Das er nu toch wat over, en de smoke trekt idd op niets, mensen die ongezien willen bewegen moeten wachten tot de nacht.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:05:
[...]
Dat is dus echt zo. En de shotgun klinkt het zelfde als een MP5...
Zijn erachter gekomen 
This email is a notification of an upcoming key shutdown. Our records show that you obtained a key for the Stalker multiplayer beta without inputting a beta password. This program was invite only and those with an invitation have an exclusive password by having received an invitation. We will be deactivating all keys obtained without a corresponding password. If you feel you are receiving this message in error, please return to the program pages, and enter your password here: http://www.fileplanet.com/betas/stalker_key_auth.aspx. Thank you, and please come back to FilePlanet when the beta becomes available to the public, without the need for beta passwords, in early March. -The FilePlanet Team
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ja dat heb ik vanochtend ook gezien.
Mja heb er in ieder geval meer dan een week online kunnen spelen.
Mja heb er in ieder geval meer dan een week online kunnen spelen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Wie gaat er een mooie nieuwe startpost maken. Nu het spel echt speelbaar is, lijkt het me dat er wel een nieuw topic geopend mag worden. We zitten tenslotte ook al ruim over de 1000 posts heen.
Ga het zometeen thuis ook ff proberen om te spelen. Heb de Alfa vorig jaar ergens al eens geprobeerd, kijk uit naar de Beta
Ga het zometeen thuis ook ff proberen om te spelen. Heb de Alfa vorig jaar ergens al eens geprobeerd, kijk uit naar de Beta
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Goed idee, denk dat het ook meer lezers krijgt zodra het spel uit gaat komen nl.!Who Am I? schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:49:
Wie gaat er een mooie nieuwe startpost maken. Nu het spel echt speelbaar is, lijkt het me dat er wel een nieuw topic geopend mag worden. We zitten tenslotte ook al ruim over de 1000 posts heen.
Ik kijk ook heel erg uit naar dit spel, heb de beta niet gespeeld, maar heb de volgende vragen. ik hoop dat iemand antwoord heeft:
- Er wordt gezegd dat het een free roaming spel is. Weet iemand of je ook in elk gebouw kan wat je ziet. niet dat het weer zo'n texture is ofzo?
- is het ook zo dat je die spel co-op kunt doen? dus multiplayer maar dan ook met creatures en NPC's ? En niet alleen multiplayer met alleen echte spelers?
- Het bloeden en volgen van NPC's klinkt cool maar hoe slim zijn de NPC's? iemand een idee waarmee het te vergelijken is? of al meegemaakt in het spel?
tnxs!
- Er wordt gezegd dat het een free roaming spel is. Weet iemand of je ook in elk gebouw kan wat je ziet. niet dat het weer zo'n texture is ofzo?
- is het ook zo dat je die spel co-op kunt doen? dus multiplayer maar dan ook met creatures en NPC's ? En niet alleen multiplayer met alleen echte spelers?
- Het bloeden en volgen van NPC's klinkt cool maar hoe slim zijn de NPC's? iemand een idee waarmee het te vergelijken is? of al meegemaakt in het spel?
tnxs!
Misschien tijd voor een deeltje 2 en een geupdate topic start?
Beroeps brabander
-Als ik me het goed herinner heb ik inderdaad elk gebouw kunnen binnenlopen dat ik zag. Natuurlijk niet het einde van de map, maar je hebt echt heel veel verschillende gebouwen waar je zomaar in kunt lopen en meestal ook nog omhoog kunt gaan.Jeronimusius schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:24:
Ik kijk ook heel erg uit naar dit spel, heb de beta niet gespeeld, maar heb de volgende vragen. ik hoop dat iemand antwoord heeft:
tnxs!
-Waarschijnlijk niet. Op de site van de game staat helemaal niks over multiplayer co-op, en in de beta heb ik dit ook niet gezien..
-Ik heb een gameplay filmpje gezien van januari waarin een versie van het spel gespeeld werd waar de AI nog heel beperkt was, in dat filmpje liep de speler gewoon achter de NPC's zonder dat ze op hem schoten. Dit wordt natuurlijk verholpen, maar hoe goed de uiteindelijke AI is weet niemand.
Verder kan je wel met verschillende NPC's traden, dit is een van de enkele RPG elementen die je in het spel kan terugvinden.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Echo!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Het spel is vandaag GOLD gegaan, zo heeft o.a. Gamer.nl bekendgemaakt.
Geen uitstel dus meer denk ik
.
Geen uitstel dus meer denk ik
Mooi.. nu maar wachten op de official dan
Iemand al bezig met een nieuw topic?
Ik zag overigens dat de Limited edition bij Play.com voor dezelfde prijs de deur uit gaat als de standaard versie: 39 euro.
Ik zag overigens dat de Limited edition bij Play.com voor dezelfde prijs de deur uit gaat als de standaard versie: 39 euro.
Verwijderd
Gold-status??
Dan zou die volgende week al te koop moeten zijn, toch?
Ik hoop dat er geen funcionaliteit verloren is gegaan, zou toch graag die AI (waar men over spreekt) willen zien.
Ik hoop dat er geen funcionaliteit verloren is gegaan, zou toch graag die AI (waar men over spreekt) willen zien.
Op Amazon staat dat ie 23 maart word gereleased.Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:30:
Gold-status??
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Op Play.com staat ie ook op de 23e, ik heb meteen de Limited edition besteld.
Limited Edition Tin Includes:
Survival Guide
Zone Map
Bonus DVD with Behind the Scene Footage
Multiplayer Packs and skins
Ik heb et spel gespeeld en ik moet zeggen dat ik er meer van had verwacht.
Het ziet er slechter uit dan half-life2 en het waggelen als je loopt maakt me misselijk
Oh ik heb volgens mij iets te snel een mening getrokken.. ook heb ik de oude beta.
sorry
Het ziet er slechter uit dan half-life2 en het waggelen als je loopt maakt me misselijk
Oh ik heb volgens mij iets te snel een mening getrokken.. ook heb ik de oude beta.
sorry

[ Voor 22% gewijzigd door Pinjataaa op 07-03-2007 19:31 ]
Naar mijn idee, is het nog steeds een vet spel en concept, Whiteviper en ik hadden discussie op de fiets en zijn toch tot conclusie gekomen dat ook al heeft maar 50% van het originele idee het spel gehaald, het nog een vet spel is. Alleen om de omgeving, idee, wapens en freaky sfeer zou ik het al halen. Echt heel cool bedacht!Pinjataaa schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:27:
Ik heb et spel gespeeld en ik moet zeggen dat ik er meer van had verwacht.
sorry
Trouwens staat er een nieuw filmpje op gametrailers.com, begin is weer met die truck in de regen maar deze keer hij door, totaan de dikke man achter de tralie/kantoor in het belgisch preview filmpje, en dat zag er echt heel dik uit. Meneer in kwestie een een stuk kip, 10 euro voor degene die ergens aanwijst waar dat er mooier uitzag!
IK geef het eerlijk toe dat ik hem eerst download, en dan er zeker van ben dan ik hem daarna ook koop. kan gewoon niet mis gaan!
Ik heb alleen het multiplayer gedeelte gespeeld en dat was niet zo super.
Ik irriteer me echt aan het lopen, ik krijg er hoofdpijn van.
Dat filmpje op gametrailers.com ga ik even bekijken
Filmje zag er wel gaaf uit!!
Ik irriteer me echt aan het lopen, ik krijg er hoofdpijn van.
Dat filmpje op gametrailers.com ga ik even bekijken
Filmje zag er wel gaaf uit!!
[ Voor 7% gewijzigd door Pinjataaa op 07-03-2007 20:18 ]
50% van wat ze in het begin zeiden, dan word het gewoon een normale FPS, tomTomino schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:01:
[...]
Naar mijn idee, is het nog steeds een vet spel en concept, Whiteviper en ik hadden discussie op de fiets en zijn toch tot conclusie gekomen dat ook al heeft maar 50% van het originele idee het spel gehaald, het nog een vet spel is. Alleen om de omgeving, idee, wapens en freaky sfeer zou ik het al halen. Echt heel cool bedacht!
Trouwens staat er een nieuw filmpje op gametrailers.com, begin is weer met die truck in de regen maar deze keer hij door, totaan de dikke man achter de tralie/kantoor in het belgisch preview filmpje, en dat zag er echt heel dik uit. Meneer in kwestie een een stuk kip, 10 euro voor degene die ergens aanwijst waar dat er mooier uitzag!![]()
IK geef het eerlijk toe dat ik hem eerst download, en dan er zeker van ben dan ik hem daarna ook koop. kan gewoon niet mis gaan!
Ik heb dit spel niet echt gevolgd (doe ik eigenlijk nooit), maarja is al een tijdje geleden dat ik een vermakelijke FPS heb gespeeld, dus ik ben benieuwd
Ik begrijp niet wat het probleem is hier. Heb de multiplayer beta een paar dagen gespeeld (totdat hij geclosed werd) en ik vond het erg leuk... veel betere gameplay dan CS: Source (gameplay lijkt erg op die van Rainbow Six 3: Ravenshield, niet dat mensen hier die game kennen..), aimen was goed, scopen gaat een beetje traag maar voor de rest vond ik het een topgame.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
mee eens hoor!Jedi_Pimp schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:40:
Ik begrijp niet wat het probleem is hier. Heb de multiplayer beta een paar dagen gespeeld (totdat hij geclosed werd) en ik vond het erg leuk... veel betere gameplay dan CS: Source (gameplay lijkt erg op die van Rainbow Six 3: Ravenshield, niet dat mensen hier die game kennen..), aimen was goed, scopen gaat een beetje traag maar voor de rest vond ik het een topgame.
Als je loopt schud je heen en weer, dat vind ik zwaar irritant. That's allJedi_Pimp schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:40:
Zojuist S.T.A.L.K.E.R. gepre-orderd bij Dynabyte voor €42,99
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
niet echt opgevallen en volgens mij kon je het gewoon uitzetten hoor. (of ik had al heel de tijd uitstaan weet niet zeker meer)Pinjataaa schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 22:21:
[...]
Als je loopt schud je heen en weer, dat vind ik zwaar irritant. That's all
Klinkt goedRakkerzero schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:04:
ze hebben niet voor niks 6a 7 jaar lang gewerkt aan die game
word zekerweten perfect
en een uniek verhaal
word zekerweten perfect
en een uniek verhaal
Verwijderd
Ja, ik vind dat schudden ook irritant, ik werd er na 5 minuten al misselijk van. Ik hoop ook dat je het uit kan zetten, want het lijkt me een erg tof spel maar als ik om het kwartier moet stoppen omdat ik misselijk word en eindig met knallende koppijn dan maakt het me niet uit hoe vet het is, dan KAN ik het gewoon niet spelen.Pinjataaa schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 22:21:
[...]
Als je loopt schud je heen en weer, dat vind ik zwaar irritant. That's all
Commentaar op een modactie kun je geven via e-mail of DM, niet in het topic zelf.
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 11:24 ]
Ik kreeg last van mijn pink van het constant op control blijven drukken omdat je niet gebukt kan blijven
Kan vast wel een script voor gemaakt worden of een optie in controls in een latere patch.Triloxigen schreef op zondag 11 maart 2007 @ 02:22:
Ik kreeg last van mijn pink van het constant op control blijven drukken omdat je niet gebukt kan blijven
Anders hebben we altijd nog een boek ofzo
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
volgens mij is dat bij heeel veel spellen zo of ben ik nu niet wakker?Triloxigen schreef op zondag 11 maart 2007 @ 02:22:

is daar geen macro voor of een simpel scriptje om gebukt te blijven?
Lijkt me nog niet heja, spel is nog niet eens uitTripp schreef op zondag 11 maart 2007 @ 13:28:
is daar geen macro voor of een simpel scriptje om gebukt te blijven?
Nee maar wel beta status. Het kan best zijn dat er al oplossing voor gevonden is mbv een script of macro. Ik neem aan dat je simpel de console aan kan roepen en daar een scriptje erin kan mikken.Tomino schreef op zondag 11 maart 2007 @ 13:35:
[...]
Lijkt me nog niet heja, spel is nog niet eens uit
Maar goed, spel is nog niet uit idd dus misschien wat te vorobarig om er een woordje over te zeggen

De spellen die ik gespeeld heb niet. Daar druk je het een keer in en je bent gebunkt, bij Stalker moet je het ingedrukt houden.Tomino schreef op zondag 11 maart 2007 @ 13:25:
[...]
volgens mij is dat bij heeel veel spellen zo of ben ik nu niet wakker?
Net zoals de zoom, moet je ook ingedrukt houden vind ik ook niet echt prettig eigenlijk
Maar euhm, control indrukken om te bukken. Dat is n bijna 90% van alle FPS zo. Dus je vingers moeten ondertussen wel getrained zijn!
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Dat hangt natuurlijk helemaal af van de gameplay.Postius schreef op zondag 11 maart 2007 @ 14:19:
Maar euhm, control indrukken om te bukken. Dat is n bijna 90% van alle FPS zo. Dus je vingers moeten ondertussen wel getrained zijn!
Voorbeelden:
quake3 en UT. - Veel rondspringen en strafen. Bukken komt vrijwel niet voor.
Counterstrike - naar mijn eigen ervaring(in een ver donker grijs verleden
In latere versies van CS was het zo dat je veel gebruik moest maken van de walk-functie, om zo geluidsdetectie van de tegenstander te voorkomen. Hele stukken moeten er dan wel eens gewalkt worden en dan is een script/macro erg handig om geen lamme vinger te krijgen.
Een voorbeeld van echt veel gebukt rondlopen kan ik niet zo verzinnen. Aangezien ik zo'n fps niet gespeeld heb(of niet meer kan herinneren).
Al met al is bukken in ene fps relatief te bekijken en de functie van een "blijven gebukt funcite tot ik weer druk/click" is niet in elke fps wel/niet handig.
Dat is wel irritant, want het is lastig schieten met 1 vinger op de rechterknop en korte tikjes op de linker..Triloxigen schreef op zondag 11 maart 2007 @ 14:18:
[...]
Net zoals de zoom, moet je ook ingedrukt houden vind ik ook niet echt prettig eigenlijk
Ik denk dat het kwestie is van gewenning. Hoop ik

was bij GTA:SA ook al zo... rechts voor target-lock en links voor aanval.
@daarboven
@daarboven
offtopic:
hou is op met het "bukken" te noemen.... dat doe je maar thuis met je vriendje
"neerhurken", "kruipen" of "ineenduiken"
[ Voor 23% gewijzigd door MeMoRy op 11-03-2007 15:14 ]
U vraagt, wij antwoorden.
In die 'nieuwe' beta kon je kiezen tussen toggle crouch en crouch dus maak je daar maar geen zorgen over...Triloxigen schreef op zondag 11 maart 2007 @ 02:22:
MeMoRy schreef op zondag 11 maart 2007 @ 15:13:
offtopic:
[ Voor 29% gewijzigd door psychoclown op 11-03-2007 15:21 ]
Nette prijs.Rakkerzero schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:04:
Voor mensen met creditcard (is vast al voorbij gekomen):
Bij Play.com is de Limited Edition Tin te krijgen voor € 39,- en de normale versie voor dezelfde prijs (raar?).

Als je al wat langer een preorder hebt staan, is het bij Play.com nog voor de oude prijs van £17,99 (bijna € 25,-)... (gelukkig had ik nog een preorder uit oktober 2004
Kan niet wachten!
In de volksmond/game-mond ook wel Crouch genoemdMeMoRy schreef op zondag 11 maart 2007 @ 15:13:
@daarboven
offtopic:
Verwijderd
Wie voelt zich geroepen om een nieuw deel te openen (bij voorkeur eentje met een nieuwe startpost) ?
Verwijderd
Wat is er mis met die uit 2002?Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:32:
[mbr]Wie voelt zich geroepen om een nieuw deel te openen (bij voorkeur eentje met een nieuwe startpost) ? :)[/]
'k zou het wel willen, maar ik heb er vandaag geen tijd meer voorVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:32:
[mbr]Wie voelt zich geroepen om een nieuw deel te openen (bij voorkeur eentje met een nieuwe startpost) ? :)[/]
Wil het ook best doen, maar dat wordt dan pas vanavond.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
zou het best wel willen maar dan moet ik me eerst verdiepen in hoe ik een fatsoenlijke tabel kan maken
heb er nl. geen ervaring mee
-Edit-
Ok niet zo moeilijk dus alleen jammer dat je tekst niet wit kan maken anders kon ik er wel een in elkaar draaien alle tekst rood staat wat minder
-Edit-
Ok niet zo moeilijk dus alleen jammer dat je tekst niet wit kan maken anders kon ik er wel een in elkaar draaien alle tekst rood staat wat minder
[ Voor 38% gewijzigd door psychoclown op 12-03-2007 16:37 ]
In Isreal en Rusland/Ukraine schijnt het te koop te zijn.Tomino schreef op zondag 11 maart 2007 @ 13:35:
[...]
Lijkt me nog niet heja, spel is nog niet eens uit
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Sterker nog, hij is al op het illegale circuit verschenen. Ga je dan!
Krijgen we weer al dat gezeik hier.
Lukt het al met die openingspost?
Trouwens...nog een andere limited edition box-art gespot:

Dit noemen ze de 'Radiation Pack'. Alleen in Duitsland?

Daar zit een stukje echt radioactief materiaal in, idd alleen voor Duitsers en met de groeten uit Rusland Oekraïne.Cascade schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:24:
Lukt het al met die openingspost?
[afbeelding]

Ik zag het, ja. Alleen Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Gelimiteerd op 17.777 stuks, MET soundtrack cd, ontwikkelaarsdagboek, kaarten, wapengids en de roman "Todeszone".
Toll, was?
Zijn er ook adressen in nederland waar ik zonder creditcard die limited edition kan kopen?
Ja, hier wat gevonden:
Free Record Shop € 59,99 http://www.freerecordshop...iew.asp?productid=1260735 of
http://www.freerecordshop...productid=1260735&navid=4
Maar ik verwacht eigenlijk wel dat ie ook gewoon bij de MediaMarkt of Dynabyte opduikt...
Free Record Shop € 59,99 http://www.freerecordshop...iew.asp?productid=1260735 of
Maar ik verwacht eigenlijk wel dat ie ook gewoon bij de MediaMarkt of Dynabyte opduikt...
[ Voor 17% gewijzigd door Cascade op 12-03-2007 21:56 ]
Pfft, voor die prijs wacht ik wel een week extra totdat Play.com het heeft afgeleverd. Snel ruim 20 euro uitgespaard en na een paar jaar kan die ene week er ook wel van af.Cascade schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:54:
Ja, hier wat gevonden:
Lol, dat dagboek zal wel héél dik zijnCascade schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:47:
![]()
Ik zag het, ja. Alleen Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Gelimiteerd op 17.777 stuks, MET soundtrack cd, ontwikkelaarsdagboek, kaarten, wapengids en de roman "Todeszone".
Toll, was?
praat geen poep man, alleen de beta mplayer demo is uit.PcManiaxx schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:59:
Sterker nog, hij is al op het illegale circuit verschenen. Ga je dan!
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Zit er al iemand met een nieuwe startpost bezig? Anders maak ik er wel eentje
Maak er maar een, babbaloerie
Ik heb een nieuw deel aangemaakt met een nieuwe startpost: [PC] S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, deel 2
Hij is nog niet zo uitgebreid, als iemand suggesties heeft dan hoor ik het wel
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen en/of problemen m.b.t. de bèta horen _niet_ in dit topic thuis.
Vragen en/of problemen m.b.t. de bèta horen _niet_ in dit topic thuis.