"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
net als ik, maar dan naar me vriendin
(ik ga dus lekker naar me vriendin, voor de mensen die t niet begrijpen, en dit is een nutteloze post vanwege 1500 berichten @ dit topic
bij deze verdien je idd de award voor de meest offtopic post uit deel V. Blijft wel een zeer aangename draad natuurlijkMR_WAZOO schreef op 19 March 2003 @ 16:43:
gaat lekker
net als ik, maar dan naar me vriendin
(ik ga dus lekker naar me vriendin, voor de mensen die t niet begrijpen, en dit is een nutteloze post vanwege 1500 berichten @ dit topic
You don't need eyes to see, you need vision
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
De kleurEner-G schreef op 19 maart 2003 @ 18:14:
Zoek de verschillen(sorry voor de layout)
[afbeelding]
[afbeelding]
En de techniek hoogstwaarschijnlijk..
dat is wel heel erg
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Denk dat ik m wel gekocht had als ik nog geen X gekocht had
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Ik denk het prijskaartje, ik heb over het algemeen nog wel aardige ervaringen met behringer.Ener-G schreef op 19 March 2003 @ 18:14:
Zoek de verschillen(sorry voor de layout)
[afbeelding]
[afbeelding]
Moi, op 11 april van 22.00-24.00 zoals het er nu naar uit ziet.Flat© schreef op 19 March 2003 @ 10:21:
zeg, wie moest er hier binnenkort nou in de 5611 draaien, en wanneer? dacht dat ik 't wel zou onthouden, maarja
en ik heb de laatste 15 pagina's al vlug doorgelezen, maar ben 't niet tegengekomen...
edit: zo, we zitten al weer op 1500 posts in dit topic
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
BPM meters missen een paar lichtjes @ behringer
3 verschillende slopes @ pioneer, slechts 2 @ behringer
talk over/mic on
geen kill switches @ pioneer
'surround' @ behringer
mono / stereo switch @ pioneer
1 of ander vaag lcdtje @ behringer rechtsonderin
en uiteraard de kleur
Deze plek is te koop.
PowerswitchKeeZ schreef op 19 March 2003 @ 20:21:
scheelt niet veel maar....
BPM meters missen een paar lichtjes @ behringer
3 verschillende slopes @ pioneer, slechts 2 @ behringer
talk over/mic on
geen kill switches @ pioneer
'surround' @ behringer
mono / stereo switch @ pioneer
1 of ander vaag lcdtje @ behringer rechtsonderin
en uiteraard de kleur
Verwijderd

Even een Pioneer logo op die Behringer en niemand ziet het verschil.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 20:46 ]
daar doen ze dan ook nog een paar extratjes bij, laten wat andere dingen weg en hoppa hetzelfde apparaat voor de prijs van behringer
midnight delight dusUniversal Creations schreef op 19 March 2003 @ 19:41:
[...]
Moi, op 11 april van 22.00-24.00 zoals het er nu naar uit ziet.
ik zal er iig zijn, lijkt me wel leuk om 'n GoT-dj in 't echt te horen/zien draaien, ipv via shoutcast
--Roy Goodman
Verwijderd
Het is een hele eenvoudige 2 kanaals mixer (+een mic-kanaal), 2-bands EQ (+12/-12) per kanaal, crossfader, en een cut/insert knop per kanaal. Ik doe hem weg voor 50 euro (of twee reservenaaldjes voor mijn stanton 500 AL elementen, maar dan wel de witte!).
Mail me anders even op bartwillem at elitelife.nl.Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 17:40:
Bart-Willem:
Het is een hele eenvoudige 2 kanaals mixer (+een mic-kanaal), 2-bands EQ (+12/-12) per kanaal, crossfader, en een cut/insert knop per kanaal. Ik doe hem weg voor 50 euro (of twee reservenaaldjes voor mijn stanton 500 AL elementen, maar dan wel de witte!).
Vroeger had ik een Soundlab DSM5-mengpaneel.
Verwijderd
Vanavond druk bezig geweest (met 6 man sterk) met opbouwen, maar ClubEight wordt da bomb
Voor degene die vanavond nog een leuk feest willen bezoeken : www.clubeight.net
ehmm link doet het hier nietVerwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 00:55:
Nog 22 uur !
Vanavond druk bezig geweest (met 6 man sterk) met opbouwen, maar ClubEight wordt da bomb
Voor degene die vanavond nog een leuk feest willen bezoeken : www.clubeight.net
Deze plek is te koop.
Digicam heeft enige probleempjes (vraag me niet wat), daardoor nogal wazige pics

Review komt later, momenteel ervaar ik het probleem van een ernstig tijdgebrek.

anyway succes ermee, is vast geen miskoop
Nummer 1: Crossfader kun je niet instellen om tussen fader 1 en fader 2 te faden (wel tussen 1 + 3 en 2 + 3).
Nummer 2: Pan werkt niet in pfl
Maar het is echt een topmixer inderdaad.
Ik heb een nog betere voor je:Bart-Willem schreef op 20 March 2003 @ 20:31:
[...]
Mail me anders even op bartwillem at elitelife.nl.
Vroeger had ik een Soundlab DSM5-mengpaneel.Is dit ding beter of slechter?
Gemini PS-540i
http://www.lanpartyanimals.com/dj/DSC00033.JPG voor pic.
€ 75,-- . True, da's duurder, maar dan krijg je wel een mixertje met 3-bands equalizing (die weliswaar niet in de voorafluister werkt) én split cue!
Verwijderd
Je hebt het al (bijna) verkocht aan mijVash schreef op 22 maart 2003 @ 23:56:
[...]
Ik heb een nog betere voor je:
Gemini PS-540i
€ 75,-- . True, da's duurder, maar dan krijg je wel een mixertje met 3-bands equalizing (die weliswaar niet in de voorafluister werkt) én split cue!
Verwijderd
Plaatje gelijkzettten, plaat vasthouden met vinger, eventueel wat op de beat scratchen met het ritme mee, op het gewenste ogenblik loslaten. De platter is nog steeds op toeren en de plaat staat haast perfect in sync. Vervolgens doe je je ding met de faders en EQ. Klein beetje bijcorrigeren is dan na een tijdje wel weer nodig, maar zeker niet onmiddelijk.
Ik weet niet hoelang je al bezig bent maar het vergt enige oefening om ze gelijk te pitchen, die TT van jou moet echt ruim voldoende zijn om deftig te kunnen werken, dus oefenen maar..
trouwens, iedereen zit er wel eens naast, zelfs de allergrootste namen..
Ik heb ook een Gemini PT-2100 en ik had eerst hetzelfde probleem als jou. Maar de laatste weken gaat het steeds beter. Dus gewoon blijven oefenenVerwijderd schreef op 24 March 2003 @ 20:05:
Eens kijken of er meerdere mensen hier ervaring mee hebben: Echt super frustrerend, en ik begin te twijfelen aan mijn draaitafels of ze wel "toeren" vast zijn (Gemini PT-2100) of omdat ik het gewoon nog niet goed genoeg doe, maar ik hoor de platen gelijk lopen, ik blijf hier zo'n 30 seconden naar luisteren, en zet de platenspeler stop, zodra het bijna daar de start knop aan, de plaat vast houden en dan 7234 8234, gooi hem erin, en na een bar of 3 4 kan ik al weer corrigeren, is het nou mijn gehoor wat mij bedriegt en komt het met de tijd en veel oefenen wel goed, want het is soms nog wel minder dan een milimeter wat ik moet verschuifen op de pitch of licht het gewoon aan het materiaal, ik luister overigens over mijn normale speakers als monitor, heb dus geen aparte.
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Geen idee wat 't allemaal is, maar het zal vast beter zijn.Vash schreef op 22 March 2003 @ 23:56:
[...]
Ik heb een nog betere voor je:
Gemini PS-540i
Ik krijg alleen nergens goede draaitafels gevonden.
Degene die goedkope snert-draaitafels voor me heeft, maar goed genoeg zijn om te beginnen: laat u horen!
Verwijderd
Vraag: waar kan ik losse SL1200 spares bestellen ? ik heb een lampje (voor in het staande pootje) en een originele tulp kabel nodig.
idd.. dat gebeurt heus wel, foutjes zijn menselijk en aangezien ik nog geen robots heb zien draaien op een feest zal dat ook wel zo blijvenleffe_blond schreef op 24 March 2003 @ 22:16:
trouwens, iedereen zit er wel eens naast, zelfs de allergrootste namen..
trouwens... iemand dance department gehoort afgelopen zaterdag ?? blijkt dat tiesto tegenwoordig ook met cd's draait en wel met een pioneer CDJ-1000
niet dat ik nou de discussie weer wil laten oplaaien over cd's vs vinyl maar toch
Deze plek is te koop.
tsja, als ik het geld ervoor had... maar aangezien die dingen per stuk net zoveel kosten als 2 draaitafels, laat ik het voorlopig nog maar bij m'n superflexe Numart tt1520'sKeeZ schreef op 25 maart 2003 @ 10:23:
[...]
idd.. dat gebeurt heus wel, foutjes zijn menselijk en aangezien ik nog geen robots heb zien draaien op een feest zal dat ook wel zo blijven
trouwens... iemand dance department gehoort afgelopen zaterdag ?? blijkt dat tiesto tegenwoordig ook met cd's draait en wel met een pioneer CDJ-1000
niet dat ik nou de discussie weer wil laten oplaaien over cd's vs vinyl maar tochblijkt maar weer dat ook hij van beide walletjes vreet
mjah.. voor een cdj-1000 hoef je ook niet meteen te gaanEmpathy schreef op 25 maart 2003 @ 11:25:
[...]
tsja, als ik het geld ervoor had... maar aangezien die dingen per stuk net zoveel kosten als 2 draaitafels, laat ik het voorlopig nog maar bij m'n superflexe Numart tt1520's
Deze plek is te koop.
Heb het ook gehoord ja. Schijnt em zelf ook mee te nemen. (kan ook de CDJ-800 zijn). Heb em laatst ook zien draaien (maand geleden) en toen heeft hij de CDJ-1000 gebruikt die daar stond (Hollywood Music Hall Rotterdam). In 2,5 uur heeft hij denk ik ongeveer 4 nummers gedraaid van CD.KeeZ schreef op 25 maart 2003 @ 10:23:
[...]
niet dat ik nou de discussie weer wil laten oplaaien over cd's vs vinyl maar tochblijkt maar weer dat ook hij van beide walletjes vreet
hij leert het ook nog wel eensJimsterrr schreef op 25 maart 2003 @ 14:47:
[...]
Heb het ook gehoord ja. Schijnt em zelf ook mee te nemen. (kan ook de CDJ-800 zijn). Heb em laatst ook zien draaien (maand geleden) en toen heeft hij de CDJ-1000 gebruikt die daar stond (Hollywood Music Hall Rotterdam). In 2,5 uur heeft hij denk ik ongeveer 4 nummers gedraaid van CD.
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Verwijderd
heb wel 2x JB-Q10 voor je in de aanbiedingBart-Willem schreef op 25 March 2003 @ 01:10:
[...]
Geen idee wat 't allemaal is, maar het zal vast beter zijn.
Ik krijg alleen nergens goede draaitafels gevonden.Vroeger had ik beltdrive, maar dat werkt voor geen zak als ik zo alles lees. Die van mij (2x JBsystems) liepen niet eens gelijk: de ene draaide sneller dan de ander.
![]()
Degene die goedkope snert-draaitafels voor me heeft, maar goed genoeg zijn om te beginnen: laat u horen!
Verwijderd
http://131.211.234.7/~jtips/forum/viewtopic.php?t=37KeeZ schreef op 25 March 2003 @ 10:23:
[...]
idd.. dat gebeurt heus wel, foutjes zijn menselijk en aangezien ik nog geen robots heb zien draaien op een feest zal dat ook wel zo blijven
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 18:58 ]
M'n broer heeft trouwens nog een mengpaneel over: JB Systems Classic 3. Is dat wat?
ja nou een robot kan nooit de mixfouten van mij af en toe maken
Deze plek is te koop.
Dan mag je es gaan reageren op mijn mailtjes
BTW Empathy: Al je überrelaxte UMX binnen?
[ Voor 10% gewijzigd door Flake op 26-03-2003 11:14 ]
Toevallig op IDP dezelfde vraag...Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 08:57:
Vraag: waar kan ik losse SL1200 spares bestellen ? ik heb een lampje (voor in het staande pootje) en een originele tulp kabel nodig.
Je bent toch niet stiekum DJ Sten hè :PAntwoord van Dré
En anders bestel je het zelf rechtstreeks:
Panasonic Nederland: Tel: 070-3314500
[ Voor 7% gewijzigd door BtM909 op 26-03-2003 11:58 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Jawel :PBtM909 schreef op 26 March 2003 @ 11:58:
[...]
Toevallig op IDP dezelfde vraag...
[...]
Je bent toch niet stiekum DJ Sten hè :P
Verwijderd
Hehe, ja sorry
Misschien moet ik voor de duidelijkheid mijn nick maar een keer veranderen hier op Got (als dat mogelijk is).
Nickchange : eenmalig wordt toegestaan.Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 09:17:
[...]
Hehe, ja sorry
Misschien moet ik voor de duidelijkheid mijn nick maar een keer veranderen hier op Got (als dat mogelijk is).
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
me broertje heeft dat ding geregeld en dat ding zal dan ook geregeld bij mij op de kamer staan, zeker als ik straks een meubeltje gebouwd heb ervoor
Succes iig
Verwijderd
tsja... als ik ergens wel spijt van heb....
Als ik ga draaien neem ik altijd mn eigen k-telefoon mee, das nog zo handig.
Verwijderd
Ik normaal ook, maar daar lag precies dezelfde die ik ook gebruik.leffe_blond schreef op 30 March 2003 @ 15:04:
Eh
Als ik ga draaien neem ik altijd mn eigen k-telefoon mee, das nog zo handig.
Verwijderd
Met mijn eigen decks (PT1000) heb ik elke plaat binnen 20 seconden compleet strak staan, maar op die techs duurde kostte me dat aanzienlijk langer; en een beetje ingewikkelde platen lukten soms gewoon niet
Denk alleen dat ik mijn zoektocht naar deck 3 dus voor een technics of soortgenoot ga, want zo leer ik het nooit
dag draaiers,
even een update wat betreft de DJFTP. Ikzelf ben verhuisd naar Amsterdam, maar de FTP server staat nog in Enschede. Er wordt op het moment gekeken of de DJFTP weer aangesloten kan worden. Hoe lang dit gaat duren weten we nog niet, maar jullie worden op de hoogte gehouden.
Mijn excuses voor de late berichtgeving,
mries
maar waarom post mries dit zelf niet even hier?
--Roy Goodman
Verwijderd
Deze plek is te koop.
De PDT6000 is er al een tijdje hoorEmpathy schreef op 01 April 2003 @ 14:49:
Komt Gemini nu nog een keer met een vervanger voor de PT2100 en de 2400? Ik wilde van 't zomer nieuwe TT kopen en zat te denken aan de PT2100, maar die is dus rond die tijd niet meer verkrijgbaar..
ja ok, maar ik zoek toch een iets goedkopere en die ongeveer hetzelfde is als de pt2100

Na er het stof afgeblazen te hebben blijkt dat de faders niet eens kraken Doe maar een gokje (of een search) naar zn leeftijd
ik ga er voor de fun eens een mix mee opnemen denk ik, ff zien wat het geeft zonder tonecontrol.
Verwijderd
Ik denk... 30 jaar, dat die uit '73 ofzo komt?leffe_blond schreef op 01 April 2003 @ 22:11:
Morgen gaat mn mixer in reparatie, mijn vorige mixer dus vanonder het stof gehaald: een pic voor de liefhebbers:
Na er het stof afgeblazen te hebben blijkt dat de faders niet eens kraken Doe maar een gokje (of een search) naar zn leeftijd
ik ga er voor de fun eens een mix mee opnemen denk ik, ff zien wat het geeft zonder tonecontrol.
Wat win ik als ik t goed heb?
C&A wintercollectie?leffe_blond schreef op 01 April 2003 @ 22:11:
Morgen gaat mn mixer in reparatie, mijn vorige mixer dus vanonder het stof gehaald: een pic voor de liefhebbers:
[afbeelding]
jadjong
Very colourfull. Ik zal wel ff Screenshot maken.
[ Voor 25% gewijzigd door jadjong op 01-04-2003 22:53 ]
Verwijderd
In duitsland stond de Denon DJ101 aangeboden voor 380 euros geloof ik; volgens het new-line forum vergelijkbaar met de 2400. Iemand anders hier ervaringen mee? Gedraagt ie zich eenbeetje als een SL (heb nl liefst dat mijnt afels thuis hetzelfde doen als buiten de deur
http://www.mozilla.org
Wat weerhoud je ervan om dan een technics te kopen? Dichter bij een "SL" kan je niet komen denk ik zoGedraagt ie zich eenbeetje als een SL (heb nl liefst dat mijnt afels thuis hetzelfde doen als buiten de deur )
[ Voor 74% gewijzigd door Yalopa op 01-04-2003 23:07 ]
Verwijderd
het ding wordt verder snel erg warm en je moet uitkijken dat je er geen glas drank in dondert, voor de rest fijn paneeltje
Verwijderd
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 00:00:
Heeft er iemand ervaring met de PIONEER DJM600? Vrijdag moet ik in 013 draaien. En daar hebben ze zo'n relding staan. Zijn de faderz lekker soepel? Is die effectknop op dat ding lekker rellend? Kan ik de BPM counters uitzetten etc...
Draait perfect. Lekkere grote knoppen, faders zijn ook goed. En veel speelgoed erop, das ook altijd leuk
Waarom moeten die bpm-counters uit?
Liefst in de buurt van A'dam.
Over een maand ga ik mijn Omnitronic DD4250's omwisselen voor Technics (jaja, Mk2, maar goed: nog steeds de moeite waard). De DD-32X0/42X0 serie beviel mij op zich heel goed, maar er zit een irritante "bug" in, die voor random speedups of slowdowns zorgt (dat klinkt voor geen meter - soort muggen-fx - en bij inmixen is het ook allerminst wenselijk). Na 3x omruilen (vrijwel kostenloos, dat wel) had ik er zwaar genoeg van.
Nu goed, ik heb een deal met de verkoper van deze dingen, ik mag ze dus inruilen voor Technics. Aangezien de dealer in Duitsland ligt, lijkt het mij verstandig om 2/3 vliegen in 1 klap te slaan, oftewel: gelijk een degelijke mixer erbij te kopen, evt. vergezeld met nieuwe headphones.
Probleem is, dat ik een beetje uit de "gear-sectie" ben geraakt (ben vnl. bezig geweest met oefenen het afgelopen halfjaar), en dus weet ik niet precies wat te kiezen.
Mijn keuzemogelijkheden zijn beperkt tot:
- Numark DM3000-serie
- Numark Matrix-serie
- Pioneer DJM-300
Nu goed, ik heb gelezen dat iemand hier ervaring met de Matrix had, maar het nogal een "saai" paneeltje vond. Ik weet niet of dit ook voor de Matrix 3 geldt.
Echter, de VCA-faders zijn voor mij een pluspunt want ik lig nogal eens te stoeien met verstopte/krakerige faders (ja, ik weet het: afdekken en schoonmaken).
De ervaringen met de DJM-300 zijn vnl. positief, (zie bijv. ook DJM-600 hierboven, lijkt me wel redelijk vergelijkbaar) maar ik heb hier en daar gehoord dat het een beetje "overpriced" mixer was.
De DM3000-serie is behoorlijk goedkoop (185 Euro voor de 3000, 265 Euro voor de 3002; helaas heeft de dealer geen DM3001), maar de faders zijn niet je-van-het (echter: goed genoeg, lijkt me) en de extra functies op de DM3002 hebben de bekende Numark-oneffenheidjes (hamsterswitches die niet geluidloos ingeschakeld worden e.d.).
Mijn huidig mixertje is een instapmodelletje (wilde toch eerst zien of het uberhaupt ging lukken), nl. een Omnitronic DJ-50EL. Leuk 2-kanaals ding met 3-bands EQ., maar toch een beetje "flimsy" allemaal. Oftewel: ik moet de faders vervangen, dus dan maar een nieuwe mixer
Ik draai dus voornamelijk trance, soms wat techno of zelfs hardstyle/core, maar ik wil ook gerust een houseplaatje opzetten. Een allroundmixer zou ideaal zijn: het liefst met 3 kanalen, maar 2 voldoet eik wel (als het moet).
Ik zou het zeer waarderen als jullie me een beetje op weg kunnen helpen, dan zoek ik die headphone zelf wel ff uit (senheisser HD25SP houdt het voorlopig nog wel uit).
[ Voor 8% gewijzigd door the_Omniscient op 02-04-2003 20:03 ]
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
heb verder nog geen ervaringen ermee, maar behringer kennende zal t ongetwijfeld goed zijn en volgens de laatste behringerberichten is de ruis ook minimaal geworden bij ze
aaaahhh, naar zo'n antwoord kon ik alleen maar dromenVerwijderd schreef op 01 april 2003 @ 23:04:
Gemini komt binnenkort met een gestripte versie van de PDT-6000, de PDT-5000 (zonder alle gimmicks dus). Qua arm en motor gelijk(waardig) aan de PT2400 geloof ik, maar voor zekerheid moet je het ff aan Dre vragen (das altijd voor zekerheid).
Verwijderd
Leffe: Waarom ik geen SL koop?? Kan er op dit moment 2dehands geen vinden, en nieuw vind ik ze erg prijzig (een PDT5000 zal denkik net onde de E400 moeten kosten, een PT2100 kost 330, en een Denon DJ101 gaat voor E380)...
heb net van 20:20 tot ongeveer 22:00 gestreamed @ innovatix radio en er zat gewoon geen enkele fout in de verbinding
ze zijn nogtans volop te vinden op zowat elke veiling site.
Nee.Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 00:00:
Heeft er iemand ervaring met de PIONEER DJM600? Vrijdag moet ik in 013 draaien. En daar hebben ze zo'n relding staan. Zijn de faderz lekker soepel?
Geen idee wat je bedoelt.Is die effectknop op dat ding lekker rellend?
2 stukjes gaffa.Kan ik de BPM counters uitzetten etc...
André Huisman (www.new-line.nl)
de djm600 is op t moment de meest gevraagde mixer door de grotere dj's
Niet in de buurt van A'dam, maar in Rotterdam verkopen ze ze bij Basic Beats. Kheb ook een keer bij UDG online besteld onder rembours. Geen problemen.BtM909 schreef op 02 April 2003 @ 15:24:
Heeft iemand wat (offline) adressen waar ik UDG tassen kan kopen...?
Liefst in de buurt van A'dam.
Voor dat geld ga ik toch liever naar Dateq/Rane/Ecler?A&H e.d kijken dan dat ik zo'n smerige schurfterige iedereen kent ze al effectjes pioneer pisbak onder mijn vingers heb
Ik ben dus absoluut geen pioneer liefhebber
weerstandje extra en geen enkele dj gaat nog in t rood
likewise, pleasureReind schreef op 04 April 2003 @ 00:00:
Die pioneers zijn ook de grootste klote mixers van dit moment in het duurdere segment.
Voor dat geld ga ik toch liever naar Dateq/Rane/Ecler?A&H e.d kijken dan dat ik zo'n smerige schurfterige iedereen kent ze al effectjes pioneer pisbak onder mijn vingers heb
Ik ben dus absoluut geen pioneer liefhebber
ik moet eerlijk bekennen dat ik de filters en fx van die Pioneer inmiddels ook al uitentreure gehoord heb en inmiddels al aardig zat begin te worden.. steeds dezelfde cliche sounds delays etc.
als ik mocht kiezen tussen een djm600, en een a&h of dateq was ik zeker weten niet voor pioneer gegaan
Windows is op t moment het meest gebruikte besturingssysteem.MR_WAZOO schreef op 03 April 2003 @ 05:38:
lol @ andre
de djm600 is op t moment de meest gevraagde mixer door de grotere dj's
Om eerlijk te zijn snap ik de populariteit niet helemaal. Onderhoud is moeilijk uit te voeren, faders zijn eigenlijk vrij stug, toonregeling is niet super muzikaal en de headroom is ook niet om over naar huis te schrijven.
Het enige handige is het warmhoudplaatje in de rechterbovenhoek (kun je je koffie op temperatuur houden)
(Da's de voeding overigens ;-)
André Huisman (www.new-line.nl)
as said, gevraagd is 1 ding... kopen is een tweedehuisman schreef op 04 April 2003 @ 01:51:
[...]
Windows is op t moment het meest gebruikte besturingssysteem.
Om eerlijk te zijn snap ik de populariteit niet helemaal. Onderhoud is moeilijk uit te voeren, faders zijn eigenlijk vrij stug, toonregeling is niet super muzikaal en de headroom is ook niet om over naar huis te schrijven.
Het enige handige is het warmhoudplaatje in de rechterbovenhoek (kun je je koffie op temperatuur houden)
(Da's de voeding overigens ;-)
Deze plek is te koop.
Volgens mij hebben ze gewoon een goeie marketingafdelingKeeZ schreef op 04 April 2003 @ 07:25:
[...]
as said, gevraagd is 1 ding... kopen is een tweedeen alle 'top' DJ's vinden de pioneers goed spul 'omdat' de CDJ's ook zo goed zijn... Leken kennen de pioneers ook alleen maar als 'het dj merk bij uitstek'
Dat valt in mijn budget, en ik heb eindelijk eens een speler waar ik mee kan spelen.
Oh ja, da's dus dit ding: http://www.tascam.de/en/cd-302.html
[ Voor 11% gewijzigd door Kaj. op 04-04-2003 14:29 ]
Verwijderd
Welkom op GoT.
Als je het ergens niet mee eens bent, raad ik je aan om de betreffende admin even te mailen met je klacht.
Bij deze heb je gelijk een waarschuwing.
[ Voor 100% gewijzigd door Kaj. op 04-04-2003 15:25 ]
Verwijderd
Welkom op GoT.
Als je het ergens niet mee eens bent, raad ik je aan om de betreffende admin even te mailen met je klacht.
Bij deze heb je gelijk een waarschuwing. afkoelban, zodra ik de admin inkom op deze brakke verbinding
[ Voor 86% gewijzigd door Kaj. op 04-04-2003 15:25 ]
Dit topic is gesloten.
![]()