Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [Deel II] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 10.117 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73878

Idd zoals Exirion al aangeeft, dat de conus op zijn maximum bereik kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-06 21:04

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

MauriX schreef op 10 February 2003 @ 14:24:
LIDL Duitsland gaat weer stunten met PC's
Misschien iets voor de liefhebbers?
[...een heleboel spec's...]
als iemand die toch gaat halen kan die dan meteen zo'n 64MB USB pennetje voor me meenemen :P

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46131

Die pennetjes zijn inderdaad wel erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:32

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 46131 schreef op 11 February 2003 @ 10:34:
Die pennetjes zijn inderdaad wel erg goedkoop.
Ten eerste staat erbij dat de voorraad beperkt is, en ten tweede heb je bij MyCom voor 37 euro al een Apacer met dockingvoetje erbij. Bij Computerland heb je voor 36 euro een 64MB stick. Dus zo bijzonder is die 30 euro niet.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Bluetooth USB-Adapter-Kit
REGIONALES ANGEBOT - Dieser Artikel ist nur in folgenden Bundesländern erhältlich: Brandenburg, Bremen, Hamburg, Mecklenburg-Vorpommern, Niedersachsen, Sachsen, Sachsen-Anhalt, Schleswig-Holstein, Thüringen

Kan je hier dus nie krijgen volgens advertentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
-DarkShadow- schreef op 07 February 2003 @ 16:01:
Ik heb ze zojuist even beluisterd bij de Megapool, ook op hogere vollumes en ik moet zeggen dat ze goed klinken voor die €90,-. Ze klinken zelfs beter dan ik had verwacht. Ze zouden wel wat meer bas mogen weergeven, maar ze schieten niks tekort. De verkoper vertelde mij dat het Jamo speakers waren met een Eltax label erop.
Dus. :) En daar plakken ze dan weer een Lifetec stikkertje overheen bij de Aldi :P

Ik heb vandaag een (2e hands maar wel coole) Onkyo TX-SV545 gekocht (ja mij zegt het niet zoveel, maar Onkyo staat hoog aangeschreven hier en het ding is nog surround ook) en scoor morgenvroeg even twee van die Aldi dingen.

Tegen 11:00 staat mijn Jan-Modaal-mening alhier

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65085

De Tom-Tec Dolby Surround Speakerset kun je nu kopen bij de kruidvat voor 79 pleuro's. Maar ik kan nergens de website vinden van Tom-Tec dus ook geen specifiacties ervan. Kan iemand hier wat meer over vertellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Nou ik heb die Aldi-speakers alleen zitten er, in tegenstelling tot wat in de ad vermeld stond, geen kabels bij. Die ga ik nu dus ff halen. Het merk is trouwens geen Lifetec (zoals gewoonlijk met Aldi spullen) maar "Life" :?

Mja, ik ga even naar de hifiboer. Moment.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 01-06 19:34
Ik ben benieuwd naar de speakers.
Je bent er wel vroeg bij trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Nou ik heb ze, eerste onmiddelijke reactie: waar is de bas. Na wat knoeien en vooral het luisteren van verschillende soorten muziek is mijn mening "niet gek", ik geef ze een 7 en als je de prijs in ogenschouw neemt een 8.5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Nauwelijks bass in die dingen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Hmmm, echt stampen doen ze niet. RMB - Spring zou mijn huisgenoten toch flink wakker moeten schudden maar ze hebben me nog altijd niet gelyncht :)

"Nauwelijks" nou...

Ik durf ze niet echt vol open te gooien :P

[ Voor 21% gewijzigd door Captain Pervert op 12-02-2003 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Okey daar gaan de ruiten met robert miles :)

aaaa

AAAAHHH

KOPEN!!!! Heerlijk !!!!! Echt,. ik bneem het trug van die bas

[ Voor 43% gewijzigd door Captain Pervert op 12-02-2003 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
En de hoge- & mid tonen ? :)

[ Voor 15% gewijzigd door fetcher op 12-02-2003 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Captain Pervert schreef op 12 februari 2003 @ 10:41:
Okey daar gaan de ruiten met robert miles :)

aaaa

AAAAHHH

:)
En nu rennen tig tweakertjes als een gek naar de dichstbijzijnde Aldi

:Y)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Captain Pervert schreef op 12 February 2003 @ 10:41:
Ik ben er van overtuigd dat ze ergens een bass-reflex bult hebben zitten waardoor een klein deel van het bassgebied een boost krijgt. Dat betekent dat muziek die vooral in dat gebied bass heeft zitten erg dik klinkt. Andere muziek (zoals je zelf aangaf) klinkt dan mager. Niet echt zoals het hoort dus.

Ook zou het me niet verbazen dat het gebied tussen 100 en 300 Hz een piek heeft waardoor harmonische van basstonen een boost krijgen. Dat trucje wordt al heel erg lang toegepast bij walkman/minidisc/discman dopjes en kleine PC speakers.

Ik zou nog even wat meer muziek draaien voordat je een oordeel vormt ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ik ben niet iemand die er met een meetapparaat voor gaat zitten, maar mijn algehele indruk is gewoon goed. Ik heb gisteren een 2e hands Onkyo TX-SV545 (gebruik ik voorlopig alleen frontkanaal van) gekocht en die samen met m'n Inspire 5300 op mijn PC aangesloten, ik wilde gewoon wat herrie, en dat is gelukt. :)

Wel vervelend dat ze gewoon plat zijn aan de onderkant, ik heb nogal dikke vloerbedekking dus staan ze wat te wiebelen. Binnenkort maar even spikes halen dan. En achterin zit inderdaad een bassreflex gat/koker/ding, ik neem aan dat je zoiets bedoelt. Tsja, ik ga niet zeggen dat ik hier spontaan kwakjes rondstrooi, maar het is gewoon goed geluid, en veel geluid, dat wilde ik en dat kreeg ik, en nog goedkoop ook. Voor 89 euro is het zeker de moeite waard om te gaan luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
Exirion schreef op 12 February 2003 @ 10:54:
[...]

Ik ben er van overtuigd dat ze ergens een bass-reflex bult hebben zitten waardoor een klein deel van het bassgebied een boost krijgt. Dat betekent dat muziek die vooral in dat gebied bass heeft zitten erg dik klinkt. Andere muziek (zoals je zelf aangaf) klinkt dan mager. Niet echt zoals het hoort dus.

Ook zou het me niet verbazen dat het gebied tussen 100 en 300 Hz een piek heeft waardoor harmonische van basstonen een boost krijgen. Dat trucje wordt al heel erg lang toegepast bij walkman/minidisc/discman dopjes en kleine PC speakers.

Ik zou nog even wat meer muziek draaien voordat je een oordeel vormt ;)
Je zal vast gelijk hebben maar als mensen dit genoeg vinden lekker plezier laten hebben van hun setjes :)

Niet iedereen is extreem audiofiel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Er zitten trouwens geen kabels bij, dat was een fout in de advertentie. Die heb ik maar even gehaald bij een hifitoko samen met wat splittertjes/verloopjes/blabla. Ik dacht een foute doos te pakken te hebben, maar bij de Aldi zeiden ze dat het niet zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Ik wilde ze eigenlijk niet kopen, omdat wat ik nu heb goed werkt.
Maar als ik het zo lees is het nog niet zo'n slechte aankoop misschien, ik wil er graag 4, maar je zult zien dat als ik straks naar de Aldi ga, ze uitverkocht zijn. :9

Maar goed ook, dan geef ik ook mijn geld er niet aan uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

eX0duS schreef op 12 februari 2003 @ 11:54:
Ik wilde ze eigenlijk niet kopen, omdat wat ik nu heb goed werkt.
Maar als ik het zo lees is het nog niet zo'n slechte aankoop misschien, ik wil er graag 4, maar je zult zien dat als ik straks naar de Aldi ga, ze uitverkocht zijn. :9

Maar goed ook, dan geef ik ook mijn geld er niet aan uit. ;)
Of je loopt ff door naar de Megapool en betaald 2x 10 euro extra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Ik heb ze toch maar niet gekocht.
Er stonden er overigens nog heel erg veel bij de Aldi waar ik geweest ben. (De Aldi dichtbij ROC Sterrenlaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
4 boxen heb je toch niet zoveel aan, wilde ik eerst ook, en dan aansluiten op m'n surround reveiver. Maar daar heb je geen hol aan, het ding levert voor de frontspeakers weliswaar 100w, maar de achterspeakers krijgen 35w en bovendien komen er in films vooral middentonen uit, dus een fullrange speaker is dan een beetje overbodig. En voor muziek, tsja, mijn krappe studentenkamertje staat met deze twee speakers al bol genoeg van de herrie :)

Ik ben wel tevree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Gutteguttegut schreef op 12 February 2003 @ 13:15:
[...]
Of je loopt ff door naar de Megapool en betaald 2x 10 euro extra...
Bij megapool zijn ze €99,- per stuk, bij Aldi €89,- per set als ik het goed begrepen had

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 22:22
Heeft iemand al z'n leren koffertje gekocht?

Het lijkt mij wel wat voor die 2x p/jaar dat ik hem nodig heb ;) . Alleen is de aldi nogal verreizen voor mij, dus mischien zou iemand die hem gehaalt heeft zo vriendelijk willen zijn en even wat pic'ss willen schieten.

[ Voor 20% gewijzigd door HermeS op 12-02-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

JWO

bij ons staan nog 3 van die breedbeeld tv's , maar die zijn me voor 829,- toch wat te duur, zou je bij de aldi nog wat van die prijs af kunnen krijgen ? (ze staan d'r bijna al een maand op een pallet zonder doos )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

JWO schreef op 12 February 2003 @ 18:22:
zou je bij de aldi nog wat van die prijs af kunnen krijgen ? (ze staan d'r bijna al een maand op een pallet zonder doos )
Hoe moeten wij dat weten? Dat kun je beter ff in de winkel bespreken lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

JWO schreef op 12 februari 2003 @ 18:22:
bij ons staan nog 3 van die breedbeeld tv's , maar die zijn me voor 829,- toch wat te duur, zou je bij de aldi nog wat van die prijs af kunnen krijgen ? (ze staan d'r bijna al een maand op een pallet zonder doos )
Showmoddelen moet lukken lijkt me :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Nu online

JWO

Exirion schreef op 12 February 2003 @ 18:24:
[...]

Hoe moeten wij dat weten? Dat kun je beter ff in de winkel bespreken lijkt mij.
misschien dat het mensen al was gelukt (met een ander product dan :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75062

Speakers van de aldi lijken mij niet echt heel goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Anoniem: 75062 schreef op 12 February 2003 @ 19:13:
Speakers van de aldi lijken mij niet echt heel goedkoop.
Nee, je kunt ook walkmanboxjes kopen bij Blokker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

zion schreef op 12 February 2003 @ 17:50:
Bij megapool zijn ze €99,- per stuk, bij Aldi €89,- per set als ik het goed begrepen had
Ik heb contact gehad met de megapool, en ze zijn daar zeer zeker wel per set. Precies zoals op de site staat. Dus € 10 duurder dan de aldi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21070

Gaaf volgende week in de aanbieding
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_08/BILD04.JPG
Wel handig voor mijn strijkplankmod :) en maar € 24.99!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Anoniem: 21070 schreef op 12 februari 2003 @ 23:31:
[afbeelding]
Strijkplankmod :? :? :?

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Laatst online: 11-01-2024
Anoniem: 21070 schreef op 12 February 2003 @ 23:31:
[afbeelding]
MUHAHAHAHA :D

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:52
Anoniem: 21070 schreef op 12 februari 2003 @ 23:31:
[afbeelding]
Zijn leuke dingen... ma heb der al jaren een...

Ding heb zelf al ingebouwde 'verlengsnoer' (maar 2 meter ofzo) en daar moet je dan je strijkijzer weer op aansluiten... waarvan de snoer via die antenne loopt :P

vage sjit iig, had et daarvoor nog nooit gezien :)

• Eraser127
  • Laatst online: 07-06 14:31

Eraser127

Nijkerk

vandaag in de krant:
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_07/BILD01.JPG
3-Weg luidsprekerboxen

• zuil-model
• gemaakt van hoogwaardig hout
• max. muziekbelasting: 200 Watt
• nen-belasting: 100 Watt
• incl. aansluitkabels
• frequentiebereik: 45-20.000 Hz
• 4-8 Ohm
• ca. 23.5 x 80 x 22 cm. (b x h x d)

per 2 stuks
89.99

My Discogs

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Eraser127 schreef op 13 February 2003 @ 00:40:
vandaag in de krant:
[afbeelding]
3-Weg luidsprekerboxen

• zuil-model
• gemaakt van hoogwaardig hout
• max. muziekbelasting: 200 Watt
• nen-belasting: 100 Watt
• incl. aansluitkabels
• frequentiebereik: 45-20.000 Hz
• 4-8 Ohm
• ca. 23.5 x 80 x 22 cm. (b x h x d)

per 2 stuks
89.99
lees et topics ns zou ik zegge :P

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Anoniem: 75903

Gutteguttegut schreef op 12 februari 2003 @ 10:53:
[...]
:)
En nu rennen tig tweakertjes als een gek naar de dichstbijzijnde Aldi

:Y)
Tweakertjes? Je bedoeld eerder stumpertjes :7 , ik heb ze gehoord bij een maatje van me, en ze waren echt ;( vergeleken met het echte werk, de prijs is uiteraard ok, maar de echte kenner loopt hier met een dikke boog omheen.

• fetcher
Anoniem: 21070 schreef op 12 February 2003 @ 23:31:
[afbeelding]
Serieus, zo'n ding heb ik nodig, mijn huidige flikkerd constant naar beneden (schuifje is verrot ofzo) :D

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

iemand al zon tasje gekocht? ik loop nu heel interesant met een DELL notebooktas rond (inhoud: zakje brood,reep,cdtasje, papieren), en dat gaat vervelen

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• Captain Pervert
Anoniem: 75903 schreef op 13 February 2003 @ 03:17:
[...]

Tweakertjes? Je bedoeld eerder stumpertjes :7 , ik heb ze gehoord bij een maatje van me, en ze waren echt ;( vergeleken met het echte werk, de prijs is uiteraard ok, maar de echte kenner loopt hier met een dikke boog omheen.
Ik begin dat af-gekraak toch een beetje zat te worden. Ga dan niet in zo'n topic, je weet dat daar koopjesjagers zitten met een beperkt budget en niet al te hoge eisen. Wie ben jij, die maat van je, en al die andere l33t hifi dudes hier om te oordelen over de smaak van een ander?
Tuurlijk zal zelfs ik, iemand die veel 128kbit MP3's draait (waar menig maag van omkeert, terwijl het in 80% van de gevallen gewoon acceptabel klinkt hoor), een B&W/Mission/Jamo/etc beter vinden klinken. Maar om daar nu 6x zoveel geld voor uit te geven? Ik heb een studentenkot van 14m2 en met dit Aldisetje staan de ramen al bol, akoestiek komt toch niet tot zijn recht, de speakers kunnen niet verder uit elkaar dan 1.80m dus stel ik de aanschaf van een highend set van 4000 euro (sommigen zullen nog zeggen: wil jij daar een highend set van kopen??? :D) maar even uitstellen tot ik betaald word als datgene waarvoor ik nu aan het leren ben.

Op een schaal van 0-10 heb je bij 0 de slechtste kunststof boxen. Dan zou ik deze Aldi dingen op 4.5 zetten en wat jij noemt "het echte werk" op een 7. Dan heb je ook nog 8,9, en 10 maar weet je wat zo gek is, die stijgen exponentieel in prijs, terwijl ze even goed klinken als een speaker van 7. Zelfde geldt in concreto voor audioapparatuur, een kwaliteitsversterker van 20 jaar oud is op funky dingetjes na hetzelfde als eentje van nu.

Zoals Jag altijd proclameert: what you think is what you hear.

Een audiofiel zou op de schaal van 0-10 deze Aldi speakers OOK op een 4.5 inschalen, maar zodra hij zou weten waar ze vandaan kwamen, zouden ze niet hoger komen dan een 3.

Arrogant volkje. Het zijn gewoon goede speakers, klaar. Ik geef toe dat je wel beter kan krijgen, maar daar betaal je dan ook voor. Ik wil alleen even duidelijk maken dat ze, wat ze ook zijn, in elk geval niet kut of " ;( "zijn, voor 89 euro krijg je spul wat 200 waard is.

En dat vind ik nou cool.

[ Voor 4% gewijzigd door Captain Pervert op 13-02-2003 13:53 ]

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-05 16:27

Empathy

Extreme Audio

Gelijk heb je :) Ik heb ze ook gekocht, maar heb nog niet te tijd gehad om ze aan te sluiten of te testen. Ik ga ze gebruiken voor bij de draaitafels als monitoren, 't zullen wel geen superspeakers zijn, maar dat verwacht ik ook niet voor die prijs. Als er maar geluid uit komt :) (En de buren er last van hebben natuurlijk)

• HermeS
MUSTIS schreef op 13 February 2003 @ 11:27:
iemand al zon tasje gekocht? ik loop nu heel interesant met een DELL notebooktas rond (inhoud: zakje brood,reep,cdtasje, papieren), en dat gaat vervelen
Ja ikke toch maar :) .

Althans ik heb het aan mijn zus gevraagt (die kwam er in de buurt). Dus die heeft hem gekocht. Kwam ze heel toevalig nog iemand tegen die bij mij in de straat woont (vader van een oude vriend) in de Aldi en die heeft hem dus meteen meegenomen, en net aflevert. scheelt me weer ruim 1 week. :)

Hij is toch nog vrij groot, en op die aldi foto lijkt het een dun model. Maar er kunnen behoorlijk wat diikke spullen in. Ze hadden hem in zwart en donkerbruin.

Hier wat bettere pics dan de aldi site:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~martinlm/PICS/2003/02/gardini2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~martinlm/PICS/2003/02/gardini1.jpg
Ik heb hem eigenlijk niet echt nodig, maar voor die prijs is het natuurlijk altijd wel handig om achter de hand tehebben. De toekomst zal uitwijzen of het durable is ;)

• Captain Pervert
Hij is op zich best cool, en inderdaad, mocht je hem ooit nog eens nodig hebben zal je je gelukkig prijzen met een tasje van 26 euro, kom er maar eens om in een lederwaren zaak :X

Anoniem: 75903

Voel je je aangesproken ofzo :) Solly, ik deel alleen mijn mening, dat mag! En ik heb deze speakers gehoord, en ik vind ze RUK klinken. Dat had ik er misschien bij moeten zeggen.

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Anoniem: 75903 schreef op 13 February 2003 @ 20:56:
[...]

Voel je je aangesproken ofzo :) Solly, ik deel alleen mijn mening, dat mag! En ik heb deze speakers gehoord, en ik vind ze RUK klinken. Dat had ik er misschien bij moeten zeggen.
Je menig delen mag, wordt zelf om gevraagt, maar het gaat om de manier waarop je die geeft. Je begint nml met de mensen hier stumpertjes te noemen.

Dat vind ik zowiezo niet kunnen. Maargoed geef next time aub weer advies want dat is altijd welkom, verpakt het alleen iets ander :) is iedereen weer blij.

• HermeS
Captain Pervert schreef op 13 February 2003 @ 20:04:
Hij is op zich best cool, en inderdaad, mocht je hem ooit nog eens nodig hebben zal je je gelukkig prijzen met een tasje van 26 euro, kom er maar eens om in een lederwaren zaak :X
precies. Bij de Aldi mag je op de voorste rij zitten voor een dubbeltje :) en dat geeft een goed gevoel als Nederlander zijnde ;) . Hij was trouwens 30€.

Net even wat in getyped in google. En kijk eens: http://www.lederfuchs.de/...entasche___GARDINI757.htm

100% duurder dan bij de Aldi ;)

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Bobbert schreef op 13 februari 2003 @ 21:19:
[...]
Je menig delen mag, wordt zelf om gevraagt, maar het gaat om de manier waarop je die geeft. Je begint nml met de mensen hier stumpertjes te noemen.

Dat vind ik zowiezo niet kunnen. Maargoed geef next time aub weer advies want dat is altijd welkom, verpakt het alleen iets ander :) is iedereen weer blij.
Hehehe, met mensen stumpertjes noemen maak je inderdaad geen vrienden... :)

Maar goed, mensen die wel interesse hebben in ECHTE hifi spullen (hifigek ook, denk ik gezien z'n nick :P ) krijgen soms wat frustratie's bij dit soort topics. Ik heb ook wel eens vrienden gehad ( ;) ) die met zo'n 'geweldig' aldi product aankwamen. Neem bijvoorbeeld zo'n medion autoradio, voor het geld zal het best leuk zijn. Echter wat hun doen is een directe vergelijking trekken mijn MIJN stereo (momenteel een alpine van 1200 euro, 12x zoveel als een aldi radio ja :P ) en zeggen dat hun radio net zo goed klinkt. Daarvan krijg ik koude rillingen en neigingen om mensen ook stumper te gaan noemen.... :)

Dus laten we mekaar respecteren en geen SCHEVE vergelijkingen gaan trekken tussen low-budget en high-end spullen. Een appel is immers geen peer.....

Anoniem: 16876

beukt die tas nou een beetje, kun je mischien wat specs plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Binnenkort bij de Lidl, auw auw auw Den Anfang macht Lidl ab dem 12. Februar mit einem Targa-PC für 1.249 Euro

http://www.chip.de/news_stories/news_stories_9774179.html
Afbeeldingslocatie: http://www.chip.de/artikelbilder/7194153_caead2ce63.jpg
Highlights: Radeon 9500, Nforce2, DVD-Brenner

Eine Radeon 9500 und ein DVD-Brenner sind keine Trockenbrot-Ausstattung mehr. Vor allem die Grafikkarte birgt ein enormes Potenzial.

Sapphire Radeon 9500 Atlantis High Speed Edition (Preischeck!)
So eine Radeon 9500 von Sapphire ist an sich schon keine langsame Grafikkarte, aber diese ist erstens mit einem AGP-8x-Interface und 128 MByte Speicher ausgestattet, und zweitens können Mutige die Karte auf Radeon-9700-Pro-Niveau tunen.

Nforce2-Board A7N8X von Asus (Preischeck!)
Die mittlerweile traditionsreiche Verbindung zwischen Actebis und Asus sorgt auch hier wieder für einen ordentlichen Untersatz. Das Board liefert die perfekte Unterstützung für den Athlon XP und DDR-SDRAM. Auch zum Herumspielen, Optimieren und Overclocken bietet das Board die passenden Funktionen. In lustiger Marketing-Sprache heißen die langsamen Einstellungen „Optimal“ und die flotten „Agressive“. Ein guter Teil lässt sich vollkommen frei konfigurieren, so lässt sich etwa die Versorgungsspannung der DIMMs erhöhen.

Der Wermutstropfen: Im Lidl-PC steckt nur ein DIMM mit 256 MByte Kapazität, daher kann der Chipsatz nicht zeigen, was er kann. Welche Auswirkungen diese Tatsache und eine eventuelle Aufrüstung haben, lesen Sie hier. Rein theoretisch lassen sich in den drei DIMM-Steckplätzen 3 GByte Speicher parken. Tatsächlich sind maximal zwei Riegel sinnvoll, weil der dritte Riegel den Nforce2-Chipsatz wieder ausbremst.

Toshiba SD-R5002 (Preischeck!)
Gegen den Toshiba-Brenner lässt sich wenig sagen: Der 2fach-Minus-R-Brenner ist nicht mehr so ganz aktuell und treibt sich auf dem zehnten Platz der CHIP Online-Bestenlisten herum – direkt hinter den DVD+R-Brennern von Ricoh. Der Brenner ist solide und leistet unauffällig seinen Dienst.

Man muss zwar nicht immer das schnellste und neueste Modell haben. Aber wer will eine halbe Stunde auf seine DVD warten, wenn aktuelle Laufwerke das Brennen in einer Viertelstunde erledigen?
Prozessor, Speicher

Athlon XP 2600+ mit 2.083 MHz Takt (Preischeck!)

166 MHz FSB-Takt

Kühler Blade XP von EKL

Speicher PC333 von

Laufwerke

112-GByte-Festplatte WD1200BB, 7.200 Touren

DVD-ROM-Laufwerk Toshiba SD-M 1702

3,5-Zoll-Diskettenlaufwerk

Audio/Video

6-Kanal-Sound On-Board

TV-/Radio-Karte von Typhoon

Sonstige Ausstattung

Funkmaus (Ball) und –tastatur

internes 56K-Modem

Speicherkartenleser (CF I & II, MS, SD/MMC, SM)

Schnittstellen Front:

2 x USB 2.0, 1 x Firewire (6-polig)

S-Video-/Composite-In

Micro-/Line-In

Audio-Out (Kopfhörer)

Schnittstellen Rückseite

2 x PS/2, 1 x seriell, 1 x parallel

2 x USB 2.0, Firewire (4- und 6-polig)

6-Kanal-Audio-Out (analog)

Line-In/-Out, Micro

Audio-Digital-In/-Out

Ethernet (RJ45)

S-Video-/Composite-Out

VGA, DVI-I

Antennenanschluß an TV-Karte

RJ11-Buchse an Modem
Afbeeldingslocatie: http://www.chip.de/artikelbilder/7193822_6434d7b48b.jpg
Software

Windows XP Home

Star Office 6.0

Pinnacle Studio 8.3 SE

PowerDVD 4, VOB Instant

Daar kan ik als zelfbouwer niet meer tegenop :(

[ Voor 3% gewijzigd door Spice op 15-02-2003 12:32 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46131

Kast ziet er alleen goor uit. maar de prijs is goed! als ik niet net een nieuwe machine had gebouwd. dan was deze wel mooi geweest. alleen met andere kast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 31-05 13:53
Hmm dat kreng ziet er wel toppie uit :9~ :)

Hmm het is dus de 9500 zonder pro?

Kan je em mooi changen naar 9700 :)

[Na opnieuw lezen]
lol staat er ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Tis een Sapphire Radeon 9500 en die zijn niet overklokbaar d8 ik, kijk maar ff hier
UPDATE: Er is een kaart op de markt waarbij het patchen niet mogelijk is let daar dus op, het gaat om een Sapphire kaart, via deze link kun je bekijken waar het om gaat. Het is dus een non-pro kaart op een 9500 PCB (met de 4 chips naast elkaar) hij is zwart van kleur (origineel is rood) nou duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

ligt dus aan de kleur van de sapphire, het is niet per definitie: niet
(lezen blijft moeilijk :) )

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
und zweitens können Mutige die Karte auf Radeon-9700-Pro-Niveau tunen.

Dus. En ik denk dat ze wel enig research doen voor ze dat beweren, anders hebben ze honderden vrekkige koopjesjagers op de stoep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-06 08:37
Wel stoer dat een winkel dat als marketing/reclame gebruikt voor ze produkt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

www.chip.de is geen winkel .... ze hebben gewoon soort van mini-review geschreven voor Lidl's actiePC. Vandaar dat ze ook dat soort dingetjes kunnen beweren. Of het waar is, met een indepth review moet nog maar bewezen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-06 08:37
erniemars schreef op 19 februari 2003 @ 05:05:
www.chip.de is geen winkel .... ze hebben gewoon soort van mini-review geschreven voor Lidl's actiePC. Vandaar dat ze ook dat soort dingetjes kunnen beweren. Of het waar is, met een indepth review moet nog maar bewezen worden.
True, had ff te snel gekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurff
  • Niet online
LOL

Hier kan de LIDL niet tegen op..
Check de prijs ;)

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_09/OFF01.HTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 09:14
lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Als je je muis boven het plaatje houd staat er 2,6Ghz. Tering dit is echt een mega laptop! Als de prijs nou een beetje netjes is ;) (die €0,0 zullen ze nog wel veranderen :P)

[ Voor 6% gewijzigd door McFlipp op 19-02-2003 12:51 ]

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorZijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11-2021

KorZijl

errare humanum est

Aan de URL te zien zou die dus volgende week worden verkocht? Deze week is week 08 dus waarschijnlijk is offer_09 de aanbieding voor volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurff
  • Niet online
KorZijl schreef op 19 February 2003 @ 12:54:
Aan de URL te zien zou die dus volgende week worden verkocht? Deze week is week 08 dus waarschijnlijk is offer_09 de aanbieding voor volgende week :)
uhm dat was al bekent :+

zeker wel leuke laptop vraag me af wat ie moet kosten..

[ Voor 10% gewijzigd door Smurff op 19-02-2003 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Laatst online: 06:00

lordsnow

I know nothing

jeetje... ook een hele zoot badkamer kranen en thermostaten in de aanbieding volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorZijl

KorZijl

errare humanum est

Sorry 8)7, zat niet op te lette..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurge
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

Iemand een idee of je met die geluidskaart die erin zit ook 5.1 geluid kan produceren? Dus dat je je AC3 films kan kijken op dat ding (met AC3 geluid).
Dat je je DVD afspeelt en het geluid aansluit op mn DD receiver zodat ik de film gewoon dolby digital kan kijken :)
Hoe zit dat met de vorige laptopserie (die had toch ook een SPDIF?)

[ Voor 22% gewijzigd door Lurge op 19-02-2003 13:19 ]

ActueleWind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Laatst online: 09-08-2023
Die laptop moet ik echt zien te scoren.
Kunnen we de aldi niet bellen wat ie gaat kosten?
Anders bestel ik vadnaag een andere.

Jammer dat windows erbij zit, zal wel niet meewerken in de prijs denk ik.

• KorZijl

KorZijl

errare humanum est

Ik heb net ff het Aldi-krantje voor volgende week (26 februari) gehaald en daar staat tie niet in...
Dus mogelijk komt die laptop een week later of helemaal niet :'(
offtopic:
Die badkamerkranen van lordsnow staan er wél in ;(

• Triple-D
Hmmz, jammer, dan ga ik de jewel saffier 1440+ bestellen

En gedaan. morgen een p2,4 Ghz 512 mb ram en de hele zwikzwak

[ Voor 37% gewijzigd door Triple-D op 20-02-2003 13:13 . Reden: Besteld :) ]

Anoniem: 37807

Tering wat een vette laptop. En vooral niet te duur lol . Je krijgt daarbij ook nog drie jaar garantie!!! Vet zeg :9 :9 :9

• Smurff
  • Niet online

• Bor
  • Laatst online: 08:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Prijsje zie ik nergens staan!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurff
  • Niet online
nee weet ik zal nog wel komen..
Misschien dat je hem met airmiles kan kopu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 07:38
Dat paneeltjes met al die in/uitgangen en memory card readers, is dat ook los verkrijgbaar ergens? Wil ik wel hebben.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Laatst online: 03-06 19:31
Ze bestaan wel, moet je ff zoeken bij wat webwinkels denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Waarom staat die laptop dan in godsnaam niet op de gewone website van hun? Staat ie wel in het krantje wat je bij de winkel halen kan??

"Luie mensen worden ook moe!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 07:38
Ze bestaan wel, moet je ff zoeken bij wat webwinkels denk ik.
Heb ik al eens gedaan, kan ze alleen vinden met OF memory card readers OF audio/video in-out, niet zoas het ding op deze ALDI PC.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

let er wel op dat als je iets bij de Aldi koopt gegarandeerd minstens een keer terug moet...8)7

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78091

Ruzor schreef op 21 februari 2003 @ 09:45:
let er wel op dat als je iets bij de Aldi koopt gegarandeerd minstens een keer terug moet...8)7
dat slaat nergens op, tenminste niet bij mij, ik heb thuis 2 pc staan, 1 bij de Aldi en 1 bij de AH, ik heb er nog geen 1 terug hoeven brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 08:48
Ruzor schreef op 21 February 2003 @ 09:45:
Onzin.... ik ken verschillende mensen met Aldi pc onderdelen of complete pc's en NIEMAND moest nog terug of werd het teruggestuurd.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 08:48
Overgens..... volgende week is het weer raak met een 2.6 Ghz laptop. Gisteren gezien dat ze die pagina er op hadden. Nu is hij eraf. Voor de specs maar even naar de Belgische site gaan. Daar staat hij voor Eur 1599,-

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-03 19:13
Over die aldi laptop loopt al een ergens een draadje met de specs.

[rml][ Aldi] Nieuwe 2,6ghz Notebook aanbieding![/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75533

Ik heb nu al een tijdje een muis van de ALDI... Lifetec .. optisch
Geen probs meegehad batereijen halen makelijk 4 dagen uit constant gebruiken.
en er zit laad systeem bij,
ook mooi nauwkeuring en licht lekker in de hand.
duz ook geen miskoop.. ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

s_roubos schreef op 21 February 2003 @ 09:27:
Dat paneeltjes met al die in/uitgangen en memory card readers, is dat ook los verkrijgbaar ergens? Wil ik wel hebben.
Ik zoek er ook al een tijdje naar maar helaas...nog nergens kunnen vinden, ik heb al hier en daar mensen gevraagt om er naar uit te kijken...misschien moet je een ALDI/LIDL pc koper zien te vinden die dat gedeelte niet gebruikt.....en misschien kan je het dan overkopen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:24

gwystyl

Beugeltje dan maar?

KorZijl schreef op 20 februari 2003 @ 12:36:
Ik heb net ff het Aldi-krantje voor volgende week (26 februari) gehaald en daar staat tie niet in...
Dus mogelijk komt die laptop een week later of helemaal niet :'(
offtopic:
Die badkamerkranen van lordsnow staan er wél in ;(
Ja als je goed kijkt staat in de link OFFER_09, oftwel aanbieding van week 9. Aankomende week is het week 8, dus die laptop is er vanaf woensdag 5 maart als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorZijl

KorZijl

errare humanum est

gwystyl schreef op 21 februari 2003 @ 10:13:
Ja als je goed kijkt staat in de link OFFER_09, oftwel aanbieding van week 9. Aankomende week is het week 8, dus die laptop is er vanaf woensdag 5 maart als het goed is
Euh...bij mij was het deze week al week 8 en dus volgende week is dan week 9 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Anoniem: 78091 schreef op 21 February 2003 @ 09:48:
[...]

dat slaat nergens op, tenminste niet bij mij, ik heb thuis 2 pc staan, 1 bij de Aldi en 1 bij de AH, ik heb er nog geen 1 terug hoeven brengen
Nou, ik heb er anders boxen gekocht en een ervan was kapot (planken zaten los dus resoneerde als de tering).
Wij dus terugsturen, kreeg ik even later de doos ongeopend terug. Ik boos natuurlijk, weer opgestuurd en de doos was deze keer wel open geweest maar ze hadden niks gerepareerd!!

Waren dus boxen van Lifetec/Medion.

Dus ik zeg niet dat iedereen terug moet naar de winkel maar als er wat stuk is dan zou ik vrezen voor je geld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Er zijn weer Lidl speakers; v.a. 26 februari
mr_a schreef op 19 December 2002 @ 23:49:

Boxen:
KH 502
Van het Kompernass Handelsgesellschaft mbH Duitsland.
importeur NL: 'International Trade Service' Winschoten.
- Gevoeligheid: 87 dB +/- 3 dB
- 50-100 Watt
- impedantie 8 ohm
- frequentie 40-20.000 Hz

vervolgens kwam een uitgebreide review
Deze boxen zijn vanaf 26 februari weer te krijgen bij de Lidl.

Wat ik opmerkelijk vond, was dat er op het aanplakbiljet stond dat het frequentiebereik begon bij 20 Hz, en niet bij 40 (zoals mr_a schrijft en zoals ook mijn pas gekochte Aldi boxen zijn, trouwens). Verder zijn ze identiek aan de boxen van mr_a die hij geloof ik ergens in december gekocht heeft.

Ik vroeg me af of dit klopt, en of deze nou beter zijn dan mijn Aldi boxen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outl@w
  • Laatst online: 21:31
Captain Pervert schreef op 21 February 2003 @ 11:24:

[...]

Wat ik opmerkelijk vond, was dat er op het aanplakbiljet stond dat het frequentiebereik begon bij 20 Hz, en niet bij 40 (zoals mr_a schrijft en zoals ook mijn pas gekochte Aldi boxen zijn, trouwens). Verder zijn ze identiek aan de boxen van mr_a die hij geloof ik ergens in december gekocht heeft.

En hoe bevallen die pas gekochte boxen nou dan?

Feyenoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74670

De AH heeft volgende week het volgende in de aanbieding:

Micromaxx notebook 1,7 Ghz (Intel processor) voor 999 euro per stuk.

In het foldertje staan verder geen specs. Heb AH en de leverancier gebeld en die wisten de specs nog niet. Bleef een "verrassing" tot volgende week.

Enigste wat ik weet is dat Micromaxx==Medion (try: http://www.micromaxx.com)

Weet iemand iets meer over deze laptop?

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 74670 op 21-02-2003 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50944

Captain Pervert schreef op 21 February 2003 @ 11:24:

[...]

Hecht zoiezo niet teveel waarde aan dit soort "specs"

Het frequentie bereik van luidsprekers hoor opgegeven te worden bij het -3db punt, maar dat doen ze bij al die schreeuwige advertenties niet. Gewoon een gok dus. Wel kun je al een idee krijgen hoe laag ze gaan als je kijkt naar de kast en driver.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 21-02-2003 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60196

Ik heb nu deze versterker:
http://www.teleservice.lu...ics/wzm/suv300/suv300.htm
Kan ik met de 80 euro noname boxjes de versterker helemaal opendraaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Anoniem: 60196 schreef op 22 februari 2003 @ 12:41:
Ik heb nu deze versterker:
http://www.teleservice.lu...ics/wzm/suv300/suv300.htm
Kan ik met de 80 euro noname boxjes de versterker helemaal opendraaien?
Je kunt je versterker eigenlijk nooit helemaal opendraaien.
Dan moet je versterker vrijwel altijd teveel vermogen leveren en dat kan hij niet. Daardoor gaat je versterker clippen.

Zo kunnen je speakers kapot gaan, maar waarschijnlijk eerst je versterker.

Voorzichtig aan doen dus.
Je hoort het wel als de versterker het niet meer trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Ik ben eigenlijk ook op zoek naar Ultralaag budget-boxen.

Ik heb bij de megapool de Eltax Concept 200 gezien (99 euro per 2) gezien maar heb deze helaas niet kunnen beluisteren. Nu zie ik die KH502 boxen voor maar 79 euro per 2 (in december nog 119 euro) en vraag me af waar ik heb beste voorkan kiezen. Ik hou vooral van goede lage tonen maar ben me er wel van bewust dat bij de boxen niet echt veel laag kunnen voortbrengen maar dat kan worden op gelost door een subwoofer.

Maar welke van deze twee zou het beste zijn (vooral in de lage tonen)?

Ik zie bij beide een bassreflex poort; bij de Lidl KH502 zit deze aan de voorzijde en bij de Eltax aan de achterzijde. Maakt dat wat uit?

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2022
ja vanaf 26 feb zijn er weer laptops bij de aldi, snel bij zijn dus, ze staan niet in het standaard krantje omdat er een apart krantje voor gedrukt is, (ik werk bij de aldi)
de specs staan gewoon op de site....
en een scan van de folder is idd op http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_09/COMP.HTM te vinden

the things we fear most have already happened to us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34818

Triple-D schreef op 22 February 2003 @ 18:05:
[...]

Je kunt je versterker eigenlijk nooit helemaal opendraaien.
Dan moet je versterker vrijwel altijd teveel vermogen leveren en dat kan hij niet. Daardoor gaat je versterker clippen.

Zo kunnen je speakers kapot gaan, maar waarschijnlijk eerst je versterker.

Voorzichtig aan doen dus.
Je hoort het wel als de versterker het niet meer trekt.
behalve als je kwaliteit merk koopt dan kan t wel :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:39
Sorry ben net wakker |:(

[ Voor 89% gewijzigd door Brokencore op 23-02-2003 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurff