Emule opensource edonkey, deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.953 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02-2021
Elke keer als ik eMule opstart krijg ik een melding dat ik geen adress.dat heb ofzo. Hoe doe ik dit dan?

[bij de search van GoT kreeg ik alleen Mac-resultaten]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 10:47
maffie schreef op 06 december 2002 @ 09:21:
Elke keer als ik eMule opstart krijg ik een melding dat ik geen adress.dat heb ofzo. Hoe doe ik dit dan?

[bij de search van GoT kreeg ik alleen Mac-resultaten]
Moet je even in de prefs autoupdate servers on startup uitzetten.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:48
Vincent Bovelander schreef op 06 december 2002 @ 11:28:
[...]

Moet je even in de prefs autoupdate servers on startup uitzetten.
Of gewoon een http-link naar een serverlijst in dat bestand tikken, is gewoon ascii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:29

Opa

Nu Multifocaal!

victorvo schreef op 05 December 2002 @ 19:58:
Merkwaardig probleem....

Ik draaide tot vanmiddag tot groot genoegen EmulePlus 3c/3d op 0.22c.
Nadat ik de laatste update voor IE6 heb geladen en gereboot, nokken dus alle versies eerder dan 0.23 er mee met een VC++ Runtime error:

This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
Problem solved. Het ligt toch aan de combinatie 0.23a of eerder met de nieuwste updates voor IE 6 SP1.

Hoe opgelost? Gewoon wachten op de eerste mod op basis van 0.23b: http://www.emule-mods.de/?mods=start :Y)
Tarod10 hogt mijn ADSL niet, zoals standaard Emule (0.23b) dat wel doet en hij zit al na 5 minuten aan 35 kbs te downen, terwijl standaard 0.23b vannacht geen kont heeft binnengehaald.

Emule-Mods rule! _/-\o_

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog altijd schiet het met mijn upload download niet echt op, vaak heel even 0,3 kb/s maar al snel weer 0,0 kb/s. Wat ik ook veel zie is dat wanneer een transfer eindelijk een beetje snel begint hij dan heel snel weer inzakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/pieken.jpg

Op het emule forum heb ik nog niets kunnven vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 13:15
Ik hou het voorlopig bij 0.22c (tarrod 5c). Heb nu al zovaak andere versies geprobeerd, maar die downloaden voor geen meter. Ben nu bijvoorbeeld 3 files van 700MB aan het downloaden met een gemiddelde van 100kb/s en 10kb/s up over een paar uur. Gemiddeld haal ik een upload download ratio van 1:3. Vind het prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:56
StephanL schreef op 07 December 2002 @ 14:21:
[...]

Wat is Tarod? Emule ken ik wel.
tarod die verbourt de standaard emule een beetje, voegt er extra future's aantoe, en die mod versies werken 9 van de 10x beter en sneller dan de standaard versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 14:03:
Nog altijd schiet het met mijn upload niet echt op, vaak heel even 0,3 kb/s maar al snel weer 0,0 kb/s. Wat ik ook veel zie is dat wanneer een transfer eindelijk een beetje snel begint hij dan heel snel weer inzakt:

[afbeelding]

Op het emule forum heb ik nog niets kunnven vinden.
Ik neem aan dat je bedoelt dat het met je download niet echt opschiet, aan het plaatje te zien...

Wat voor verbinding heb je? Als je een kabel/adsl verbinding hebt, zou het wel eens kunnen dat je upload helemaal maximaal is, en dat daardoor je download zwaar omlaag zakt (is bij mij wel zo namelijk)

Probeer eens om je max. upload in te stellen op 10 of 12 kb/sec, en kijk dan ff wat je download is...

Edit:

Het kán natuurlijk ook gewoon pech zijn, dat je een file probeert te downloaden die nauwelijks aanwezig is ofzo..maar ik zou het bovenstaande ff uitproberen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Zoefff op 07-12-2002 14:33 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 07 december 2002 @ 14:31:
[...]

Ik neem aan dat je bedoelt dat het met je download niet echt opschiet, aan het plaatje te zien...

Wat voor verbinding heb je? Als je een kabel/adsl verbinding hebt, zou het wel eens kunnen dat je upload helemaal maximaal is, en dat daardoor je download zwaar omlaag zakt (is bij mij wel zo namelijk)

Probeer eens om je max. upload in te stellen op 10 of 12 kb/sec, en kijk dan ff wat je download is...

Edit:

Het kán natuurlijk ook gewoon pech zijn, dat je een file probeert te downloaden die nauwelijks aanwezig is ofzo..maar ik zou het bovenstaande ff uitproberen :)
Ik bedoel inderdaad mijn download, upload is inderdaad heel erg constant ;)

Maar die upload omlaag zetten zal niet helpen. Mijn maximale upload ligt nog vele malen hoger, ik ben een blije student >:)

En de files, tja ik heb wel veel files met weinig sources, maar ook enkele met >400 sources..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
die 23b tarod.10 geeft bij mij geen ping aan bij de servers hebben meer mensen dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 14:44:
[...]

Ik bedoel inderdaad mijn download, upload is inderdaad heel erg constant ;)

Maar die upload omlaag zetten zal niet helpen. Mijn maximale upload ligt nog vele malen hoger, ik ben een blije student >:)

En de files, tja ik heb wel veel files met weinig sources, maar ook enkele met >400 sources..
Ik ben er zo-eentje die jaloers is op jou dan :( :P

Je hebt ook een hoog ID, en je max sources, max connections ed lekker hoog staan? Dan moet je denk ik gewoon geduld hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep heb ik ook allemaal goed staan, hoog id, max sources: 800 per file, max connections 3000.

Wat ik nog steeds niet snap is dat wanneer ik begin te downloaden bij iemand hij meestal na het binnenhalen van 80 - 300 kb stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
hebben meer mensen last van alleen maar low id enzo, en die emule site is ook down, dus kan niks anders downloaden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:59
Voor de mensen die Emule 23b met Tarod10a gebruiken...sluit bij jullie e-mule zichzelf ook af als hij een download compleet heeft? Bij mij namelijk wel, en dat heb ik nooit eerder gezien, zie ik ergens een optie/instelling over het hoofd, zodat e-mule dat niet meer doet?
Tis namelijk best vervelend als je em de hele nacht wil laten aanstaan, maar hij sluit zichzelf binnen een uur af omdat ie een kleine download af heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

ChefChocolateball schreef op 08 December 2002 @ 12:56:
Voor de mensen die Emule 23b met Tarod10a gebruiken...sluit bij jullie e-mule zichzelf ook af als hij een download compleet heeft? Bij mij namelijk wel, en dat heb ik nooit eerder gezien, zie ik ergens een optie/instelling over het hoofd, zodat e-mule dat niet meer doet?
Tis namelijk best vervelend als je em de hele nacht wil laten aanstaan, maar hij sluit zichzelf binnen een uur af omdat ie een kleine download af heeft :(
Als je bedoeld dat ie steeds vast loopt na een complete download dan heb ik hetzelfde probleem, sterker nog, sinds ie 1 download complete heeft, crashed ie sowieso steeds.

Ik zie net dat tarod10b uit is
http://home.tiscalinet.ch...3b-Tarod.10b-binaries.zip

[ Voor 8% gewijzigd door MeNTaL_TO op 08-12-2002 14:14 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:13
ChefChocolateball schreef op 08 December 2002 @ 12:56:
10b is uit, daarin is het gefixt

http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.10b-binaries.zip

edit : damn, te laat (8>

[ Voor 3% gewijzigd door Maverick op 08-12-2002 14:27 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Klopt et dat die ingebouwde search een beetje brak is ofzo ? Ik kan intikken wat ik wil, druk op Start en dan gebeurt er vrij weinig. Geen progressbar ofzo, start knop blijft grijs.
Gebruik tarod 10b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

rig0r schreef op 08 december 2002 @ 17:36:
Klopt et dat die ingebouwde search een beetje brak is ofzo ? Ik kan intikken wat ik wil, druk op Start en dan gebeurt er vrij weinig. Geen progressbar ofzo, start knop blijft grijs.
Gebruik tarod 10b.

Ik gebruik Tarod niet (of iig deze niet ;)) maar de search werkt alleen als je al geconnect bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt er volgensmij ook aan hoe lang je verbonden bent aan een server, hoe langer verbonden hoe sneller de search en hoe meer sources er gevonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
tegenwoordig bijna altijd LOWID, en terecht, ik zit namelijk sinds kort achter een router, maar volgens mij heb ik alles goed ingesteld :? zie hier ->

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/d.hagenaars/kdan.jpg

staat alles zo wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 08 december 2002 @ 22:08:
tegenwoordig bijna altijd LOWID, en terecht, ik zit namelijk sinds kort achter een router, maar volgens mij heb ik alles goed ingesteld :? zie hier ->

[afbeelding]

staat alles zo wel goed?
Die UDP poort moet volgens mij 4665 zijn en die moet je dan mappen naar 192.168.2.0 (laatste cijfer een nul, aangezien UDP multicast is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Verwijderd schreef op 08 december 2002 @ 22:10:
[...]

Die UDP poort moet volgens mij 4665 zijn en die moet je dan mappen naar 192.168.2.0 (laatste cijfer een nul, aangezien UDP multicast is)
bij mij staat a672 aangegeven in emule, kun je zelf veranderen, op 4672 staat ie standaard iig.

euhm, 0 op het eind? private of public?? kun je dat multicast gebeuren ff nader toelichten?

/edit, heb nu weer een hoog id, duid dit op een probleem ergens anders dan in de config?

[ Voor 10% gewijzigd door Maverick op 08-12-2002 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocke
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08-2021

Psylocke

De Utregse Kudde

Het moet zijn:
TCP - 4662
UDP - 4665
UDP - 4672

DUK | RC5-64 #42 | OGR-25 #59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ook tcp 4661 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje, heb hem de hele nacht laten draaien. Zie ik vanmorgen op de server console staan dat part 12 van een download corrupt is geraakt, maar is wel gewoon verder aan het downloaden. Moet ik hem nu helemaal opnieuw aanzetten of heeft ie dit deel automatisch opnieuw gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 12-09 13:19
dat stukje heeft/zal hij opnieuw downloaden quipere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarod 23b .10c is uit! :)

changelog:

1. Fixed bug that makes eMule preview a film when manual removing of NNS are selected.
2. Added Download for all A4AF sources in a file right click option.
3. Fixed bug that corrupts server.met files because new Max. Users information.
4. Fixed bug that crash emule after server log window gets 50 lines.
5. Readded punishment to eDonkeyBot users.
6. Added a modifier to 0.22 users to "encourage" them switching to 0.23b because this old versions stills "hurting" the servers.

binaries
sources

Mirror

binaries
sources

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slamdance schreef op 09 december 2002 @ 13:00:
dat stukje heeft/zal hij opnieuw downloaden quipere
mooi,

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 14:18:
5. Readded punishment to eDonkeyBot users.
6. Added a modifier to 0.22 users to "encourage" them switching to 0.23b because this old versions stills "hurting" the servers.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 14:07

backupdevice

Boeh!

Nou ik ben er niet zo blij mee.

versie 23b loopt voor geen meter bij mij, de tarod versie, de orginele en de delta niet.

De enige die bij mij lekker gaat is xmod 4, die heeft soft connect en alle dingen die tarod ook heeft, maar daar kan ik gewoon normaal down en uploaden. Met 23 niet.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff Tarod 23b .10d is ook uit

eMule v0.23b [Tarod.10d] <9/12/2002>
1. Added option to activate or deactivate automatically removing of No Needed Sources.
2. Some fixes regarding No Needed Sources.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 15:50:
pff Tarod 23b .10d is ook uit

eMule v0.23b [Tarod.10d] <9/12/2002>
1. Added option to activate or deactivate automatically removing of No Needed Sources.
2. Some fixes regarding No Needed Sources.
http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.10d-binaries.rar

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Weet iemand of er een progje is dat files kan vergelijken op hashbasis (van edonkey/emule ;)). Ik heb namelijk nogal eens dat ik bij het bij elkaar sprokkelen van al mijn downloads dezelfde files tegen kom kwa grootte en naam en dan is niet te bepalen of/welke van de 2 de 'foute' is (fout als in, minst geshared doordat er bijv 1 bitje fout is).

Op dit moment kan ik niks anders doen dan beide files bij mijn shared files gooien, kijken of ze er allebei in staan en als dat zo is gaan kijken welke file de 'juiste' is en de andere weggooien... oftewel omslachtig :).

Sorry, het is een beetje vaag verhaal, ik hoop dat mensen er wijs uit kunnen en (liever :+) een progje weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
volgens mij zit er een geheugen lek in de 0.23b tarod. ik vermoed ergens bij het updaten van de servers in adresses.dat.

ik heb meerdere servers hierin staan en deze worden door de trarod versie allemaal gedownload. na een nacht is emule gecrashed en pak ie meer dan 100 mb.

hebben hier meer mensen last van?

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
welke mod kan het beste downloaden, die poll van de faq is down..

Ik ben een beginner, dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

GTA3 schreef op 09 december 2002 @ 18:41:
welke mod kan het beste downloaden, die poll van de faq is down..
Ik ben een beginner, dus..

Het maakt echt weinig uit. Ik zou zeggen, pak gewoon de nieuwste versie van Tarod (een paar posts hierboven) en bekijk die eens.

Ze zijn allemaal 'hetzelfde' qua basis alleen heeft de ene versie meer features ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan het beste versie 0.22c eventueel met Tarod.9a gebruiken, die werken het beste. Versie 023b crashed vaak of start niet eens op met als gevolg dat je pc vastloopt.
zie voor alle versies: http://www.acid-warp.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 12-09 21:46
Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 19:55:
Je kan het beste versie 0.22c eventueel met Tarod.9a gebruiken, die werken het beste. Versie 023b crashed vaak of start niet eens op met als gevolg dat je pc vastloopt.
zie voor alle versies: http://www.acid-warp.net/
22c heeft een te zware belasting op servers en worden soms gebanned.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat Tarod 10d al een hele tijd lekker werkt.. goed snelheid en nog steeds niet vastgelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
weet iemand waar de sources staan opgeslagen?? ik wil ze verwijderen, want hij laadt er zoveel dat mijn aantal connecties met 100X overspeold wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 22:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 14:18:
Tarod 23b .10c is uit! :)

changelog:

[..]
Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 22:03:
Ik moet zeggen dat Tarod 10d al een hele tijd lekker werkt.. goed snelheid en nog steeds niet vastgelopen :)
Hij is ook al een HELE tijd uit he ;) :+

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 09 december 2002 @ 22:05:
weet iemand waar de sources staan opgeslagen?? ik wil ze verwijderen, want hij laadt er zoveel dat mijn aantal connecties met 100X overspeold wordt :+
Sources staan opgeslagen in de .stsrc-bestanden in je temp folder.. delete die en je sources zijn weg (beter kun je connections omhoog zetten volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Laatst online: 16-07 19:12
Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 22:03:
Bij mij dus wel. mededeling unable to connect to sources en dan 100 maal als ik scrolde. en toen maar opnieuw gestart toen deed i ehet weer . en Nog geen crash. Maar ik heb dus een file gedownload en die was fucking corrupt :( hele nacht voor niks die download.

ow jah en wat is dat gedoe File status completed maar hij moet nog 1.1% dat was helemaal vreemd.

edit..2de crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
Wie weet wat dit is: Added Download for all A4AF sources in a file right click option

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 15:39
stunter schreef op 10 December 2002 @ 13:29:
Wie weet wat dit is: Added Download for all A4AF sources in a file right click option
A4AF== asked for antoher file

Betekent dat alle sources die niet gebruikt worden voor deze file vanwege A4AF nu wel aangewend worden en je dus voor die file op de queue gaat bij ze. Je concentreert je dus op 1 file als je meerdere files van 1 persoon wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Ik zit nu een game te downloaden maar als ik op de lijst kijk zie ik dat ie bij zommige mensen een file aan het downloaden is die niet klopt. Ik ben bijvoorbeeld Generals aan het downloaden maar bij een gast is ie een stukje van plas en poepsex aan het pakken volgens mij. En je kan die gasten ook niet weren of zo. fuck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Wat hebben Max. Connections en URL to Ping met elkaar te maken in de Tarod versie? Ik kan het nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Chadi schreef op 10 december 2002 @ 14:48:
Ik zit nu een game te downloaden maar als ik op de lijst kijk zie ik dat ie bij zommige mensen een file aan het downloaden is die niet klopt. Ik ben bijvoorbeeld Generals aan het downloaden maar bij een gast is ie een stukje van plas en poepsex aan het pakken volgens mij. En je kan die gasten ook niet weren of zo. fuck!
Edonkey en Emule werken met een MD5 Hash voor elke file, je kan dus niet zomaar iets renamen waardoor je een valse file downloadt (zoals bij Kazaa). Misschien is de naam wel anders maar download je nog steeds de goede file (je kan ook bij Show Filedetails kijken onder welke namen de file allemaal voorkomt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 22x met tarod 9a en om de een of andere reden wil hij niks uploaden (maar wel downen met 30k.
Dit is ook de max want ik zit bij zeealndnet en vindt dit dus niet erg met een limiet van 2.500 mb per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Dan heb je waarschijnlijk gewoon niet zoveel geshared, of niets wat men atm wil hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 10 december 2002 @ 16:52:
Dan heb je waarschijnlijk gewoon niet zoveel geshared, of niets wat men atm wil hebben...
Er staan gewoon gebruikers in de wachtrij.
Er gebeurt echter niks.
Bij status staat er wel gewoon ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Aah... dat heb ik ook wel eens...

Gok erop dat het ligt aan een brakke verbinding van die gebruikers ofzo?

Ik zie er nu ook eentje staan toevallig die met 0,0 kB/sec aan het ontvangen is... Als je eMule uit en aan zet dan komen er weer nieuwe in en die downloaden dan wel lekker hoor :)

Zou me er iig niet erg druk om maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

eMule0.23b-Tarod.10e is uit!

http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.10e-binaries.rar
eMule v0.23b [Tarod.10e] <10/12/2002>

1. Removed punishment to 0.22 clients.
2. Added support for multiple selection removing "No Needed Sources".
3. Recoded "Download for all A4AF sources".

Note: Thanks to envkeyDEV team for point number 3 idea, just for the idea. Ah, and thanks to Ford to have cheap cars idea and thanks to Bell for have the idea of phone and thanks to everybody that had ideas I am using right now in my cotidian life. Are you glad now Ottavio?

[ Voor 73% gewijzigd door MeNTaL_TO op 10-12-2002 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ppl,
ik gebruik sinds een tijdje ook eMule en ik moet zeggen het werkt leuk.
Ik stuit alleen echter wel op een aantal problemen:
als ik eMule aan heb, kan ik nauwelijks verder internetten.. Waar ligt dit aan? Kan ik dit voorkomen aan eMule-kant?
Poorten mappen was lastig in Alcatel ADSL modem.. Is nu wel gelukt geloof ik: heb id van iets van 1,8 miljard. maar:
als eMule is afgesloten en de rest ook (zelfs met pc uit) blijft me modem nu dingen versturen/ontvangen (hij is getweakt) Ook na een reboot v/h modem.
als eMule aan staat, zie ik in mijn nat-list een hele hoop andere poorten staan.. Klopt dit??

Een paar kleinigheidjes dus, maar ik wil ze graag opgelost hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Dickies --> Als je eMule aanhebt en je kunt nauwelijks internetten dan heb je waarschijnlijk je upload te hoog ingestelt. ADSL heeft standaard 16 kb/sec upload (toch?) en als je die helemaal 'verbruikt' (met bijv eMule) dan kan je pc ook geen pakketjes meer ontvangen (van elk pakketje data dat je ontvangt stuur je namelijk een bevestiging terug en als je upload 'vol' zit dan raken die bevestigingen gewoon 'verdrukt').

Dat je modem dingen blijft ontvangen/zenden komt gok ik omdat eMule sources opslaat. Iemand die van jou iets wil downloaden 'onthoudt' jou ip dus (nou ja, dat gebeurt automatisch ;)) en om de zoveel tijd wordt gewoon gekeken of jij er bent om dat bestand te sharen. Ik neem dus aan dat het niets meer dan wat requests zijn die je ontvangt waarop je modem dan weer terugstuurt dat je er niet bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ok,

ik heb m'n upload op 10 kb/s staan, en hij zou idd tot 128kbit=16kb moeten kunnen.. Maar ik zal et zo es proberen :) Het is alleen toch zo dat als ik em onder de 10 zet ik ook niet max kan dl-en??
Enne met me pc kan ik zien dat wanneer eMule uit is er toch nog steeds met 0,30kb/s ofzo heen en weer wordt gestuurd.. Wel vaag, maar als het echt zo weinig is zal et ook weinig uitmaken denk..

edit: hmm, merk nu dat upload limit verlagen naar 5kb/s niks uitmaakt.. Kan het niet iets zijn met max. connections ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, even discussie met mezelf :P

er blijkt dus dat als ik max connecties op 10 zet ik wel gewoon kan internetten :)
Waar staat dat max connecties voor en wat is de meest ideale instelling??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 21:38:
ah, even discussie met mezelf :P

er blijkt dus dat als ik max connecties op 10 zet ik wel gewoon kan internetten :)
Waar staat dat max connecties voor en wat is de meest ideale instelling??
Maar 10 connecties max is wel érg weinig hoor... Met een adsl lijntje kan je wel rond de 400/500 connecties aan denk ik. Zet dan je max sources per file ook redelijk hoog --> resultaat is dat je niet veel tegelijk kan downloaden, maar dat wat je download, gaat wel lekker snel (in principe :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik heb dus dit gevonden: m'n max stond eerst op 320 (zou optimaal zijn volgens een-of-andere-site). Volgens m'n stats liep et eigenlijk rond de 250 connecties/minuut. Dat zal dan wel de max zijn denk. Dus ik d8, als ik em nou op 200 zet, houd ik 50 connecties over voor internet ed. Werkt dus nog niet.. Ik heb em nu op 150 staan, werkt wel aardig :) Ik merk trouwens dan ook weinig negatieve effecten in eMule zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

....en die r0x0rz grote tijd... om me maar eens te buiten te gaan aan 1337-5p34k :P

Vooral het rechtsklikken op wachtrijbestanden en "Drop not needed sources" hitten is goud. Ik zit nu al weer een tijdje tussen de 35 en 50 k (ADSL512) te gassen. Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~heijx/thumbup.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

victorvo schreef op 11 December 2002 @ 14:10:
Vooral het rechtsklikken op wachtrijbestanden en "Drop not needed sources" hitten is goud.[/url]]
Werkt dat dan bij jou? Bij mij is dat een prima methode om in 100% van de gevallen eMule te laten crashen

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 12-09 21:46
Kan iemand mij uitleggen hoe dat dynamische upload verhaal werkt, kan het niet vinden. En via de in stelling word ik niks helderder.

gebruik tarod 10e

[ Voor 8% gewijzigd door Martinus op 11-12-2002 14:46 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Ortep schreef op 11 december 2002 @ 14:39:
[...]

Werkt dat dan bij jou? Bij mij is dat een prima methode om in 100% van de gevallen eMule te laten crashen
In Tarod10d inderdaad wel ja. Honderd procent. In 10e echter alleen maar als je het continu doet.
Zolang ik het maar één keer per file per vijf minuten doe, is er geen vuiltje aan de lucht.
(Win2ksp3 op ADSL512, max connections 800, max sources/file 500)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

victorvo schreef op 11 december 2002 @ 15:31:
In Tarod10d inderdaad wel ja. Honderd procent. In 10e echter alleen maar als je het continu doet.
Zolang ik het maar één keer per file per vijf minuten doe, is er geen vuiltje aan de lucht.
De eerste keer klikken is al fataal

En Dynamic Upload doet het ook niet. Ik ga weer terug naar 9a

[ Voor 9% gewijzigd door Ortep op 11-12-2002 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 10 December 2002 @ 17:31:
Aah... dat heb ik ook wel eens...

Gok erop dat het ligt aan een brakke verbinding van die gebruikers ofzo?

Ik zie er nu ook eentje staan toevallig die met 0,0 kB/sec aan het ontvangen is... Als je eMule uit en aan zet dan komen er weer nieuwe in en die downloaden dan wel lekker hoor :)

Zou me er iig niet erg druk om maken ;)
Na enkele malen opnieuw opstarten is het nog steeds zo. Dit is wel beter in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Laatst online: 13-09 00:21

DeTeraarist

#Boots2Asses

Martinus schreef op 11 December 2002 @ 14:45:
Kan iemand mij uitleggen hoe dat dynamische upload verhaal werkt, kan het niet vinden. En via de in stelling word ik niks helderder.

gebruik tarod 10e
Volgens mij pingt ie dan om de zoveel tijd een server, mocht de ping dan niet op tijd antwoord geven, dan verlaagt ie de upload snelheid.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

victorvo schreef op 11 december 2002 @ 14:10:
[...]

....en die r0x0rz grote tijd... om me maar eens te buiten te gaan aan 1337-5p34k :P

Vooral het rechtsklikken op wachtrijbestanden en "Drop not needed sources" hitten is goud. Ik zit nu al weer een tijdje tussen de 35 en 50 k (ADSL512) te gassen. [afbeelding]
Volgens mij is dat nu een optie die je aan en uit kan zetten, ik snap sowieso niet waarom dat een optie is, van mij mag die die vanzelf laten vallen, die sources zijn sowieso niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

MeNTaL_TO schreef op 11 December 2002 @ 20:01:
[...]
Volgens mij is dat nu een optie die je aan en uit kan zetten, ik snap sowieso niet waarom dat een optie is, van mij mag die die vanzelf laten vallen, die sources zijn sowieso niet nodig.
is zeker vreemd. je kan beter de sources beter gebruiken en niet laten vol zitten waar je toch niet van kan downen :/

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

PoweRoy schreef op 11 december 2002 @ 21:16:
is zeker vreemd. je kan beter de sources beter gebruiken en niet laten vol zitten waar je toch niet van kan downen :/
Zo vreemd is het niet. De source die NU niets voor je heeft kan over 10 minuten WEL wat voor je hebben. Hij is natuurlijk ook aan het downen. Als je 500 sources hebt kan je ze er gewoon uitgooien. Er zijn anderen genoeg. Maar als je maar 5 sources hebt wil je alles hebben wat mogelijk kan leveren. Dan wil je dus niet hebben dat hij een source uitschakeld

• Chadi
Fuck it heb bijna een file gedownload en dan krijg ik allemaal users die net zo ver zijn als ik en waar ik geen flikker aan heb. Dat is niet erg maar ik zie geen users die wel een volledige file hebben waar ik dus wel wat aan heb.

Verwijderd

Dat is klote :{ Hopenlijk komt die user weer online binnenkort

• Chadi
ongeveer 500 man is net zo ver als ik :) volgens mij is die gast met de volledige versie allang pleite. :D en dat na 730 MB nog 55 MB :)

[ Voor 13% gewijzigd door Chadi op 12-12-2002 00:55 ]

Verwijderd

Misschien volgende keer als je hem zie een bericht sturen of hij alsjeblieft de prioriteit van die file wil verhogen voor een dag of zo, zodat veel mensen de file kunnen completen :)

• Chadi
trouwens die berichten sturen he. Dat werkt bij mij niet. Ik kan me daar wachten tot ik een ons weeg en ik krijg geen bericht terug. het enige wat ik zie is connected en dan disconnected in het berichten frame.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Ortep schreef op 11 december 2002 @ 22:32:
[...]

Zo vreemd is het niet. De source die NU niets voor je heeft kan over 10 minuten WEL wat voor je hebben. Hij is natuurlijk ook aan het downen. Als je 500 sources hebt kan je ze er gewoon uitgooien. Er zijn anderen genoeg. Maar als je maar 5 sources hebt wil je alles hebben wat mogelijk kan leveren. Dan wil je dus niet hebben dat hij een source uitschakeld
Hij gooit geen goede sources weg, alleen de sources waarvan de hashcode niet klopt en dus een verkeerde file is. En die mag ie van mij gelijk dumpen.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

MeNTaL_TO schreef op 12 December 2002 @ 09:57:
Hij gooit geen goede sources weg, alleen de sources waarvan de hashcode niet klopt en dus een verkeerde file is. En die mag ie van mij gelijk dumpen.
Hoe kan je die als source hebben? eMule/eDonkey werken op basis van hashcode. Filenamen zijn volmaakt onbelangrijk. Heb je een andere hascode, dan IS het een andere file en dan is het GEEN source. Hij zal nooit in je lijst komen.
Wat hij weggooit is de groep die heet: No Needed Parts. Dat zijn sources die op dat moment niets voor je in huis hebben. En dat kan best een flink aantal mensen zijn. Als je bv nog met Win98 werkt heb je een beperkt aantal connecties hooguit een paar 100 en dan wil je niet dat ze connecties gebruiken. Maar als je een wat minder oud OS hebt dan is dat geen probleem, je kan er met gemak 5000 gebruiken. Dat je de keuze wilt hebben kan ik gebruiken. Maar het moet niet automatisch zo zijn. Voor zeldzame files wil je al (mogelijke) sources online houden.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Ortep schreef op 12 december 2002 @ 12:33:
[...]

Hoe kan je die als source hebben? eMule/eDonkey werken op basis van hashcode. Filenamen zijn volmaakt onbelangrijk. Heb je een andere hascode, dan IS het een andere file en dan is het GEEN source. Hij zal nooit in je lijst komen.
Wat hij weggooit is de groep die heet: No Needed Parts. Dat zijn sources die op dat moment niets voor je in huis hebben. En dat kan best een flink aantal mensen zijn. Als je bv nog met Win98 werkt heb je een beperkt aantal connecties hooguit een paar 100 en dan wil je niet dat ze connecties gebruiken. Maar als je een wat minder oud OS hebt dan is dat geen probleem, je kan er met gemak 5000 gebruiken. Dat je de keuze wilt hebben kan ik gebruiken. Maar het moet niet automatisch zo zijn. Voor zeldzame files wil je al (mogelijke) sources online houden.
Ik zag ander vroeger best wel vaak de opmerking langskomen die leek op Wrong filename (other file than asked)

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

MeNTaL_TO schreef op 12 december 2002 @ 12:44:
Ik zag ander vroeger best wel vaak de opmerking langskomen die leek op Wrong filename (other file than asked)
Dat zou best kunnen. Dan is de hashcode gelijk, maar niet de filenaam. Dan is het dus wel dezelfde file maar gerenamed. Het is dus wel degelijk een source die je niet kwijt wil.
De boodschap is een 'warning'. Als je niet via Share reactor of Filenexus gegaan bent kan je bij een directe search uit eDonkey rotzooi vinden. Dus je vindt Harry Potter, terwijl het eigenlijk Sneeuwwitje is. Dan waarschuwt hij je dat er een filenaam verschil is voor een verder identieke file. Ik heb op dit moment een aantal downloads lopen waar soms van de 10 sources er 3-4 verschillende namen zijn. Geen enkel probleem, het zijn de juiste files.

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
gister emule gedownload, en vannacht harry potter 2 met average 50 kb/s. Nu ik het weer opnieuw opstart is max snelheid ong. 0.8 kb/s terwijl upload vrijwel constant 12 kb/s.
Welke factoren bepalen je download snelheid?

offtopic:
ik zie dat het heel erg telegramstijl is, komt omdat ik vandaag ned sv heb moeten maken :)

[ Voor 21% gewijzigd door ebborazor op 12-12-2002 15:04 ]

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

MeNTaL_TO schreef op 11 december 2002 @ 20:01:
[...]
Wat hij weggooit met "Drop not needed Sources" zijn de bronnen die voor jou geen needed parts hebben. Klik maar eens een download open waar achter staat 12/134 (1). Dan zie je dat er van die 134 misschien wel 70 zijn die geen delen hebben waarnaar jij op zoek bent. Met droppen schop je die 70 weg zodat je van je connecties weer wat vrij maakt voor andere mensen met die file of andere files.

Ik gebruik voor zeldzame files daarna nog de optie "load all saved sources" zodat hij nog eens gaat kijken wie er evt een part heeft. Ik krik er regelmatig downloads mee op.

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

ebborazor schreef op 12 december 2002 @ 15:03:
gister emule gedownload, en vannacht harry potter 2 met average 50 kb/s. Nu ik het weer opnieuw opstart is max snelheid ong. 0.8 kb/s terwijl upload vrijwel constant 12 kb/s.
Welke factoren bepalen je download snelheid?

offtopic:
ik zie dat het heel erg telegramstijl is, komt omdat ik vandaag ned sv heb moeten maken :)
Factoren?

- Hoeveel users het bestand hebben
- Hoeveel users daarvan onderdelen hebben die jij moet hebben
- Of en op welke plek jij bij die users in de wachtrij staat
- Jouw score (tijd die je in de wachtrij staat in een formule met je Upload/download verhouding)
- Hoeveel belang de users van wie jij downloadt aan score hechten.
- Hoe hoog je uploadsnelheid is.

en er waren geloof ik nog wel een paar factoren. Als je Duits een beetje redelijk is, heb je hier een behoorlijk uitgebreide uitleg: http://www.emule-web.de/?id=emuledlspeed

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
maar hoe zou het nou kunnen dat mijn downloads gister zo verschikkelijk snel gingen? (echt constant 50 kb/s, ofwel maximale download van adsl-basic)

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Als die factoren kunnen per minuut veranderen. EMule is niet voor haastige mensen maar voor mensen die aan kwaliteit hechten

Verwijderd

Ortep schreef op 12 december 2002 @ 16:58:
Als die factoren kunnen per minuut veranderen. EMule is niet voor haastige mensen maar voor mensen die aan kwaliteit hechten
IDD Laat gewoon emule 24/7 draaien dan zie dan hoeveel je binnenhaalt. Als je maar een paar uur per dag laat draaien dan gaat het idd erg traag.

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 18:12:
IDD Laat gewoon emule 24/7 draaien dan zie dan hoeveel je binnenhaalt. Als je maar een paar uur per dag laat draaien dan gaat het idd erg traag.

Valt wel mee hoor, zeker als je ook aardig blijft uploaden en via het creditsysteem hoog komt te staan :).

Maar gewoon af wachten, het komt allemaal vanzelf binnen. Ik zie me met Kazaa iig nog geen 8-cd rip binnen halen 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Tarod10f (0.23b) is uit. :Y)

Bekijk het overzicht van alle mod versies en de originele in chronologische volgorde hier: http://www.emulemirror.tk/

En voor de wat gemakzuchtigeren onder ons: de Changelog. B)
eMule v0.23b [Tarod.10f] <12/12/2002>

1. Some changes in Downloading all A4AF in this file now.
2. New option to automatically keep clean of A4AF one file.
3. Upgraded to Dynup2.[Thanks Hardware]
4. Solved bug when sorting Max. Users in servers window.
5. Solved crash saving known.met file.
6. Added option to set maximum number of exchanged sources received at once. Rest of received sources are added to a queueu for futher use. It keeps to avoid some Win98 problems. If you are using Win98 set it to 50 or 100.

[ Voor 66% gewijzigd door Opa op 13-12-2002 13:46 . Reden: changelog ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-07 22:25
victorvo schreef op 13 December 2002 @ 13:38:
Tarod10f (0.23b) is uit. :Y)

Bekijk het overzicht van alle mod versies en de originele in chronologische volgorde hier: http://www.emulemirror.tk/

En voor de wat gemakzuchtigeren onder ons: de Changelog. B)

[...]
Tjonge jonge, Tarod versies volgens elkaar zo snel op dat het bijna niet bij te houden is.

Ik gebruik trouwens sinds kort ook de Tarod mod, maar nu heb ik het probleem dat er nogal veel sources zijn die naar mezelf wijzen, en daar heb ik dus niks aan. Ze blijven trouwens ook vaak op unknown staan waardoor ze wel een connectie in beslag nemen, maar kan ze ook niet verwijderen. Weet iemand waar dit probleem aan ligt? Misschien door een getweakte ADSL modem :?

jeetje zeg, 't is niet bij te houden met de releases van Tarod. Maarja, elke keer 6 of 7 fixes, dan kan ik het ook wel ;) Volgens changelog zou het probleem wat ik heb moeten zijn opgelost, is niet het geval; komt misschien omdat 't nog allemaal loaded sources zijn

[ Voor 15% gewijzigd door ^Mo^ op 13-12-2002 20:37 ]

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Laatst online: 31-10-2024
Tarod.11 is inmiddels uit.

Binaries:
http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.11-binaries.rar
http://emuleitor.vivelare...23b-Tarod.11-binaries.rar
ed2k://|file|eMule0.23b-Tarod.11-binaries.rar|635597|7569d575a3846a5e9732eb4c811cde56|/

Sources:
http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.11-sources.rar
ed2k://|file|eMule0.23b-Tarod.11-sources.rar|612826|cb159fb46cf81934a8b756b4c02c2d02|/|sources,80.224.104.218:4662|/

eMule v0.23b [Tarod.11] <13/12/2002>
1. Added xrmb's patch to send list of files after get ID from servers. [Thanks xrmb]
2. Fixed a bug in comparing sources added to queue -migration from 0.22c to 0.23b problem.
3. Added fix in CPartFile::FillGap() to avoid rehashing after a crash before getting next file. [Thanks Lord KiRon]
4. Added fix re-loading sources. [Thanks skynetman]
5. Modified behaviour loading sources -purging sources only occurs one time before reloading sources.
6. Fixed bug that shows ourselves many times in queue. [Thanks Lord KiRon]
7. Merging in servelist more than an URL hitting Update is back. But it works like initial autoupdate. It means that after one URL works it stops downloading more serverlists.
8. Now when loading/reloading sources we make run eliminating No Needed Sources before.

Note: Dedicated to EdonkeyFAN. She rocks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Illumination schreef op 13 December 2002 @ 19:59:
Tarod.11 is inmiddels uit.

Binaries:
http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.11-binaries.rar
http://emuleitor.vivelare...23b-Tarod.11-binaries.rar
ed2k://|file|eMule0.23b-Tarod.11-binaries.rar|635597|7569d575a3846a5e9732eb4c811cde56|/

Sources:
http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.11-sources.rar
ed2k://|file|eMule0.23b-Tarod.11-sources.rar|612826|cb159fb46cf81934a8b756b4c02c2d02|/|sources,80.224.104.218:4662|/

eMule v0.23b [Tarod.11] <13/12/2002>
1. Added xrmb's patch to send list of files after get ID from servers. [Thanks xrmb]
2. Fixed a bug in comparing sources added to queue -migration from 0.22c to 0.23b problem.
3. Added fix in CPartFile::FillGap() to avoid rehashing after a crash before getting next file. [Thanks Lord KiRon]
4. Added fix re-loading sources. [Thanks skynetman]
5. Modified behaviour loading sources -purging sources only occurs one time before reloading sources.
7. Merging in servelist more than an URL hitting Update is back. But it works like initial autoupdate. It means that after one URL works it stops downloading more serverlists.
8. Now when loading/reloading sources we make run eliminating No Needed Sources before.
Klinkt weer goed allemaal :)
Note: Dedicated to EdonkeyFAN. She rocks!
:D Dat blijkt iig niet uit het contact op het forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

ik heb de tarod 9b. kan ik daar de known bestand kopieren(staat toch opgeslagen credits in) en dan in de map van een andere tarod bv tarod 11 :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk :) Je kan ook gewoon de bestanden uit de zip van de nieuwe versie over de oude heen pleuren, ben je ook zo klaar met 'upgraden' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Laatst online: 31-10-2024
Jaja Tarod.11a is er.

Binaries:
http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.11a-binaries.rar
http://emuleitor.vivelare...3b-Tarod.11a-binaries.rar

Sources:
http://indigo.retemail.es/eMule0.23b-Tarod.11a-sources.rar

eMule v0.23b [Tarod.11a] <14/12/2002>

1. Fixed 3 memory leaks, 1 of them very important -I hope this one is that is causing trouble to everybody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-07 22:25
Illumination schreef op 14 december 2002 @ 11:57:
Jaja Tarod.11a is er.

Binaries:

Sources:

1. Fixed 3 memory leaks, 1 of them very important -I hope this one is that is causing trouble to everybody.
Humm... misschien moet 'ie eens een keertje goed gaan testen voordat 'ie een release uitbrengt, en dan alles in een keer fixen. Niet elke dag een nieuwe minor versie uitbrengen.

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

_Mo_ schreef op 14 december 2002 @ 12:37:
Humm... misschien moet 'ie eens een keertje goed gaan testen voordat 'ie een release uitbrengt, en dan alles in een keer fixen. Niet elke dag een nieuwe minor versie uitbrengen.
Dat mag hij zeker wel eens gaan doen. Tot nu toe had ik nooit problemen met eMule. Maar versie 22-tarod 9a werd het plotseling een probleem. Crashes, download EN upload op nul etc. Ik ben dus weer terug bij versie 22

[ Voor 6% gewijzigd door Ortep op 14-12-2002 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Illumination schreef op 14 december 2002 @ 11:57:
Jaja Tarod.11a is er.

Binaries:

Sources:

kheb hem hier al een dag draaien en nog niet gereboot :z hij loopt nog steeds soepel. Duz nog geen memory leak gemerkt hier :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat ik dus met de laatste eMule versies heb (van Tarod) is dat- of dat het "transferred gedeelte" niet goed aangegeven wordt- of dat die eMule compressie ruk is. Ik zie nl. vaak dat een file bijv. 701mb is maar dat als ie eenmaal compleet is dat er totaal 850mb erdoorheen gepompt is. 8)7
Ook veel corruption errors, op zich niet erg (weet dat het wel goed komt) maar echt om de 15 minuten een corruption error. Nu kan ik wel snel downen, maar als ik elke keer stukjes opnieuw moet downen schiet het ook niet echt op. (8>

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

_Mo_ schreef op 14 december 2002 @ 12:37:
[...]

_Mo_, je mist de belangrijkste fix voor jou:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

LOL.....
Ik dacht, dat gaat rap. Laat ik eens die URL copyen en de a in b veranderen. B)

En ja hoor, daar istie dan. 11b ladies and gentlemen. Grab it here.

Changelog is nog geen uur oud! :*) (14:14)

eMule v0.23b [Tarod.11b] <14/12/2002>

1. Fix bug regarding Max. connections per 5 seconds. Thanks to murkus to pin point it out. :) It was a migration from 0.22c problem.
2. Now when Disable Exchanging Sources is active sources are not send nor asked.
3. Added fix to spoofed/local address. [Thanks MooseTea]
4. Added Jigle Fake Check from deltaHF mod, but with a lot of changes. [Thanks deltaHF]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.