Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [Deel II] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 10.151 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:11

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

MauriX schreef op 11 December 2002 @ 18:42:
Dat krijg je met een goedkope radio. Dure radio's zijn niet voor niets duur. Dus ik denk (persoonlijk) dat je er niet van uit MAG gaan dat er hier sprake is van acceptabele kwaliteit.
|:( Dat is natuurlijk een ontzettende bullshit post. Tussen de duurdere radio's zit ook echt wel troep tussen hoor. Juist de goedkopere merken hoeven geen miljoenen uit te geven aan reclame etc wat ook weer door de consument betaald moet worden. Soms zijn de goedkopere apparaten ook alleen maar van een ander merkje of frontje voorzien!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chux
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09-2024

chux

...

Swoosh schreef op 11 December 2002 @ 17:23:
[...]

@ Chux
Over dat verloopstekkertje naar s-video....ik weet niet of ze bestaan hoor, maar wil je dat omdat je alleen een s-video aansluiting ergens hebt? Want beter zal je signaal er niet van worden, zwakste schakel blijft de normale video aansluiting.
Heb in videokaart alleen s-video...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Iemand die de dvd speler heeft gekocht en al heeft uitgevonden hoe die regiovrij kan worden gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb die wireless transmitter gehaald, maar ik breng hem morgen weer terug. Op zich is het een zeer goed verzorgd product met duidelijke nederlandstalige handleiding en garantieformulier, maar de beeld & geluidkwaliteit is niet goed genoeg (voor mij dan) Zelfs als ze 5 meter uit elkaar staan zonder iets ertussen.

Er zit een snoertje met 3 IR sensoren bij, en de ontvanger heeft ook een RF modulator aan boord. Ook worden er genoeg snoertjes en verloopstekkers bijgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 13:08

silitek

Tubes Only

Ik heb ze van MARMITEK.....das wel goed spul
Tele schreef op 11 december 2002 @ 20:57:
Heb die wireless transmitter gehaald, maar ik breng hem morgen weer terug. Op zich is het een zeer goed verzorgd product met duidelijke nederlandstalige handleiding en garantieformulier, maar de beeld & geluidkwaliteit is niet goed genoeg (voor mij dan) Zelfs als ze 5 meter uit elkaar staan zonder iets ertussen.

Er zit een snoertje met 3 IR sensoren bij, en de ontvanger heeft ook een RF modulator aan boord. Ook worden er genoeg snoertjes en verloopstekkers bijgeleverd.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Tele schreef op 11 december 2002 @ 20:57:

Oh jammer voor je......bij mij doet hij het echt prima. Maar het zal zoals in de handleiding meerdere malen staat wel 'aan de omstandigheden liggen'. 5 Meter en niks ertussen moet echt gewoon goed werken....weet je zeker dat mevrouw de buurvrouw niet net popcorn aan het maken was in haar magnetron? Of dat je ook de bolle kanten van de schoteltjes naar elkaar gericht had?
Ik neem aan dat je met beeld en geluid 'niet goed genoeg' niet er vanuit was gegaan dat je dvd-videokwaliteit krijgt en cd-audiokwaliteit? Want door de lucht gaat dat natuurlijk niet, zie ook draadloze headphones die altijd wat minder zijn......maar ik vind het handig en de kwaliteit (voor divx in de woonkamer en/of dvd in de slaapkamer) goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36357

ik heb even een vraagje
hoe sluit ik dit ding nou precies op mijn computer aan?
kheb tv-out, op mijn gforce 2 mx en ook een creative dxr 3 kaart dus het moet wel lukken opzich, maar ik vat niet welke stekkertjes ik nou in mijn computer moet doen?
sry beetje n00b :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho2
  • Niet online
ik heb dat ding dus ook gehaalt. Had vanavond lasagna in de magnetron gedaan en toen heb ik voor de gein eens gekeken wat voor een invloed dat heeft.
Een ding weet ik , voor mij geen divx op mijn tv kijken onder het genot van magnetronpopcorn. Ik heb alle 4 de kanalen op die av-zender/ontvanger geprobeert en het maakt niet uit. Die magnetron die verstoort het beelt enorm. Terwijl hij er toch een redelijk eind vanaf staat (in de keuken, dus ook nog een muur ertussen) , en de zender/ontvanger slechts 3 meter van elkaar zonder obstakels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Anoniem: 56428 schreef op 11 december 2002 @ 15:13:
er schijnt bij de lidl ook een Lexmark printer te koop te zijn. geloof 69,-

weet iemand welk type dit is??
lexmark z34 voor 59 euro
zullen nu wel op zijn, tenzij iemand er eentje heeft teruggebracht, dan gaan ze (indien compleet en goed) de winkel weer in...
mp3 speler was trouwens die zillion die op www.mp3man.nl staat voor 129 euro

volgende week een laptop (bij de lidl dus), heb alleen geen verdere info nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand me plzzzz helpen door te zeggen hoe ik het aan moest sluit op mijn computer, mijn divxjes wachten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho2
  • Niet online
tv-out kabeltje naar de gele connector op de zender, audiokabeltjes erin. Magnetron uitzetten en gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Anoniem: 36357 schreef op 11 december 2002 @ 22:00:
ik heb even een vraagje
hoe sluit ik dit ding nou precies op mijn computer aan?
kheb tv-out, op mijn gforce 2 mx en ook een creative dxr 3 kaart dus het moet wel lukken opzich, maar ik vat niet welke stekkertjes ik nou in mijn computer moet doen?
sry beetje n00b :)
Ja hoor ik kan je wel helpen. Pak een zo'n draad, degene met rood, wit, geel stekkertjes. Duw de rooie en witte m.b.v. dat converteerstukje (twee stekkertjes naar een stekkertje) in de speaker out van je geluidskaart. Duw de gele in de tv out van de videokaart. Duw de andere stekkers van dat draadje in je Zender. Voor wat betreft ontvanger, duw de ene kant van de draad in de Ontvanger en de andere kant m.b.v. het scart-verloopstukje in je tv. Klaar is Kees. (Na natuurlijk adapters in stopcontact gedaan te hebben en zender en ontvanger aangedaan te hebben en ze beiden op zelfde kanaal staan)
Voor de duidelijkheid, dat ene stukje scart met kabeltjes die geen puntjes hebben hoef als je hem op je computer aansluit niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwas er inmiddels zelf ook al achter :) maar nu heb ik alles aangesloten, aangezet en op hetzelfde kanaal gezet, moet ik nu verder nog iets doen?
scart trouwens op videorecorder aangesloten.
ik heb net namelijk een divx gestart maar ik zie niks veranderen op de tv :) ook niet op videokanaal enz,wat is er mis?
of moet ik nog iets als tvtool gebruiken?
ow ja hij gaat door 2 muren heen, ongeveer 7 meter, maar het lijkt me stug dat je dan totaal geen signaal krijgt???

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 36357 op 11-12-2002 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Anoniem: 36357 schreef op 11 december 2002 @ 22:47:
kwas er inmiddels zelf ook al achter :) maar nu heb ik alles aangesloten, aangezet en op hetzelfde kanaal gezet, moet ik nu verder nog iets doen?
scart trouwens op videorecorder aangesloten.
ik heb net namelijk een divx gestart maar ik zie niks veranderen op de tv :) ook niet op videokanaal enz,wat is er mis?
of moet ik nog iets als tvtool gebruiken?
Ja, LOL. Je moet inderdaad wel TVtool aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
komende week printertje Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_51/BILD02.JPG
219 euro, niet slecht al zeg ik het zelf
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_51/OFF02.HTM

Digital Media Junkie

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-06 16:17
markoh schreef op 11 December 2002 @ 18:25:
Ik heb ook het probleem dat wanneer ik een cdr met mp3's in de medion radio gooi, dat ik af en toe een soort van rare bliep hoor terwijl ze op andere afspeelbronnen toch echt wel goed zijn.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik moet nog even bepalen of ik het acceptabel vind of dat ik me geld terugwil...
Hij heeft natuurlijk ook al die ontzettende ruis, maar dat is nog niet zo´n probleem, wel als ie ook nog zo raar gaat doen bij het afspelen van mp3, want dat is de ENIGE reden dat ik dat ding gekocht heb.

Anoniem: 19680

Anoniem: 56428 schreef op 11 december 2002 @ 15:13:
er schijnt bij de lidl ook een Lexmark printer te koop te zijn. geloof 69,-

weet iemand welk type dit is??
je wilt niet weten wat de cartridges voor een lexmark kosten...

Anoniem: 6360

Tycho2 schreef op 11 December 2002 @ 22:07:
ik heb dat ding dus ook gehaalt. Had vanavond lasagna in de magnetron gedaan en toen heb ik voor de gein eens gekeken wat voor een invloed dat heeft.
Een ding weet ik , voor mij geen divx op mijn tv kijken onder het genot van magnetronpopcorn. Ik heb alle 4 de kanalen op die av-zender/ontvanger geprobeert en het maakt niet uit. Die magnetron die verstoort het beelt enorm. Terwijl hij er toch een redelijk eind vanaf staat (in de keuken, dus ook nog een muur ertussen) , en de zender/ontvanger slechts 3 meter van elkaar zonder obstakels.
Same here, maare het apparaatje werkt hardstikke mooi, vooral die ir extensie is mega handig

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Tycho2 schreef op 11 December 2002 @ 22:07:
lol

je bent toch niet een hele film popcorn aan het bakken :D

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
Gister een Lexmark Z34 (USB) gehaald bij de LIDL voor 58 euro, omdat die ouwe (en brakke) HP DeskJet 670C een paar dagen ervoor was overleden. Zit ook meteen inktcartridges bij, een compleet pakket.
En de prestaties vallen zeker niet tegen voor die prijs, een mooi huis-tuin-en-keuken printertje :)

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Heeft iemand hier ervaring mee?

Op de medion DVD speler van Aldi(woensdag gekocht) verschijnen (bij het kijken naar film oid) rare vlekken in de kleurvlakken. Vooral donkere omgevingen geven dit verschijnsel. De kleuren vloeien niet mooi in elkaar over lijkt het wel. Je ziet als het ware kringen van kleuren.

Is dit normaal bij DVD of ligt het aan de speler of TV? Mijn PS2 doet het trouwens ook.

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Anoniem: 19680 schreef op 12 december 2002 @ 01:57:
[...]
je wilt niet weten wat de cartridges voor een lexmark kosten...
Hetzelfde geldt voor elk merk inkjet printer. Allemaal bereduur.

• TSS_Droopy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 18:55
Swoosh schreef op 11 December 2002 @ 21:55:
[...]

Oh jammer voor je......bij mij doet hij het echt prima. Maar het zal zoals in de handleiding meerdere malen staat wel 'aan de omstandigheden liggen'. 5 Meter en niks ertussen moet echt gewoon goed werken....weet je zeker dat mevrouw de buurvrouw niet net popcorn aan het maken was in haar magnetron? Of dat je ook de bolle kanten van de schoteltjes naar elkaar gericht had?
Ik neem aan dat je met beeld en geluid 'niet goed genoeg' niet er vanuit was gegaan dat je dvd-videokwaliteit krijgt en cd-audiokwaliteit? Want door de lucht gaat dat natuurlijk niet, zie ook draadloze headphones die altijd wat minder zijn......maar ik vind het handig en de kwaliteit (voor divx in de woonkamer en/of dvd in de slaapkamer) goed genoeg.
Ja, dat vind ik ook.

Als je alles goed op elkaar richt is het echt wel goed beeld.

Het is wel iets minder als DVD kwaliteit natuurlijk maar het is zeer goed te doen hoor.

Wat ik wel gemerkt heb is dat het best nauw luisterd, ff wat tijd aan het instellen besteden scheelt een hoop in kwaliteit.

"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
stefijn schreef op 08 december 2002 @ 16:11:
Ik had een topic geopend omdat ik bij zoeken op Aldi / ALDI etc niet 1 topic kreeg.... :| (in kader van use the search, nu nog steeds niet btw.). topic is gesloten en ik kreeg een verwijzign naar hier.

Anyway, dit stond in mijn topic:

[...]

De CDRW is op 4x gebrand, dus veel langzamer gaat het niet. Daarbij moet de radio CDRW aankunnen volgens de handleiding.

Fairy. ik en een collega van mij hebben overigens precies dezelfde ruis, dus het ligt aan de radio.

Heb jij ook dit afspeelprobleem bij CDRW? Ik vind die ruis nog wel acceptabel, maar dat probleem wat ik beschrijf eigenlijk niet.
Ik heb dus hetzelfde probleem!
Aan jouw icoon te zien heb je een renault 5,...

utzelfde hier,...ik heb ook een Renault 5 8)
En heb hetzelfde probleem met dat ding,..ook van die overslaande geluiden ertussen :(
Jij hebt de hoek dus al anders geprobeerd en daar lag het niet aan,...
Hoef ik dus niet meer te proberen dus.

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01 20:37
Ik heb gisteren gebeld naar medion helpdesk over de mp3 radio, ze zeiden dat het aan het medium lag waarop gebrand was en de snelheid.. en hij zei ook": "tja, en het blijven natuurlijk mp3's he..." Ja duh maar die mp3's doen het via andere afspeelbronnen wel goed.

Trouwens ik heb ook last van die ruis en ik heb een renault megane coupe (nee nu geen reacties van: dan moet je maar geen renault kopen ;) aub. )

• Bor

Bor

markoh schreef op 12 December 2002 @ 13:12:
Trouwens ik heb ook last van die ruis en ik heb een renault megane coupe (nee nu geen reacties van: dan moet je maar geen renault kopen ;) aub. )
Zie ook de andere posts op GOT over de MP3 speler, je zegt het eigenlijk zelf al, maar ik hou mijn mond gewoon dicht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok ik heb nog even een vraagje over die draadloze transmissie set van lifetec,
ik heb op mijn g-force de volgende aansluiting:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wackydanos/hpbimg/tv-out1.jpg

hoe moet ik nou dat rode stekkertje hierop aansluiten, doormiddel van een verloop stekkertje neem ik aan, maar waar koop ik die? en hoe heet die?

alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 36357 op 15-12-2002 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
S-vid(eo) naar gele cinch (tulp)

En over die autoradio: hier is een topic over Autoradio(CD/Mp3) hikt willekeurig bij afspelen (medion)

En de ruis heeft niets met je auto te maken, zit gewoon in de radio

[ Voor 74% gewijzigd door Stefke op 15-12-2002 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]stefijn schreef op 15 December 2002 @ 01:18:

Topic]
ik heb als je goed kijkt geen s-video uitgang op me kaart maar een andere :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 36357 schreef op 15 December 2002 @ 00:50:
Ok ik heb nog even een vraagje over die draadloze transmissie set van lifetec,
ik heb op mijn g-force de volgende aansluiting:

[afbeelding]

hoe moet ik nou dat rode stekkertje hierop aansluiten, doormiddel van een verloop stekkertje neem ik aan, maar waar koop ik die? en hoe heet die?

alvast bedankt!
Die kan je vaak via je computer leverancier kopen, welk merk is het?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-06 19:44
Bij het kruidvat; vanaf dinsdag

Afbeeldingslocatie: http://194.178.178.41/files/magazine/magazine_42_pagina_1_groot.jpg

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Yes, scooby doo dvd bij de kruidvat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
[quote]Anoniem: 36357 schreef op 15 December 2002 @ 01:26:
stefijn schreef op 15 December 2002 @ 01:18:

Topic]
ik heb als je goed kijkt geen s-video uitgang op me kaart maar een andere :(
O, dan moet ik wel heel erg goed kijken, want volgens mij is dat dezelfde uitgang als op mijn videokaart, en dat is s-vid

Oveirgens zie ik nu niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prammen
  • Laatst online: 24-02-2023

prammen

Mike Judge for president

Mensen,

Vanaf woensdag is er een breedbeeld tv in de aanbieding bij Aldi.

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_51/OFF01.HTM

Gaat het hier om een bestaand type met een andere merknaam erop?

Iemand die hem herkent?

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_51/BILD01.JPG

Groeten,

Prammen

[ Voor 17% gewijzigd door prammen op 15-12-2002 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Laatst online: 20-06 09:02

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

GoldieLox schreef op 15 December 2002 @ 14:56:
Bij het kruidvat; vanaf dinsdag

[Groot plaatje]
Welk merk is dat? Oftwel, waar kan ik meer info vinden over dit produkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48051

Ray-zor schreef op 16 December 2002 @ 00:23:
[...]

Welk merk is dat? Oftwel, waar kan ik meer info vinden over dit produkt?
Het is een kruidvat-home cinema systeem :P

Wat wil je er nog meer over weten. Alles wat ie heeft staat er. Als je er interesse in hebt moet je er naar gaan luisteren alhoewel je best kan raden wat voor geluid het apparaat zal produceren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Laatst online: 20-06 09:02

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Anoniem: 48051 schreef op 16 December 2002 @ 12:26:
[...]

Het is een kruidvat-home cinema systeem :P

Wat wil je er nog meer over weten. Alles wat ie heeft staat er. Als je er interesse in hebt moet je er naar gaan luisteren alhoewel je best kan raden wat voor geluid het apparaat zal produceren. :)
Hehehe, wie had dat gedacht....een *ECHTE* Kruidvat-home cinema systeem. _/-\o_

Ik wilde eigenlijk het merk/type weten zodat ik kon gaan zoeken naar dingen als gebruikerservaringen, regio-hacks, etc. Maar ik heb vandaag die Mustuk V600 RZ bij de Conrad besteld (269 euro). Heb daar goede dingen over gehoord. Besef natuurlijk wel dat het geen turbo systeem zal zijn, maar ik heb dan ook niet zo'n hoge eisen. En niet zo'n groot budget ervoor over. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32215

Ik was net bij de Aldi in Utrecht (wat een :r winkel zeg) en daar hadden ze die draadloze zender/ontvanger niet :(. Was die aanbieding alleen vorige week ofzo ?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 32215 op 16-12-2002 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

aanbiedingen gaan altijd op een woensdag in (de folder ligt er een week eerder) en de echt goede aanbiedingen zijn dan ook meestal op woensdag al uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:25

Airpower

Feel the Power!

En voordat een aanbieding terug komt kan meestal wel een half jaartje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:25

Airpower

Feel the Power!

prammen schreef op 15 December 2002 @ 19:41:
Mensen,

Iemand die hem herkent?

[afbeelding]

Groeten,

Prammen
Een tip voor je als je die tv wilt kopen:
Ga niet alleen om die tv en neem een beetje een ruimte auto mee, die doos waar die tv inzit is nl even groot als een palet. (2 stuks op een palet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Laatst online: 23-05-2023
Ok, mensen, vraagje.... bij de LIDL hebben ze 3weg boxen in toren-vorm, basreflex, 8 ohm.
Kosten zijn 119,- voor een setje.
Aangezien je ze niet kan luisteren.....: kan dit wat zijn? heeft iemand ze gekocht? hoe klinken ze?

Mijn referentie: ze moeten beter zijn dan mijn huidige philips HiFi boxen uit 1972.
Mijn huidige boxen klinken best wel mooi (lekker strakke bas en een mooie metaal-droog hoge tonen), maar de rechterbox heeft een probleem met de hoge tonen, een beetje afgedempt. (vermoedelijk stukke tweater ofzo...)

Thx alot ;)

P.S. of kan ik ze gewoon kopen en ze terugbrengen als ik het niets vind?? hoe werkt dat bij Lidl?

[ Voor 11% gewijzigd door mr_a op 16-12-2002 16:29 ]

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

mr_a schreef op 16 December 2002 @ 16:28:

P.S. of kan ik ze gewoon kopen en ze terugbrengen als ik het niets vind?? hoe werkt dat bij Lidl?
gewoon bonnetje bewaren en niet te enthousiast de verpakking openen :-)
weet alleen niet hoelang je hebt, maar iig minimaal een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
MauriX schreef op 12 december 2002 @ 09:31:
Heeft iemand hier ervaring mee?

Op de medion DVD speler van Aldi(woensdag gekocht) verschijnen (bij het kijken naar film oid) rare vlekken in de kleurvlakken. Vooral donkere omgevingen geven dit verschijnsel. De kleuren vloeien niet mooi in elkaar over lijkt het wel. Je ziet als het ware kringen van kleuren.

Is dit normaal bij DVD of ligt het aan de speler of TV? Mijn PS2 doet het trouwens ook.
*kick(je)*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Volgens mij licht dat aan je TV. Klinkt ee beetje als zo'n probleem dat rode letters op een budget 100 Hz TV gewoon onleesbaar zijn en op een goede kwaliteit 50 Hz normaal scherp en strak afgebeeld worden......

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
schaduw schreef op 16 December 2002 @ 17:05:
[...]

gewoon bonnetje bewaren en niet te enthousiast de verpakking openen :-)
weet alleen niet hoelang je hebt, maar iig minimaal een week.
Krijg ik ook het geld terug als ze me niet bevallen? Of moet ik dan voor 119 euro aan LIDL boodschappen doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Laatst online: 14-06 11:28
mr_a schreef op 16 December 2002 @ 19:16:
[...]

Krijg ik ook het geld terug als ze me niet bevallen? Of moet ik dan voor 119 euro aan LIDL boodschappen doen? :P
geld terug (heb een monitor van 350 euro terug gebracht met suc6 )
termijn is 14 dagen dacht ik (bijna helemaal zeker)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
prammen schreef op 15 December 2002 @ 19:41:
Mensen,

Iemand die hem herkent?

[afbeelding]

Groeten,

Prammen
Voor dat geld koop je een Sony ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 22:00
Ik heb mijn horloge van de LIDL, en ik moet zeggen, voor 25 euro is dat totaal geen verkeerd ding.
Ziet er mooi uit (zwart) en werkt prima :)
Zelfs een goeie stopwatch erop, die op de 1/10 seconde nauwkeurig is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Is er iets van een klantenlijn van de Aldi voor deze producten? Kan m nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01 20:37
ja gewoon op de site van http://www.lifetec.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
aha :)

Maar het is te laat, ik heb mijn Mp3 autoradio zojuist weer ingeleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15795

Dit is een Hp Printer bij de Aldi. Type nr HP 7345 ... het rare is dit type nr wordt niet eens herkend bij HP laat staan bij een aantal winkels waar ik heb gekeken en ook niet hier op de pricewatch. Weet iemand welk nummer dit eigenlijk moet zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41658

Opgelet: Deze artikelen verkopen wij tijdelijk
Zet- en drukfouten voorbehouden
Zal wel een drukfout zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Laatst online: 01:10

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Anoniem: 15795 schreef op 17 December 2002 @ 21:50:

Dit is een Hp Printer bij de Aldi. Type nr HP 7345 ... het rare is dit type nr wordt niet eens herkend bij HP laat staan bij een aantal winkels waar ik heb gekeken en ook niet hier op de pricewatch. Weet iemand welk nummer dit eigenlijk moet zijn ?
Dit lijkt exact op een 7350, specs van 7350:

afdrukkwaliteit tot 4800 dpi geoptimaliseerd

afdruksnelheid 11 ppm

papierinvoer invoerlade voor 100 vel, lade voor 20 vel 10 x 15 cm fotopapier, uitvoerlade voor 50 vel

soorten media fotomedia, gewoon papier, inkjet papier, enveloppen, transparanten, etiketten, kaarten, bannerpapier

gewicht 8,1 kg

speciale kenmerken printen vanaf CompactFlash, SmartMedia, Sony Memory Stick, Secure Digital en MultiMedia geheugenkaarten
het fotoformaat (7 opties) en de kleur (zw/w, sepia of antiek) kiezen via het bedieningspaneel en het LCD-display
realistische fotokwaliteit: zes inktkleuren en HP Photoret IV precision technology
HP 'direct printing' camera aansluiten op de handige USB-poort aan de voorzijde (alleen compatibele HP camera's)
snel haarscherpe zwarte tekst printen met de HP nr. 56 zwarte inktcartridge (niet inbegrepen)
tot 4800 x 1200 dpi geoptimaliseerde resolutie
10 ppm in zwart-wit (17 ppm met optionele zwarte inktcartridge) en 11 ppm in zes kleuren
speciale papierlade voor 10 x 15 cm foto's zonder witrand op HP Premium Plus glanzend fotopapier, 10 x 15 cm
prints die generaties lang mooi blijven dankzij HP's speciaal ontwikkelde inkt en papier
automatische papierherkenning detecteert de kenmerken van de media en past de printerinstellingen aan

meegeleverd in de doos hp photosmart 7350 inkjet foto-direct inkjet printer, voedingsmodule, netsnoer, hp nr. 57 drie-kleuren inktcartridge, hp nr. 58 fotocartridge, gebruiksaanwijzing, installatieposter, cd met Windows® en Macintosh® drivers, hp photo en imaging software en hp memories disc creator (alleen Windows®)

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12051

Aan de afbeelding te zien is het de 7350, Grote ketens hebben soms een afwijkend productnummer

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 12051 op 18-12-2002 09:24 . Reden: net te laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Ik kreeg net een telefoontje van mijn moeder :) Die wilde weten of de Laptop die momenteel bij de Lidl te koop is iets is. Lijkt mij van wel, maa rik wilde toch even jullie (professionele) mening weten.

Laptop:
15,1” TFT XGA
Samsung Electronics combi 8 dvd, cd: 24x10x24 (nero)
AMD Athlon XP 2000+
Siemens 512 MB DDR-SDRAM
HD: Toshiba 40 gb (4200 rpm)
Mobility Radeon 9000 64 MB DDR
AC-3D sound
Modem 56k v90
Via KT333-Chipset
+ tas (pinnacle systems)

€ 1699,-

Dat was ongeveer wat ik er van op kon maken :) Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaterGast.nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-02-2024

LaterGast.nl

Doe je dat.

Voor iedere tweaker onmisbaar -- Multimeter Deze is redelijk cheapass maar voor de gemiddelde tweaker voor 3.69 euro natuurlijk een meenemer volgende week in de aanbieding! http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_52/OFF11.HTM.
Kan de rest van het geld in t vuurwerk ;)

Taking PORN off the internet is trying to get pee out of a swimming pool!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Misschien een aanbieding van iets ander orde:

Afbeeldingslocatie: http://www.hifi-edition.de/de/sendbinary.asp?path=../foto/Komplett2.JPG&wi=440&he=300
5 kanaalsversterker (zonder decoder!!) bij http://www.hifi-edition.de/ voor 499 euro (van 1499 euro).

Aan te sluiten op DVD met ingebouwde decoder (of PC wellicht?)
Ken het merk niet, maar oogt wel leuk.
zie ook http://www.ceratechifi.com/

PS he Lampje mag deze wel :)

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
  • Laatst online: 26-01-2024
Mooi ogend en handig design. Wil ik wel op m'n kamer hebben, dan wordt het hopelijk weer wat warmer :)

Pwnd

Anoniem: 53546

ff een ander vraagje, weet iemand het telefoon nummer van het lidl filiaal in Bussum?? Ik woon namelijk zelf in Hilversum en ik heb geen zin om steeds voor een foldertje naar Bussum te rijden

• Bor

Bor

daar staat het dus niet in, ik heb al een paar keer met het hoofdkantoor in Huizen gebelt.
Maar die takketeef achter de balie wil geen telefoon nummers van de verschillende filialen geven(arg!!)
en aangezien ze ook nog geen nederlandse site hebben, moet ik dus vanuit Hilversum naar Bussum rijden om een folder op te halen.

• Bor

Bor

weet je het adres? misschien werkt dan www.ikhebje.nl

ok tnx, het adress hoeft niet al te lastig te achterhalen te zijn, TNX voor de tip

Adres is Laarderweg 283 in Bussum, maar die staat er GVD niet bij!! ARG!!!
ik bel de buren wel >:) hopelijk hebben die het nummer..........hmmm de buren weten het ook niet. balen.
Weet hier iemand wat die laptop kost?? Niet dat ie nog niet is uitverkocht, maar toch.

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 53546 op 19-12-2002 12:24 ]

Anoniem: 57577

Volgens mij stond er in een eerdere topic dat de diverse aldi en lidl filialen géén telefoon hebben. Dit ivm kostenoverwegingen. Vandaar staan ze ook nergens in de telefoongids.

Anoniem: 57577

/Dubbel/

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 57577 op 19-12-2002 12:38 ]

• Tadream
  • Laatst online: 19-06 14:53
Ik begrijp niet waarom er vragen zijn als:
Dit luidsprekerpaar kost 150 euro, is het wat?

Wat denk je nou zelf?
Er zal beslist geluid uitkomen en voor de niet kritische
luisteraar die een beetje muziek op de achtergrond wil
hebben zal het prima zijn maar verwacht aub geen wonderen.
De interlink van m'n DVD speler naar m'n versterker kost
alleen al 150 euro. :-)

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Anoniem: 53546 schreef op 19 december 2002 @ 10:47:
ff een ander vraagje, weet iemand het telefoon nummer van het lidl filiaal in Bussum?? Ik woon namelijk zelf in Hilversum en ik heb geen zin om steeds voor een foldertje naar Bussum te rijden
Waarschijnlijk hebben ze wel een telefoon, maar willen ze daar niet op gebeld worden. Daarom zul je dat nummer dus niet vinden (=geheim). Is bij de Aldi ook zo trouwens.

Foldertje is toch ook online beschikbaar neem ik aan? :)

[ Voor 12% gewijzigd door Swop1200 op 19-12-2002 12:43 ]

• Sparhawk
  • Laatst online: 11:28

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Tadream schreef op 19 December 2002 @ 12:40:

Wat denk je nou zelf?
Sjonge...echt weer fantastisch nagedacht.
Misschien is het bij je opgekomen dat sommige mensen niet meer dan 150 euro (over) hebben voor bijvoorbeeld luidsprekers. Dan kun je toch met dat budget gaan zoeken. Tuurlijk, als je 5000 euro overhebt voor luidsprekers kan je allicht betere kopen dan voor 150 euro, maar voor 150 euro kun je ook wel wat vinden.

eik zou ik hier nog een lompe flame willen plaatsen over de relatie geld en verstand, maar goed, ik zal het maar laten

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Bor

Bor

Wat denk je nou zelf?
Beetje lompe post dit. Dat jouw interlink 150 euro kost zegt toch niets over het apparaat wat hier besproken is? Het zegt meer iets over jou imho. 8)7

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 13:49
Wanneer ik op mijn medion dvd speler van de aanbieding van vorige week op de zoom knop druk dan blijft er in het beeldscherm heeel irritant de zoomfactor staan ofwel een 2 of een 4. Iemand enig idee wat hier aan gedaan moet worden?

[ Voor 13% gewijzigd door Stampre op 19-12-2002 16:29 ]

http://specs.tweak.to/6635

• Bor

Bor

Waarschijnlijk niets. Er zitten zowiezo heel irritante dingen in de besturing van dat ding. Lijkt me niet mogelijk de firmware oid te flashen?
Stampre schreef op 19 December 2002 @ 16:29:
Wanneer ik op mijn medion dvd speler van de aanbieding van vorige week op de zoom knop druk dan blijft er in het beeldscherm heeel irritant de zoomfactor staan ofwel een 2 of een 4. Iemand enig idee wat hier aan gedaan moet worden?

• mr_a
Tadream schreef op 19 december 2002 @ 12:40:
Oh?
Die van mijn CD speler naar mijn versterker koste mij € 7,50.
En jij denkt dat je nu ook 20x beter geluid hebt?

Gelukkig ben je tenminste niet gehinderd door enige technische kennis.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-06 19:24

Wat denk je nou zelf?
Geld zegt niet alles over kwaliteit. Misschien wil die persoon gewoon weten het product een goede prijs kwaliteit verhouding heeft. hij vraagt niet in absolute termen of het een goeie box is, maar in relatieve. Misschiekan/wil niet iederen scheppen geld betalen voor enkele procenten beter geluid.

En dan kinderachtig gaan pronken met een interlinkje van 150 euro is al helemaal niet gewenst. jemig man, ik heb toevallig ook een interlink van 250 gulden tussen cdspeler en versterker. Daar loop ik toch ook niet mee te koop? Doe een beetje normaal graag.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Bor

Bor

Ok, het is nu wel duidelijk denk ik. Zullen we het ontopic houden nu?

• mr_a
Ik was dus degene die in eerste instantie gevraagd had hoe die Lidl boxenset klinkt, en guess what, ik heb hem gewoon maar gekocht! *D *D ;)

Immers, niet goed genoeg => gewoon terugbrengen. Dat heb ik ook even aan de Lidl manager gevraagd en hij vond het goed, als ik de boxen maar weer netjes verpakte inderdaad. :)

Afijn in de Lidl was ik nog zeer wantrouwend over de kwaliteit immers op de poster en op de doos staat dat het om 'professionele' luidsprekers gaat en meestal als je dat soort termen ziet op goedkoop geprijste apparatuur dan is dat geen goed teken....

Maar toen ik de doos probeerde op te pakken werd ik al wat meer gerustgesteld want het setje weegt wel meer dan 30 kilo! Dus geen plastieken zooi ;)

Thuisgekomen heb ik ze uitgepakt en ze op de B stand van mijn versterker aangesloten, met goede kwaliteit huishoudsnoer van de Gamma. Contacten achterzijde zijn van messing zo te zien, niet verguld ofzo. De boxen hebben ook 'slechts' 1 set aansluitpunten, bi-wiren is dus gelukkig niet mogelijk.

Meegeleverd zijn per box 4 puntjes van messing om hem op te kunnen zetten. De puntjes zijn in hoogte regelbaar.

Test Hardware:

Versterker:
Sony STR-DE205 receiver
- S/N ratio 82 dB (CD input)
- Pre-amp section: low-noise NF type equalizer
- Power-amp section: pure-complimentary SEPP
Mijn keuze van versterker maakt mij natuurlijk geheel ongeloofwaardig in de ogen van de HiFi minnende mensen maar goed....

CD-player:
Sony CDP-XB720
- S/N ratio >102 dB
- Dynamisch bereik >98 dB
- Kanaalscheiding >100 dB
- etc.
(Die is kwalitatief ruim voldoende)

Interconnects: standaard. 2 meter. merk = taiwan xyz ;).

Speaker kabel: koper, twee-aderig, merk Gamma, doorsnede 4 mm2.

Boxen:
KH 502
Van het Kompernass Handelsgesellschaft mbH Duitsland.
importeur NL: 'International Trade Service' Winschoten.
- Gevoeligheid: 87 dB +/- 3 dB
- 50-100 Watt
- impedantie 8 ohm
- frequentie 40-20.000 Hz

(referentieboxen: Philips 22RH496, oudjes, maar wel prima)

Geteste albums:

Gitaar:
Metallica - Black Album
Dit was de eerste die ik opzette. In vergelijking met mijn referentie was het geluid wat minder rauw, wat minder woest, maar dat vind ik dus zeer mooi. Voor de fans van sepultura etcetera zijn deze boxen veel te 'lief', maar mijn indruk is positief.

Het geluid bij Metallica is niet indrukwekkend door de hoeveelheid kabaal die de boxen produceren, maar daar moet Metallica het eigenlijk ook niet van hebben. Het geluid is heel dynamisch, iedere stem, alle frequenties komen tot hun recht. De trilling in de gitaren, het bespelen, het zingen, waar je je ook op wil richten bij het luisteren, dat kan met deze boxen. Dit komt omdat de frequentiegebieden zo goed gedefinieerd zijn, de zuiverheid van de boxen is best goed.

Een minpuntje van de boxen is alleen van toepassing bij muziek waar je van nature zoiets hebt, "doe er wat laag bij en wat hoog bij". In mijn geval is dat House, Trance, etc. Mijn referentieboxen hadden een nogal luide tweater en daar was ik aan gewend. Deze boxen zijn gebalanceerder, sterk in het hele traject, maar ik moet dus wennen aan af en toe wat gemis van hoog.
Helaas heeft mijn versterker niet een goeie equalizer voor meerdere frequentiebanden.

Wel bleek een sterke richtingsafhankelijkheid van de hoge tonen: als ik sta dan vallen die op sommige plaatsen wat weg. Als ik ga zitten zit mij oor op de hoogte van de middentonenspeaker. (Daar wordt trouwens ook naar verwezen in het boekje).

Elektronische muziek, lage tonen:
St Germain - Boulevard

St Germain was best goed kan ik wel zeggen. De boxen missen in het laag de echte zware roffel (die haast onhoorbaar is zo laag...) van veel grotere boxen (uit het 5000 euro prijsgebied), maar ze beginnen in het boekje pas bij 40 Hz.

In het gebied van de (schatting) 50-70 Hz waar St Germain veel gebruik van maakt zijn deze boxen heel krachtig.... en het zijn mooie tonen! Klank is droog-afgerond, absoluut niet bonkerig, maar het had nog wat strakker mogen zijn.
Dit bewijst dat de basreflex, waar de boxen hun kracht van moeten hebben goed is ontwikkeld. Anders dan sceptische vermoeden zijn er geen rammeltjes of kraakjes te bespeuren...

Madonna - Music
Bij Madonna blijkt dat deze boxen in het hele opgegeven frequentiebereik, fraai zijn. Madonna heeft in dit album naast haar fraaie altstem een heleboel loopjes en zwiepgeluidjes in zitten, die heel grappig nu eens niet en dan weer wel met je stereo spelen. ;)

Zang
Cristina Branco - canta Slauerhoff
Heel mooie mezzo-sopraan vrouwenstem, je hoort de rimpels van haar emotie, van haar mensenleed, met af en toe een zeer scherpe uithaal. De reproductie van al dit geluid is heel duidelijke, prettig, mooi gebalanceerd, netjes. Mooi ronde klank, zeker niet schel. Heel prettig om naar te luisteren.

Silje Nergaard - At first light
Dit is een mellow sound die op veel setjes aangenaam klinkt, deze blues songs worden ook op deze boxen prettig weergegeven, behouden hun scherpe kantjes.

Anne S. von Otter, J.E. Gardiner - Mahler, Zemlinsky: Lieder
Liederen in het Duits gezongen door deze beroemde alt.
Een rijk een dynamisch geluid klinkt ook heel prettig. Door het gebalanceerde karakter is het Duits goed te verstaan tijdens zowel rustige stukken als wanneer ze haar hele borstkas laat spreken...

Cello
Yo-Yo Ma - Soul of the Tango
De cello-sound klinkt echt goed. De rasp achtige tonen die Yo-Yo Ma eruit tovert klinken droog, zo als het hoort IMO. Alsof je in een directe line of sight zit met de musicus, in een ruimte met lekker weinig galm.

Symfonie
Helaas ben ik niet in het bezit van symfonieen die echt de dynamiek testen (no 9 van Sjostakovich!), ik heb hem getest met mijn door Hartmut Haenchen gesigneerde cd van Mahler no 4, uitgevoerd door het Nederlands Philarmonisch Orkest in het concertgebouw.

Ook hier een positieve ervaring. De klankrijkheid is echt goed, de dynamiek prettig, het klankbeeld zuiver en de positionering duidelijk. (Maar je kunt nog altijd beter naar een live uitvoering gaan om te ervaren wat echte dynamiek is...).

CONCLUSIE :)

Zeer zeer zeer goede luidsprekers gezien de prijs van 119 euro.
Ik durf te beweren dat veel luidsprekersetjes van 800 euro, met name die van boekenplank formaat, in veel opzichten merkaar minder goed zijn dan deze boxen.
Hoe is dat mogelijk?

Al die dure HiFi merken hebben gewoon zo'n lage omzet dat hun marges enorm moeten zijn willen ze al dat dure promo materiaal en hun dealernetwerk betalen. Deze box set is gewoon degelijk gebouwd uit niet overbodig dure maar wel goede componenten, en dat maakt het tot een prima product.

Punt van kritiek: afwerking is cheap zwart plakplastic op het MDF en dat is minder fijn met het oog op stootbestendigheid enzo. Fineer is altijd beter, maar ja dat krijg je helaas niet voor dit bedrag. Als je de bijgeleverde stoffen kapjes gebruikt ziet het er wel netjes uit, niet van een merkzuil te onderscheiden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Laatst online: 07:15
MDF? Niet eens spaanplaat?
Goh als het echt MDF is hebben ze daar iig niet op bezuinigd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
Nounou, wat zijn we weer opgefokt.
Was gewoon een normaal berichie wat ik schreef hoor. :-)
Tuurlijk blijft het altijd een kwestie van wat iemand ervoor
uit wil geven en het is altijd een persoonlijke smaak, dat
hoor je mij ook niet zeggen.
Maar je mag gewoon echt geen wonderen verwachten van
zo'n set. Ik zeg hiermee toch echt niks raars. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 18-06 13:08

silitek

Tubes Only

Nee, niks raar aan je bericht...maar zoals breepee al zei
Het gaat hier niet om de bram uit de hangen over MIJN vraagstelling een paar pagina's terug.

[ontopic]...leuke speakers heb ze ook gekocht voor m'n broertje van 15 ( die mijn OUDE HT set heeft gekregen met wel 2interlinks van € 150 per stuk)

:O
Tadream schreef op 20 December 2002 @ 11:18:
Nounou, wat zijn we weer opgefokt.
Was gewoon een normaal berichie wat ik schreef hoor. :-)
Tuurlijk blijft het altijd een kwestie van wat iemand ervoor
uit wil geven en het is altijd een persoonlijke smaak, dat
hoor je mij ook niet zeggen.
Maar je mag gewoon echt geen wonderen verwachten van
zo'n set. Ik zeg hiermee toch echt niks raars. :-)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Ik krijg het idee dat hier een aantal p[ersonages rondloopt die afschuwelijk veel geld voor een audio-set betaald hebben.

Als er door een soort wending van het lot een goedkoop en kwalitatief goed product te koop is dan voelen zij zich daardoor bedreigd. Immers het zou zomaar kunnen dat zij voor nix heel veel geld hebben zitten uitgeven. Dus dan zouden zij achteraf niet zo slim zijn met hun verkeerde aankoop.

Wat dan gebeurt is aandoenlijk om te zien:
a) a-priori besluiten ze dat de kwaliteit van het goedkope product bagger is, terwijl ze het zelf niet eens geluisterd hebben

b) als iemand beweert dat de kwaliteit wel is, dan wordt gesteld dat die iemand er duidelijk geen verstand van heeft

c) er moet ook nog effe gepatst worden met de hoeveelheid geld die ze uitgegeven hebben om aan te tonen dat de kwaliteit van hun spullen beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

mr_a schreef op 20 december 2002 @ 12:28:

c) er moet ook nog effe gepatst worden met de hoeveelheid geld die ze uitgegeven hebben om aan te tonen dat de kwaliteit van hun spullen beter is.

Inderdaad, je stoot daarmee veel mensen tegen de borst.

GELD != KWALITEIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Laatst online: 15-04 18:50
Ik zou ook wel eens willen weten of die lidl laptop wat is, iemand een id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
Duurder is absoluut niet altijd beter, dat ben ik met jullie eens.
Ik heb zelf bijna een jaar lang rond geneusd en verschillende
systemen beluisterd en verschillende combinaties versterkers,
luidsprekers voordat ik tot m'n huidige setup kwam.
Van goedkoop tot extreem duur zijn allemaal de revue gepasseerd,
dus de stelling dat ik dat soort sets niet beluisterd heb gaat helaas
niet op.
Mijn ervaringen zijn dat die sets nou niet echt een fantastisch
geluid produceren en als het even te moeilijk wordt het geluid
gaat oversturen. Misschien is er ondertussen iets veranderd in
audioland en klinkt het nu wel fantastisch. :-)
Iemand anders z'n ervaring is weer anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Tadream schreef op 20 december 2002 @ 13:44:
Duurder is absoluut niet altijd beter, dat ben ik met jullie eens.
Ik heb zelf bijna een jaar lang rond geneusd en verschillende
systemen beluisterd en verschillende combinaties versterkers,
luidsprekers voordat ik tot m'n huidige setup kwam.
Van goedkoop tot extreem duur zijn allemaal de revue gepasseerd,
dus de stelling dat ik dat soort sets niet beluisterd heb gaat helaas
niet op.
Mijn ervaringen zijn dat die sets nou niet echt een fantastisch
geluid produceren en als het even te moeilijk wordt het geluid
gaat oversturen. Misschien is er ondertussen iets veranderd in
audioland en klinkt het nu wel fantastisch. :-)
Iemand anders z'n ervaring is weer anders.
Als je het nu meteen zo had opgeschreven als dat je hierboven doet dan had je niemand tegen de borst gestoten in dit draadje :) Nuanceren :)

En jij hebt andere uitgangspunten dan ik. Ik heb momenteel een beperkt budget voor het aanschaffen van dit soort speeltjes. :'(

Ik weet dat mijn versterker pruts is, dat wil zeggen, de kwaliteit is prima maar de mogelijkheden houden zo ongeveer op bij het opendraaien van meer dan 50% van het volume. (Op zich voldoende vor 90% van de gelegenheden)

Ik had natuurlijk zeer goede boxen kunnen aanschaffen maar daar had dan weer een nieuwe versterker bij gemoeten, want anders dan had ik gewoon niet alle mogelijkheden uit die boxen kunnen halen. En daar heb ik geen zin in, want dan moet er een losse tuner komen, en met de prijzen van losse tuners heb ik het gevoel dat je genaaid wordt waar je bij staat. :(

Dus vandaar dat ik deze gok maar gewaagd heb, en ik ben er tot dusver uitermate tevreden mee, alle CD's die ik heb die ik nu geluisterd heb die vind ik gewoon beter tot hun recht komen dan met m'n vorige boxen.

Ik blij met mijn setje jij blij met jouw setje, zijn we samen blij en gaan we elkaar niet afkraken op onze aanschaffen, goed? ;) :P

B.T.W. ik geloof dat mijn pa en ma nog een vergulde interlink hebben liggen, kijken of dat beter is. Ik merk bij vol volume toch ietsje ruis die uit de CD speler komt zodra er een track begint met spelen en dat kan niet echt aan de CD-speler zelf komen gezien de specs. Dus denk ik kabeltje of de bron opname, maar vanwege het volume dat is niet na te gaan bij de meeste CD's die luid starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blijepeen
  • Laatst online: 16-06 11:00
Ey ik heb nog een vraagje over die Medion DVD speler van de ALdi. Daar zit zo'n DD decoder in. En ik wil hem dus aansluiten op me Philips Dolby Prologic set. Moet ik dan gewoon een optical draadje kopen voor het geluid?.
Achterin de Philips zit ook een Digital out moet ik dan een digital draadje kopen en ook met de Medion verbinden.
En kan iemand mij gelijk vertellen hoe die draadjes heten en hoeveel ze ongeveer kosten. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wie heeft allemaal de DVD speler gekocht? Hoe is het geluid bij jullie? Ik heb nogal last van ruis en bijgeluiden namelijk. De DVD speler zit met een tulp verbinding achter in mijn stereotorentje. Als ik het beeld op SCART gewoon zet ipv SCART / RGB nemen de bijgeluiden af. Heb ik een verkeerde instelling oid? De downmix veranderen helpt namelijk ook niet. Ik heb Medion al gemailed maar krijg geen antwoord en de telefonische helpdesk is ook al niet bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
k, leuk verhaaltje thx, maarre heb je een beetje verstand van audiozooi? ik wil het er best op wagen opzich, tis toch niet veel geld, probleem is alleen dat ik nergens op internet verwijzingen kan vinden naar lidl filialen in nederland.. alleen duitse afdelingen
kan je me uit de brand helpen..? thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:28
mr_a schreef op 20 december 2002 @ 12:28:
Ik krijg het idee dat hier een aantal p[ersonages rondloopt die afschuwelijk veel geld voor een audio-set betaald hebben.

Als er door een soort wending van het lot een goedkoop en kwalitatief goed product te koop is dan voelen zij zich daardoor bedreigd. Immers het zou zomaar kunnen dat zij voor nix heel veel geld hebben zitten uitgeven. Dus dan zouden zij achteraf niet zo slim zijn met hun verkeerde aankoop.

Wat dan gebeurt is aandoenlijk om te zien:
a) a-priori besluiten ze dat de kwaliteit van het goedkope product bagger is, terwijl ze het zelf niet eens geluisterd hebben

b) als iemand beweert dat de kwaliteit wel is, dan wordt gesteld dat die iemand er duidelijk geen verstand van heeft

Sommige mensen willen/kunnen ook de kwaliteit van echte hifi spullen niet waarderen. Ieder z'n eigen smaak zou ik zeggen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijepeen schreef op 20 December 2002 @ 16:18:
Ey ik heb nog een vraagje over die Medion DVD speler van de ALdi. Daar zit zo'n DD decoder in. En ik wil hem dus aansluiten op me Philips Dolby Prologic set. Moet ik dan gewoon een optical draadje kopen voor het geluid?.
Achterin de Philips zit ook een Digital out moet ik dan een digital draadje kopen en ook met de Medion verbinden.
En kan iemand mij gelijk vertellen hoe die draadjes heten en hoeveel ze ongeveer kosten. Thx
Mijn dvd speler heeft vijf uitgangen waar je je versterker op aan kan sluiten, als je de versterker dan op multichanel input zet. Dan werkt je versterker alleen als Pass Trough. Het DD decoderen gebeurd dan in je dvd speler. Je moet dus elk kanaal op je versterker aan sluiten.
Ik denk dat het bij jouw ook zo moet? of het moet je al gelukt zijn met een optische kabel??
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Laatst online: 16:59

lordsnow

I know nothing

stefijn schreef op 17 December 2002 @ 15:53:
Is er iets van een klantenlijn van de Aldi voor deze producten? Kan m nergens vinden
Medion / Lifetec, in Losser, of
Medion Panningen.

zie www.lifetec.nl voor telefoon nr's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68518

chux schreef op 08 december 2002 @ 04:46:
De Aldi heeft vanaf 11 december weer een aantal aanbiedingen.
En 1 daarvan is een draadloos transmissiesysteem, van Lifetech

• frequentie 2.4 Ghz
• installatie zonder kabels
• incl. toebehoren
• draadloos doorgeven van
audio-en video-signalen, ook door
plafonds en muren
• speciaal voor o.a. DVD, video,
sateliet

per set
44.99

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_50/OFF03.HTM

Toevallig wilde ik binnenkort net een Marmitek Gigavideo 70 gaan kopen, maar die is 92 euro, dat scheelt dus best veel.

Iemand ervaring met die uit de aanbieding van Aldi??
die heb ik nu, hij werkt goed, gaat door 3 muren heen op 30 meter afstand , weinig storing, echt een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
VeldKoe schreef op 20 december 2002 @ 22:12:
[...]

k, leuk verhaaltje thx, maarre heb je een beetje verstand van audiozooi? ik wil het er best op wagen opzich, tis toch niet veel geld, probleem is alleen dat ik nergens op internet verwijzingen kan vinden naar lidl filialen in nederland.. alleen duitse afdelingen
kan je me uit de brand helpen..? thx
Ik heb wel ervaring in de audiozooi, maar ben geen kenner van wat er in de winkels die getypeerd worden als 'echte HiFi' voor spullen verkocht worden, daarvoor moet je bij anderen in dit forum zijn. Ook heb ik in het verleden wel wat van die HiFi bladen gekocht, de schrijfstijl van mijn stukje en de objectiviteit is daar dan ook op gebaseerd ;( ;) :P

Lidl zit in Delft, maar ze hebben geen website. Ben nu bij mijn ouders dus kan je effe niet verder helpen helaas. Sla het telefoonboek er maar op na, ze hebben itt de Aldi wel telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
dominator schreef op 20 December 2002 @ 22:42:
[...]

Sommige mensen willen/kunnen ook de kwaliteit van echte hifi spullen niet waarderen. Ieder z'n eigen smaak zou ik zeggen......
Tsja.... wat moet ik daar nou van zeggen.

Valt het niet op dat je door wat je daarboven weer zegt dat je weer OPNIEUW een waardeoordeel uit loopt te spreken?!

Ik zeg nergens dat ik 'echte hifi spullen' (whatever they may be) niet waardeer. Ik voel alleen een bepaalde mate van verontrusting als ik zie dat er onzin voor veel geld aan hele volksstammen trouwe volgelingen verkocht wordt (en een bepaalde mate van positieve opwinding als er kwaliteit voor veel minder te koop staat dan dat het normaal kost!!). :)

En ik heb me bepaalde denkwijzen eigen gemaakt, zoals het denken in termen van balancering, bottlenecks, stromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:28
mr_a schreef op 21 december 2002 @ 20:12:
[...]

Tsja.... wat moet ik daar nou van zeggen.

Valt het niet op dat je door wat je daarboven weer zegt dat je weer OPNIEUW een waardeoordeel uit loopt te spreken?!

Ik zeg nergens dat ik 'echte hifi spullen' (whatever they may be) niet waardeer. Ik voel alleen een bepaalde mate van verontrusting als ik zie dat er onzin voor veel geld aan hele volksstammen trouwe volgelingen verkocht wordt (en een bepaalde mate van positieve opwinding als er kwaliteit voor veel minder te koop staat dan dat het normaal kost!!). :)

En ik heb me bepaalde denkwijzen eigen gemaakt, zoals het denken in termen van balancering, bottlenecks, stromen.
Yep, zolang er hele volksstammen rondlopen die lopen te verkondigen dat hun setje wat een fractie van een goede set heeft gekost net zo goed of zelfs beter klinkt krijg je dit soort discussie's.

En misschien moet je bij je denkwijzen ook 'realistisch' gaan toevoegen. Denk je nou echt dat een speaker van 25 euro hetzelfde klinkt als er eentje van 500 euro????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Laatst online: 18:43
Ik heb deze discussie van " afstand" een beetje gevolgd, maar beide partijen hebben een beetje gelijk...
Natuurlijk mag je verwachten dat een boxen van 500 euro stukken mooier klinkt dan een box van 25 euro.(tenzij je gewoon flink opgelicht ben 8) ) Maarreh...dat wil niet zeggen dat er boxen zijn die bovengemiddeld kunnen klinken voor hun geld! Oftewel zou het maar zo kunnen zijn dat box X van 119 euro mooier klinkt dan box Y die 199 euro kost...
Bovendien maakt het nogal wat uit wat de combinatie versterker-box is. Versterker A met box X klinkt misschien mooier dan versterker B met box Y., en andersom klinkt het gewoon niet! En dan ga ik uit dat versterkers A en B ongeveer in dezelfde prijsklasse zitten.

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zullen we weer terug ontopic gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

mr_a schreef op 19 december 2002 @ 23:49:
Ik was dus degene die in eerste instantie gevraagd had hoe die Lidl boxenset klinkt, en guess what, ik heb hem gewoon maar gekocht! *D *D ;)

enz. enz.
Heb je misschien een plaatje van hoe ze er ongeveer uit zien??
En of die actie er nog is bij de lidl??

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
ZiegoM schreef op 22 december 2002 @ 16:47:
[...]

Heb je misschien een plaatje van hoe ze er ongeveer uit zien??
En of die actie er nog is bij de lidl??
Afbeeldingslocatie: http://64.95.118.51/images/opti/cc/a0/630977-elec_lg.jpg
Zo zien ze er ongeveer uit.

Ze zijjn 90 cm hoog, 20 cm breed en 30 cm diep, de speakers op het plaatje zijn Canton 'Nestor 603' "bookshelf" speakers, dus de schaal is iets anders.

Er is iets meer afstand tussen de speakers en het frontje is dus ook wat langer. In ieder geval zit de middentonen boven, daarna de tweater, daarna de lage tonen en daarna de basreflex. Ze zijn geheel zwart, zowel speakers als behuizing en frontje, met glanzende messing spikes die de boxen ongeveer 3 cm boven de grond tillen. Er zit geen merkplaatje op de voorkant.

[ Voor 14% gewijzigd door mr_a op 22-12-2002 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
Mr-a,

okee misschien kwam ik wat kort door de bocht. :>
Het ligt uiteraard ook aan budget en wat je ervoor
uit wil geven. En ben ervan overtuigd (en ook gehoord)
dat de ene goedkopere box beter kan klinken dan die
andere duurdere.
Wil niet zeggen dat die ook beter is maar dat die voor
jou goed klinkt.
Zou best weleens zo'n Lidle/Aldi set willen horen (heb ze
niet gehoord). Wel leuk voor de slaapkamer. :z
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.