Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:26

Karel V

Een simpele ziel

Het is maar een spelletje hoor >:)

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:20

Vuurvoske

Nunquam cede!

Kan wel MAAAR een spelletje zijn, voor sommige mensen zijn spelletjes nou eenmaal d'r hobby. Ik kijk ook al ontzettend lang uit naar deze titel, vooral om de setting en de rpg functie :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn 2 beta's gelekt al een héle tijd geleden. Engine vond ik behoorlijk veelbelovend, uitwerking in bèta's was nog heel schamper.

Desalnietemin ben ik benieuwd of deze mee gaat vallen. Ontwikkelaars hebben helse opdracht hoor. :p

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we hopen dat deze net zo mooi wordt als HL2 of mooier zelfs aangezien er al een tijdje aan gewerkt wordt ! Ik vond HL2 wel wachten waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 01:50:
Laten we hopen dat deze net zo mooi wordt als HL2 of mooier zelfs aangezien er al een tijdje aan gewerkt wordt ! Ik vond HL2 wel wachten waard.
Inderdaad, alleen het eind was wat minder.

Btw nice specs :9~

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 01:34:
Zijn 2 beta's gelekt al een héle tijd geleden. Engine vond ik behoorlijk veelbelovend, uitwerking in bèta's was nog heel schamper.

Desalnietemin ben ik benieuwd of deze mee gaat vallen. Ontwikkelaars hebben helse opdracht hoor. :p
Klopt idd. Had een heeeeele tijd terug al STALKER al gespeeld (of in ieder geval die beta net als wat toen met HL2 het geval was)
Niet veel speelbaars maar wel ongelovelijk vet...TOEN al..
Dus ben benieuwd..jammer van alle uitstel maar zal wel ten goede gaan van de game

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MrCaleb schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 21:18:
[...]

Klopt idd. Had een heeeeele tijd terug al STALKER al gespeeld (of in ieder geval die beta net als wat toen met HL2 het geval was)
Niet veel speelbaars maar wel ongelovelijk vet...TOEN al..
Dus ben benieuwd..jammer van alle uitstel maar zal wel ten goede gaan van de game
Dat was toedertijd een alpha.

Er staat nu overigens sinds vandaag ofzo wel de Multiplayer Beta op het internet...

Ik kan nu nog even geen gebruikerservaringen met jullie delen, straks hopelijk wel....

EDIT
*knip - We leveren geen hulp bij gelekt spul

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 01:17 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver

March of the Eagles

Verwijderd

Ik heb die demo aan het lopen, iemand een idee hoe je options aan de praat krijgt, 800x600 en geen eyecandy is niet echt leuk?

Verwijderd

Yes it will run on your system i think. when u first start the game it runs with a resolution of 640x480. you have to open the concole with the ° key and enter: vid_mode 1280x1024 (or higher) and hit enter. then you have to restart the graphics engine with this: vid_restart. Or you edit the local user.ltx and user_net.ltx files in the game folder. scroll down and you'll find the vid_mode row, which u can edit.

• Fiddle
  • Niet online
Juist, zo moet dat ja :)

Ik heb heb hem ook al aan de praat gekregen (had de 170 mb versie, de 400 werkt wel ;))

anyways, hij doet het als ik zelf een server start, als ik er echter zelf 1 wil joinen, geeft hij foutmelding :(

Maar verder, heb pas 10 min gespeeld (in me remie dan) en de wapns zijn erg koewl. Toffe ironsights. Ik denk dat als ze een multiplayer mode ala cs en ala cod maken (search en destroy idee) dat dit een hele vette multiplayer game word....

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 21:39

Jazzper

BB4E^Guerilla

Afbeeldingslocatie: http://img505.imageshack.us/img505/209/ssjazzper1125050103201nm.th.jpg
Bij mij werkte de servers met de namen 'dm' en een met de naam 'lol'.

Zo online spelen lukt ook wel. Hierbij een console screenshot (wist niet hoe ik moest binden) van mijn (guerilla) 1e STALKER kill ever online :D

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Ja, het is mij ook gelukt :) Ook op die server jah. Ik heb alleen overal ziekelijke lag.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:23

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Fiddle schreef op donderdag 24 november 2005 @ 22:13:
Juist, zo moet dat ja :)

Ik heb heb hem ook al aan de praat gekregen (had de 170 mb versie, de 400 werkt wel ;))

anyways, hij doet het als ik zelf een server start, als ik er echter zelf 1 wil joinen, geeft hij foutmelding :(

Maar verder, heb pas 10 min gespeeld (in me remie dan) en de wapns zijn erg koewl. Toffe ironsights. Ik denk dat als ze een multiplayer mode ala cs en ala cod maken (search en destroy idee) dat dit een hele vette multiplayer game word....
Hoe kom je dan aan die wapens? Heb alleen een pistool.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die de leaked beta niet willen/kunnen downloaden, hier een kort filmpje http://rapidshare.de/file...alkerbeta_large_.rar.html :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vertel eens wat over de gameplay? Is het hersenloos elkaar afschieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nog maar eventjes online kunnen spelen, maar de anomalys voegen al heel wat toe aan de gameplay doordat je nu niet continue kunt blijven rennen maar ook moet opletten waar je je bevind. De server draaide helaas een gewoon deatmatch potje, maar misschien kan ik vanavond via lan artefacthunt uitproberen :) Mocht dat lukken dan zal ik mijn bevindingen wel even posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 14:17
Ik zat net ff op de lol server, maar het leek alsof mijn schiet en wapen wissel acties bij een ander terecht kwamen. Als ik drukte, schoot hij niet en als ik niet drukte schoot hij soms. Dit was iig bij 2 servers zo. Wel jammer, is nogal lastig om een indruk van het spel zo te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hebben jullie het over een resentere leaked versie dan die 1e. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-10 18:44
Check je mail

[ Voor 150% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 01:29 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gp500 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 23:25:
Hebben jullie het over een resentere leaked versie dan die 1e. ?
Het gaat hier om een multiplayer beta, build 2215 :) Naar horen zeggen betreft het de GC2004 demo. Er zitten in ieder geval 4 mappen bij en de gamemodes deathmatch, team deathmatch en artefacthunt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

et was even zoeken maar ik heb em ook gevonden. Ik kijk al super lang uit naar dit spel, dus ben blij dat ik eindelijk iets kan spelen :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 18:23

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Detail in de maps en van de wapens vind ik echt super.. voor de rest kan het me nog niet boeien. Ook ff online gespeeld, maar er zit bij mij een dikke vertraging in het afvuren van de wapens. Ik schiet... en 5 seconden later wordt er pas daadwerkelijk geschoten :/ Vreemde zaak aangezien strafen enzo wel meteen reageert.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Online spelen lukt 9 van de 10 keer niet vanwege veel te veel lag. Ik heb het idee dat de netcode ook nog niet helemaal optimaal is en de meeste servers zullen wel vanaf een thuiscomputertje gedraaid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Weet iemand hoe je die video instellingen enzo kunt wijzigen??? :S Bij mij werken de knoppen in het menu namelijk niet :/

[ Voor 30% gewijzigd door Vuurvoske op 27-11-2005 13:55 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het bestandje user_net.ltx kun je alle instelling aanpassen ;) Op deze site vind je een aantal commands terug waarbij aangegeven staat welke waarden je in kunt vullen.

P.S.: r__supersample is antialising, en r1_tf_aniso is anisotropic filtering

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:44
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 14:15:
In het bestandje user_net.ltx kun je alle instelling aanpassen ;) Op deze site vind je een aantal commands terug waarbij aangegeven staat welke waarden je in kunt vullen.

P.S.: r__supersample is antialising, en r1_tf_aniso is anisotropic filtering
Key binden wil nog niet echt. Zal wel aan mij liggen dat ie geen keypad arrows wil binden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

CVG bericht dat S.T.A.L.K.E.R. de beta fase heeft bereikt: http://www.computerandvid.../news_story.php?id=132192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Zou hij dan toch nog komen. :X

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

worden de graphics nu wat ze een aantal jaren geleden zeiden of is de graphics engine herschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Wel, niet, wel, niet... Stalker World, een website die goeie contacten heeft met ontwikkelaar GSC Gameworld en uitgever THQ, heeft gisteren aangekondigd dat het spel in finale bètafase verkeert. Dat wil zeggen dat de gameplay-elementen, graphics, verhaal en geluid volledig af zijn. Het enige wat wel ontbreekt zijn de filmpjes die nu zullen worden gemaakt samen met THQ.

Verwacht het spel wel nog niet volgende week in de winkel want buiten de filmpjes moet er ook nog een optimalisatie en balancering van de game gebeuren. De releasedate is nog steeds "when it's done" maar het spel zou toch het daglicht moeten zien binnen een half jaartje.
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=20918

Eindelijk beter nieuws :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeiemorguh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-01-2024
Ik hoop zo dat dit spel dit voorjaar nog in de schappen komt te liggen, ik ben bang dat het meer richting de zomer opgaat maar als daarvan het spel echt zoveel beter word kan ik er wel mee leven. Als het maar niet later dan zomer 2006 gaat worden...

Waar ik btw wel bang voor ben is dat het spel toch een beetje gaat tegenvallen, er zijn gewoon zulke hoge verwachtingen...ach ja dat zien we dan wel weer :9

[ Voor 3% gewijzigd door goeiemorguh op 09-01-2006 20:28 ]

|| Specs || SuperPI 1m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Als ze het halen lijkt me een release op of rond 26 april a.s. het meest logische. De Tsjernobyl ramp is dan precies 20 jaar geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
arsimo schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:07:
Als ze het halen lijkt me een release op of rond 26 april a.s. het meest logische. De Tsjernobyl ramp is dan precies 20 jaar geleden...
Dat zou nou is een perfecte release zijn. Als ze dat voor elkaar krijgen heb ik gelijk respect voor die game.
Maar ik heb me twijfels erover :)
Maar hopen mag altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrCaleb schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 21:19:
[...]

Dat zou nou is een perfecte release zijn. Als ze dat voor elkaar krijgen heb ik gelijk respect voor die game.
Maar ik heb me twijfels erover :)
Maar hopen mag altijd
In het verhaal staat ook:
12 april 2006, iets na half drie in de middag. Het gebied rond Chernobyl wordt plotseling verlicht door een helder licht. De aarde begint hevig te trillen, overal rennen mensen, maar rennen is zinloos en de radioactieve regen doodt iedereen. Een tweede kerncentraleramp is een feit. Rusland is in rep en roer, wat moet er gebeuren? Pogingen om in het gebied te komen zijn zinloos, zelfs de meest geavanceerde robotten kunnen niet tegen de ontiegelijk grote straling. Het enige wat er gedaan kan worden is het afsluiten van “The Zone”...
Ik kijk er alvast naar uit, ik ben gefascineerd door mooie graphics, Rusland (Tsjernobyl ligt nu trouwens in Oekraïne) en gevaarlijke en geheimzinnige dingen. :P

Voor de geïnteresseerden, de huidige toestand in Tsjernobyl:
[rml][ Showcase] Tsjernobyl[/rml]
Indrukwekkende fotoverslagen
http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/chapter1.html

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2006 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Ja mooi het gelukkig een punt voorbij waarmee het schip op stoom is.
Wat er toe doet is af _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
En weer slecht nieuws:
Het gaat niet goed met S.T.A.L.K.E.R, dat staat nu meer dan ooit vast. Nadat de game vorig jaar al had moeten uitkomen, zo rond juli, kwam de spijtige bevestiging dat de game niet meer voor 2005 ging zijn. Maar het gaat van kwaad van erger, als we tenminste het artikel op GameMag mogen geloven.

Daarin staat namelijk dat THQ in november al de financiering van het project staakte, waardoor enkele personen die werkten voor het grafische aspect van de game, dat overigens veelbelovend was met de nieuwe engine, hun boeltje namen en het aftrapten. Ze namen echter met hun boeltje ook de broncode mee, waardoor hun zootje compleet was. Maar ook enkele mensen van het development team koos het ruime sop, waardoor de game waarschijnlijk op zoek zal moeten gaan naar een volledig nieuw development team. Bang afwachten dus of deze voormalige topper toch nog in de winkelrekken zal verschijnen.

Oleg Yavorskiy van GSC Game World heeft overigens ook al gereageerd op het nieuws, en zei dat slechts vijf medewerkers ontslaan zijn, en dat S.T.A.L.K.E.R. zelfs zo goed als klaar is. Afwachten is de boodschap!

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, hangt er gewoon vanaf wie je gelooft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:10:
Tja, hangt er gewoon vanaf wie je gelooft.
Jij gelooft dus liever
• de maker van dit spel, die een enorm belang heeft om "fans" geinteresseerd te houden
dan
• de publisher, die net als de wat critischere "fans" genoeg hebben van alle uitstellen etc?

Hier trouwens een toch net iets ander verhaal over de situatie:
The long delayed first person shooter S.T.A.L.K.E.R. -Shadow of Chernobyl could be in major development trouble according to an article on the Russian web site Gamemag.ru that was translated by Gamguru Mania/ While the translated story is a tad confusing to read the gist is that it claims publisher THQ is making a push to ship the game this year no matter what shape it is in. There are also claims of major dismissals at developer GSC Gameworld and of a new graphics engine technology that was created by a team who then left the developer a few months later. GSC Gameworld and THQ has not commented officially on these claims.
Inmiddels heeft GSC wel gereageerd:
Computer and Video Games is reporting through an exchange with GSC Gameworld's PR director that the reports on development problems with their long awaited first person shooter S.T.A.L.K.E.R. -Shadow of Chernobyl are unfounded rumors.PR director Oleg V. Yavorsky is quoted as saying that the developer is "working full throttle on completing the game" although no other details are provided on the game's current status.
Maar ja, wie geloof je nou?

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het is gewoon afwachten.
Er zijn natuurlijk veel mensen die dit spel met een kritisch oog volgen, en als er geen nieuws is, dan verzint iemand wel nieuws.

Je moet alles wat je leest dus met een flinke korrel zout nemen en in dit soort gevallen ligt de waarheid meestal ergens in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Tja wat ik er van denk is: er was een probleem.
gespeculeerd wordt dat er nu een gat in het spel zit.
gereageerd wordt dat alles weer goed loopt.

Dan pakken we het midden en hebben we een spel dat later uit komt dan had gemoeten.
Met een gedicht gat.

Ik hoop met een vloer zoals die bedoeld was, als die maar doet wat die moet doen en dat is mij niet vallen in een gat. ;)

Ik zeg breng dat spel uit en mss dat ze dan geld hebben om een patch te maken als dat echt nodig blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:40

Hu9o

Schokkend

Nou dat leverd ook geen tevreden community op, eerst een spel uitbrengen wat half af is en dan om de week een nieuwe patch uitbrengen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gp500 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:00:
[...]

Ik zeg breng dat spel uit en mss dat ze dan geld hebben om een patch te maken als dat echt nodig blijkt.
Waarom zou je dat willen? :o

Heb je wel eens de eerste versies van spellen als Soldner of Hidden and Dangerous gespeeld? Die spellen waren meer af dan Stalker nu waarschijnlijk is en compleet onspeelbaar. Het verpestte totaal het plezier in het spel, op dat moment en wanneer het gepatcht was. De motivatie is gewoon weg.

Daarnaast zou het de uitgever alleen nog maar meer geld gaan kosten. Het spel heeft, omdat het in de vergetelheid is geraakt, een flinke reclame campagne nodig. Het effect van die campagne wordt waarschijnlijk bijna totaal vernietigd zodra de reviews van het spel binnenstromen: werkt niet, buggy, troep, niet kopen.

Resultaat: het spel wordt alleen maar gedownload om te zien hoe slecht het wel niet is, voorraad blijft onverkocht en de naam van de uitgever lijdt schade. Geen goed plan lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Maar die hele oude build (denk nu 2 jaar oud) was al redelijk goed te spelen en zag er ook al redelijk goed uit.
Alleen de AI werkte nog helemaal niet.
Dat waren natuurlijk maar kleine stukjes van het o-zo grote spel maar toen hebben ze al bewezen dat ze het wel kunnen. Jammer dat het nu allemaal zo gaat.

Hoop dat ze op de 12e van April het spel uitbrengen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Hu9o schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:51:
Nou dat leverd ook geen tevreden community op, eerst een spel uitbrengen wat half af is en dan om de week een nieuwe patch uitbrengen.
Het spel speelt al heel erg goed, dat wordt ook nergens gesugereerd.

Vreemde redenering, ik zei als er al een patch nodig issssssssssssssssss. 8)7

Zoals meneer hierboven, die beta liep al lekker.
Het is dus gewoon te spelen, het zal om de buitenkant gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
During THQ’s financial conference call to discuss their latest results, company execs revealed that two of their main PC titles, the Gas Powered Games RTS title Supreme Commander and the long-in-development GSC Gameworld first person shooter STALKER, will now be released during THQ’s 2007 fiscal fourth quarter which means they are now targeted for release between January and March of 2007.
STALKER naar 2007

:{
Weet niet wat ze aan het doen zijn daar, maar best is het niet ;(

[ Voor 62% gewijzigd door Xrenity op 03-02-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Xrenity schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:33:
[...]

STALKER naar 2007

:{
Weet niet wat ze aan het doen zijn daar, maar best is het niet ;(
Waarom niet?

Als het spel bij release goed is is er toch niks aan de hand?

Vind het concept van dit spel brillant. Hoop dus ook dat ze zich de tijd nemen om het allemaal goed te implementeren in plaats van alles maar te rushen om een releasedate te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:43

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

lees je eigen bron eens, men rept over het 4e fiscale kwartaal van 2007, wat meen ik dan weer voor eind 2006 in 'normale mensen' termen staat.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Legion schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:38:
Waarom niet?

Als het spel bij release goed is is er toch niks aan de hand?

Vind het concept van dit spel brillant. Hoop dus ook dat ze zich de tijd nemen om het allemaal goed te implementeren in plaats van alles maar te rushen om een releasedate te halen.
Tuurlijk, maar de game stond voor 2004! Ze mogen wel een beetje doorwerken als je het mij vraagt.
lees je eigen bron eens, men rept over het 4e fiscale kwartaal van 2007, wat meen ik dan weer voor eind 2006 in 'normale mensen' termen staat.
will now be released during THQ’s 2007 fiscal fourth quarter which means they are now targeted for release between January and March of 2007.
:)

[ Voor 27% gewijzigd door Xrenity op 03-02-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
sain onez schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:41:
Waarom staat er dan "they are now targeted for release between January and March of 2007."? :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Het 4e fiscale qtr van 2006 bedoelen ze denk ik, dat is namelijk begin 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 20:03

Pubbert

random gestoord

Zou het spel nog steeds voor GeForceFX geoptimaliseerd zijn tegen die tijd? 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Pubbert op 04-02-2006 12:18 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:52

Steffy

Ayreonaut

:D omg dit menen ze niet, 3 weken terug zat ie in de laatste beta en stond op het punt gold te gaan en nu nog anderhalf jaar er bij op tellen.

Time to pull plug! Ik zou geen cent meer geven om dit spel, heeft te veel gekost en kost nog veel meer zo en dan kans dat het niks wordr stijgt met de dag, als je het in een jaar of 6 al niet kunt waar maken waarom ineens in 1.5 jaar wel want er zit iets niet goed anders lag het spel volgende maand wel in de schappen.

O-) hoopt zo dat het een enorm boutspel gaat worden, dit mag gewoon niks meer doen dan alleen maar floppen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap dat niet hoor in de game-industrie liegen ze altijd de hele boel bij elkaar, Ja we zitten in de afwerkfase of we zitten in de laatste beta fase het duurt nu echt niet lang meer.
Om dan 3 weken later het spel een jaar uit te stellen.

Je kan mij toch niet wijsmaken dat ze dat 3 weken terug nog niet wisten, ik reken tegenwoordig ook helemaal nergens meer op totdat het in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
IK geloof het eerst wel, zie wel wanneer de eerste uit de pers komt.

Die PR-mensen ook altijd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norbert
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 22:16
Volgens dit verhaal wordt het september:
http://stalker.myexp.de/f...ab4105e4225959af295#53094

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
1)Release date? Please, please, please, please...at least guess.
It is in September.
2007, right?
No, in 2006. Q1 in 2007 is a backup date, the demo has been given to THQ and they are testing it and making requests on what they think needs to be changed. This process has begun a while ago and is almost done. Currently we are fixing what THQ is asking for. In case that is not done by sept. 2006, the game will be postponed until 2007, but that seems unlikely.

Als dat waar is dan krijg ik eindenlijk terug wat hoop :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:51
Zal het dan toch nog wat worden?
Ik hoop het :).
Zou erg vet zijn als het dit jaar uitkomt, ik ga deze zomer namelijk een bezoekje brengen aan Oekraïne en daar ook een dagje dat gebied rond Chernobyl bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

heb ik nou een mp beta gevonden... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

MethodP schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:31:
heb ik nou een mp beta gevonden... :S
Die mp beta is toch van april 2005 , vond dat nogal tegenvallen, had een CS sfeertje, en dat is nu juist niet wat ik bij die game zoek..

Voor mij ligt de kracht juist in het single player gedeelte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norbert
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 22:16
As you know a week ago Stalker-World has visited the GSC Game World office. They have now posted a thorough Q&A based on the results of this visit. Here are the questions attempted:

http://www.stalker-world.com.ua/eng/GSC_report_faq.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:51
Beetje onduidelijk wat ze nu precies wel en nog niet echt hebben gedaan maar ik begin wel weer vertrouwen er in te krijgen :). Eerst dat gebied in de zomer maar eens echt gaan bekijken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:52
Eeste Directx9 outdoor screenshots !!!
Afbeeldingslocatie: http://img125.imageshack.us/img125/5849/ssrainbow1028041822227fw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img125.imageshack.us/img125/9063/ssrainbow1028041817205ly.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img239.imageshack.us/img239/707/fgh8nf.jpg

En ze mogen er wezen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Games schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:59:
Eeste Directx9 outdoor screenshots !!!
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En ze mogen er wezen :9~
ik had even gedacht dat de graphics verouderd zouden zijn , maar als ik dit zo zie :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
Ik stond jaren geleden echt te popelen om dit spel te kopen... jaren geleden ja...

Ik heb toevallig de leak gespeeld (ja ik weet het... illegaal... maar gaf toch een goede impressie) en ik vond de engine tegenvallen... is intussen redelijk achterhaald, dunkt me.

Als ze er een MMOFPS met RPG elementen van zouden maken zou het nog wat kunnen voorstellen, maar ik denk dat het niets wordt...

zonde...

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Teven hier nog wat foto's uit de chernobyl zone om weer helemaal in het stalker gevoel terug tekomen :)

http://www.janikarvonen.com/digicam/10-12.6.2005_Ukraine/

Stalker heeft rpg elementen alleen niet kwa skills.

[ Voor 16% gewijzigd door Games op 10-03-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

MeMoRy schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:04:
Ik stond jaren geleden echt te popelen om dit spel te kopen... jaren geleden ja...

Ik heb toevallig de leak gespeeld (ja ik weet het... illegaal... maar gaf toch een goede impressie) en ik vond de engine tegenvallen... is intussen redelijk achterhaald, dunkt me.

Als ze er een MMOFPS met RPG elementen van zouden maken zou het nog wat kunnen voorstellen, maar ik denk dat het niets wordt...

zonde...
Je gaat dus een spel beoordelen op een versie die er helemaal niet had moeten wezen? En wat als die alpha er nooit geweest was, had je het dan op de screens beoordeeld? Die alpha had alleen een paar leveltjes, en dat was anders. In die paar jaar dat ze nu met het spel bezig zijn geweest hebben ze het zeker weten stukken beter gemaakt. Of dacht jij echt dat ze 5 jaar uit hun neus hebben zitten vreten?

Ik wordt toch echt zo moe van deze reacties als ik het topic zo weer doorkijk. Vind je het raar dat het topic helemaal niet loopt, voornamelijk dat iedereen zo vreselijk negatief doet. Bah, zoek een hobby ofzo.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
Ik weet niet of er veel vooruitgang is geweest in die 5 jaar... heb jij wel eens zo lang aan een project gewerkt? Zelfs een project van een jaar....Op een bepaald moment ben je gewoon 'fresh out of ideas', ook is de motivatie om te werken weg. Verder hebben ze ook een inkomen nodig en de begininverstering is al lang op, dunkt me. Ik denk niet dat het afmaken van deze game prioriteit heeft bij de ontwikkelaars...

Maar wat verwacht je dan? De topic gaat pas goed lopen zodra de releasedatum bekend is, of het spel in de winkels ligt.... Ik denk dat ik voor heel veel mensen praat als ik zeg dat ons enthousiasme een beetje weg is... Ik volg de game al sinds de eerste ideeen werden gepost (2002...toen nog beweerd werd dat het voor HL2 uit zou komen), maar weet niet of het nog kan bijbenen met later ontwikkelde spellen...
ik vraag nog een keer: wat verwacht je dan?

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeMoRy schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 14:38:
Ik weet niet of er veel vooruitgang is geweest in die 5 jaar... heb jij wel eens zo lang aan een project gewerkt? Zelfs een project van een jaar....Op een bepaald moment ben je gewoon 'fresh out of ideas', ook is de motivatie om te werken weg. Verder hebben ze ook een inkomen nodig en de begininverstering is al lang op, dunkt me. Ik denk niet dat het afmaken van deze game prioriteit heeft bij de ontwikkelaars...

Maar wat verwacht je dan? De topic gaat pas goed lopen zodra de releasedatum bekend is, of het spel in de winkels ligt.... Ik denk dat ik voor heel veel mensen praat als ik zeg dat ons enthousiasme een beetje weg is... Ik volg de game al sinds de eerste ideeen werden gepost (2002...toen nog beweerd werd dat het voor HL2 uit zou komen), maar weet niet of het nog kan bijbenen met later ontwikkelde spellen...
ik vraag nog een keer: wat verwacht je dan?
ik laat het gewoon zijn gang gaan... dan zien we wel wat er van komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het dan echt zover? Het spel is gereleased op de zelfde dag als The Elder Scrolls 4: Oblivion.

Echte review : http://www.digit-life.com/articles2/games/stalker.html

Of is dit een slechte 1 April grap?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eranum
  • Laatst online: 03-10 15:27

Eranum

geek!

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:39:
Is het dan echt zover? Het spel is gereleased op de zelfde dag als The Elder Scrolls 4: Oblivion.

Echte review : http://www.digit-life.com/articles2/games/stalker.html

Of is dit een slechte 1 April grap?
Denk dat de screens van de review genoeg vertellen :p

tää on taas niin tätä

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de conclusie van de eerste review

S.T.A.L.K.E.R. is too much of a simulator to please everybody. Realism goes off-scale. You cannot brake a car running into a tree - you will fly out of the windshield. You will not have a chance to take advantage of dim-witted bots - they are clever, their arsenal includes lots of counter techniques, starting from ambushes to putting soldiers on your track. You should eat, you should sleep, you should take care of your weapons, clean and oil them. A world in itself. Picturesque, stylish, atmospheric, unusual. A cherished dream of an adventurer.
Pros

* Revolutionary graphics
* Luxurious sound
* Stunning AI
* Interesting gameplay
* Perfect physical model
* Excellent wildlife models

Contras

* Too scary to play at night
* Too realistic

Wel jammer van die 2 nadelen, maar ik kan er wel mee leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:59:
Hier de conclusie van de eerste review
...
Wel jammer van die 2 nadelen, maar ik kan er wel mee leven
Bitte, check eens de gehele review & ook de plaatjes :X :D

Ik verwacht dit spel overigens ergens in 2008 samen met Duke Nukem If Ever :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Okyah schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:03:
[...]

En ook ff de datum onderaan de review.... :o

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol , de screens zijn een foto met het geweer erop geplakt.
Ze hadden me wel even bij die eerste screen , ik dacht amai de omgevingen zijn mooi en wat brabbelen ze nu over dat water , maar zijn hand+gun vond ik wat minder 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Okyah schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:03:
[...]

Dit is gisteren gerievewed door Ars Technica >:)

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe release datum?

Bij amazon staat de release op 29 september 2006, je kunt hem al voor bestellen:

linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
hijs kennelijk nog steeds niet uit? (ookal staat in de startpost dattie in 2005 zou uitkomen?)
lijkt me wel vet :)

[ Voor 11% gewijzigd door mschol op 27-04-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nee hij is ontzettend vaak uitgesteld. Hopelijk komt ie ook daadwerkelijk op 29 september uit... zou me meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is dan nog wel een meevallertje idd, want eerst stond ie voor 2007. Naja meevallertje. 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Ik zie dat het nog niet gepost is dus bij deze.

http://www.gsc-game.com/index.php?t=news&ss=261

After a year's break S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, published worldwide by THQ (but for the territory of ex-USSR), is to be demonstrated at E3. The press-only presentation featuring a live singleplayer demo will be held at THQ booth (South Hall booth #1324).
S.T.A.L.K.E.R. is a Survival FPS set in the near-future Chernobyl exclusion zone. The player, as a stalker, is to go through 30 sq.-km area of the Zone exploring it, learning about its dangers and inhabitants, surviving deadly anomalies, radiation, collecting valuable artefacts, but ultimately solving the mystery behind the Zone: what caused it to existence, what’s controlling it etc. The opponents will include mutated animals, weird creatures, rival stalkers, the military and more. The complete freedom of actions coupled with A-life system implemented in the game will provide for unique experience for every player and the unlimited replay-ability. Building up relations with NPCs, playing different roles in the game, making friends and foes, collecting information will all impact the ending that the player comes to in the game.
S.T.A.L.K.E.R. was awarded 'Most Wanted Game of 2006' (Gameland Award) in ex-USSR and has been a highly anticipated title worldwide.

Ik ben benieuwd. :)

Tevens de mei calender van stalker ziet er wel nice en fris uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
DirectX 9 Screenshots !!!!

Afbeeldingslocatie: http://stalker.myexp.de/ger/community/screenshots/thumbs/stalker-shadow-of-chernobyl-20060510032020383.jpg

Afbeeldingslocatie: http://stalker.myexp.de/ger/community/screenshots/thumbs/stalker-shadow-of-chernobyl-20060510032022289.jpg

Afbeeldingslocatie: http://stalker.myexp.de/ger/community/screenshots/thumbs/stalker-shadow-of-chernobyl-20060510032024602.jpg

Ze zien er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slechte kwaliteit maar voor de rest ziet het er wel cool uit , die reactor enzo , is mooi nagemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Dit is nergens voor nodig

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JayVee schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:33:
[...]

Dit is gisteren gerievewed door Ars Technica >:)
Hilarisch! _/-\o_ "The bad: Not enough sodomy" BWAHA!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 17:34:
[...]

Hilarisch! _/-\o_ "The bad: Not enough sodomy" BWAHA!
Vage preview :)
Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm erg vreemd, volgens mij heb ik dit spel in een winkel zien liggen hier in Australie...
En dat terwijl het nog niet uit is.

Ik zal binnenkort nog even gaan kijken of dat echt de volledige versie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:40

Hu9o

Schokkend

Dat zal het verklaren :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Is dat een boeiende film?
Lijkt me wel vet namelijk.
Of is ut gewoon weer..een..blegh iets..? :)
Ken em nie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, de doos zag er zo niet uit, het was ook geschreven met de punten ertussen (S.T.A.L.K.E.R). En op de achterkant zag ik de ingame screens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:41
Dan is het waarschijnlijk een pre-order pakket geweest. Dan lever je die doos in bij de kassa en krijg je een tegoedbon die je mag inleveren als het spel ook echt uit is. Vervolgens zetten ze de doos weer terug voor de volgende ;)

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-09 16:34
ik dacht net weer aan dit spel toen ik een docu op discovery zag... het was al een poos geleden sinds ik me er in heb verdiept, maar kwam tot de ontdekking dat het nog niet uit is, en dat waarschijnlijk ook niet zal worden.
nergens is een release date te vinden (bevestigd) en er staan overal nog berichten (die volgens officiele bronnen niet waar zijn) dat het hele spel is geschrapt...
het grote landschap en de free roam leken me wel vet... maar het ziet er naar uit dat dit nog een hele poos (niet voor de winter) gaat duren.. helaas

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kid1988 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 00:07:
ik dacht net weer aan dit spel toen ik een docu op discovery zag... het was al een poos geleden sinds ik me er in heb verdiept, maar kwam tot de ontdekking dat het nog niet uit is, en dat waarschijnlijk ook niet zal worden.
nergens is een release date te vinden (bevestigd) en er staan overal nog berichten (die volgens officiele bronnen niet waar zijn) dat het hele spel is geschrapt...
het grote landschap en de free roam leken me wel vet... maar het ziet er naar uit dat dit nog een hele poos (niet voor de winter) gaat duren.. helaas
Geweldige documentaire. Toen ik zag dat hier gepost was wist ik meteen dat het naar aanleiding daarvan was. :)

Ik denk dat het spel ergens in de 2e helft van dit jaar nog wel uit komt, het kan me ook heel weinig schelen of het nu verouderd is of niet qua graphics, als de ervaring op zich maar goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:44
http://www.gamer.nl/doc/32693

Volgens gamer.nl 1e kwartaal 2007, laten we het hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verheug me hier ook al, sinds de aankondiging van het spel volgde ik de "sites" bijna weekelijks... maar toen kwam het slechte nieuws dat ze het waarschijnlijk afschaffen zouden. en toen was mn intresse niet meer zo groot. tot gisteravond, ik heb namelijk ook de docu gezien op discovery !! heel erg vet btw... echt ongeloflijk hoe zoiets kon gebeuren, en over de gevolgen laten we het dan maar niet hebben :P

ik voeg deze topique maar ff aan mn daily bookmarks toe _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08-2013
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:08:
Nieuwe release datum?

Bij amazon staat de release op 29 september 2006, je kunt hem al voor bestellen:

linkje
Nooit de release datum op een site als Amazon geloven. Zij proberen gewoon alvast het geld binnen te harken...

Verder volg ik deze game al een jaar of drie, met wisselend vertrouwen in het eindresultaat. Wat ik vooral verontrustend vond, is dat na een druk begin (veel screens, filmpjes, nieuwsitems) op de website, het steeds stiller werd.
Zelfs het 'zeur'-draadje op het Stalker forum (klik) bloedt een beetje dood.
En toch, als deze game ooit uitkomt, ga ik hem wel kopen. Hoe verouderd hij ook zijn mag tegen die tijd. Net zoals DN:Forever, trouwens. ;)

[ Voor 59% gewijzigd door arieleks op 29-05-2006 15:33 . Reden: Verhaaltje langer gemaakt, en weer wat korter ;). En een typo. ]

- Rietberg - sieben Mal sympatisch -

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Ff deels off-topic:

Iemand gisteravond (of begin van deze middag) ook die docu (Battle of Chernobyl) over Chernobyl gezien op Discovery Channel? Erg interessant en benieuwd of er ook locaties herkenbaar zijn in het spel.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
After a year's break S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, published worldwide by THQ (but for the territory of ex-USSR), is to be demonstrated at E3. The press-only presentation featuring a live singleplayer demo will be held at THQ booth (South Hall booth #1324).
Ik vind het toch op zn minst vreemd dat er aan de hand hiervan niet meer info over het spel op internet te vinden is?! :?
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen en/of problemen m.b.t. de bèta horen _niet_ in dit topic thuis.