3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Even zoeken via de search levert meer dan genoeg topics op.
Eerst zelf moeite doen en dan pas vragen.
Eerst zelf moeite doen en dan pas vragen.
'k Word echt moe van dit soort reactiesOp donderdag 31 januari 2002 17:36 schreef eazy.tweaker het volgende:
Gefeliciteerd met het openen van de 100st topic met betrekking tot dit onderwerp !
Heb je zelf dit al eens gelezen?
Dit is inderdaad een search vraag, alleen kun je dat ook vriendelijker zeggen, zoals degene hier boven...
't Spijt me wel dat ik de topicstarter niet kan helpen, maar dit moest ik toch even kwijt!
Beide gefeliciteerd met het wijzen op iets maar zelf niet aangeven wat het wel zou kunnen zijn.
[topic=135762]
http://freshmeat.net/projects/rshaper/
[topic=135762]
http://freshmeat.net/projects/rshaper/
Hmmm...ik heb nog niet zo lang geleden een dergelijk topic neergezet en iedereen zij daarin dat het niet mogelijk was, dus vandaar dat ik de search niet gebruikte; als zoveel mensen zeggen dat het niet mogelijk is dan zal het ook wel niet in de search te vinden zijn.
Solly anyways.
Wat ik er trouwens vergeet bij te zetten : die bandbreedte beperking mag dus alleen gelden voor het internet delen, netwerk moet wel op fullspeed blijven.
Heb ff snel gekeken op die page, maar ze hebben het over Linux. En dit zijn allemaal windows bakken.
Solly anyways.
Wat ik er trouwens vergeet bij te zetten : die bandbreedte beperking mag dus alleen gelden voor het internet delen, netwerk moet wel op fullspeed blijven.
Heb ff snel gekeken op die page, maar ze hebben het over Linux. En dit zijn allemaal windows bakken.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Het is wel degelijk mogelijk. Dit gaat alleen niet met winroute of iets dergelijks. In linux heb je als het goed is Qos (quality of service) hiermee is dat in te stellen. Er zijn als het goed is ook andere pakketen die dit kunnen. Windows2000 advanced server heeft ook qos maar die heeft standaard geen ondersteuning voor nat en ik weet niet of dat ook samen kan werken met internet connection sharing
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Kijk, hier heb ik wat aanOp donderdag 31 januari 2002 20:40 schreef rwb het volgende:
Het is wel degelijk mogelijk. Dit gaat alleen niet met winroute of iets dergelijks. In linux heb je als het goed is Qos (quality of service) hiermee is dat in te stellen. Er zijn als het goed is ook andere pakketen die dit kunnen. Windows2000 advanced server heeft ook qos maar die heeft standaard geen ondersteuning voor nat en ik weet niet of dat ook samen kan werken met internet connection sharing
Ecodan warmtepomp
Laat je even weten als je wat hebt gevonden voor windows?
Pagina: 1