[xp] gebruikers bandbreedte geven (wanadoo)

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Door alwinh - Sunday 17 November 2002 12:26 ([rml][ xp] gebruikers bandbreedte geven (wanadoo)[/rml])

Hallo,
Ik gebruik wanadoo broadband basic en we zitten met verschillende gebruikers op het internet. Nu vraag ik me af of er een programmaatje bestaat voor windows xp dat je verschillende gebruikers verschillende snelheden kan geven. Als op 1 computer bijv. de administrator download wil ik dat hij/zij op 10 kbps download, en de andere users op maximaal 5 kbps. Bestaat er zo'n programma om de bandbreedte voor gebruikers te limiteren?

Ik post hem nog maar een keer omdat ik het erg loos vind dat er een slotje opgegooid wordt, zonder zinnig antwoord. Ik weet niet wie die "Cutebritney" is, maar een zinnig antwoord geeft hij niet. Kijk maar in de search, geef dan op zijn minst een link en/of zoekwoord, want ik kan er écht niks vinden hoor. Dat komt ook doordat die zoekfunctie hier ontzettend zuigt, je kunt niet eens op xp zoeken, nee dat is weer te kort ofzo. Dan kan ik toch nooit het goede topic vinden voor het antwoord op mijn vraag. Vandaar nogmaals, bestaat er een programma en weet iemand misschien de url naar de site of naar een topic waar deze vraag eerder is geweest? (En aan GoT: verbeter jullie search is een keer, echt waardeloos!!)

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
doe je toch lekker die externe omega search..

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
neej die is lekker: "Exception: Error seeking to block: Invalid argument " --> krijg ik als ik geen username invul om op te zoeken, maar ik weet toch niet wie er allemaal hebben gepost :?

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
alwinh schreef op 17 November 2002 @ 18:27:

Ik post hem nog maar een keer omdat ik het erg loos vind dat er een slotje opgegooid wordt, zonder zinnig antwoord. Ik weet niet wie die "Cutebritney" is, maar een zinnig antwoord geeft hij niet. Kijk maar in de search, geef dan op zijn minst een link en/of zoekwoord, want ik kan er écht niks vinden hoor. Dat komt ook doordat die zoekfunctie hier ontzettend zuigt, je kunt niet eens op xp zoeken, nee dat is weer te kort ofzo. Dan kan ik toch nooit het goede topic vinden voor het antwoord op mijn vraag. Vandaar nogmaals, bestaat er een programma en weet iemand misschien de url naar de site of naar een topic waar deze vraag eerder is geweest? (En aan GoT: verbeter jullie search is een keer, echt waardeloos!!)

Heb je de FAQ gelezen?

Als je het ergens niet mee eens bent, MAIL je. Een nieuw topic openen is NIET de bedoeling.

Ik heb eventjes voor je gekeken in de search, en er is echt meeer dan genoeg te vinden.

internet snelheid verdelen
[rml][ BC3] Bandbreedte beperken[/rml]
gezocht: Bandbreedte beperken per (poort) win2kpro
Bandbreedte beperken
Bandbreedte beperken per proces
@home bandbreedte beperken ?
hoe bandbreedte over netwerk beperken
[rml][ NT4] Bandbreedte afknijpen[/rml]
beperken in bandbreedte
Inet delen; bandbreedte beperken
Voor de vele bandbreedte beperking prog vragen
Beperken bandbreedte van gezamelijke inetverb

De rest kun je zelf wel vinden, hier.
(En aan GoT: verbeter jullie search is een keer, echt waardeloos!!
Het enigste wat waardeloos is, zijn de gebruikers die niet weten hoe te zoeken :{

Dit topic is gesloten.