Eindelijk... Orange MMS

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 13:27

jep

Bij mij ook niet. Bij mij zegt 'ie gewoon failed en kickt 'ie 'm in drafts. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-07 17:35
Anoniem: 2368 schreef op 04 november 2003 @ 15:11:
Vaag bij mij werkt het niet. Settings staan allemaal goed, en ik heb een uur geleden geactiveerd bij de klantenservice. Als ie gaat verzenden gaat alles goed, verbinden, balkje vol, daarna krijg ik dan nog Even geduld en dan zegt ie netwerk of configuratiefout. Geprobeerd naar me eigen nummer en naar orange prepay kaartje. Telefoon is btw M55
telefoon al uit en aan gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:49
woei hij werkt bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 19:49
bij mij werkte ie na een belletje met de klantenservice goed :)
het duurt alleen zo lang voordat ie aankomt. Maar dat ligt niet mij hoor ik :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
AAC schreef op 04 november 2003 @ 14:03:
[...]

Misschien even in de instellingen van de mms composer kijken o.i.d.? Bij mij SE T300 gaat het prima (ook met foto's)
Ik zie nergens instellingen in m'n T610 over de grootte van te sturen mms'jes.
Wel ff met de Orange klantenservice gebeld om 15.00 uur. Daar zeiden ze wel vaker gehoord te hebben dat die melding 'De afbeelding is te groot voor de ontvanger' verschijnt. Ik schijn deze gewoon te kunnen negeren.

Schijn, want ik kan vier uur later nog steeds geen mms'jes versturen.
op m'n t610 loopt ie dan tot een kwart van m'n verzendbalk, blijft dan zo'n 30 sec. hangen en dan krijg ik de melding 'communicatiefout'.

Instellingen staan goed, ben aangemeld maar er gebeurd niks...

(btw dus tot februari is het goedkoper om een mms'je te versturen dan een sms?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
readytoflow schreef op 04 november 2003 @ 18:00:
[...]

Ik zie nergens instellingen in m'n T610 over de grootte van te sturen mms'jes.
Wel ff met de Orange klantenservice gebeld om 15.00 uur. Daar zeiden ze wel vaker gehoord te hebben dat die melding 'De afbeelding is te groot voor de ontvanger' verschijnt. Ik schijn deze gewoon te kunnen negeren.

Schijn, want ik kan vier uur later nog steeds geen mms'jes versturen.
op m'n t610 loopt ie dan tot een kwart van m'n verzendbalk, blijft dan zo'n 30 sec. hangen en dan krijg ik de melding 'communicatiefout'.

Instellingen staan goed, ben aangemeld maar er gebeurd niks...

(btw dus tot februari is het goedkoper om een mms'je te versturen dan een sms?)
Ik heb dus het exact zelfde probleem, ook een T610 en ik krijg nadat de balk voor de helft vol is 'communicatiefout'. Als ik instel dat ie als data account Orange Share moet gebruiken krijg ik wel het GPRS-wereldbolletje te zien, maar gebeurd er verder ook niks :/
Iemand een werkende t610 met Orange MMS?
Ik heb BTW softwareversie R1A, maar ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft.
De melding dat de afbeelding te groot is voor ontvanger zie ik als een geheugensteuntje vd t610 voor de gebruiker, gewoon negeren dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ik ga nu even bellen voor mijn T610 :P je hoord het straks wel :D ook gelijk ff share activeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
Ik heb al een 2de keer gebeld, 'we sturen de instellingen wel overnieuw op' dat helpt dus niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
Ares schreef op 04 november 2003 @ 19:42:
Ik heb al een 2de keer gebeld, 'we sturen de instellingen wel overnieuw op' dat helpt dus niks...
Je kan ze ook op de website aanvragen als je inlogt met "My Orange" :)

Easy as that... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
Ik weet het, heb ze al tig keer aangevraagd, maar het werkt gewoon niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:38

The Legend

*Plop*

ff gecrosspost uit het share topic, was deze ff kwijt :X

[crosspost]

Net (ong. een uur geleden) klantenservice gebeld en MMS is geactiveerd, moest ongeveer een kwartier wachten.. ben benieuwd net deed ie het nog niet nl :P

[edit]

Pff ik snap er nix van :( Eerst kwam bij het verzenden van een MMS al bij verzenden direct de melding "Netwerk- of configuratie fout" oid, toen bij de klantenservice laten activeren.. kwartier gewacht, foon paar keer aan en uit. Net weer geprobeerd, ik werd al hoopvol toen er een leuk balkje kwam met "Zend MMS" en daarna de standaard "even geduld" van mn siemens M55, maar daarna krijg ik alsnog de error "Netwerk- of configuratie fout" |:(

Iemand die dit snapt :?

Ik heb nu bij m'n GPRS logootje op mn schermpje nu ook aan weerszijden een verticaal stippellijntje? Dat zat er eerst niet (alleen GPRS stond er toen).

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Ik heb het net laten activeren ook ff 15min wachten gsm aanuit :P dan moet het werken het vage is, alleen in nederland had ik /heb ik nooit een GPRS logo in me scherm maar in spanje had ik dat wel altijd :?
Ben benieuwd hoe dat Share/MMS/WAP straks werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

YESS het werkt prcies na 15min :D

Als je nu alleen Text MMSt is dat dan ook gratis? en komen die dingen ook aan op niet MMS telefoons? want dat zou wel stoer zijn :+

[ Voor 68% gewijzigd door Qorne op 04-11-2003 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-07 20:06
Ik heb mijn t610 om 7 uur laten activeren, ik kreeg iemand aan de lijn die er niks van wist, en ze zou een sms sturen, en activeren, maar ik heb tot nu toe niks ontvangen :(

edit:
na sms naar 1111 voor de instellingen werkt mms op mijn se t610

[ Voor 35% gewijzigd door Aerox.2000 op 04-11-2003 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
ff klantenservice gebelt, onder het bellen kreeg ik de sms al. 5 min later telefoon uit en aan gedaan en mms werkte al, kon het meteen al zien omdat gprs nu ineens op me scherm staat, dit alles bij een SE P800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

mech schreef op 04 november 2003 @ 20:52:
ff klantenservice gebelt, onder het bellen kreeg ik de sms al. 5 min later telefoon uit en aan gedaan en mms werkte al, kon het meteen al zien omdat gprs nu ineens op me scherm staat, dit alles bij een SE P800
prcies het zelfde hier heb alleen netjes 15min gewacht O-)
hier t610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Wat ik heb gedaan is:
- bellen met klantenservice, zij activeren
- instellingen in mijn telefoon doen samsung e700. de instelling staan op de orangesite. Helaas zit er een keine foutje in de walkthrough (in het begin al).
-Telefoon aan uit.
- Klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

mech schreef op 04 november 2003 @ 20:52:
GPRS stond daarvoor ook wel op m'n scherm, maar na activeren staan er nu streepjes bij... maar toch werkt MMS niet, netwerk- of configuratie fout. Ik moest het handmatig invoeren, wat voor SMSje zou ik moeten sturen voor die config sms?

Ik heb een Siemens M55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
The Legend schreef op 04 november 2003 @ 21:55:
[...]

GPRS stond daarvoor ook wel op m'n scherm, maar na activeren staan er nu streepjes bij... maar toch werkt MMS niet, netwerk- of configuratie fout. Ik moest het handmatig invoeren, wat voor SMSje zou ik moeten sturen voor die config sms?

Ik heb een Siemens M55.
je hoeft geen sms te sturen. van de orange site:
stap 1 Selecteer 'Menu'
stap 2 Selecteer 'Berichten'
stap 3 Selecteer 'Instellingen'
stap 4 Selecteer 'MMS'
stap 5 Druk op 'Opties'
stap 6 Selecteer 'Naam wijzigen'
stap 7 Vul in bij 'Naam': mms
stap 8 Druk op 'OK'
stap 9 Druk op 'Opties'
stap 10 Selecteer: 'inst. wijzigen'
stap 11 Verlooptijd: (je hoeft niets in te vullen)
stap 12 Vul in bij 'Standaard periode': prioriteit: normaal
stap 13 Afspeelduur: (naar wens in te vullen)
stap 14 Selecteer bij 'Ontvangst': auto. eigen net
stap 15 Vul in bij 'MMS-relaysrv.': http://10.244.52.1:8002
stap 16 Vul in bij 'IP-instellingen': 010.250.255.183
stap 17 Vul in bij 'IP poort': 9201
stap 18 Verbindings profiel: leeg1
stap 19 Druk op 'wijzigen'
stap 20 Druk op 'opties'
stap 21 Druk op 'inst. Wijzigen'
stap 22 Selecteer 'GPRS-data'
stap 23 Druk op 'bewerk'
stap 24 Vul bij 'APN' mms in
stap 25 Laat 'Login-naam' leeg
stap 26 Laat 'Wachtwoord' leeg
stap 27 Druk op 'opslaan'
stap 28 Druk op de toets met het 'rode hoorntje'
stap 29 Druk op 'kies'
stap 30 Druk op 'OK'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

En wat staat er bij de SPV op de orange site :? Ik kan dat uberhaupt niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Anoniem: 2368 schreef op 04 november 2003 @ 15:11:
Vaag bij mij werkt het niet. Settings staan allemaal goed, en ik heb een uur geleden geactiveerd bij de klantenservice. Als ie gaat verzenden gaat alles goed, verbinden, balkje vol, daarna krijg ik dan nog Even geduld en dan zegt ie netwerk of configuratiefout. Geprobeerd naar me eigen nummer en naar orange prepay kaartje. Telefoon is btw M55
Wij hebben dus hetzelfde probleem B) :(
Rody schreef op 04 november 2003 @ 21:59:
[...]

je hoeft geen sms te sturen. van de orange site:

[...]
Dat heb ik dus ook keurig gedaan :)

[ Voor 18% gewijzigd door The Legend op 04-11-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
pfff...
Ik schijn volgens de Orange medewerkers een van de weinige te zijn bji wie het nog helemaal niet is gelukt.
Ze hebben 1100 aanmeldingen gehad voor mms en al die mensen willen mms'jes gaan versturen. Daardoor is het netwerk overbelast... ( :? zo snel al?)

Maar nu heb ik ook al geen share meer. Instellingen opnieuw laten sms'en vanaf de site, maar niks hoor. De mms instellingen staan los van share (zeggen ze) maar ja ik heb nu:
Geen Share
Geen Email
Geen MMS

maar eens proberen of ik nog wel kan sms'en of uberhaupt kan bellen... 8)7

(heeft iemand de share instellingen voor een T610 bij de hand? heb nu ff geen zin meer om dit te gaan opzoeken :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2368

Oplossing voor M55

ipv stap 15 Vul in bij 'MMS-relaysrv.': http://10.244.52.1:8002

stap 15 Vul in bij 'MMS-relaysrv.': http://orange.mms.nl:8002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Anoniem: 2368 schreef op 04 november 2003 @ 22:19:
Oplossing voor M55

ROTFLOL :D Ik dacht net kijk gewoon bij de instellingen van de S55, ff die relayserver ingevuld en het werkt! Ga ik hier heen om de oplossing te posten staat ' ie er al :+

Maar dus wel zo matig van orange dat ze zulk soort dingen niet gewoon in 1x goed doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

readytoflow schreef op 04 november 2003 @ 22:09:
pfff...
Ik schijn volgens de Orange medewerkers een van de weinige te zijn bji wie het nog helemaal niet is gelukt.
Ze hebben 1100 aanmeldingen gehad voor mms en al die mensen willen mms'jes gaan versturen. Daardoor is het netwerk overbelast... ( :? zo snel al?)

Maar nu heb ik ook al geen share meer. Instellingen opnieuw laten sms'en vanaf de site, maar niks hoor. De mms instellingen staan los van share (zeggen ze) maar ja ik heb nu:
Geen Share
Geen Email
Geen MMS

maar eens proberen of ik nog wel kan sms'en of uberhaupt kan bellen... 8)7

(heeft iemand de share instellingen voor een T610 bij de hand? heb nu ff geen zin meer om dit te gaan opzoeken :( )
algemene mms instellingen

Hieronder geven we je een aantal algemene instellingen die je moet veranderen om je telefoon in te stellen voor mms. Kijk in de gebruiksaanwijzing van je telefoon waar je deze instellingen kunt wijzigen.

Bij toegangspunt/APN: mms
Homepage: http://mms.orange.nl:8002
Bij IP adres kun je invullen: 10.250.255.183
Sommige telefoons vragen de IP poort, vul hier in: 9201
Verbindingstype/drager: selecteer 'GPRS' (niet beveiligd)
Sessie: selecteer 'Continu /doorlopend'
De gebruikersnaam en het wachtwoord hoeven niet ingesteld te worden.

dat staat er zo ie zo , maar vanochtend heb ik het nog gevonden voor de t610 en nu staat er dat je moet SMSen (heb ik ook gedaan) maar vaag de handmatige kan ik ineens neit meer vinden (die site van hun is al niet zo overzichtelijk :( )

ik had eerst ook die Profiles overelkaar heen gezet :P dat moet dus niet je moet in totaal iets van 3 Profiles hebben ik heb

WAP
Share
MMS

[ Voor 6% gewijzigd door Qorne op 04-11-2003 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

M'n zusje heeft een m55, zij krijgt een melding: MMS defect! De instelling van stap 15 is gewijzigd, dus daar ligt het niet aan. Alle andere instellingen zijn ook correct.

Ik heb een SPV, netjes mms laten activeren (onder telefoonnaam S55 >:)), maar het lukt mij niet om een mmsje te sturen. Iemand enig idee?

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

megter schreef op 04 november 2003 @ 22:34:
M'n zusje heeft een m55, zij krijgt een melding: MMS defect! De instelling van stap 15 is gewijzigd, dus daar ligt het niet aan. Alle andere instellingen zijn ook correct.

Ik heb een SPV, netjes mms laten activeren (onder telefoonnaam S55 >:)), maar het lukt mij niet om een mmsje te sturen. Iemand enig idee?
Volgens mij stond er in het share topic dat de SPV niet wordt ondersteunt voor MMS...

Toch niet :X

[ Voor 4% gewijzigd door The Legend op 04-11-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

The Legend schreef op 04 november 2003 @ 22:36:
[...]

Volgens mij stond er in het share topic dat de SPV niet wordt ondersteunt voor MMS...
Uit het Orange SPV topic deel 4:

Ik kreeg het met mms ook eerst niet voor elkaar, maar ik heb het als volgt opgelost:

1. orange gebeld. Die stuurden me vervolgens door naar de orange-shop om die 1.6 update te halen (prutsers). Die update was er natuurlijk niet daar, dus...

2. weer orange gebeld. Nu konden ze me opeens wel vertellen dat die 1.6 update nog niet voorhanden was...

3. zelf aan het prutsen gegaan. Ik heb meteen de 1.5 update uit de openingspost even geïnstalleerd (werkte overigens prima en zonder verlies van gegevens en/of contactpersonen). Hierna weer geprobeerd opniew een mms te versturen. Geen succes.

4. Voor de verandering orange maar weer eens gebeld. Die wisten me te vertellen dat er met sommige SPV's problemen waren. Das natuurlijk onzin, want het kan gewoon niet zo zijn dat de ene het wel doet en de andere niet. Beetje druk gezet daar ("Ik koop een smartphone, en ik kan niet eens mmssen!! Ik had net zo goed een standaard nokia kunnen kopen, of niet??? Nee? Leg me dat maar eens uit dan!") En jawel, dan schuif je een lijn op in de helpdesk, en krijg je iemand aan de lijn die er wel echt verstand van heeft.

De oplossing:

Zet de 1.5 update op je SPV. Maak een nieuwe inbelaccount die je Orange mms noemt. Knal hier de instellingen in die standaard bij orange op de site staan (bel desnoods de helpdesk even voor extra info). En dan komt het geheim... zorg dat je perfect bereik hebt (3 streepjes of meer) en ga gewoon mmsjes lopen RAMMEN in dat netwerk! Je MMS-instellingen werken pas goed als je je eerste MMS succesvol verstuurd hebt. Pak dus als test-mms zo klein mogelijke pagina. Bij mij liep het namelijk nogal eens halverwege vast.

Ok, dat was het zo'n beetje wel. Ik hoop dat ik er wat mensen mee uit de brand kan helpen. Succes allemaal!

Net gepost, eens kijken of dit werkt! Maar de M55 doet het nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

ej als nou MMSt maar alleen tekst doet kan je dan gratis MMSen? eigenlijk smsen :+ ?

nee dus dan krijgt die gene een stom linkje naar de orange site waar die MMS staat opgeslagen :S

[ Voor 39% gewijzigd door Qorne op 04-11-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

En trouwens, ik las net op de site van Orange twee verschillende ip-adressen:
Bij IP adres kun je invullen: 10.250.255.183 (algemene instellingen)

stap 16 Scroll naar IP-Adres
stap 17 Druk op de Joystick
stap 18 Vul in: 010.250.255.183 (specifieke telefooninstellingen)

Ben ik nou gek of liggen ze bij Orange te :z

[ Voor 1% gewijzigd door megter op 04-11-2003 22:48 . Reden: smile ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Qorne schreef op 04 november 2003 @ 22:40:
ej als nou MMSt maar alleen tekst doet kan je dan gratis MMSen? eigenlijk smsen :+ ?

nee dus dan krijgt die gene een stom linkje naar de orange site waar die MMS staat opgeslagen :S
Net ge-MMS't :P naar mn nokia 3310 met alleen txt, maar dan krijg je dus wel een SMS met de link naar de orange site :z

Is het nou dus ook zo dat je EERSTE MMS wel verstuurd wordt maar NIET aankomt, daarna krijg je een MMS van orange dat je geactiveerd bent en dán pas kan je écht MMS'en :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

megter schreef op 04 november 2003 @ 22:46:
En trouwens, ik las net op de site van Orange twee verschillende ip-adressen:
Bij IP adres kun je invullen: 10.250.255.183 (algemene instellingen)

stap 16 Scroll naar IP-Adres
stap 17 Druk op de Joystick
stap 18 Vul in: 010.250.255.183 (specifieke telefooninstellingen)

Ben ik nou gek of liggen ze bij Orange te :z
Jij bent gek, de 0 voor aan maakt namelijk niets uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
The Legend schreef op 04 november 2003 @ 22:51:
[...]

Net ge-MMS't :P naar mn nokia 3310 met alleen txt, maar dan krijg je dus wel een SMS met de link naar de orange site :z

Is het nou dus ook zo dat je EERSTE MMS wel verstuurd wordt maar NIET aankomt, daarna krijg je een MMS van orange dat je geactiveerd bent en dán pas kan je écht MMS'en :?
Mijn 1e test mms kwam aan (naar mezelf) daarna heb ik er nog een aantal verstuurd naar anderen, maar ik heb geen mms van orange gehad dat ik geactiveerd was :?

[ Voor 2% gewijzigd door Aerox.2000 op 04-11-2003 22:59 . Reden: sms en mms lijkt op elkaar :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Aerox.2000 schreef op 04 november 2003 @ 22:55:
[...]

Mijn 1e test mms kwam aan (naar mezelf) daarna heb ik er nog een aantal verstuurd naar anderen, maar ik heb geen sms van orange gehad dat ik geactiveerd was :?
Kheb m'n eerste MMS naar een vriendin gestuurd dus ik weet niet of die is aangekomen, daarna kreeg ik een MMS (dus geen SMS) van Orange dat ik was geactiveerd (:?). Toen nog eens een MMS naar m'n Nokia 3310 en die kwam vrijwel direct aan (werkt dus alleen niet omdat die geen MMS ondersteunt, moet je op internet gaan kijken :z)

[edit]

Net SMS van mn vriendin, ze moest die MMS ook van internet halen.. ze heeft een Nokia 7210 die MMS wel ondersteunt.. maar ze heeft ook Orange en MMS niet geactiveerd bij de klantenservice, zou het daar aan liggen?

[ Voor 17% gewijzigd door The Legend op 04-11-2003 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
Bij mij werkt het inmiddels ook :)
Probleem was dat mijn data account lijst vol zat, die kun je neit gewoon stuk voor stuk weg gooien, dus heb een master reset moeten doen...
Maar nu werkt het dus (op de T610 dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
Wat ik me afvraag he. Kunnen jullie naar een email adres zenden?! Ik heb dat namelijk geprobeerd en me telefoon geeft keurig aan "multimediabericht verzonden" maar als ik vervolgens me mail check dan heb ik niks binnen... lekker he?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
Bl@de schreef op 05 november 2003 @ 10:00:
Wat ik me afvraag he. Kunnen jullie naar een email adres zenden?! Ik heb dat namelijk geprobeerd en me telefoon geeft keurig aan "multimediabericht verzonden" maar als ik vervolgens me mail check dan heb ik niks binnen... lekker he?? :P
Het is niet mogelijk naar een mail-adres iets te sturen volgens een medewerker van Orange :(

Ik heb bovendien nog geen bevestigings mms ontvangen dat mms actief is :/

En je moet eerst mms activeren voordat je een mms kan ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
Aerox.2000 schreef op 05 november 2003 @ 10:06:
[...]

Het is niet mogelijk naar een mail-adres iets te sturen volgens een medewerker van Orange :(

Ik heb bovendien nog geen bevestigings mms ontvangen dat mms actief is :/

En je moet eerst mms activeren voordat je een mms kan ontvangen!
Ja klopt... dat werkt bij mij allemaal... maar ik wil naar E-mail versturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Nou, bij mij is het nog steeds niet gelukt.
Net nog even met Orange gebeld en nu krijg ik een nieuwe sim-kaart toegestuurd.
De mijne was nogal verouderd zei hij. Misschien dat het daar aan ligt.
Beetje vreemd is wel dat Share het eerst wel gewoon deed met mijn huidige sim-kaart maar nu niet meer... :?

Nou ja, dan maar weer een paar dagen wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ja hebt denk ik niet goed geluisterd (of een slechte medewerker getroffen :P). Tegen mij vertelde die meneer ook dat het versturen naar email nog niet werkt, en dat het TOT januari gratis is. Ik gelijk gevraagd of ie niet tot en met januari bedoelde, en dat bedoelde hij :)

Kregen jullie trouwens ook de vraag of jullie SMS info diensten gebruiken?

[ Voor 13% gewijzigd door marteltor op 05-11-2003 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

marteltor schreef op 05 november 2003 @ 10:21:

Kregen jullie trouwens ook de vraag of jullie SMS info diensten gebruiken?
Nee, dat zei 'ie waarschijnlijk omdat MMS infodiensten dus wel betaald moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40319

cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
Nog ff over die mail. :) Heeft 1 van jullie een mooie midlet voor me waarmee ik me mail kan lezen en kan maken. Heb nu emailviewer van reqwireless.com maar daar moet je voor betalen. Ik heb ook mail4me getest, maar die werkte niet. :)

Wie heeft er een gratis oplossing voor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Jippiedepippie! :P bij mij werkt het nu ook.. net ff laten activeren kreeg ik na zeg maar 10 minuutjes mijn multimediainstellingen binnen... opgeslagen.. telefoontje uit.. telefoontje weer aan... en ff checken.

MMSje naar mezelf gestuurd.. kwam niet meteen aan maar kreeg eerst een MMS van orange dat ik was geactiveerd en daarna keer ik 2x (!!) mijn eigen MMSje binnen. Bij mij zegt tie trouwens ook dattie eerst het multimediabericht in de outbox gaat opslaan (vind tie fijn denk ik)

maar ja het werkt!! :D

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14455

Heb naar paar maten met orange geMMSt met mijn vodafone abbo. Komt niets aan. Vrienden naar mij geMMSt komt ook niet aan. MMS wel gewoon naar vodafone abbonees, komt tenminste WEL aan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Dan moeten die maten MMS maar 's laten activeren en zelf eerst een bericht sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Techposts nodig? |:(
jep schreef op 05 november 2003 @ 11:12:
Dan moeten die maten MMS maar 's laten activeren en zelf eerst een bericht sturen. :)
Dat moet bij orange dus ook? Om MMS te kunnen ontvangen moet diegene dus ook MMS laten activeren.. klinkt opzich wel logisch magoed, je weet 't niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:27

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Nou, bij mij hoort het ook te werken..... Verzenden gaat als de spreekwoordelijke t**t, maar ontvangen ? Ik heb 3 MMS-jes verstuurd naar me zelf (dus van mijn T610 naar mijn T610), maar geen van de 3 is aangekomen. Normaal of heb ik pech?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 22:37
Ik heb hier nog een imode toestel liggen
Een zewat gratis Nec n223i.
Kan je daar op mms-en ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-06 11:32
Heb ik netjes de klantenservies gebeld en mms geactiveerd.
Toen netjes de instellingen in mijn m55 gezet.
Na een half uur uit en weer aan gezet.
Na dacht ik ff resten dan maar en NEE hoor het werkt niet hij blijft maar op verbinden staan maar meer gebeurt er niet 8)7

Iemand een idee wat het kan zij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94082

Hoi,
Ik heb een T610 met orange share, en heb mms aangevraagd. Volgens de klantenservice is het nu actief. Ik heb "mms sont610" naar 1111 gestuurd, en toen de mms instellingen ontvangen. Vervolgens heb ik mijn telefoon uit en aan gezet, en geprobeerd te mms'en, maar ik krijg steeds een communicatie fout, een vriend van me ook hier op dezelfde locatie (dus op zelfde netwerk) kan met z'n P900 wel gewoon mms'en met orange. heb al 3 keer met de klantenservice alle instellingen doorgelopen, maar alles lijkt goed te staan.
Zijn er nog meer mensen die een T610 & orange hebben die niet kunnen mms'en? of zou iemand die wel kan mms'en met z'n T610 op orange kunnen vertellen hoe hij dit gedaan eheft??
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58110

Zijn de servers zo overbelast dat het verzenden uren duurd/niet verzonden wordt? Want veel dingen zijn gewoon nog niet aangekomen, komen helemaal niet aan :?

Hebben jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ik ook last van, maar andere dingen zijn er weer in een minuut :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jep schreef op 05 november 2003 @ 16:28:
Ik ook last van, maar andere dingen zijn er weer in een minuut :o.
Ja idd... en nu heb ik vanmiddag 1 gestuurd en deze kwam maar half aan met fouten erin enzo :?

Ze hebben alles dus nog niet helemaal in orde... maar dat zal binnenkort wel komen. Zal wel kwestie van geduld zijn ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 58110 op 05-11-2003 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
mja, door t gratis aan te bieden kunnen ze natuurlijk goed testen of t goed werkt en als je dan gaat zeuren als t fout gaat zeggen ze dat je niet moet zeuren omdat het toch gratis is :+

bij mij wil t nog nie, maar k heb ook nog geen welkomstmms gehad die je moet krijgen volgens de site....
Pas na het ontvangen van een Orange welkomst mms, kun je mms versturen en ontvangen.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Punksmurf schreef op 05 november 2003 @ 17:53:
mja, door t gratis aan te bieden kunnen ze natuurlijk goed testen of t goed werkt en als je dan gaat zeuren als t fout gaat zeggen ze dat je niet moet zeuren omdat het toch gratis is :+

bij mij wil t nog nie, maar k heb ook nog geen welkomstmms gehad die je moet krijgen volgens de site....

[...]
Die heb ik ooit nooit gekregen :?

Klantenservice even bellen of ze die mij toe willen sturen :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78518

Hier gaat alles perfect. Heb het gister aangevraagd binnen 10 minuten werkte het en elk bericht komt binnen de minuut aan. :) Ook van en naar andere providers.

Ben tot nu toe dik tevreden. 8)

En de welkomst mms heb ik trouwens ook nooit gekregen. Maar ik heb de instellingen ook handmatig ingevoerd dus waarschijnlijk vandaar.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 78518 op 05-11-2003 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36388

Ik heb vandaag de klantenservice aan de lijn gehad en ik heb gelijk gevraagd wat ze gingen doen met emails die verstuurd werden met mms.

Ze zeiden tegen mij dat het nog niet werkt, maar dat ze er mee bezig zijn en dat het gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit staat hierover op de orange-site.

Kan ik een mms ook sturen naar een e-mailadres?
Orange ondersteunt alleen het verzenden van een mms naar mobiele telefoonnummers. Stuur je een mms naar een e-mailadres, dan zal dit niet worden afgeleverd. Op sommige telefoons is het wel mogelijk om een e-mail te sturen met de foto of afbeelding als bijlage, naar een ander e-mailadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83853

Als dat e-mailen niet werkt is mijn alternative manier om KPN'ers te bereiken ook verdwenen, via hun i-mode e-mail adres(die paar mensen die een mms toestel hebben, hebben een I-mode).

dan gaat er een groot deel van de lol af, als dit niet werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is idd balen dat dat 'nog' niet werkt. Maar als ze bij de klantenservice zeggen dat ze ermee bezig zijn moeten we maar even geduld hebben.

Laten we hopen dat het waar is wat ze zeggen en dat het niet heel lang meer zal duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
weet er iemand toevallig wat over kosten vanuit het buitenland en of dat tot februari ook gratis is?

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86363

Punksmurf schreef op 05 november 2003 @ 22:45:
weet er iemand toevallig wat over kosten vanuit het buitenland en of dat tot februari ook gratis is?
Is het niet zo dat je nu alleen de GPRS kosten van het buitenland ("Dit kost € 15 per MB, verrekend per 25 KB. Dat is iets minder dan € 0,37 per 25 KB.")? De MMS zelf is dan dus ook gratis, alleen het verkeer niet. Lijkt mij het logisch, maar zeker weten doe ik het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
mms is weer een andere apn, maar idd wel gprs
anders bel ik morgen wel ffies :)

maar al betaal je alleen de transfer... dan kan je voor de prijs van 1 smsje 15k sturen... s nog altijd stukken goedkoper :D

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

kost versturen in NL nou data van je databundel? en het ontvangen van de mms (dus openen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813 schreef op 06 november 2003 @ 07:58:
kost versturen in NL nou data van je databundel? en het ontvangen van de mms (dus openen)
Allebei gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

M'n zusje zit in het buitenland (zwitserland) en heeft vanuit daar mms laten activeren, alleen krijgt ze nu steeds een foutmelding (sonyericsson t610) iets in de geest van communicatiefout. Ze zit wel op het orange ch netwerk waar je volgens orange.nl op zou moeten kunnen mms'en (grps'en). Het blauwe driehoekje (boven de ontvangst, die van grps) staat bij het opstarten van de telefoon wel aan maar daarna niet meer...

[ Voor 24% gewijzigd door AAC op 06-11-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AAC schreef op 06 november 2003 @ 14:19:
M'n zusje zit in het buitenland (zwitserland) en heeft vanuit daar mms laten activeren, alleen krijgt ze nu steeds een foutmelding (sonyericsson t610) iets in de geest van communicatiefout. Ze zit wel op het orange ch netwerk waar je volgens orange.nl op zou moeten kunnen mms'en (grps'en). Het blauwe driehoekje (boven de ontvangst, die van grps) staat bij het opstarten van de telefoon wel aan maar daarna niet meer...
Heeft ze ook al een smsje gestuurd voor de juiste instellingen en de telefoon aan en uit gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Niet online

AAC

Anoniem: 86363 schreef op 06 november 2003 @ 14:56:
[...]
Heeft ze ook al een smsje gestuurd voor de juiste instellingen en de telefoon aan en uit gezet?
ja al een paar keer, ze heeft nu wel een blauw streepje maar het is niet gevuld (heb zelf de t300 en daar betekent dat dat het netwerk wel gprs ondersteund maar dat je geen toegang hebt) ik heb alle instellingen met d'r doorgelopen ook nog en alles staat volgens mij goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:15

KRASH

Juist ja...

AAC schreef op 06 november 2003 @ 14:19:
Heb hier in NL dezelfde fout: "Netwerk of communicatie fout, controleer....".
Kwestie van afwachten denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Niet online

AAC

KRASH schreef op 06 november 2003 @ 15:00:
[...]

Heb hier in NL dezelfde fout: "Netwerk of communicatie fout, controleer....".
Kwestie van afwachten denk ik...
uhm waarop?

belt klantenservice..........
nou ja! je zegt dat je in het buitenland zit, zeggen ze spontaan ow dan maak ik dit gesprek niet te lang anders kost het mij ook geld !!!! terwijl ik gewoon vanuit nederland belde :P

[ Voor 38% gewijzigd door AAC op 06-11-2003 15:20 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRASH

KRASH

Juist ja...

AAC schreef op 06 november 2003 @ 15:01:
[...]

uhm waarop?

belt klantenservice..........
nou ja! je zegt dat je in het buitenland zit, zeggen ze spontaan ow dan maak ik dit gesprek niet te lang anders kost het mij ook geld !!!! terwijl ik gewoon vanuit nederland belde :P
SonyEricsson T300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Niet online

AAC

:P ik bedoel waarop wachten, ik heb trouwens zelf een t300 ( me zus een t610 ) en daar werkt het prima op? meteen vanaf het begin al. Begin te denken dat ze bij orange toch nog een beetje problemen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Punksmurf schreef op 05 november 2003 @ 23:04:
mms is weer een andere apn, maar idd wel gprs
anders bel ik morgen wel ffies :)

maar al betaal je alleen de transfer... dan kan je voor de prijs van 1 smsje 15k sturen... s nog altijd stukken goedkoper :D
ik kan ook niet lezen |:(
mms in het buitenland
Je kunt mms'en in België, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Noorwegen, Denemarken, Luxemburg en Hong Kong. Een mms versturen vanuit het buitenland kost € 0,50 per verzonden bericht. Daarnaast betaal je daar ook voor het GPRS verkeer. Dit kost € 0,38 per 25 KB, verrekend per 25 KB. Voor een mms ontvangen in het buitenland betaal je alleen voor het GPRS verkeer.
naar als je smsjes krijgt in het buitenland.. moet je ervoor dokken om berichtjes te krijgen :?

hoewel er staat niet bij hoe dit tijdens de actie is...maar volgens de actie-voorwaarden zou het gewoon gratis moeten zijn...

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Punksmurf schreef op 06 november 2003 @ 16:56:
naar als je smsjes krijgt in het buitenland.. moet je ervoor dokken om berichtjes te krijgen :?
Ja, dat staat er toch? :Y) Ik denk dat je tijdens de actie ook gewoon moet betalen voor het ontvangen in het buitenland. Zeker weten doe ik het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRASH

KRASH

Juist ja...

Njah, hoop dat het deze week nog opgelost word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Anoniem: 86363 schreef op 06 november 2003 @ 16:58:
[...]
Ja, dat staat er toch? :Y) Ik denk dat je tijdens de actie ook gewoon moet betalen voor het ontvangen in het buitenland. Zeker weten doe ik het niet...
ja ik weet dat het er staat? maar dat mag ik dan nog wel naar vinden :P

ik heb inmiddels gebeld en weet het nu wel zeker, tijdens de actie is ook het dataverkeer (voor mms) in het buitenland gratis. hij (paul) zei eerst van net, maar zojuist belde hij terug dat het wel zo was.. mooi dus voor de reizende tweakers onder ons! dank u orange _/-\o_

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94082

Kunnen we niet onderling wat nummers publiceren.. kunnen we naar hartelust testen.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
naar jezelf mms`en kan toch ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Niet online

AAC

Anoniem: 94082 schreef op 05 november 2003 @ 14:25:
Hoi,
Ik heb een T610 met orange share, en heb mms aangevraagd. Volgens de klantenservice is het nu actief. Ik heb "mms sont610" naar 1111 gestuurd, en toen de mms instellingen ontvangen. Vervolgens heb ik mijn telefoon uit en aan gezet, en geprobeerd te mms'en, maar ik krijg steeds een communicatie fout, een vriend van me ook hier op dezelfde locatie (dus op zelfde netwerk) kan met z'n P900 wel gewoon mms'en met orange. heb al 3 keer met de klantenservice alle instellingen doorgelopen, maar alles lijkt goed te staan.
Zijn er nog meer mensen die een T610 & orange hebben die niet kunnen mms'en? of zou iemand die wel kan mms'en met z'n T610 op orange kunnen vertellen hoe hij dit gedaan eheft??
Alvast bedankt!
Anoniem: 94082 schreef op 06 november 2003 @ 17:41:
Kunnen we niet onderling wat nummers publiceren.. kunnen we naar hartelust testen.!
Betekent dit dat het nu wel werkt bij jou?? Heb je daarvoor nog iets gedaan of deed ie het gewoon opeens?

mail maar voor me nummer :P

[ Voor 4% gewijzigd door AAC op 06-11-2003 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op mijn 6610 werkt het ook niet, is wel geactiveerd en heb de instellingen ontvangen per sms, maar hij geeft een GPRS fout... Het is toch niet zo dat je share moet hebben (of iets anders) om er gebruik van te kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

dog4life schreef op 06 november 2003 @ 23:22:
Op mijn 6610 werkt het ook niet, is wel geactiveerd en heb de instellingen ontvangen per sms, maar hij geeft een GPRS fout... Het is toch niet zo dat je share moet hebben (of iets anders) om er gebruik van te kunnen maken?
Nope, maar GPRS wordt geactiveerd via de orange klantenservice geloof ik.. dat hoeft niet als je al share gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
megter schreef op 04 november 2003 @ 22:34:

Ik krijg ook de melding MMS Defect :(
Iemand al een oplossing hiervoor?

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

supershoe schreef op 08 november 2003 @ 21:25:
[...]

Klantenservice bellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

supershoe schreef op 08 november 2003 @ 21:25:
[...]

Die m55 is gefixt, je moet bij de csd-instellingen bij het inbelnummer +316 typen. Toen deed hij het bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
megter schreef op 09 november 2003 @ 16:10:
[...]

Die m55 is gefixt, je moet bij de csd-instellingen bij het inbelnummer +316 typen. Toen deed hij het bij mij.
Hm werkt hier niet helaas.
Krijg nog steeds MMS Defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Kan je voor detail kiezen als je die melding krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
megter schreef op 09 november 2003 @ 17:40:
Kan je voor detail kiezen als je die melding krijgt?
Nope ik kan enkel op OK klikken en als ik dat niet doe gaat het na 2 seconden vanzelf weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-07 02:12
Anoniem: 2368 schreef op 04 november 2003 @ 22:19:
Oplossing voor M55

OUCH!!!

Das nou fout! ;)

Het moet zijn http://mms.orange.nl:8002

Daardoor ben ik een half uur aant kloten geweest :(

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
MGSNK schreef op 10 november 2003 @ 00:22:
[...]

OUCH!!!

Das nou fout! ;)

Het moet zijn http://mms.orange.nl:8002

Daardoor ben ik een half uur aant kloten geweest :(
woei!
super dat was dus het probleem.
Ik had gewoon orange.mms.nl overgetikt uit dat bericht.

Danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Hmm, ik had de instellingen van de S55 van de site geplukt gewoon, dus niet van dat bericht overgetikt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Bij mij doet de M55 het dus niet meer, ik zit met problemen bij de CSD-instellingen. Op de orange site staat hier niets over, iemand enig idee?
O ja, op de M55 zit geen share.

Probleem opgelost! Eerst moet de GPRS aan 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door megter op 10-11-2003 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Als ik m'n M55 uit en aan zet zijn de streepjes naast mn GPRS logootje weg, stuur ik een MMS naar mezelf dan zijn ze er weer :) Wrom is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
megter schreef op 10 november 2003 @ 20:09:

O ja, op de M55 zit geen share.
Op de M55 zit sinds kort dus wel Share, wel bij de les blijven he? ;)

Legend: die streepjes stellen dataverzending voor, en als ze er staan, betekent het dat er data is verstuurd. Na aan/uit wordt dat weer gereset.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
  • Laatst online: 02-07 18:21
Ik heb een S55 en heb MMS laten activeren (kheb ook share geactiveerd en werkt prima).
Alleen wanneer ik nu een MMS wil verzenden krijg ik de volgende foutmelding: MMS defect :?
Iemand enig idee wat er fout kan zijn? Kheb de instellingen van de orange site gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

ygma!l schreef op 11 november 2003 @ 19:45:
Ik heb een S55 en heb MMS laten activeren (kheb ook share geactiveerd en werkt prima).
Alleen wanneer ik nu een MMS wil verzenden krijg ik de volgende foutmelding: MMS defect :?
Iemand enig idee wat er fout kan zijn? Kheb de instellingen van de orange site gehaald.
Weet je 100% zeker dat je alles goed hebt ingevuld? De S55 settings zouden wel moeten kloppen nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

[quote]MGSNK schreef op 10 november 2003 @ 22:35:
[...]

Op de M55 zit sinds kort dus wel Share, wel bij de les blijven he? ;)

Ik bedoelde dat ik geen share heb geactiveerd op de M55 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Laatst online: 22:48

evol

hello world

Op mijn Siemens S55 wil MMS dus echt niet werken :'(
Instellingen in foon gezet en toen klantenservice gebeld en laten activeren. Telefoon uit gehad en weer aan (inmiddels al paar keer) en ik krijg een Netwerk of Configuratie fout.
Wederom klantenservice gebeld, instellingen samen doorgelopen, alles lijkt goed zegt ie...

Hoe heb ik het ingesteld? 3 profielen:
- Internet (apn internet)
- Orange Share (apn wap)
- Orange MMS (apn mms)

Bij instellingen bij berichten profiel MMS dus Orange MMS toegewezen en instellingen overgenomen van orange.nl
Maar dus steeds die fout: netwerk of configuratie fout. Netwerk lijkt onwaarschijnlijk, ken mensen hier in de straat die het wel lukt (met Samsung toestel).

Iemand enig idee?

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Staat je GPRS wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Laatst online: 22:48

evol

hello world

Jep, share werkt ook gewoon. Kan gewoon wappen via gprs...alleen mms niet :?

Move along people. Nothing to see here.

Pagina: 1 2 3 Laatste