Ik heb nu bijna een jaartje (of misschien is het al een jaar geleden)
Een
Epson EMP-TW10h projector
http://www.epson.nl/product/imaging/epson_emp-tw10h/
voor mijn game hobby (Xbox,Xbox360,PS2)
Nu mijn vraag, en die gaat over PS2.
PS2 ziet er nou niet echt verbazingwekkend mooi uit op de beamer, Xbox wel,maar dat komt omdat m'n games in Progressive Scan draaien(480p) mijn PS2 kan dat niet....ok.
twee vraagjes.
1-In verschillende PS2 games kan ik 50hz of 60hz kiezen(refresh rate) op tv's uiteraard is het verschil heel duidelijk merkbaar,maar volgens mijn broer moet ik juist met een beamer
niet 60hz kiezen maar gewoon 50hz, ik heb beide eens geprobeerd maar kom er niet uit wat nou echt mooier eruit ziet,naar mijn mening allebei hetzelfde....maar is dit echt zo? of blijft het beter om 60hz te kiezen wanneer het kan?
2-Op mijn breedbeeld tv met PS2 had ik in de ps2 opties hem altijd op RGB staan, dit ziet het er allermooist uit , want kies ik echter " Y Cb/Pb Cr/Pr" (wat ik dus moet gebruiken als ik de ps2 op beamer gebruik) dan ziet het er echt stukken minder scherp en mooi uit...mijn vraag dus...
Is er een manier om mijn PS2 games op de beamer in RGB te spelen inplaats van component?
In de Epson beamer opties kan ik bij input a kiezen voor RGB maar die support ie niet...zo extreem veel verstand heb ik er niet van en bij dit ben ik een beetje 'verdwaald' nu....heeft iemand
deze beamer en PS2 en draaiende in RGB?