Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Zoek eens bij google naar QoS en windows 2000
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
QoS is zoals ik begrepen heb dat ie een bepaalde gedeelte van je bandbreedte reserveert (voor iets). Dat gereserveerde gedeelte kan je niet gebruiken voor andere programma's. Of heb ik het fout?Op woensdag 12 december 2001 09:10 schreef vandijk het volgende:
Kan je hier niet standaard QoS (Quality of service) voor gebruiken?
Zoek eens bij google naar QoS en windows 2000
Verwijderd
ja volgens mij ook... dit is niet per poort... (en geen max geloof ik maar alleen een minimum)Op woensdag 12 december 2001 13:14 schreef Darkvater het volgende:
[..]
QoS is zoals ik begrepen heb dat ie een bepaalde gedeelte van je bandbreedte reserveert (voor iets). Dat gereserveerde gedeelte kan je niet gebruiken voor andere programma's. Of heb ik het fout?
Maar niet per poort/computer.
Iemand?
Plannen is voor loosers
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Voor thuisgebruik zou ik nog effe verder zoeken. Suc6
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Packet shaper prijs is sterk afhankelijk van het aantal gebruikers. Netscreen is een stuk goedkoper, maar er primair niet voor gemaakt. laat maar weten als je meer info nodig hebt.
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD