Emule opensource edonkey, deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.951 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

victorvo schreef op 14 December 2002 @ 15:11:
LOL.....
Ik dacht, dat gaat rap. Laat ik eens die URL copyen en de a in b veranderen. B)

En ja hoor, daar istie dan. 11b ladies and gentlemen. Grab it here.
Jah ...blijf aan de gang zeg ;)

[ Voor 33% gewijzigd door MarElo op 14-12-2002 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa
  • Laatst online: 12-09 20:29

Opa

Nu Multifocaal!

Je moet ook eerst het laatste bericht in deze thread lezen, en dan naar boven werken... ;)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff 11c is alweer uit.. blijf aan de gang zo :{ :P

eMule v0.23b [Tarod.11c] <14/12/2002>

1. One changed asked from Unknown1!

Maar wat dit nou precies betekent :?

http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.11c-binaries.rar

vandaag heb ik geen zin om een mooie post te maken :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:14
Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 18:30:
pff 11c is alweer uit.. blijf aan de gang zo :{ :P

eMule v0.23b [Tarod.11c] <14/12/2002>

1. One changed asked from Unknown1!

Maar wat dit nou precies betekent :?

http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.11c-binaries.rar

vandaag heb ik geen zin om een mooie post te maken :P
Begin me lichtelijk af te vragen hoe die Tarod eruit ziet, of hij wel eet en slaapt, weet wat buiten is....echte rastweaker volgens mij!!

Wat een snelheid zeg..hehe :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
ik ben al drie keer overnieuw begonnen met een download (James Bond: Die Another Day, 700MB) Maar hij stopt elke keer rond de 12 mb. De users waar ik eerst van "downloade" geven dan het volgende aan: Geen bestandsdelen nodig. Wat betekent dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'no needed parts' betekent dat ze geen chunks hebben die jij nog niet hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-07 22:25
victorvo schreef op 14 December 2002 @ 15:03:
[...]

_Mo_, je mist de belangrijkste fix voor jou:

[...]
Dat is kennelijk nog niet helemaal prima gefixed dan, want ik heb er nog steeds last van. Wel in mindere mate heb ik het idee. Maar ik denk niet echt dat er iets klopt als er om de dag, zelfs nu om de paar uur een nieuwe minor versie wordt uitgegeven; dan mag 'ie wel eens zeer goed gaan testen eerst. 't zou me weinig verbazen als 'ie morgen versie 13 uitbrengt ofzo :Z
Zoefff schreef op 14 December 2002 @ 19:09:
[...]

Begin me lichtelijk af te vragen hoe die Tarod eruit ziet, of hij wel eet en slaapt, weet wat buiten is....echte rastweaker volgens mij!!

Wat een snelheid zeg..hehe :)
Tja, elke keer een of twee bugfixes .. zo kan iedereen wel het idee wekken dat er keihard wordt gewerkt. (ik krijg zelf een beetje het idee dat het juist het tegengestelde is)

[ Voor 32% gewijzigd door ^Mo^ op 14-12-2002 20:38 ]

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
ebborazor schreef op 14 December 2002 @ 19:17:
ik ben al drie keer overnieuw begonnen met een download (James Bond: Die Another Day, 700MB) Maar hij stopt elke keer rond de 12 mb. De users waar ik eerst van "downloade" geven dan het volgende aan: Geen bestandsdelen nodig. Wat betekent dit?
Kijk eens goed naar die download, het hele balkje is rood, behalve het laatste stukje. Betekend dus dat niemand de hele film heeft, alleen het laatste stukje....

Ik zou niet teveel moeite verspillen aan het proberen te downloaden van deze versie, volgens mij is het een fake... (en niemand heeft em compleet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
_Mo_ schreef op 14 December 2002 @ 20:36:

Tja, elke keer een of twee bugfixes .. zo kan iedereen wel het idee wekken dat er keihard wordt gewerkt. (ik krijg zelf een beetje het idee dat het juist het tegengestelde is)
Daar heb je gelijk in, snap ik ook wel hoor ;)

Heb zelf ook het idee dat ie juist een beetje té enthousiast is. Hij moet gewoon eerst ff goed testen, en dan pas releasen. Maarja, als ie m released, word ie wel meteen getest door een paar duizend gebruikers, en zo komen bugs wel veel sneller aan het licht, die dan snel gefixt kunnen worden, toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^Mo^
Zoefff schreef op 14 december 2002 @ 22:17:
[...]

Daar heb je gelijk in, snap ik ook wel hoor ;)

Heb zelf ook het idee dat ie juist een beetje té enthousiast is. Hij moet gewoon eerst ff goed testen, en dan pas releasen. Maarja, als ie m released, word ie wel meteen getest door een paar duizend gebruikers, en zo komen bugs wel veel sneller aan het licht, die dan snel gefixt kunnen worden, toch?!
Daar heb je gelijk in, zo werkt de Open Source wereld ook uiteindelijk. Maar ik heb een beetje bezwaar tegen het feit dat het de laatste tijd (zo lijkt het) er een beetje op neer komt dat voor elke bug fix een nieuwe versie wordt gereleased. Ik heb gisteren om 6 uur 's avonds geupgrade naar 10e, een uur later was 10f uit. Vanmiddag was 11 uitgebracht, om een uur of 8 was het weer raak voor 11c. Van mij mag er best een week (of misschien wel twee) tussen zitten, en dat je dan een versie met heel veel fixes in een keer krijgt.

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je hoeft niet te upgraden hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je tevreden bent met een bepaalde versie dan blijf je die gebruiken. Ik beschouw voor mezelf de 3c versie als stabiel. Die heb ik 8 dagen lang zonder restart gebruikt. Maar ik probeer nu bv die 11c versie voor zeg maar 1 a 2dagen dan kijk ik wel hoe snel/stabiel die versie is. Blijven hangen bij 3c heeft echter nadelen aangezien die dan geen nieuwe features heeft en schijnbaar krijg je ook nog een penalty score als je een oude versie gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 15:39
Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 23:49:
Als je tevreden bent met een bepaalde versie dan blijf je die gebruiken. Ik beschouw voor mezelf de 3c versie als stabiel. Die heb ik 8 dagen lang zonder restart gebruikt. Maar ik probeer nu bv die 11c versie voor zeg maar 1 a 2dagen dan kijk ik wel hoe snel/stabiel die versie is. Blijven hangen bij 3c heeft echter nadelen aangezien die dan geen nieuwe features heeft en schijnbaar krijg je ook nog een penalty score als je een oude versie gebruikt.
het was bekend dat 22b geband wordt(lugdunum) omdat het te snel probeert te connecten en zo dus een zware last is voor de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op kabel en ik heb niet zo'n goede upload :< heeft dat dus ook effect op mijn download snelheid??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 00:46:
Ik zit op kabel en ik heb niet zo'n goede upload :< heeft dat dus ook effect op mijn download snelheid??
Lees 't topic :z

Als je minder dan 10 kb/sec upload instelt, kan je niet je max download gebruiken, daar komt 't in 't kort op neer, voor de rest van de info moet je ff 't topic lezen.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteFly
  • Laatst online: 08-09 13:37
Is het eenvoudig om over te stappen naar Emule? Ik bedoel, verlies je je downloads? of kun je gewoon de .met's e.d. importeren of aangeven in Emule? Kun je ze eventueel naast elkaar draaien (lijkt me niet overigens ivm ports)? Of is het nodig schoon te beginnen met Emule? Ben pas net bezig met Edonkey (schaam schaam) maar ben toch erg benieuwd na deze berichten over Emule.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
NiteFly schreef op 15 December 2002 @ 04:21:
Is het eenvoudig om over te stappen naar Emule? Ik bedoel, verlies je je downloads? of kun je gewoon de .met's e.d. importeren of aangeven in Emule? Kun je ze eventueel naast elkaar draaien (lijkt me niet overigens ivm ports)? Of is het nodig schoon te beginnen met Emule? Ben pas net bezig met Edonkey (schaam schaam) maar ben toch erg benieuwd na deze berichten over Emule.

alvast bedankt.
Het is heel simpel om over te stappen naar eMule. Installeer eMule gewoon ergens, en kopieer dan je temp files van eDonkey in de temp folder van eMule, en je kan met eMule gewoon verder gaan met downloaden.

Je server.met kan je ook gewoon kopieren naar de eMule directory..

Ik zou het je alleen niet aanraden, om eMule en eDonkey door elkaar te gebruiken, en zeker niet met dezelfde temp. files....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

NiteFly schreef op 15 December 2002 @ 04:21:
Is het eenvoudig om over te stappen naar Emule?

alvast bedankt.
Dat staat allemaal uitgelegd in de eerste post van deze discussie.

Maar om het kort te zeggen: Het werkt en je hoeft nergens op te letten. Als je het niet vertrouwd dan installeer je het even in een andere directory en dan kopieer je de temp files naar de eMule temp directory. Dan zie je vanzelf dat hij ze na een herstart gewoon oppikt. En je bent de oude dus nog niet kwijt

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm 11c klapt bij erg vaak uit als je een download van paused naar resume wil veranderen :( Of zelfs als je die scrollbar gebruikt dan wil het ook eruit klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 12:04:
Hmmm 11c klapt bij erg vaak uit als je een download van paused naar resume wil veranderen :( Of zelfs als je die scrollbar gebruikt dan wil het ook eruit klappen.
Draait bij mij nu 10 uur en 40 minuten zonder problemen. Ook met scrollen (pauzeren doe ik sowieso niet)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
Zoefff schreef op 14 December 2002 @ 22:10:
[...]

Kijk eens goed naar die download, het hele balkje is rood, behalve het laatste stukje. Betekend dus dat niemand de hele film heeft, alleen het laatste stukje....

Ik zou niet teveel moeite verspillen aan het proberen te downloaden van deze versie, volgens mij is het een fake... (en niemand heeft em compleet)
deze is inderdaad fake, ik heb bij http://edonkeyfakes.ath.cx/ gekeken en daar staat dat het chicken run is. (ook leuk :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

ebborazor schreef op 15 december 2002 @ 12:43:
[...]

deze is inderdaad fake, ik heb bij http://edonkeyfakes.ath.cx/ gekeken en daar staat dat het chicken run is. (ook leuk :+)
De 2 cd versie (dvdrip screener) zou wel echt zijn (ik weet alleen niet of ik de link naar mijn bron mag geven ivm policy).
Ook harry potter 2 is al uit.

De warez scene brengt dvdrips en dvd-r zowat sneller uit dan de maatschappijen zelf.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
HP2 DVD Screener is al uit, tenminste de 3CD SVCD versie. Check isonews maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:51
hp2 is een screener :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Uhm mensen, het is niet de bedoeling dat dit topic strand in een 'welke films zijn er al uit' topic :).

* IceStorm baalt, heeft net met veel moeite een eerste netwerk in elkaar gezet en vervolgens wil eMule niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Klopt! (maar wel een dvdrip screener)

Is er al weer een nieuwe versie uit van tarod, want deze heeft nog steeds last van een geheugenlekje.

[ Voor 40% gewijzigd door MeNTaL_TO op 15-12-2002 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

IceStorm schreef op 15 december 2002 @ 18:19:
Uhm mensen, het is niet de bedoeling dat dit topic strand in een 'welke films zijn er al uit' topic :).

* IceStorm baalt, heeft net met veel moeite een eerste netwerk in elkaar gezet en vervolgens wil eMule niet meer :'(
hier krijg je een kaartje van mij :D

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 15:24

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Ik heb perongeluk met m'n stomme kop de temp op m'n XP partitie gezet. Nou wil ik XP herinstalleren. Hoe kan ik nou m'n temp's bewaren en bij m'n nieuwe installatie weer gebruiken. Ik wil als het kan niets kwijtraken. Ook niet mijn score qua upload/download. Wat moet ik allemaal bewaren om dit te kunnen doen?

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

IndoBoy schreef op 16 December 2002 @ 03:31:
Ik heb perongeluk met m'n stomme kop de temp op m'n XP partitie gezet. Nou wil ik XP herinstalleren. Hoe kan ik nou m'n temp's bewaren en bij m'n nieuwe installatie weer gebruiken. Ik wil als het kan niets kwijtraken. Ook niet mijn score qua upload/download. Wat moet ik allemaal bewaren om dit te kunnen doen?
1. Emule stoppen.
2. Temp bestanden en gedownloade bestanden naar de partitie/mappen verplaatsen waar jij ze wil hebben.
3. In de folder van Emule de preferences.ini openen (dubbelklikken)
4. Zoeken naar de regel: IncomingDir= en TempDir= (staan als het goed is bovenaan)
IncomingDir is de map waar de complete files uiteindelijk terechtkomen, TempDir is je map voor de .MET en .PART bestanden.
Vul hier de map in die je wil, in de juiste windowsnotering: bijv. D:\Temp of D:\Emule\Temp, wat je ook voor map hebt gekozen in stap 2.
5. Ini opslaan en Emule kan weer gestart. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
Ik heb emule er ook maar eens opgezet :) maar het downloaden gaat nog niet echt lekker. Kazaa is wel sneller volgens mij, maar op emule staat veel meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Laatst online: 10-09 20:46
waar ik wel mee zit is dat je upload vaak hoger is dan je download.
dat trekt m'n download enorm omlaag :(

zou een optie als "upload <= download" niets zijn?
dat dus als je download maar 3kb/sec is je upload daar ook naartoe gaat?

afgelopen nacht constant met 10kb/sec geupload, maar download was gemiddeld 6kb/sec :(

lijkt me op zich een eerlijke optie...
en voor mensen die wel veel sharen, maar nix downen kunnen die gewoon uitzetten...

je blijft dus wel sharen, maar zorgt ervoor dat het beetje evenredig blijft je up/download verkeer.

natuurlijk moet het wel zo zijn dat bij geen download, je upload gewoon max gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

G-Spotter schreef op 16 December 2002 @ 10:04:
waar ik wel mee zit is dat je upload vaak hoger is dan je download.
dat trekt m'n download enorm omlaag :(

zou een optie als "upload <= download" niets zijn?
dat dus als je download maar 3kb/sec is je upload daar ook naartoe gaat?

afgelopen nacht constant met 10kb/sec geupload, maar download was gemiddeld 6kb/sec :(

lijkt me op zich een eerlijke optie...
en voor mensen die wel veel sharen, maar nix downen kunnen die gewoon uitzetten...

je blijft dus wel sharen, maar zorgt ervoor dat het beetje evenredig blijft je up/download verkeer.

natuurlijk moet het wel zo zijn dat bij geen download, je upload gewoon max gaat.
:? Je kan je limieten in down- en uploadsnelheid instellen.
Bij mij is mijn download altijd hoger dan mijn upload.
Ik up met 14 KB/s en mijn gemiddelde download ligt rond de 40/50 KB/s
EN als je ongeveer 50% van je upload gebruikt trekt het nooit je download omlaag, wel heeft het voordeel als je veel upt dat je hoger in de queue komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Laatst online: 10-09 20:46
MeNTaL_TO schreef op 16 december 2002 @ 10:19:
[...]

:? Je kan je limieten in down- en uploadsnelheid instellen.
Bij mij is mijn download altijd hoger dan mijn upload.
Ik up met 14 KB/s en mijn gemiddelde download ligt rond de 40/50 KB/s
EN als je ongeveer 50% van je upload gebruikt trekt het nooit je download omlaag, wel heeft het voordeel als je veel upt dat je hoger in de queue komt.
natuurlijk zijn ze in te stellen. ik heb gewoon 10kb/sec upload en unimited download.
ik zit gewoon vaak "rare" files te downen.

een dynamische upload/download verhouding zou ik wel wat vinden.

dus:

upload =10kb/sec
download = 20kb/sec
--> nix aan de hand

download zakt naar 5kb/sec.
upload gaat ook terug naar 5kb/sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscardt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:08
Ik kan helemaal geen bestanden delen in emule. Heel raar, het venster bij voorkeuren>mappen >gedeelde mappen is helemaal leeg :? :? . Dus kan ik geen enkele map selecteren om te delen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen of hoe dit komt??

[ Voor 4% gewijzigd door oscardt op 16-12-2002 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst
  • Laatst online: 03-09 15:28

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Ik zag net wat handigs in het forum :
Als je CTRL indrukt bij het selecteren van een map, dan neemt ie ook de submappen mee.

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Laatst online: 18-09-2019
welk forum ? waarom ? hoezo ?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy
  • Laatst online: 10-09 15:24

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

victorvo schreef op 16 december 2002 @ 04:15:
[...]

1. Emule stoppen.
2. Temp bestanden en gedownloade bestanden naar de partitie/mappen verplaatsen waar jij ze wil hebben.
3. In de folder van Emule de preferences.ini openen (dubbelklikken)
4. Zoeken naar de regel: IncomingDir= en TempDir= (staan als het goed is bovenaan)
IncomingDir is de map waar de complete files uiteindelijk terechtkomen, TempDir is je map voor de .MET en .PART bestanden.
Vul hier de map in die je wil, in de juiste windowsnotering: bijv. D:\Temp of D:\Emule\Temp, wat je ook voor map hebt gekozen in stap 2.
5. Ini opslaan en Emule kan weer gestart. :7
Bedankt voor je antwoord. Dus als ik het goed begrijp moet ik ook die hele map van Emule kopieren en bewaren?

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 14:07

backupdevice

Boeh!

IndoBoy schreef op 16 December 2002 @ 14:31:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Dus als ik het goed begrijp moet ik ook die hele map van Emule kopieren en bewaren?
gewoon je clients.met , known.met , server.met en je temp folder cutten en je bent klaar.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst
  • Laatst online: 03-09 15:28

jvhaarst

Eendracht maakt macht

whitehouse schreef op 16 december 2002 @ 13:46:
welk forum ? waarom ? hoezo ?
1) emule forum
2) Omdat ik nu wel m'n 35Gb aan mp3's kan sharen.
3) Zie 2.

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

PoweRoy schreef op 15 December 2002 @ 20:12:
hier krijg je een kaartje van mij :D

Dank je, het helpt :+ (of nou ja, ZoneAlarm wegmieteren hielp meer maar toch ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

is er al een nieuwe tarod versie uit :?

hopelijk gaat ie nog sneller :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep de 11d versie is uit. Ik hoop dat de aantal willekeurige crashes van 11c niet evenaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:11

Halfkakkende

Vandring

Ik word er een beetje gek van, dat ie de hele tijd roept, too many connections. Iemand een idee?

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

IndoBoy schreef op 16 December 2002 @ 14:31:
[...]

Je moet het niet moeilijker maken dan het is:

Je .Met en .Part bestanden staan nu ergens waar je ze niet wilt hebben.
Je verplaatst dus die bestanden naar een andere map en in het preferences.ini geef je de locatie van die map aan, dan weet EMule waar ie moet kijken. Dat is alles. :)

UPDATE: Nu snap ik wat je bedoelt.
Nee, dit hoeft niet. Zolang je je .MET en .PART bestanden elders opslaat kan je je C schijf gewoon herinrichten, bij wijze van spreken volgende week als je klaar bent de nieuwste EMule erop zetten, instellen wat je Temp directory is en je kan gewoon verder. De programmadirectory bevat geen gegevens over je downloads. Wel zou ik ff de instellingsbestanden daaruit kopieren: Zeg maar alle bestanden die nieuwer zijn dan je Emule.exe. Na herinstallatie overschrijf je de lege bestanden weer met de versies die je had gebackupt. (server.met, preferences.ini, known.met etc)

[ Voor 38% gewijzigd door Opa op 16-12-2002 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Halfkakkende schreef op 16 december 2002 @ 17:58:
Ik word er een beetje gek van, dat ie de hele tijd roept, too many connections. Iemand een idee?

Ja, zet in je prefs je 'max connections' hoger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteFly
  • Laatst online: 08-09 13:37
jvhaarst schreef op 16 december 2002 @ 14:52:
[...]

1) emule forum
2) Omdat ik nu wel m'n 35Gb aan mp3's kan sharen.
3) Zie 2.
Holy shit. Je zal maar 35 GB aan "nieuwe" mp3 moeten HASHEN! Ik was met een 20 tal nieuwe films al een goed half uur bezig geloof ik. Hier ben je rustig een halve dag mee kwijt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:11

Halfkakkende

Vandring

IceStorm schreef op 16 december 2002 @ 18:25:

[...]

Ja, zet in je prefs je 'max connections' hoger ;)
Wehehe :), was het maar zo makkelijk, maar die staat onderhand al op 40000, maar na 17 sources per file (zijn er atm 3) roept ie toch too many connections :(
Tarrod 10e trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door Halfkakkende op 16-12-2002 18:46 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 14:07

backupdevice

Boeh!

max connections per 5 secs hoger zetten in je preferences

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 20:13
Halfkakkende schreef op 16 december 2002 @ 18:46:
[...]

Wehehe :), was het maar zo makkelijk, maar die staat onderhand al op 40000, maar na 17 sources per file (zijn er atm 3) roept ie toch too many connections :(
Tarrod 10e trouwens.
is een bugje, in je prefs ini staat namelijk max conections per five secs, en max connections per 5 secs. en hij verandert de verkeerde, dit kun je met de jand oplossen, maar in de nieuwste versies vanaf 11c is het vanzelf gefixt.

[ Voor 1% gewijzigd door Maverick op 16-12-2002 22:19 . Reden: e -> c ;) ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Maverick schreef op 16 december 2002 @ 21:44:
[...]

is een bugje, in je prefs ini staat namelijk max conections per five secs, en max connections per 5 secs. en hij verandert de verkeerde, dit kun je met de jand oplossen, maar in de nieuwste versies vanaf 11e is het vanzelf gefixt.
11e nu al?..... Terwijl ik nog niet eens 11d heb kunnen ontwaren die ook al genoemd is.

Download links anyone? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

heeft iemand links voor mods van tarod :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 20:13
victorvo schreef op 16 December 2002 @ 21:45:
[...]

11e nu al?..... Terwijl ik nog niet eens 11d heb kunnen ontwaren die ook al genoemd is.

Download links anyone? :?
sorry sorry sorry, 11c bedoelde ik :)

voor de tarod versies moet je dit topic btw in de gaten houden : http://www.emule-project.net/en/viewtopic.php?t=13722

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is wat handiger als hij niet bij elke comment wijziging in de code een nieuwe versie live gooit (of eerst zijn versies goed checked op bugs ipv loos neerplempen). :/

Maargoed, ik wacht eerst wel even, morgenochtend zit die dan op versie 17d :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

PoweRoy schreef op 16 December 2002 @ 21:58:
heeft iemand links voor mods van tarod :?
www.emulemirror.tk

Staan de nieuwste Tarod en Emule Plus onder elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

victorvo schreef op 17 december 2002 @ 04:03:
[...]

www.emulemirror.tk

Staan de nieuwste Tarod en Emule Plus onder elkaar.
ik heb tarod 11d :) op die site staat dat 11c de nieuwste is :/

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^Mo^
PoweRoy schreef op 17 December 2002 @ 07:52:
[...]

ik heb tarod 11d :) op die site staat dat 11c de nieuwste is :/
Deze site, http://www.emule-mods.de/?mods=tarod, is vaak wel goed up to date :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

De emule site zelf heeft altijd de laatste. Waarom wil je eigenlijk een mirror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Ortep schreef op 17 December 2002 @ 09:00:
De emule site zelf heeft altijd de laatste. Waarom wil je eigenlijk een mirror?
hoef ik niet te zoeken B)
maar als ik bij emule site registreer voor het forum(om bij mods te komen) krijg ik een ongelooflijke zooi spam 7(8)7 eens en nooit meer :r

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

thanx :)

11e van tarod staat er :P

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

PoweRoy schreef op 17 December 2002 @ 11:14:
hoef ik niet te zoeken B)
maar als ik bij emule site registreer voor het forum(om bij mods te komen) krijg ik een ongelooflijke zooi spam 7(8)7 eens en nooit meer :r
Ik heb nog nooit spam van ze gehad en ik ben wel geregistreerd. Ik denk dat je iets anders gedaan hebt. En anders gebruik je natuurlijk een dummie adres

[ Voor 7% gewijzigd door Ortep op 17-12-2002 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 19:09
oke een leuk vraagje,

ik heb twee pc's op verschillende locaties die met emule draaien. nou houd er 1 pc mee op. dit komt omdat ik hier binnenkort niet meer kan/mag draaien. ik heb dus 2 clients.met. weet iemand of het mogelijk is om de ene client.met in de andere te importeren en zo ja hoe?

ik vind het zonde om er 1 weg te gooien, gaat namelijk om clients.met met allebei zon 64 gig aan upload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

cardinal808 schreef op 17 December 2002 @ 12:22:
oke een leuk vraagje,

ik heb twee pc's op verschillende locaties die met emule draaien. nou houd er 1 pc mee op. dit komt omdat ik hier binnenkort niet meer kan/mag draaien. ik heb dus 2 clients.met. weet iemand of het mogelijk is om de ene client.met in de andere te importeren en zo ja hoe?

ik vind het zonde om er 1 weg te gooien, gaat namelijk om clients.met met allebei zon 64 gig aan upload
Je bent toch niet dezelfde bestanden aan het downen op twee machines?
Als je de bestanden uit de temp directory van de ene pc overzet naar de temp van de andere (Wel effe Emule afsluiten tijdens de operatie) dan pikt hij ze gewoon op waar de bestanden gebleven waren. Toen ik Emule installeerde was de client.met ook leeg, maar hij zette wel de parts die ik met edonkey had opgehaald (maanden geleden) over.
Upload is hetzelfde. Zodra jij bestanden in een shared directory zet en EMule herstart, gaat hij rehashen (kan ff duren met 64 GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

client.met is een file met upload credits van andere gebruikers. Ik denk dat je idd ereen moet weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 20:03
Oeps my bad, verkeerde post.

[ Voor 94% gewijzigd door Chocovla op 17-12-2002 13:41 ]

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Weet je wel zeker dat je in de goede draad zit :? :P

<edit>
snel edditen he schurk :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Laatst online: 20:28
Ortep schreef op 17 December 2002 @ 11:58:
[...]

Ik heb nog nooit spam van ze gehad en ik ben wel geregistreerd. Ik denk dat je iets anders gedaan hebt. En anders gebruik je natuurlijk een dummie adres
Een dummie adres gebruiken is wel handig in dat soort gevallen. Gewoon een freemail accountje nemen voor dat soort dingen (geen fake adres invullen anders kun je niet bevestigen op dat soort fora).

Ik had ergens bij de subscription zien staan "receive free newsletters" ofzo: wel ff uitvinken dat soort ongein, ik krijg nl. ook geen spam van het emule forum :)

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 13:30:
client.met is een file met upload credits van andere gebruikers. Ik denk dat je idd ereen moet weggooien.
inderdaad, als je ze kon samenvoegen is het einde natuurlijk snel zoek.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

P5ycho schreef op 17 december 2002 @ 15:56:
inderdaad, als je ze kon samenvoegen is het einde natuurlijk snel zoek.

Nou ja dat valt wel mee toch? Of iig, ik zie het probleem niet (niet echt moet ik zeggen, ik kan wat situaties bedenken waarbij je er iets van voordeel uit haalt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

Mijn vraag word niet behandeld in de FAQ, en aangezien dit topic zo groot is stel ik hem toch maar ff:

Ik heb dus emule gedownload met de nieuwste tarod mod. Nu wil ik inloggen, maar dit gaat niet omdat emule niet kan connecten (hij geeft aan dat ie niet op poort 4662 kan loggen oid)

Ik heb ook poort 80 geprobeert maar zonder suc6, ook bij de id test op de edonkey site geeft ie aan dat er geen verbinding is. Tevens heb ik een nieuwe Server.met, ik heb dus wel servers in de lijst staan

Wat kan ik er aan doen?

voor de duidelijkheid, ik heb internet via Chello, en geen firewall, router oid achter mijn kabelmodem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali G
  • Laatst online: 29-08-2024
De nieuwere tarods werken bij mij de laatste 2 dagen echt voor geen meter meer. Ik ben steeds maar een paar minuten op een server te vinden en het connecten gaat ook zwaar kut. De download speed ligt ook steeds onder m'n upload speed, dat is 6 KB/sec of lager.

Misschien een andere mod gebruiken ofwat? Die Tarod brengt zowat elke dag een nieuwe versie uit, dat schiet ook niet op vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

mijn tactic is om zelf op een server te connecten en duz niet automatisch. werkt iig beter.
en het help om te rebooten :)

als dit allemaal niet help zou ik zoeken naar een andere versie :Y)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

de verbinding met sommige servers maakt ie wel, maar bij het aanlogverzoek blijft ie steken?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

greatgonzo schreef op 17 december 2002 @ 18:00:
de verbinding met sommige servers maakt ie wel, maar bij het aanlogverzoek blijft ie steken?!

Gaat vanzelf over :) Hoeveel servers staan er inje lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

IceStorm schreef op 17 December 2002 @ 18:00:

[...]

Gaat vanzelf over :) Hoeveel servers staan er inje lijst?
tientallen, maar geen enkele heeft gebruikers of heeft een ping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
Ali G schreef op 17 December 2002 @ 17:48:
De nieuwere tarods werken bij mij de laatste 2 dagen echt voor geen meter meer. Ik ben steeds maar een paar minuten op een server te vinden en het connecten gaat ook zwaar kut. De download speed ligt ook steeds onder m'n upload speed, dat is 6 KB/sec of lager.

Misschien een andere mod gebruiken ofwat? Die Tarod brengt zowat elke dag een nieuwe versie uit, dat schiet ook niet op vind ik.
Hier voorheen nooit geen problemen gehad met Tarod, zelfs nog nooit 1 vastloper meegemaakt.
Maar sinds Tarod 10 ofzo loopt het ook niet lekker meer. Ik krijg rare vastlopers vanuit het niets, redelijk slechte downloads en slechte verbindingen met servers.

Ik kijk het nog een avondje en nachtje aan en als ik dan zie dat ie net als vannacht weer om 0:00 er de brui aan heeft gegeven, dan probeer ik eens wat anders dan Tarod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

inmiddels een schone install geprobeert, zonder mods of wat dan ook, blijf dezelfde fout houden, check maar eens deze link:

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/emule.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hmm apart, geen netwerk etc etc (XP firewall staat ook uit gok ik?).

Die test-link voor poort 4662, wat gebeurt er als je die uitvoert?
En Kazaa kun je overigens weggooien als je eMule hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

die test link pakt helemaal nix, dit geeft ie

timeout : timeout on ip 62.163.131.65 (6 sec)

this means, that we even did not receive a
RESET signal; maybe due to a 'stealth' firewall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eranum
  • Laatst online: 12-09 16:23

Eranum

geek!

Ik zit hier nu met hetzelfde probleem. Weken lang liep het goed, tot een paar uur terug op mijn pc poort 4662 ook dicht schijnt te zitten, en dat terwijl er geen firewalls zijn geinstalleerd of wat dan ook in die trant. Heb nu al vanalles geprobeert, maar niets wil helpen :(
Een melding die ik overigens ook krijg is: "Warning: you IP ******, port 4662 is already connected to this server, please retry later" En dat terwijl ik helemaal nog geen verbinding heb.

en kwam zojuist het volgende tegen..:
17.12.2002:

eMule v.24a is here!
There has been a lot going on since last release. We lost a major memeber (Merkur) and we are still struggling to keep the forums up. (Last reading showed we were using 20GB per day) Remember, this is an "a" version. If you have any major problems, return to v.23b.

[ Voor 57% gewijzigd door Eranum op 17-12-2002 21:38 ]

tää on taas niin tätä

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Damn, Merkur was goed.

De changelog eens doorspitten:

December 16th, 2002-
----------------------
Unk: Friend Upload Slots can now be toggled on/off..
Dirus: Fixed a bug that prevent source sharing from working until you had at least one complete part of the file!

----------------------
- December 15th, 2002-
----------------------
Unk: Smart LowId check now helps you keep that HighID when disconnected.
Unk: Safe connect option. (eDonkey style connect.)
Unk: Resumes collecting sources on reconnect.
Dirus: Fixed bug that caused column order to be loaded incorrectly.
Dirus: Fixed bug that could cause crash if invalid table values were manually written to the ini.
Dirus: Fixed bug that prevented source sharing packets from being compressed.
Dirus: Clients with complete files can now also share sources. A source list is built from their upload queue. (An even more intelligent means of picking sources from upload queue will be included in a later version.)

----------------------
- December 13th, 2002-
----------------------
Dirus: The part.met files are now backed up before being replaced. The backup files are deleted when new part.met has been written to disk and safely closed. When loading part.met files we now also check for part.met.backup.
Juanjo: File comment and rating [Thanks to pitap for some code]
Unk: Main screen now shows Users and Files of the server your on.. It also shows a very loose estimate of all Users and Files in the Ed2k network.
Juanjo: Close buttons in search tabs [enkeyDev]
Ornis: Added [eMule+] idea of Sources-Sorting by QueueRating.
Unk/Dirus: You can now manually add friends.
Unk: Irc: Some changes to the interface.
Unk: Irc: If another eMule client is in a channel, you can add him as friend.
Unk: Up/Down ration is now the same as eDonkey..
Unk: Several bug and gui fixes. Merged some code from Mods..

----------------------
- December 12th, 2002-
----------------------
Unk: Getting booted from Lugdunum servers due to LowID during connect is now handled better..
Unk: Using the Wizard did not update the statistic graphs correctly.. Fixed..
Unk: Maybe found the LowIP problem after first connect..
Ornis: Adding friends manually (by popupmenu on the friendslist)

----------------------
- December 9th, 2002-
----------------------
Juanjo: Added "List files" to the sources context menus

----------------------
- December 7th, 2002-
----------------------
Unk: Upcomming servers will have a new ServerStatus packet that will be incompatable with previous eMules.. Fixed.
Unk: Added a Max Users to the server list.
Unk: Connection failures to servers should now report the correct error.
Unk: Irc: Channel Tabs got confused when leaving channels.. Fixed.
Dirus: Fixed bug that caused program to leak some resources (GDI Objects)

----------------------
- December 5th, 2002-
----------------------
Ornis: New Serverconnecting handling - more reasonable order to connect to servers
Ornis: Pending serverconnection-attempts will be discarded after a timeout to prevent everlasting hanging connection attempts
Ornis: Preferences: Added configuration for maximal new connections per 5 seconds
Juanjo: Added autopriority patch [Thanks to Tarod]

Aardige dingetjes weer, niks spectaculairs voor zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mmm... zal 24a morgen eens proberen, als 23c uit moet omdat ik ga slapen ofzo.. ;)

Dit spreekt me wel erg aan:
Dirus: Clients with complete files can now also share sources. A source list is built from their upload queue. (An even more intelligent means of picking sources from upload queue will be included in a later version.)
Nog meer sources.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dat klinkt idd als een goede feature :)

En waarschijnlijk vannacht of morgen al de Tarod versie.. :O :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37
Emule 24a is uit! ze waarschuwen wel dat als je grote problemen hebt, je maar gewoon terug moet naar 23b. Ga hem vannacht ff testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

legolas82 schreef op 17 december 2002 @ 23:59:
Emule 24a is uit! ze waarschuwen wel dat als je grote problemen hebt, je maar gewoon terug moet naar 23b. Ga hem vannacht ff testen :P

Dat stond een paar berichten hoger ook nog en je ondertitel is fout. Het is 'and in the darkness bind them'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
oh sorry, toen ik het bericht postte, stond het er nog. Ondertitel heb je gelijk, woordje teveel |:( Heb kaarten voor donderdag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
legolas82 schreef op 18 december 2002 @ 09:16:
oh sorry, toen ik het bericht postte, stond het er nog niet!. Ondertitel heb je gelijk, woordje teveel |:( Heb kaarten voor donderdag :D
Heeft vannacht als een zonnetje gedraaid, 500 down, 280 up. Geen crashes of foute files

[ Voor 16% gewijzigd door legolas82 op 18-12-2002 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali G
  • Laatst online: 29-08-2024
Cannondale schreef op 17 december 2002 @ 18:11:
[...]

Hier voorheen nooit geen problemen gehad met Tarod, zelfs nog nooit 1 vastloper meegemaakt.
Maar sinds Tarod 10 ofzo loopt het ook niet lekker meer. Ik krijg rare vastlopers vanuit het niets, redelijk slechte downloads en slechte verbindingen met servers.

Ik kijk het nog een avondje en nachtje aan en als ik dan zie dat ie net als vannacht weer om 0:00 er de brui aan heeft gegeven, dan probeer ik eens wat anders dan Tarod :)
Hij draait weer goed hier sinds Tarod 11e, waarin het probleem "port 4662 not listening" is opgelost, wat ik dus denk ik had. Ook heb ik de optie "reconnect on low id" maar eens uitgevinkt, want die heb ik toch nog zelden tot nooit maar Tarod 'dacht' steeds van wel had ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chadi, ik heb hetzelfde probleem met 2 files (1 van 690mb moet nog 9, een van 1.3gb moet nog 27mb ARGH) Er zijn inderdaad zo'n 250 users die hem bijna net zo compleet hebben als ik en af en toe "ziet" emule m ook compleet maar bij die user kom ik er kennelijk niet op want het draait nu al 3 weken zonder door te komen. Iemand enig idee hoe je emule wat actiever kan laten zoeken naar wat je nog mist? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 11:14:
maar bij die user kom ik er kennelijk niet op want het draait nu al 3 weken zonder door te komen. Iemand enig idee hoe je emule wat actiever kan laten zoeken naar wat je nog mist? Thanks!
Dat hoef je niet. Als die user die hem compleet heeft het missende stuk aan een willekeurige andere gebruiker stuurt, dan gaat het van daar uit steeds verder. Uiteindelijk komt het bij jou. Dis is nu juist het kenmerk van eMule. Je hoef geen contact te maken met een complete source. Uiteindelijk lukt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik net zo'n marmitek video geval aangeschaft om relaxed in de avonduurtjes lui divx films te gaan kijken op me tv, zit iedereen op het emule/edonkey netwerk op elkaar te wachten. Echt bout gewoon. :/

Ik heb nu oa lotr 2, en harry potter 2 al dagen in que staan. Harry Potter zit al op zowat 95% en lotr heeft pas 300mb gehad. Voor de rest staat er overal no needed parts en staat iedereen dus op die 1ene GOD user te wachten die de missende stukjes doorpaast.

Kortom; schiet niet op... gewoon orgineel kopen/bios :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik ben er achter.... het bleek dat ik een of andere Win XP firewall aan had staan (nooit geweten dat die er in zat btw)

nu ik die heb uitgeschakelt, werkt tie perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 18:07:
[...]

Heb ik net zo'n marmitek video geval aangeschaft om relaxed in de avonduurtjes lui divx films te gaan kijken op me tv, zit iedereen op het emule/edonkey netwerk op elkaar te wachten. Echt bout gewoon. :/

Ik heb nu oa lotr 2, en harry potter 2 al dagen in que staan. Harry Potter zit al op zowat 95% en lotr heeft pas 300mb gehad. Voor de rest staat er overal no needed parts en staat iedereen dus op die 1ene GOD user te wachten die de missende stukjes doorpaast.

Kortom; schiet niet op... gewoon orgineel kopen/bios :P
Je kunt ook wat minder ongeduldig doen (lotr 2 is fake :X HP2 is een lelijke screener) en wachten totdat er goede versies uit zijn die veel complete sources hebben. Als je een file gaat DL dan zie je binnen een paar minuten staan wat de availability is (percentage).

Scheelt veel irritatie over files die nooit af lijken te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
gordijnstok, is al heel veel gezegd in deze draad, emule gaat over kwaliteit! soms zal je even moeten wachten op een file, maar je krijgt er wel goede files voor terug en niet zoals bij Kazaa waar je films hebt van 2x200 mb die het kijken niet eens waard zijn,zo slecht is de kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

IceStorm schreef op 17 December 2002 @ 18:42:
Hmm apart, geen netwerk etc etc (XP firewall staat ook uit gok ik?).

Die test-link voor poort 4662, wat gebeurt er als je die uitvoert?
greatgonzo schreef op 18 december 2002 @ 18:15:
Ik ben er achter.... het bleek dat ik een of andere Win XP firewall aan had staan (nooit geweten dat die er in zat btw)

nu ik die heb uitgeschakelt, werkt tie perfect!
...en weer verlaat een tevreden user het pand... :+

[back on topic]
Iemand al de Tarod van 0.24a gezien? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:47
Ik heb trouwens iets raars in 24a, als ik bij de Shared Files de priority van een bestand op Highest zet verandert eMule dat in "Release"... Iemand enig idee wat dat is?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan in het programma geen folders meer toevoegen om te sharen :? Het is gewoon helemaal grijs :{

Versie 24a btw :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=34844

Is dit nieuw of een bug of.. :? Want zover ik weet had ik daar vroeger gewoon een tree met directories die ik aan- of uit kon vinken om te sharen.. om nou elke keer handmatig in te vullen in sharedfolders.dat vindt ik ook weer zo'n gedoe. Iemand?

Verder werkt hij wel lekker, draait al sinds hij uit is aan 1 stuk door snel en stabiel, wat ik niet altijd van Tarod kan zeggen :X

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 19:48 . Reden: tiepvoud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
Damnit :(
Emule liep zo goed tot Tarod 9. Vanaf Tarod 10 ofzo klapte hij er af en toe uit hier. Vandaag 24a erop gezet, maar het probleem blijft. Af en toe sluit emule zich, zonder enige foutmelding, af.

Ben weer terug gegaan naar Tarod 9 (22c) die heeft dit probleem niet en ik merk dat het downloaden veel sneller gaat dan bij de nieuwere versies :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

legolas82 schreef op 18 December 2002 @ 19:18:
gordijnstok, is al heel veel gezegd in deze draad, emule gaat over kwaliteit! soms zal je even moeten wachten op een file, maar je krijgt er wel goede files voor terug en niet zoals bij Kazaa waar je films hebt van 2x200 mb die het kijken niet eens waard zijn,zo slecht is de kwaliteit
I know :) Maar dit systeem staat al 2 wkn. 24x7 te downen (1,5x zoveel te uppen) :) Maargoed, genoeg gemekkerd ;)

Ik heb nu ook versie 24a erop staan, draait prima, enige wat ik mis is "drop not needed sources" wat tarod wel had.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

24 loopt bij mij steeds vast, 23c is erg langzaam nu.

iemand een id wat ik eraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

* Opa runt naar alle tevredenheid 0.23b Tarod 11b.
Stabiel, niet langzaam, pikt mijn verbinding niet 100% in, heeft drop unneeded, load saved en A4AF in het context menu.
Draait overigens op Win2k en ADSL512/128.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.