[GPRS] Dutchtone Extended / Orange Share

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 2.634 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ch!pY-J schreef op 17 augustus 2003 @ 17:26:Trouwens, als eerste moet je met je PC naar die www.wapag.com gaan en jezelf registreren. Vervolgens moet je die link die aangeboden word in je e-mail instellen als favoriet op je telefoon. Daar is dan je persoonlijke wap/I-mode startpagina! Vervolgens kun je gaan instellen wat je wil zien (via PC instellen!).
Wow hij doet het!
You made my day! _/-\o_

offtopic:
ik heb een SE T68i

EDIT:
_____

Maar de vreugde duurt niet lang :/ Ik kom er net achter dat ik geen berichten naar contacts kan sturen. Foutmelding: Ongeldige URL. :?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Tsja, die Wapag wap MSN is niet de stabielste. Hopelijk was dit maar een eenmalige foutmelding. Ik zou zeggen: probeer het maar eens opnieuw. Waarom ik deze service niet prettig vind;
• regelmatig disconnects,
• je ziet maar een enkel zinnetje wat de ander tegen je zegt, alleen als je het scherm ververst. De helft van de tekst van de tegenpartij kan volgens mij verloren gaan hierdoor.
• je ziet verder dus ook geen history, je kan dus niet ff terugbladeren...
• je ziet de status niet van de andere persoon (dus geen busy, away, idle oid)
• namen met tekentjes komen heel verrot door
zo zullen er nog wel wat nadelen zijn...

Volgens mij moet er ook ergens een wap variant zijn (ipv i-mode), maar ik weet dat niet zeker.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ch!pY-J schreef op 18 augustus 2003 @ 09:57:
Tsja, die Wapag wap MSN is niet de stabielste. Hopelijk was dit maar een eenmalige foutmelding. Ik zou zeggen: probeer het maar eens opnieuw. Waarom ik deze service niet prettig vind;
• regelmatig disconnects,
• je ziet maar een enkel zinnetje wat de ander tegen je zegt, alleen als je het scherm ververst. De helft van de tekst van de tegenpartij kan volgens mij verloren gaan hierdoor.
• je ziet verder dus ook geen history, je kan dus niet ff terugbladeren...
• je ziet de status niet van de andere persoon (dus geen busy, away, idle oid)
• namen met tekentjes komen heel verrot door
zo zullen er nog wel wat nadelen zijn...

Volgens mij moet er ook ergens een wap variant zijn (ipv i-mode), maar ik weet dat niet zeker.
Ik zit er aan te denken of het mogelijk is om hetgeen wat je op je telefoon ziet naar het beeldscherm kunt verzenden via bluetooth. Hier heb ik gisteren ook een topic over geopend.

Voor geïnteresseerden klik hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Cool
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:43
heb mijn P800 ook vrijdag gekregen, en heb GPRS al aan de gang. Mail van zonnet gratis ophalen met een inbelverbinding maken lukt ook al, maar ik krijg de orange mail niet aan het werken. nummer@orange.nl : maakt verbinding via gprs en doet dan niks meer... iemand een oplossing?

verder vraag ik me af of ik mijn mail van @home niet binnen kan halen?

[ Voor 12% gewijzigd door Zero2Cool op 25-08-2003 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange mail en p800 werken niet samen
Je kan niet inloggen, als het al lukt zie je alleen onzin.

De P800 is officieel niet geschikt voor orange share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf vandaag is de P800 wél officieel geschikt voor Share. Net zoals de T610 en de Sagem My-X 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ook toevallig dan dat dat sinds vandaag ondersteund is.....

Zal eens kijken of het nu wel werkt dan

Edit:
23.56uur gekeken bij orange maar de P800 is dus nog steeds NIET ondersteund!

De mail werkt nog steeds niet..
je krijgt te zien als je een bericht krijgt en wil het lezen:
$$0300a8c040Bert%^65%dsaduyhasd=33dada etc etc
HTTP status 404

Dat krijg je te zien (net geprobeert) als je dus met de P800 je orange mail controleert.....

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan Orange bellen en dan zal je horen dat de P800 echt wel ondersteund wordt. Misschien kunnen ze je meteen een OTAP bericht sturen met de instellingen voor de P800. Misschien dat daar verschil in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Waarom is dit zo duur? Share in het buitenland, in belgie heb je ook gprs is bijlange niet zo duur... niet normaal 15 euro voor een mb, gelukkig is dit niet op het echte internet anders was ik finaal bankroet

nu ook in het buitenland
Op vakantie het nieuws in Nederland bekijken op je telefoon? Met ingang van 28 augustus kun je Share ook gebruiken in België, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Noorwegen en Denemarken. Het gebruik van Share in het buitenland kost € 15 per MB en wordt verrekend per 25 KB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:20

Sherlock

No Shit

Hoe zit het nu met MMS en orange? Ik heb een 6610, maar krijg het maar niet voor elkaar om een MMS'je te versturen. Op de site van Orange kan ik er ook niets over vinden...

Moet ik ergens instellingen vandaan halen, of kan het gewoon helemaal niet?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JerryH schreef op 26 August 2003 @ 12:08:
Hoe zit het nu met MMS en orange? Ik heb een 6610, maar krijg het maar niet voor elkaar om een MMS'je te versturen. Op de site van Orange kan ik er ook niets over vinden...

Moet ik ergens instellingen vandaan halen, of kan het gewoon helemaal niet?
Zoekt en gij zult vinden.

Orange komt er zeer binnenkort mee, ik verwacht net na de zomer september / oktober. Voor sinterklaas iig want dat heeft weer te maken met management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 12:12:
Orange komt er zeer binnenkort mee, ik verwacht net na de zomer september / oktober. Voor sinterklaas iig want dat heeft weer te maken met management.
En met de campagne die ze in november gaan voeren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft de P800 werkend met Orange share E-mail?

Ik bedoel dus de IMAP mail, niet webmail via de browser..

Als ik een E-mail wil ophalen via mijn Orange mail adres krijg ik elke keer een error.
De P800 gaat de mails controleren, dit duurt enkele minuten, daarna krijg ik ineens een error dat ie geen DNS server kan vinden...
Internetten via Share werkt normaal.

Ik heb al 2 keer orange gebeld en ook zei weten niet wat het is, ik zou terug gebeld worden hierover...

Welke settings hebben jullie staan bij:
Internet accounts, geavanceerde instellingen;
adres: wap (staat er bij mij)

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
SuB-Gold schreef op 26 augustus 2003 @ 09:18:
Waarom is dit zo duur? Share in het buitenland, in belgie heb je ook gprs is bijlange niet zo duur... niet normaal 15 euro voor een mb, gelukkig is dit niet op het echte internet anders was ik finaal bankroet

nu ook in het buitenland
Op vakantie het nieuws in Nederland bekijken op je telefoon? Met ingang van 28 augustus kun je Share ook gebruiken in België, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Noorwegen en Denemarken. Het gebruik van Share in het buitenland kost € 15 per MB en wordt verrekend per 25 KB.
ja wat een asosociaal bedrag héé

bij t-mobile kost het je €12/mb, de rest nog niet uitgezocht, geen tijd voor gehad

die prijzen zullen ze wel weer kunstmatig hoog houden straks.. bah :(

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punksmurf schreef op 27 August 2003 @ 23:07:
bij t-mobile kost het je €12/mb, de rest nog niet uitgezocht, geen tijd voor gehad
Om die € 12 te halen moet je een abonnement van minimaal € 5 per maand nemen en dan heb je nog geen KB gebruikt... Binnen NL betaal je daar bovenop ook nog eens € 5 per MB. Als je per maand niets betaald ben je bij T-Mobile € 50 per MB kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gisteren Share. Is wel leuk zo veel wappen tot je ogen vierkant worden. Alleen zit er een datalimiet per pagina op? Wil op de wapsite van Sony Ericsson een nieuw thema voor mijn T300 downloaden, kan ik die wappagina niet op. Hij zegt iets van "pagina te groot om door te sturen". Is daar niets aan te doen?

NB Misschien dat het eerder in de thread stond, heb echter slechts een 56k modem... :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 23:54 . Reden: NB ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 23:52:
Heb sinds gisteren Share. Is wel leuk zo veel wappen tot je ogen vierkant worden. Alleen zit er een datalimiet per pagina op? Wil op de wapsite van Sony Ericsson een nieuw thema voor mijn T300 downloaden, kan ik die wappagina niet op. Hij zegt iets van "pagina te groot om door te sturen". Is daar niets aan te doen?
Je moet de "Sessiemodus" (zo heet het bij Nokia) op "Doorlopend" zetten in plaats van "Tijdelijk".

• Sherlock
  • Laatst online: 10:20

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 12:12:
[...]

Zoekt en gij zult vinden. :Y)

Waar heb je dat gevonden als ik vragen mag?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Share in Normandië (Frankrijk) deed het perfect. Alleen vanmorgen bij terugkomst hier in NL is het weer brak. Momenteel ligt volgens mij nog steeds het netwerk plat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 01:41:
[...]

Je moet de "Sessiemodus" (zo heet het bij Nokia) op "Doorlopend" zetten in plaats van "Tijdelijk".
Heb de hele handleiding doorzocht, niets klinkt als sessiemodus. Ik krijg letterlijk een pagina die zegt "De pagina is te groot om terug te sturen". Klinkt dus alsof Orange erachter zit. Als ik trouwens wil inloggen op de ericsson site met mijn T300 krijg een melding te zien dat er iets mis is met de pagina die ik wil openen en een andere link moet kiezen.

Nog een vraag, wil graag de reisplanner van 9292OV gebruiken. Ik zie dat normale WAP bij Orange hem wel heeft, maar hij staat niet bij Share.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij share is er voor wap een limiet van 300000 bytes per pagina. Als de pagina groter is dan dan 300000 bytes dan geeft hij die foutmelding. Ik heb er vaak last van met mijn p800.Het is al eerder voorbij gekomen.

De melding wordt gegenereerd door de proxy server van orange. Deze stuurt de pagina/bestand niet door als het te groot is.

Je moet als apn 'internet' selecteren ipv 'wap'. Dit gaat echter wel van je 2 mb af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik geprobeerd, maar dat werkt helemaal niet. Denk dat ik Telforts WAP instellingen eens ga proberen... Heb ook Orange gebeld, die zeiden dat het of een slechte pagina was of aan Sessiemodus lag. Kan echter geen sessiemodus op mijn Sony Ericsson T300 vinden (of iets soortgelijks), iemand suggesties?

Overigens heb ik uitgevonden wat de link naar 9292OV is. Gewoon wappen via GSM, site toevoegen aan favorieten en dan later met Share bezoeken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2003 19:11 . Reden: 9292OV ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 15:11:
Nog een vraag, wil graag de reisplanner van 9292OV gebruiken. Ik zie dat normale WAP bij Orange hem wel heeft, maar hij staat niet bij Share.
Ik heb 'm via WAP aan m'n bookmarks toegevoegd. En dan kan 'm via de Share verbinding ook gewoon benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 30 augustus 2003 @ 20:05:
[...]

Ik heb 'm via WAP aan m'n bookmarks toegevoegd. En dan kan 'm via de Share verbinding ook gewoon benaderen.
Ik bezoek die OV9292 W@P-site al maanden lang via Share, super relaxed. Terplekke je vervoersinformatie opvragen! Alleen jammer dat je het alleen kunt doen met de postcode... Vaak weet je die niet en zou je het postcode boek bij de hand moeten hebben. Da's dan jammer, het nut van je telefoon ook weer weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ch!pY-J schreef op 31 August 2003 @ 12:28:
[...]

Ik bezoek die OV9292 W@P-site al maanden lang via Share, super relaxed. Terplekke je vervoersinformatie opvragen! Alleen jammer dat je het alleen kunt doen met de postcode... Vaak weet je die niet en zou je het postcode boek bij de hand moeten hebben. Da's dan jammer, het nut van je telefoon ook weer weg ;)
Op de Wap site van Orange (dus niet Share) staat ook een link naar een site waarmee je van plaats naar postcode en vice versa kan zoeken. Toch raar, dat zulke handige sites niet standaard onderdeel van Share zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Share site moet kleur bevatten, dat heeft de 9292 OV site via WAP natuurlijk niet. Het zal uiteindelijk wel komen... In kleur dan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 10:28

The Legend

*Plop*

Grmbl... :(

Bel dus net de klantenservice om Share te laten activeren, blijkt dat de Siemens M55 "nog niet geschikt" is.. de C55 ZONDER kleurenscherm echter wél! |:( Tegen hun eigen policy werken bepaalde toestellen wel en mijne weer es niet :(

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:26
gewoon liege en aanmelde, klaar :) heb ik ook met mn 6510 gedaan die niet ge supprot wordt

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

laurens0619 schreef op 02 September 2003 @ 17:13:
gewoon liege en aanmelde, klaar :) heb ik ook met mn 6510 gedaan die niet ge supprot wordt
Maar krijg je dan geen andere instellingen?? En kan ik dit niet handmatig instellen oid dan?

Ik zie op de orange site bv. wel instellingen staan voor de S55.. 8)7 Zou ik dat kunnen gebruiken :?

[edit]

Ze moeten via de klantenservice natuurlijk GPRS enablen :( En toen ik de klantenservice belde zei ze dat ze een aantekening gemaakt had bij m'n contract dat ik gebeld zou worden als de service "beschikbaar" zou zijn :/ Dus opnieuw bellen en zeggen dak een Ti68 heb lijkt zelfs voor orange te doorzichtig ;(

[edit]

Hoe enabelen ze GPRS eigenlijk?? Kheb net instellingen laten sturen via de site voor een T68i maar dat werkt logischerwijs niet..

[ Voor 56% gewijzigd door The Legend op 02-09-2003 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
en als je nou zegt dat je gisteren een 2e hands t68i hebt gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

marteltor schreef op 02 September 2003 @ 18:21:
en als je nou zegt dat je gisteren een 2e hands t68i hebt gekocht?
Met hetzelfde nummer als waar ik nu een contract op heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ja gewoon sim kaartje in je nieuwe phone? Je oude is stuk gegaan immers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet het natuurlijk wel bij het zelfde merk telefoon houden. Het gaat erom dat je een boodschap krijgt waar alles automatisch wordt ingesteld. Dit is bij een SE-telefoon iets anders als een siemens telefoon. Je kan gewoon vragen om de s55. En als het niet lukt kun je zelf alles instellen zodat het ook werkt.
Je kunt gewoon je apn ed. instellen om toch gebruik van wap te kunnen maken.

Bevalt het niet: Dan zet je het gewoon weer stop. Dan heb je het dus voor 6 euro uit kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 02 september 2003 @ 18:29:
Je moet het natuurlijk wel bij het zelfde merk telefoon houden. Het gaat erom dat je een boodschap krijgt waar alles automatisch wordt ingesteld. Dit is bij een SE-telefoon iets anders als een siemens telefoon. Je kan gewoon vragen om de s55. En als het niet lukt kun je zelf alles instellen zodat het ook werkt.
Je kunt gewoon je apn ed. instellen om toch gebruik van wap te kunnen maken.

Bevalt het niet: Dan zet je het gewoon weer stop. Dan heb je het dus voor 6 euro uit kunnen proberen.
Maar ik heb zelf alles al in gesteld, gewoon de instellingen van de S55 gebruikt, maar dan is het toch niet "klaar" zeg maar? Moeten ze bij Orange niet ergens een knopje :P GPRS voor mijn nummer aanzetten ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Maar als ik morgen nou ff naar de klantenservice bel, en dan gewoon zeg dat ik tijdelijk de S55 van m'n moeder gebruik :P Gaat share ook gewoon werken bij mij ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
The Legend schreef op 02 September 2003 @ 20:35:
Maar als ik morgen nou ff naar de klantenservice bel, en dan gewoon zeg dat ik tijdelijk de S55 van m'n moeder gebruik :P Gaat share ook gewoon werken bij mij ??
jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

The Legend schreef op 02 September 2003 @ 18:51:
[...]

Maar ik heb zelf alles al in gesteld, gewoon de instellingen van de S55 gebruikt, maar dan is het toch niet "klaar" zeg maar? Moeten ze bij Orange niet ergens een knopje :P GPRS voor mijn nummer aanzetten ofzo :?
Software matig lijken de S en de M55 volgens mij heel veel op elkaar, net zoals hardware matig. Het lijkt mij daarom ook geen probleem om jouw M55 met de S55 instellingen te programmeren voor Share. Al bijna vanaf het begin dat ik mijn toestel heb (begin mei) heb ik er Share op. Echter, vanaf half juli ofzo werd Share pas officieel ondersteund voor de S55. Bij het aanvragen van Share heb ik de medewerkers ook gezegd dat ik een andere telefoon had. Wel geloof ik dat ze het kunnen zien met wat voor toestel je online bent en zelfs met wat voor firmware je bezig bent. Ik heb echter nooit iets gehoord van Orange dat ik fout bezig was.
Wel heb je kans dat nog niet alles het doet, bij mij was dit bijvoorbeeld alleen het fotoalbum wat het nog niet deed.

Dus gewoon de klantenservice opbellen en Share laten activeren op je zogenaamde S55. Share instellingen daarvoor worden niet naar je toe ge-smst, die moet je zelf van de site halen...

[edit] Share helpdesk is tot 22.00u geopent ;)

[ Voor 5% gewijzigd door jules op 02-09-2003 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

The Legend schreef op 02 september 2003 @ 18:22:
[...]

Met hetzelfde nummer als waar ik nu een contract op heb :?
Ik denk echt niet dat ze zo moeilijk gaan doen, je bent een klant hoor, denk je nou echt dat ze het weigeren om je zo´n sms´je te sturen omdat je aantekening bij je telefoonnummer hebt staan. Ik mag hopen van niet :+

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 3 september is de T610 'officieel' geschikt als Share toestel. Overigens kunnen ze de intstellingen van de van de T610 gewoon SMS'en, want die zijn al beschikbaar. Als je op de Mijn Orange site naar "Tools" => "WAP" => "Download instellingen" gaat kan je voor Share ook de T610 kiezen.

Morgen zijn ook de Sagem My X-6, de SE P800 & T310 en de Samsung V200 officieel geschikt voor Share.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik snap niet dat ze foons zoals de C55/S55/SL55/M50/M55 niet allemaal tegelijk geschikt maken, ze zijn allemaal in de basis hetzelfde, iig de C/S55 en de M55.. Das toch totaal niet logsisch |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De C55 en de M50 zullen nooit ondersteund worden... Ze missen namelijk iets essentieels: een kleurenscherm. En dan missen we de M55 nog: die wordt binnenkort ondersteund. Het is zo dat alle toestellen eerst getest moeten worden, zelfs de toestellen uit dezelfde serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 22:05:
Morgen zijn ook de Sagem My X-6, de SE P800 & T310 en de Samsung V200 officieel geschikt voor Share.
De P800 is al vanaf vorige week officieel geschikt.
Heb deze zelf namelijk en van de week al; gebeld voor de instellings sms, gewoon gekregen.

Vind het nog steeds jammer van share dat de imap server niet werkt.
Je bent dus verplicht gebruik te maken van de webmail functie, de ingebouwde E-mail client werkt alleen als je verbinding buitenom share (internet, dus van je bel bundel boven de 2mb) maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Ik heb een probleempje en ik heb al gepost in de Samsung topic maar daar komt helaas geen antwoord dus ik probeer het hier maar even.

Ik heb een Samsung S300 nu heb ik Worms.jar geupload naar mijn Chello webspace. Ik heb een tagtag.com page gemaakt en een link naar Worms.jar gemaakt. Alleen nu lukt het downloaden niet. Ik krijg elke keer pagina te groot, nu heb ik al geprobeerd om mijn APN naar internet te hernoemen maar dan krijg ik helemaal geen verbinding. En via IRDA lukt het niet met de Samsung (geweldig staaltje techniek). Het bestandje is 128kb. Mijn andere downloads heb ik er al uitgegooid dus ik ben echt ten einde raad.

Weet iemand hoe je dit voor elkaar kan krijgen?

http://specs.tweak.to/11052

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 23:02:
De C55 en de M50 zullen nooit ondersteund worden... Ze missen namelijk iets essentieels: een kleurenscherm. En dan missen we de M55 nog: die wordt binnenkort ondersteund. Het is zo dat alle toestellen eerst getest moeten worden, zelfs de toestellen uit dezelfde serie.
Ik vroeg gister aan die muts bij de klantenservice of de C55 wel ondersteunt werd, zegt ze "jah.. maar das eigenlijk wel vreemd he?" |:(

Vandaag weer iets geks, wordt wakker door een smsje van Orange;

"Vanaf vandaag gaat uw actie met gratis extra bundels van &#8364 ; 20.00 in. Veel plezier ernee."

Ik bel dus ff beltegoed info, en inderdaad "uw tegoed bedraagt 20.00" maar WTF is er dan gebeurd met dat 15 euro starttegoed? Daar was gister nog 9 euro van over?? Dat hoort toch meegenomen te worden?? En de 1e 2 maanden dubbel beltegoed is toch 20x2 = 40 euro? Waar is dat gebeleven dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Djingiz Chan schreef op 03 september 2003 @ 09:55:
Ik heb een probleempje en ik heb al gepost in de Samsung topic maar daar komt helaas geen antwoord dus ik probeer het hier maar even.

Ik heb een Samsung S300 nu heb ik Worms.jar geupload naar mijn Chello webspace. Ik heb een tagtag.com page gemaakt en een link naar Worms.jar gemaakt. Alleen nu lukt het downloaden niet. Ik krijg elke keer pagina te groot, nu heb ik al geprobeerd om mijn APN naar internet te hernoemen maar dan krijg ik helemaal geen verbinding. En via IRDA lukt het niet met de Samsung (geweldig staaltje techniek). Het bestandje is 128kb. Mijn andere downloads heb ik er al uitgegooid dus ik ben echt ten einde raad.

Weet iemand hoe je dit voor elkaar kan krijgen?
Als het goed is heb je het spel gekregen met een .jad & een .jar file. De laatste heb je dus geupload naar je webserver. Echter, de .jad file heb je nodig om een soort van ingebouwde download sessie te starten. Tenminste, zo werkt het bij mijn S55.
Als ik een game zou willen downloaden, dan moet ik een aangepaste .jad file op m'n foon starten, of downloaden via wap.

De volgende tekst is een voorbeeld van de inhoud van een .jad file, gevonden in de devloper village van Siemens.
MIDlet-Version: 1.0.0
MIDlet-Vendor: Siemens
Created-By: 1.3.0 (Siemens AG)
MIDlet-Jar-URL: http://www.yourcompany.com/downloads/foobar.jar
MIDlet-1: foobar, , foo_package/Foo_Main_Class
Manifest-Version: 1.0
MIDlet-Name: foobar
MIDlet-Jar-Size:
Je ziet daar onder andere: MIDlet-Jar-URL: http://139.23.38.140/otap/download/preinstalled.asp?
Deze moet je onder andere veranderen naar de url waar jij het naar geupload hebt.

Wat er verder in klinkt op zich logisch. Mij lijkt het dat je de grootte gelijk moet zetten aan de grootte van de geuploade .jad file in bytes...

Succes!

Vertel je ons wel ofdat het gelukt is?

[ Voor 11% gewijzigd door jules op 16-09-2003 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ch!pY-J schreef op 28 August 2003 @ 15:13:
Share in Normandië (Frankrijk) deed het perfect. Alleen vanmorgen bij terugkomst hier in NL is het weer brak. Momenteel ligt volgens mij nog steeds het netwerk plat :(
Tot eergister blijvende problemen gehad. Het probleem. Alleen in mijn huis deed hij het niet, voor de rest, 200 meter van huis deed hij het pas weer.

Gelukkig zijn de problemen weer opgelost momenteel. Ik kan weer zorgeloos wappen en mailen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of Orange share werkt met een Motorola T720.
Ik heb het zelf geprobeerd, met sim van vriend, maar kreeg het niet aan de praat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 21:53:
Weet iemand of Orange share werkt met een Motorola T720.
Ik heb het zelf geprobeerd, met sim van vriend, maar kreeg het niet aan de praat...
Bel de klantenservice en verzin dat je overweegt om de T720 te kopen ofzo, maar dat je wel vantevoren wilt weten of het beschikbaar is :)

Verwijderd

Bij orange zeggen ze dat ie niet ondersteund wordt, maar heeft iemand toevallig het wel aan de praat gekregen met een Motorola T720?

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Hoe vaak wordt het gebruiksoverzicht van Share ververst ? Ik heb gisteren bijvoorbeeld een aantal emails opgehaald via de email client van mijn Siemens M55, via het internet profiel, maar de teller blijft maar op 3kb hangen, wat ik dus al 2 weken heb.

Verwijderd

Hoe zit het met de MMS? De winkel zegt dat het er nog steeds aan zit te komen, maar ik heb nog steeds er geen bericht van. Erg vervelend, voor een telefoon met camera :( !

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:10

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 17:11:
Hoe zit het met de MMS? De winkel zegt dat het er nog steeds aan zit te komen, maar ik heb nog steeds er geen bericht van. Erg vervelend, voor een telefoon met camera :( !
Laatste kwartaal is de planning, maar het kan altijd later komen.

* Smarron verstuurt z'n foto's gewoon via mail :z

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

hmmm niemand anders heeft dus 'last' dat de internet gebruiksteller niet telt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 09:27
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 21:38:
[...]

Wow hij doet het!
You made my day! _/-\o_

offtopic:
ik heb een SE T68i

EDIT:
_____

Maar de vreugde duurt niet lang :/ Ik kom er net achter dat ik geen berichten naar contacts kan sturen. Foutmelding: Ongeldige URL. :?
Heb me aangemeld, kom alleen op een startsite uit waar ik alleen view password kan doen en verder nix :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

M55 schreef op 14 September 2003 @ 12:15:
hmmm niemand anders heeft dus 'last' dat de internet gebruiksteller niet telt?
Ik weet niet hoe het precies bij de M55 gaat, maar ik heb zo'n idee dat je pagina niet automatisch ververst word zoals bij mij af en toe gebeurd bij mijn S55.
Probeer eens het volgende, druk de groene knop (opneem knop) in bij het bezoeken van de pagina, ga dan vervolgens naar vernieuwen (optie 5).

Succes

Over dat MMS gebeuren, in juni had ik al met Orange contact erover, toen zeiden ze idd iets van juli of begin van de zomer oid. Maar ook, hoe meer mensen het willen, des te groter de kans is dat ze het uitbrengen.

Maar idd, het e-mailen van de foto's werkt ook heel goed! Bovendien is dat voorlopig nog goedkoper ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
ik heb vrijdag mijn pda binnengekregen (acer n10) en natuurlijk ook bezig geweest om internet via mijn gprs-telefoon (SE t300) aan het werk te krijgen. Ik heb het share internet connect programma gedownload, dit werkt prima. Dit kost mij dus dataverkeer.
Nu heb ik geprobeerd een nieuw profiel te maken, met ipv APN internet het APN wap., om op deze slinkse wijze de datatellers te ontwijken. Helaas werkt dat niet :( :P Ik heb de proxy ingesteld, html en wap op 010.250.255.188 poort 9201, dat is als het goed is de wap-gateway. Ik kan ermee verbinden maar ik kan er geen wap- of html pagina's mee opvragen (sterker nog, helemaal niets..)
ik zou het natuurlijk erg _/-\o_ vinden als dat kon, maar het lukt dus niet. ik vind het opzich best logisch dat hij geen html kan opvragen op deze manier, maar eigenlijk zouden wap-pagina's geen probleem moeten zijn imho.

Hebben jullie ideeën hoe ik dit kan laten werken? liefst ook html (ook al is er dan een limiet van 0.3mb / file, zoals je hier: [rml]MRwimlex in "[ GPRS] Dutchtone Extended / Orange Share"[/rml] kan lezen).

[ Voor 6% gewijzigd door Punksmurf op 14-09-2003 22:57 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
als het je eenmaal is gelukt om wap paginas te bekijken op je pda, dan kun je bepaalde html bstanden via google laten omzetten in wml :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
dat weet ik maar als t goed is haaltie html via dezelfde proxy binnen
maar voorlopig haaltie ook geen wap binnen.. :( (wel via gewone verbinding natuurlijk)
en pocketIE ondersteund helaas ook geen xHTML :(

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het heeft niet zo veel te maken met xhtml ondersteuning. maar het heeft te maken met het binnen halen van gegevens via wap. normaal gebruik je hier http voor(pocketie), dit is een transport protocol. zo heb je voor mobiele telefoons wap. Je moet een programma hebben die de data kan binnen halen via het wap protocol. misschien een wap browser voor je pda?.

Verder maakt de data niet uit die je er overheen verstuurd, het is de manier waarop. Zo kun je met een hybride browser(geschikt voor zowel wap als http) html data binnen halen via wap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

hmmm vaag mijn teller is nu wel verhoogd, maar nu staat hij maar op 54kb, dus er is 51kb bijgekomen in de afgelopen dagen...terwijl ik zoals vermeld had, al meerdere applicaties gedownload en email opgehaald.. trouwens het is niet een probleem met 'refreshen'. Omdat je je gebruik ook gewoon via Internet kan bekijken, en daar staat de teller ook op 54kb.

Telt hij het downloaden van Java games niet ofzo (doe ik echt via internet profiel, omdat het wap profiel niet werkt)

Als het blijkt dat Orange het niet goed bijhoud, ben je dan verplicht dat te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

M55 schreef op 15 September 2003 @ 09:46:
hmmm vaag mijn teller is nu wel verhoogd, maar nu staat hij maar op 54kb, dus er is 51kb bijgekomen in de afgelopen dagen...terwijl ik zoals vermeld had, al meerdere applicaties gedownload en email opgehaald.. trouwens het is niet een probleem met 'refreshen'. Omdat je je gebruik ook gewoon via Internet kan bekijken, en daar staat de teller ook op 54kb.

Telt hij het downloaden van Java games niet ofzo (doe ik echt via internet profiel, omdat het wap profiel niet werkt)

Als het blijkt dat Orange het niet goed bijhoud, ben je dan verplicht dat te melden?
Verplicht zijn om te melden dat die download teller niet werkt, nee dus, dat zijn de taken van Orange zelf. Ik heb eerder het vermoeden dat ze langzaam zijn met updaten. Volgens mij moet je ook je sessie afronden. Dat kan je volgens mij doen door GPRS uit te zetten, of door ipv van te wappen, even je mail te checken. Hierdoor wissel je even van profiel en word de sessie afgesloten. Hierna word volgens mij meteen die teller geupdate.

Mijn ervaring, het downloaden van java games word wel opgeteld bij die teller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Je hebt gelijk ze zijn gewoon traag met updaten, en waarschijnlijk moet idd de sessie beeindigd zijn ofzo...in elk geval mijn teller is nu aardig omhoog geschoten, dus het zal wel kloppen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Verwijderd schreef op 15 september 2003 @ 00:44:
het heeft niet zo veel te maken met xhtml ondersteuning. maar het heeft te maken met het binnen halen van gegevens via wap. normaal gebruik je hier http voor(pocketie), dit is een transport protocol. zo heb je voor mobiele telefoons wap. Je moet een programma hebben die de data kan binnen halen via het wap protocol. misschien een wap browser voor je pda?.

Verder maakt de data niet uit die je er overheen verstuurd, het is de manier waarop. Zo kun je met een hybride browser(geschikt voor zowel wap als http) html data binnen halen via wap.
ik weet dat het niet aan die xhtml ondersteuning ligt, dat was alleen nog een extra conclusie die ik had getrokken uit mijn geprobeer. sorry als dat niet helemaal duidelijk was.

ik dacht dat de gateway die voor wap wordt gebruikt een gewone proxy was, maar dat kan ik natuurlijk fout hebben. op mijn pda kan ik wel een aparte proxy ingeven voor wap (daar heb ik dus het gateway adres + poort ingevuld), dus ik nam aan dat het zo zou werken maar helaas niet.

ik zal wel even gaan zoeken naar zo'n browser voor de pocketpc.. iemand hier toevallig al een hint?

edit:
het liefst natuurlijk wel freeware :P

edit 2: ik probeer nu de klondike wapbrowser voor ppc.. (www.apachesoftware.com) en daar kan ik een wap-gateway instellen.. ik stel mijn orange gateway in, maar het werk niet. ik heb ook poort 9200 geprobeerd (aangezien er in dit tc ergens stond dat ze dat hadden veranderd oid) maar ook niets
zou die gateway soms de user-agent van de browser checken?? dat lijkt me stert dan zouden ook de zogenaamde 'niet-ondersteunde' toestellen niet moeten werken (als ze met een whitelist zouden werken en dat lijkt me t meest logische..) en dat doen ze wel

ik neem dus aan dat ip + poort niet goed zijn, weet iemand de juiste?

edit3 ik gebruik nu de browser die ik hier vandaan trek (http://www.mobykit.com/) en die doet het wel! (poort 9200).. ook html pagina's!

zodirect even mijn verbruik checken :)

edit: beetje laat maar het werkte inderdaad. alleen dus niet voor bestanden die groter zijn dan 30k, en hij wil wel vaker een beetje vaag reageren.. :/
deze browser is verder niet echt super ofzo, en formulierondersteuning is helemaal brak.

ik las in de handleiding van de N10 trouwens dat die wap-proxy die ik in IE op kan geven dus de wap-gateway is, maar werken doet het niet.

[ Voor 41% gewijzigd door Punksmurf op 22-09-2003 16:40 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm Punksmurf, bedoel je nou dat je NORMAAL i-net via orange share kan doen (behalve files groter dan 30kb)? dat zou namelijk wel ERG wijs zijn _/-\o_ . En was eigenlijk al tijdje opzoek naar zoiets.

Maar werkte het nou? of was het eigenlijk helemaal niet wat ik bedoel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
het werkt...maar LANG niet altijd, wat het precies is weet ik niet
wapsites gaat daarentegen PRIMA met ezWap, maar NIET met internet explorer

weet iemand hoe ik internet explorer kan forcen de wap-gateway te gebruiken (met wsp://site vertikt hij het namelijk nog steeds te doen als ik via share online ben, dus ik vermoed dat hij dan dus NIET de wap-gateway gebruikt :? )

handig linkje nog: http://www.filesaveas.com/pocketpcwap.html

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die browser van die site, ik neem aan dat je "EzWAP 2.5 for Pocket PC 2002 Phone Edition" hebt geprobeerd? Het probleem is dat ik die daar niet kan downloaden; kan enkel "EzWAP 2.1 for Pocket PC & Pocket PC 2002" en "EzWAP 2.1 for Handheld PC 2000" downloaden.

Hoe dan ook, ik kan het nu niet uit proberen, want mijn spv is weg ter reparatie :'(

ik gebruikte namelijk gewoon die browser van de SPV, maar het normale i-net moest dan buiten share om en van die 2mb af :/

Met deze browser kan ik dus de normale sites (weliswaar beetje verminkt zonder >30kb plaatjes enzo) via share bekijken :*) ?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
ik heb een pocketpc, geen spv :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

och.. het verschil is niet zo groot.. maar het gaat om het princiepe dat het mogelijk is om via orange share (het niet betaal gedeelte) gewoon internet te kunnen doen ;) . want dat zou wel meesterlijk zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuB-Gold schreef op 26 August 2003 @ 09:18:

nu ook in het buitenland
Kzie net op de orange site dat je ook vanuit Luxemburg en Hong Kong share kan gebruiken. Voor het geval je er toevallig langs kkomt :+ Totaal dus 11 landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Moet je niet toevallig de gateway van Orange als proxy instellen ofzo? Ik kan het zelf helaas niet testen, het is alleen maar een idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
als je t tegen mij hebt, dat doe ik dus maar in pocket IE werkt dat NIET, in ezWap browser WEL... wel bagger, want ezWap kost geld en werkt niet zo goed als pocket IE dat gratis is meegeleverd..

orange ook al gebeld, eerst zeer geinteresseerd persoon, wil graag helpen, maar weet het niet, verbind me door met technische dienst, 'nee sorry dat ondersteunen we niet dus zoek het zelf maar uit.. dahaaag'.. vast geen tweakster :P

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-01-2024
Edit: Lezen is ook een vak :)

[ Voor 87% gewijzigd door geertb op 29-10-2003 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertb
Ik zit toch nog met een probleem. Ik heb via Orange.nl de instellingen gezet voor de APN internet in 'Mail, Java, Rms'

Als ik vervolgens nu iets probeer krijg ik de fout 'Ongeldig GPRS profiel'

Ik heb ook nergens een ip in moeten stellen, alleen maar de APN internet. [zo staat het op orange.nl]

Heeft iemand de goede instellingen voor mij? Want dit werkt niet... en moet ik de apn internet ook in een profiel zetten onder 'MMS, wap' ?

[ Voor 10% gewijzigd door geertb op 31-10-2003 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

geertb schreef op 31 oktober 2003 @ 16:23:
Ik zit toch nog met een probleem. Ik heb via Orange.nl de instellingen gezet voor de APN internet in 'Mail, Java, Rms'

Als ik vervolgens nu iets probeer krijg ik de fout 'Ongeldig GPRS profiel'

Ik heb ook nergens een ip in moeten stellen, alleen maar de APN internet. [zo staat het op orange.nl]

Heeft iemand de goede instellingen voor mij? Want dit werkt niet... en moet ik de apn internet ook in een profiel zetten onder 'MMS, wap' ?
Zoek eens in de S55 topic, daar is het al meerdere keren langs gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertb
Gelukt... alleen nu werkt et nog niet via mn laptop;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

weet iemand hoe onbeperkt dat onbeperkt is?
voor 6 euro. Vinden ze het dan echt niet erg als je 100-en mb's gaat downloaden?

hmm, zo te zien ben ik nogal erg gprs-noob (mijn eerste gprs telefoon komt binnekort binnen)
maar ik lees op: http://www.orange.nl/orange/waarom/share/ dat je 3 euro per mb betaald als je "buiten share" komt.

ik zag op deze site google er ook tussen staan. Wat voor soort google is dat dan?

[ Voor 60% gewijzigd door Jimbolino op 31-10-2003 21:11 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Jimbolino schreef op 31 oktober 2003 @ 20:55:
weet iemand hoe onbeperkt dat onbeperkt is?
voor 6 euro. Vinden ze het dan echt niet erg als je 100-en mb's gaat downloaden?
Nope vinden ze niet erg.
Let er dan wel op dat je de wap apn gebruikt en niet de internet apn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
mja, 100-en mb's downloaden terwijl de max bestandsgroote 30k is, kost heel wat moeite ;)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Punksmurf schreef op 31 oktober 2003 @ 21:41:
mja, 100-en mb's downloaden terwijl de max bestandsgroote 30k is, kost heel wat moeite ;)
... naastdat je een gigantische "sms-duim" zal krijgen. In mijn eerste 2 maanden had ik een 18 mb volgens m'n telefoon gedownload, waarvan 7 mb met apn internet. Helemaal niks erover gehoord, maar momenteel heb ik daar echt geen behoefte aan. Internetten of downloaden gaat veel makkelijker via de pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
van een stylus krijg ik geen sms-duim... je kan t vast ook met je laptop of computer...
als je t met je telefoon moet doen wordt het echt een ramp :P

krijg wel een zere pols van stylus :( ik dacht dat t juist ergonomisch was ... :?

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

ik heb net ~10 van de 780 posts gelezen:

begrijp ik goed dat je onbeperkt kan internetten als je maar de wap apn? gebruikt?
en natuurlijk je sites converteerd naar wap formaat?
of zit ik nog steeds aan die 2 mb vast als ik een request doe naar info buiten de share portal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimbolino schreef op 03 november 2003 @ 03:13:
ik heb net ~10 van de 780 posts gelezen:

begrijp ik goed dat je onbeperkt kan internetten als je maar de wap apn? gebruikt?
en natuurlijk je sites converteerd naar wap formaat?
of zit ik nog steeds aan die 2 mb vast als ik een request doe naar info buiten de share portal?
Share is compleet internet voor 6 euro. Het komt alleen binnen via een (wap)proxy, 300.000 bytes per file, max 2kb/s en geen connecties naar poorten(pop3,smtp ed).

Het ligt dus aan je telefoon wat je kunt zien. Als je telefoon alleen wap ondersteund zul je alleen maar wap pagin's op kunnen vragen. Heb je een geavanceerdere telefoon dan kun je ook internet pagina's op je telefoon tevoorschijn toveren. Dit valt allemaal binnen die 6 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 09:03:
[...]Heb je een geavanceerdere telefoon dan kun je ook internet pagina's op je telefoon tevoorschijn toveren. Dit valt allemaal binnen die 6 euro.
Dus als ik met mijn SPV E200 (waar ik nog op wacht) onder het Share account naar www.tweakers.net ga, gaat het aantal kb's wat ik daar verbruik dan van mijn 2 MB af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 10:30:
[...]

Dus als ik met mijn SPV E200 (waar ik nog op wacht) onder het Share account naar www.tweakers.net ga, gaat het aantal kb's wat ik daar verbruik dan van mijn 2 MB af?
Nee, het gaat niet van je 2 mb af. het valt binnen die 6 euro. Dus onbeperkt surfen via de wapproxy.

Pas als je een ander apn gebruikt(internet) dan gaat van je 2 mb af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 10:55:
[...]

Nee, het gaat niet van je 2 mb af. het valt binnen die 6 euro. Dus onbeperkt surfen via de wapproxy.

Pas als je een ander apn gebruikt(internet) dan gaat van je 2 mb af.
pfff, hoe vaak moeten we het nog vertellen, om de 25 posts staat deze vraag wel en word er ook weer 3 keer antwoord op gegeven.

Lezen is ook een vak!

Misschien een idee om het in de start topic duidelijk neer te zetten!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

Ch!pY-J schreef op 03 november 2003 @ 14:03:
[...]

pfff, hoe vaak moeten we het nog vertellen, om de 25 posts staat deze vraag wel en word er ook weer 3 keer antwoord op gegeven.

Lezen is ook een vak!

Misschien een idee om het in de start topic duidelijk neer te zetten!?
precies wat ik in gedachte had

* Jimbolino schopt koen (of een mod) wakker

ik denk dat er zoiezo meer interesse is in orange gprs de laatste tijd, aangezien er leuke orange free 30 abo's voor 5 euro per maand zijn :)

Maar het is toch op zijn minst vreemd dat een provider als orange onbeperkt gebruik aanbied, gaan er allemaal mensen met hun gprs telefoontje aan hun laptop zitten internetten (of zie ik weer iets verkeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimbolino schreef op 03 november 2003 @ 23:52:
[...]

precies wat ik in gedachte had

* Jimbolino schopt koen (of een mod) wakker

ik denk dat er zoiezo meer interesse is in orange gprs de laatste tijd, aangezien er leuke orange free 30 abo's voor 5 euro per maand zijn :)

Maar het is toch op zijn minst vreemd dat een provider als orange onbeperkt gebruik aanbied, gaan er allemaal mensen met hun gprs telefoontje aan hun laptop zitten internetten (of zie ik weer iets verkeerd)
Het wordt echt een keer noodzakelijk dat er een keer goede start post geschreven wordt...

Je ziet iets verkeerd en het is al een keer eerder geschreven in dit topic:
k l i k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Woei.. MMS is actief; heb me net aangemeld voor MMS, is tot 1 Februari gratis..
Ze hebben dus een heel nieuw APN opgericht voor MMS, ga nu maar even controleren of het werkt... niet dat ik het veel ga gebruiken omdat ik meestal email, maar toch..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een mms naar een email adres stuurt, welke afzender staat er dan in de email?

is dit dan +31612345678@orange.nl oid?

en als je naar dit email adres dan een mailtje stuurt, komt het dan aan als mms?

Het is mij nog niet gelukt om mms te activeren. :(

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 10:54 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Hoezo niet gelukt; gewoon de klantenservice bellen, 4-4-4 in het menu en je wordt doorgeschakeld met een medewerker.. ff melden dat je wilt MMS'en en je...
Ik heb net geprobeerd om een mms naar een email adres te sturen (dat ging nl wel via Nowmms) maar die is niet aangekomen. zal dadelijk eens een mailtje sturen naar mijn nummer, maar volgens mij komt ie dan in je emailbox binnen.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal om 12.00 uur(pauze) wel eventjes bellen dan zal ik gelijk vragen hoe het zit met het versturen van mms naar email.

Als die email functie niet werkt, dan ben ik er gelijk niet meer in geïnteresseerd. Dan stel ik mijn nowsms mmsc wel weer in en dan scrijf ik wel een klein vb progje die een link stuurt in de description van een orange-email-notificatie-sms. Dan klik ik daar wel op. En dan kan ik zo in mijn browser direct het mailtje lezen.

Als 2 way email wel zou werken dan zou je mail kunnen versturen en ontvangen zonder dat het jou geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Zie net dat er al een topic over gaat; misschien verstandig om daar verder te gaan met 't MMS verhaal.. MMS activeren met Orange

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Krypt schreef op 04 november 2003 @ 11:14:
Zie net dat er al een topic over gaat; misschien verstandig om daar verder te gaan met 't MMS verhaal.. MMS activeren met Orange
Hey, waar is dat topic nou gebleven :?

Net klantenservice gebeld en MMS is geactiveerd, moest ongeveer een kwartier wachten.. ben benieuwd net deed ie het nog niet nl :P

[edit]

Pff ik snap er nix van :( Eerst kwam bij het verzenden van een MMS al bij verzenden direct de melding "Netwerk- of configuratie fout" oid, toen bij de klantenservice laten activeren.. kwartier gewacht, foon paar keer aan en uit. Net weer geprobeerd, ik werd al hoopvol toen er een leuk balkje kwam met "Zend MMS" en daarna de standaard "even geduld" van mn siemens M55, maar daarna krijg ik alsnog de error "Netwerk- of configuratie fout" |:(

Iemand die dit snapt :?

Ik heb nu bij m'n GPRS logootje op mn schermpje nu ook aan weerszijden een verticaal stippellijntje? Dat zat er eerst niet (alleen GPRS stond er toen).

[ Voor 52% gewijzigd door The Legend op 04-11-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 09:03:
[...]

Share is compleet internet voor 6 euro. Het komt alleen binnen via een (wap)proxy, 300.000 bytes per file, max 2kb/s en geen connecties naar poorten(pop3,smtp ed).
weet niet wat het theoretisch is maar in de praktijk lustie echt geen bestand van meer dan 30k...

* Punksmurf is ook van mening dat mensen moeten leren lezen :?

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 10:54:
Als je een mms naar een email adres stuurt, welke afzender staat er dan in de email?

is dit dan +31612345678@orange.nl oid?

en als je naar dit email adres dan een mailtje stuurt, komt het dan aan als mms?

Het is mij nog niet gelukt om mms te activeren. :(
Op de site van orange staat het volgende over mms naar e-mail.

Kan ik een mms ook sturen naar een e-mailadres?
Orange ondersteunt alleen het verzenden van een mms naar mobiele telefoonnummers. Stuur je een mms naar een e-mailadres, dan zal dit niet worden afgeleverd. Op sommige telefoons is het wel mogelijk om een e-mail te sturen met de foto of afbeelding als bijlage, naar een ander e-mailadres.

in het volgende topic staat alles over orange mms

Eindelijk... Orange MMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
grappig dat dit topic nog leeft! ik werkte er nog toen ik topicstarter was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Laatst online: 15-05 20:56
Ik heb wat kleine probleempjes met share, ik kan wel gewoon wap pagina's bekijken, maar als ik in het foto album wil kijken gaat het mis, ik kan wel het overzicht bekijken van een map, maar als ik 1 foto apart wil gaan bekijken laad hij die foto niet, en downloaden resulteert in een "communicatie fout" ... Iemand enig idee? Op de helpdesk wisten ze niet echt wat er mis was. Heb trouwens een Sony Ericsson T610 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Nu online

Jrz

––––––––––––

Uit de posts begrijp ik dat wapsites gratis zijn, maar als ik dit an orange zelf vraag (3 keer gedaan) krijg ik 3 verschillende antwoorden:
1) ja
2) nee
3) eerst nee, dan ja

dat wap gratis is, is belangrijk, omdat ik van plan ben een boel te lopen wappen :)

Op de orange site staat niets..

btw, heeft iemand Orange share aan de praat gekregen op een GX 20 (of 10, die zal wel hetzelfde zijn ongeveer) ?

[ Voor 17% gewijzigd door Jrz op 07-11-2003 09:53 ]

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht.. als je gewoon zorgt dat je telefoon ALLEEN kan wappen via share, dan opent ie alleen de pagina's die gratis zijn (dat zijn dus de meeste wap sites).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

werkt share ook op de nokia 9210 eigenlijk ?
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.