Eindelijk... Orange MMS

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-07 18:21
The Legend schreef op 11 november 2003 @ 19:47:
[...]

Weet je 100% zeker dat je alles goed hebt ingevuld? De S55 settings zouden wel moeten kloppen nl.
Ja, ik heb alles nog eens nagekeken en hij blijft zeggen 'MMS defect e 1004' :?

@out: 'Maar dus steeds die fout: netwerk of configuratie fout. Netwerk lijkt onwaarschijnlijk, ken mensen hier in de straat die het wel lukt (met Samsung toestel).'
Daar had ik ook last van alleen na het activeren bij de helpdesk was dat probleem bij mij verholpen...

[ Voor 33% gewijzigd door ygma!l op 17-11-2003 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:48

evol

hello world

ygma!l schreef op 17 november 2003 @ 10:21:
[...]

Ja, ik heb alles nog eens nagekeken en hij blijft zeggen 'MMS defect e 1004' :?

@out: 'Maar dus steeds die fout: netwerk of configuratie fout. Netwerk lijkt onwaarschijnlijk, ken mensen hier in de straat die het wel lukt (met Samsung toestel).'
Daar had ik ook last van alleen na het activeren bij de helpdesk was dat probleem bij mij verholpen...
Ik heb ze 2 keer aan de lijn gehad. Beide keren werd me verteld dat het geactiveerd was. Zouden ze het dan toch niet correct gedaan hebben? Das wel minder :?

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79014

probeer eens bij de instellingen van analoog>isdn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:48

evol

hello world

Anoniem: 79014 schreef op 17 november 2003 @ 11:39:
Dat is bij je CSD instellingen, maar die heb je toch niet nodig? Je mms't toch via GPRS...

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79014

ik ken iemand met een m55, kreeg ook die message en heeft het zo verholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-07 18:21
Anoniem: 79014 schreef op 17 november 2003 @ 11:39:
Dit hielp bij mijn probleem niet, omdat hij al op ISDN stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
ik heb een neukia 7250 met een orange free 30 abbo.

eergisteren MMS geactiveerd, en versturen en ontvangen gaat goed.

Nu verstuurde ik er gisteren 1 met een foto erbij. En die blijft maar in mijn outbox staan. Wel zie ik de hele tijd linksboven in het scherm een draaiend paperclipje/envelopje en daarnaast een G met een streep erdoorheen.
Die G betekent dus dat er geen gprs geactiveerd is (of nodig is).

Kan dit kloppen? Of zal de telefoon waarnaar ik mmsde uitstaan oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Fried schreef op 12 januari 2004 @ 10:11:
ik heb een neukia 7250 met een orange free 30 abbo.

eergisteren MMS geactiveerd, en versturen en ontvangen gaat goed.

Nu verstuurde ik er gisteren 1 met een foto erbij. En die blijft maar in mijn outbox staan. Wel zie ik de hele tijd linksboven in het scherm een draaiend paperclipje/envelopje en daarnaast een G met een streep erdoorheen.
Die G betekent dus dat er geen gprs geactiveerd is (of nodig is).

Kan dit kloppen? Of zal de telefoon waarnaar ik mmsde uitstaan oid?
Heb geen verstand van Neukia, maar probeer hem eens uit te zetten, 1 min uit te laten staan en hem weer in te schakelen. Als er een mogelijkheid is om die MMS opnieuw te versturen moet je dat ff doen.
Reden van deze manier: het kan zijn dat GPRS er ff uit ligt, zelfs alleen in jouw regio...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94082

Ch!pY-J schreef op 12 januari 2004 @ 12:52:
[...]

Heb geen verstand van Neukia, maar probeer hem eens uit te zetten, 1 min uit te laten staan en hem weer in te schakelen. Als er een mogelijkheid is om die MMS opnieuw te versturen moet je dat ff doen.
Reden van deze manier: het kan zijn dat GPRS er ff uit ligt, zelfs alleen in jouw regio...
En hard uitzetten, dus niet hard het knopje maar niet fysiek eerst uitdrukken en dan aanzetten.. gewoon batterij verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Anoniem: 94082 schreef op 12 januari 2004 @ 13:23:
[...]

En hard uitzetten, dus niet hard het knopje maar niet fysiek eerst uitdrukken en dan aanzetten.. gewoon batterij verwijderen
[gein modus]lol @ hard uitzetten: hard op de grond gooien! Voorgoed uit! ;)[/gein modus]

Ik had al geschreven 1 min uit... bij mijn toestel (S55) is dat ongeveer voldoende om de GPRS verbinding fysiek uit te zetten... Ook heb ik gemerkt dat het af en toe voldoende is bij storingen om GPRS op de telefoon zelf uit en weer aan te zetten. Maar soms is dat dus ook niet afdoende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

MMS werkt nu ook bij mij! :) Verzenden en ontvangen gaat goed maar bij iemand naar Vodafone lukt het nog niet echt. Die krijgt dan een linkje waarbij hij word verteld dat ie naar een url @ internet moet gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Anoniem: 55212 schreef op 12 januari 2004 @ 15:20:
MMS werkt nu ook bij mij! :) Verzenden en ontvangen gaat goed maar bij iemand naar Vodafone lukt het nog niet echt. Die krijgt dan een linkje waarbij hij word verteld dat ie naar een url @ internet moet gaan...
haal em zojuist uit m'n broekzak... en hele berichtje is weg.. dus neem aan dat ie nu verzonden is. merk ik nog wel.

en om even op jou te reageren. dan heeft je ontvanger zijn mms niet geactiveerd (op zijn telefoon dan). had ik ook... krijg je een link om het mmsje op internet te bekijken...

[ Voor 1% gewijzigd door Fried op 13-01-2004 11:58 . Reden: typo: gprs --> MMS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 55212 schreef op 12 januari 2004 @ 15:20:
Uit jouw post leid ik af dat het dus wel mogelijk is om te MMS'sen naar Vodafone. Ik zelf krijg namelijk een statusbericht terug met de melding 'Uw bericht aan <nummer> is geweigerd'. Orange zegt dat zoiets ook gebeurd als je bijv. naar een vast nummer probeert te sturen.

Maar ik begin nu te denken dat het aan m'n toestel (SPV) ligt...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:38

The Legend

*Plop*

Is er op het moment wat bekend over een bokkend GPRS netwerk? Sinds vanmiddag werkt het namelijk niet meer hier (Twente, Overijssel)... Bij een vriend die net MMS heeft laten activeren werkt het ook niet, hij zit in Groningen opt moment..

Meer mensen met klachten :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

The Legend schreef op 15 januari 2004 @ 00:03:
Is er op het moment wat bekend over een bokkend GPRS netwerk? Sinds vanmiddag werkt het namelijk niet meer hier (Twente, Overijssel)... Bij een vriend die net MMS heeft laten activeren werkt het ook niet, hij zit in Groningen opt moment..

Meer mensen met klachten :?
In de FAQ van I&T staat te lezen dat sommige services soms wel eens down kunnen zijn zoals MSN ed... Orange Share kan daar ook bij horen... Ik heb gister en vandaag iig geen problemen ondervonden. Wel vind je een paar posts hierboven een soortgelijke vraag van een Neukia 7650 gebruiker, met daaronder het antwoord van mij en nog iemand anders op die vraag. Die aangedragen oplossing kan voor jou ook de oplossing zijn. Mocht het niet werken, dan moet je dus ff met de Orange Share helpdesk bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:38

The Legend

*Plop*

Ch!pY-J schreef op 15 januari 2004 @ 12:00:
[...]

In de FAQ van I&T staat te lezen dat sommige services soms wel eens down kunnen zijn zoals MSN ed... Orange Share kan daar ook bij horen... Ik heb gister en vandaag iig geen problemen ondervonden. Wel vind je een paar posts hierboven een soortgelijke vraag van een Neukia 7650 gebruiker, met daaronder het antwoord van mij en nog iemand anders op die vraag. Die aangedragen oplossing kan voor jou ook de oplossing zijn. Mocht het niet werken, dan moet je dus ff met de Orange Share helpdesk bellen.
Ik dacht dat een storing in een bestaand topic best gemeld mocht worden? Ik open er toch geen nieuw topic voor.

Het werkt inmiddels weer btw.

Ik ben toch malle pietje niet!

Pagina: 1 2 3 Laatste