Hierboven staat ergens dat de datum op mei staat, was dus al bekend
Even offtopic, dat is niet helemaal de schuld van Brad Design. CDV heeft onwillig zitten sleutelen aan de gegeven versie van Breed. Later bleek ook nog eens dat ze aan een beta hebben zitten knoeien ipv de final.Furbyk1ller schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:27:
iedereen baalt natuurlijk dattie uitgesteld word, maar als je kijk naar half-life2 die is ook een jaar uitgesteld, maar is uiteindelijk een meesterlijk stukje software geworden, laten er van uitgaan dat stalker dat dan ook worden geen breed dat veel te vroeg is uitgekomen
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Die laatste is echt een mooie render...
jah ik was er al van op de hoogte dat cdv fout zat, maar uiteindelijk was dat toch ten koste van de game zelf.Blade_V schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:06:
[...]
Even offtopic, dat is niet helemaal de schuld van Brad Design. CDV heeft onwillig zitten sleutelen aan de gegeven versie van Breed. Later bleek ook nog eens dat ze aan een beta hebben zitten knoeien ipv de final.
Verwijderd
Strakke screen alleen jammer dat die textures niet kloppen van de muren... of zou er nog een diepte inzitten (heb ik het over die horizontale lijn bijna aan de top van de schedel van het skelet waar de ladder begint)?
iig bij de eerste indruk verpest het de screen een beetje
http://www.gamer.nl/nieuws/26156In de fan-community van S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl wordt driftig gespeculeerd over de releasedatum van deze langverwachte, non-lineaire FPS met RPG elementen. De laatste speculaties wijzen er sterk op dat het spel niet meer in 2005 op de markt zal komen. Het is wordt door uitgever THQ namelijk niet genoemd in een releaseoverzicht voor de rest van het huidige financiële jaar, dat tot halverwege 2006 loopt. Wel verwacht THQ deze zomer nieuwe informatie over het spel naar buiten te kunnen brengen. Erg amusant is trouwens dat op de website van THQ te lezen is dat het spel momenteel beschikbaar zou zijn.
Ten vroegste deze zomer dus
Denk persoonlijk dat dit spel pas ergens begin 2006 wordt gereleased, is al zo vaak uitgesteld dat ik er niet eens meer van opkijk, ze moeten alleen uitkijken dat het geen DNF verhaal wordt.Hacku schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 19:12:
[...]
http://www.gamer.nl/nieuws/26156
Ten vroegste deze zomer dus
[ Voor 9% gewijzigd door bAdmuTs op 06-05-2005 19:22 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
http://www.gamer.nl/nieuws/26156
Zat eraan te komen. In de interviews lieten de developers al blijken dat planning niet hun sterkste punt is. Ben benieuwd hoe het eindproduct uiteindelijk gaat worden. Ik kan mij best voorstellen dat THQ het over een poosje ook zat is en een "vervroegde" release afdwingt.
Zat eraan te komen. In de interviews lieten de developers al blijken dat planning niet hun sterkste punt is. Ben benieuwd hoe het eindproduct uiteindelijk gaat worden. Ik kan mij best voorstellen dat THQ het over een poosje ook zat is en een "vervroegde" release afdwingt.
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Ik heb hem gezien, graphics zijn zeker goed maar de animaties en bewegingen zijn minder goed uitgewerkt imoHacku schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 21:31:
Nieuw filmpje @ http://www.3dgamers.com/d...ker/stalkerdx9.1.wmv.html
Zeker de moeite om te zien
Dik mooi filmpje ! 't einde is ook erg cool.Hacku schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 21:31:
Nieuw filmpje @ http://www.3dgamers.com/d...ker/stalkerdx9.1.wmv.html
Zeker de moeite om te zien
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
kvind hem wat tegen vallen het is net of die pc waar ze hem op spelen het maar amper kan trekken dat is me al vaker opgevallen bij de filmpjes beetje jammer ook vind ik het spel wel ERG donker ik denk dat het gaat vervelen..
Erg donker, het filmpje is donker ja, het is tenslotte s'avonds en zag er ook wel zwaar gescript uit. Maar de game heeft gewwon een day/night cycle...FaBioTh schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:31:
kvind hem wat tegen vallen het is net of die pc waar ze hem op spelen het maar amper kan trekken dat is me al vaker opgevallen bij de filmpjes beetje jammer ook vind ik het spel wel ERG donker ik denk dat het gaat vervelen..
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=18707Helaas heb ik minder goed nieuws voor de FPS-fans. De topper-in-spé, S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, zal niet meer voor dit jaar zijn. We hadden het eigenlijk wel kunnen denken, want deze game werd ondertussen toch al een tiental keer uitgesteld. Een lange ontwikkelingstijd dus, maar als de game aan de verwachtingen kan voldoen, hebben we daar weinig problemen mee. Op een Russische fansite heeft de onderdirecteur van GSC Game World laten weten dat de game in de laatste rechte lijn zit naar de aankomst, maar die aankomst zal zeker niet in 2005 liggen. Aan de verhaallijn van de game wordt de laatste hand gelegd, waarna de game zelf de laatste verfijningen krijgt.
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl werd onlangs op de E3 nog getoond door THQ, die zullen zorgen voor de publicatie van de game. Vele gamers wachten nu al geruime tijd op deze game, vooral omdat GSC Game World erin geslaagd is het publiek warm te maken voor hun project. Jammer genoeg heeft het wachten op de game zijn piek al bereikt, en krijgt het last van het Duke Nukem-syndroom.
Heb ergens gelezen dat Stalker mogelijk verplaatst wordt naar de XBOX 360.
Dat zou ik helemaal niet leuk gaan vinden
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Rakkerzero schreef op zondag 10 juli 2005 @ 21:35:
Heb ergens gelezen dat Stalker mogelijk verplaatst wordt naar de XBOX 360.

Heb je daar een bron van?
der stond laats op games.fok dat s.t.a.l.k.e.r pas in 2006 uitkomt
jammer dus
jammer dus
Dat staat ook al in dit topicwarchaser schreef op zondag 10 juli 2005 @ 23:49:
der stond laats op games.fok dat s.t.a.l.k.e.r pas in 2006 uitkomt
jammer dus
Ik had het gelezen in de Power Unlimited van deze maand geloof ik
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
waar baseer je dat dan op?Blade_V schreef op zondag 10 juli 2005 @ 22:04:
Haha, goede grap. Ten eerste gaat de Xbox 360 dat niet eens trekken
bron? :-)
Waar baseer jij op dat de Xbox360 dit niet gaat trekken? Gezien de specs van de 360 denk ik dat deze er geen problemen mee heeft. Ik denk eerder dat een huidige generatie pc er op hoge resoluties er problemen mee heeft.Blade_V schreef op zondag 10 juli 2005 @ 22:04:
Haha, goede grap. Ten eerste gaat de Xbox 360 dat niet eens trekken, en ten 2e is de code compleet anders. Waar heb je het gelezen? Zo'n 'zogenaamde' bron?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Yep, in de E3 special van deze maand.Rakkerzero schreef op maandag 11 juli 2005 @ 01:56:
Ik had het gelezen in de Power Unlimited van deze maand geloof ik
Ik hoop ook idd dat ze niet al te raar gaan doen en dat de game gewoon op de pc gaat uitkomen. Misschien eerst pc en daarna nog op de Xbox 360, wat mij eerder het geval lijkt.
Willen ze niet releasen of kunnen ze niet?
Omtrent het langverwachte PC-game S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl is er eindelijk wat meer duidelijkheid gekomen omtrent de releasedate. Naar aanleiding van dit nieuws had uitgever THQ de cijfers van het afgelopen kwartaal bekendgemaakt. Games zoals WWE SmackDown, The Incredibles, Full Spectrum Warrior en Warhammer 40,000 hebben er voor gezorgd dat de verliezen van het vorige jaar volledig vergeten zijn.
Stalker was normaal aangekondigd voor mei van dit jaar, maar zal dus nu pas ten vroegste verschijnen in april 2006. De ontwikkelaars zeggen er ook bij dat ze het spel pas willen releasen als het volledig af is, maar de slechte cijfers van vorig jaar zullen ook wel een rol gespeeld hebben. Zo'n uitspraken komen de kwaliteit van het spel alleen maar ten goede, dus des te meer kunnen we ons op deze game verheugen.
Was het niet de bedoeling dat de game eigenlijk al in 2004 was uitgekomen ? Daarna is het verzet naar 2005 en nu weer naar 2006Stalker was normaal aangekondigd voor mei van dit jaar, maar zal dus nu pas ten vroegste verschijnen in april 2006. De ontwikkelaars zeggen er ook bij dat ze het spel pas willen releasen als het volledig af is, maar de slechte cijfers van vorig jaar zullen ook wel een rol gespeeld hebben. Zo'n uitspraken komen de kwaliteit van het spel alleen maar ten goede, dus des te meer kunnen we ons op deze game verheugen.
Verder lijkt het me wel een leuke game
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Sja, als ze al erg rooskleurige verhalen vertellen over de release dates... misschien zijn de beschrijvingen van de features (graphics, vrijheid, etc) dan ook wel overdreven!?
Ik wacht deze game gewoon af en laat mij verrassen.
Ik wacht deze game gewoon af en laat mij verrassen.
De pré alpha was wel heel mooi om te zien en voelde goed. Dat was al meer dan een jaar geleden. Als ze ook maar een beetje vooruit zijn gegaan in graphics vind ik het al een topper. Meeste moeite zal wel zitten in de AI. Omgevingen waren toen nl al heel mooi en uitgestrekt.
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Ik lees net de startpost, en wat valt me op?
Het verhaal;
12 april 2006, iets na half drie in de middag. Het gebied rond Chernobyl wordt plotseling verlicht door een helder licht. De aarde begint hevig te trillen, overal rennen mensen, maar rennen is zinloos en de radioactieve regen doodt iedereen. Een tweede kerncentraleramp is een feit. Rusland is in rep en roer, wat moet er gebeuren? Pogingen om in het gebied te komen zijn zinloos, zelfs de meest geavanceerde robotten kunnen niet tegen de ontiegelijk grote straling. Het enige wat er gedaan kan worden is het afsluiten van “The Zone”...
Zal hij dan 12 April gereleased worden
Het verhaal;
12 april 2006, iets na half drie in de middag. Het gebied rond Chernobyl wordt plotseling verlicht door een helder licht. De aarde begint hevig te trillen, overal rennen mensen, maar rennen is zinloos en de radioactieve regen doodt iedereen. Een tweede kerncentraleramp is een feit. Rusland is in rep en roer, wat moet er gebeuren? Pogingen om in het gebied te komen zijn zinloos, zelfs de meest geavanceerde robotten kunnen niet tegen de ontiegelijk grote straling. Het enige wat er gedaan kan worden is het afsluiten van “The Zone”...
Zal hij dan 12 April gereleased worden
Haha, het zou wel een grap zijn.... een slechte grap
Nee oke, ik heb echt wel het geduld, maar alles wat ze beloofd hebben in die game is gewoon al een keer gedaan, en vraag me toch echt af hoe ze het nu gaan maken. Want een hype is er niet echt meer, en de engine vernieuwen doen ze ook niet meer, maar uitstellen wel. Ik wacht wel mooi op andere games van dat genre (You Are Empty bijv.) en zie wel als deze game uitkomt, zijn m'n verwachtingen iig niet te hoog meer.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Volgend jaar zal volgens mij deze hele game al passé zijn. Daikatana/ Duke Nukem 4 ever syndroom. Helaas maar waar, nog andere goeie fps in de pijplijn ?
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ach HL2 kwam ook meer dan een jaar later uit dan de bedoeling was en ik vond dat opzich nog wel een goed spel.
Het zou idd wel jammer zijn als dit spel de kant van duke nukem 4 ever op zou gaan.
Het zou idd wel jammer zijn als dit spel de kant van duke nukem 4 ever op zou gaan.
Verwijderd
Zag wel op een site een download van een Alpha versie, weet niet of dit een nieuwe is die pas geleden gelekt is of een oude. Maar voor de rest is het akelig stil rondom dit spel...
Zover ik weet is de release uitgesteld tot begin 2006
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
weet je toevallig welke site >?Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:53:
Zag wel op een site een download van een Alpha versie, weet niet of dit een nieuwe is die pas geleden gelekt is of een oude. Maar voor de rest is het akelig stil rondom dit spel...
/me We gaan hier geen illegale dingen bespreken zoals een downloadwebsite van een gelekte alpha versie!!!
Verwijderd
Je mag ze ook naar mij mailen, ben er wel benieuwd naarVerwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:18:
mogen screenshots van de lek gepost worden? lijkt me niet maar ik vraag t maar ff
dit spel zou 20 jaar geleden al uit moeten komen joh ....
ik dacht dat ik traag was
ik dacht dat ik traag was
Ze hebben dus een gedeelte overnieuw gemaakt, omdat het niet goed genoeg was volgens hun.
bron: http://www.stalker-game.com/index_eng.html"What's happening to S.T.A.L.K.E.R.?", "what's the development stage at the moment?", "when's the release?" are just part of the questions the community have been raising lately. Andrew Prokhorov, Project Lead/Lead Designer, kindly agreed to give a quick interview to www.oblivion-lost.com regarding those critical questions. Read on.
Where do we stand?
As of today we are working on the game's storyline. After conclusively play-testing the first version, we came to the conclusion that the result was below-par and didn't live up to our own expectations and high standards. As a result we undertook a broad review of the story and key design areas of the game, looking particularly at the interaction of the plot with the life simulation.
Once key areas were identified we were able to work on filling out the content of the game world and being the process of polishing and balancing. At the same time, we are working hard to refine the AI, life simulation, the PDA interactivity, bug fixing and optimising the game to run on lower-spec machines. The 'eye candy' is also getting a major overhaul…
What has been achieved to-date?
Now that the game components have been put together we are pleased to be able to say that we have some thrilling gameplay - the key thing! Once we acknowledged that the project was going to deliver a first person title quite unlike any other, we were able to look towards refining and balancing the gameplay. On top of that we are continuing to receive great support and feedback from our Publisher, and we've been able to use their extensive knowledge and familiarity with the market to ensure that we have a truly unique and compelling gameplay experience.
The game itself is different from anything else out there, in particularly the life simulation and open-world gameplay mechanics. This has proven to be very time-consuming to polish and debug - a major headache for us! We especially wanted newbies to be able to pick up and play the game, meaning that accessibility became paramount in the design. While we have been able to retain the depth and feel of the game, we feel that by making maximum use of the in-game PDA, we will be able to ensure that at no point do people feel that they are lost or directionless.
We have also continued to work on the AI in the game and we're particularly happy with the way our stalkers react to one another and to other stalkers; while they're certainly challenging to attack, they don't actually 'cheat', but react according to their situation and make decisions depending on the player's actions. Once you understand that the underlying AI reflects true-life situations then the combat becomes all the more engaging, realising that a simple mistake could be the end of you brings a real intensity to the action! We have also been working hard to make sure that the life of the other AI stalkers in the game is just as engaging as your own; they talk, tell jokes, drink, sleep, etc. The community has been particularly useful in this context; they have supplied all the jokes and stories that the stalkers tell while relaxing around a campfire.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
volstrekt offtopic bij het bespreken van een game, maar wie een interessant verhaal (vond ik) wil lezen over iemand die in die regionen rondrijdt op een motor en daarnaast mooie desolate plaatjes maakt en een leuk verhaal vertelt, moet even hier kijken
ach...in een volgend leven lach je er om!
indrukwekkende site!! Als je dit gezien hebt vlak voor je Stalker opstart is t toch net ffe anders denk ik....0siris schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 22:00:
volstrekt offtopic bij het bespreken van een game, maar wie een interessant verhaal (vond ik) wil lezen over iemand die in die regionen rondrijdt op een motor en daarnaast mooie desolate plaatjes maakt en een leuk verhaal vertelt, moet even hier kijken
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Verwijderd
De kans dat het spel dit jaar nog verschijnt is wel zeer klein, anders zou het al wel bekend zijn.
Zou toch jammer zijn als een potentieel goede game als deze hetzelfde lot als Daikatana gaat ondergaan.
Zou toch jammer zijn als een potentieel goede game als deze hetzelfde lot als Daikatana gaat ondergaan.
Waar baseer je dit nou weer opVerwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:29:
Enkel omdat de game niet dit jaar uitkomt?
IIRC was Daikatana ook zo'n spel wat vooral grafisch gezien een echte toptitel zou zijn als het op de oorspronkelijk geplande releasedatum ook daadwerkelijk uit was gekomen.
Echter had Daikatana IMHO buiten de graphics ook bijzonder weinig te bieden, S.T.A.L.K.E.R. heeft dat wel.
Echter had Daikatana IMHO buiten de graphics ook bijzonder weinig te bieden, S.T.A.L.K.E.R. heeft dat wel.
Chester schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 21:51:
Ze hebben dus een gedeelte overnieuw gemaakt, omdat het niet goed genoeg was volgens hun.
[...]
bron: http://www.stalker-game.com/index_eng.html
Laat ik het daar nu eens volledig mee eens zijn. Ik wacht af wat dit wordt!What has been achieved to-date?
Now that the game components have been put together we are pleased to be able to say that we have some thrilling gameplay - the key thing!
dit spel wil ik echt zo dolgraag hebben, en ze zeiden ook nog When is it done? When its done.
en daar vertrouw ik op, ik wil niet het begin verzieken om het tig keer over te moeten doen omdat het een beta bug spel is..
maar ze kunnen natuurlijk wel zeggen dat ze het zo complet as possible willen releasen, bugs zitten er toch wel in.
en daar vertrouw ik op, ik wil niet het begin verzieken om het tig keer over te moeten doen omdat het een beta bug spel is..
maar ze kunnen natuurlijk wel zeggen dat ze het zo complet as possible willen releasen, bugs zitten er toch wel in.
Ik verwacht nog steeds dat STALKER een heerlijke sfeer met zich mee zal brengen ingame. Maar zijn de grafische aspecten niet al wat achterhaald nu? of werken ze daar ook constant aan.
Hoop echt dat er zown lekkere FALLOUT sfeer in die game zit
Cant Wait Tho
Cant Wait Tho
hij was 2 jaar geleden zijn tijd ver vooruit qua graphics. maar als je ook de oudste screenshots bekijkt zie je dat het veel vooruitgang heeft geboekt.MrCaleb schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 08:46:
Ik verwacht nog steeds dat STALKER een heerlijke sfeer met zich mee zal brengen ingame. Maar zijn de grafische aspecten niet al wat achterhaald nu? of werken ze daar ook constant aan.
Cant Wait Tho
vooral de vegetatie is echt sterk verbeterd, en laats was er een DX9 movie waarbij ze dus lieten zien wat het zo ongeveer kan.
Er zijn wel meer filmpjes.WSaeNoTSoCK schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:20:
[...]
hij was 2 jaar geleden zijn tijd ver vooruit qua graphics. maar als je ook de oudste screenshots bekijkt zie je dat het veel vooruitgang heeft geboekt.
vooral de vegetatie is echt sterk verbeterd, en laats was er een DX9 movie waarbij ze dus lieten zien wat het zo ongeveer kan.
Er staan er geloof ik ook een aantal in de startpost, maar er zijn een aantal nieuwe. Erg indrukwekkend allemaal iig. Vooral de geavanceerde AI spreekt mij heel erg aan.
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Mensen, wacht nou maar af of dit spel wel zo tof wordt als ze jullie willen laten geloven! Ze beloven erg veel en we hebben nog niets gezien behalve screenshots.
Van de visuals zeiden ze dat het twee generaties verder was dan Doom3. Ziet dit spel eruit als Unreal 3?
Beter dan Far Cry? Ik zou zeggen nee. Maar dan heb ik het ook nog niet gespeeld, maar dat heeft niemand (laten we het niet over die alpha hebben). Zeker is echter dat het zeker niet zo revolutionair is als ze zeggen.
Dus: wees wat sceptischer en geloof niet alles wat ze vertellen. Het is een nieuwe game developer die zelf misschien ook wel geloofd dat ze alles in het spel kunnen krijgen. Op dit moment lijkt het erop dat ze veel te veel features bedacht hebben. Ze blijven maar uitstellen en 'tweaken'. Die aanpak kan in twe dingen resulteren: een goed game dat outdated is tegen de tijd dat het uitkomt (is nu al bijna zo - next generation is het zeker niet meer!), of een game wat ver onder de verwachtingen (= uitspraken van maker) presteerd.
Een heel goed voorbeeld! Ze zeiden al jaren geleden dat die zo ontzettend geavanceerd was. En in de laatste interview zeggen ze we are working hard to refine the AI! Nou, dan kan hij zo goed niet geweest zijn toch?Who Am I? schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:28:
[...]
Vooral de geavanceerde AI spreekt mij heel erg aan.
Van de visuals zeiden ze dat het twee generaties verder was dan Doom3. Ziet dit spel eruit als Unreal 3?
Dus: wees wat sceptischer en geloof niet alles wat ze vertellen. Het is een nieuwe game developer die zelf misschien ook wel geloofd dat ze alles in het spel kunnen krijgen. Op dit moment lijkt het erop dat ze veel te veel features bedacht hebben. Ze blijven maar uitstellen en 'tweaken'. Die aanpak kan in twe dingen resulteren: een goed game dat outdated is tegen de tijd dat het uitkomt (is nu al bijna zo - next generation is het zeker niet meer!), of een game wat ver onder de verwachtingen (= uitspraken van maker) presteerd.
O MY F****** GOD.... !!!!
Waar halen de maker van S.T.A.L.K.E.R het gore lef vandaan ons zo te blijven naaien.
NIEUWE RELEASE DATE: OKTOBER 2006
Hoe graag ik hier ook naar uitkijk. Ik zeg boycotten die handel. Mochtie uitkomen, downloaden we hem wel, ook al is de MP zo tof.
Waar halen de maker van S.T.A.L.K.E.R het gore lef vandaan ons zo te blijven naaien.
Hoe graag ik hier ook naar uitkijk. Ik zeg boycotten die handel. Mochtie uitkomen, downloaden we hem wel, ook al is de MP zo tof.
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Niet weer 
Geven ze er ook een reden voor? Ik kan me niet voorstellen dat het zo lang moet duren.

Geven ze er ook een reden voor? Ik kan me niet voorstellen dat het zo lang moet duren.
Verwijderd
helemaal mee eens af schieten die klootzakkenFiddle schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:48:
Hoe graag ik hier ook naar uitkijk. Ik zeg boycotten die handel. Mochtie uitkomen, downloaden we hem wel, ook al is de MP zo tof.![]()
![]()
maar je moet er wel mee rekening houden dat als ze niks hadden gezegd en ze hebben het spel af rond okt 2006 en het word een wereld hit dat maakt het mij geen ene flikker uit dat ik er zo lang op moet hebben wachten
Verwijderd
wat een domme opmerking, ze zullen het niet zomaar uitstellen. Er zal het 1 en ander aan mankeren wat verbeterd moet worden volgens hun, ipv dat je daar begrip voor hebt.Fiddle schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:48:
Hoe graag ik hier ook naar uitkijk. Ik zeg boycotten die handel. Mochtie uitkomen, downloaden we hem wel, ook al is de MP zo tof.![]()
![]()
Waarschijnlijk hebben ze nog veel sleutelwerk aan de gameplay. Vergeet niet dat het een groot game is. De vraag blijft of de graphics nog zullen meekunnen.
Ik gooi deze ff uit mijn bookmarks.... Heb geen zin om steeds aan deze Duke3DForever herinnerd te worden.....
Mocht het tzt uitkomen en geweldig blijken te zijn dan laat ik me graag verrassen..

Mocht het tzt uitkomen en geweldig blijken te zijn dan laat ik me graag verrassen..
PC Specs
Verwijderd
Spellen die zo vaak worden uitgesteld worden bijna nooit meer goede games, ik denk eigenlijk dat het spel helemaal niet meer uitkomt.
Nou dit topic is niet het meest toonaangevend wat neiwus betreft, maar het gaat er zeker komen en het gaat zeker een hit worden omdat er nou eenmaal niet zoveel fps met rpg elementen zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:23:
Spellen die zo vaak worden uitgesteld worden bijna nooit meer goede games, ik denk eigenlijk dat het spel helemaal niet meer uitkomt.
Maar lees vooral http://stalker.myexp.de/en/index.php
Als een spel 1 of 2 keer wordt uitgesteld hoor je mij absolut niet klagen. Een game moet gewoon goed uitgebracht worden en niet half zoals Boiling Point. Tuurlijk zal ik het vervelend vinden als een goed spel 1 of 2 keer uitgesteld word. Maar het punt is hier. Ze houden ons nu al zo lang voor de gek gewoon. Bijna 2 jaar immiddels. (Ja zo lang volg ik de ontwikkeling al)Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:59:
[...]
wat een domme opmerking, ze zullen het niet zomaar uitstellen. Er zal het 1 en ander aan mankeren wat verbeterd moet worden volgens hun, ipv dat je daar begrip voor hebt.
Ik ben het wel helemaal eens met Magtherodon.
Maar ze hadden gewoon nooit ons moeten informeren (enthousisteren) over dit spel als het einde, zoals het geval, nog lang niet in zicht is. Maak de consument enthousiast als je bijna zover bend, 6 maandjes van tevoren ofzo. Dat is maketting technich meer dan genoeg. De consument wordt namnelijk niet graag aan het lijntje gehouden...
Ik heb gesproken....
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Niks uitgesteld.
Het was "ergens" in 2006, en oktober 2006 zit nogsteeds in die periode volgens mij. Het is gewoon iets concreter. Als je met 2006 had gedacht dat het spel op 1 januari in de schappen zou liggen, tja das dan je eigen schuld.
Veel kinderachtige reacties natuurlijk, maar ja dat kun je verwachten. De hype vond iets te vroeg plaats, tja ach dat kan gebeuren, het is volgens mij ook niet zo'n ervaren team.
Ze zijn ons niets verschuldigd natuurlijk, we hebben ze nog niets betaald, alhoewel je dat aan de hand van sommige reacties hier niet zou zeggen. Zit je er al lang op te wachten? Tja dat doe je toch helemaal zelf.
Ik zou STALKER graag eens spelen maar in de tussentijd vermaak ik me wel met andere dingen hoor, niks aan de hand.
Het was "ergens" in 2006, en oktober 2006 zit nogsteeds in die periode volgens mij. Het is gewoon iets concreter. Als je met 2006 had gedacht dat het spel op 1 januari in de schappen zou liggen, tja das dan je eigen schuld.
Veel kinderachtige reacties natuurlijk, maar ja dat kun je verwachten. De hype vond iets te vroeg plaats, tja ach dat kan gebeuren, het is volgens mij ook niet zo'n ervaren team.
Ze zijn ons niets verschuldigd natuurlijk, we hebben ze nog niets betaald, alhoewel je dat aan de hand van sommige reacties hier niet zou zeggen. Zit je er al lang op te wachten? Tja dat doe je toch helemaal zelf.
Ik zou STALKER graag eens spelen maar in de tussentijd vermaak ik me wel met andere dingen hoor, niks aan de hand.
als we ze afschieten kunnen ze em helemaal niet afmaken....Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:53:
[...]
helemaal mee eens af schieten die klootzakken![]()
maar je moet er wel mee rekening houden dat als ze niks hadden gezegd en ze hebben het spel af rond okt 2006 en het word een wereld hit dat maakt het mij geen ene flikker uit dat ik er zo lang op moet hebben wachten
heb gewoon nog even geduld, je klinkt nu als een babytje die geen snoep krijgt van zijn moeder.
Jaja, weer een release. Ik dacht dat ze volgens "It's done, when it's done" werkten sinds de release van november 2004 (dacht ik?) niet gehaald was. En eerlijk gezegd geloof ik daar ook in, dus elke release die verschijnt is gewoon lulkoek.
Ik zou het prachtig vinden als ze hem op 12 april 2006 uit zouden brengen:
Ondertussen vermaken we ons met achtergrondinformatie over Tjernobiel enzovoorts..
Ik zou het prachtig vinden als ze hem op 12 april 2006 uit zouden brengen:
Dan begint namelijk in-game het verhaal maar is het in het echt dezelfde datum, zou wel heel mooi uitkomen eigenlijk.April 12, 2006, 02:33 p.m.
Chernobyl zone was lit by an intolerably bright light. The clouds were evaporating in the silver bright sky with a thunder and earthquake to follow. People fell on the ground facedown closing their bleeding eyes and ears. The glow spread over an immense territory which was subsequently called the Zone. People ran away saving their lives. It looked like a radioactive explosion at the nuclear plant occurred. The army sealed off the Zone...
The explosion epicenter was a kilometre away from the nuclear plant. Obviously, some tests had been held there and they caused the disaster. Presumably, the entire personnel died within seconds, but still there was a probability of survivals among the staff. It appeared impossible to arrange a rescue operation, as the Zone was characterized by strange energy disturbances posing mortal danger to the explorers. Attempts to use robots were unavailing. Several months after the accident the crisis situation peaked when the Zone abruptly grew five kilometres bigger. People from nearby towns and villages were urgently evacuated, and the peril of a difficult-to-imagine scope loomed over the world.
Ondertussen vermaken we ons met achtergrondinformatie over Tjernobiel enzovoorts..
Jammer maar helaas.. meer tijd om nieuwe hardware te kopen en er zijn zat andere games om me mee te vermaken.
maar stiekem wacht ik ook nog op duke nukem forever, ik kan wat hebben
En geen discussie daarover, oke ;):D
maar stiekem wacht ik ook nog op duke nukem forever, ik kan wat hebben
En geen discussie daarover, oke ;):D
Verwijderd
Het zou echt stom zijn als ze de game uitstellen naar Oktober 2006, aangezien ze dan op grafisch gebied onderhand weer overnieuw kunnen beginnen. Er valt dan iig ongelofelijk vel oppoets werk op grafisch gebied te doen aangezien de beelden die ik heb gezien ver onder de maat zullen zijn voor een game anno eind 2006.(aangezien de UE3 dan waarschijnlijk ook al uit is). En dat It's done when it' done motto is behoorlijk slecht nieuws, dat is hetzelfde motto van het team dat aan Duke Nukem whenever werkt.
Juist!!!!Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:41:
Het zou echt stom zijn als ze de game uitstellen naar Oktober 2006, aangezien ze dan op grafisch gebied onderhand weer overnieuw kunnen beginnen. Er valt dan iig ongelofelijk vel oppoets werk op grafisch gebied te doen aangezien de beelden die ik heb gezien ver onder de maat zullen zijn voor een game anno eind 2006.(aangezien de UE3 dan waarschijnlijk ook al uit is). En dat It's done when it' done motto is behoorlijk slecht nieuws, dat is hetzelfde motto van het team dat aan Duke Nukem whenever werkt.
En zoals we allemaal weten... een spel valt of staat op de kwaliteit van de Graphics! Het moet er gewoon goed uit zien, de rest is niet van belang. Gameplay... hahahaha wie let daar nou op
Hulde aan de Graphicshoeren generatie!

Verwijderd
Nou dat bericht van oktober 2006 word wel sterk in twijfel getrokken hoor.
Kijk maar eens naar dit nieuwsbericht: http://stalker.myexp.de/e...=newscomment2.php&id=1928
De game lijkt vrijwel klaar te zijn, en hij kan elk moment 'gold' gaan.
Kijk maar eens naar dit nieuwsbericht: http://stalker.myexp.de/e...=newscomment2.php&id=1928
Ik heb het ook zien staan. En snapte dus ook niet dat mensen begonnen over oktober 2006Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:16:
Nou dat bericht van oktober 2006 word wel sterk in twijfel getrokken hoor.
Kleine Quote van de site op 18 oktober 2005:
Stalker is already not far from being finished. One can probably say that everything is done. All that is left is minor fixes, debugging, and ballancing. There is pre-rendered video. It looks worthy.
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Verwijderd
Erg stoer hoor, maar geef me eens ongelijk. Tuurlijk is gameplay belangrijk(het is tenslotte een game, geen filmpje waar je alleen maar naar kijkt) echter het schiet niet op als een game grafisch gezien achterloop op andere games. En graphics zijn ook erg belangrij voor de immersie in een game, als een spel minder mooi is dan gaat dat ten koste van het spelgenot. Maar goed jij bent natuurlijk iemand die graag iedere dag nog 10 jaar oude games speelt met een zo lelijk mogelijk beeld, want graphics boeien toch niet? Weet je wat ik daar van zeg?Legion schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 15:33:
[...]
Juist!!!!
En zoals we allemaal weten... een spel valt of staat op de kwaliteit van de Graphics! Het moet er gewoon goed uit zien, de rest is niet van belang. Gameplay... hahahaha wie let daar nou op
Hulde aan de Graphicshoeren generatie!![]()
Hulde aan de verbitterde ''2d is beter en was het maar zoals vroeger'' generatie!

net zoiets als HL2 dus! hahaJayVee schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:42:
Mensen, wacht nou maar af of dit spel wel zo tof wordt als ze jullie willen laten geloven! Ze beloven erg veel en we hebben nog niets gezien behalve screenshots.
[...]
Een heel goed voorbeeld! Ze zeiden al jaren geleden dat die zo ontzettend geavanceerd was. En in de laatste interview zeggen ze we are working hard to refine the AI! Nou, dan kan hij zo goed niet geweest zijn toch?
Van de visuals zeiden ze dat het twee generaties verder was dan Doom3. Ziet dit spel eruit als Unreal 3?Beter dan Far Cry? Ik zou zeggen nee. Maar dan heb ik het ook nog niet gespeeld, maar dat heeft niemand (laten we het niet over die alpha hebben). Zeker is echter dat het zeker niet zo revolutionair is als ze zeggen.
je kan ook zo denken, ze moeten tweaken omdat deze gfx zo super zijn dat het totaal niet zal draaien op de huidige generatie hardware
Kerel!Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:25:
[...]
Erg stoer hoor, maar geef me eens ongelijk. Tuurlijk is gameplay belangrijk(het is tenslotte een game, geen filmpje waar je alleen maar naar kijkt) echter het schiet niet op als een game grafisch gezien achterloop op andere games. En graphics zijn ook erg belangrij voor de immersie in een game, als een spel minder mooi is dan gaat dat ten koste van het spelgenot. Maar goed jij bent natuurlijk iemand die graag iedere dag nog 10 jaar oude games speelt met een zo lelijk mogelijk beeld, want graphics boeien toch niet? Weet je wat ik daar van zeg?
Hulde aan de verbitterde ''2d is beter en was het maar zoals vroeger'' generatie!
Dat de graphics niet meteen de beste OOIT zijn betekent toch niet dat ze automatisch gruwelijk slecht zijn. Ik spreek je niet tegen over het feit dat graphics belangrijk zijn voor de immersie. Maar om nu al te zeggen dat het spel slecht zal worden omdat de graphics in 2006 niet voldoende meelopen met andere topspellen is gewoonweg pure BULLSHIT. De graphics zoals die er nu uitzien voor STALKER zijn gewoon goed en doen recht aan de sfeer in het spel. OOK over 1 jaar.
En er is trouwens meer dan SUPERGOEDE OMGSTFU Graphics en ZO ONTZETTEND LELIJK DAT IK ERVAN MOET KOTSEN Graphics. Namelijk Graphics die goed genoeg zijn voor het spel.
Ik heb overigens ook niet gezegd dat graphics niet boeien, en ben al helemaal geen 2d nostalgie persoon die alle 3d games kut vindt. Dat maak jij ervan.
Ik spuug enkel op de breezer generatie die zich helemaal laten inpalmen door graphics en games die maar 2 uur speelbaar zijn.
Laten we een compromis sluiten: De graphics dienen als ondersteuning van de gameplay. Feit is namelijk, als de gameplay zuigt, dan zuigt het spel, terwijl de graphics niet ubergoed hoeven te zijn om het spel goed te laten zijn. Neemt niet weg dat graphics wel belangrijk zijn, en dan zeker bij FPS spellen, aangezien dat zo'n beetje het enige is wat de ene fps van de rest onderscheidt.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:25:
[...]
Erg stoer hoor, maar geef me eens ongelijk. Tuurlijk is gameplay belangrijk(het is tenslotte een game, geen filmpje waar je alleen maar naar kijkt) echter het schiet niet op als een game grafisch gezien achterloop op andere games. En graphics zijn ook erg belangrij voor de immersie in een game, als een spel minder mooi is dan gaat dat ten koste van het spelgenot. Maar goed jij bent natuurlijk iemand die graag iedere dag nog 10 jaar oude games speelt met een zo lelijk mogelijk beeld, want graphics boeien toch niet? Weet je wat ik daar van zeg?
Laat STALKER nou net geen normale FPS zijn maar meer een mix van FPS en RPG.Miles Teg schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:46:
[...]
Laten we een compromis sluiten: De graphics dienen als ondersteuning van de gameplay. Feit is namelijk, als de gameplay zuigt, dan zuigt het spel, terwijl de graphics niet ubergoed hoeven te zijn om het spel goed te laten zijn. Neemt niet weg dat graphics wel belangrijk zijn, en dan zeker bij FPS spellen, aangezien dat zo'n beetje het enige is wat de ene fps van de rest onderscheidt.
Bij FPS'en is vaak inderdaad het enig onderscheid de graphics. Maar bij RPG's is het vooral de gameplay die ontzettend belangrijk is voor immersie. En dat zal bij STALKER ook niet minder zijn.
Gameplay lijkt mij bij STALKER dus een topprioriteit te hebben (net als bij The Elder Scrolls), en graphics zijn een hele mooie bijkomstigheid als deze supergoed zijn, maar zijn niet noodzakelijk voor het spel, zoals je al zelf zei.
Legion schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:42:
[...]
Kerel!
Dat de graphics niet meteen de beste OOIT zijn betekent toch niet dat ze automatisch gruwelijk slecht zijn. Ik spreek je niet tegen over het feit dat graphics belangrijk zijn voor de immersie. Maar om nu al te zeggen dat het spel slecht zal worden omdat de graphics in 2006 niet voldoende meelopen met andere topspellen is gewoonweg pure BULLSHIT. De graphics zoals die er nu uitzien voor STALKER zijn gewoon goed en doen recht aan de sfeer in het spel. OOK over 1 jaar.
En er is trouwens meer dan SUPERGOEDE OMGSTFU Graphics en ZO ONTZETTEND LELIJK DAT IK ERVAN MOET KOTSEN Graphics. Namelijk Graphics die goed genoeg zijn voor het spel.
Ik heb overigens ook niet gezegd dat graphics niet boeien, en ben al helemaal geen 2d nostalgie persoon die alle 3d games kut vindt. Dat maak jij ervan.
Ik spuug enkel op de breezer generatie die zich helemaal laten inpalmen door graphics en games die maar 2 uur speelbaar zijn.
Anywayz, die filmpjes enzo hoeven echt niets te zeggen over hoe het spel er uit ziet op een hedendaagse pc. De meeste van die filmpjes zijn al een jaar oud! Ik weet wel bijna zeker dat ze geen gedateerde graphics zullen laten zien.
Zie volgend plaatje, ze weten echt wel hoe et er uit moet zien

Als het er zo uit ziet, dan ben ik meer dan tevreden! Alle haakjes enzo worden tog wel 'gerepareerd' door dingen als Antialiasing en Anisotropic filtering.
Zie de volgende link voor meer screenshots.
[ Voor 4% gewijzigd door Who Am I? op 30-10-2005 17:54 ]
Verwijderd
Als je het filmpje van de DX9 renders bekijkt op de site, zie je dat je echt niet met een achterhaalde engine te maken hebt hoor. Realtime lightning en shadow bv, dit ziet er echt wel heel vet uitWho Am I? schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:52:
[...]
Legion
![]()
Anywayz, die filmpjes enzo hoeven echt niets te zeggen over hoe het spel er uit ziet op een hedendaagse pc. De meeste van die filmpjes zijn al een jaar oud! Ik weet wel bijna zeker dat ze geen gedateerde graphics zullen laten zien.
Zie volgend plaatje, ze weten echt wel hoe et er uit moet zien
[afbeelding]
Als het er zo uit ziet, dan ben ik meer dan tevreden! Alle haakjes enzo worden tog wel 'gerepareerd' door dingen als Antialiasing en Anisotropic filtering.
Zie de volgende link voor meer screenshots.
Precies. En gezien de reacties hier hebben we hier exact hetzelfde probleem: mensen gaan helemaal op in de hype en voelen zich persoonlijk aangevallen als het spel niet zoals beloofd uitkomt of presteerd.
Mijn advies: wacht gewoon gerust af. Chill!
Ja, dan is het dus een crap engine. De renderer van Weta Digital (Lord of the Rings) maakt ook mooie plaatjes, maar het is een crap engine voor PC spellen omdat het gewoon niet snel genoeg is. Beetje krom, maar ik hoop dat je mijn punt in ziet.je kan ook zo denken, ze moeten tweaken omdat deze gfx zo super zijn dat het totaal niet zal draaien op de huidige generatie hardware
ah fuck off
Dat hele S.T.A.L.K.E.R. Mag van mij de stront in zakken.
Zit al zo lang te wachten op die game.
Die komt weer bij Duke Nukem Forever te staan in me lijstje...
*Voelt traantje over ze wang lopen*
Dat hele S.T.A.L.K.E.R. Mag van mij de stront in zakken.
Zit al zo lang te wachten op die game.
Die komt weer bij Duke Nukem Forever te staan in me lijstje...
*Voelt traantje over ze wang lopen*
Nou... ze werken nu al zeker 3 jaar aan het spel... Als in in 2002 voorspelde ze dat het zou komen en de eerste releasedate was Q4 2003. Hebben ze alleen maar meer tijd gehad om alles te perfectioneren!
Kijk naar Fahrenheit: over dat spel hebben ze ook 5 jaar gedaan en het resultaat mag er zijn! De gezichtsanimaties zijn niet zo mooi als HL2, maar de omgevingen, weerseffecten en bewegingen vind ik echt veel beter!
Jammer is gewoon dat een aantal punten van S.T.A.L.K.E.R. die vernieuwend waren in 2003 nu al weer verouderd zijn. Betekend niet dat die punten nu slecht zijn.
Ik zou het vernieuwend vinden als ze de game in tegenstelling tot HL2 en andere FPS laad-vrij zouden kunnen maken... geen pauzes meer als je rondloopt, zoals in GTA:SA etc.
Kijk naar Fahrenheit: over dat spel hebben ze ook 5 jaar gedaan en het resultaat mag er zijn! De gezichtsanimaties zijn niet zo mooi als HL2, maar de omgevingen, weerseffecten en bewegingen vind ik echt veel beter!
Jammer is gewoon dat een aantal punten van S.T.A.L.K.E.R. die vernieuwend waren in 2003 nu al weer verouderd zijn. Betekend niet dat die punten nu slecht zijn.
Ik zou het vernieuwend vinden als ze de game in tegenstelling tot HL2 en andere FPS laad-vrij zouden kunnen maken... geen pauzes meer als je rondloopt, zoals in GTA:SA etc.
U vraagt, wij antwoorden.
Hey loopt dit topic nog 
Is er ondertussen al iets nieuws bekend? Deze game gaat namelijk zeer hard pwnen
en is het wachten meer dan waard.
Is er ondertussen al iets nieuws bekend? Deze game gaat namelijk zeer hard pwnen
Beroeps brabander
Als je iets meer dan een halve blz terug leest weet je het antwoordVuurvoske schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 18:27:
Hey loopt dit topic nog
Is er ondertussen al iets nieuws bekend? Deze game gaat namelijk zeer hard pwnenen is het wachten meer dan waard.
In de gamewereld komt de gezegde 'haastig spoed is zelden goed' zeer tot z'n recht. Ontwikkelaars die door te grote druk of gewoonweg hebzucht hun spel veel te snel op de markt gooien komen vaak van een koude kermis thuis doordat het spel vaak nog veel te buggy is.
En nog een andere gezegde die hier goed van pas komt: geduld is een schone zaak.
En nog een andere gezegde die hier goed van pas komt: geduld is een schone zaak.
The devil is in the details.
Laadvrij en grafische perfectie is er nu nog even niet bij. Jij weet vast wel hoe GTA:SA er uit ziet, of eigenlijk niet vergeleken met HL2. Dan weet je gelijk waarom er laadtijden zijn, en dat in m'n achterhoofd houdend kan ik het ook niet erg vinden. En ik denk ook niet dat S.T.A.L.K.E.R. als hij nog komt, niet zonder laadtijden zal zijn. Aangezien het een virtuele oppervlakte van 18m² heeft, en dan met die kwaliteit.MeMoRy schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:13:Ik zou het vernieuwend vinden als ze de game in tegenstelling tot HL2 en andere FPS laad-vrij zouden kunnen maken... geen pauzes meer als je rondloopt, zoals in GTA:SA etc.
zo ken ik ook nog een gezegde, namelijk tijd kost geld!December schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 18:32:
In de gamewereld komt de gezegde 'haastig spoed is zelden goed' zeer tot z'n recht. Ontwikkelaars die door te grote druk of gewoonweg hebzucht hun spel veel te snel op de markt gooien komen vaak van een koude kermis thuis doordat het spel vaak nog veel te buggy is.
Wie betaalt de extra, niet voorziene, uren die ontwikkelaars in de game steken. Tuurlijk die ontwikkelaars willen ook een goed product neerzetten maar als de geldkraan wordt dichtgedraaid gooien ze het zsm op de markt, dan maar met bugs brengen ze later wel een patch voor uit als het geld al binnen is.
UnrealEngine 3 is ook laadvrij (tussen de levels door dan).Freaky Maus schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:07:
[...]
Laadvrij en grafische perfectie is er nu nog even niet bij. Jij weet vast wel hoe GTA:SA er uit ziet, of eigenlijk niet vergeleken met HL2. Dan weet je gelijk waarom er laadtijden zijn, en dat in m'n achterhoofd houdend kan ik het ook niet erg vinden. En ik denk ook niet dat S.T.A.L.K.E.R. als hij nog komt, niet zonder laadtijden zal zijn. Aangezien het een virtuele oppervlakte van 18m² heeft, en dan met die kwaliteit.
Ik denk dat MeMoRy met laadtijd bedoeld, dat als je een magazijn hebt leeggeknalt dat je dan moet wachten tot er een nieuw magazijn in is gezet. Ondertussen maken je vijanden je gewoon doodFreaky Maus schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:07:
[...]
Laadvrij en grafische perfectie is er nu nog even niet bij. Jij weet vast wel hoe GTA:SA er uit ziet, of eigenlijk niet vergeleken met HL2. Dan weet je gelijk waarom er laadtijden zijn, en dat in m'n achterhoofd houdend kan ik het ook niet erg vinden. En ik denk ook niet dat S.T.A.L.K.E.R. als hij nog komt, niet zonder laadtijden zal zijn. Aangezien het een virtuele oppervlakte van 18m² heeft, en dan met die kwaliteit.
Verwijderd
Ik denk het niet.Who Am I? schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:37:
[...]
Ik denk dat MeMoRy met laadtijd bedoeld, dat als je een magazijn hebt leeggeknalt dat je dan moet wachten tot er een nieuw magazijn in is gezet. Ondertussen maken je vijanden je gewoon dood
Verwijderd
GTA SA ziet er alleen zo slecht uit omdat hij bijna rechtstreeks is geport vanaf de ps2. Reken er maar op dat dit met de ps3 helemaal gaat veranderen.Freaky Maus schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:07:
[...]
edit: denk ik
Nou daar zou je best eens een punt kunnen hebben... De graphics zijn van ps3 zijn ook hoger en bij een port zullen die echt niet (Veel) aangepast worden.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:46:
[...]
GTA SA ziet er alleen zo slecht uit omdat hij bijna rechtstreeks is geport vanaf de ps2. Reken er maar op dat dit met de ps3 helemaal gaat veranderen.
edit: denk ik
Beroeps brabander
hier nog eentje voor de duidelijkheid:
S.T.A.L.K.E.R. Delayed
Posted by Silencer - at 17:13
samuraisam let us know that the game Stalker: Shadow of Chernobyl has been delayed yet again:
In addition, previously delayed PC title S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl has slipped further, and is down for an October 2006 release at the earliest.
Link: News article @ Eurogamer (http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61456)
Doh...ik haat dit
S.T.A.L.K.E.R. Delayed
Posted by Silencer - at 17:13
samuraisam let us know that the game Stalker: Shadow of Chernobyl has been delayed yet again:
In addition, previously delayed PC title S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl has slipped further, and is down for an October 2006 release at the earliest.
Link: News article @ Eurogamer (http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61456)
Doh...ik haat dit
Jezus deze gaat half life 2 nog verslaan qua uitstellen van deadlineHacku schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:04:
Yup, het is officieel bevestigd door THQ, de uitgever van S.T.A.L.K.E.R.
Beroeps brabander
Die heeft ie al meerdere keren verslagen volgens mijVuurvoske schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:31:
[...]
Jezus deze gaat half life 2 nog verslaan qua uitstellen van deadline

Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen en/of problemen m.b.t. de bèta horen _niet_ in dit topic thuis.
Vragen en/of problemen m.b.t. de bèta horen _niet_ in dit topic thuis.