Elke keer als ik eMule opstart krijg ik een melding dat ik geen adress.dat heb ofzo. Hoe doe ik dit dan?
[bij de search van GoT kreeg ik alleen Mac-resultaten]
Moet je even in de prefs autoupdate servers on startup uitzetten.maffie schreef op 06 december 2002 @ 09:21:
Elke keer als ik eMule opstart krijg ik een melding dat ik geen adress.dat heb ofzo. Hoe doe ik dit dan?
Of gewoon een http-link naar een serverlijst in dat bestand tikken, is gewoon ascii.Vincent Bovelander schreef op 06 december 2002 @ 11:28:
[...]
Moet je even in de prefs autoupdate servers on startup uitzetten.
Problem solved. Het ligt toch aan de combinatie 0.23a of eerder met de nieuwste updates voor IE 6 SP1.victorvo schreef op 05 December 2002 @ 19:58:
Merkwaardig probleem....
Ik draaide tot vanmiddag tot groot genoegen EmulePlus 3c/3d op 0.22c.
Nadat ik de laatste update voor IE6 heb geladen en gereboot, nokken dus alle versies eerder dan 0.23 er mee met een VC++ Runtime error:
This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 14:45 ]
tarod die verbourt de standaard emule een beetje, voegt er extra future's aantoe, en die mod versies werken 9 van de 10x beter en sneller dan de standaard versies
Ik neem aan dat je bedoelt dat het met je download niet echt opschiet, aan het plaatje te zien...Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 14:03:
Nog altijd schiet het met mijn upload niet echt op, vaak heel even 0,3 kb/s maar al snel weer 0,0 kb/s. Wat ik ook veel zie is dat wanneer een transfer eindelijk een beetje snel begint hij dan heel snel weer inzakt:
[afbeelding]
Op het emule forum heb ik nog niets kunnven vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Zoefff op 07-12-2002 14:33 ]
Verwijderd
Ik bedoel inderdaad mijn download, upload is inderdaad heel erg constantZoefff schreef op 07 december 2002 @ 14:31:
[...]
Ik neem aan dat je bedoelt dat het met je download niet echt opschiet, aan het plaatje te zien...
Wat voor verbinding heb je? Als je een kabel/adsl verbinding hebt, zou het wel eens kunnen dat je upload helemaal maximaal is, en dat daardoor je download zwaar omlaag zakt (is bij mij wel zo namelijk)
Probeer eens om je max. upload in te stellen op 10 of 12 kb/sec, en kijk dan ff wat je download is...
Edit:
Het kán natuurlijk ook gewoon pech zijn, dat je een file probeert te downloaden die nauwelijks aanwezig is ofzo..maar ik zou het bovenstaande ff uitproberen
Ik ben er zo-eentje die jaloers is op jou danVerwijderd schreef op 07 december 2002 @ 14:44:
[...]
Ik bedoel inderdaad mijn download, upload is inderdaad heel erg constant
Maar die upload omlaag zetten zal niet helpen. Mijn maximale upload ligt nog vele malen hoger, ik ben een blije student
En de files, tja ik heb wel veel files met weinig sources, maar ook enkele met >400 sources..
Verwijderd
Als je bedoeld dat ie steeds vast loopt na een complete download dan heb ik hetzelfde probleem, sterker nog, sinds ie 1 download complete heeft, crashed ie sowieso steeds.ChefChocolateball schreef op 08 December 2002 @ 12:56:
Voor de mensen die Emule 23b met Tarod10a gebruiken...sluit bij jullie e-mule zichzelf ook af als hij een download compleet heeft? Bij mij namelijk wel, en dat heb ik nooit eerder gezien, zie ik ergens een optie/instelling over het hoofd, zodat e-mule dat niet meer doet?
Tis namelijk best vervelend als je em de hele nacht wil laten aanstaan, maar hij sluit zichzelf binnen een uur af omdat ie een kleine download af heeft
[ Voor 8% gewijzigd door MeNTaL_TO op 08-12-2002 14:14 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
10b is uit, daarin is het gefixtChefChocolateball schreef op 08 December 2002 @ 12:56:
Voor de mensen die Emule 23b met Tarod10a gebruiken...sluit bij jullie e-mule zichzelf ook af als hij een download compleet heeft? Bij mij namelijk wel, en dat heb ik nooit eerder gezien, zie ik ergens een optie/instelling over het hoofd, zodat e-mule dat niet meer doet?
Tis namelijk best vervelend als je em de hele nacht wil laten aanstaan, maar hij sluit zichzelf binnen een uur af omdat ie een kleine download af heeft
[ Voor 3% gewijzigd door Maverick op 08-12-2002 14:27 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
rig0r schreef op 08 december 2002 @ 17:36:
Klopt et dat die ingebouwde search een beetje brak is ofzo ? Ik kan intikken wat ik wil, druk op Start en dan gebeurt er vrij weinig. Geen progressbar ofzo, start knop blijft grijs.
Gebruik tarod 10b.
Verwijderd
Verwijderd
Die UDP poort moet volgens mij 4665 zijn en die moet je dan mappen naar 192.168.2.0 (laatste cijfer een nul, aangezien UDP multicast is)Maverick schreef op 08 december 2002 @ 22:08:
tegenwoordig bijna altijd LOWID, en terecht, ik zit namelijk sinds kort achter een router, maar volgens mij heb ik alles goed ingesteldzie hier ->
[afbeelding]
staat alles zo wel goed?
bij mij staat a672 aangegeven in emule, kun je zelf veranderen, op 4672 staat ie standaard iig.Verwijderd schreef op 08 december 2002 @ 22:10:
[...]
Die UDP poort moet volgens mij 4665 zijn en die moet je dan mappen naar 192.168.2.0 (laatste cijfer een nul, aangezien UDP multicast is)
[ Voor 10% gewijzigd door Maverick op 08-12-2002 22:15 ]
DUK | RC5-64 #42 | OGR-25 #59
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
mooi,Slamdance schreef op 09 december 2002 @ 13:00:
dat stukje heeft/zal hij opnieuw downloaden quipere
Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 14:18:
5. Readded punishment to eDonkeyBot users.
6. Added a modifier to 0.22 users to "encourage" them switching to 0.23b because this old versions stills "hurting" the servers.
Nou ik ben er niet zo blij mee.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 15:51 ]
http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.10d-binaries.rarVerwijderd schreef op 09 December 2002 @ 15:50:
pff Tarod 23b .10d is ook uit
eMule v0.23b [Tarod.10d] <9/12/2002>
1. Added option to activate or deactivate automatically removing of No Needed Sources.
2. Some fixes regarding No Needed Sources.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
GTA3 schreef op 09 december 2002 @ 18:41:
welke mod kan het beste downloaden, die poll van de faq is down..
Ik ben een beginner, dus..
Verwijderd
22c heeft een te zware belasting op servers en worden soms gebanned.Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 19:55:
Je kan het beste versie 0.22c eventueel met Tarod.9a gebruiken, die werken het beste. Versie 023b crashed vaak of start niet eens op met als gevolg dat je pc vastloopt.
zie voor alle versies: http://www.acid-warp.net/
no comment
Verwijderd
Hij is ook al een HELE tijd uit heVerwijderd schreef op 09 december 2002 @ 22:03:
Ik moet zeggen dat Tarod 10d al een hele tijd lekker werkt.. goed snelheid en nog steeds niet vastgelopen
Verwijderd
Sources staan opgeslagen in de .stsrc-bestanden in je temp folder.. delete die en je sources zijn weg (beter kun je connections omhoog zetten volgens mij)Maverick schreef op 09 december 2002 @ 22:05:
weet iemand waar de sources staan opgeslagen?? ik wil ze verwijderen, want hij laadt er zoveel dat mijn aantal connecties met 100X overspeold wordt
Bij mij dus wel. mededeling unable to connect to sources en dan 100 maal als ik scrolde. en toen maar opnieuw gestart toen deed i ehet weer . en Nog geen crash. Maar ik heb dus een file gedownload en die was fucking corruptVerwijderd schreef op 09 December 2002 @ 22:03:
Ik moet zeggen dat Tarod 10d al een hele tijd lekker werkt.. goed snelheid en nog steeds niet vastgelopen
A4AF== asked for antoher filestunter schreef op 10 December 2002 @ 13:29:
Wie weet wat dit is: Added Download for all A4AF sources in a file right click option
Edonkey en Emule werken met een MD5 Hash voor elke file, je kan dus niet zomaar iets renamen waardoor je een valse file downloadt (zoals bij Kazaa). Misschien is de naam wel anders maar download je nog steeds de goede file (je kan ook bij Show Filedetails kijken onder welke namen de file allemaal voorkomt).Chadi schreef op 10 december 2002 @ 14:48:
Ik zit nu een game te downloaden maar als ik op de lijst kijk zie ik dat ie bij zommige mensen een file aan het downloaden is die niet klopt. Ik ben bijvoorbeeld Generals aan het downloaden maar bij een gast is ie een stukje van plas en poepsex aan het pakken volgens mij. En je kan die gasten ook niet weren of zo. fuck!
Verwijderd
Verwijderd
Er staan gewoon gebruikers in de wachtrij.Zoefff schreef op 10 december 2002 @ 16:52:
Dan heb je waarschijnlijk gewoon niet zoveel geshared, of niets wat men atm wil hebben...
eMule v0.23b [Tarod.10e] <10/12/2002>
1. Removed punishment to 0.22 clients.
2. Added support for multiple selection removing "No Needed Sources".
3. Recoded "Download for all A4AF sources".
Note: Thanks to envkeyDEV team for point number 3 idea, just for the idea. Ah, and thanks to Ford to have cheap cars idea and thanks to Bell for have the idea of phone and thanks to everybody that had ideas I am using right now in my cotidian life. Are you glad now Ottavio?
[ Voor 73% gewijzigd door MeNTaL_TO op 10-12-2002 19:27 ]
Verwijderd
Verwijderd
Maar 10 connecties max is wel érg weinig hoor... Met een adsl lijntje kan je wel rond de 400/500 connecties aan denk ik. Zet dan je max sources per file ook redelijk hoog --> resultaat is dat je niet veel tegelijk kan downloaden, maar dat wat je download, gaat wel lekker snel (in principeVerwijderd schreef op 10 december 2002 @ 21:38:
ah, even discussie met mezelf
er blijkt dus dat als ik max connecties op 10 zet ik wel gewoon kan internetten
Waar staat dat max connecties voor en wat is de meest ideale instelling??
Verwijderd
....en die r0x0rz grote tijd... om me maar eens te buiten te gaan aan 1337-5p34kMeNTaL_TO schreef op 10 December 2002 @ 19:25:
eMule0.23b-Tarod.10e is uit!
http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.10e-binaries.rar
[...]
Werkt dat dan bij jou? Bij mij is dat een prima methode om in 100% van de gevallen eMule te laten crashenvictorvo schreef op 11 December 2002 @ 14:10:
Vooral het rechtsklikken op wachtrijbestanden en "Drop not needed sources" hitten is goud.[/url]]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
[ Voor 8% gewijzigd door Martinus op 11-12-2002 14:46 ]
no comment
In Tarod10d inderdaad wel ja. Honderd procent. In 10e echter alleen maar als je het continu doet.Ortep schreef op 11 december 2002 @ 14:39:
[...]
Werkt dat dan bij jou? Bij mij is dat een prima methode om in 100% van de gevallen eMule te laten crashen
De eerste keer klikken is al fataalvictorvo schreef op 11 december 2002 @ 15:31:
In Tarod10d inderdaad wel ja. Honderd procent. In 10e echter alleen maar als je het continu doet.
Zolang ik het maar één keer per file per vijf minuten doe, is er geen vuiltje aan de lucht.
[ Voor 9% gewijzigd door Ortep op 11-12-2002 17:06 ]
Verwijderd
Na enkele malen opnieuw opstarten is het nog steeds zo. Dit is wel beter in ieder geval.Zoefff schreef op 10 December 2002 @ 17:31:
Aah... dat heb ik ook wel eens...
Gok erop dat het ligt aan een brakke verbinding van die gebruikers ofzo?
Ik zie er nu ook eentje staan toevallig die met 0,0 kB/sec aan het ontvangen is... Als je eMule uit en aan zet dan komen er weer nieuwe in en die downloaden dan wel lekker hoor
Zou me er iig niet erg druk om maken
Volgens mij pingt ie dan om de zoveel tijd een server, mocht de ping dan niet op tijd antwoord geven, dan verlaagt ie de upload snelheid.Martinus schreef op 11 December 2002 @ 14:45:
Kan iemand mij uitleggen hoe dat dynamische upload verhaal werkt, kan het niet vinden. En via de in stelling word ik niks helderder.
gebruik tarod 10e
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Volgens mij is dat nu een optie die je aan en uit kan zetten, ik snap sowieso niet waarom dat een optie is, van mij mag die die vanzelf laten vallen, die sources zijn sowieso niet nodig.victorvo schreef op 11 december 2002 @ 14:10:
[...]
....en die r0x0rz grote tijd... om me maar eens te buiten te gaan aan 1337-5p34k
Vooral het rechtsklikken op wachtrijbestanden en "Drop not needed sources" hitten is goud. Ik zit nu al weer een tijdje tussen de 35 en 50 k (ADSL512) te gassen. [afbeelding]
is zeker vreemd. je kan beter de sources beter gebruiken en niet laten vol zitten waar je toch niet van kan downenMeNTaL_TO schreef op 11 December 2002 @ 20:01:
[...]
Volgens mij is dat nu een optie die je aan en uit kan zetten, ik snap sowieso niet waarom dat een optie is, van mij mag die die vanzelf laten vallen, die sources zijn sowieso niet nodig.
[This space is for rent]
Zo vreemd is het niet. De source die NU niets voor je heeft kan over 10 minuten WEL wat voor je hebben. Hij is natuurlijk ook aan het downen. Als je 500 sources hebt kan je ze er gewoon uitgooien. Er zijn anderen genoeg. Maar als je maar 5 sources hebt wil je alles hebben wat mogelijk kan leveren. Dan wil je dus niet hebben dat hij een source uitschakeldPoweRoy schreef op 11 december 2002 @ 21:16:
is zeker vreemd. je kan beter de sources beter gebruiken en niet laten vol zitten waar je toch niet van kan downen
[ Voor 13% gewijzigd door Chadi op 12-12-2002 00:55 ]
Verwijderd
Hij gooit geen goede sources weg, alleen de sources waarvan de hashcode niet klopt en dus een verkeerde file is. En die mag ie van mij gelijk dumpen.Ortep schreef op 11 december 2002 @ 22:32:
[...]
Zo vreemd is het niet. De source die NU niets voor je heeft kan over 10 minuten WEL wat voor je hebben. Hij is natuurlijk ook aan het downen. Als je 500 sources hebt kan je ze er gewoon uitgooien. Er zijn anderen genoeg. Maar als je maar 5 sources hebt wil je alles hebben wat mogelijk kan leveren. Dan wil je dus niet hebben dat hij een source uitschakeld
Hoe kan je die als source hebben? eMule/eDonkey werken op basis van hashcode. Filenamen zijn volmaakt onbelangrijk. Heb je een andere hascode, dan IS het een andere file en dan is het GEEN source. Hij zal nooit in je lijst komen.MeNTaL_TO schreef op 12 December 2002 @ 09:57:
Hij gooit geen goede sources weg, alleen de sources waarvan de hashcode niet klopt en dus een verkeerde file is. En die mag ie van mij gelijk dumpen.
Ik zag ander vroeger best wel vaak de opmerking langskomen die leek op Wrong filename (other file than asked)Ortep schreef op 12 december 2002 @ 12:33:
[...]
Hoe kan je die als source hebben? eMule/eDonkey werken op basis van hashcode. Filenamen zijn volmaakt onbelangrijk. Heb je een andere hascode, dan IS het een andere file en dan is het GEEN source. Hij zal nooit in je lijst komen.
Wat hij weggooit is de groep die heet: No Needed Parts. Dat zijn sources die op dat moment niets voor je in huis hebben. En dat kan best een flink aantal mensen zijn. Als je bv nog met Win98 werkt heb je een beperkt aantal connecties hooguit een paar 100 en dan wil je niet dat ze connecties gebruiken. Maar als je een wat minder oud OS hebt dan is dat geen probleem, je kan er met gemak 5000 gebruiken. Dat je de keuze wilt hebben kan ik gebruiken. Maar het moet niet automatisch zo zijn. Voor zeldzame files wil je al (mogelijke) sources online houden.
Dat zou best kunnen. Dan is de hashcode gelijk, maar niet de filenaam. Dan is het dus wel dezelfde file maar gerenamed. Het is dus wel degelijk een source die je niet kwijt wil.MeNTaL_TO schreef op 12 december 2002 @ 12:44:
Ik zag ander vroeger best wel vaak de opmerking langskomen die leek op Wrong filename (other file than asked)
[ Voor 21% gewijzigd door ebborazor op 12-12-2002 15:04 ]
Wat hij weggooit met "Drop not needed Sources" zijn de bronnen die voor jou geen needed parts hebben. Klik maar eens een download open waar achter staat 12/134 (1). Dan zie je dat er van die 134 misschien wel 70 zijn die geen delen hebben waarnaar jij op zoek bent. Met droppen schop je die 70 weg zodat je van je connecties weer wat vrij maakt voor andere mensen met die file of andere files.MeNTaL_TO schreef op 11 december 2002 @ 20:01:
[...]
Volgens mij is dat nu een optie die je aan en uit kan zetten, ik snap sowieso niet waarom dat een optie is, van mij mag die die vanzelf laten vallen, die sources zijn sowieso niet nodig.
Factoren?ebborazor schreef op 12 december 2002 @ 15:03:
gister emule gedownload, en vannacht harry potter 2 met average 50 kb/s. Nu ik het weer opnieuw opstart is max snelheid ong. 0.8 kb/s terwijl upload vrijwel constant 12 kb/s.
Welke factoren bepalen je download snelheid?
offtopic:
ik zie dat het heel erg telegramstijl is, komt omdat ik vandaag ned sv heb moeten maken
Verwijderd
IDD Laat gewoon emule 24/7 draaien dan zie dan hoeveel je binnenhaalt. Als je maar een paar uur per dag laat draaien dan gaat het idd erg traag.Ortep schreef op 12 december 2002 @ 16:58:
Als die factoren kunnen per minuut veranderen. EMule is niet voor haastige mensen maar voor mensen die aan kwaliteit hechten
Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 18:12:
IDD Laat gewoon emule 24/7 draaien dan zie dan hoeveel je binnenhaalt. Als je maar een paar uur per dag laat draaien dan gaat het idd erg traag.
eMule v0.23b [Tarod.10f] <12/12/2002>
1. Some changes in Downloading all A4AF in this file now.
2. New option to automatically keep clean of A4AF one file.
3. Upgraded to Dynup2.[Thanks Hardware]
4. Solved bug when sorting Max. Users in servers window.
5. Solved crash saving known.met file.
6. Added option to set maximum number of exchanged sources received at once. Rest of received sources are added to a queueu for futher use. It keeps to avoid some Win98 problems. If you are using Win98 set it to 50 or 100.
[ Voor 66% gewijzigd door Opa op 13-12-2002 13:46 . Reden: changelog ]
Tjonge jonge, Tarod versies volgens elkaar zo snel op dat het bijna niet bij te houden is.victorvo schreef op 13 December 2002 @ 13:38:
Tarod10f (0.23b) is uit.![]()
Bekijk het overzicht van alle mod versies en de originele in chronologische volgorde hier: http://www.emulemirror.tk/
En voor de wat gemakzuchtigeren onder ons: de Changelog.![]()
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door ^Mo^ op 13-12-2002 20:37 ]
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Verwijderd
Klinkt weer goed allemaalIllumination schreef op 13 December 2002 @ 19:59:
Tarod.11 is inmiddels uit.
Binaries:
http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.11-binaries.rar
http://emuleitor.vivelare...23b-Tarod.11-binaries.rar
ed2k://|file|eMule0.23b-Tarod.11-binaries.rar|635597|7569d575a3846a5e9732eb4c811cde56|/
Sources:
http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.11-sources.rar
ed2k://|file|eMule0.23b-Tarod.11-sources.rar|612826|cb159fb46cf81934a8b756b4c02c2d02|/|sources,80.224.104.218:4662|/
eMule v0.23b [Tarod.11] <13/12/2002>
1. Added xrmb's patch to send list of files after get ID from servers. [Thanks xrmb]
2. Fixed a bug in comparing sources added to queue -migration from 0.22c to 0.23b problem.
3. Added fix in CPartFile::FillGap() to avoid rehashing after a crash before getting next file. [Thanks Lord KiRon]
4. Added fix re-loading sources. [Thanks skynetman]
5. Modified behaviour loading sources -purging sources only occurs one time before reloading sources.
6. Fixed bug that shows ourselves many times in queue. [Thanks Lord KiRon]
7. Merging in servelist more than an URL hitting Update is back. But it works like initial autoupdate. It means that after one URL works it stops downloading more serverlists.
8. Now when loading/reloading sources we make run eliminating No Needed Sources before.
Note: Dedicated to EdonkeyFAN. She rocks!
[This space is for rent]
Verwijderd
Humm... misschien moet 'ie eens een keertje goed gaan testen voordat 'ie een release uitbrengt, en dan alles in een keer fixen. Niet elke dag een nieuwe minor versie uitbrengen.Illumination schreef op 14 december 2002 @ 11:57:
Jaja Tarod.11a is er.
Binaries:
http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.11a-binaries.rar
http://emuleitor.vivelare...3b-Tarod.11a-binaries.rar
Sources:
http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.11a-sources.rar
eMule v0.23b [Tarod.11a] <14/12/2002>
1. Fixed 3 memory leaks, 1 of them very important -I hope this one is that is causing trouble to everybody.
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Dat mag hij zeker wel eens gaan doen. Tot nu toe had ik nooit problemen met eMule. Maar versie 22-tarod 9a werd het plotseling een probleem. Crashes, download EN upload op nul etc. Ik ben dus weer terug bij versie 22_Mo_ schreef op 14 december 2002 @ 12:37:
Humm... misschien moet 'ie eens een keertje goed gaan testen voordat 'ie een release uitbrengt, en dan alles in een keer fixen. Niet elke dag een nieuwe minor versie uitbrengen.
[ Voor 6% gewijzigd door Ortep op 14-12-2002 13:19 ]
kheb hem hier al een dag draaien en nog niet gerebootIllumination schreef op 14 december 2002 @ 11:57:
Jaja Tarod.11a is er.
Binaries:
http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.11a-binaries.rar
http://emuleitor.vivelare...3b-Tarod.11a-binaries.rar
Sources:
http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.11a-sources.rar
eMule v0.23b [Tarod.11a] <14/12/2002>
1. Fixed 3 memory leaks, 1 of them very important -I hope this one is that is causing trouble to everybody.
[This space is for rent]
_Mo_, je mist de belangrijkste fix voor jou:_Mo_ schreef op 14 december 2002 @ 12:37:
[...]
Humm... misschien moet 'ie eens een keertje goed gaan testen voordat 'ie een release uitbrengt, en dan alles in een keer fixen. Niet elke dag een nieuwe minor versie uitbrengen.
6. Fixed bug that shows ourselves many times in queue. [Thanks Lord KiRon]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq