Volgens mij kan je wat betreft garantie ook rechtstreeks bij panasonic aankloppen. dus daar zal ik mij niet door tegen laten houdenElektronicanet schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:44:
Binnenkort (binnen 2 maanden) ga ik een beamer aanschaffen. Zoals het er nu uit ziet, is dit mijn lijstje met mogelijke keuzes:De laatste 3 zijn minder waarschijnlijk, omdat ze relatief veel koelingsgeluid genereren (heb de SL4 gezien bij Thuisbioscoop.nl). Van het beeld was ik trouwens wel onder de indruk.
- Hitachi PJ-TX100
- Panasonic PT-AE700
- Mitsubishi SL4S
- Mitsubishi HC3
- Mitsubishi XL5
Bovenstaande modellen zijn allemaal LCD, dát staat voor mij iig al vast. Het RBE viel mij al direct op bij de goedkopere modellen, dat wil ik absoluut niet hebben.
Natuurlijk is er over 2 maanden wellicht een nieuw model uit, en het lijkt me dus ook verstandig om te wachten en een beter model te kopen of een huidig model goedkoper te hebben. Toch ben ik al vast aan het oriënteren. Ik wil eigenlijk uiterlijk rond de 1500 euro uitgeven, en ik heb gezien dat bijvoorbeeld de Panasonic AE700 in Duitsland 200 euro goedkoper is! De prijs is daar slechts 1500 euro, tegenover de 1700 euro in NL (en dat is al de laagste pricewatch prijs).
Heeft iemand hier ervaring mee, wat betekent het voor de garantie? Kan ik gewoon garantie via de fabrikant hebben, of zal ik met de beamer naar Duitsland moeten als er iets mee is?
Voor 200 euro kun je nog wel 's op en neer rijden!
ik wil ook de PANASONIC