zelfde als ener-g, alhoewel t de laatste tijd wel erg weinig gebeurt door school enzo en rijlessen en me andere hobby lichttechniek
en uiteraard t vriendinnetje
en uiteraard t vriendinnetje
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
nou, ik zeg niet dat ik de bink ben in dit onderdeel van de tech, maar ik heb wel wat verstand ervan, ikzelf zou dit gerust kopen.SONiCB00M schreef op 25 november 2002 @ 12:53:
[...]
Je moet gewoon nie lulle over dingen waar je geen verstand van hebt
het enige dat je hiermee leert is dat je een hoop geld verspiltbbrother schreef op 25 November 2002 @ 20:19:
[...]
nou, ik zeg niet dat ik de bink ben in dit onderdeel van de tech, maar ik heb wel wat verstand ervan, ikzelf zou dit gerust kopen.
om een beetje te leren en te kijken hoe het in mekaar zit, ik ga geen tiesto wanabee spelen ofzo..
geeft dat geld gewoon aan mij,MR_WAZOO schreef op 25 November 2002 @ 21:25:
[...]
het enige dat je hiermee leert is dat je een hoop geld verspilt
You don't need eyes to see, you need vision
Verwijderd
tering die set is net zo goedkoop als mijn gemini xl 500 mk2 draaitafel kostte, en die gemini is al het minimale van het minimale van wat zo'n beetje bruikbaar isbbrother schreef op 24 november 2002 @ 23:33:
elevator heeft coole dingen, waaronder dit
het moet wel uit duitsland komen, maar voor beginners zeker leuk !
vinyl is weer wat duurde als cd, helaas.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Tegenwoordig iedere dag weer om zoveel mogelijk feeling terug te krijgen die ik gemist heb toen ik met de PDX draaide. En ik moet zeggen das weer helemaal terug.Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 19:39:
FF tussendoor:
hoe vaak draaien jullie eigenlijk thuis?
ik krijg echt elke week wel 3-4 keer de kriebels om achter me TT's te stappen... hoe vaak doen jullie dat?
Verwijderd
elke dag een paar nummers, alleen de laatste week wat minder omdat ik ADSL gekregen hebVerwijderd schreef op 25 November 2002 @ 19:39:
FF tussendoor:
ik krijg echt elke week wel 3-4 keer de kriebels om achter me TT's te stappen... hoe vaak doen jullie dat?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Universal Creations op 26-11-2002 09:43 ]
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Ik voornamelijk in het weekend, en dan toch wel elke dag twee a drie uurtjes gemiddeld.Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 19:39:
Hmmk, ik was toch al niet van plan om et nu te kopen, laat staat over een paar maanden, maar nu ist wel helemaal uit de planningMR_WAZOO schreef op 25 November 2002 @ 21:25:
[...]
het enige dat je hiermee leert is dat je een hoop geld verspilt
ik las hetEner-G schreef op 25 November 2002 @ 23:02:
[...]
tering die set is net zo goedkoop als mijn gemini xl 500 mk2 draaitafel kostte, en die gemini is al het minimale van het minimale van wat zo'n beetje bruikbaar is
kortom: brandhout
[ Voor 4% gewijzigd door Flake op 26-11-2002 12:25 ]
FS ? wat is de volledige naam?SONiCB00M schreef op 26 november 2002 @ 12:25:
Wie was degene hierzow met FS? Kheb namelijk paar vraagjes hierzow:
Verwijderd
Je kunt het geheel met je muis doen.SONiCB00M schreef op 26 November 2002 @ 12:25:
- Kan je FS laten functioneren zonder toetsenbord? (dus da houd in nummers selecteren en PC uitzetten via de muis etc.)
- Is die linux distro compleet genoeg om ermee te netwerken? (nummers overzetten via samba oid)
je bent toch tweaker?SONiCB00M schreef op 26 November 2002 @ 12:25:
- Is die linux distro compleet genoeg om ermee te netwerken? (nummers overzetten via samba oid)
Verwijderd
kan je in de linux shell komen? dan isset wel mogelijkTriple-D schreef op 26 november 2002 @ 15:08:
[...]
Je kunt het geheel met je muis doen.
En netwerk support is niet supported in FS. Er zijn alleen al wel freaks die er wat op gevonden hebben,. Maar dan heb je een shitload verstand nodig van linux.
Gaan we weer?Empathy schreef op 26 november 2002 @ 16:58:
Wie wil er lachen? Dan ga ik vandaag of morgen een foto plaatsen van mijn setje.
Verwijderd
Ik heb helemaal niks thuis staan!!! Ik vind twee keer per weekend wel genoeg, scheelt waarschijnlijk als je gewoon een simpele Apres Ski DJ bentVerwijderd schreef op 25 November 2002 @ 19:39:
FF tussendoor:
Kheb ff een zoektochtje gedaan en ik kwam dit tegen:Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 18:24:
[...]
kan je in de linux shell komen? dan isset wel mogelijk
Hmm... dat gaat lastig wordenThings that have been removed include kernel networking drivers for cards though basic networking stuff (TCP, UDP, ICMP, IP) has been kept.
[...]
Random notes, the kernel was compile with GCC 3.0.4, the root password is 'final', most modules seem to be included with the exception of PCMCIA stuff, a bunch of filesystem modules ( NTFS support and UDF support is included ), and all networking modules are removed. I also mentioned that ifconfig is gone, I really don't see why they took out networking though...
Er zijn al gasten die fs in een andere distro hebben laten werken. Dus dan is in 1 keer alles mogelijk.SONiCB00M schreef op 27 november 2002 @ 10:42:
[...]
Kheb ff een zoektochtje gedaan en ik kwam dit tegen:
[...]
Hmm... dat gaat lastig worden
Mjah da wil ik best geloven, maar ik zit natuurlijk met een netwerk he. De machine wil ik goed verborgen in mijn draaimeubel hebben die ik binnenkort wil maken, dus dat houdt in dat je het gewoon met een monitor en een muis moet doen. Dus jah dan moet je wel Samba/FTP hebben oid om bestanden over te zetten.Triple-D schreef op 27 november 2002 @ 11:49:
[...]
Er zijn al gasten die fs in een andere distro hebben laten werken. Dus dan is in 1 keer alles mogelijk.
Maar aangezien ik niet zon linux freak ben hou ik me daar neit mee bezig. Ik heb eerst wel geneog aan de standaard features.
Zorg er nou eerst maar voor dat je plaatjes kan draaienSONiCB00M schreef op 27 November 2002 @ 12:35:
[...]
Mjah da wil ik best geloven, maar ik zit natuurlijk met een netwerk he. De machine wil ik goed verborgen in mijn draaimeubel hebben die ik binnenkort wil maken, dus dat houdt in dat je het gewoon met een monitor en een muis moet doen. Dus jah dan moet je wel Samba/FTP hebben oid om bestanden over te zetten.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Verwijderd
Je kan ook niet alles hebben voor 300 euro heMR_WAZOO schreef op 27 November 2002 @ 18:45:
Nomulus > heel erg jammer van die VUmeter op die mixer dat die klein is
je hebt er ook geen PFL VUmeter op
sorry, als de bovenstaande zaken erop zaten dan had ik t een leuk mixertje gevonden
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
ik heb zelf een behringer DX 1000 met dus die vumeters die ik bedoel voor 235 euroVerwijderd schreef op 27 November 2002 @ 19:52:
[...]
Je kan ook niet alles hebben voor 300 euro he
Die XTC (€709 @ dj-laden.de) is mij een beetje te duur
Ps. Nomolus in mijn broer, ik heet André (DJ Just)
Gebruik zijn nickname omdat ik me niet kan aanmelden
UTFS ondanks dat je lui bentBlade_V schreef op 27 November 2002 @ 20:11:
Weet iemand een pagina met alle muziek progs die je kunt downen??
Want ik heb geen zin om het oude topic door te zoeken, en van Google word ik niet wijzer
http://skynet.linux.tucows.com/mmedia.htmlBlade_V schreef op 27 november 2002 @ 20:11:
Weet iemand een pagina met alle muziek progs die je kunt downen??
Want ik heb geen zin om het oude topic door te zoeken, en van Google word ik niet wijzer
Verwijderd
is dat deze?MR_WAZOO schreef op 27 november 2002 @ 21:22:
[...]
ik heb zelf een behringer DX 1000 met dus die vumeters die ik bedoel voor 235 euro
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 21:51 ]
Ik ben bang van wel, zit niet eens toonregeling opinsan1ty schreef op 27 November 2002 @ 22:12:
[afbeelding]
Kan ik dit gebruiken om gewoon thuis voor de lol wa mee te mixen?
Of moet ik me nu heel erg schamen en hard uit dit topic wegrennen?
Run forest, run !!insan1ty schreef op 27 November 2002 @ 22:12:
[afbeelding]
Deze plek is te koop.
Sja, dat kan dus gewoon. Wel een toetsenbord erbij houden.SONiCB00M schreef op 27 November 2002 @ 12:35:
[...]
Mjah da wil ik best geloven, maar ik zit natuurlijk met een netwerk he. De machine wil ik goed verborgen in mijn draaimeubel hebben die ik binnenkort wil maken, dus dat houdt in dat je het gewoon met een monitor en een muis moet doen. Dus jah dan moet je wel Samba/FTP hebben oid om bestanden over te zetten.
hoeveel inch is dit??insan1ty schreef op 27 november 2002 @ 22:12:
[afbeelding]
Ik wou net zeggen -> het staat notabene op de achterkant van de mixer met koeieletters.Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 21:50:
[...]
is dat deze?
Die heeft iemand bij mij uit de buurt maar die is te groot
Mijn kamer is nogal klein
edit: zie net dx 1000 staan
Zonder problemen. Ze worden nog wel vervangen (het geluid is beter als je op dezelfde hoogte als de speakers staat, wat hier dus niet het geval is) maar de weergave van bas en treble is netjes.ShadowrunR schreef op 27 november 2002 @ 15:37:
Sonicboom, zijn dat pc-speakers dat ej gebruikt als monitor. Lukt dat een beetje?
Zorg jij er maar voor dat ik een ftp heb om een set te uplooienjadjong schreef op 27 november 2002 @ 13:02:
[...]
Zorg er nou eerst maar voor dat je plaatjes kan draaien
Run bitch, run!insan1ty schreef op 27 November 2002 @ 22:12:
[afbeelding]
Jup. Die gozer mixt met CD's zonder een jog knop, gewoon door op het juiste moment de cue los te laten. Best indrukwekkend.
nee nee, niet dat topicSONiCB00M schreef op 27 November 2002 @ 10:21:
[...]
Gaan we weer?
[afbeelding]
2e keer ofzow. Maar ik ben nu plannen aan het maken voor een inbouwmeubel.
Zaten al die spullen niet in 1 doos?Empathy schreef op 28 November 2002 @ 11:03:
[...]
nee nee, niet dat topicNu for real
[afbeelding]
Die flexe "monitoren" zijn niet aangesloten trouwens (je hoort het verschil toch niet)
Das inderdaad zo'n starterspakket. Ik geloof dat die pakketten toen rond de 1000 gulden kosten ofzo.Triple-D schreef op 28 November 2002 @ 11:09:
[...]
Zaten al die spullen niet in 1 doos?
Ik meen me te herrinneren dat ik die paketten ook nog heb verkocht.
Zat een supermooie hoofdtelefoon bij
was daar indrukwekkend aan? pas als er geen pitch op zit vind ik het indrukwekkendSONiCB00M schreef op 28 november 2002 @ 10:16:
Jup. Die gozer mixt met CD's zonder een jog knop, gewoon door op het juiste moment de cue los te laten. Best indrukwekkend.
heheReind schreef op 28 November 2002 @ 12:27:
[...]
Das inderdaad zo'n starterspakket. Ik geloof dat die pakketten toen rond de 1000 gulden kosten ofzo.
Bestaat uit een Numark DM1001X en 2 Numark 1510 of 1520 draaitafels + headphone en speakers.
Verder geef ik er maar geen mening over.
dat wil niet zeggen dat faders niet verslijten, ik vind van mezelf ook dat ik redelijk netjes omga met mn app maar ik heb al 3 crossfaders gehad, en mn gewone faders moetten er ook dringend uit. Die kan ik niet zelf doen dus dat wordt uitstelgedragMR_WAZOO schreef op 28 november 2002 @ 17:50:
Reind > je gaat toch standaard netjes om met je spullen lijkt me
en wie dat niet doet schop ik van t podium
Verwijderd
heb je ook fluwelen handschoentjes aan dan?MR_WAZOO schreef op 28 november 2002 @ 17:50:
als je netjes met je apparatuur werkt kan je rustig meer dan 5 jaar met je mixer doen zoals je hem kocht, na die 5 jaar mag hij slijtage vertonen, eerder nietleffe_blond schreef op 28 november 2002 @ 22:01:
[...]
dat wil niet zeggen dat faders niet verslijten, ik vind van mezelf ook dat ik redelijk netjes omga met mn app maar ik heb al 3 crossfaders gehad, en mn gewone faders moetten er ook dringend uit. Die kan ik niet zelf doen dus dat wordt uitstelgedrag
ik bedoel, inderdaad thuis jah, door bierdrinkrs gaat t met de meeste mixers toch een stuk snellerEner-G schreef op 29 november 2002 @ 00:22:
voor thuisgebruik bedoel je... als ie wekelijks meermalen de hele avond gebruikt mocht geef ik de gemiddelde slaapkamermixer niet langer dan 3 jaar hoor... als je dan apparatuur wil die langer meegaat zit je toch echt in de prijsklasses van een paar duizend euro
Yeh shure.MR_WAZOO schreef op 28 November 2002 @ 17:50:
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Hey jij gaat dus hetzelfde doen als ik al heb gedaanBtM909 schreef op 29 November 2002 @ 11:54:
FF antwoorden op een oude vraag:
Hoe vaak draai je?
Ik draaide eerst elke dag wel een uurtje, maar ben net verhuisd... heb een appartement gekocht, maar mijn TT's staan er nog niet.
Ik wil nl. een plank tegen de muur monteren (in de woonkamer) en daar mijn draaitafels opzetten. Moet alleen nog de plank op maat zagen en dan kan het feest weer beginnen... (de house warming party dan
)
De laatste tijd begin ik trouwens met (nieuwe) plaatjes luisteren, maar automagisch wil ik de volgende er in mixen waardoor ik "ineens" gewoon aan het mixen ben
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik heb een woonkamer van 4 bij 3BtM909 schreef op 29 November 2002 @ 12:52:
Hoe groot is je appartement dan... En PICS van mijn appartement komen er binnenkort ook aan....
jij bent dus kort door de bocht zo een mengpaneelterrorist?Reind schreef op 29 November 2002 @ 01:25:
[...]
Yeh shure.
Ik wil geen mixer waarvan de faders na een half jaar aan stront liggen omdat ik soms iets te enthousiast ben. Ik wil geen potmeters die kraken. Ik wil een mixer die tegen een beetje bier kan. En ik wil ook graag iets wat langer mee gaat dan het mega pak toiletpapier bij ons op de wc dus nee voor mij geen behringer.
Ik ben gewoon niet kapot van die DX serie -> Ik heb al veel te veel mensen gezien die er ellende mee gehad hebben. De nieuwe VMX serie is iets beter maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Behringer valt wat mij betreft in de catagorie DAP - Citronic - Kam en al die andere dumpzooi die Numark en Gemini verkopen. Ik ben er niet kapot van maar ik ben ook een verwend nest. Als iemand anders het wel fijn vind dan mag dat gerust. Wie ben ik om daar wat over te zeggen?
Ener-G schreef op 28 November 2002 @ 12:27:
[...]
was daar indrukwekkend aan? pas als er geen pitch op zit vind ik het indrukwekkend
(Ener-G heeft het een aantal jaar met een dubbel cd deck met alleen een knuppeltje voor de pitchbend moeten doen, toen een cd deck met een jog wheel nog niet uitgevonden was, en nu we eindelijk een Pioneer cmx-3000 hebben pitchbend ik alsnog met de pitchfader *)7)
Ik ben erger. Alleen werkt het bij mij andersom, goedkope(IMG stageline) mixer houdt het al 4 jaar vol en een A&H van 2 maanden begint te kraken, geen idee hoe het komt(een digitale mixer die begint te krakenMR_WAZOO schreef op 29 November 2002 @ 19:15:
[...]
jij bent dus kort door de bocht zo een mengpaneelterrorist?
MR_WAZOO schreef op 29 november 2002 @ 20:16:
kaj, jij schijnt te hebben geschoven op de hcc??
[ Voor 23% gewijzigd door Kaj. op 29-11-2002 23:45 ]
kaj > hoeveel rollen gaffa gebruik jij per jaar?? schijnen er aardig veel te zijnKaj. schreef op 29 november 2002 @ 23:43:
[...]
Yup. Ik ben die rare kwiebus op de foto.
Twee dagen geschoven; telkens sets van een uurtje of twee/drie.
jadjong: sloop jij Allen & Heath? Heiligschennis!
Ding gaat morgen terug en dan gaan er nieuwe faders in.Kaj. schreef op 29 november 2002 @ 23:43:
[...]
Yup. Ik ben die rare kwiebus op de foto.
Twee dagen geschoven; telkens sets van een uurtje of twee/drie.
jadjong: sloop jij Allen & Heath? Heiligschennis!
Ik zou het niet weten.jadjong schreef op 29 november 2002 @ 23:53:
[...]
Ding gaat morgen terug en dan gaan er nieuwe faders in.
Weet iemand of er in de DL1000 van A&H Penny+Giles faders zitten?
[ Voor 7% gewijzigd door R2D2 op 30-11-2002 00:44 ]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Dan stel ik voor dat je onmiddelijk een cd van Morcheeba gaat kopenIn stijl lijken ze op Morcheba, voor wie dat wat zegt. (Mij niet dus, dit werd me ook maar verteld.)
me jongere broer zei toen hij je naam zei de gaffaterroristKaj. schreef op 29 November 2002 @ 23:59:
Ik? Rolletje of 3 per jaar voor persoonlijk gebruik, maar over het algemeen 25 meter per gig... Ligt er een beetje aan hoe goed de roadies hun werk hebben gedaan met tapen.Hoezo?
Vanwege dat vastgetapete controlpanel van die Denon zeker.Dat is Anton's plakwerk, geloof ik.
Begin maar alvast met rennenMR_WAZOO schreef op 30 november 2002 @ 12:44:
aah neej dit is eng, na bovenstaand bericht van kaj zocht hij me op via icq
AAHHHHH ik heb een modje in me icqlijst, het is gedaan met me illegale praktijken op GOT (ofzo)
weinig denk ikSONiCB00M schreef op 30 november 2002 @ 13:59:
[...]
Begin maar alvast met rennen
Hoeveel DJ's zijn d'r hier btw die trance draaien?
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
trance is herrie voor boeren en kroegbazen die house willen draaien maar toch hun klandizie niet omlaag willen zien gaanSONiCB00M schreef op 30 November 2002 @ 15:15:
Dat was te verw8en he
Trance wordt tegenwoordig toch voor commerciele meuk aangezien.... Voornamelijk door die Jan Wayne-idioten die denken dat ze goed zijn('t wordt tijd dat ik ga produceren
)
Om te beginnen het is SONiCB00Mleffe_blond schreef op 30 November 2002 @ 15:21:
@ SONiCBOOM:
Ik hoor jou veel praten over hoe goed trance wel is, waneer ga je mij eens overtuigen? Je hebt toch wel ergens wat webspace? uurtje mixen --->mp3 upload....
als je er geen hebt: ik heb er wel nog wat
En jij bent een meelopertje
Ken je 1 van deze nummers?SONiCB00M schreef op 30 November 2002 @ 13:59:
[...]
Begin maar alvast met rennen
Hoeveel DJ's zijn d'r hier btw die trance draaien?
Nope. Het origineel ken ik wel maar de Airscape remix niet.jadjong schreef op 30 november 2002 @ 17:19:
DJ Tiesto - Sparkles(airscape remix)
Ballearic bill - destination sunshine
Arrakis - the spice
Neuh die ken ik niet... van hem heb ik wel Blind, en de remix op William Hawk - Return to Innocence.Mario Lopez - sound of nature
En dan natuurlijk nog: Binairy Finary - 2000SONiCB00M schreef op 30 november 2002 @ 18:02:
[...]
Nope. Het origineel ken ik wel maar de Airscape remix niet.
[...]
Eén van de klassiekers
![]()
[...]
Uiteraard
![]()
Is overigens lang niet zo goed als Balearic Bill
[...]
Neuh die ken ik niet... van hem heb ik wel Blind, en de remix op William Hawk - Return to Innocence.
lees eens: en zie....Kotsjesmentaliteit... nou zeg... leer es muziekstijlen van een ander te respecteren
[ Voor 43% gewijzigd door Yalopa op 30-11-2002 20:15 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq