hoe kan het dan dat ik bestanden wel vind in 24, maar niet in 23
en bestanden die ik bij beide vind, worden in 23 het langzaamst gedownload?!
Het ligt ook aan de server waarmee je connected bent wat voor bestanden je vindt (blame me if I`m wrong). Als ik bijv. op Ogg - server (zoiets?) ben, vind ik veel .ogg bestanden. Als ik connected ben met bijv. Silent - Bob server dan vind ik lang niet zoveel .ogg bestanden.greatgonzo schreef op 18 december 2002 @ 21:00:
hoe kan het dan dat ik bestanden wel vind in 24, maar niet in 23
"In the long run we are all dead" J.M. Keynes
Blame you, it's wrong!!Cannondale schreef op 18 December 2002 @ 21:38:
[...]
Het ligt ook aan de server waarmee je connected bent wat voor bestanden je vindt (blame me if I`m wrong). Als ik bijv. op Ogg - server (zoiets?) ben, vind ik veel .ogg bestanden. Als ik connected ben met bijv. Silent - Bob server dan vind ik lang niet zoveel .ogg bestanden.
Okee, je zal wel gelijk hebben. Toch is het vaag: ik kan sommige bestanden echt alleen vinden als ik op bepaalde servers zit. Pas als ik ga downloaden merk ik dat er gaandeweg meer sources komen (ook volledige sources die niet in de search waren weergegeven). Maybe I`m losing m mind?Zoefff schreef op 18 December 2002 @ 22:36:
[...]
Blame you, it's wrong!!
Het ligt niet aan de server, wat je voor bestanden vind. Je zoekt wel eerst op de server waarmee je verbonden bent, maar vervolgens zoek je alle andere servers ook af...
Nej, dat klopt ook wel hoor. Als je een search uitvoert, worden meestal niet alle servers doorzocht, als ie genoeg heeft gevonden stopt ie er volgens mij mee.Cannondale schreef op 18 december 2002 @ 22:47:
[...]
Okee, je zal wel gelijk hebben. Toch is het vaag: ik kan sommige bestanden echt alleen vinden als ik op bepaalde servers zit. Pas als ik ga downloaden merk ik dat er gaandeweg meer sources komen (ook volledige sources die niet in de search waren weergegeven). Maybe I`m losing m mind?
Ik zie wel degelijk verschil. Met de standaard client slibt mijn verbinding dicht, zelfs met heel weinig connections open. Met Tarod of Emule+ kan ik gewoon 600 of 800 connections aanhouden onder Win2k en ADSL512/128.Vincent Bovelander schreef op 19 December 2002 @ 15:00:
Ik heb ook maar eens zo'n mod erop gezet, Tarod 11e om precies te zijn. Tot nu toe merk ik eigenlijk weinig verschil
Het gebeurt wel degelijk. Kijk er de changelog van 0.24a maar eens op na:Wat ik me afvraag: als die mod's echt zo fantastisch zijn, waarom wordt dan niet al die functionaliteit in de regular eMule gestopt? Het is toch allemaal opensource, dus ik zie niet waarom dat niet zou kunnen...
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Vincent Bovelander schreef op 19 december 2002 @ 15:20:
Potdrie, ik haal met Tarod inderdaad veel sneller een hogere snelheid (met eMule regular was het uitzonderlijk als ik hoger dan 10kbps haalde, nu opeens niet meer).
Waarom implementeren ze dit niet in de normale eMule?
Dat heeft helemaal niets met het aantal connecties te maken. Dat is alleen voor belang voor een gammele IP stack zoals in win9X. De connecties staan bij mij al tijden op 2500 op XP en ADSL. Het loopt dicht omdat je upload te veel in beslag neemt en daardoor komt de download niet meer aan de beurt. Het is het bekende wachtrijen probleem wat je ook bij de supermarkt mee kan maken. Als er gemiddeld 1 klant per 5 minuten bij de kassa komt en je hebt gemiddeld 4 minuten nodig om hem te helpen, zou je geen rij moeten hebben...denk je. In de praktijk heb je dan eindeloze rijen omdat de mensen niet netjes om de 5 minuten binnenkomen maar met groepjes tegelijk. Dan komen ze bij de kassa en gaan ze elkaar in de weg staan waardoor de 'afhandeltijd' stijgt tot boven de 5 minuten en het loopt dan volkomen uit de hand.victorvo schreef op 19 december 2002 @ 15:20:
Ik zie wel degelijk verschil. Met de standaard client slibt mijn verbinding dicht, zelfs met heel weinig connections open. Met Tarod of Emule+ kan ik gewoon 600 of 800 connections aanhouden onder Win2k en ADSL512/128.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Je kan het werk van Tarod niet meer gebruiken. Hij is er mee gestopt. Ze vechten elkaar de tent uit in de Emule development hoek. Kijk maar eens in de fora daar.IceStorm schreef op 19 December 2002 @ 15:22:
Persoonlijk waardeer ik het werk van Tarod maar hij is imho af en toe gewoon te snel. Over die snelheid, dat is gewoon toeval, ik had met Tarod versie E de laatste paar dagen last van 'traagheid' maar met 24a is dat helemaal weg.
Ortep schreef op 19 december 2002 @ 15:48:
Je kan het werk van Tarod niet meer gebruiken. Hij is er mee gestopt. Ze vechten elkaar de tent uit in de Emule development hoek. Kijk maar eens in de fora daar.
Het is een combinatie van factoren, heb ik gemerkt na veel sleutelen.Ortep schreef op 19 December 2002 @ 15:46:
[...]
Dat heeft helemaal niets met het aantal connecties te maken. Dat is alleen voor belang voor een gammele IP stack zoals in win9X. De connecties staan bij mij al tijden op 2500 op XP en ADSL. Het loopt dicht omdat je upload te veel in beslag neemt en daardoor komt de download niet meer aan de beurt.
Gisteravond anders vertelde een lid van het Spaanse EMule team echter van niets te weten omtrent evt stoppen van Tarod.Ortep schreef op 19 December 2002 @ 15:48:
[...]
Je kan het werk van Tarod niet meer gebruiken. Hij is er mee gestopt. Ze vechten elkaar de tent uit in de Emule development hoek. Kijk maar eens in de fora daar.
Vrij vertaald:Pues eso, un post suyo en el foro oficial diciendo que esta harto de hacer codigo sin que se le reconozca(debe ser codigo suyo en la 0.24 que no se lo agradecen o algo asi) y se despide con un simple goodbye
Vertaling:Pues yo hace 30 minutos hablé con el por el mIRC y no me dijo nada sobre el tema, no se ...
Verwijderd
Hij schijnt het juist heel efficient te willen doen. Door hele grote blokken te versturen. Grote blokken hebben immers minder overhead dan kleine blokken. Tenminste, de overhead per blok is gelijk, maar als je het in de vorm van 100*1000 doet is het dus slechter dan 10*10000victorvo schreef op 19 december 2002 @ 15:52:
Of hij houdt zich niet aan die limiet (zou ik met een DUMeter of zo moeten meten) of hij doet ergens iets heel inefficiënt.
Die post staat dus luid en duidelijk op het forum. En daarna starte er een flameware waarbij iedereen iedereen voor gek, achterelijk, leecher en kleuter uitmaaktvictorvo schreef op 19 december 2002 @ 16:01:
Vrij vertaald:
Kan het zijn? Een post van hem in het officiële forum waarin hij zegt dat hij ff kapt totdat ze zijn werk erkennen (dat zou dan zijn codes in 0.24 moeten zijn) en dat hij idereen de groeten doet.
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
MarElo schreef op 19 December 2002 @ 22:56:
Ik zie zo af en toe mensen bij mij downloaden met compression.
Wat bepaalt die compressie nou eigenlijk,want het is bij iedereen weer een andere waarde (zelfs voor de zelfde file) ?
Ben je conected?????????Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 23:12:
FF eeen vraagje: Waarom krijg ik geen results met het zoeken???
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Met een hogere versie krijg ik geen snelheden.Chadi schreef op 19 December 2002 @ 20:29:
een hogere versie misschien?
JEV schreef op 19 december 2002 @ 23:26:
Met een hogere versie krijg ik geen snelheden.
Geprobeerd zelfs 24a maar snelheden van 20 Kb vindt ik te weinig.
Weet ik.IceStorm schreef op 19 december 2002 @ 23:30:
[...]
Nogmaals, eMule is niet om binnen 1 uur je film binnen te halen, simpel.
Kwaliteit telt.
Verwijderd
Je kan beter via jingle of filedonkey zoeken dan met de standaard searchVerwijderd schreef op 19 December 2002 @ 23:12:
FF eeen vraagje: Waarom krijg ik geen results met het zoeken???
1
2
3
4
| timeout : timeout on ip 213.239.171.76 (6 sec) this means, that we even did not receive a RESET signal; maybe due to a 'stealth' firewall |
[ Voor 26% gewijzigd door P5ycho op 20-12-2002 23:34 ]
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
P5ycho schreef op 20 December 2002 @ 23:25:Edit: nevermind, de NAT troep van .net server bevat een verstopte basic firewall functionaliteit, blijkt achteraf. En dat vind ik dan net nadat ik dit hele verhaal typ, typisch...
Verwijderd
ja idd, viel mij laatst ook al op, ligt misschien aan de server ofzo denk ik.Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 18:07:
Verder nogal vaag, dat je van divx alleen bij de spaanse en franse versie veel sources vind
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Dan was je dus wel verbonden en heeft emule verbinding gemaakt met die anderen waar je van downloadt. Als je van de server afgaat gaan die downloads nog gewoon doorVerwijderd schreef op 21 December 2002 @ 19:25:
In mijn log zie ik dit veel staan:
Gebruiker 'XXXXXXX' veroorzaakt een fout bij het aanmaken van pakket (Gevraagd om een incompleet deel ) - verbreek verbinding met client
Weet iemand wat dit is, of wat het inhoudt?
En nu iets vaags. Ik was net niet verbonden, ik had geen userid & het hoofdje was grijs, en toch gingen een zooi downloads gewoon door. Weet iemand hoe dit kan?
Verwijderd
PSN: DutchTrickle PVoutput
Dat is precis wat het is een waarschuwing niet meer en niet minder. Er is iets mis gegaan met het overhalen van het deel en dus gooit hij het waarschijnlijk weg en probeert het opnieuw. Hij laat het je gewoon even wetenVerwijderd schreef op 21 december 2002 @ 20:17:
Ik zie trouwens weer een melding staan in mijn log waar ik niets van begrijp:
Waarschuwing: Onmogelijk het overgehaalde bestandsdeel te hashen - hashset is incompleet (XXXXXXXX)
Verwijderd
Is net bij mij ook gebeurd, dus waarschijnlijk een bug.Even kijken of ik niet de enige ben: ik heb met de V.024a versie dat als ik een file in mijn transfer scherm cancel, eMule crashed. De file wordt wel verwijderd zo te zien.
Dat weet ik welVerwijderd schreef op 21 December 2002 @ 21:56:
Ortep, het is als het goed is gewoon de Engelse versie van eMule v0.24a, alleen heb ik de taal op Nederlands staan.
zou me niks verbazen als de gemiddelde upload van de gebruikers omlaag is gegaan nu veel mensen dit kennen.Illumination schreef op 21 december 2002 @ 19:52:
Het is me wel opgevallen dat ik tegenwoordig een stuk minder snel download dan in de tijden van versie .19. Nou is het nog niet zo erg als eDonkey zelf maar toch een noemenswaardig verschil.
no comment
Per definitie is de gemiddelde download gelijk aan de gemiddelde upload.Martinus schreef op 21 december 2002 @ 22:33:
zou me niks verbazen als de gemiddelde upload van de gebruikers omlaag is gegaan nu veel mensen dit kennen.
Dat lijkt me vrij logisch aangezien je upload snelheid veel minder is dan je download snelheid...Illumination schreef op 22 December 2002 @ 20:20:
Hmm ik download eigenlijk veel meer dan ik upload. Ongeveer een 1:3 ratio. En als de meeste mensen zo hoor ben ik niet de enige. Er zijn dus gewoon mensen die nouwelijk downloaden en alleen maar uploaden. Gelukkig maar, anders zou het hele netwerk niet lopen.
Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat de gemiddelde gebruiker hier kabel of adsl heeft...Illumination schreef op 22 december 2002 @ 20:20:
Hmm ik download eigenlijk veel meer dan ik upload. Ongeveer een 1:3 ratio. En als de meeste mensen zo hoor ben ik niet de enige. Er zijn dus gewoon mensen die nouwelijk downloaden en alleen maar uploaden. Gelukkig maar, anders zou het hele netwerk niet lopen.
Denk nog eens goed na en leg me dan uit wat er zou gebeuren als iedereen dat zou doen.The System schreef op 22 december 2002 @ 21:48:
Dat lijkt me vrij logisch aangezien je upload snelheid veel minder is dan je download snelheid...ik upload altijd met 12kB/s en download zit ik na een uur al boven de 20 kB/s
ligt er ook aan welke bestanden je download natuurlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door greatgonzo op 23-12-2002 11:12 ]
Dat is een VOORdeel geen nadeel. Bij de eMule gebruiker sta je op de queue misschien wel op de 1700ste plaats, maar je staat er wel op. De queue bij een eMule gebruiker is maar 50 lang. Daar kom je dus niet eens op de queue. Die zie je niet eens als je nummer 51 bent. Terwijl er 10 seconden later wel ruimte kan zijn. En er wordt zo ongeveer om de 20 minuten opnieuw gekenen of er ruimte voor je. Je kan best vette pech hebben zodat er intussen al 5 anderen je zijn voorgegaan.Illumination schreef op 23 december 2002 @ 13:58:
Die hebben over het algemeen een langere que dan Donkey-gebruikers.
Hoeft niet perse natuurlijk. Soms wordt een file door iemand online gezet, maar niet 100% bij een tweede persoon afgeleverd. Als degene die als eerste met die file niet meer online komt en de incomplete file wordt gaandeweg verspreid dan zul je met honderden mensen wachten op die file tot je een ons weegt.greatgonzo schreef op 23 December 2002 @ 17:39:
toch blijf ik het vaag vinden, als ik zo'n 400 bronnen heb, moeten er toch wel een paar bij zijn waardoor ik kan downen met zo'n 20k?
ik weet, zoals boven staat beschreven, dat je niet tegen de 100k gemiddeld moet verwachten, maar hoger dan 2 a 5 verwacht ik toch wel?!
Dat gebeurt ook, maar als je met 400 man staat te vechten om de zeldzame chunks dan gaat het nog niet snel hoor. Dan hebben misschien wel 40 mensen die chunk (Dat is niet eens weinig) Maar de andere 360 willen die ook hebben en concureren met jouIllumination schreef op 23 December 2002 @ 23:24:
Daar heeft het eMule-protocol toch een oplossing voor dat de meest zeldzame chunks het eerst worden verspreid door de source die ze wel heeft? Of vergis ik me nou.
Als je 100 sources ziet en die missen allemaal hetzelfde stukje, maar verder zijn ze aardig compleet: Begin er dan niet aan. Dan krijg je het ook niet meerCannondale schreef op 23 December 2002 @ 19:33:
Kijk voordat je aan een download begint even heel goed of 'ie wel voor 100% available is (kun je ook aan de kleur zien, hoe donkerder blauw en voller de balk, des te beter beschikbaar de file is).
Verwijderd
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Zelfde probleem hier, om de zoveel tijd klapt `ie eruit. Ook als ik niks doe, als emule rustig geminimaliseerd staat dan slaat ie nog wel eens vast. Ik werk weer met Tarod 9, die loopt nog steeds het beste hier.MeNTaL_TO schreef op 24 December 2002 @ 09:51:
Raar, op mijn laptop en bij mijn schoonmoeder van tarod 11e geupgrade naar 24a, geen probs. Maar op mijn pc de zelfde upgrade gedaan en loopt 24a om de haverklap vast, meer mensen met dat probleem?
Verwijderd
welke versie (aub link) want bij loopt het ook voor geen meterCannondale schreef op 24 December 2002 @ 10:24:
[...]
Zelfde probleem hier, om de zoveel tijd klapt `ie eruit. Ook als ik niks doe, als emule rustig geminimaliseerd staat dan slaat ie nog wel eens vast. Ik werk weer met Tarod 9, die loopt nog steeds het beste hier.
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 11:47 ]
Een frisse install doet wonderen, vreemd dat die het bij mij wel goed doet(ff afkloppen)Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 01:13:
Crap die tarod 11e mod crasht bij na een paar uur als ik iets resume of als ik aan die scrollbar zit te schuiven. Welke mods van andere makers zijn ook goed qua snelheid/sources/stabiliteit? Ik hoop ondertussen dat tarod snel terugkeert.
neigt dit niet naar leechen?Sorcerer@ schreef op 24 december 2002 @ 00:01:
Naja, bij zeldzame dingetjes (anime bijv.) kunnen er wel 100 sources zijn, maar gaat het toch nog redelijk traag, ik kom vaak niet boven een 4:1 ratio uit, dit is dan wel met heel veel files in queue (25 eps tegelijkertijd) maar standaard is het 3:1 ofzo, 3gig down 1 gig up bijv.
Opzich best netjes, maar ik denk dat het stuk beter kan.
Ik weet niet of iemand bittorrent kent?
Maar dat werkt volgens eenzelfde principe, een bestand is opgedeeld in blokken en je upload de blokken die je binnenkrijft naar andere users (wordt nu veel gebruikt op dalnet en is erg makkelijk als je snel een grote file naar veel mensen moet krijgen) en je upload terwijl je download. Maar het voordeel (en voor een aantal mensen ook aan nadeel) is dat je niet met je upload kan knoeien, die wordt gewoon benut zoveel als nodig is, maar als ik dan met @home op 7 tot 10 kb/s upload zit dan zit ik vaak genoeg op een dikke 150kb/s down en als ik ff niet upload schiet mijn snelheid soms richting de 300kb/s.
Dus opzich hebben dit soort systemen wel de toekomst, al heb ik het gevoel dat die van edonkey/emule nog iets van een tweak zou kunnen gebruiken
no comment
Hier staan een aantal emule mods op een rijtje (ook om te downloaden):Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 11:24:
[...]
welke versie (aub link) want bij loopt het ook voor geen meter
en die 0.24a loopt al helemaal niet.
[ Voor 50% gewijzigd door Dark4ever op 24-12-2002 13:06 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Je know.met wegtieven?! Daar staan toch al je bekende gebruikers in?! Lijkt me niet echt handig... kan je weer helemaal overnieuw beginnen...Blue_White_Army schreef op 24 December 2002 @ 13:03:
Als je upgrade van 23 naar 24 moet je je known.met wegtieven. Dan heb je ook geen troubles meer.
(deze tip is gesponserd door BWA )
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 13:34 ]
Goeie vraag, ik heb er ook last van. Vooral het stuk wat ik hier gequote heb heb ik vaak last van. Je wordt ineens van je plaats gekicked bij die andere client ofzo?Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 13:31:
Oja, nog wat. Als ik iets aan het downloaden ben dan heb ik vaak dat het maar enkele minuten doorgaat, daarna word ik alweer afgekapt heb ik het idee. Wel vreemd, want de sources zijn gewoon nog aanwezig waarvan ik eerst wel kon downloaden. Best irritant, want je hebt lang lopen wachten om te kunnen downloaden van die source, en dan wordt je vrij snel 'afgekapt'. Wat kan ik hier aan doen?
Ja, eMule onthoud de sources die je hebt als je het programma afsluit. Hij onthoudt echter niet dat je ook van die sources aan het downloaden bent. Als die sources dus aan andere mensen aan het uploaden zijn kom jij gewoon achter in de rij te staan. Dat ie niet alle sources terugvind ik ook niet zo raar want niet alle mensen laten hun eMule 24/7 aan. Veel sources kunnen dus offline zijn gegaan sinds jij bent gestopt. Je moet dus gewoon wachten tot ie nieuwe sources vind en bij de oude sources door de queue heen is, dan kan je weer snel downloaden. Geduld hebben en eMule gewoon een paar nachtjes aan laten staan, dan werkt het het beste.Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 13:31:
Het is vast al een keertje uitgelegd, maar ik heb het niet kunnen vinden in deel 2. Deel 1 heb ik bijna niet gevolgd, dus het zou daar in kunnen staan. Ik heb niet echt zin om al die pagina's door te gaan spitten, dus ik hieronder mijn vraag.
Onthoudt eMule de gevonden sources als je hem afsluit, of moet alles weer opnieuw gevonden worden? Ik heb mijn eMule vandaag opnieuw gestart, en ik zie dat er veel minder sources worden gevonden dan gisteren. Mijn UL:DL ratio staat al enige uren op +- 27:1. Natuurlijk wil ik best wat delen, maar op dit moment krijg ik er zo weinig voor terug. Hoe kan ik weer dezelfde snelheid als gisteren halen? Is het gewoon een kwestie van wachten totdat de sources weer zijn gevonden, of kan ik iets anders doen om de snelheid te verhogen?
Mods zijn MODificaties van de oorspronkelijke versie. Er is geen 'beste' Dat hangt van je smaak af. Volkswagen en Opel zijn mods van AUTO. De mods van eMule zijn ook zo iets. De een wil er een chat client in, een ander wil er avi viewers en weer een ander een web server in.dark4ever schreef op 24 December 2002 @ 12:54:
ik heb net eMule Plus MODs V0.24a gedownload... maar wat is nou eigenlijk het voordeel van een mod? en welke is het best?????
Die vind je niet. Die heb je bij een ander. Als jij veel naar iemand upload dan onthoudt hij dat je dat gedaan hebt en krijg je van hem en hem alleen voorrang.verder zou ik graag willen weten, waar je dat bonus systeem kan vinden.. dus hoeveel punten ik heb....
Daar heb je geen 'last' van. Het zijn mensen die JIJ kent. Het is niet andersom. Het is wel vervelend voor die mensen ze verliezen hun credit. Maar als het de stabiliteit van je systeem ten goed komt is het natuurlijk wel beter.Zoefff schreef op 24 december 2002 @ 13:14:
Je know.met wegtieven?! Daar staan toch al je bekende gebruikers in?! Lijkt me niet echt handig... kan je weer helemaal overnieuw beginnen...
Of verwissel ik nu 2 files met elkaar
[ Voor 13% gewijzigd door Dark4ever op 24-12-2002 14:25 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 14:25 ]
Daar heb je dan toch wel last van? Volgens mij is het zo, dat als jij een download aanklikt, dat eMule allereerst bij de bekende mensen gaat kijken voor sources. Maar misschien heb ik dat wel helemaal fout hoor...Ortep schreef op 24 December 2002 @ 14:19:
Daar heb je geen 'last' van. Het zijn mensen die JIJ kent. Het is niet andersom. Het is wel vervelend voor die mensen ze verliezen hun credit. Maar als het de stabiliteit van je systeem ten goed komt is het natuurlijk wel beter.
Verwijderd
Verwijderd
Als je die alletwee al kent en toch nog naar links zoekt moet je maar eens een beetje rondneuzen op het forum van "deelreactor.com". Daar staat meer dan op de frontpage, ook wel leuke dingen die gebruikers zelf 'releasen'
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 17:35 ]
Nee...hoe kan dat ook? Het is en blijft het zelfde netwerk. Zoials al een keer of 100 is uitgelegd hier: De gemiddelde upload is de gemiddelde download. Er kunnen geen bytes uit het niets komen en ze verdwijnen ook niet in een zwart gatgreatgonzo schreef op 24 December 2002 @ 17:43:
hebben de mods wel of geen invloed op je download snelheid eigenlijk?
Verwijderd
Het kan wel. Je geeft het eigenlijk zelf al aan in je reactie, want als een mod meer sources kan vinden, en als een mod sources beter kan onthouden, dan heeft dat wel degelijk invloed op je DL snelheid.Nee...hoe kan dat ook?
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 21:06 ]
Vraag 1: Het is mijns inziens sowieso handiger om de temp en de shared folder op dezelfde partitie te zetten, hoeft ie een stuk minder te ratelen als een download klaar is.Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 20:58:
Even een vraagje. Ik ben nu een aantal grote bestanden van +- 350MB aan het downloaden. Nu heb ik op de partitie waar mijn 'Temp' map staat maar 1,1GB over, maar op de partitie waar de bestanden heen gemoved worden wel voldoende. Wat doet eMule precies als de 'Temp' map vol is? Ik hoop niet dat ik dan niet meer verder kan downloaden.
edit:
Nog even een ander vraagje. Maakt het iets uit als je je eMule afsluit? Ik bedoel, duurt het dan weer erg lang voordat je een leuke snelheid hebt, of hoor je dat normaal gesproken weer snel terug te hebben?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq