Begin november komt het er dan eindelijk van: Orange komt met MMS!
Zie: www.orange.nl/mms
Zie: www.orange.nl/mms
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 82206 op 24-09-2003 20:22 ]
Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 82206 op 24-09-2003 20:22 ]
Anoniem: 65861
[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 65861 op 24-09-2003 20:26 ]
Anoniem: 32251
gaat iig wel van je bundel afAnoniem: 65861 schreef op 24 september 2003 @ 20:26:
Ben benieuwd wat het gaat kosten!
Anoniem: 83853
Ik heb hier het Orange Shop magazine voor me liggen en bij het tarievenoverzicht staat daar mms bij voor €0,50 (prepay en abonnement, overal hetzelfde).Anoniem: 65861 schreef op 24 September 2003 @ 20:26:
Ben benieuwd wat het gaat kosten!
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Anoniem: 82429
Anoniem: 55212
niets...Anoniem: 82429 schreef op 16 October 2003 @ 23:14:
Ik zie niet in wat MMS nu toe te voegen heeft aan de E-mail en SMS functies op m'n 3650... m isschien kan iemand dat uitleggen?
The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
Anoniem: 14455
Volgens mij stuur ik al bijna een jaar mmsjes met vodafone... maargoedAnoniem: 58110 schreef op 17 October 2003 @ 13:21:
Ondersteunen de andere providers al MMS trouwens?
Oh thnx ik ga ook maar ff dat nieuwe blaadje halen dan, 50 cent is relatief niet duur vind ik, ookal is het meer dan een ouderwetse piek voor een mmsje...Canaria schreef op 16 oktober 2003 @ 23:04:
[...]
Ik heb hier het Orange Shop magazine voor me liggen en bij het tarievenoverzicht staat daar mms bij voor €0,50 (prepay en abonnement, overal hetzelfde).
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Lijkt me niet. Het zal wel net zo gaan als bij andere providers. Heb je mms op je telefoon dan krijg je het complete bericht, anders een smsje met een link naar de Orange site.AtHomer schreef op 28 oktober 2003 @ 09:45:
Ik heb nu een beetje de indruk dat het zo gaat met MMS van Orange:
Je stuurt een MMS naar iemand, die vervolgens een SMS krijgt dat hij/zij de MMS kan bekijken door in te loggen op de Orange site met een code. Kan dat kloppen
Ik hoop het wel ja, maar die laatste zin zou ook opgaan bij de website methode, zou wel jammer zijn. Maar dan vraag ik me af hoe ze onderscheid maken tussen mobieltjes die wel/geen MMS ondersteunen._Jona_ schreef op 28 October 2003 @ 09:54:
[...]
Lijkt me niet. Het zal wel net zo gaan als bij andere providers. Heb je mms op je telefoon dan krijg je het complete bericht, anders een smsje met een link naar de Orange site.
Er staat ook op de site: Met mms van Orange kun je begin november foto's, plaatjes, geluid en tekst versturen naar iedereen met of zonder mms telefoon.
Anoniem: 33167
Dat is een hele andere discussie die je beter hier kunt voeren: Gaat Orange het wel redden?Anoniem: 33167 schreef op 28 October 2003 @ 10:00:
Ach, het zal weer niet.
Orange is altijd de laatste met het introduceren van iets nieuws.
GPRS werd ook pas een half jaar na de laatste voorganger geintroduceerd.
MMS komt nu ook alweer als laatste.
Zo kun je geen bedrijf runnen.
Met de mogelijkheid om een SMS te krijgen als je door je tegoed bent zijn ze nog steeds de eerste... En dat hebben ze al een tijdje. Met een abonnement waarmee je alle kosten uit een bundel betaald zijn ze ook de eerste en dat hebben ze ook al een tijdje. Ze zijn laat met MMS en GPRS maar komen wél met een dienst waar je wat aan hebt (Share, onbeperkt voor € 6) en MMS (meteen naar andere providers).Anoniem: 33167 schreef op 28 October 2003 @ 10:00:
Ach, het zal weer niet.
Orange is altijd de laatste met het introduceren van iets nieuws.
GPRS werd ook pas een half jaar na de laatste voorganger geintroduceerd.
MMS komt nu ook alweer als laatste.
Zo kun je geen bedrijf runnen.
Ik heb anders niets gemerkt van een goedwerkend GPRS systeem toen het werd geintroduceerd._Jona_ schreef op 28 October 2003 @ 18:41:
Helemaal mee eens met ATB. Ze zijn soms wel laat maar dan doen ze het wel goed. Momenteel is Orange Share de enige GPRS dienst die ook uitnodigd om het te gebruiken. Omdat het flatfree is zit ik echt overal te internetten op mijn telefoon voor nieuws en info. Verder zijn ze met andere zaken weer de eerste zoals de onbeperkte belbundel en de waarschuwings-smsjes.
Alleen bij T-mobile was het goedkoper en het werkte bijna perfect. Bij Dutchtone werkte het niet, en als het werkte dan was het duurder.jep schreef op 28 October 2003 @ 19:38:
Goedkoper boeit mij dan weer niet. Ik ben erg tevreden met Orange diensten. Liever iets later en goed doordacht dan super snel geintroduceerd en kut.
Bij Orange is GPRS mogelijk op alle abonnementen en ook op prepaid kaarten dus waarom het bij jouw niet mogelijk was weet ik niet. Verder gebruik ik het al sinds de introductie en heb nooit problemen gehad met GPRS.Anoniem: 33167 schreef op 28 October 2003 @ 19:55:
[...]
Alleen bij T-mobile was het goedkoper en het werkte bijna perfect. Bij Dutchtone werkte het niet, en als het werkte dan was het duurder.
Bij T-Mobile kun je ook vrijwel onbeperkt wappen omdat dit bijna geen dataverkeer genereert. Hoe veel ik ook WAP, het lukt mij echt niet om tot een sessie van een megabyte te komen. WAP flatfee is gewoon een lokkertje._Jona_ schreef op 28 October 2003 @ 22:59:
Bij Orange is GPRS mogelijk op alle abonnementen en ook op prepaid kaarten dus waarom het bij jouw niet mogelijk was weet ik niet. Verder gebruik ik het al sinds de introductie en heb nooit problemen gehad met GPRS.
Wat betreft dat T-Mobile goedkoper is. Ten eerste moet je bedenken dat Orange Wap flatfree aanbiedt. T-Mobile rekent daar per MB voor. In dat geval is Orange altijd goedkoper. En als je dan GPRS gebruikt voor data dan is T-Mobile pas goedkoper vanaf 10 MB per maand, daaronder is Orange goedkoper. En dan kun je bij Orange *daarnaast* nog onbeperkt wappen terwijl bij T-Mobile dit nog eens extra wordt afgerekend.
Je bewering vereist dus wat relativering.
Anoniem: 93292
Ik vind Share niet echt snel om eerlijk te zijn, en soms duurt het "opstarten" best lang. Verder vink Orange echt goed, en idd beter laat en goed introduceren dan heel vroeg en beperkt.Anoniem: 93292 schreef op 29 oktober 2003 @ 08:49:
Vind t-mobile juist heel duur wat gprs aangaat. Als je gprs actief heb betaal je al 5 euro en wil je dan nog voor 2 mb wappen en/of internetten komt er nog 2,50 euro/MB erbij. Dan zit je op 10 euro. Dan neem ik toch liever share van orange voor 6,00 euro (incl. 2 mb internetten) en kan ook nog onbeperkt wappen ook. Share werkt trouwens heel goed bij mij, helemaal geen problemen.
Met MMS heb je tocj de mogelijkheid om foto's te versturen met je gsm.Alpha_Mouse schreef op 16 oktober 2003 @ 23:22:
[...]
niets...
MMS is voor de eindgebruiker die geen email heeft (op zijn telefoon)
Anoniem: 94082
Klopt, maar dan werkt die dienst pas vanaf morgen kunnen we tot januari gratis mms'sen .. handig heb net mn p900marteltor schreef op 02 november 2003 @ 19:59:
waarom morgenochtend? ze hebben toch 24 uurs klantenservice? of niet op zondag?
Anoniem: 58110
Dacht het niet.... blader dit topic maar door:Anoniem: 94082 schreef op 02 november 2003 @ 20:12:
[...] Klopt, maar dan werkt die dienst pas vanaf morgen kunnen we tot januari gratis mms'sen .. handig heb net mn p900
Nog een dagje langer wachtenAnoniem: 58110 schreef op 16 oktober 2003 @ 19:57:
Ik belde net met de klantenservice en 4 november is de dag
Had ik eerst ook, maar sinds een paar dagen kan ik gewoon echt goed pagina's binnen halen. Ook jpegs en streaming audio gaan goed!Anoniem: 65861 schreef op 02 november 2003 @ 19:21:
[...]
Ik vind Share niet echt snel om eerlijk te zijn, en soms duurt het "opstarten" best lang. Verder vink Orange echt goed, en idd beter laat en goed introduceren dan heel vroeg en beperkt.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 82206 op 02-11-2003 21:09 ]
Anoniem: 36388
Anoniem: 63706
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 63706 op 04-11-2003 10:32 ]
[ Voor 56% gewijzigd door dôh op 04-11-2003 09:47 ]
[ Voor 41% gewijzigd door liosnel op 04-11-2003 11:06 ]
Als het zou werken mooi.. krijg enkel errorsliosnel schreef op 04 november 2003 @ 11:09:
Raar, ook op orange.nl staat eea beschreven zoals ook de TS dat doet, zie hier... Voor mijn:
Nokia 7210
stap 1 Stuur gratis een smsje met de tekst: mms nokia7210 naar 1111. Hierna ontvang je een sms terug met mms-instellingen.
stap 2 Druk op 'options' en daarna op 'opslaan' en de mms-instellingen staan op je telefoon.
stap 3 Stuur daarna je eerste mms-bericht. Dat kan ook naar jezelf en je bent geregistreerd als mms-gebruiker.
[ Voor 86% gewijzigd door AAC op 04-11-2003 11:19 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Krypt op 04-11-2003 11:22 ]
Het verzenden gaat al prima nu....Anoniem: 94082 schreef op 04 november 2003 @ 11:20:
werkt het dan al bij iemand op dit moment
Klopt naar KPN wil het niet goed werken.liosnel schreef op 04 november 2003 @ 11:22:
[...]
Het verzenden gaat al prima nu....
Echter... stuurde net naar n vriend met KPN I-mode, en hij zag dit:
-xxx censored xxx- zegt:
vaag....
"je hebt een MMS ontvangen. Kijk op www.orange.nl/mms, berichtcode 1234 bladiebla
*zucht*...... waar dit nu weer aan ligt....
Werkend
Als dat hun werkwijze is primaKippenijzer schreef op 04 november 2003 @ 11:39:
KPN is gewoon heel simpel als het om bepaalde wijzigingen gaat en dit soort nieuwe afspraken en de ondersteuning daarvoor. Ze willen het eerst grondig testen.
Vergelijk het maar met de nieuwste GSM toestellen, voor je ze ook bij Primafoon zelf kunt kopen is er een half jaar voorbij na de introductie en is het ding alweer hevig achterhaald, maar KPN heeft hem dan wel goed kunnen testen...
Gewone kinderziektes....AAC schreef op 04 november 2003 @ 11:56:
Nu toch al een ruime 3 kwartier verder en het werkt nog steeds niet.... Ze worden wel verzonden (krijg geen communicatie fout meer) maar ik ontvang nix.
[ Voor 7% gewijzigd door Boely op 04-11-2003 12:20 ]
Welk?
Anoniem: 63813
ligt aan het netwerk dat die ander in spanje gebruikt. er is er maar eentje waar Orange Share op werkt, dus zit hij op een ander dan moet ie idd i-net opBoely schreef op 04 november 2003 @ 12:17:
Ik heb er nu 2 verzonde. van 1tje weet ik zeker dat hij is aangekomen. (handig msn) En de ander zit in spanje en heeft orange abbo en een nokia in de 7 serie
En krijg te zien dat hij naar orange site mot om hem te bekijken. Het mot nie gekker worre.
Dat verklaart een hoop. Tjah mot i maar w88 op het mooie ajaxlogo op z'n foon als hij terug is morgen. Maarjah hij mot nie zeiken, hij zit in het stadion vanaaf en ik blijf thuiskoen schreef op 04 november 2003 @ 12:19:
[...]
ligt aan het netwerk dat die ander in spanje gebruikt. er is er maar eentje waar Orange Share op werkt, dus zit hij op een ander dan moet ie idd i-net op
Welk?
Ik ben toch malle pietje niet!
hoezo kost ontvangen wel dan??The Legend schreef op 04 november 2003 @ 13:05:
En het versturen van MMS is dus tot februari gratis? (ontvangen kost logischerwijs wel knaken).
[ Voor 9% gewijzigd door AAC op 04-11-2003 13:14 ]
Anoniem: 65564
Ik heb een 2de Orange nummer waarop ik geen Share heb geactiveerd. De orange medewerker vertelde mij dat ik zonder share geen MMS kon laten activeren.Anoniem: 82206 schreef op 04 november 2003 @ 12:23:
Je hoeft geen GPRS/Share te hebben, als MMS aan staat kan je MMS gebruiken.
Dan heeft die gewoon gelogen tegen je want Orange heeft er juist voor gekozen dat MMS los staat van Share om mensen geen verplichtingen op te leggen.Anoniem: 65564 schreef op 04 november 2003 @ 13:28:
Ik heb een 2de Orange nummer waarop ik geen Share heb geactiveerd. De orange medewerker vertelde mij dat ik zonder share geen MMS kon laten activeren.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 58110 op 04-11-2003 14:03 ]
Anoniem: 36388
The Legend schreef op 04 november 2003 @ 13:05:
En het versturen van MMS is dus tot februari gratis? (ontvangen kost logischerwijs wel knaken).
Het ontvangen is dus gewoon gratis. De kosten tot februari zijn gewoon 0 euro. Nadat ik met de klanten service heb gebeld werkte het als een trein. Alleen mmsjes naar mij zelf lijken een eeuwigheid te duren.Orange schrijft: mms cadeau
Tot 1 februari 2004 is mms voor Orange klanten gratis! Als je nu voor Orange kiest, kun je mms dus eerst uitproberen zo vaak als je wilt. Per 1 februari 2004 betaal je € 0,50 per verzonden bericht. Een mms ontvangen is gratis
Misschien even in de instellingen van de mms composer kijken o.i.d.? Bij mij SE T300 gaat het prima (ook met foto's)readytoflow schreef op 04 november 2003 @ 13:57:
Had het smsje gisteren al verstuurd en ontvangen.
ff gelezen hier en gebled. Wordt over 15 min. geactiveerd (zeggen ze)
Wel even toestel aan en uit zetten dan.
Versturen en ontvangen kan tot 100kb
maar bijvoorbeeld tmobile kan maar tot 30kb vertelde ze mij.
Nu heb ik een T610 en wanneer ik nu een mms op wil stellen met een foto vanuit mijn t610 dan zegt ie de hele tijd dat de foto te groot is voor de ontvanger (terwijl ik hem alleen nog maar aan het opstellen ben en niet aan het versturen).
De foto is maar 15kb.
Ik neem aan dat ik toch wel foto's kan verturen naar mijn vriendin die tmobile heeft als de foto's niet groter zijn dan 30kb?
Anoniem: 44162
Lijkt me niet? Share en MMS zijn toch 2 heel verschillende dingenBezzerk schreef op 04 november 2003 @ 14:32:
Ik belde naar Orange om het MMSen te laten activeren, was geen probleem ik zou SMS met settings krijgen en dan zou het klaar zijn.
Een maat van me belt op dezelfde tijd en tegen hem wordt gezegd dat hij zn share nog niet geactiveerd heeft en dat dat ook moet, dus hij gaat accoord.
Ik heb geen share maar bij mij zeiden ze er niets over, is hij nu gewoon genaaid voor 6euro per maand of is share wel een vereiste?
Ik ben toch malle pietje niet!
[ Voor 65% gewijzigd door jep op 04-11-2003 14:51 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
intoxicated schreef op 04 november 2003 @ 14:49:
"MMS activeren met Orange" van ABoSVeLT merged met "Eindelijk... Orange MMS"
[ Voor 4% gewijzigd door AAC op 04-11-2003 15:05 ]
Anoniem: 2368
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq