Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [Deel II] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 10.100 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:58
Nieuwe aanbiedingen, nieuw topic :)

Het is eens in de twee weken raak in AV: Bouwmarkten, mediamarkten en vooral de Aldi en LIDL strooien bij 80% van de nederlandse huishoudens hun reclame in de bussen.
Met als gevolg een stortvloed aan "is dit wat" topics, door mensen die graag voor weinig een (veelal) speakersetje -al dan niet met DVD- speler willen kopen en zich afvragen welke kwaliteit ze kunnen verwachten. Ik heb ze een tijdje toegestaan, maar in de afgelopen week was het te erg. En heb ze daarom de afgelopen week consequent (zoveel mogelijk dan :P) op slot gedaan. Niet omdat ze per topic niet aan de eisen voldeden, maar simpelweg omdat ze door hun grote aantal een te grote vervuiling gaven.

Maar uiteindelijk zou je in AV wel dit soort vragen moeten mogen stellen :) Dus vandaar dat we het voor de komende twee weken in dit topic centraal gaan houden. (tot eind 2002). Wanneer het goed loopt en over twee weken de nieuwe reclame de deur uit is, zullen we een volgend topic starten :)

Dus, dames en heren AV bezoekerts: Elcheapo DVD spelertje op het oog, knallend speakersetje gespot: Overleg hier of het wat is.

(deel 1 is hier te vinden: Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen )

ff nog een kleine opmerking:onzin wordt verwijderd

[ Voor 5% gewijzigd door ShittyOldMan op 07-03-2003 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Weet iemand of er al een website van de LIDL in nederland is?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:24
En weet iemand of die Aldi/Lidl laptop aanbiedingen volgende week nog een keer terug komen. Want iemand in een vorige thread zei dat de aldi weer nieuwe zou krijgen volgende week maar is dat ook echt waar en wanneer komen die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-04 13:21
Heb een aantal weken terug bij de Aldi zo'n medion dvd speler gekocht. Ben ik erg tevreden obver, Zeker voor die prijs. Hij kan mp3 vcd svcd foto-vcd en dvd afspelen. en heeft ook allerlei uitgangen zoals video/audio out (duh) digital out optic out en 5.1 out.

Ben er erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chux
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09-2024

chux

...

De Aldi heeft vanaf 11 december weer een aantal aanbiedingen.
En 1 daarvan is een draadloos transmissiesysteem, van Lifetech

• frequentie 2.4 Ghz
• installatie zonder kabels
• incl. toebehoren
• draadloos doorgeven van
audio-en video-signalen, ook door
plafonds en muren
• speciaal voor o.a. DVD, video,
sateliet

per set
44.99

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_50/OFF03.HTM

Toevallig wilde ik binnenkort net een Marmitek Gigavideo 70 gaan kopen, maar die is 92 euro, dat scheelt dus best veel.

Iemand ervaring met die uit de aanbieding van Aldi??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1139

Vriend van mij heeft ze bij de HCC vandaan. Ik weet niet of ze precies 't zelfde zijn, maar ze lijken d'r in ieder geval erg veel op. Je krijgt storing van je mobiele telefoon, maar zonder die storing heb je prima beeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chux

chux

...

heeft ie ook dat ir-retour ofzo? kan ik niet vinden namelijk, die gigavideo heeft dat, zodat je dus op het ontvang apparaat de afstandsbediening van het verzendapparaat gebruiken.

en hij had gewoon de juiste aansluitingen ook om op pc aan te sluiten? kan ik namelijk ook niet echt iets over vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

chux schreef op 08 december 2002 @ 04:46:

• frequentie 2.4 Ghz
• incl. toebehoren
plafonds en muren
sateliet

per set
44.99

Toevallig wilde ik binnenkort net een Marmitek Gigavideo 70 gaan kopen, maar die is 92 euro, dat scheelt dus best veel.

Ik heb eik ook geen idee wat je hier van moet verwachten... stuurt die verschillende signalen door naar een andere apparaat? Maar dan verlies je toch heel veel kwaliteit van die signaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32215

chux schreef op 08 December 2002 @ 04:46:

• frequentie 2.4 Ghz
• incl. toebehoren
plafonds en muren
sateliet

per set
44.99

Die lijkt mij ook ontzettend handig, ik wil m gebruiken om tv-out naar de TV beneden te sturen. Weet iemand of dat mogelijk is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik heb een ALDI Medion Autoradio (Aanbieding van 4 december).

Ik heb het ding vandaag geïnstalleerd maar ben niet 100% tevreden. De auto heeft op dit moment nog 4 speakers op 2 aansluitingen (moet nog aangepast worden).

Als het geluid op 0 staat of op mute is er niks aan de hand maar als je het geluid aanzet komt er een behoorlijke hoeveelheid ruis uit de speakers. Dit komt zowel bij de radio, als CD als bij MP3... Als ik de antenne er uit trek heeft dit geen effect.

Wat kan hier aan de hand zijn? Ik heb namelijk al te horen gekregen dat het waarschijnlijkt niet aan die luidsprekers ligt die op elkaar aangesloten zijn. De 4 speakers werken namelijk ook alle 4 goed...

Pleas help :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BIM
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05 13:41

BIM

Nothing interesting

Als het goed is, zijn lifetec en medion toch hetzelfde?
Alle medion draadloze videosystemen hebben in ieder geval ook IR-verzending erin zitten.
Er is dus een grote kans dat dit lifetec systeem het ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retaliator
  • Laatst online: 22-05 01:23
dat draadloze zendsysteempje lijkt mij ook wel wat!

ik weet alleen niet of dat ding wel door alle muren heen komt.
ik heb nog geen reviews van dat ding ergens kunnen vinden dus ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten!

is er iemand die zo'n ding heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 10:57
Ik had een topic geopend omdat ik bij zoeken op Aldi / ALDI etc niet 1 topic kreeg.... :| (in kader van use the search, nu nog steeds niet btw.). topic is gesloten en ik kreeg een verwijzign naar hier.

Anyway, dit stond in mijn topic:
Deze radio dus gekocht (€ 129) en in me auto gezet. Geluid is op zich goed, op de volume ónafhankelijk ruis na dan, maar die hoor je niet boven de 40km/h

Wel heb ik nu een CDRW volgepleurd met MP3-files, maar ik hoor eigenlijk door de hele CD heen af en toe kleine bliepjes en blopjes. Ik dacht misschien ligt het aan de inbouwhoek (70° in R5), maar ook als ie vlak ligt doet ie dat eigenlijk ook. En ook overigens als ik stilsta (ivm schokken)

Ik ben er ook nog niet achter of ie dat pas na een tijdje doet (warmte misschien), en als ik dezelfde CDRW in me computer afluister heb ik het idee dat die bliepjes er niet zijn.

Verder heb ik tot nu toe kunnen constateren dat als ik terugspoel ik niet dezelfde bliepjes weer hoor op dezelfde plekken, maar dat moet ik nog eens goed uitproberen.

En ik heb ook nog geen normale audio-CD geprobeerd.

Zijn er meer mensen die deze radio hebben en dit probleem constateren?
De CDRW is op 4x gebrand, dus veel langzamer gaat het niet. Daarbij moet de radio CDRW aankunnen volgens de handleiding.

Fairy. ik en een collega van mij hebben overigens precies dezelfde ruis, dus het ligt aan de radio.

Heb jij ook dit afspeelprobleem bij CDRW? Ik vind die ruis nog wel acceptabel, maar dat probleem wat ik beschrijf eigenlijk niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 08-12-2002 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

Dat draadloze transmissie systeem moet inprincipe wel goed werken ik heb er veel mensen positief over horen spreken over dit soort spul.
Je moet geen stoorzenders in je huis hebben natuurlijk.
Of dit model goed is weet ik ook niet maar je kan het altijd terug brengen.
Ik weet wel dat ze bij de aldi hetzelfde systeem gebruiken voor de beveiligings camera's moet je maar eens goed kijken hangt ook zo'n antenne ding aan.
Via tv out lukt zeker als je een gewone tv stekker erin stopt, met s-video zal het waarschijnlijk niet lukken.
Dat ding komt gewoon door muren heen het is net als een draadloze thuistelefoon werkt ook op zolder.
Gewoon kopen want je kan je geld toch wel terug krijgen dus een miskoop zul je nooit krijgen enne ik denk dat hier ook weer standaard 3 jaar garantie op zit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29435

dus die Lifetec transmissie is handig als je op een 2e tv op een andere verdieping DVD wilt kijken? (speler staat beneden)???

Lijkt me wel lastig als je hem even wilt pauzeren of na afloop uit wilt zetten.

Of is hier ook een oplossing voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Laatst online: 18-04 13:21
Anoniem: 29435 schreef op 08 December 2002 @ 18:44:
dus die Lifetec transmissie is handig als je op een 2e tv op een andere verdieping DVD wilt kijken? (speler staat beneden)???

Yep, je hebt van die kastjes die je IR van je afstandsbediening doorgeven, een soort IR verlenger. Zet je er dus een bijde DVD speler neer en een in de ruimte waar je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

(plaatje doet het niet meer)
Music center

• MD 7749 CD-Dolby surround
pro-logic power center
• 3d-surround
• 5 houten luidsprekerboxen
• versterker met 400 Watt PMPO
• cassettedeck
• bass boost system
• surround-sound weergave van externe
audio/videobronnen met o.a.: loading
CD-speler, CD-R/CD-RW compatible
• sound modi: pro logic,
dolby 3 stereo, stereo, surround
• multifunctioneel display met verlichting
• 24 uurs tijdsaanduiding
• wekken door CD, radio of cassette
• sleepfunctie
• snoozefunctie
• afstandsbediening
• hoofdtelefoonaansluiting
• 75 Ohm antenneaansluiting

per stuk
149.-

Heeft iemand een idee van hoe het er aan de achterkant uit ziet? Dat zou een mooi alternatief zijn voor computerspeakers. En hier zit ook nog een (wekker)radio, cassette en cd-speler bij (hoef je de computer niet aan te zetten als je een cd'tje wil luisteren).

[ Voor 8% gewijzigd door Resistor op 20-12-2002 15:41 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Laatst online: 20-04 11:23
als die autoradio ruist en t ligt niet aan de speakers en de antenne, en t is weg als je de versterker mute of t geluid uit zet dan denk ik dat t al duidelijk is

autoradio is k*tding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• craio
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-05 13:56
Ik zou men computer via dat draadloos transmissiesysteem met de tv verbinden maar tussen de verdiepingen zitten stalen of ijzeren dragers die de verdieping ophouden zal dit voor interferentie zorgen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48051

En nog iets over dat draadloos transmissiesysteem >

Ik wil mn tv kabel draadloos naar boven trekken .. Kan dat ook met dat ding.. dus zeg maar coax in + uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20252

Anoniem: 32215 schreef op 08 december 2002 @ 13:45:
[...]

Die lijkt mij ook ontzettend handig, ik wil m gebruiken om tv-out naar de TV beneden te sturen. Weet iemand of dat mogelijk is ?
yep, ik had zelf het setje van trust (jaja ik weet het, :r merk) dat werkt in principe prima alleen moet je er zeker van zijn dat er geen stoorzenders zijn. Met name de magnetron is een leuke. Die stoorde bij mij ontzettend op 4 meter afstand en door twee muren heen. Het enige wat je kan doen is proberen en hopen dat de buren geen stoorzenders hebben (en jijzelf natuurlijk ook niet).

Ik had ook geprobeert om het kastje af te schermen (metalen kast omheem bouwen) maar dit mocht niet helpen, waarschijnlijk omdat de receiver maar van 1 kant afgeschermd kon worden (de afgeschermde kant wees wel naar de magnetron).

De buren waren bij mij jammergenoeg het grootste probleem ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
stefijn schreef op 08 December 2002 @ 16:11:
Ik had een topic geopend omdat ik bij zoeken op Aldi / ALDI etc niet 1 topic kreeg.... :| (in kader van use the search, nu nog steeds niet btw.). topic is gesloten en ik kreeg een verwijzign naar hier.

[...]

De CDRW is op 4x gebrand, dus veel langzamer gaat het niet. Daarbij moet de radio CDRW aankunnen volgens de handleiding.

Fairy. ik en een collega van mij hebben overigens precies dezelfde ruis, dus het ligt aan de radio.

Heb jij ook dit afspeelprobleem bij CDRW? Ik vind die ruis nog wel acceptabel, maar dat probleem wat ik beschrijf eigenlijk niet.
Van die ruis heb ik ook last, alleen geeft de mijne bij MP3 juist geen problemen. Bij audio cd's springt ie gewoon vooruit en terug alsof t nix is, heel raar. Bliepjes heb ik geen last van.
Ingebouwd onder een hoek van [geschat] 10-20° in een honda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
stefijn schreef op 08 december 2002 @ 16:11:

[...]

Ik had ook zon el cheapo mp3 speler in mijn auto.(R5) Was een Lenco.
aar die trok het ook niet.
Precies hetzelfde probleem als jij beschrijft. Maar ik geloof wel dat het door de inbouwhoek komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Autoradio:
Wij ook wat last van ruis (vorige lichting radio's), maar alleen bij lage volumes. Wanneer je het volume wat hoger zet heb je nergens meer last van. Zal dan idd wel aan de radio liggen, als iedereen daar last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chux

chux

...

Anoniem: 29435 schreef op 08 December 2002 @ 18:44:

Die dingen van Marmitek hebben ir-retour, wat inhoudt dat je de afstandsbediening van het verzendapparaat kunt gebruiken op het ontvangapparaat, als je begrijpt wat ik bedoel..
Een paar posts terug vroeg ik of iemand wist of dit ding dat ook heeft. Bim post vervolgens dat hij denkt van wel. Dat zou wel chill zijn dus.
Anoniem: 35647 schreef op 08 december 2002 @ 16:32:
.....Via tv out lukt zeker als je een gewone tv stekker erin stopt, met s-video zal het waarschijnlijk niet lukken.......
Heh?! hoe bedoel je? Wat voor uitgang moet ik vanaf mijn videokaart hebben dan? En wat voor ingang heeft zo'n apparaat dan? Dacht dat het met s-video of composiet zou gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Okeej, ff jullie mening over:

DVD-speler
===============================
• geïntegreerde 5.1 dolby digital decoder
• digitale video- en DVD/audio-bewerking
• met regionaalcode 2, kinderbeveiliging,
on-screen-display, multifunctionele
display, diverse aansluitmogelijkheden
en euro-scart uitgang
• CDR7-CDRW/MP3-CD/VCD compatible
• inclusief euro-scart verbindingskabel en
multifunctionele afstandsbediening
• incl. batterijen
• afmeting: 75 x 40 x 245 mm. (hxbxd)
• 5.1-kanaaluitgang
• inclusief 3.- verwijderingsbijdrage

per stuk
99.99

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_50/BILD02.JPG
=========================

Ik ben zelf van plan deze te kopen. Heeft iemand ervaring met dvd spelers van aldi? Mijn oom heeft ook zo een. Is het ook mogelijk je mp3 cd's te branden en in mappen te verdelen zodat je op je tv te zien krijgt welke mappen er zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door MauriX op 09-12-2002 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:29

Klippy

Still Game

Anoniem: 48051 schreef op 08 december 2002 @ 22:17:
En nog iets over dat draadloos transmissiesysteem >

Ik wil mn tv kabel draadloos naar boven trekken .. Kan dat ook met dat ding.. dus zeg maar coax in + uit ?
Nee. Zit alleen een video in en 2x audio in op en op die andere hetzelfde als uitgang natuurlijk ;)

Ik heb zelf een Gigavideo ding al bijna 3 jaar van toen 3x zo duur en toen hadden ze wel van die dingen met COAX, maar die waren nog stukje duurder. Ze bestaan dus wel, maar deze doet dat niet.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-05 07:14

silitek

Tubes Only

Woensdag 11-12 komen deze bij de LIDL.... type: kh502 afm: 20.5x 29x 90cm
kleur zwart, Frequentiebereik: 22.000-33.000

1x 6.5"woofer
1x 5"midrange
1x 1"tweeter

prijs: 119 eurootjes

wat denken jullie?.... is het wat? zoek voor m'n broertje nog een setje frontspeakers.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11966

Frequentiebereik: 22.000-33.000 :P..
heb je daar fototje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

nee..heb wel het krantje voor me liggen...ze zien er goed uit...volgorde speakers van onder naar boven: basspoort, woofer, tweeter, midrange
Anoniem: 11966 schreef op 09 december 2002 @ 13:36:
heb je daar fototje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

MauriX schreef op 09 december 2002 @ 12:53:
Okeej, ff jullie mening over:

DVD-speler
Is niet regio vrij, maar voor het overige net als de meeste dvd spelers van rond de 100 euro / 150 euro. Niet eens zo goedkoop dus.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20355

Anoniem: 11966 schreef op 09 december 2002 @ 13:36:
heb je daar fototje van?
Ik denk dat het van 22-33.000 moet zijn

maar zal het wat zijn? of zij het prullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

neeje staat duidelijk 22.000 - 33.000 HZ
Anoniem: 20355 schreef op 09 December 2002 @ 14:34:
[...]

Ik denk dat het van 22-33.000 moet zijn

maar zal het wat zijn? of zij het prullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20355

silitek schreef op 09 December 2002 @ 14:40:
neeje staat duidelijk 22.000 - 33.000 HZ

[...]
Ik hoop het niet anders hoor je alleenmaar hoge tonen dus geen bas!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

juist!!!....zal ook wel 22-33.000 zijn :) drukfoutje
Maar goed hoe zouden ze klinken?...het ziet er goed. Mooie zuilen, speakers zien er ook goed uit
Anoniem: 20355 schreef op 09 december 2002 @ 14:41:
[...]

Ik hoop het niet anders hoor je alleenmaar hoge tonen dus geen bas!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

chux schreef op 08 december 2002 @ 04:46:
per set
44.99

Dit vind ik ook wel interessant. Maar eh, draadloze aansluiting? Ik neem aan dat er aan 1 van de 2 toch echt draden zitten om hem op je dvdspeler oid aan te sluiten of wordt dat ook draadloos gedaan met een dongle oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20252 schreef op 08 december 2002 @ 22:20:
[...]

yep, ik had zelf het setje van trust (jaja ik weet het, :r merk) dat werkt in principe prima alleen moet je er zeker van zijn dat er geen stoorzenders zijn. Met name de magnetron is een leuke. Die stoorde bij mij ontzettend op 4 meter afstand en door twee muren heen. Het enige wat je kan doen is proberen en hopen dat de buren geen stoorzenders hebben (en jijzelf natuurlijk ook niet).

Ik had ook geprobeert om het kastje af te schermen (metalen kast omheem bouwen) maar dit mocht niet helpen, waarschijnlijk omdat de receiver maar van 1 kant afgeschermd kon worden (de afgeschermde kant wees wel naar de magnetron).

De buren waren bij mij jammergenoeg het grootste probleem ........
Buren zal ik geen last van hebben; die wonen 2 km verder 8). ( }:O ;) ) . De magnetron staat bij ons precies onder mijn kamer, dat kan wel lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Triple-D schreef op 09 december 2002 @ 11:39:
[...]

Ik had ook zon el cheapo mp3 speler in mijn auto.(R5) Was een Lenco.
aar die trok het ook niet.
Precies hetzelfde probleem als jij beschrijft. Maar ik geloof wel dat het door de inbouwhoek komt.
Nou voor zover ik heb kunnen constateren doet ie het ook als de radio vlak ligt (overigens zitten in de meeste renaults de radio's onder zo'n achterlijke bijna verticale hoek :( Createur d'automobile :| ...createur imbeciel bedoelen ze zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiquidSilver schreef op 09 December 2002 @ 12:57:
[...]

Nee. Zit alleen een video in en 2x audio in op en op die andere hetzelfde als uitgang natuurlijk ;)

Ik heb zelf een Gigavideo ding al bijna 3 jaar van toen 3x zo duur en toen hadden ze wel van die dingen met COAX, maar die waren nog stukje duurder. Ze bestaan dus wel, maar deze doet dat niet.
Jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Bor_de_Wollef schreef op 09 December 2002 @ 14:09:
[...]

Is niet regio vrij, maar voor het overige net als de meeste dvd spelers van rond de 100 euro / 150 euro. Niet eens zo goedkoop dus.
Wat houdt dit precies in? Wat kun je wel en wat kun je niet kijken? Is dit ook van belang als je mp3 cd's gaat branden? Moet je dan een andere instelling kiezen in het brandprogramma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 23:08

Smarron

The bend

Vanaf woensdag 11 december heeft de Aldi weer een DVD-speler in de aanbieding. Op de site staat deze voor € 99.95 maar in het krantje (waar ook staat: vanaf 11 december) staat er een DVD-speler voor € 129.95.

Welke prijs is nou de goede? Mijn schoonouders willen er nl. 1 halen. Moet ik wel de goede prijs weten.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MauriX schreef op 09 December 2002 @ 17:06:
[...]

Wat houdt dit precies in? Wat kun je wel en wat kun je niet kijken? Is dit ook van belang als je mp3 cd's gaat branden? Moet je dan een andere instelling kiezen in het brandprogramma?
Met een regio vrije DVD speler kun je film uit andere regios (bv usa) afspelen. Deze kan alleen regio 2 afspelen, de regio die hier normaal geldt. Het heeft dus niets met mp3 oid te maken. Doe een search op google, daar staat het prima uitgelegd, en hier op got ook al meerdere malen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Hmmmm, ik weet wel dat ik het van mijn dvd speler heb afgekregen die ik in mijn pc heb zitten.

Kan ik "normale" dvd spelers ook regiovrij maken dmv fimware oid? Vast niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55196

Resistor schreef op 08 december 2002 @ 19:57:
[afbeelding]
Music center

• MD 7749 CD-Dolby surround
pro-logic power center
• 3d-surround
• 5 houten luidsprekerboxen
• versterker met 400 Watt PMPO
• cassettedeck
• bass boost system
• surround-sound weergave van externe
audio/videobronnen met o.a.: loading
CD-speler, CD-R/CD-RW compatible
• sound modi: pro logic,
dolby 3 stereo, stereo, surround
• multifunctioneel display met verlichting
• 24 uurs tijdsaanduiding
• wekken door CD, radio of cassette
• sleepfunctie
• snoozefunctie
• afstandsbediening
• hoofdtelefoonaansluiting
• 75 Ohm antenneaansluiting

per stuk
149.-

Heeft iemand een idee van hoe het er aan de achterkant uit ziet? Dat zou een mooi alternatief zijn voor computerspeakers. En hier zit ook nog een (wekker)radio, cassette en cd-speler bij (hoef je de computer niet aan te zetten als je een cd'tje wil luisteren).
weet iemand hier verder iets van? kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55196 schreef op 09 December 2002 @ 20:52:
[...]

Ik moet je er wel even op wijzen dat het om een Dolby Prologic setje gaat heh. Dus niet om een 5.1 kanaals versterkertje met speakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Anoniem: 48051 schreef op 09 december 2002 @ 21:09:
[...]

Ik moet je er wel even op wijzen dat het om een Dolby Prologic setje gaat heh. Dus niet om een 5.1 kanaals versterkertje met speakers!
Maar wat voor aansluitingen heeft hij wel? als er 5 ingangen aan de achterkant zitten is het mooi genoeg.
Die sub kan ik zelf wel een versterkertje voor kopen (in theorie moet ik dat zelfs zelf kunnen maken).

Ik weet het, ik moet de faq maar eens doorkijken wat die Dobly dingen precies zijn.

-edit-
En die kwaliteit? Als ze er alleen pmpo van vermelden zal het wel niet zo veel bijzonders zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Resistor op 09-12-2002 21:21 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Laatst online: 19-05 13:35
Ik hoor nix meer van de lidl DVD met dolby D, DTS decoder, en speakers ?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MauriX schreef op 09 december 2002 @ 20:51:
Hmmmm, ik weet wel dat ik het van mijn dvd speler heb afgekregen die ik in mijn pc heb zitten.

Kan ik "normale" dvd spelers ook regiovrij maken dmv fimware oid? Vast niet he?
Sommige spelers kun je regio vrij laten maken. Maar daarover kan ik je geen info geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Bor_de_Wollef schreef op 09 December 2002 @ 21:59:
[...]

Sommige spelers kun je regio vrij laten maken. Maar daarover kan ik je geen info geven.
Staat zelfs soms in de handleiding van de dvd speler hoe je dat moet doen :)
Echt heel illigaal is het dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Xof schreef op 10 december 2002 @ 00:12:
[...]

Staat zelfs soms in de handleiding van de dvd speler hoe je dat moet doen :)
Echt heel illigaal is het dus niet :)
Of op www.vcdhelp.com, daar heb ik het van mijn Samsung 711 gevonden en dat werkt perfect.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49090

Smarron schreef op 09 december 2002 @ 18:12:
Vanaf woensdag 11 december heeft de Aldi weer een DVD-speler in de aanbieding. Op de site staat deze voor € 99.95 maar in het krantje (waar ook staat: vanaf 11 december) staat er een DVD-speler voor € 129.95.

Welke prijs is nou de goede? Mijn schoonouders willen er nl. 1 halen. Moet ik wel de goede prijs weten.
hij kost 99.95.
heb em zelf ook deze dvd speler bevalt prima speelt alles perfect af en beeld en geluid is ook top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hier is ie ook 129,95 in de krant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 49090 schreef op 10 December 2002 @ 09:16:
hij kost 99.95.
heb em zelf ook deze dvd speler bevalt prima speelt alles perfect af en beeld en geluid is ook top.
Hoe kun jij hem al hebben dan ?!! Vanaf morgen is die aanbieding toch pas? Maar ik geloof je wel. Ga het meteen vertellen tegen mijn schoonouders (dat ze een half uur voor openingstijd maar moeten gaan wachten voor de deur ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Smarron schreef op 10 December 2002 @ 12:03:
[...]
Hoe kun jij hem al hebben dan ?!! Vanaf morgen is die aanbieding toch pas? Maar ik geloof je wel. Ga het meteen vertellen tegen mijn schoonouders (dat ze een half uur voor openingstijd maar moeten gaan wachten voor de deur ;) )
Ehh, zo goedkoop is het toch niet voor een b-merk dvd speler? Die vind je voor dezelfde prijs ook gewoon wel in de winkel of op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Bor_de_Wollef schreef op 10 december 2002 @ 12:29:
Ehh, zo goedkoop is het toch niet voor een b-merk dvd speler? Die vind je voor dezelfde prijs ook gewoon wel in de winkel of op internet.
Ik kan zowieso niet goedkoper vinden. Wel voor dezelfde prijs ongeveer. Maar ze zijn fan van de Aldi. Maar ik snapte de folder-internetsite niet echt dus.

Ik vind het design best wel ok. Er zit ook een geintegreerde DD-decoder in! Dat vind ik erg handig.

Mijn broer heeft gisteren een Sony DVD-speler gekocht. Deze was € 260,- en nog niet eens een ingebouwde versterker. Ik zou die speler van de Aldi halen als ik hem was. Hou je nog € 160,- over ook! En produkten van de Aldi zijn vaak wel ok!

[ Voor 31% gewijzigd door Smarron op 10-12-2002 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarron schreef op 10 december 2002 @ 12:03:
[...]
Ik werk zelf bij de aldi :) Ik had de vorige dvd speler van de aldi (md 4310) die bevalt mij prima goed beeld en goed geluid leest tot nu toe alles dvd's svcd en dit was een nieuwere versie heb em gezien lijkt hetzelfde als die van mij speelt vcd en svcd hij kost 99.95 euro

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 49090 op 10-12-2002 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 49090 schreef op 10 December 2002 @ 14:35:
Ik werk zelf bij de aldi en die wekelijkse acties krijgen we altijd maandags binnen :)
Ik had de vorige dvd speler van de aldi (md 4310) die bevalt mij prima goed beeld en goed geluid leest tot nu toe alles dvd's svcd en dit was een nieuwere versie heb em gezien lijkt hetzelfde als die van mij speelt vcd en svcd hij kost 99.95 euro
Aah, perfect! Thanx Grave! Morgen hebben mijn schoonouders dus ook een DVD-speler! Lagguh!

Maar waarom stond hij in het krantje dan voor € 129,95 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Anoniem: 49090 schreef op 10 december 2002 @ 09:16:
[...]

hij kost 99.95.
Je zegt hij speelt alles af, ook buitenlands dvdŽs en DVD-R? Zijn duitse dvdŽs ook een andere regio?
Weet je ook of de regiolock eraf te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019

Bij Lidl een Targa 17inch TFT met Samsung panel voor 499,daar gaat dus nog 50€ af.
25ms reactietijd,up&down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
de lidle heeft een mp3 speler in de aanbieding http://www.heise.de/newsticker/data/sha-04.12.02-000/ ,
er staat ook een topic hierover in gadget talk.Mischien dubbelop maarja die aanbiedingen topic is dan ook dubbelop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipStick
  • Laatst online: 28-05 15:56

DipStick

HHmmm, nice ;)

mijn vader wil graag weten of de dvd speler welke nu in het krantje staan van de aldi voor 99.99 ook NTSC formaat af kan spelen.

Weet iemand hier iets misschien van af ?

Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk
Vroeger was ik een twijfelaar. Ik ben daar nu niet meer zo zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Laatst online: 27-05 11:49
Krijg net een folder van de LIDL met oa een MP3 speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Solosmots schreef op 10 December 2002 @ 19:12:
Krijg net een folder van de LIDL met oa een MP3 speler!
En die ga je natuurlijk nu meteen inscannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bij de mediamarkt hebben ze nu ook dvd spelers voor 99 euro. Regiovrij en al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
surround-sound weergave van externe
audio/videobronnen met o.a.:

Dat betekend voor mij dat er dus de drie nodige aansluiting op zitten (front, rear en sub).

Lijkt mij dus een prima setje voor bij je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanandu
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Xanandu

Xan!>

Ik heb de mp3 autoradio en hij doet het perfect :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-05 14:39

admiral866

The King Personality Disorder

eh is het ook zo dat als ik morgen zo'n draadloos lifetec apparaat wil halen, dat ik dan 's ochtends vroeg moet zijn?
Ik kan morgen niet echt zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Count on it....

Dus pak je slaapzak(3x voor de kou) en ga vast voor de deur liggen.....het wordt druk namelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Oh ja, even een andere vraag:

Ik zit dus te azen op die dvd speler van Aldi en ik heb daar nog vragen over namelijk

- Op sommige dvd spelers zie ik staan "mpeg voorbereidt". Wat houdt dat in, en wat kan ik niet als ik er een van de aldi haal?

- Is de regiocode er wel of niet af te krijgen?

- Er vroeg iemand of er NTFS mee afgespeeld kon worden. Wat houdt dit in? En kan het?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Laatst online: 28-05 17:55

lordsnow

I know nothing

Smarron schreef op 10 december 2002 @ 13:28:
[...]

Er zit ook een geintegreerde DD-decoder in! Dat vind ik erg handig.

Mijn broer heeft gisteren een Sony DVD-speler gekocht. Deze was € 260,- en nog niet eens een ingebouwde versterker.
Ik hoop dat je niet sugereert dat er in de Aldi DVD speler ook een versterker zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

lordsnow schreef op 10 December 2002 @ 21:10:
[...]

Ik hoop dat je niet sugereert dat er in de Aldi DVD speler ook een versterker zit?
Ik denk dat hij gewoon een ingebouwde AC3 decoder bedoelt, die zit er toch in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

MauriX schreef op 10 december 2002 @ 20:47:
- Op sommige dvd spelers zie ik staan "mpeg voorbereidt". Wat houdt dat in, en wat kan ik niet als ik er een van de aldi haal?

- Er vroeg iemand of er NTFS mee afgespeeld kon worden. Wat houdt dit in? En kan het?

1. Geen idee.

2. Op de Medion DVD speler die ooit via de MM verkocht werdt leverde de MM een A4tje bij met daarop instrukties om de regiocode te verwijderen. En ik meen dat al de DVD spelers dezelfde zijn (of nieuwere versies van). Niet dat dat automatisch betekent dat deze ook regiocode vrij te maken is... ligt aan de firmware die er in zit.

3. NTSC bedoel je. Het Americaanse TV systeem. Zoals wij hier PAL hebben in europa. Tenzij je van plan bent om je Aldi DVD speler mee te nemen naar America of Japan heb je hier dus geen donder aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarron schreef op 10 December 2002 @ 14:41:
[...]
Aah, perfect! Thanx Grave! Morgen hebben mijn schoonouders dus ook een DVD-speler! Lagguh!

Maar waarom stond hij in het krantje dan voor € 129,95 ?
omdat lidl ook een dvd speler verkocht voor 99 euro dan gaat de aldi der meteen tegen in
MauriX schreef op 10 December 2002 @ 15:08:
[...]

Je zegt hij speelt alles af, ook buitenlands dvdŽs en DVD-R? Zijn duitse dvdŽs ook een andere regio?
Weet je ook of de regiolock eraf te krijgen is?
Dvd-R weet ik niet
regio vrij weet ik niet moet je op www.vcdhelp.com kijken en zoeken bij dvd player hacks, die vorige dvd speler van de aldi die ik heb kon je wel regio vrij maken.
DipStick schreef op 10 December 2002 @ 18:33:
mijn vader wil graag weten of de dvd speler welke nu in het krantje staan van de aldi voor 99.99 ook NTSC formaat af kan spelen.

Weet iemand hier iets misschien van af ?
op de doos stond ntsc/pal compatible, maar weet niet of ze dat nou bedoelen met tv of met ntsc dvd's
MauriX schreef op 10 December 2002 @ 20:47:
Oh ja, even een andere vraag:

Ik zit dus te azen op die dvd speler van Aldi en ik heb daar nog vragen over namelijk

? mpeg 2 dat is gewoon standaard formaat van dvds

check www.vcdhelp.com

Ntsc is het
check dithttp://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=18
dan weet je dan de preciese verschillen tussen Ntsc en Pal
thejoker80 schreef op 10 December 2002 @ 21:11:
[...]

ja en hij sendt DTS signalen uit je moet dus wel externe decoder hebben om DTS aftespelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62572

Morgen hebben ze bij aldi het volgende ding in de aanbieding:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_50/OFF03_T.HTM
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_50/BILD03.JPG

wie zou mij kunnen vertellen of dit een beetje goed spul is? goed werkt?
kwaliteit goed is enz? en/of ik het ook voor andere dingen kan gebruiken dan mp3 enof/video?! kortom.. of het was is?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

thejoker80 schreef op 10 december 2002 @ 21:11:
[...]

Volgens de Aldi site zit er idd 5.1 in.

Zou het vreemd vinden als dat NIET zo was. Op de vorige (MD4310 geloof ik) zit het ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 16-05 13:39
Weet je toevallig ook wanneer er weer PC's in de aanbieding zijn bij ALDI, ik was net te laat met de afgelopen actie van 20 november :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Laatst online: 28-05 18:21

Harrie

NederVlaming

kweenie schreef op 10 december 2002 @ 21:45:
[...]

Weet je toevallig ook wanneer er weer PC's in de aanbieding zijn bij ALDI, ik was net te laat met de afgelopen actie van 20 november :( :+
:D Vanaf morgen bij de LIDL iig.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kweenie schreef op 10 December 2002 @ 21:45:
[...]

die komen om het half jaar bij de aldi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
Anoniem: 49090 schreef op 10 December 2002 @ 21:53:
[...]

die komen om het half jaar bij de aldi.
Niet toevallig nog een lading over, ik hoef er maar 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

De Aldi hier om de hoek had zaterdag iig zo'n PC nog liggen.

Er stond ook iemand al in de V&A, die er een wou verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15682

Anoniem: 55196 schreef op 09 December 2002 @ 20:52:
[...]

Wil je niet mijn naam stelen ja ? ;) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Laatst online: 09-08-2023
philippi14 schreef op 10 December 2002 @ 21:53:
[...]

:D Vanaf morgen bij de LIDL iig.. ;)
Hoe weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-05 23:03

Fisico

by Fabian

omdat dit LIDL PC met DVD brander over een lidl pc gaat die morgen (10/12) te koop is

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
lordsnow schreef op 10 December 2002 @ 23:01:
De Aldi hier om de hoek had zaterdag iig zo'n PC nog liggen.

Er stond ook iemand al in de V&A, die er een wou verkopen.
"t is alleen te ver weg, want anders... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pruiter
  • Laatst online: 28-05 13:25
Anoniem: 12019 schreef op 10 December 2002 @ 15:45:
Bij Lidl een Targa 17inch TFT met Samsung panel voor 499,daar gaat dus nog 50€ af.
25ms reactietijd,up&down?
Kijk ik net in de krant, zie ik een foto komt dat scherm me wel heel bekend voor. Het gaat zo te zien om dit scherm:

http://www.aoc-europe.com/pdf/datasheet_LM720A_eng.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zou je die draadloze transmitters ook goed kunnen gebruiken voor bv mp3 naar de stereo of krijg je dan te veel last van storigen door bv monitor oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TSS_Droopy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05 08:10
Ik heb net bij de Aldi zo'n lifetec draadloos transmissie systeem gekocht maar ik ben er nog niet echt over te spreken. Het beeld is erg slecht...
Hij hoeft bij mij maar door 1 gipsmuurtje heen (+/- 10 m) ik snap er niks van.
Ik ga zo nog maar eens ff testen, anders gaat hij terug.

Misschien iemand nog tips hiervoor?

"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

In de toekomst te verwachten:

ALDI Weihnachtsoffensive

Nachdem man ja bei LIDL schon einiges an Hardware im Angebot hatte bzw. hat legt Direkt-Konkurrenzler ALDI jetzt nach. Alles für den Multimedia-Begeisterten gibt es dort zu erstehen, und zwar ab Montag dem 9. Dezember.

Als erstes Schmankerl wird ein MiniDV-Camcorder angeboten, auf dem Etikett steht zwar Medion, die Fertigung der Geräte nimmt aber Samsung vor. Die Kosten für den Apparat belaufen sich auf 699 Euro, geboten dafür bekommt man einen Bildwandler mit einer Auflösung von 0,8 Megapixel und 22-fachen optischen Zoom. Digitalfotos kann man damit übrigens auch schießen, die dann auf einer beiliegenden Smart-Media-Card mit 8 MB Kapazität Platz finden. Hört sich alles ganz gut an, Manko am Gerät ist allerdings der fehlende DV-Eingang, ohne den bekommt man Videos vom PC nicht mehr zurück in den Camcorder.

Als zweites steht eine Digitalkamera auf dem Programm, das Modell beherrscht optischen Zoom von 7 bis 21 mm Brennweite, ALDI gibt eine Auflösung von 4 Megapixel an, für 299 Euros kann man sich als Besitzer brüsten. Noch zu erwähnen ist natürlich die Speicherkarte, beiliegende verfügt über 32 MB Kapazität. Eine weitere 128 MB Karte soll bei ALDI etwa 80 Euro kosten.

Das nächste ist ein 6-in-1-Kartenleser für die Formate: Compact Flash (Version 1 & 2), Microdrive, SmartMedia, Secure Digital, MultiMedia Card und MemoryStick, für 23 Euro wird dieses USB-Gerät seinen Besitzer wechseln.

Als letztes Hardwareteil gibt es das passende Ausgabegerät, den Fotodrucker, der kommt diesmal aus dem Hause Epson, Modell Stylus Photo 895 EX. Kostenbeitrag hier: 199 Euro, Besonderheit des Tintenspuckers ist, dass er auch ohne angeschlossenen PC Fotos drucken kann, nämlich direkt von CompactFlash-, SecureDigital- oder MultiMemory-Speicherkarte. Es handelt sich hierbei im übrigen um einen DIN-A4-Drucker, maximale Auflösung 5760 dpi.

Es ist zwar keine Hardware und passt so also nicht wirklich zum sonstigen Content dieser Page, aber dennoch werde ich es hier auflisten, da ALDI es als kleine Beigabe auch noch anbieten wird. Und zwar handelt es sich um Video-/Bild-Bearbeitungssoftware aus dem Hause Ulead und nichts geringerem als VideoStudio 5.0 und PhotoImpact 6, jeweils zum Tarif von 14,99 Euro. Beide Programme gehören zwar nicht mehr zu den Allerneuesten aber zu diesem Preis für den Einsteiger dennoch die Investition von knapp 15 Euro wert.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52977

zit er zon zaak dicht bij hilversum hier? ik doe nooit de boodschappen :X

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 52977 op 11-12-2002 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Niemand met de autoradio CD/MP3 speler die afspeelproblemen heeft? Kleine foutjes bij het afspelen van een CDRW bedoel ik dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chux

chux

...

TSS_Droopy schreef op 11 December 2002 @ 11:30:
Ik heb net bij de Aldi zo'n lifetec draadloos transmissie systeem gekocht maar ik ben er nog niet echt over te spreken. Het beeld is erg slecht...

Ik heb hem vanochtend ook gehaald, en ben er best over te spreken. Nadat ik erachter was dat je op de zender het "On" knopje aan moet doen ;), had ik best okay beeld, stoorde een klein beetje, maar na een tijdje kloten met die antenne en dat receiveding ofzo, was het beeld gewoon strak.

Het lukte me alleen niet om zo'n opzet te maken als in de handleiding: zender op dvd, dvd op tv. Ik kon de dvd wel bedienen, maar de tv niet, maar moet ik nog even uitzoeken.

Ik zal strax ook even kijken hoe het geluid is van mp3 vanaf pc naar stereo (al heb ik daar zelf een lange kabel voor lopen door een gootje in de woonkamer :s).

Wel jammer dat er geen s-video aansluiting al in zat, was te verwachten.
Maar er zijn stekkertjes om composite om te zetten in s-video toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56428

er schijnt bij de lidl ook een Lexmark printer te koop te zijn. geloof 69,-

weet iemand welk type dit is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik heb het draadloos transmissie systeem ook sinds vanmiddag. Jeetje, ik wist niet dat ook deze dingen uitverkocht zouden zijn om 12 uur. Gelukkig bij een andere, wat meer 'verstopte' Aldi in een rustige woonwijk met allemaal bejaarden hadden ze nog wel verscholen onder de kassa een aantal.

Ik heb hem net aan de pc gehangen in mijn 'studeerkamer' en de ontvanger aan de tv in mijn woonkamer. (signaal moet dan door 1 muur, over ongeveer 6 meter) Hij deed het meteen prima toen ik een divxje afspeelde. (For the birds, extra van Monsters Inc) Het beeld en de audio waren net zo goed als op mijn comp voor zover ik daarnet snel kon zien en horen. Tevreden tot nu toe dus.
TSS_Droopy schreef op 11 December 2002 @ 11:30:

Tja ...tips....in het boekje staan een aantal dingen die je kan checken indien je problemen hebt. Alle aansluitingen goed erin, antennes zo goed mogelijk op elkaar gericht, allebei op zelfde kanaal ingesteld (neem aan dat als dit niet zo was je uberhaupt geen beeld zou krijgen), geen magnetron aan in de buurt, volgens mij heb ik weleens gehoord dat ook mobiele telefoons of openstaande computers invloed op het signaal kunnen hebben maar dit weet ik niet zeker.

@ Chux
Over dat verloopstekkertje naar s-video....ik weet niet of ze bestaan hoor, maar wil je dat omdat je alleen een s-video aansluiting ergens hebt? Want beter zal je signaal er niet van worden, zwakste schakel blijft de normale video aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TSS_Droopy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05 08:10
Ik ben al een stuk verder als vanochtend...

ik had ze zenders met de verkeerde kant naar elkaar gericht (bolle kant naar bolle kant). 8)7
Nu heb ik de platte kant naar de platte kant gericht en is het i.d.d een stuk beter.

Ik ga straks nog ff verder tobben maar het is nu eigenlijk al voldoende (DVD op VHS kwaliteit).

"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34818

maak gewoon een 10 meter lange svhs kabel. heb ik ook en geen beeldverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01 20:37
Ik heb ook het probleem dat wanneer ik een cdr met mp3's in de medion radio gooi, dat ik af en toe een soort van rare bliep hoor terwijl ze op andere afspeelbronnen toch echt wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Dat krijg je met een goedkope radio. Dure radio's zijn niet voor niets duur. Dus ik denk (persoonlijk) dat je er niet van uit MAG gaan dat er hier sprake is van acceptabele kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk da k morge maar ff dat draadloze transmisie systeem ga halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72738

Anoniem: 32215 schreef op 11 December 2002 @ 18:43:
Ik denk da k morge maar ff dat draadloze transmisie systeem ga halen :)
kheb hem lekker al :)... tis simpel te installen en je krijgt waar voor je geld :+

wel ff die "schotels" goedzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72738

Anoniem: 32215 schreef op 08 december 2002 @ 13:45:
[...]

is mogelijk
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.