praten |:( ... Ik denk dus dat die eerder eerlijk zijn en zeggen: "sorry maar daar heb ik geen verstand van".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Captain Pervert schreef op 28 februari 2003 @ 14:21:
......Je moet sowieso nooit hifi of computerapparatuur kopen waar ze ook koelvriescombinaties en ladyshaves verkopen :P
;)
Mee eens, maar aan de andere kant moet je eigenlijk helemaal niets in consumentenelektronica winkels kopen, want die hele sector schijnt een markt te zijn waar van hoog tot laag prijsafspraken gemaakt worden. (waardoor de concurrentie eigenlijk te mild is en de prijzen navenant hoog, bijvoorbeeld vergeleken met meer ontwikkelde markten als de US.) :)

Over de Albert Heijn laptop die ik dus gekocht heb ben ik er al achter dat hij geen PCMCIA sloten heeft, dus dat is ook een puntje waaraan je kan zien dat het een simpel model is, dus niet zo interessant is voor zakelijke aanschaf of mensen die van plan zijn dat soort kaartjes te gebruiken...
Wireless lan gaat dus nooit werken met deze laptop :( ( tenzij er USB of firewire antennes bestaan. )

Hij hing vandaag trouwens 1x toen ik een heleboel zooi aan het kopieren was over het netwerk. Wat dat was weet ik niet, eventlog = empty :?

Nog iets wat ik eigenlijk kwijt wil: de SIS emedded video is best prima. Ik heb het shared geheugen teruggebracht tot 16MB, dan hou ik dus 240 MB RAM over, big deal die 16 MB, maar wel zonde om een shared memory videokaart 64MB ram te laten innemen.... 3Dmark2001se heb ik nog niet helemaal gedraaid, maar de low detail car chase is 25 fps. Dus gamen kan echt alleen "als het echt moet", maar een oud spelletje spelen werkt gewoon prima.
:-)

Oja, batterij: normaal twee uur werken, 75 minuten als je DVD aan het kijken bent. (approx. ) (mits je DVD accelleratie aanzet, anders wordt hij een stuk heter en kom je niet verder dan 50 minuten schat ik)

[ Voor 10% gewijzigd door mr_a op 28-02-2003 16:14 . Reden: anders en edit en typo ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
En aan de andere kant...

Hier in de buurt zit een particuliere hifi/video zaak. In tegenstelling tot de grote ketens verkoopt deze op versterker-gebied bijvoorbeeld bijna alleen 'echte' kwaliteit: Denon, Marantz, Onkyo enzo. De apparaten staan tegen een gelakte, beukenhouten wand op glazen zuilen en planken, sfeervol verlicht... In plaats van in een vitrine met een TL-lamp erin.

Dat doet mij al vermoeden dat ik hier meer betaal dan elders, hoewel ik dat niet kan vergelijken (zit niet zo in hifi-prijzen). De service is verder perfect, kocht een 1.5m tulpkabel maar die blek te kort, ik terug, kreeg ik een langere mee zonder bij te hoeven betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yohan schreef op 27 februari 2003 @ 21:09:
[...]

Thanx voor de info. Ben ff wezen kijken maar het is toch niet echt wat ik zoek. 50/100 watt is een beetje aan de lichte kant voor mij. Maar in ieder geval bedankt. Kga nog maar es rondneuzen op marktplaats. Theeft ook geen haast :)
't is overigens maar net waar je uhm voor wilt gebruiken he!

voor een huiskamer is het (als je niet net als ik 'net die ene' hebt)
gewoon goed, maar zoals mijn naam al doet vermoeden ben ik ook DJ
en daar zijn deze boxen dus beslist niet voor geschikt (nee, niet wat je denkt niet als monitor, maar gewoon als weergaven boxen)

maar ik ben toch bang dat ik deze fragiele boxjes te snel ga opblazen + dat die ene tweeter echt brak is,. helaas gaat ie dus gewoon terug

*maar iuk blijf het mooie (voor het oog) boxen vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 31-03 13:54

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik kwam in het LIDL-krantje iets tegen, dat mij opzich handig leek, maar waarvan ik twijfel aan de bruikbaarheid;

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/van.wissen/stekkerdoos.jpg

Er staat dus dat randapparatuur tegelijk inschakelt met de computer, maar met een ATX-voeding wordt er door de voeding altijd wel stroom verbruikt, ook al is het weinig. Wat ik me dus afvraag is of zo'n ding nu kijkt naar de hoeveelheid stroom die verbruikt wordt, dus dat dat kleine beetje gezien wordt als een apparaat dat uitstaat, of dat er daadwerkellijk geen stroom at all moet lopen wil 'ie in de uit-stand gaan staan.

kortom: is dit ding bruikbaar met een ATX-voeding? :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69997

Positron schreef op 02 March 2003 @ 11:51:
Ik kwam in het LIDL-krantje iets tegen, dat mij opzich handig leek, maar waarvan ik twijfel aan de bruikbaarheid;

[afbeelding]

Er staat dus dat randapparatuur tegelijk inschakelt met de computer, maar met een ATX-voeding wordt er door de voeding altijd wel stroom verbruikt, ook al is het weinig. Wat ik me dus afvraag is of zo'n ding nu kijkt naar de hoeveelheid stroom die verbruikt wordt, dus dat dat kleine beetje gezien wordt als een apparaat dat uitstaat, of dat er daadwerkellijk geen stroom at all moet lopen wil 'ie in de uit-stand gaan staan.

kortom: is dit ding bruikbaar met een ATX-voeding? :)
het is heel handig voor mensen met watercooling
dan start de pomp gelijkl op met de pc

er zit als het goed is een "drempel" in dat er Bijv. minimaal 0.5 Ampere moet afgenomen worden voor dat de andere stopcontacten worden ingeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 31-03 13:54

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Okey, dat klinkt prettig. Nu ik even beter naar dat plaatje kijk zie ik er zelfs iets van een draaiknopje op zitten bovenaan, misschien is dat om die drempelspanning aan te kunnen geven. :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46131

Positron schreef op 02 March 2003 @ 13:51:
Okey, dat klinkt prettig. Nu ik even beter naar dat plaatje kijk zie ik er zelfs iets van een draaiknopje op zitten bovenaan, misschien is dat om die drempelspanning aan te kunnen geven. :)
Volgens mij is dat een zekering, maar die dingen schijnen ook met ATX voedingen te werken.

het kleine beetje wat een pc verbruikt reageerd hij niet op.
heb die dingen wel vaker gezien.

mooi prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61303

weet iemand wanneer die jvc mp3 autoradio speler in de winkel ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48051

Hmm , ik lees jou post en daarna je signature....

It makes sense ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
Hallo Allen,

Ik heb zo'n MD 4364 gekocht bij de lookshop voor 249.

Klinkt goed. Ook bij Audio CD, MP3 en radio. Er zijn allerlei modes in te stellen voor normale stereo signalen; Pro Logic (5.1) , 3-Stereo (3.1), Stereo (2.1), en allerlei effecten zoals Hall, Stadium, Live etc (alles via 5.1). Ook mijn Mono TV aangesloten via Scart en hier ook het geleuid van via 5.1 (in mono natuurlijk, maar met duidelijk betere kwaliteit dan mijn TV).

Doet MP3 in mappen. Kan via menu een playlist maken. Schijnt ook te kunnen voor Audio-CD, maar dat heb ik nog niet werkend gezien. Is voor mij ook niet zo belangrijk.

Ook VCD en SVCD (ondanks dat het niet op de doos staat) doet ie. Bij SVCD heb ik in sommige backup's wel soms een harpering gezien. Anderen doen het echter weer goed. Misschien is het de manier van backup-pen.
Bij SVCD lijk ik af en toe een probleem te hebben met het bevriezen van het beeld. En soms het geluid. Weet iemand wat dit is. En ja, ik weet dat het een goedkoop apparaat is, dus dat hoef je niet in te wrijven.

Iemand vroeg zich af wat er in het apparaat zit, maar dat weet ik niet. Wel heb ik even de gegevens van de "BIOS"-firmware noteerd. Misschien kan iemand hier nog iets mee.

Macrovision Firmware PAL/NTSC Verison 007
Software Checksum 20C86300
Software date Code 021113
FE Version TVM502 2A304230

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 20:29
Hey

In het nieuwe foldertje van de Scheer & Foppen staat een home cinemaset van cyberhome (?) voor een prijs van 200 euro. Nu is dat voor een student natuurlijk die ideale mogelijkheid om het thuisbiscoop gevoel thuis te halen, alleen nu heb ik dus lopen zoeken en zoeken, maar kan geen echte review van deze set vinden. Wel lees ik dat het merk cyberhome wel goed is, en dat de boxen die in deze set zitten ideaal zijn voor een kleine kamer, omdat de subwoofer 'licht' is, werkt dit in een kleine kamer goed, en hé, student het, dus erg groot is het allemaal niet AL met al, heb ik al wat info bij elkaar gevonden:

De boxen:
http://www.cyberhome-europe.de/specs/speaker.htm
De SP05A, heb ik ff opgezocht...en vond deze handy informatie:
http://forum.cyberhome-help.de/viewtopic.php?t=1069

Voor film klinken ze wel goed.....athans volgens hem

DVD speler is de cyberhome 405
http://www.cyberhome-euro...player/chdvd405/ch405.htm

NU weet ik verder alleen nog weinig maar heeft iemand ervaring met deze set van de scheer&foppen of wil hem zlef ook kopen. Wil nl lekker films kunnen kijken met dolby, voor betaalbare prijs... Als student heb je niet zo veel te besteden..... HEt gaat er dus gewoon om, dat ik redelijke films kan kijken met dit setjes.... Kijk, als je save de last dance kijkt (bijvoorbeeld) moet het wel een beetje klinken he, met al die muziek erin.... De set zelf gebruik ik niet om gewoon muziek te luisteren hoor, daarvoor heb ik al een goede set staan duss... gewoon leuk films kijken, met het bioscoopgevoel voor weinig geld...lukt dat hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
trouwens, de Albert Heijn laptop is de FIC M785-LAN, met een Celeron in plaats van Pentium 4. Het lijkt erop dat de CPU die erin moet niet een mobile cpu is maar een desktop CPU. Moet hem eigenlijk openmaken, schijnt een jumper te zitten voor 533 MHz FSB --> LOL, laptop overklokken! >:) >:) (trekt de P4-celeron uberhaupt FSB verhogen?)
http://pcg.fic.com.tw/M785/M785spec.htm

[ Voor 3% gewijzigd door mr_a op 07-03-2003 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand nog een topic waar de laptop van Aldi (afgelopen maand) in wordt besproken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

hier misschien???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:16
Wel lees ik dat het merk cyberhome wel goed is,
Hier spreekt ervaring: het is meuk. De status na 6 maanden: vastlopen bij layer transfer, ghosting van het beeld, foutieve weergave menu's, slecht geluid, lawaaiig loopwerk.

Dat was allemaal voordat hij definitief weigerde om DVDs af te spelen....

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 20:29
Hmmm, niet kopen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 04-06 11:15
s_roubos schreef op 11 maart 2003 @ 12:36:
[...]

Hier spreekt ervaring: het is meuk. De status na 6 maanden: vastlopen bij layer transfer, ghosting van het beeld, foutieve weergave menu's, slecht geluid, lawaaiig loopwerk.

Dat was allemaal voordat hij definitief weigerde om DVDs af te spelen....
Bij hetzelfde type ? :)

Ik heb een AD-L512 en die doet het super (Nov 2001, 400 piek), ook komen er soms nog firmware updates uit :)

Dit is een goed forum met gebruikerservaringen: http://forum.cyberhome-help.de/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_12/OFF01.HTM

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_12/BILD01.JPG
All in one printer

• kleurenprinter, kleurencopier en
scanner in één
• incl. zwart- en kleurpatroon, netsnoer,
USB-kabel, gebruikershandleiding en
installatie-instructie
• kleurenafdruk van fotokwaliteit:
4800 x 1200 dpi kleur op fotopapier,
1200 x 1200 dpi zwart
snelheid tot 10 pagina's per minuut
in zwart
snelheid tot 8 pagina's per minuut
in kleur
• kopiëren in kleur:
10 kopieën per minuut in zwart
8 kopieën per minuut in kleur
• scannen in kleur:
600 x 1200 dpi, 36 bits kleur,
vlakke scanplaat

per stuk
175.-

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-05 20:10

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Alleen op uiterlijk beoordelend zou dat de hp psc 2110 moeten zijn:
http://www.hp-expo.com/nl/dut/products/allinone/c8648a.html

Zie bijvoorbeeld ook kieskeurig.nl: http://www.kieskeurig.nl/...6D00DAB78C1256C3300364447

Niet echt extreem goedkoper lijkt dus. Wel een erg interessant ding vind ik persoonlijk.... Wie weet sluit ik me aan bij de slaapzakkenrij op woensdagochtend bij de Aldi :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6317

Ik had al een ander topic geopend, maar het bleek achteraf hier te moeten
[rml][ Aanbieding] Digicam bij de Lidl[/rml]

Dit was de post;

Hoi,

ik heb zojuist het Lidl foldertje van deze week gezien en ze hebben een aanbieding die volgende week woensdag ingaat. De aiptek; hij staat ook op de (Duitse :|) site van de Lidl.

Specs
Maximale Auflösung 2.048 x 1.536 Pixel, effektive Auflösung 1.600 x 1.200 Pixel
1,5" Color Display (3,8 cm Bildschirmdiagonale)
Compact Flash Slot Typ I (kompatibel für CF Karten bis 512 MB)
32 MB Compact Flash Card und zusätzlich 16 MB interner Speicher
Video-Ausgang zur Bildwiedergabe am TV-Gerät
4-fach Digital-Zoom, Blitzlicht
Automatische Belichtung
Großes Zubehörpaket: 32 MB Compact Flash Card, 4x 1800 mAh NiMH-Akkus, Akku-Ladegerät, USB-Kabel, Video-Kabel, Stativ und Handschlaufe
Datenausgabe: JPEG (Bilder), AVI (Bildsequenzen)
Anschlüsse: USB, Video-OUT
Kompatibel zu Microsoft Windows 98SE/ME/2000/XP
Inklusive umfangreicher Bild- und Videobearbeitungssoftware
3 Jahre Herstellergarantie
Pic

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.de/C1256C790050C7BC/images/DE.03_PC1202/$file/03_PC1202_b.jpg

De accesoires krijg je er dus ook bij en dat allemaal voor een prijsje van

129.-

URL: http://www.lidl.de/de/ind...p.Digitalkamera_PocketCam

De vraag is alleen, is het iets of niet?
Ik ben namelijk bang dat het netzoals bij de Trust familycam gaat om effectief iets van 1,3 megapixel en dat ze dan softwarematig het aantal vergroten. Ik kan ook niet de camera vinden op letsgodigital.nl of vergelijk.nl

En dan mijn laatste vraag,
als je zou moeten kiezen tussen de HP 320 (voor 169 euro) of deze in de aanbieding. Welke zou dan beter zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb op zich geen goede ervaringen met de HP215.... Maar ik zou als je puur tussen deze wilt kiezen toch voor de HP gaan. Sowieso zou ik voordat ik een camera koop eerst de testen willen zien. Het aantal megapixels zegt gewoon te weinig over de kwalliteit van de foto's.

review over de hp320 -> http://www.dpreview.com/reviews/specs/HP/hp_320.asp

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Laatst online: 13:14

Dr C

met C en CK

Is er niemand die misschien een plaatje heeft geschoten met de aiptek (of de vergelijkbare trtust). Ik vind het wel een interessant cameraatje, maar wil ook wel graag wat foto's ervan zien voordat ik het koop

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43551

4-fach Digital-Zoom, Blitzlicht....
hmmm heb je nix aan, als het nou optische zoom was....

Denk dat je niet echt mooie foto's hiermee kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46131

HP Photosmart 320, maakt geen mooie foto's ik had een licht blauw hemd aan, dat was op die foto zo fel, dat ik er zo de IT mee in kon.

Dat Aiptek ken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 10:35

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ziet er best goed uit voor die prijs. Maar ik zou nooit een camera kopen zonder optische zoom. Aan Digitale zoom heb je gewoon niets. En de zoom functie is echt iets wat je vaak gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:57

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Met de 32Mb Compact Flashkaart erbij en al die accesoires lijkt het en koopie.
Ik zag wel dat de focus variabel is (draaibare lens) op zich is dat voor fotografie van dichtbij wel makkelijk en kan je altijd optimaal scherpe foto's schieten.

Ik denk ook dat het niet veel is maar voor dat geld een camera om wat internetmateriaal te schieten lijkt mij best OK.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 10:35

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ik heb een site gevonden waar wat foto staan die genomen zijn met die digitale camera.
http://www.spot.ro/Produse/Foto/aiptek_pocketcam-3M.htm
Ziet er allemaal best redelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Laatst online: 04-06 07:48

TheFruitNerd

iets met fruit

Zou je m ook aan je netwerk kunnen hangen?
Ik weet dat de HP710 nogal wat problemen hier mee gaf.
Mijn eigen HP640 (:P) wil wel, maar dat geeft geen garanties natuurlijk.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokalot
  • Laatst online: 25-05 17:57

smokalot

titel onder

TheFruitNerd schreef op 18 maart 2003 @ 12:21:
[...]

Zou je m ook aan je netwerk kunnen hangen?
Ik weet dat de HP710 nogal wat problemen hier mee gaf.
Mijn eigen HP640 (:P) wil wel, maar dat geeft geen garanties natuurlijk.
Niet direct natuurlijk, ik denk niet dat er voor deze printer een ethernet adapter is. Wel gedeeld via file- en printersharing (windows) of samba (linux) natuurlijk. De problemen die jij had met die andere printer zijn best op te lossen hoor. Heeft niets met de printer te maken namelijk.

Je kunt die digi-cam blijkbaar ook als webcam gebruiken, heeft iemand een idee hoe dat werkt? (zou t gewoon in MSN werken bijvoorbeeld?). Aangezien ik toch een webcam wil kopen, en een simpele digitale camera ziet dit er nog niet eens zo slecht uit...

[ Voor 19% gewijzigd door smokalot op 18-03-2003 13:21 ]

It sounds like it could be either bad hardware or software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79542

Ja, om zo nu en dan een fotootje te maken is ie leuk. De accessoires zijn ook leuk. 32mb CF is natuurlijk altijd handig...en die oplaadbatterijen kan je overal voor gebruiken...Als iemand de funkties wilt weten van t apparaat...

http://www.aiptek-software.de/downloads/pocketcam-3m.pdf

Wie weet koop ik em wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb thuis ook zo'n aiptek cameraatje.. half jaar geleden ongeveer gekocht.

Best wel spijt van...

zodra je foto's neemt en hij gaat automatisch uit, dan wil ie soms niet meer aan. Zodra je hem dan ook maar een beetje verkeert op nieuw probeert aan te sluiten zijn meteen al je foto's weg. De kwaliteit van de foto's is ook echt bagger.

Kortom zonde van die 100 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Laatst online: 16:50

Halfkakkende

Vandring

Oei, dat is niet zo positief, nog meer ervaringen?

ook vind ik de foto's er niet supermooi uitzien.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilneM
  • Laatst online: 15-09-2023
Twijfel of ik de camera morgen haal.........vind op t eerste gezicht 129 euro wel een nette prijs voor de kwaliteit van de foto's die ik er van gezien heb.........en ook de 48 mb geheugen (16 intern + Compact Flash Card 32 MB) is goed.

Zijn er meer ervaringen met het apparaat? Nog meer mensen die twijfelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Anoniem: 48051 schreef op 18 March 2003 @ 14:10:
Ik heb thuis ook zo'n aiptek cameraatje.. half jaar geleden ongeveer gekocht.

Best wel spijt van...

zodra je foto's neemt en hij gaat automatisch uit, dan wil ie soms niet meer aan. Zodra je hem dan ook maar een beetje verkeert op nieuw probeert aan te sluiten zijn meteen al je foto's weg. De kwaliteit van de foto's is ook echt bagger.

Kortom zonde van die 100 euro
Is het precies hetzelfde type, en als je pics op 1024 maakt is het dan nog zo slecht en je heb gewoon garantie dus waarom zorg je niet dat je een nieuwe krijgt enz enz.... ? :?

En er zit bij elke apparaat wat gemaakt word wel is een rotte tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sir_Killalot schreef op 18 March 2003 @ 22:25:
[...]

Is het precies hetzelfde type, en als je pics op 1024 maakt is het dan nog zo slecht en je heb gewoon garantie dus waarom zorg je niet dat je een nieuwe krijgt enz enz.... ? :?

En er zit bij elke apparaat wat gemaakt word wel is een rotte tussen :)
Tis een ander type, het is een

Videocamera (3minuten max.)
Geluids opnames
Camera
Webcam

Resolutie maximaal 640x480 leek mij voldoende. Maar de foto's zijn niet de moeite waard. Ik heb ze op back up cd staan die ik helaas niet meer kan vinden. De camera zelf gebruik ik niet eens meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Anoniem: 48051 schreef op 19 March 2003 @ 09:25:
[...]

Tis een ander type, het is een

Videocamera (3minuten max.)
Geluids opnames
Camera
Webcam

Resolutie maximaal 640x480 leek mij voldoende. Maar de foto's zijn niet de moeite waard. Ik heb ze op back up cd staan die ik helaas niet meer kan vinden. De camera zelf gebruik ik niet eens meer :)
Je heb dus een heel ander type, vind je het gek dat pic op 640x480 niet zo mooi zijn. :?

Omdat jouw Aiptek slecht was betekent dat niet dat alle aipteks slecht zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Helaas was ie in Zeist al uitverkocht (om 10 uur al! volgens mij hadden ze er niet veel ingekocht)
Ik heb nu een Canon A200 aangeschaft, was wel wat duurder maar kan ook veel meer.

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13255

Alfredt schreef op 13 March 2003 @ 11:09:
Ik heb op zich geen goede ervaringen met de HP215.... Maar ik zou als je puur tussen deze wilt kiezen toch voor de HP gaan. Sowieso zou ik voordat ik een camera koop eerst de testen willen zien. Het aantal megapixels zegt gewoon te weinig over de kwalliteit van de foto's.

review over de hp320 -> http://www.dpreview.com/reviews/specs/HP/hp_320.asp
Inderdaad zelf heb ik ook de HP215 maar deze is echt bagger, vooral in het donker slechte kwaliteit . Met dag licht gaat het nog wel. Voor om wat kleine plaatjes op internet te zetten gaat nog wel, maar meer ook echt niet.

Spaar dan liever door kan ik je aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_13/OFF01.HTM

Denk dat dit is iets waar veel mensen nog wat aan hebben!
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_13/BILD01.JPG

• Echte 2,6 Ghz
• 512KB Second Level Cache
• Moederboard met 3 PCI slots.
• Grafische kaart kan uitgebreid worden
dankzij 8x AGP-moederbord met slot
• Werkgeheugen kan uitgebreid
worden dankzij een vrije plaats voor
een insteekgeheugen
• DVD/Cd-writer 4x DVD-R 2x DVD-RW
• DVD-ROM 16x
• 120 GB harde schijf
• Ultra ATA100 Interface
Supersnel 7200 U/Min
• ATI Radeon 9600 TX
• 128MB DDR SDRAM 540 MHz
• Volledige ondersteuning van de
hardware voor DirectX 9
waardoor grafieken reëler lijken dan
de werkelijkheid
• 512 MB DDR 333MHz
• werkgeheugen 1 module
- uitbreidbaar (max. 2 GB)
• Stereo TV-,FM-Tunercard
• FireWire/ IEEE 1394
• 1 x front, 2 x achterzijde
• 6-Kanaals Audio
• voor de digitale thuisbioscoopervaring
• Netwerkcontroller on board
• Fast Ethernet 10/100 MBit
• 5 x USB 2.0 3 front USB,
2 USB aan de achterzijde
• Modem 56K V.9x PCI Data Fax
• incl. faxsoftware en telefoonleiding
• IntelliMuis(r) OEM Versie
• PS/2-toetsenbord met
MultimediaHotkeys
• Works suite 2003:
Word 2002
Works 7.0
Picture it! Photo 7.0
Encarta(r)2003
AutoRoute 2002
• Medion Home Cinema XL:
Medion Power Cinema 2.0
Cyberlink Power DVD
Cyberlink Medi@show SE
Cyberlink VideoLive Mail
PowerDirector 2.5 ME
Musicmatch
Nero Burning Rom
Pinnacle instant Copy
• Compuserve
AANSLUITEN
INSCHAKELEN
REGISTREREN
ONMIDDELLIJK ONLINE

per stuk
1229.-

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Laatst online: 23:57

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Gaer schreef op 20 March 2003 @ 20:12:

• Volledige ondersteuning van de
hardware voor DirectX 9
waardoor grafieken reëler lijken dan
de werkelijkheid.
Mja.... :? :? :? :?

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 01-06 19:34
Grafieken zal wel graphics zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurff
  • Niet online
LOL hij is weg gehaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59282

Wat vinden jullie van de nieuwe lidl laptop?

AMD Athlon XP 2200+ Solution
128 KB First Level Cache, 256 KB Second Level Cache, 266 MHz Front Side Bus

Inclusief 2 PCMCIA kaartlezer voor ander opslagmedia, Copmact Flash
4 in one volgende kaarten: SD, MMC, Memory Stick und Smart Media

Mobility Radeon 9000 mit 64 MB DDR-RAM on Board
VIA KT 333 Chipset
Toshiba 60Gb harde schijf
512 MB DDR-RAM (SO-Dimm) mit 333MHz
8x DVD-Player
CD-RW Brander: 24 x 10 x 24-speed CD-ROM
Inklusief Nero Burning Rom
AC97 3D Sound, inclusief 2 Luidsprekers en microfoon
Integreerde 56K V.90 Analog Modem
10/100 Mbit integreerde netwerkkaart (DSL & Netwerk ready)
Li-Ionen Akku
extra aansluitingen voor:
1x Firewire (IEEE 1394)
2x USB 2.0
1x Infrarood
1x Parallel
1x PCMCIA Type II
1x Monitor
1x PS2
1x RJ 11 Modemaansluiting
1x RJ 45 Netwerkaansluiting 10/100 Mbit
1x Microfoon
1x Audio Out
TV-Out für SVHS-Video

even nog wat bijzetten
besturingssysteem,Windows XP Home
extra software negen op tien wel voorgeinstalleerd:Works Suite 2003,Word 2002,Works7.0,Picture it foto7.0,Encarta 2003,Autoroute 2002,Cyberlink PowerDVD,Pinnacle Studio8.4SE,Pinnacle T-rex,Panda Antivirus met 3maand gratis updates

Inclusief 3jaar fabrieksgarantie
bron van info:http://www.lidl.be

Persoonlijk vind ik het jammer van de AMD 2200 + ik had liever een pentium gehad maar ja.Geven die AMD niet teveel warmte in een laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Laatst online: 22:01
Niet echt iets voor het Aldi/Lidl topic in AV denk ik, probeer het even in OH zou ik zeggen..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Laatst online: 09-08-2023
nou hier ook! Ik heb dankzij dit draadje wel een nieuwe laptop! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

AMD Athlon XP 2200+ Solution
Afbeeldingslocatie: http://www.targa.de/cms/media/pix/6996.gif

http://www.targa.de/cms/targa_1_581.php

[ Voor 21% gewijzigd door Spice op 22-03-2003 00:50 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8392

Ben toevallig net ff bij Aldi geweest, just boodschappen.

Nam natuurlijk een foldertje mee.
Thuis zag ik die MD8008 set staan.
Best leuk denk ik ja.
En gezien de uitbreiding zal het een MSI board kunnen zijn of een Soyo (dragon alike).
Waarom, omdat die de enige zijn voor zover ik weet die met die smartmedia interfaces komen.
Ja leuk, ik moet dit in de gaten houden als ik weer een nieuwe PC wil.

Och kijk nu eens;
http://www.discountfan.de/artikel/200303/0303aldipc.php

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 8392 op 22-03-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Gaer schreef op 20 March 2003 @ 20:12:

Denk dat dit is iets waar veel mensen nog wat aan hebben!
[afbeelding]

• Grafische kaart kan uitgebreid worden
dankzij 8x AGP-moederbord met slot
Wat voor mensen maken die folders :?

Je laat toch gewoon iemand met een beetje pc ervaring zo'n reclame maken, want ze denken nou dat er een slot op dat mobo zit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Ga denk 'k woensdag zo'n flatscreen halen. Iemand enig idee of die een DVI of een VGA aansluiting hebben (folder spreek over 3 aansluitkabels, vga, geluid & stroom?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wou T
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

Wou T

En gaan...

Er is ook een andere aanbieding voor speakers:

PC 5.1 aktiv soundsystem
Medion

• 5 x 50 Watt sateliet luidsprekers
1 x 200 Watt power subwoofer
• geïntegreerde versterker in Subwoofer
• surround sound
• 450 Watt PMPO
• incl. kabels
• minimum systeemeisen:
PC met geluidskaart
met 5.1 uitgang en
Dolby Digital decoder 5.1

per stuk
39.99

Wat valt hiervan te verwachten, ik denk dat het niet zo'n kwalitatief hoog setje is. Maar misschien toch een mooie uitbreiding voor je standaard boxjes bij de pc..

Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
  • Laatst online: 19:19
Die set is volgens mij echt bagger. PMPO vermogen is het vermogen dat hij voor korte tijd kan leveren. Het RMS vermogen is het vermogen dat hij constant kan leveren. Als je bedenkt dat je voor ongeveer dat geld een Trust subwoofer van 1000 watt PMPO kan krijgen dan weet je dat dit wel niet zoveel zal voorstellen.
Als je een boxenset koopt zou ik voor een paar tientjes extra een set van een A-merk kopen. Volgens mij heb je daar veel meer plezier van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-03 20:09
Ik woon dicht bij de duitste grens en ga gewoonlijk naar de duitse aldi (in Kleve), kijk dus ook altijd in de duitse Aldi-aktueel (...in mijn geval dus Aldi-actuell)...tot mijn grote verbazing zag ik nu :

PC Titanium XL MD 8008 in NL met 120GB HDD voor 1229,-
PC Titanium XL MD 8008 in DE met 160GB HDD voor 1179,-
overige specs hetzelfde !

Nadeel bij de duitse variant is waarschijnlijk de duitse keyboard-layout en de duitse software...maar da's voor de gemiddelde tweaker snel op te lossen....

Voor EUR 50 en 40GB meer HDD is het misschien voor meer tweakers handig om even naar Duitsland te rijden....

If you don't succeed at first, redefine succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12437

kan iemand me vertellen of die scanner wat is bij de aldi??

Heb nog een nieuwe nodig, voor gewoon foto;s en text incscannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wou T

Wou T

En gaan...

Hebben er nog meer mensen op de speakerset die ik zojuist postte...?

Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wou T

Wou T

En gaan...

Hoe kan het dat die speakerset niet terug te vinden is in de pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50944

Wou T schreef op 23 March 2003 @ 14:29:
Hebben er nog meer mensen op de speakerset die ik zojuist postte...?
Rustig, je kan ervan uitgaan dat er weinig mensen zin die die set herkennen, zeker niet uit alleen de beperkte specs.
Wou T schreef op 23 March 2003 @ 14:45:
Hoe kan het dat die speakerset niet terug te vinden is in de pricewatch?
Niet alles wat bij de Aldi/Lidl te krijgen is op pc gebied is daarin terug te vinden, vaak zijn dit merkloze producten die met 50 verschillende namen op de markt liggen. Ga er in ieder geval niet van uit dat als alleen de Aldi deze set aanbied hij dan in de pricewatch te vinden is.

Ik raad je trouwens aan de Faq eens goed door te nemen, het gekick en het niet gebruiken van de edit knop wordt niet zo gewaardeerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wou T

Wou T

En gaan...

Sry, da van die edit knop wis ik niet. Maar ik snap niet wat je bedoelt met dat gekick, maargoed, het ging toch om de speakerset :) Maar ik snap het nou wel een beetje, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enter.nu
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

Harmen1975 schreef op 23 maart 2003 @ 14:04:
Ik woon dicht bij de duitste grens en ga gewoonlijk naar de duitse aldi (in Kleve), kijk dus ook altijd in de duitse Aldi-aktueel (...in mijn geval dus Aldi-actuell)...tot mijn grote verbazing zag ik nu :

PC Titanium XL MD 8008 in NL met 120GB HDD voor 1229,-
PC Titanium XL MD 8008 in DE met 160GB HDD voor 1179,-
overige specs hetzelfde !

Nadeel bij de duitse variant is waarschijnlijk de duitse keyboard-layout en de duitse software...maar da's voor de gemiddelde tweaker snel op te lossen....

Voor EUR 50 en 40GB meer HDD is het misschien voor meer tweakers handig om even naar Duitsland te rijden....
Heb je dan niet alle software in het Duits?

~~ meesterprutser ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50944

Wou T schreef op 23 March 2003 @ 14:57:
Sry, da van die edit knop wis ik niet. Maar ik snap niet wat je bedoelt met dat gekick, maargoed, het ging toch om de speakerset :) Maar ik snap het nou wel een beetje, bedankt!
Een uur nadat je die set postte vroeg je of iemand die kende. Dat is dus kicken, dat mag bijvoorbeeld bij een brandende vraag wanneer niemand reageerd en nooit binnen 24 uur.

Dat is allemaal te vinden in de zogenaamde Faq :)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 23-03-2003 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Harmen1975 schreef op 23 maart 2003 @ 14:04:
enter.nu schreef op 23 March 2003 @ 15:00:
[...]
Heb je dan niet alle software in het Duits?
Lezen! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enter.nu
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

Thanx... 8)7
'k lig blijkbaar nog te :z :z

~~ meesterprutser ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brothar
  • Laatst online: 04-05 14:18

Brothar

meester

speakerset: hier bij vorige aktie gekocht.
Helemaal niet slecht. heb 'm 1 keer gebruikt op pc met speciaal daarvoor gekochte geluidskaart (sweex 6 speaker out)
Voor dvd geen slecht geluid n.m.m.

[ Voor 3% gewijzigd door Brothar op 26-03-2003 00:21 ]

eagle

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.