How to become a Dj... deel V Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste
Acties:
  • 7.240 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-07 22:43
zelfde als ener-g, alhoewel t de laatste tijd wel erg weinig gebeurt door school enzo en rijlessen en me andere hobby lichttechniek

en uiteraard t vriendinnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna nooit, alleen om ff nieuwe platen te luisteren of om een 'verplicht' setje op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
SONiCB00M schreef op 25 november 2002 @ 12:53:
[...]
Je moet gewoon nie lulle over dingen waar je geen verstand van hebt :P
nou, ik zeg niet dat ik de bink ben in dit onderdeel van de tech, maar ik heb wel wat verstand ervan, ikzelf zou dit gerust kopen.

om een beetje te leren en te kijken hoe het in mekaar zit, ik ga geen tiesto wanabee spelen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
bbrother schreef op 25 November 2002 @ 20:19:
[...]

nou, ik zeg niet dat ik de bink ben in dit onderdeel van de tech, maar ik heb wel wat verstand ervan, ikzelf zou dit gerust kopen.

om een beetje te leren en te kijken hoe het in mekaar zit, ik ga geen tiesto wanabee spelen ofzo..
het enige dat je hiermee leert is dat je een hoop geld verspilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

MR_WAZOO schreef op 25 November 2002 @ 21:25:
[...]

geeft dat geld gewoon aan mij,

In ruil krijg je van mij advies over wat je wel kan kopen om te kijken of het wat is (een beginnerssetje dus)

hetgeen jij toont is de naam speelgoed niet waardig. In het begin van dit deel is trouwens opgesomd wat een minimaal mengpaneel echt moet hebben, vergelijk dat eens met die 2 faders in een metalen doosje die jij (hopelijks niet) op het oog hebt...

Kijk het hoeft niet duur, maar zo goedkoop ga je er toch niet vanaf komen vrees ik.

thuis mixen:

Zeer onregelmatig, maar gemiddeld genomen toch 3 maal in de week, maar gewoon wat platen opleggen om te luisteren (zoals nu) reken ik daar niet onder.

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thuis draaien is nogal onregelmatig. Ik probeer elke dag zon uurtje te mixen. Maar soms lukt dat niet doordeweeks, en dan betekent dat in het weekend de 'schade' inhalen :)

Maar ik denk dat ik de 10 uur per week wel haal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:00

Chiron

Moderator Discord
bbrother schreef op 24 november 2002 @ 23:33:
elevator heeft coole dingen, waaronder dit
het moet wel uit duitsland komen, maar voor beginners zeker leuk !
vinyl is weer wat duurde als cd, helaas. :P
tering die set is net zo goedkoop als mijn gemini xl 500 mk2 draaitafel kostte, en die gemini is al het minimale van het minimale van wat zo'n beetje bruikbaar is

hoop overbodige troep ook trouwens, slipmatten heb je in principe niet nodig (scoor je als je het een beetje goed doet gratis bij je lokale platentoko), die video (die ongetwijfeld in het duits is) hoeft er niet bij

headphone zou ik me buitenshuis niet mee durven vertonen, is waarschijnlijk net goed genoeg voor de slaapkamer/huiskamer

Draaitafels hebben waarschijnlijk een torque die nog lager is dan de gemiddelde waterstand in de sahara, of erger, ze zijn belt-driven

mixer: wow er zitten wel 2 kanalen op ;)
toonregeling ontbreekt, gain ontbreekt, fatsoenlijke vu meter (ik zeg FATSOENLIJK, niet 5 ledjes in het midden, waar je sowieso niks aan hebt want er zit geen gain op de kanalen)

kortom: brandhout :r

als je een goeie degelijke (beginners)set wil waar je naar mijn persoonlijke maatstaven redelijk mee uit de voeten kan dan ben je toch zeker zo'n 7 a 800 euro kwijt, ok het is veel geld maar daar heb je veeeel langer lol van

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
even ter aanvulling op Ener-G zijn verhaal

als je deze vinylverplaatsers een plaat legt heb je waarschijnlijk ruim de tijd voor koffie voordat ze op snelheid zijn

en voor t mengpaneeltje heb je een traktor nodig om de schuiven te verplaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 19:39:
FF tussendoor:

hoe vaak draaien jullie eigenlijk thuis?

ik krijg echt elke week wel 3-4 keer de kriebels om achter me TT's te stappen... hoe vaak doen jullie dat?
Tegenwoordig iedere dag weer om zoveel mogelijk feeling terug te krijgen die ik gemist heb toen ik met de PDX draaide. En ik moet zeggen das weer helemaal terug.
Nu is het eerlijk gezegd alleen maar om even alles achter me te laten en ff lekker al die stress van de verhuizing e.d van me af te laten glijden.

Tegenwoordig dus weer iedere dag een uurtje en soms wel meer ook.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF tussendoor:

ik krijg echt elke week wel 3-4 keer de kriebels om achter me TT's te stappen... hoe vaak doen jullie dat?
elke dag een paar nummers, alleen de laatste week wat minder omdat ik ADSL gekregen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, gemiddeld denk ik twee keer een uur per week. Zijn ook perioden dat ik iedere dag wel even draai. Ligt een beetje aan mijn stemming, of ik puf heb om na een dag werken nog een plaatje te draaien en hoe de prioriteiten er op dat moment voor staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:09
Zo, daar ben ik weer. Het lijkt wel een eeuwigheid geleden dat ik een reactie heb geplaatst in het topic. Ik ben druk bezig met het verbouwen van mijn nieuwe stek: een appartement in Eindhoven. Mijn pc'tje en draai-apparatuur staan nog in Tilburg, dus ik ben de afgelopen 2 maanden nauwelijks actief geweest. Ik heb overigens pas nog, hou je vast, 15 minuten mogen draaien in een louche tent in Eindhoven tijdens een schoolfeest. Er werkte daar 1 of andere arrogante DJ die zichzelf heel wat vond en 15 minuten lang genoeg vond (de leerlingen waren het daar overigens niet mee eens). Ik had mijn eigen plaatjes maar mee genomen en dat was maar goed ook, want ze hadden daar alleen maar baggerplaten. Ze hadden wel fatsoenlijke nummers, maar die hadden ze alleen maar op gebrandde cd's staan. Dat was volgens de DJ allemaal maar "ouwe meuk", die ik overigens voor de helft ongeveer op vinyl had staan. De leerlingen hadden wel gehoord dat ik had gedraaid (ook al konden ze mij door de rook niet zien). Ik begon met Lil' Louis - Blackout en ging al vrij snel over in schranz-techno.

Ik hoop halverwege december (zo rond mijn verjaardag) over te kunnen huizen en te kunnen draaien in mijn eigen "huisje".... I Just Love That Thought!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Universal Creations op 26-11-2002 09:43 ]

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Nu online
Ik voornamelijk in het weekend, en dan toch wel elke dag twee a drie uurtjes gemiddeld.
Tijdens de week ook wel af en toe, maar dan is het meer een paar losse nummers opzetten om ff te relaxen.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Niet online
MR_WAZOO schreef op 25 November 2002 @ 21:25:
[...]

Hmmk, ik was toch al niet van plan om et nu te kopen, laat staat over een paar maanden, maar nu ist wel helemaal uit de planning :)
Ener-G schreef op 25 November 2002 @ 23:02:
[...]

tering die set is net zo goedkoop als mijn gemini xl 500 mk2 draaitafel kostte, en die gemini is al het minimale van het minimale van wat zo'n beetje bruikbaar is

kortom: brandhout :r
ik las het :)
kzal het niet kopen dan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Wie was degene hierzow met FS? Kheb namelijk paar vraagjes hierzow:

- Kan je FS laten functioneren zonder toetsenbord? (dus da houd in nummers selecteren en PC uitzetten via de muis etc.)
- Is die linux distro compleet genoeg om ermee te netwerken? (nummers overzetten via samba oid)

[ Voor 4% gewijzigd door Flake op 26-11-2002 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Niet online
SONiCB00M schreef op 26 november 2002 @ 12:25:
FS ? wat is de volledige naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
bbrother schreef op 26 November 2002 @ 12:42:
[...]

FS ? wat is de volledige naam?
Final Scratch

Hmmmmmmm en jij was geen newbie meer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UC: In welke tent in eindhoven was dat?? Ben een tijdje terug een avondje uitgeweest in ehv, en hoop dat ik alleen maar de verkeerde tenten gezien heb; ben niets wat sfeer uitstraalde tegengekomen (op een altotent waar ze toevallig lompe chemical draaiden na, maar das dan weer niet echt mijn sfeer ;)).
Wat me wel is opgevallen in eindhoven is "Lokaal 27", een klein semitrendy eettentje aan het stratumseind, met een dj-booth (toen onbemand). Misschien leuk om daar af en toe een beetje laidback grooves te gaan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
SONiCB00M schreef op 26 November 2002 @ 12:25:

- Kan je FS laten functioneren zonder toetsenbord? (dus da houd in nummers selecteren en PC uitzetten via de muis etc.)
- Is die linux distro compleet genoeg om ermee te netwerken? (nummers overzetten via samba oid)
Je kunt het geheel met je muis doen.
En netwerk support is niet supported in FS. Er zijn alleen al wel freaks die er wat op gevonden hebben,. Maar dan heb je een shitload verstand nodig van linux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:38

Empathy

Extreme Audio

Wie wil er lachen? Dan ga ik vandaag of morgen een foto plaatsen van mijn setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

SONiCB00M schreef op 26 November 2002 @ 12:25:

je bent toch tweaker?

desnoods compileer je samba derop :P (of proftpd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triple-D schreef op 26 november 2002 @ 15:08:
[...]

Je kunt het geheel met je muis doen.
En netwerk support is niet supported in FS. Er zijn alleen al wel freaks die er wat op gevonden hebben,. Maar dan heb je een shitload verstand nodig van linux.
kan je in de linux shell komen? dan isset wel mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Empathy schreef op 26 november 2002 @ 16:58:
Wie wil er lachen? Dan ga ik vandaag of morgen een foto plaatsen van mijn setje.
Gaan we weer? :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.lanpartyanimals.com/dj/DSC00030.JPG

2e keer ofzow :P. Maar ik ben nu plannen aan het maken voor een inbouwmeubel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF tussendoor:

Ik heb helemaal niks thuis staan!!! Ik vind twee keer per weekend wel genoeg, scheelt waarschijnlijk als je gewoon een simpele Apres Ski DJ bent :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 18:24:
[...]

kan je in de linux shell komen? dan isset wel mogelijk :)
Kheb ff een zoektochtje gedaan en ik kwam dit tegen:
Things that have been removed include kernel networking drivers for cards though basic networking stuff (TCP, UDP, ICMP, IP) has been kept.

[...]

Random notes, the kernel was compile with GCC 3.0.4, the root password is 'final', most modules seem to be included with the exception of PCMCIA stuff, a bunch of filesystem modules ( NTFS support and UDF support is included ), and all networking modules are removed. I also mentioned that ifconfig is gone, I really don't see why they took out networking though...
Hmm... dat gaat lastig worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
SONiCB00M schreef op 27 november 2002 @ 10:42:
[...]
Kheb ff een zoektochtje gedaan en ik kwam dit tegen:

[...]
Hmm... dat gaat lastig worden :(
Er zijn al gasten die fs in een andere distro hebben laten werken. Dus dan is in 1 keer alles mogelijk.
Maar aangezien ik niet zon linux freak ben hou ik me daar neit mee bezig. Ik heb eerst wel geneog aan de standaard features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Triple-D schreef op 27 november 2002 @ 11:49:
[...]

Er zijn al gasten die fs in een andere distro hebben laten werken. Dus dan is in 1 keer alles mogelijk.
Maar aangezien ik niet zon linux freak ben hou ik me daar neit mee bezig. Ik heb eerst wel geneog aan de standaard features.
Mjah da wil ik best geloven, maar ik zit natuurlijk met een netwerk he. De machine wil ik goed verborgen in mijn draaimeubel hebben die ik binnenkort wil maken, dus dat houdt in dat je het gewoon met een monitor en een muis moet doen. Dus jah dan moet je wel Samba/FTP hebben oid om bestanden over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
SONiCB00M schreef op 27 November 2002 @ 12:35:
[...]
Mjah da wil ik best geloven, maar ik zit natuurlijk met een netwerk he. De machine wil ik goed verborgen in mijn draaimeubel hebben die ik binnenkort wil maken, dus dat houdt in dat je het gewoon met een monitor en een muis moet doen. Dus jah dan moet je wel Samba/FTP hebben oid om bestanden over te zetten.
Zorg er nou eerst maar voor dat je plaatjes kan draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowrunR
  • Laatst online: 18-05 20:55
Sonicboom, zijn dat pc-speakers dat ej gebruikt als monitor. Lukt dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
hier ook een setje pc speakers als monitor (trust 80w) :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm meot wel kunnen, tenminste met een laptop want dat is PCMCIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit (min mengpaneel) besteld bij dj-laden.de, en hoop dat het vrijdag binnen is

Als m'n nieuwe bed en spullen er zijn ga ik ook een meubel maken
Dus volgende week pics uiteraard :)

Er hier nog een plaatje van m'n stanton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Nomulus > heel erg jammer van die VUmeter op die mixer dat die klein is

je hebt er ook geen PFL VUmeter op

sorry, als de bovenstaande zaken erop zaten dan had ik t een leuk mixertje gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR_WAZOO schreef op 27 November 2002 @ 18:45:
Nomulus > heel erg jammer van die VUmeter op die mixer dat die klein is

je hebt er ook geen PFL VUmeter op

sorry, als de bovenstaande zaken erop zaten dan had ik t een leuk mixertje gevonden
Je kan ook niet alles hebben voor 300 euro he :)

Die XTC (€709 @ dj-laden.de) is mij een beetje te duur

Ps. Nomolus in mijn broer, ik heet André (DJ Just)
Gebruik zijn nickname omdat ik me niet kan aanmelden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Weet iemand een pagina met alle muziek progs die je kunt downen??
Want ik heb geen zin om het oude topic door te zoeken, en van Google word ik niet wijzer :|

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 19:52:
[...]

Je kan ook niet alles hebben voor 300 euro he :)

Die XTC (€709 @ dj-laden.de) is mij een beetje te duur

Ps. Nomolus in mijn broer, ik heet André (DJ Just)
Gebruik zijn nickname omdat ik me niet kan aanmelden :|
ik heb zelf een behringer DX 1000 met dus die vumeters die ik bedoel voor 235 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Blade_V schreef op 27 November 2002 @ 20:11:
Want ik heb geen zin om het oude topic door te zoeken, en van Google word ik niet wijzer :|
UTFS ondanks dat je lui bent :P

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Blade_V schreef op 27 november 2002 @ 20:11:
http://skynet.linux.tucows.com/mmedia.html

pick one :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR_WAZOO schreef op 27 november 2002 @ 21:22:
[...]

ik heb zelf een behringer DX 1000 met dus die vumeters die ik bedoel voor 235 euro :P
is dat deze?

Die heeft iemand bij mij uit de buurt maar die is te groot
Mijn kamer is nogal klein :)

edit: zie net dx 1000 staan :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Afbeeldingslocatie: http://www.velleman.be/images/4/promix50.jpg
Kan ik dit gebruiken om gewoon thuis voor de lol wa mee te mixen?
Of moet ik me nu heel erg schamen en hard uit dit topic wegrennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
insan1ty schreef op 27 November 2002 @ 22:12:
[afbeelding]
Ik ben bang van wel, zit niet eens toonregeling op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

[afbeelding]
Run forest, run !!

hmm ik draai nu tegenwoordig ongeveer 1 1/2 tot 2 uurtjes per dag, heb zaterdag een feest en moet ff aan mn nieuwe platen wennen ;)

Deze plek is te koop.

• Triple-D
SONiCB00M schreef op 27 November 2002 @ 12:35:
[...]
Sja, dat kan dus gewoon. Wel een toetsenbord erbij houden.
Maar je kutn gewoon een dubbel boot draaien he. En in windows alle bestanden netwerken naar je FS map, en dan pakt ie ze gewoon in finalscratch.

Het is echt allemaal heel makkelijk.

• NightOwlNL
insan1ty schreef op 27 november 2002 @ 22:12:
[afbeelding]
hoeveel inch is dit??

1,5 ofzo??

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

enne, die foto van die DX is cool

voor alle behringerhaters > kijk, daar word de dx gebruikt waarvoor hij is > het echte werk door mensen die voorzichtig met spullen omgaan

no flames intended uiteraard en ik klets ook maar wat uit me schedeldakkie

• R2D2
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 21:50:
[...]

is dat deze?

Die heeft iemand bij mij uit de buurt maar die is te groot
Mijn kamer is nogal klein :)

edit: zie net dx 1000 staan :+
Ik wou net zeggen -> het staat notabene op de achterkant van de mixer met koeieletters.

Maar behringers zijn leuk als je er mee kunt omgaan en dat betekent dus heel netjes op je spullen zijn en niet raggen want dan leeft het niet lang.

Verwijderd

MR_WAZOO schreef op 28 november 2002 @ 00:38:
[...]
enne, die foto van die DX is cool
das Kaj. op de hcc bij de tweakers stand :)

• Flake
ShadowrunR schreef op 27 november 2002 @ 15:37:
Sonicboom, zijn dat pc-speakers dat ej gebruikt als monitor. Lukt dat een beetje?
Zonder problemen. Ze worden nog wel vervangen (het geluid is beter als je op dezelfde hoogte als de speakers staat, wat hier dus niet het geval is) maar de weergave van bas en treble is netjes.
jadjong schreef op 27 november 2002 @ 13:02:
[...]

Zorg er nou eerst maar voor dat je plaatjes kan draaien :P
Zorg jij er maar voor dat ik een ftp heb om een set te uplooien :P
[afbeelding]
Run bitch, run! >:)
Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 07:17:
[...]

das Kaj. op de hcc bij de tweakers stand :)
Jup. Die gozer mixt met CD's zonder een jog knop, gewoon door op het juiste moment de cue los te laten. Best indrukwekkend.

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

SONiCB00M schreef op 27 November 2002 @ 10:21:
[...]
Gaan we weer? :Y)

[afbeelding]

2e keer ofzow :P. Maar ik ben nu plannen aan het maken voor een inbouwmeubel.
nee nee, niet dat topic :P Nu for real :)

Afbeeldingslocatie: http://empathy.sjeemz.nl/setje.jpg

Die flexe "monitoren" zijn niet aangesloten trouwens (je hoort het verschil toch niet)

• Triple-D
Empathy schreef op 28 November 2002 @ 11:03:
[...]

nee nee, niet dat topic :P Nu for real :)

[afbeelding]

Die flexe "monitoren" zijn niet aangesloten trouwens (je hoort het verschil toch niet)
Zaten al die spullen niet in 1 doos?
Ik meen me te herrinneren dat ik die paketten ook nog heb verkocht.
Zat een supermooie hoofdtelefoon bij ;)

• Flake
Hm, leuk spul. Specs?

• R2D2
  • Niet online
Triple-D schreef op 28 November 2002 @ 11:09:
[...]

Zaten al die spullen niet in 1 doos?
Ik meen me te herrinneren dat ik die paketten ook nog heb verkocht.
Zat een supermooie hoofdtelefoon bij ;)
Das inderdaad zo'n starterspakket. Ik geloof dat die pakketten toen rond de 1000 gulden kosten ofzo.

Bestaat uit een Numark DM1001X en 2 Numark 1510 of 1520 draaitafels + headphone en speakers.

Verder geef ik er maar geen mening over. :+

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
SONiCB00M schreef op 28 november 2002 @ 10:16:

Jup. Die gozer mixt met CD's zonder een jog knop, gewoon door op het juiste moment de cue los te laten. Best indrukwekkend.
was daar indrukwekkend aan? pas als er geen pitch op zit vind ik het indrukwekkend ;)

(Ener-G heeft het een aantal jaar met een dubbel cd deck met alleen een knuppeltje voor de pitchbend moeten doen, toen een cd deck met een jog wheel nog niet uitgevonden was, en nu we eindelijk een Pioneer cmx-3000 hebben pitchbend ik alsnog met de pitchfader *)7)

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Reind schreef op 28 November 2002 @ 12:27:
[...]

Das inderdaad zo'n starterspakket. Ik geloof dat die pakketten toen rond de 1000 gulden kosten ofzo.

Bestaat uit een Numark DM1001X en 2 Numark 1510 of 1520 draaitafels + headphone en speakers.

Verder geef ik er maar geen mening over. :+
hehe ;) doe maar niet nee :)

• NightOwlNL
Reind > je gaat toch standaard netjes om met je spullen lijkt me

en wie dat niet doet schop ik van t podium

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

MR_WAZOO schreef op 28 november 2002 @ 17:50:

dat wil niet zeggen dat faders niet verslijten, ik vind van mezelf ook dat ik redelijk netjes omga met mn app maar ik heb al 3 crossfaders gehad, en mn gewone faders moetten er ook dringend uit. Die kan ik niet zelf doen dus dat wordt uitstelgedrag 8)7

Verwijderd

MR_WAZOO schreef op 28 november 2002 @ 17:50:

heb je ook fluwelen handschoentjes aan dan? })

• NightOwlNL
leffe_blond schreef op 28 november 2002 @ 22:01:
[...]

dat wil niet zeggen dat faders niet verslijten, ik vind van mezelf ook dat ik redelijk netjes omga met mn app maar ik heb al 3 crossfaders gehad, en mn gewone faders moetten er ook dringend uit. Die kan ik niet zelf doen dus dat wordt uitstelgedrag 8)7
als je netjes met je apparatuur werkt kan je rustig meer dan 5 jaar met je mixer doen zoals je hem kocht, na die 5 jaar mag hij slijtage vertonen, eerder niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
voor thuisgebruik bedoel je... als ie wekelijks meermalen de hele avond gebruikt mocht geef ik de gemiddelde slaapkamermixer niet langer dan 3 jaar hoor... als je dan apparatuur wil die langer meegaat zit je toch echt in de prijsklasses van een paar duizend euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Ener-G schreef op 29 november 2002 @ 00:22:
voor thuisgebruik bedoel je... als ie wekelijks meermalen de hele avond gebruikt mocht geef ik de gemiddelde slaapkamermixer niet langer dan 3 jaar hoor... als je dan apparatuur wil die langer meegaat zit je toch echt in de prijsklasses van een paar duizend euro
ik bedoel, inderdaad thuis jah, door bierdrinkrs gaat t met de meeste mixers toch een stuk sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
MR_WAZOO schreef op 28 November 2002 @ 17:50:

Yeh shure.

Ik wil geen mixer waarvan de faders na een half jaar aan stront liggen omdat ik soms iets te enthousiast ben. Ik wil geen potmeters die kraken. Ik wil een mixer die tegen een beetje bier kan. En ik wil ook graag iets wat langer mee gaat dan het mega pak toiletpapier bij ons op de wc dus nee voor mij geen behringer.

Ik ben gewoon niet kapot van die DX serie -> Ik heb al veel te veel mensen gezien die er ellende mee gehad hebben. De nieuwe VMX serie is iets beter maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Behringer valt wat mij betreft in de catagorie DAP - Citronic - Kam en al die andere dumpzooi die Numark en Gemini verkopen. Ik ben er niet kapot van maar ik ben ook een verwend nest. Als iemand anders het wel fijn vind dan mag dat gerust. Wie ben ik om daar wat over te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Jij bent idd behoorlijk kieskeurig als het op mixers aankomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

FF antwoorden op een oude vraag:

Hoe vaak draai je?
Ik draaide eerst elke dag wel een uurtje, maar ben net verhuisd... heb een appartement gekocht :), maar mijn TT's staan er nog niet.

Ik wil nl. een plank tegen de muur monteren (in de woonkamer :P) en daar mijn draaitafels opzetten. Moet alleen nog de plank op maat zagen en dan kan het feest weer beginnen... (de house warming party dan ;))

De laatste tijd begin ik trouwens met (nieuwe) plaatjes luisteren, maar automagisch wil ik de volgende er in mixen waardoor ik "ineens" gewoon aan het mixen ben :D

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
BtM909 schreef op 29 November 2002 @ 11:54:
FF antwoorden op een oude vraag:

Hoe vaak draai je?
Ik draaide eerst elke dag wel een uurtje, maar ben net verhuisd... heb een appartement gekocht :), maar mijn TT's staan er nog niet.

Ik wil nl. een plank tegen de muur monteren (in de woonkamer :P) en daar mijn draaitafels opzetten. Moet alleen nog de plank op maat zagen en dan kan het feest weer beginnen... (de house warming party dan ;))

De laatste tijd begin ik trouwens met (nieuwe) plaatjes luisteren, maar automagisch wil ik de volgende er in mixen waardoor ik "ineens" gewoon aan het mixen ben :D
Hey jij gaat dus hetzelfde doen als ik al heb gedaan :)

Ik woon nu op mezelf in een mega riant appartement (zal van de week ff pics posten) en heb een errug grote huiskamer -> Plek zat dius voor een meubel om mijn draaitafels e.d op te zetten. Dat heb ik dus ook gedaan nu en ik merk dat ik gewoon meer aan het draaien ben.

Enne housewarming moet ik inderdaad ook nog doen. Zelf doe ik zulke dingen liever niet maarja iedereen loopt er hier constant over aan mijn kop te zeiken dus het moet maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoe groot is je appartement dan... En PICS van mijn appartement komen er binnenkort ook aan....

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
BtM909 schreef op 29 November 2002 @ 12:52:
Hoe groot is je appartement dan... En PICS van mijn appartement komen er binnenkort ook aan....
Ik heb een woonkamer van 4 bij 3
2 slaapkamers van +/_ 3,5 bij 3,5
1 douche met wc erin + ligbad -> ook een erg grote ruimte
1 klein keukentje
en 1 hal tussen de 2 slaapkamers waar ik eerst mijn draaitafels e.d neer wou gaan zetten.

Nu zit ik alleen met 1 probleem -> Ik heb 1 slaapkamer over en daar staat nu niets in. Ik wou er eerst een studiotje in gaan bouwen maar aangezien mijn draaitafels e.d nu gewoon in de woonkamer staan weet ik niet wat ik er mee moet. Mischien ga ik er maar een chill out van maken. Moet tenslotte mijn tafelvoetbal ook nog ergens kwijt want die staat nu in de hal tegen de muur aan :)

En het leuke komt nog mensen -> Ik betaal 450€ all in per maand voor dit appartement. Das ook inclusief kabel tv + internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Reind schreef op 29 November 2002 @ 01:25:
[...]

Yeh shure.

Ik wil geen mixer waarvan de faders na een half jaar aan stront liggen omdat ik soms iets te enthousiast ben. Ik wil geen potmeters die kraken. Ik wil een mixer die tegen een beetje bier kan. En ik wil ook graag iets wat langer mee gaat dan het mega pak toiletpapier bij ons op de wc dus nee voor mij geen behringer.

Ik ben gewoon niet kapot van die DX serie -> Ik heb al veel te veel mensen gezien die er ellende mee gehad hebben. De nieuwe VMX serie is iets beter maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Behringer valt wat mij betreft in de catagorie DAP - Citronic - Kam en al die andere dumpzooi die Numark en Gemini verkopen. Ik ben er niet kapot van maar ik ben ook een verwend nest. Als iemand anders het wel fijn vind dan mag dat gerust. Wie ben ik om daar wat over te zeggen?
jij bent dus kort door de bocht zo een mengpaneelterrorist?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ener-G schreef op 28 November 2002 @ 12:27:
[...]

was daar indrukwekkend aan? pas als er geen pitch op zit vind ik het indrukwekkend ;)

(Ener-G heeft het een aantal jaar met een dubbel cd deck met alleen een knuppeltje voor de pitchbend moeten doen, toen een cd deck met een jog wheel nog niet uitgevonden was, en nu we eindelijk een Pioneer cmx-3000 hebben pitchbend ik alsnog met de pitchfader *)7)

* Kaj. hoorde van iemand dat z'n naam weer eens viel hier. :P
'tis niet indrukwekkend nee, maar helpt het als ik zeg dat ik al een maand of 7 geen fader aangeraakt heb? :P

Nah, moet toch eens een deckje aanschaffen; het is weer wat gaan kriebelen na de HCC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
kaj, jij schijnt te hebben geschoven op de hcc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
MR_WAZOO schreef op 29 November 2002 @ 19:15:
[...]

jij bent dus kort door de bocht zo een mengpaneelterrorist?:)
Ik ben erger. Alleen werkt het bij mij andersom, goedkope(IMG stageline) mixer houdt het al 4 jaar vol en een A&H van 2 maanden begint te kraken, geen idee hoe het komt(een digitale mixer die begint te kraken :?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

MR_WAZOO schreef op 29 november 2002 @ 20:16:
kaj, jij schijnt te hebben geschoven op de hcc??

Yup. Ik ben die rare kwiebus op de foto. :P
Twee dagen geschoven; telkens sets van een uurtje of twee/drie.

jadjong: sloop jij Allen & Heath? Heiligschennis!

[ Voor 23% gewijzigd door Kaj. op 29-11-2002 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Kaj. schreef op 29 november 2002 @ 23:43:

[...]

kaj > hoeveel rollen gaffa gebruik jij per jaar?? schijnen er aardig veel te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Kaj. schreef op 29 november 2002 @ 23:43:

[...]

Ding gaat morgen terug en dan gaan er nieuwe faders in.
Weet iemand of er in de DL1000 van A&H Penny+Giles faders zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik? Rolletje of 3 per jaar voor persoonlijk gebruik, maar over het algemeen 25 meter per gig... Ligt er een beetje aan hoe goed de roadies hun werk hebben gedaan met tapen. ;) Hoezo?
Vanwege dat vastgetapete controlpanel van die Denon zeker. :P Dat is Anton's plakwerk, geloof ik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
jadjong schreef op 29 november 2002 @ 23:53:
[...]

Ding gaat morgen terug en dan gaan er nieuwe faders in.
Weet iemand of er in de DL1000 van A&H Penny+Giles faders zitten?
Ik zou het niet weten.

In mijn Xone 62 was de crosfader alleen van P&G. De rest niet maar dat heb ik laten vervangen voor P&G faders. Toevallig heb ik gisteren de Xone62 weer terug gekregen vanuit de UK en nu is ie echt weer helemaal perfect. Zoals ie hoort te zijn en hij is voorzien van een nieuwe voeding. Dat was namelijk het probleem.

Maar die faders kosten trouwens 58€ pst -> geen goedkoop geintje dus.

[ Voor 7% gewijzigd door R2D2 op 30-11-2002 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

PFFF, van een koude kermis thuis komen, wasdah ??

(Oh trouwens, hoi allemaal, ik leef nog hoor, ik heb alleen een kleine 170 posts gelurkt ;) )

Goed, net dus terug van de Grote Prijs van Nederland - Finale Dance, in Paradiso. Was een leuk feestje, maar guttegut, deze keer droop het werkelijk, in de uitslag welteverstaan, van de commerciele doeleinden...

Leuke gele Artist/Crew sticker op mijn dijbeen, dus ik had het lekker relaxed, was heel blij met oordoppen, al waren het wegwerp schuim krengen (niet de hele tijd ingehad), en kon de 6 finalisten wel waarderen. In vergelijking met vorrig jaar was er zeer zeker sprake van beter "aanstormend talent" dan vorrige editie. Waar er vorrig jaar eigenlijk maar 2 acts de moeite waard waren, waren ze nu alle 6 de moeite van het aanhoren waard.

Act 1 t/m3 waren meer crossover (en dan rek ik die term wellicht tot voorbij het breekpunt in geval van de eerste act.) dan Dance, maar wel de moeite waard. Act 4 t/m 6 waren wat mij betreft uit het goede hout gesneden, daar was tenminste sprake van 'echte' livesets... Bij act 5, Gran & Tilly ging het dak er echt af, met een set van stampwerk, overgaand in D&B en 2 gear-jays die niet alleen het publiek maar ook zichzelf helemaal hadden opgezweept. Toen al was de mening onder het publiek: deze lui winnen. Na act 6, die overigens ook niet slecht was, maar een tekort had aan variatie en originaliteit, was helemaal duidelijk wie van de 6 er het beste had laten zien.

Ik was dus ook zeker niet de enige die stom van verbazing en met open mond stond te kijken toen de eerste act, Artefact, werd uitgeroepen tot winnaar. (Ze kregen ook nog de publieksprijs.) Dat het publiek het er niet mee eens was bleek wel uit de lauwe ontvangst bij de uitreiking van de GPnV waarbij zelfs behoorlijk wat boegeroep te horen viel. :|

Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat Artefact niet goed was. Maar was het "Dance" ? Nou neuh... Dat wordt nog interessant als ze op Dance Valley 2003 staan. Ben benieuwd in welke tent ze dan terecht komen. De lounge tent misschien. In stijl lijken ze op Morcheba, voor wie dat wat zegt. (Mij niet dus, dit werd me ook maar verteld.)

Dus, de wrange nasmaak van dit feestje is dus de, in mijn ogen, overduidelijke keuze van De Grote Prijs voor een commercieel breed te marketen act/groep. Goed commercieel uit te melken dus. En kijk nou toch eens aan, laat nou nieuw zijn in deze Grote Prijs dat de winnaar ook nog eens een jaar lang professionele begeleiding krijgt... :/

Magoed, ik ga mijn nest opzoeken, zonder piepende/suizende oren, en moet maar gaan dromen van de goeie muziek die ik gehoor heb vanavond en maar niet denken aan de commercieel getinte uitslag.

Oh, en de liveset van Perplex, die als winnaar van vorrig jaar acte de presence gaf (hoe denk je anders dat ik aan die Artist/Crew sticker kwam ??) was gewoon super. :)

Slaaplekker allemaal!

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

In stijl lijken ze op Morcheba, voor wie dat wat zegt. (Mij niet dus, dit werd me ook maar verteld.)
Dan stel ik voor dat je onmiddelijk een cd van Morcheeba gaat kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Rustig rustig, dit is het "How to become a Dj"-topic, niet bedoeld om andere muziekliefhebbers de grond in te boren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Was zeker niet de bedoeling, was meer een hint om de persoon in kwestie een zeer erg goeie cd aan te smeren bevelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Kaj. schreef op 29 November 2002 @ 23:59:
Ik? Rolletje of 3 per jaar voor persoonlijk gebruik, maar over het algemeen 25 meter per gig... Ligt er een beetje aan hoe goed de roadies hun werk hebben gedaan met tapen. ;) Hoezo?
Vanwege dat vastgetapete controlpanel van die Denon zeker. :P Dat is Anton's plakwerk, geloof ik. :D
me jongere broer zei toen hij je naam zei de gaffaterrorist :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nou word ik toch nieuwsgierig... En ik krijg trouwens steeds meer zin om eens een uurmix in elkaar te prutsen... eens kijken of ik ergens een deck kan lenen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
aah neej dit is eng, na bovenstaand bericht van kaj zocht hij me op via icq

AAHHHHH ik heb een modje in me icqlijst, het is gedaan met me illegale praktijken op GOT (ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

ignore user !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
MR_WAZOO schreef op 30 november 2002 @ 12:44:
aah neej dit is eng, na bovenstaand bericht van kaj zocht hij me op via icq

AAHHHHH ik heb een modje in me icqlijst, het is gedaan met me illegale praktijken op GOT (ofzo)
Begin maar alvast met rennen :P

Hoeveel DJ's zijn d'r hier btw die trance draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 08:29
SONiCB00M schreef op 30 november 2002 @ 13:59:
[...]

weinig denk ik :D

Ik draai: Progressive/Tech-house/Techno 8)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Dat was te verw8en he :P
Trance wordt tegenwoordig toch voor commerciele meuk aangezien.... Voornamelijk door die Jan Wayne-idioten die denken dat ze goed zijn |:( ('t wordt tijd dat ik ga produceren ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

@ SONiCBOOM:

Ik hoor jou veel praten over hoe goed trance wel is, waneer ga je mij eens overtuigen? Je hebt toch wel ergens wat webspace? uurtje mixen --->mp3 upload....

als je er geen hebt: ik heb er wel nog wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
SONiCB00M schreef op 30 November 2002 @ 15:15:
Dat was te verw8en he :P
Trance wordt tegenwoordig toch voor commerciele meuk aangezien.... Voornamelijk door die Jan Wayne-idioten die denken dat ze goed zijn |:( ('t wordt tijd dat ik ga produceren ;))
trance is herrie voor boeren en kroegbazen die house willen draaien maar toch hun klandizie niet omlaag willen zien gaan

ja ik haat tranceherrie jah :)

is t een beetje duidelijk?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
leffe_blond schreef op 30 November 2002 @ 15:21:
@ SONiCBOOM:

Ik hoor jou veel praten over hoe goed trance wel is, waneer ga je mij eens overtuigen? Je hebt toch wel ergens wat webspace? uurtje mixen --->mp3 upload....

als je er geen hebt: ik heb er wel nog wat :P
Om te beginnen het is SONiCB00M :P.

Fix maar es ruimte, ik heb ner-re-gens voldoende space voor 60 minuten aan muziek. Dan kan ik morgen es een set opnemen met de nodige mixfouten :P

Maare for real, vinden jullie dit soort nummers dan echt nix?
http://www2.only-djs.com/...d=291173&cftoken=27706131
http://www2.dancegrooves....ountpoint1/0248/aql012.rm

Vind ik namelijk wel goeie nummertjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
hoeft voor mij niet die herrie
om t simpele feit dat t teveel als achtergrond muziek gebruikt kan worden en ik ervan in slaap val en ik t uitermate ongeschikt vind om hard te draaien aangezien er meestal totaal geen laag in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, als achtergrond muziek fuctioneert het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 16:27:
idd, als achtergrond muziek fuctioneert het goed :)
En jij bent een meelopertje :P.

Maar goed ieder zo zijn eigen stijl... laten we het daar op houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Nu online
Ik vind trance ook wel goed en draai het ook regelmatig.
Trance kan zeker hard en hoeft niet enkel als achtergrond muziek te dienen vind ik.
Bestaat trance trouwens niet net zoals de meeste genres uit een heel deel sub-genres en een hoop liedjes die overlopen tussen verschillende genres?
Zo is toch veel 'dance' ook wel trance, en heb je ook nog hardtrance enzo.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
SONiCB00M schreef op 30 November 2002 @ 13:59:
[...]

Ken je 1 van deze nummers?
DJ Tiesto - Sparkles(airscape remix)
Ballearic bill - destination sunshine
Arrakis - the spice
Mario Lopez - sound of nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
jadjong schreef op 30 november 2002 @ 17:19:
DJ Tiesto - Sparkles(airscape remix)
Nope. Het origineel ken ik wel maar de Airscape remix niet.
Ballearic bill - destination sunshine
_/-\o_ Eén van de klassiekers ;) _/-\o_
Arrakis - the spice
_/-\o_ Uiteraard ;) _/-\o_ Is overigens lang niet zo goed als Balearic Bill ;)
Mario Lopez - sound of nature
Neuh die ken ik niet... van hem heb ik wel Blind, en de remix op William Hawk - Return to Innocence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

bah altijd die kotjesmentaliteit, dat is goed voor mensen die over muziek schrijven/praten, niet voor mensen die van muziek houden..

in mijn bakken zit

techno, house, drum&bass, hiphop, triphop, disco, soul, 60's, funk, jazz, punk en ook trance ja...
het enige dat al deze stijlen met elkaar gemeen hebben is dat er zowel goeie platen als slechte platen uitgebracht worden.

Zolang ik maar iets terugvind in de muziek vind ik het ok. Snel gemaakte zooi, only for the money and the fame pik ik er zo uit en koop ik dan ook niet, er zit nl niets in....

Sommige stijlen zijn helaas gevoelliger aan de "only for the money and the fame" ziekte dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Kotsjesmentaliteit... nou zeg... leer es muziekstijlen van een ander te respecteren :P

Ik heb ook techno tussen me bakken staan (Bjorn Svin - Mand over board bijv. wereldnummer) en ook nog Marco V (kweenie wa da is :?), dus ja hier varieert het ook. Maar de goeie trance blijft me topper dat wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
SONiCB00M schreef op 30 november 2002 @ 18:02:
[...]
Nope. Het origineel ken ik wel maar de Airscape remix niet.

[...]
_/-\o_ Eén van de klassiekers ;) _/-\o_

[...]
_/-\o_ Uiteraard ;) _/-\o_ Is overigens lang niet zo goed als Balearic Bill ;)

[...]
Neuh die ken ik niet... van hem heb ik wel Blind, en de remix op William Hawk - Return to Innocence.
En dan natuurlijk nog: Binairy Finary - 2000
Allemaal in je koffer of alleen in je geheugen?

Enne, Marco V is "Progressive" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Marco V is niet progressive, hij maakt zo af en toe een leuk plaatje om ertussendoor te mixen.
Arrakis heb ik trouwens vorig weekend er ook nog ergens tussendoor gegooid.

Da's de ellende van geen playlist bijhouden: je weet op een gegeven moment niet meer wat je nou wanneer gedraaid hebt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Kotsjesmentaliteit... nou zeg... leer es muziekstijlen van een ander te respecteren
lees eens: en zie....

kaj: ik mag 4h platen draaien, ik zal nog steeds weten wat ik gedraaid heb, al eens geprobeerd je platenhoezen schuin te zetten als je de plaat al gespeeld hebt ? :)

[ Voor 43% gewijzigd door Yalopa op 30-11-2002 20:15 ]

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.