Neen, meer of minder bass regel je met een equalizer, dit is wel degelijk een volumeknop. En natuurlijk hoor je meer of minder bass als je het volume omhoog of omlaag schroeftshakedown schreef op 30 March 2003 @ 10:49:
eehm achter zit zit geen volume knop hoor. daar zit alleen de bass knop voor meer of minder bass...
Zag vanmorgen de laatste de winkel uit gaan en er stond toch echt X73 op de doos.OxiMoron schreef op 01 April 2003 @ 10:31:
[...]
Ik wil niet lullig doen, maar ik heb hier de folder voor me en daar staat toch echt de X74.
An 11 is a 10 that swallows
Ik heb hem: het is de x74Muttley schreef op 02 April 2003 @ 18:26:
[...]
Zag vanmorgen de laatste de winkel uit gaan en er stond toch echt X73 op de doos.
m'n moeder had hem vanochtend voor me gehaalt en is nu net thuis gekomen.. dus nu nog ff aansluiten enzo
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Anoniem: 79979
Ja het is ook de X74 maar ik ben vandaag bij lidl geweest maar ik heb geen printer gezien?
Was het op of was het gewoon een leugen?
Was het op of was het gewoon een leugen?
Er waren er maar 2 of 3 per filiaal.....
An 11 is a 10 that swallows
Anoniem: 11966
Weten jullie iets meer van de http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_15/OFF01.HTM ?
mijn tv is kapot dus heb nieuwe nodig..
weet iemand of ik hiernaar mijn tv-out kan doen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| Kleuren tv 55 cm. stereo • Philips flatsquare beeldbuis • 2 x 50 Watt PMPO • PAL B/G-systeem • automatische zenderzoeker • teletekst, 7 pagina's • afstandbediening • On-screen functie in 8 talen • 100 voorkeuzekanalen • directe kanaalprogrammering • hyperband/kabelturner • sluimerschakelaar • A/V-aansluiting met scart jack • automatische volumeregeling per kanaal • 'Space sound' geluidsfunctie • 5 band grafische equalizer • 16:9 schakelaar • NTSC playback via scart • (incl. 8.- verwijderingsbijdrage) per stuk 169.- |
mijn tv is kapot dus heb nieuwe nodig..
weet iemand of ik hiernaar mijn tv-out kan doen?
A/V-aansluiting met scart jack
ja dus: je zult dan een scart verloop stukje ertussen moeten doen.
Edit: wij hebben zo'n aldi tv een aantal jaar geleden gekocht. Daarvoor een philips gehad en die ging minimaal één keer per half jaar kapot. Met die aldi tv nog nooit problemen gehad.
ja dus: je zult dan een scart verloop stukje ertussen moeten doen.
Edit: wij hebben zo'n aldi tv een aantal jaar geleden gekocht. Daarvoor een philips gehad en die ging minimaal één keer per half jaar kapot. Met die aldi tv nog nooit problemen gehad.
[ Voor 49% gewijzigd door jevn op 03-04-2003 19:47 ]
ik ga er een halen denk ik... leuk als tv op mijn kamer; heb nu een 10 jaar oude nordmende 37cm
¯\_(ツ)_/¯
Anoniem: 76660
Ik heb een paar maanden terug een printer bij de Lidl gekocht. Een apart model Lexmark i3 voor 100 euro, bijna niemand leverde deze printer. Op pricewatch boden twee zaken 'm aan (voor 200 dacht ik..), kopen dus.
Ik ben er wel tevreden mee, alleen een paar weken later loop ik de kijkshop binnen en hebben ze 'm voor 80 euro liggen
tsja, shit happens.....
Ik ben er wel tevreden mee, alleen een paar weken later loop ik de kijkshop binnen en hebben ze 'm voor 80 euro liggen

hmmm, die TV van de Aldi is dezelfde audiosonic als een tijd terug.
Ik ga hem iig morgenvroeg halen, dan ga ik hem savonds reviewen
Ik ga hem iig morgenvroeg halen, dan ga ik hem savonds reviewen
¯\_(ツ)_/¯
voor mensen die toch vaak bij aldi winkelen hier de komende aanbieding

DVD/-Videorecorder
• Hifi stereo video-recorder VHS
gecombineerd met DVD-speler
• incl. afstandsbediening
• + scart-aansluiting
specificatie videorecorder:
• 6-kop stereo
• 99 voorkeuzezenders
• 4 koppen video
• 2 koppen hifi audio/stereo
• on screen display
• 7 talen incl. nederlands
• Pal B/G en NTSC weergave
• voorprogrammeerbaar tot 1 jaar
en maximaal 8 programma's
• verder de gebruikelijke functies
zoals stilstaand beeld, slowmotion,
auto-tracking
specificatie DVD-speler:
• Dolby digital regio 2
• DTS op de digitale uitgang
• Audio-CD/MP3/CD/R/CD-RW
• S-VHS en videouitgang
• digitale audio-uitgang
• jog shuttle bediening
• instelmenu's via het
beeldscherm in 7 talen, incl. Nederlands
• scart-aansluiting
• incl. scartkabel
• (incl. 3.- verwijderingsbijdrage)
per stuk
239.-
DVD/-Videorecorder
• Hifi stereo video-recorder VHS
gecombineerd met DVD-speler
• incl. afstandsbediening
• + scart-aansluiting
specificatie videorecorder:
• 6-kop stereo
• 99 voorkeuzezenders
• 4 koppen video
• 2 koppen hifi audio/stereo
• on screen display
• 7 talen incl. nederlands
• Pal B/G en NTSC weergave
• voorprogrammeerbaar tot 1 jaar
en maximaal 8 programma's
• verder de gebruikelijke functies
zoals stilstaand beeld, slowmotion,
auto-tracking
specificatie DVD-speler:
• Dolby digital regio 2
• DTS op de digitale uitgang
• Audio-CD/MP3/CD/R/CD-RW
• S-VHS en videouitgang
• digitale audio-uitgang
• jog shuttle bediening
• instelmenu's via het
beeldscherm in 7 talen, incl. Nederlands
• scart-aansluiting
• incl. scartkabel
• (incl. 3.- verwijderingsbijdrage)
per stuk
239.-
Digital Media Junkie
Misschien ter info, vaak bij deze dingen is het niet mogenlijk om DVD naar VHS overzetten dmv copy-protection.
Ey!! Macarena \o/
dat surround setje van 80 euro, is dat nog wat ?
Die heb ik werkend gezien, VHS is goed maar DVD kan beterGaer schreef op 09 April 2003 @ 17:41:
voor mensen die toch vaak bij aldi winkelen hier de komende aanbieding
[afbeelding]
DVD/-Videorecorder
....
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
de kleuren-TV:
op zich een leuk ding, makkelijk in te stellen.
genoeg functies enzo.
het geluid viel me reuze mee moet ik zeggen, geen HiFi, maar beter dan de eerste de beste trust speakers.
het beeld is niet echt scherp, ook door de instellingen aan te passe kreeg ik het niet echt scherp; en het is allemaal wat flets.
en het ergste: hij maakt een tering irritant zoemgeluid! constant!
dus hij gaat A.S.A.P. terug naar de aldi, want ik zit me d'r helemaal aan kapot te ergeren...
dan maar doorkijken op mijn 37cm nordmende tv...
op zich een leuk ding, makkelijk in te stellen.
genoeg functies enzo.
het geluid viel me reuze mee moet ik zeggen, geen HiFi, maar beter dan de eerste de beste trust speakers.
het beeld is niet echt scherp, ook door de instellingen aan te passe kreeg ik het niet echt scherp; en het is allemaal wat flets.
en het ergste: hij maakt een tering irritant zoemgeluid! constant!
dus hij gaat A.S.A.P. terug naar de aldi, want ik zit me d'r helemaal aan kapot te ergeren...
dan maar doorkijken op mijn 37cm nordmende tv...
¯\_(ツ)_/¯
Heeft iemand dit set toevallig en kan mij er wat over zeggen. Of het lekker klinkt enzo. Ik ga deze erbij nemen voor games.
900 Watt PMPO
Komplettes Set aus 5 Satelliten-Lautsprechern und 1 kraftvollem Subwoofer - optimal für PC-Games, Multimedia-Anwendungen und MP3-Player, aber auch TV, CD oder DVD
Externer 5.1-Verstärker mit LED-Statusanzeige sowie Drehreglern an der Vorderseite (Gesamtlautstärke, Subwoofer, Rear Speaker, Center Speaker)
Sowohl 2.1- als auch 5.1-Audioquellen anschließbar
Blaue Hintergrundbeleuchtung
Optimiert für 5.1-Soundkarten
Magnetisch abgeschirmt
Frequenzgang:
Subwoofer: 30 - 120 Hz
Satelliten: 120 Hz - 20 kHz
65 Watt RMS Gesamtleistung
Inklusive Lautsprecher- und Cinch-Verlängerunskabel
E 79.99
900 Watt PMPO
Komplettes Set aus 5 Satelliten-Lautsprechern und 1 kraftvollem Subwoofer - optimal für PC-Games, Multimedia-Anwendungen und MP3-Player, aber auch TV, CD oder DVD
Externer 5.1-Verstärker mit LED-Statusanzeige sowie Drehreglern an der Vorderseite (Gesamtlautstärke, Subwoofer, Rear Speaker, Center Speaker)
Magnetisch abgeschirmt
Frequenzgang:
E 79.99

Pff als ik dat zie krijg ik toch wel een beetje spijt van mn Logitech Z-560pc_wracker schreef op 09 April 2003 @ 23:10:
Heeft iemand dit set toevallig en kan mij er wat over zeggen. Of het lekker klinkt enzo. Ik ga deze erbij nemen voor games.
900 Watt PMPO
Magnetisch abgeschirmt
Frequenzgang:
E 79.99
[afbeelding]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
65 Watt RMS... haha... dat haalt mijn gsm nog
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Geloof er niets van...Phusebox schreef op 09 April 2003 @ 23:49:
65 Watt RMS... haha... dat haalt mijn gsm nog
Maar wat zou het advies zijn deze set van de Lidle of een Creative Labs Inspire 5.1 5300 voor 110 euro?
Reind schreef op 10 April 2003 @ 02:00:
[...]
Nee van die 900Watt die hun opgeven moet je veel verwachten

En nou weer ff serieus.,. is het setje wat? Heeft iemand 'm?
Ja ff serieus graag want hiet heb ik ook nie veel aan eey aan dei flauwe grappen. De meeste die deze grappen maken hebben trowuesn zelf niet eens iets vel beter staan nu.henkleerssen schreef op 10 april 2003 @ 14:39:
En nou weer ff serieus.,. is het setje wat? Heeft iemand 'm?
Waar ik benieuwd naar ben is of DVD-R's gebrand op de Aldi Titianium 8008 PC het goed doen op de DVD speler en of hij regiovrij te maken is.
[ Voor 9% gewijzigd door Poecillia op 11-04-2003 21:23 ]
Heb geen ervaring met die Lidl set maar ik durf mn pc erom te verwedden dat je achteraf spijt hebt dat je de Lidl set hebt gekocht en je de Inspire 5.1 hebt gehoord. (goed lezen btw, ik durf mn pc erom te verwedden, er staat niet dat ik het ook daadwerkelijk doeSedat schreef op 10 April 2003 @ 02:19:
Maar wat zou het advies zijn deze set van de Lidle of een Creative Labs Inspire 5.1 5300 voor 110 euro?
[ Voor 13% gewijzigd door Occy74 op 11-04-2003 21:27 ]
Thanx, ik heb de creative set wel gehoord, weet dat het goed is.. dacht misschien is dit setje ook goed. Ik vind vooral de middenconsole geval wel mooi..maar ok ik hou het gewoon bij de 5.1 5300...
kan je neit in de shop luisteren?
* marteltor denkt na: Lidl, speakers...dat houdt in geen mogelijkheid om te testen in winkel
* marteltor denkt na: Lidl, speakers...dat houdt in geen mogelijkheid om te testen in winkel
si die dvd/vhs van aldi nu wel of niet regiovrij??
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
niet, regio 2, staat erbijAngels_Dragon schreef op 14 april 2003 @ 19:21:
si die dvd/vhs van aldi nu wel of niet regiovrij??
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Anoniem: 63813
Laatst kwam bij ons thuis het aldi krantje in de bus en daar stond de aanbieding in van een 70cm 100Hz kleuren tv, ben het krantje al weer kwijt
en heb dus even op i-net gezocht naar wat info:
[afbeelding]
Kleuren TV 70 cm.100 Herz
• stereo
• Pal/Bg systeem
• 2 x 120 Watt PMPO
• PLL hyperbandtuner
• Virtual Dolby Surround
• 100 herz zorgt voor een
rustiger beeld
(100 beelden per seconde
i.p.v. 50 beelden per seconde)
• teletekst met 512 paginageheugens
• automatische ruisonderdrukking
• on-screen display in
18 verschillende talen
• antenne-aansluiting 75 Ohm
• automatische en/of manuele
beeldinstelling
• 3 scart-aansluitingen
• digitale filter en CTI schakeling voor
mooie en afgegrensde kleuren
• beeldmogelijkheden: split screen,
beeld in beeld,
mozaïek 12 beelden, beeld en teletekst,
per stuk
399.-
Nou is mijn vraag of iemand hier weet van welk merk deze tv is, aangezien dit niet op de site vermeld wordt, en of iemand enig idee heeft of dit een goede koop zou zijn. Mijn kennis van tv's is bijna nill en hoop dat iemand hier wat meer van weet

[afbeelding]
• stereo
• Pal/Bg systeem
• 2 x 120 Watt PMPO
• PLL hyperbandtuner
• Virtual Dolby Surround
• 100 herz zorgt voor een
rustiger beeld
(100 beelden per seconde
i.p.v. 50 beelden per seconde)
• teletekst met 512 paginageheugens
• automatische ruisonderdrukking
• on-screen display in
18 verschillende talen
• antenne-aansluiting 75 Ohm
• automatische en/of manuele
beeldinstelling
• 3 scart-aansluitingen
• digitale filter en CTI schakeling voor
mooie en afgegrensde kleuren
• beeldmogelijkheden: split screen,
beeld in beeld,
mozaïek 12 beelden, beeld en teletekst,
per stuk
399.-
Nou is mijn vraag of iemand hier weet van welk merk deze tv is, aangezien dit niet op de site vermeld wordt, en of iemand enig idee heeft of dit een goede koop zou zijn. Mijn kennis van tv's is bijna nill en hoop dat iemand hier wat meer van weet
ja het is zeer goedkoop, maar met een tv heb ik altijd iets van zekerheid nodig...Anoniem: 63813 schreef op 21 april 2003 @ 11:01:
Laatst kwam bij ons thuis het aldi krantje in de bus en daar stond de aanbieding in van een 70cm 100Hz kleuren tv, ben het krantje al weer kwijten heb dus even op i-net gezocht naar wat info:
[afbeelding]
---hoop specs---
per stuk
399.-
daramee bedoel ik dat ik een redelijk bekend merk wil... (een kwalitatief goed merk dan he... dus dat je weet dat ze er goede onderdelen instoppen die wat jaartjes mee kunnen)
want een tv staat echt VEEL aan... als je bijv ff 2 filmpjes wil kijken moet ie al snel 4uur branden zonder pause...
dan ben ik liever wat meer geld kwijt dan dat er over 4 maanden iets doorfikt ofzo...
(het is geen reepje ram dat je zo ff snel er in en er uit gooit)
en ik denk ook wel dat de beeldbuis van mindere kwaliteit is, en dat ie een heleboel belangrijke functies mist (zoals ruis reductie en kleurcorrectie..)
Anoniem: 35476
Euuhmm... er staat al bij dat ie ruisonderdrukking en kleurcorrectie heeft...ixl85 schreef op 21 april 2003 @ 11:19:
[...]
en ik denk ook wel dat de beeldbuis van mindere kwaliteit is, en dat ie een heleboel belangrijke functies mist (zoals ruis reductie en kleurcorrectie..)
Vaak zitten hier ook bekende beeldbuizen in. Ben zelf ook geinteresseerd in deze tv. Heb al zitten zoeken op internet, maar heb nog niet kunnen vinden om welk merk het hier gaat. Hij is voor in de serre bij m'n ouders. Heb je dan meer aan eentje met vlakke beeldbuis? (ivm spiegelingen van licht etc) Ik ga er vanuit dat deze geen vlakke beeldbuis heeft.
En er zit 3 jaar garantie op, dus als ie al niet tegen 4 uur achter elkaar aan staan kan (
ik geloof dat het toch een medion tv is, maar helaas is er blijkbaar niemand die iets meer over deze tv weet, beeldbuis lijkt mij toch duidelijk niet vlak.. maar daar is wel mee te leven voor die prijs
ik denk dat ik hem woensdag maar ga (laten) halen. Zoja dan laat ik hier wel weer wat horen.
ik denk dat ik hem woensdag maar ga (laten) halen. Zoja dan laat ik hier wel weer wat horen.
Op de Medion-site is deze echter niet te vinden!
Hij moet toch ergens op internet te vinden zijn?
Niemand die meer weet over dit mysterieuze zaakje?
Hij moet toch ergens op internet te vinden zijn?
Niemand die meer weet over dit mysterieuze zaakje?
Ja, ik heb ze, Life, is gewoon Medion, goeie behuizing, afwerking zeker OK (en mooi om te zien), tweetertjes zijn niet al te denderend maar niet slecht, verder twee grote conen, verwacht: enorme hoeveelheden midbas en ook een gezonde portie subbass, ik heb toen ik ze me op m'n Marantz PM-45 (2x 100W)aansloot meteen m'n loudness uitgezet en m' n bas teruggedraaid, vervolgens even later het een-na laagste toongebied omlaag in de Winamp equalizer (ik moet nog een keer een losse EQ halen...) gehaald, doe je dit niet dan klinkt het gewoon achterlijk hard. Zijn trouwens 2-weg, niet 3 weg...Bobbert schreef op 05 February 2003 @ 19:09:
Hiero ff folder ingescant.
Ik zit er zelf eventueel ook aan te denken om er gelijk maar 4 aan te schaffen, voor in elke hoek van de kamer 1. Alleen dan nog een leuke versterker op de kop zien te tikken.
Ik zit nu met compu boxen Creative 1500 setje. maw alles is verbetering.
IEMAND HIER NOG IETS ZINNIGS OMTRENT DE KWALI VAN DE BOXEN TE ZEGGEN??
[afbeelding]
Als je veel boem voor weinig geld wil, HALEN, NU, als je liever klasieke muziek luistert kan je beter iets anders kopen, owja is aan te raden om ze op een redelijk versterkertje, lees zeker minimaal 70W aan te sluiten...
[ Voor 5% gewijzigd door XElD op 22-04-2003 15:41 ]
Een mogelijke kandidaat voor de Aldi tv is de Tevion MD 7110 VTS (Tevion=Medion)
Deze is in duitsland al bij de Aldi verkocht, ook voor € 399,-
De "reviews" die ik gevonden heb zijn aardig positief:
http://www.ciao.com/Tevion_MD_7110_VTS__Test_2474681
Deze is in duitsland al bij de Aldi verkocht, ook voor € 399,-
De "reviews" die ik gevonden heb zijn aardig positief:
http://www.ciao.com/Tevion_MD_7110_VTS__Test_2474681
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Ook nog wat andere Tevion's gevonden, goedkoper zelfs 
http://www.goedkopen.nl/c...p?cPath=21&products_id=54
72cm flatscreen, € 369
http://www.goedkopen.nl/c...p?cPath=21&products_id=17
72cm flatscreen, € 369
[ Voor 46% gewijzigd door Zer0 op 22-04-2003 16:30 . Reden: quote ipv edit gedrukt :( ]
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
holy@#$ die flatscreen is wel errug goedkoop voor zo'n mooi dingetje.... is iemand bekend met deze winkel???Zer0 schreef op 22 april 2003 @ 16:30:
Ook nog wat andere Tevion's gevonden, goedkoper zelfs
72cm flatscreen, € 369
edit:
ik ga morgen toch maar naar aldi..
ik ga morgen toch maar naar aldi..
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 22-04-2003 23:02 ]
Ik ga morgen maar eens dat tangensetje inslaan voor 7 euro
Sja, als het de idd die medion tv van de aldi is, dan heb ik hem werkend gezien bij een kennis. Ik ben niet snel ontevreden maar deze tv zou ik dus niet kopen. OK een sony / philips is duurder maar die kan je met een (minder bolle) beeldbuis wel vinden voor +/- 600 euro. Dan mag die zelfs nog iets kleiner zijn. Kleurencorrectie en ruisonderdrukking, tja het zou moeten kunnen, maar wij konden het verschil niet zien.Anoniem: 35476 schreef op 21 april 2003 @ 20:25:
[...]
Euuhmm... er staat al bij dat ie ruisonderdrukking en kleurcorrectie heeft...
Vaak zitten hier ook bekende beeldbuizen in. Ben zelf ook geinteresseerd in deze tv. Heb al zitten zoeken op internet, maar heb nog niet kunnen vinden om welk merk het hier gaat. Hij is voor in de serre bij m'n ouders. Heb je dan meer aan eentje met vlakke beeldbuis? (ivm spiegelingen van licht etc) Ik ga er vanuit dat deze geen vlakke beeldbuis heeft.
En er zit 3 jaar garantie op, dus als ie al niet tegen 4 uur achter elkaar aan staan kan (), dan kun je hem na 4 maanden zo laten vervangen.
Naja ik kan er nog wel meer over vertellen, maar de TV is terug gegaan. Dag ernaa even gaan kijken bij MediaMarkt en heeft toen daar een sony gekocht. 200 euro duurder, maar zeker ook een stuk beter.
Kortom, (zoals altijd) als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten dan kom je bedrogen uit. Neem je genoeg met een 'adequate' TV, kopen (het is ook geen troep). Wil je goed spul en haarscherp beeld, verder sparen of iets meer geld uitgeven en gewoon bij een goede zaak verschillende tv's gaan bekijken (zodra je eruit bent ga je hem halen waar hij het goedkoopst is
Anoniem: 29878
Volgens mij is het deze Medion, de MD 7066 VTS-S:
http://www.ciao.de/Medion_MD_7066_VTS_S__Test_2549626
Wat deze Tv wel bijzonder maakt en helemaal gezien de prijs is de Multipicture en Splitscreen mogelijkheden en het ruime teletekst geheugen.
Normaal vind je dat alleen op de Top-modellen van de A merk TV's.
Ga morgen toch denk ik maar effe kijken.
http://www.ciao.de/Medion_MD_7066_VTS_S__Test_2549626
Wat deze Tv wel bijzonder maakt en helemaal gezien de prijs is de Multipicture en Splitscreen mogelijkheden en het ruime teletekst geheugen.
Normaal vind je dat alleen op de Top-modellen van de A merk TV's.
Ga morgen toch denk ik maar effe kijken.
Ik ook! Ik laat wel weten als er wat aan mankeert.insan1ty schreef op 22 April 2003 @ 23:35:
Ik ga morgen maar eens dat tangensetje inslaan voor 7 euro
okay.. ik heb net die tv gekocht, doos zag er mooi uit
... ik haal hem vanmiddag op. Ik moet nu eerst een paar uur bijkomen van het geld uitgeven 
vanmiddag/vanavond post ik wel wat ik er van vind. Het is btw NIET een van de medion/tevion tv's die genoemd werden in dit topic...
vanmiddag/vanavond post ik wel wat ik er van vind. Het is btw NIET een van de medion/tevion tv's die genoemd werden in dit topic...
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 23-04-2003 09:33 ]
Kheb even gekeken maar ik vond het 3 keer niks, ook niet voor 7 euro. Kheb nu tangenset van Skandia, maar mis de kniptang nog, maar die kost alleen al 17 euro d8 ik. Dus ik denk mooi compleet setje kopen incl kniptang voor de helft vande prijs. Naja liever nie.
Anoniem: 57485
Ik heb de T.V. vanmorgen gehaald. De beeldkwaliteit is matig, maar de vele functies halen dit weer ruimschoots op. Waar voor je geld wat mij betreft.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 57485 op 23-04-2003 10:53 ]
En je antennesignaal is wel perfect?Anoniem: 57485 schreef op 23 april 2003 @ 10:52:
Ik heb de T.V. vanmorgen gehaald. De beeldkwaliteit is matig, maar de vele functies halen dit weer ruimschoots op. Waar voor je geld wat mij betreft.
Toch apart dat je genoegen neemt met een tv die matig beeld geeft. Mijn ouders hebben de tv ook gekocht. Over een paar weekjes, als ik er weer ben maar eens kijken of het wat is. (heb ze wel aangeraden de kwaliteit van het beeld eerst maar eens aan een test te onderwerpen op basis van het (superstrakke) signaal van de digitale schotel)
Anoniem: 57485
Hierbij neem ik het terug. Na wat gekloot met de contrast, helderheid enz. is ook het beeld perfect.Anoniem: 35476 schreef op 23 April 2003 @ 14:04:
[...]
En je antennesignaal is wel perfect?
Toch apart dat je genoegen neemt met een tv die matig beeld geeft. Mijn ouders hebben de tv ook gekocht. Over een paar weekjes, als ik er weer ben maar eens kijken of het wat is. (heb ze wel aangeraden de kwaliteit van het beeld eerst maar eens aan een test te onderwerpen op basis van het (superstrakke) signaal van de digitale schotel)
idd, het is een erg GROTE tv.. dus je moet hem zowiezo van een eindje af bekijken... contrast en helderheid moeten inderdaad iets aangepast worden.. anders zijn de "randen" van objecten zeer onduidelijk (lees: onstabiel.. flikkeren dus erg) wat de beeldkwaliteit niet ten goede komt. Ook het geluid kan wat "tweaking" ondergaan , want naar mijn inziends is het met de standaardinstellingen ook niet aan te horen..
Verder is het een erg mooie tv (lang niet zo diep als ik gevreesd had) en ben ik er erg tevree mee.
1 vraagje.. het is een 100HZ tv.. betekend dit dat ie dan ook de "60HZ-mode" van de xbox ondersteund?
Verder is het een erg mooie tv (lang niet zo diep als ik gevreesd had) en ben ik er erg tevree mee.
1 vraagje.. het is een 100HZ tv.. betekend dit dat ie dan ook de "60HZ-mode" van de xbox ondersteund?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 23-04-2003 20:02 ]
Anoniem: 29878
Mockingbird, welke type heb jij nu thuis staan dan?
Want in mijn woonplaats was het wel de Medion 7006 / of 7066 (?) die bij de Aldi stond.
Verder niemand last van geluids brommen? Las namelijk op Duitse sites dat dit door een matige voeding regelmatig voorkwam.
Toevallig staat op de vorige pagina hier ook iemand die zoiets meemaakte met het vorige Aldi 55cm aanbiedingsmodel.
Maar wellicht dat deze van een nieuwere reeks is waar dit probleem is opgelost?
Zag namelijk op de doos wel 2003/03 staan.
Want in mijn woonplaats was het wel de Medion 7006 / of 7066 (?) die bij de Aldi stond.
Verder niemand last van geluids brommen? Las namelijk op Duitse sites dat dit door een matige voeding regelmatig voorkwam.
Toevallig staat op de vorige pagina hier ook iemand die zoiets meemaakte met het vorige Aldi 55cm aanbiedingsmodel.
Maar wellicht dat deze van een nieuwere reeks is waar dit probleem is opgelost?
Zag namelijk op de doos wel 2003/03 staan.
hier heb ik de MD 7006..
Het zoemen is idd aanwezig (niet heel erg hoor).. maar tenzij je met je hooft op de tv ligt en geen geluid aan hebt zal je daar lijkt mij zo geen last van hebben ;-)
Het zoemen is idd aanwezig (niet heel erg hoor).. maar tenzij je met je hooft op de tv ligt en geen geluid aan hebt zal je daar lijkt mij zo geen last van hebben ;-)
Beste mensen volgende week bij de Aldi (vanaf 2 Mei):
Een externe medion alles kaart lezer/schrijver voor het idiote bedrag van net geen 10 Euro. Hij wordt op de usb poort aangesloten. Bedoeld dus voor CF/SD/MMC/memory stick/etc kaartjes. Toch wel handig als je een b.v digitale fototoestel hebt, die batterijen zuipt (scheelt je namelijk batt verbruik bij overladen foto's, indien je geen adapter voor je fototoestel hebt). verder hebben steeds meer DV camera's zo'n geheugenkaartje aan boord. En mp3 spelers natuurlijk.
Een externe medion alles kaart lezer/schrijver voor het idiote bedrag van net geen 10 Euro. Hij wordt op de usb poort aangesloten. Bedoeld dus voor CF/SD/MMC/memory stick/etc kaartjes. Toch wel handig als je een b.v digitale fototoestel hebt, die batterijen zuipt (scheelt je namelijk batt verbruik bij overladen foto's, indien je geen adapter voor je fototoestel hebt). verder hebben steeds meer DV camera's zo'n geheugenkaartje aan boord. En mp3 spelers natuurlijk.
Het doet niet veel af aan de "belachelijkheid" van het bedrag hoor, maar zo'n ding krijg je tegenwoordig ook gratis bij dat ECS kt333 mobotje L7nogwat...Trunksmd schreef op 24 april 2003 @ 09:02:
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Anoniem: 74137
Heeft ook iemand een idee wanneer aldi weer dvd-spelers krijgt, alleen dan zonder videorecorder?
Trunksmd schreef op 24 April 2003 @ 09:02:
Deze dus.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Goede tip! Ga snel kijken die woensdag ... ooh nee! Vrijdag pas weer? .. ooh hellup moet ik zo lang zonder de Aldi??
Elders (Norrod) heb ik zo'n ding gezien voo 25 euro, intern.
Dan is 9.99 pleuro geen slechte deal.
Het ding ondersteunt alleen nog niet dat nieuwe, vage formaat van Fuji: de XD-picturecard (ofzo). Mijn broertje heeft zoiets op zijn cam. Bij mijn weten zijn er ook nog geen readers die zo'n formaat kunnen lezen.
Volgens mij zijn die kaartjes nog slecht verkrijgbaar ook, en worden ze vooralsnog alleen gebruikt door Fuji. Ben ik blij dat mijn S602z nog Smartmedia/CF type II leest.
Het ding ondersteunt alleen nog niet dat nieuwe, vage formaat van Fuji: de XD-picturecard (ofzo). Mijn broertje heeft zoiets op zijn cam. Bij mijn weten zijn er ook nog geen readers die zo'n formaat kunnen lezen.
Volgens mij zijn die kaartjes nog slecht verkrijgbaar ook, en worden ze vooralsnog alleen gebruikt door Fuji. Ben ik blij dat mijn S602z nog Smartmedia/CF type II leest.
[ Voor 67% gewijzigd door Captain Pervert op 28-04-2003 17:52 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Er is nog een merk wat XD gebruikt.. Onze fuji werkt ook met XD kaarten en ik vind het jammer dat de reader van aldi die niet leest. Anders was de keus gemakkelijk gemaakt..
Het grote voordeel van die XD kaarten is dat ze niet veel groter zijn als een postzegel en ze erg snel te beschrijven en te lezen zijn.. Ik schrik er soms van hoe snel je een kaartje van 16 MB over copyeert.
Het grote voordeel van die XD kaarten is dat ze niet veel groter zijn als een postzegel en ze erg snel te beschrijven en te lezen zijn.. Ik schrik er soms van hoe snel je een kaartje van 16 MB over copyeert.
lijkt me wel. Tenzij hij ergens vast op 100 Hz is gezetAnoniem: 63813 schreef op 23 April 2003 @ 20:02:
idd, het is een erg GROTE tv.. dus je moet hem zowiezo van een eindje af bekijken... contrast en helderheid moeten inderdaad iets aangepast worden.. anders zijn de "randen" van objecten zeer onduidelijk (lees: onstabiel.. flikkeren dus erg) wat de beeldkwaliteit niet ten goede komt. Ook het geluid kan wat "tweaking" ondergaan , want naar mijn inziends is het met de standaardinstellingen ook niet aan te horen..
Ding wordt herkend als SPRING-Rev 1.1 onder XP. Werkt briljant, zeker voor E9.99Captain Pervert schreef op 28 April 2003 @ 17:50:
Elders (Norrod) heb ik zo'n ding gezien voo 25 euro, intern.
Olympus gebruikt ze ook, tenminste ik zag een nieuwe camera waarbij vermeld werd dat er XD in zat.4POX schreef op 28 april 2003 @ 18:49:
Er is nog een merk wat XD gebruikt.. Onze fuji werkt ook met XD kaarten en ik vind het jammer dat de reader van aldi die niet leest. Anders was de keus gemakkelijk gemaakt..
! Gelieve de cardreader discussie te verplaatsen naar het aanbiedingen topic in OH:
Algemene PC/Laptop aanbiedingen topic
danku
100 Hz heeft helemaal niets met het wel of niet ondersteunen van 60 Hz te maken, dwz dat lang niet alle 100 Hz tv's ook 60 Hz aankunnen.geforce5_guy schreef op 29 April 2003 @ 12:17:
[...]
lijkt me wel. Tenzij hij ergens vast op 100 Hz is gezet
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb vanmorgen 4 tuinstoelen en een tuintafel voor mijn ouders lopen zeulen vanuit de Aldi, iemand interesse in een review?
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Die digicam die er in staat(aanbieding gaat in op 8 mei). Heeft iemand dat ding toevallig al en is het wat. Hij kost 129 euro.
nxt.
[ Voor 97% gewijzigd door shakedown op 06-05-2003 18:46 ]
Bedoel je niet de Aiptek bij Lidl in Duitsland?icecoolsniper schreef op 06 May 2003 @ 17:31:
Die digicam die er in staat(aanbieding gaat in op 8 mei). Heeft iemand dat ding toevallig al en is het wat. Hij kost 129 euro.
Hij is er vanaf 12 mei zie ik.
Een tijdje geleden was ie ook in Nederland te koop. Als er mensen zijn die zon ding bezitten dan ben ook wel benieuwd naar wat reviews.
[ Voor 3% gewijzigd door Apronex op 07-05-2003 00:03 ]
Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!
uhm, ik weet het niet met die aiptek, overigens is dat helemaal geen merk alleen een stelletje stickerplakkers net zoals Trust. Die dingen worden meestal in taiwan/japan in elkaar gefutselt en blanco naar europa verscheept waar trust/aiptek/lenco/medion er even overheengaan met hun stickerapparaat.
Op de trust site vind je dan ook heel toevallig een camera die exact hetzelfde is link ja ander kleurtje maar ok, de specs zijn veel 'eerlijker' dan die op de aiptek site
dan nog even toelichting op de camera zelf en vergelijking met duurdere dig. camera's:
- CMOS beeldchip, is natuurlijk verouderd en veel brakker dan CCD chips die in duurdere modellen worden gebruikt. Verwacht veel ruis en kleurechtheid van een drol. Ook contrastverhouding en witbalans is ver te zoeken bij de (overgevoelige) CMOS chips.
- op de trust site staat duidelijk 2.0 mpixel sensor resolutie, dat is dus de WARE resolutie (dat zegt nog niet zoveel over de kwaliteit, maar ok). die 3 mpixel wordt dus geinterpoleerd en is dus gewoon nep. kun je met photoshop op je compjoeter ook, bespaard je nog geheugenruimte ook.
- vaste brandpuntafstand: tja dat kan bijna niet anders, het is een vaste kleine lens. dit betekend dus dat je grote kans hebt op onscherpe plaatjes veraf/dichtbij.
- digitale zoom 4x: combinatie 2 mpixel en 4x dig. zoom resulteerd in korrelige foto's waar je zeker geen poster van moet willen maken
- batterijen (2x penlite): mijn vermoeden is dat deze snel dan niet enorm snel leeg zullen zijn, helemaal als je je schermpje aan laat staan.
positief:
- webcam, zal wel aardige kwal. zijn voor een webcam
- camera wordt herkent als externe schijf, handig want dat kun je ook andere bestanden erop zetten (mp3 / data etc)
- prijs: voor mensen die af en toe een foto maken en geen posters afdrukken of niet echt interesseerd zijn of het gras ook echt grasgroen is. Tevens is de lichtgevoeligheid zeer laag dus alleen echt geschikt voor zonnige omstandigheden overdag. dan is de prijs wel ok.
- garantie: 3 jaar is veel (al zie ik geen voorwaarden mbt vocht etc.)
- ondersteuning voor grote CF kaarten (512 mb)
nou ja, ik ben benieuwd naar de eerste kopers en hun ervaringen!
Op de trust site vind je dan ook heel toevallig een camera die exact hetzelfde is link ja ander kleurtje maar ok, de specs zijn veel 'eerlijker' dan die op de aiptek site
dan nog even toelichting op de camera zelf en vergelijking met duurdere dig. camera's:
- CMOS beeldchip, is natuurlijk verouderd en veel brakker dan CCD chips die in duurdere modellen worden gebruikt. Verwacht veel ruis en kleurechtheid van een drol. Ook contrastverhouding en witbalans is ver te zoeken bij de (overgevoelige) CMOS chips.
- op de trust site staat duidelijk 2.0 mpixel sensor resolutie, dat is dus de WARE resolutie (dat zegt nog niet zoveel over de kwaliteit, maar ok). die 3 mpixel wordt dus geinterpoleerd en is dus gewoon nep. kun je met photoshop op je compjoeter ook, bespaard je nog geheugenruimte ook.
- vaste brandpuntafstand: tja dat kan bijna niet anders, het is een vaste kleine lens. dit betekend dus dat je grote kans hebt op onscherpe plaatjes veraf/dichtbij.
- digitale zoom 4x: combinatie 2 mpixel en 4x dig. zoom resulteerd in korrelige foto's waar je zeker geen poster van moet willen maken
- batterijen (2x penlite): mijn vermoeden is dat deze snel dan niet enorm snel leeg zullen zijn, helemaal als je je schermpje aan laat staan.
positief:
- webcam, zal wel aardige kwal. zijn voor een webcam
- camera wordt herkent als externe schijf, handig want dat kun je ook andere bestanden erop zetten (mp3 / data etc)
- prijs: voor mensen die af en toe een foto maken en geen posters afdrukken of niet echt interesseerd zijn of het gras ook echt grasgroen is. Tevens is de lichtgevoeligheid zeer laag dus alleen echt geschikt voor zonnige omstandigheden overdag. dan is de prijs wel ok.
- garantie: 3 jaar is veel (al zie ik geen voorwaarden mbt vocht etc.)
- ondersteuning voor grote CF kaarten (512 mb)
nou ja, ik ben benieuwd naar de eerste kopers en hun ervaringen!
Anoniem: 53080
Ook ik heb een Trust (jaja lach maar) die 2 penlite batterijen heeft. Ik moet zeggen dat die (met schermpje aan / helft flash) best wel lang meegaan! (oplaadbare GP batterijen 1800maH)BuG2FiX schreef op 07 May 2003 @ 08:56:
....
....
Wat die CMOS betreft: tja, droevig resultaat
Maar als hebbedingetje werkt zoiets prima, maar niet echt goed als je foto's op papier wil laten gaan zetten vrees ik.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 53080 op 07-05-2003 09:04 ]
Ik heb in januari 2002 een Medion MD4310 DVD speler gekocht. Volgens mij zat er een jaar garantie op. Nou begint dat ding kuren te vertonen, dus ik stuur een half uurtje geleden een mailtje naar de helpdesk van Medion/Lifetec of ik dat ding ergens kan laten repareren.
Krijg ik net een mailtje terug dat ik m zo op kan sturen en dat ik dan een nieuwe krijg.....Toppie toch?
Krijg ik net een mailtje terug dat ik m zo op kan sturen en dat ik dan een nieuwe krijg.....Toppie toch?
Heeft iemand van jullie de tv van de aldi gekocht (de 70 cm versie) md7006
Als jullie een menu van een externe apparaat oproepen(niet van de tv) zie je steeds om de paar seconden de letters trillen/bibberen.
en als je gewoon tv kijkt en je heel erg goed oplet zie je het ook met het gewone beeld gebeuren.
ik vind het beeld niet zo erug mooi en het tril dus erug(maar niet de hele tijd)
en als je hem een nachtje standby zet dat krijg je hem niet met de afstandsbediening en niet met de tv zelf aan maar dan met je eerst de powerknop uit en aan zetten.
gaarne reactie over jullie kwaliteit van het beeld
Als jullie een menu van een externe apparaat oproepen(niet van de tv) zie je steeds om de paar seconden de letters trillen/bibberen.
en als je gewoon tv kijkt en je heel erg goed oplet zie je het ook met het gewone beeld gebeuren.
ik vind het beeld niet zo erug mooi en het tril dus erug(maar niet de hele tijd)
en als je hem een nachtje standby zet dat krijg je hem niet met de afstandsbediening en niet met de tv zelf aan maar dan met je eerst de powerknop uit en aan zetten.
gaarne reactie over jullie kwaliteit van het beeld
Anoniem: 58614
14 mei is er bij Aldi een Digitale DVD home-cinema systeem te krijgen.
Mijn vraag is, is dit wat, of kan ik beter verder kijken?
En heeft iemand toevallig een site waar een review van dze cinema set te lezen is?
Specs:
- DVD, CD/MP3 speler, tuner en versterker in 1
- 5 speakers en 1 subwoofer
- 1500 watt PMPO
- voor het afspelen van een DVD, adio-CD, video-CD, CDR, CDRW en MP3
- Versterker dolby digital
- RDS tuner met UKW/MW met 40 variabele presets. Kan je hiermee ook FM mee ontvangen?
- Uitgebreide aansluitmogelijkheden
- incl. afstandbediening en aansluiitkabels
En heeft iemand toevallig een site waar een review van dze cinema set te lezen is?
Specs:
- 1500 watt PMPO
- RDS tuner met UKW/MW met 40 variabele presets. Kan je hiermee ook FM mee ontvangen?
Die Digitale DVD set komt me niet bekend voor maar wat meestal geld voor die prijsklasse (heb ik ookAnoniem: 58614 schreef op 07 May 2003 @ 21:53:
14 mei is er bij Aldi een Digitale DVD home-cinema systeem te krijgen.![]()
Specs:
- 1500 watt PMPO
- RDS tuner met UKW/MW met 40 variabele presets. Kan je hiermee ook FM mee ontvangen?![]()
Het plaatje doet wel geloven dat de subwoover onafhankelijk aan/uit te schakelen is, wat meer is dan wat van mijn Mustek set te zeggen is
Sorry, meer echt mega-helpvol zal dit wel niet zijn.
Die fiets is trouwens behoorlijk indrukwekkend voor die prijs
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_20/OFF02.HTM
Anoniem: 84377
Ja ik heb ook wel interesse in zo'n fiets. Alleen vroeg ik me af of 26" een standaard hoogte is bij mountainbikes? Ik wil niet zo'n laagzitterRay-zor schreef op 08 May 2003 @ 00:28:
[...]
Die fiets is trouwens behoorlijk indrukwekkend voor die prijs![]()
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_20/OFF02.HTM
goed werk zon fiets, ziet er cool uit.
wanneer is ie te krijgen?
Anoniem: 84377
Volgende week woensdag in je aldi-filiaal.Triple-D schreef op 08 May 2003 @ 01:07:
goed werk zon fiets, ziet er cool uit.
[rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel III][/rml]
Daar mag verder gekwebbeld worden. De laatste paar vragen kunnen gerust daar naartoe gecopy-paste worden
Daar mag verder gekwebbeld worden. De laatste paar vragen kunnen gerust daar naartoe gecopy-paste worden
Dit topic is gesloten.