[GPRS] MSN data omzetten van GSM naar PC via Bluetooth

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan via de GPRS functie van Orange met mijn Sony Ericson T68i een xHTML pagina bekijken waarop ik kan inloggen om vervolgens te MSNen. Dit alles werkt goed alleen is het niet bepaald gebruiksvriendelijk.

Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om dezelfde pagina op het beeldscherm van mijn computer te krijgen (met een verbinding met GPRS, en dus niet gewoon de link copy-pasten in IE). Hiervoor had ik in gedachten de bluetooth verbinding tussen mijn computer en mijn telefoon te gebruiken.

Is dit te realiseren?

Gegevens:

xHTML pagina: http://msn.wapag.com
MSI bluetooth dongel voor computer
Ingebouwde bluetooth in T68i
GPRS (Share) @ Orange

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
verbruik je met deze pagina je data transfer of de gratis share ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mmore-323 schreef op 18 August 2003 @ 22:22:
verbruik je met deze pagina je data transfer of de gratis share ?
Weet ik niet, ik was van plan om (na veel gebruik hiervan te hebben gemaakt) even te kijken bij het dataverkeer van mijn 'internet account' dat via Orange loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 14:51
Hm, waarom gebruik je niet gewoon msn messenger op je pc, en gebruik je je gsm om verbinding te maken met internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dr_Frickin_Evil schreef op 18 augustus 2003 @ 23:33:
Hm, waarom gebruik je niet gewoon msn messenger op je pc, en gebruik je je gsm om verbinding te maken met internet?
Omdat ik geen andere keuze heb dan een 56k modem.

offtopic:
dit omdat er IMO zonodig geld in onzinnige projecten als een 8x duurder uitvallende betuwelijn wordt gestoken i.p.v. geld te inversteren in breedband voor de wat dunner bevolkte gebieden
Dr_Frickin_Evil schreef op 18 augustus 2003 @ 23:33:en gebruik je je gsm om verbinding te maken met internet?
Ja soms, wanneer ik niet in staat ben om met de gewone modem in te bellen ga ik met m'n GSM op internet. Meestal alleen om e-mail & zaken met weinig dataverkeer omdat het 5x zo langzaam gaat dan met een 56k modem.

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 22:27 ]

Pagina: 1