"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
die dingen zijn aardig prijzig
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
heb je ook weinig bandbreedte over
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Maar er ligt geen 100 MBit verbinding naar het i''net
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Versus:Op woensdag 02 mei 2001 16:52 schreef spok9 het volgende:
Volgens mij kan je met winroute pro 4.1 de bandbreedte beperken. Kijk maar ff op www.winroute.com
Wat klopt hier nietOp woensdag 02 mei 2001 21:01 schreef tomsworld het volgende:
Blijkbaar niemand een goed idee.
Gewoon bellen naar het (host) modem met de client...
Winroute heeft voor zover ik weet geen bandwitdh management
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
maar ik denk niet dat je zin hebt om een FreeBSD router te bouwen
Jah, je kan per IP/gebruiker/computer PER POORT een priority meegeven. De hoogste priority krijgt de meeste bandbreedte.Op woensdag 02 mei 2001 22:39 schreef x-wolf het volgende:
hee, wacht eens even, kun je daar ook mensen een max. bandbreedte meegeven? Zo ja, dan zal ik mijn huisgenoten wat minder bandbreedte moeten geven, kan ik tijdens hun ftp sessies ook nog snel inetten
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Oh ja, met welk progje of kan dat gewoon ''standaard'' in w2k pro?Jah, je kan per IP/gebruiker/computer PER POORT een priority meegeven. De hoogste priority krijgt de meeste bandbreedte.
Verwijderd
ik heb dit verder nooit getest
Dat doe ik met Sygete Office Network [www.sygate.com]Op woensdag 02 mei 2001 23:11 schreef x-wolf het volgende:
[..]
Oh ja, met welk progje of kan dat gewoon ''standaard'' in w2k pro?
\o/