Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
December schreef op 28 oktober 2004 @ 22:59:
[...]

Maar niemand typt/zegt die naam voluit ;) En trouwens, weet jij waar die afkorting voor staat? Ik denk dat ze gewoon S.T.A.L.K.E.R hebben genomen als naam en voor die letters woorden heb gekozen die erbij passen (lijkt me erg sterk dat je een lange naam ergens voor hebt dat afgekort iets als Stalker vormt).
Niemand weet waar die afkorting voor staat... is staatsgeheim bij hun :D
Maar et staat wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Wegens de allesvernietigende hype rondom Half-Life 2, en om de game zo goed mogelijk te maken, besloot uitgever THQ S.T.A.L.K.E.R.: Shadow Of Chernobyl niet eind 2004, maar voorjaar 2005 op de markt te brengen. Jammer voor de fans, al is een betere spreiding van de topgames natuurlijk ook niet slecht (stel je voor dat je in het voorjaar zonder killer FPS zit..).

In een onlangs gehouden interview heeft een medewerker van ontwikkelaar GSC Gameworld daarnaast laten weten dat we nog voor de release van de game een demo kunnen verwachten. Net als bij Far Cry kun je een maand voor de game alvast een voorproefje op de uitgestrekte wereld krijgen. De volledige versie moet in mei op de markt komen, wat betekent dat we rond april de demo mogen verwachten. Meer over de demo en nog nog duizend en één andere feitjes over het spel vind je op deze website.
http://www.gamer.nl/nieuws/24237

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:45

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

houd dus in dat de game gewoon tijdje stil ligt?

als ze nou door ontwikkelen, en de game (nog?) groter maken!

ik heb al de hele tijd een fallout gevoelletje bij deze game, en fallout 1 en 2 waren zo onwijs uitgebreid, ik weet zeker, dat ik na 10 keer uitspelen nog steeds niet alles gezien heb...
jammer dat ik dat gevoel niet meer heb, zeker bij recente games...

Als die ontwikkelaars daar nou es aan gaan werken...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het wel goed dat ze dat gedaan hebben. Je wil natuurlijk dat je spel optimaal verkoopt en een spel als half-life2 is natuurlijk dodelijk qua concurentie, maar ze hadden het spel toch sowiezo al opgeschort naar volgend jaar?
Vind het wel cool dat er een demo komt. Hmm lekker weer iets om naar uit te kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
TepelStreeltje schreef op 05 november 2004 @ 17:30:
houd dus in dat de game gewoon tijdje stil ligt?

als ze nou door ontwikkelen, en de game (nog?) groter maken!

ik heb al de hele tijd een fallout gevoelletje bij deze game, en fallout 1 en 2 waren zo onwijs uitgebreid, ik weet zeker, dat ik na 10 keer uitspelen nog steeds niet alles gezien heb...
jammer dat ik dat gevoel niet meer heb, zeker bij recente games...

Als die ontwikkelaars daar nou es aan gaan werken...
Nee het spel ligt niet stil, en dat ze het uitstellen omdat HL2 er aan komt is ook zever.
Reden van uitstel is gewoon dat ze nog veel in het game willen verwerken.

Nog wat over de systeemeisen:
Verder gaf de man ook nog enkele details in verband met systeemeisen: zo zou iedereen die Doom 3 vlot draait ook S.T.A.L.K.E.R. tegen een aanvaardbare framerate kunnen spelen. De huidige generatie grafische kaarten (ATI X800/Nvidia 6800) is overigens toereikend genoeg om het spel op maximum detail te spelen.
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=15418

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:45

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Hacku schreef op 05 november 2004 @ 20:40:
[...]

Nee het spel ligt niet stil, en dat ze het uitstellen omdat HL2 er aan komt is ook zever.
Reden van uitstel is gewoon dat ze nog veel in het game willen verwerken.

Nog wat over de systeemeisen:

[...]

http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=15418
* We found out that even if the game will be ready in December, THQ won't publish it because of HL2 release. PROF added by the way that THQ is afraid of many things ;) He also said that the demo-version will be presented the month before game release date (like FarCry).
bron: http://www.iamstalker.com...s/article.php?storyid=356

Mjah, ze ontwikkelen dus uit zeg maar, niet door...
komt niets nieuws bij dat NIET op de planning stond.
dan hoop ik echt dat Stalker GROOT is....

Tevens staat op die website:
PROF has a 2.1GHz CPU and a NV40 (256MB) videocard. He said "In STALKER it's a full graphics with high fps".
dikke vidkaart, maar verder lage CPU...
moet goed te draaien zijn om de systemen van vandaag
(prof is een dev geweest.

leuke blog trouwens :)

hier een quote waar ik dan wel weer blij mee ben ;)
* The phrase which made me afraid:

Q: How many CD/DVD discs will STALKER consist of?
A: A lot.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
TepelStreeltje schreef op 08 november 2004 @ 19:02:
[...]

[...]

bron: http://www.iamstalker.com...s/article.php?storyid=356

Mjah, ze ontwikkelen dus uit zeg maar, niet door...
komt niets nieuws bij dat NIET op de planning stond.
Er staat:
We found out that even if the game will be ready in December, THQ won't publish it because of HL2 release.

even if => dus ALS het game ZOU klaar zijn in december, zouden ze het niet uitbrengen ivm HL2

:)
Is ie ook :)

[ Voor 8% gewijzigd door XWB op 08-11-2004 19:58 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:39

Hu9o

Schokkend

Nou iedereen heeft HL2 wel weer uitgespeeld, dus kom maar op met Stalker :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht hoop er eigenlijk meer van dan van Halflife2.

OK, ik verwachtte ook veel meer van halflife 2, maar het bleek toch teveel gescript te zijn. Was toch een leuk spel.

Wat ik bij dit spel nog niet door heb is het uiteindelijke doel.. Is het echt uit te spelen, of blijft het een open einde a la hl2. het gegeven doet dat vermoeden.

Tenminste ik zou niet voor mn lol in tsjernobiel blijven, en het voorgoed dichtmetselen van die reactor lijkt me nog onrealistischer dan een soort eindbaas mollen:-)

Wat ik hiermee wil zeggen is: het normale verhaal, ontsnap ergens uit/aan, gaat in dit spel niet op. Dan begin je je toch af te vragen wat voor einde je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:58:
[..]
Wat ik hiermee wil zeggen is: het normale verhaal, ontsnap ergens uit/aan, gaat in dit spel niet op. Dan begin je je toch af te vragen wat voor einde je krijgt.
waarschijnlijk als je veilig uit de zone weet te komen (om later uiteraard weer terug te kunnen lol).

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 21:39

Jazzper

BB4E^Guerilla

zoals ik stukje hoger zei staan we op de offi site als eerste benelux clan (bb4e), ik denk dat we bij de release meteen ons 5 jarig bestaan kunnen vieren hehe.. duuuurt lang omg...

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 22:28
Jazzper schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:55:
zoals ik stukje hoger zei staan we op de offi site als eerste benelux clan (bb4e), ik denk dat we bij de release meteen ons 5 jarig bestaan kunnen vieren hehe.. duuuurt lang omg...
Ach het voordeel is dat jij over een paar jaar misschien wel een pc hebt die deze kan spelen ;)

Toch jammer van dit uitstel dit was wel een van de games waar ik erg naar uit keek samen met Half Life 2 natuurlijk. Nu hopen dat begin 2005 niet zomer 2005 of nog erger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 00:07
TepelStreeltje schreef op maandag 08 november 2004 @ 19:02:
[...

dikke vidkaart, maar verder lage CPU...
moet goed te draaien zijn om de systemen van vandaag

[...]
licht eraan als het een amd64 is dan is het wel een redelijk zware cpu .

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb niet het hele topic doorgelezen (sorry for that)
maar is er al iets bekend van een release date ofzo????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:01
Er staat:
We found out that even if the game will be ready in December, THQ won't publish it because of HL2 release.

even if => dus ALS het game ZOU klaar zijn in december, zouden ze het niet uitbrengen ivm HL2
Drie post naar boven. 3!! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ja en, lees eens goed waar het over gaat ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Back ontopic, begin november werden 6 nieuwe screenshots vrijgegeven, maar die zijn hier blijkbaar nog niet gepost:

Afbeeldingslocatie: http://www.stalker-game.com/download/gallery/screenshots/middle/sb_xray_55.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.stalker-game.com/download/gallery/screenshots/middle/sb_xray_56.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.stalker-game.com/download/gallery/screenshots/middle/sb_xray_57.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.stalker-game.com/download/gallery/screenshots/middle/sb_xray_58.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.stalker-game.com/download/gallery/screenshots/middle/sb_xray_59.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.stalker-game.com/download/gallery/screenshots/middle/sb_xray_60.jpg

En er is een nieuwe startpost :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mooie startpost en zeer mooie screens, OEh ik krijg er zin in .

krijg zowat kippenvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, die screens zien er echt super mooi uit.

Nu maar hopen dat ze alles gaan waarmaken in het uiteindelijke resultaat. :)

Ben iig zeer benieuwd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

Erg moo!!

ik vind dat stalker erg op hl2 lijkt, ligt dat aan de setting, of aan de engine die qua renderen erg gelijke beelden produceert?

want bijvoobeeld de unreal engine, crytek, doom3 of de hl2 engine engine zijn makkelijk uit elkaar te houden, maar bij stalker heb ik elke keer het gevoel alsof ik naar hl2 screens zit te kijken terwijl het toch echt hele verschilllende engines zijn

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:10
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:13:
Damn, die screens zien er echt super mooi uit.

Nu maar hopen dat ze alles gaan waarmaken in het uiteindelijke resultaat. :)

Ben iig zeer benieuwd. _/-\o_
Weinig hype rondom het spel. Dus ik geloof het wel, zelf zijn ze ook wel een beetje afstandelijk met het antwoord van de cd/dvd's. Ik verwacht veel, heel veel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Beide maken gebruik van DX9 effecten, daardoor lijken ze wat op elkaar, maar het zal wel totaal anders spelen dan HL2 :p
Natuurlijk is het wachten met oordelen tot je dit ingame ziet :)
ligt dat aan de setting
Bedoel je de gameplay? Kan best, want stalker biedt de speler een enorme vrijheid.
Termi schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:30:
[...]

Weinig hype rondom het spel. Dus ik geloof het wel, zelf zijn ze ook wel een beetje afstandelijk met het antwoord van de cd/dvd's. Ik verwacht veel, heel veel ;).
Idd weinig hype, denk dat we wat mogen verwachten wanneer het game uitkomt.
Dit game zou wel eens een hééél grote verassing kunnen zijn, want buiten wapens, AI, de engine & voertuigen is er van de gameplay heel weinig bekend.

[ Voor 55% gewijzigd door XWB op 04-12-2004 19:35 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

Hacku schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:32:
Bedoel je de gameplay? Kan best, want stalker biedt de speler een enorme vrijheid.
nee meer de vuile verlaten vervallen fabrieks achtige omgeving, die je in hl2 ook wel hebt (als je ff de high tech van de combine weg laat)

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Nee, dat kan je niet echt met HL2 vergelijken.
Stalker speelt zich af op de plaats van de kern ramp, dus heel het gebied is er verlaten/vuil, er leven ook geen mensen meer enzo.

[ Voor 12% gewijzigd door XWB op 04-12-2004 19:44 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Volgens mij zal je in dit spel nog meer last hebben van dat misselijkheid-syndroom (naam vergeten, maar in ieder geval waar de laatste tijd zoveel over te horen is), omdat het er volgens mij nog veel realistischer uitziet dan HL2.

Zal dit spel veel scripted events bevatten, of 0,0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Misselijk worden kan je bij andere games ook hebben, en kan verschillenden oorzaken hebben.
Bv je monitor (de refresh rate die < 85hz is) of als je te lang aan één stuk doorspeelt, om het uur eens naar buiten gaan helpt heel wat. Staat trouwens in de handleiding als ik me niet vergis.
Als je bv 6h aan één stuk doorspeelt moet je niet komen klagen van "ik wordt misselijk van dat game te spelen" :)

[ Voor 10% gewijzigd door XWB op 04-12-2004 21:14 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

huh?
worden mensen misselijk van games?
nooit gehad, en beetje fresh air kan het idd helpen

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ja, je ogen kunnen vermoeid raken, of je kan hoofdpijn beginnen krijgen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 22:28

Maxow

Hidden Sound System

Het feit dat mensen misselijk worden van games (met name first person shooters) is dat de ogen waarnemen dat er bewogen wordt in een bepaalde richting, maar de rest van het lichaam deze bewegingen niet waarneemt. Hierdoor ontstaat er een soort van noem het botsing, waardoor je een beetje misselijk kunt worden.

In princiepe hetzelfde als wanneer je in een auto (achterin) zit en je iets gaat lezen, alleen hier neemt je lichaam dus wel de beweging waar, maar je ogen niet. Hetzelfde dus, maar dan omgedraaid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Maar liefst 80 nieuwe screenshots :9~

Afbeeldingslocatie: http://img.kult-mag.com/photos/00/00/52/12/ME0000521281_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.kult-mag.com/photos/00/00/52/12/ME0000521294_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.kult-mag.com/photos/00/00/52/12/ME0000521291_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.kult-mag.com/photos/00/00/52/12/ME0000521277_2.jpg

De dag-nacht cyclus:

Afbeeldingslocatie: http://img.kult-mag.com/photos/00/00/52/13/ME0000521325_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.kult-mag.com/photos/00/00/52/13/ME0000521328_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.kult-mag.com/photos/00/00/52/13/ME0000521331_2.jpg

De rest @ http://www.gamekult.com/tout/actus/articles/A0000037963.html

_/-\o_

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 23:34

Twhomp

Stayin' Alive

_/-\o_ Holy moly, wat ziet die dag-nacht cyclus er goed uit zeg!

Ik ben bang dat HL2 snel van de troon zal worden gestoten van "mooiste FPS" imho.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
  • Laatst online: 19-11-2024
Afbeeldingslocatie: http://img.kult-mag.com/photos/00/00/52/12/ME0000521297_2.jpg

Damn, denk dat er wel aardig wat schrikmomentjes in zullen zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Story of Doom meets graphics of Farcry/HL2???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 01:11

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

AJ1815 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:54:
Story of Doom meets graphics of Farcry/HL2???
stalker speelt zich meer buiten af dan binnen.

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunyfyer schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:49:
[afbeelding]

Damn, denk dat er wel aardig wat schrikmomentjes in zullen zitten :P
ziet er echt vet uit man :P nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mydogisgone schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:58:
[...]

stalker speelt zich meer buiten af dan binnen.
Dat zegt ie toch juist :P Farcry/HL2 ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

ben een soort fan van HL2 enzo
maar dit gaat veel beter worden dan HL2 :D
qua verhaal en non-lineair eindes enzo _/-\o_

kan niet wachten :Y)

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
Ja, inderdaad, ben bang dat STALKER HL2 gaat verslaan.

Lijkt me ook wel heeeel erg vet natuurlijk zo in een soort 'virtual werelde van de stalkers' rond te lopen en daar keet te schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Mensen mensen mensen! Wacht nou ff tot dat spel uit is! Zeker voordat je gaat roepen dat het beter / minder lineair / watdanook is dan andere spellen.

Ik zal vast uitgemaakt worden voor pessimist, maar ik ben erg sceptisch over wat die jongens allemaal beloven. Las een (heeele tijd geleden een) interview waarin ze vertelden dat ze "7 of zo" verschillende eindes erin wilden zetten. Maar ze wisten nog niet hoe veel precies het zouden worden! Voor zo een mega project moet je een super strakke planning hebben, anders lukt het niet.

Die verhalen over "x verschillende einden" en "je kan in elk gebouw lopen" en "super fantastische AI" klinkt voor mij (zeker voor een newcomer *) meer als een wishlist dat een feature list. Kan best dat dat allemaal doelstelling is, maar of ze het zullen halen is dus nog maar de vraag.

* Ja, er zijn ook newcomers die geweldige games gemaakt hebben. Tuurlijk kan het.

Ben erg benieuwd hoe het spel wordt hoor. Maar maak nou niet de fout om het voor jezelf zo enorm te gaan hypen!

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
Tja, hij wordt niet voor niets weer uitgesteld naar 2005. Die gasten zijn er gewoon echt hard aan het werken. Ik verwacht zeker niet minder dan een top-game. En als hij niet zo goed wordt, houden we het lekker bij HL2. :P Ik geloof in ieder geval dat het een top-game wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JayVee schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:33:
Mensen mensen mensen! Wacht nou ff tot dat spel uit is! Zeker voordat je gaat roepen dat het beter / minder lineair / watdanook is dan andere spellen.

Ik zal vast uitgemaakt worden voor pessimist, maar ik ben erg sceptisch over wat die jongens allemaal beloven. Las een (heeele tijd geleden een) interview waarin ze vertelden dat ze "7 of zo" verschillende eindes erin wilden zetten. Maar ze wisten nog niet hoe veel precies het zouden worden! Voor zo een mega project moet je een super strakke planning hebben, anders lukt het niet.

Die verhalen over "x verschillende einden" en "je kan in elk gebouw lopen" en "super fantastische AI" klinkt voor mij (zeker voor een newcomer *) meer als een wishlist dat een feature list. Kan best dat dat allemaal doelstelling is, maar of ze het zullen halen is dus nog maar de vraag.

* Ja, er zijn ook newcomers die geweldige games gemaakt hebben. Tuurlijk kan het.

Ben erg benieuwd hoe het spel wordt hoor. Maar maak nou niet de fout om het voor jezelf zo enorm te gaan hypen!
Ik gok dit ook, precies hetzelfde is met half life 2 gebeurd. heel veel beloven en niks waarmaken ( of althans deels). Ik geloof het pas als ik het speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Mss hebben jullie gelijk:
Enorm veel mensen kijken uit naar S.T.A.L.K.E.R.: Shadow Of Chernobyl omwille van de unieke sfeer die de dertig vierkante kilometer grote zone rondom de kerncentrale uitstraalt. En daar gaat een enorme vrijheid mee gepaard, want jij kan in S.T.A.L.K.E.R. gaan en staan waar je wil.

Maar de vraag is natuurlijk of het spel ook alle verwachtingen zal kunnen inlossen. Onlangs kondigde uitgever THQ immers een vertraging van vijf maanden aan voor het spel, omwille van het tweaken. Recentelijk hebben verschillende journalisten het spel echter nog eens aan de tand kunnen voelen en die hebben tot hun grote spijt moeten vaststellen dat er op 9 maanden ontwikkeling (toen zij het spel voor een eerste keer konden spelen) zo goed als niets is veranderd of verbeterd. Er wordt geklaagd over het gebrek aan gameplay die men probeert te maskeren door grafische glorie. Het verhaal zou helemaal niet diepgaand zijn door het ontbreken van cutscenes of enige plotwendingen en ook de interface zou erbarmelijk zijn. Bovendien zit de code, die als "zo goed als compleet" beschouwd mag worden aangezien het spel normaal binnen dit en vijf maand in de winkelrekken moet liggen, nog steeds vol met bugs en is erg onstabiel.

Gaat het spel nog een keer uitgesteld worden, of loopt het hier tegen de lamp der hypes? Time will tell...
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=15929

March of the Eagles

Verwijderd

Hier een gedeelte van de onlangs gehouden developer chat (http://www.oblivionlost.nl/gsc_developer_chatNL.htm) in het Nederlands :9~

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Hoeveel procent van S.T.A.L.K.E.R. is nu ongeveer gedaan?
95%, maar zoals de praktijk aantoont zijn de laatste 5% het zwaarst om te bereiken.
Dat ze maar opschieten, ik kan niet meer wachten :p
Zijn er enige bijkomende features toegevoegd aan S.T.A.L.K.E.R. die niet op de website vermeld staan?
Ja, en dat zijn er heel wat! We hebben enkele verassingen voorbehouden.
Ben benieuwd wat.
Wat voor demo heeft Gamekult getest? Die review was erg slecht.
Een erg buggy versie, gedateerd uit september. Hoe dan ook, een korte presentatie kan volgens ons geen diepgaande mening over het spel verlenen.
Is het waar dat, ook al is de spelwereld al geheel afgerond, er nog geen gameplay is toegevoegd?
Nee, dat is niet waar.
Gelukkig maar, ik kreeg al schrik toen ik de geruchten van hierboven las.
Welke shader versies zullen er worden gebruikt?
Voor DirectX 8 is dat de 1.4, en voor DirectX9 de 3.0 versie.
:p
Wanneer een Stalker slaapt, kan hij dan worden gedood?
Ja, daarom moet hij zich ook verstoppen voordat hij gaat slapen.
Je karakter moet dus slapen, maar wat doe jij dan achter je pc? Ook gaan slapen? :p
Zullen bepaalde stukken van de broncode beschikbaar worden gesteld voor mod teams?
De broncode zal in zijn geheel worden vrijgegeven
=> leuk voor cheaters
Gaat het spel verder na het beëindigen van het plot?
Dat is een geheimpje van ons :)
Mss een vervolg?
Zijn er elementen van horror te vinden in S.T.A.L.K.E.R., bijvoorbeeld zoals in Ravenholm in Half-Life 2 of MoonBase in Doom III?
S.T.A.L.K.E.R. is een erg spookachtig spel, een horror op zichzelf.
:p

[ Voor 6% gewijzigd door XWB op 23-12-2004 15:06 ]

March of the Eagles

Verwijderd

Is het mogelijk om over te gaan en staan waar je wilt? Zoals bij OFP?

• T-mo-T
Yup, dat is wel de bedoeling. Daarom lijkt het mij ook zo vet! Niet zo rechtlijnig dat het meteen duidelijk is waar je heen moet...

Verwijderd

Ik heb even de webmaster van oblivionlost.nl gemailt en deze verklaarde dat dit een vertaal fout is, het is inmiddels aangepast (of wordt nog gedaan). Het moest zijn "Broncode zal in één geheel worden vrijgegeven, dus geen losse stukjes". Zal wel een beetje erg vreemd zijn om ALLE broncode vrij te geven, dan heeft de licensering van de engine ook weinig nut meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 09:54
DIt wordt hoop ik de game die bijna zonder scripted events zal draaien. De verhalen die ik over de engine heb gelezen zijn echt :9~
Hopelijk draait het een beetje normaal op mijn systeem. bv zoals half life 2 maar dan zonder gestotter :P

erg vet filmpje trouwens:
http://files.gsc-game.com/st/isya/isya_hq.avi

[ Voor 14% gewijzigd door MonkeySandwich op 24-12-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 21:41
ik zit al lang op dit spel te wachten jonge! en het lijkt me zo vet!.. alleen gaat me pc het wel kunne draaie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 13:50

Polycom

Poes van goud

Ik vind de screens niet eens zo super bijzonder..

(hit me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 21:41
Pu_Dy schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:44:

(hit me)
|:(

reden ? stoned ofzo ?

die screens zijn ******* mooi man! de wolken zijn gewoon echt.. dit gaat nog beter worden dan hl2, doom 3, en far cry bij elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 13:50

Polycom

Poes van goud

Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/screenshots/16304s_stalkershadowof_scrn26924.jpg

Kijk voor de grap eens naar de bomen
en het huisje ( low res textures )
dingen op de grond zien er ook niet geweldig uit
en het wapen dat hij vast houdt.. is dat ook mee gemuteerd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
Misschien is dat screenie toevallig gemaakt onder Ultra low quality (of in die richting.) 8)7

Dat is dan ook het eerste screenie wat ik er niet zo mooi uit vind zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Pu_Dy schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:55:
[afbeelding]

Kijk voor de grap eens naar de bomen
en het huisje ( low res textures )
dingen op de grond zien er ook niet geweldig uit
en het wapen dat hij vast houdt.. is dat ook mee gemuteerd ofzo?
Is gewoon low quality.
Dat zie je ook bv aan het dak van dat huisje. (geen AA)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Ik volg S.T.A.L.K.E.R. zo'n beetje vanaf het begin al (heb ook de alfa gespeeld) en het belooft toch wel iets unieks te zijn qua stijl (weather cycle, independent life cycle animals/humans etc) als de devs erin slagen om dit goed the coden. Er zijn maar weinig spellen die binnenkort uitkomen die echt de moeite waard zijn, maar dit is er duidelijk een van imho. :*)

Voor de rest zijn deze toekomstige teambased tactical shooters voor de PC ook wel de moeite waard:
1. Ghost Recon 2 (Q1 2005) :9~
2. Battlefield 2 (2005)
3. F.E.A.R. (2005)
4. Operation Flashpoint 2 (2006)

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PelicanPete
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023
Dat interview belooft toch wel veel goeds. Ik denk dat het succes van dit spel zal afhangen van de vrijheid, als die ook maar enigzins ingeperkt is zal dat een stevige domper zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

ben ik raar als me dit doet denken aan elite/frontier van de c64/amiga/pc maar ipv space fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Na het FPS geweld van 2004, belooft ook 2005 toch wel weer een vruchtbaar jaar te worden voor de schietfanaten. Grootste eye-catcher is S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, de door GSC Gameworld ontwikkelde titel die de FPS lat weer een stukje hoger moet gaan leggen. Het spel biedt een vrije wereld, The Zone geheten, waarin de speler simpelweg kan doen waar hij of zij zin in heeft. De wereld is enorm dynamisch en kent ook verscheidene tegenstanders.

GSC Gameworld is onlangs dieper ingegaan op de tegenstanders die je in S.T.A.L.K.E.R. tegen zult komen en dan vooral het gedrag dat ze zullen vertonen. De A.I. van S.T.A.L.K.E.R. is namelijk een enorm complex stukje code, dat een ongekend aantal variabelen uit de dynamische wereld combineert om tot het gedrag van je opponenten te komen. Omdat het nogal een flinke lap, moeilijke tekst is, kun je beter zelf een blik werpen op deze pagina.
http://www.gamer.nl/nieuws/25007

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt weer een te gek jaar, ik kijk vooral uit naar die horror shooters als F.E.A.R. en dit spel, lekkere adrenalinerushes enzo :P

Laat maar komen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic heeft zeker mijn interesse gewekt. Doet me denken aan de hit FarCry van vorig jaar. Mooie graphics en redelijke AI (in elk geval beter dan de bagger AI van0 half-life 2). Ben echt heel benieuwd naar Stalker. De graphics zien er behoorlijk uit, ben ook benieuwd naar de AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
Mocht die droom uitkomen (dat het spel ZO goed is), dan lijkt het me echt een game die je maanden achter elkaar speelt tot in de late uurtjes. Zeer verslavend lijkt me in ieder geval. Eigenlijk kan ik niet wachten, maar toch heb ik weer een klein beetje angst dat het helemaal niet zo'n super spel wordt (er wordt zoveel moois gezegd over Stalker, dat ik zo onderhand iets heb van 'eerst zien, dan geloven') en nu is het dus nog even wachten geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

far cry is gewoon een straight up shooter, hier kom toch een stuk meer non-liniariteit en ai en rpg bij kijken..

Dus als je dingen als operation flashpoint of elite leuk vond dan denk ik dat je dit leuk vindt. HL2/doom/far cry dan kan je dit spel ook leuk vinden maar dan krijg je wel iets anders voor je kiezen dan dat je zou verwachten.

1 van de doelstellingen was dan ook multiplayer gevoel te geven aan een singleplayer spel (ja multiplayer kan ook)...

Anyway er komt een demo voordat het spel gereleased wordt dus wachten tot april!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws dan... Operation Flashpoint speel ik ook nog steeds af en toe! Was echt een top game en al helemaal voor zijn tijd! Goed nieuws dat er nog een demo komt voor de release... hebben we iets om naar uit te kijken. Wanneer is de release date eigenlijk gepland? April / Mei of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

demo april, release mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
Mooi, dan heb ik net een nieuwe computer (zal ik ook wel nodig hebben.)

Wat zijn nou eigenlijk de eisen om op high te kunnen spelen? (1280 x 1024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-mo-T schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 14:06:
Mooi, dan heb ik net een nieuwe computer (zal ik ook wel nodig hebben.)

Wat zijn nou eigenlijk de eisen om op high te kunnen spelen? (1280 x 1024)
Stevige processor met een X800 / GF6800GT/ULTRA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:00

MaDLiVe

.-Observer-.

En minimaal 1024MB aan interne MB'tjes natuurlijk :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

de grafix :9~ als ze de gameplay ook goed is _/-\o_

de spec. die hep ik bijna exact (als ik me 6800GTo kan modden naar een echte 6800GT en hem daar na kan OCen naar 6800Ultra speeds) als me pc er is :*)

[ Voor 60% gewijzigd door GoldenSample op 23-01-2005 12:11 . Reden: zie nu de pc die je nodig hebt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Ik hoorde net iets over dat die misschien niet meer uit komt, zoiezo duurt het allemaal wel erg lang...

Anwyays, ziet er wel beetje hl2-achtig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
Mgc schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:27:
Ik hoorde net iets over dat die misschien niet meer uit komt
Naa, dat lijkt me echt zeer sterk. Denk het echt niet hoor. Dan moeten ze wel heel wanhopig zijn. Het zou natuurlijk wel kunnen, als ze zelf te simpel er over gedacht hebben. Tja.. ik weet het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Mgc schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:27:
Ik hoorde net iets over dat die misschien niet meer uit komt, zoiezo duurt het allemaal wel erg lang...

Anwyays, ziet er wel beetje hl2-achtig uit
1 Maand geleden was het spel al af als ik het goed gelezen heb op de website. Ze hebben ze toen nog tot en met maart uitstel gevraagd om het spel echt af te maken (zodat er niet zon enorme bug als bij half-life 2 in zit bijvoorbeeld }:O ).
Toen stond hier dat interview en daar stond toen als release date xx mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 13:26

GG85

.......

Welke enorme bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
New stuff:

- interview op http://www.hcgamer.hu/gam...?p=5&c=11414&hw=1&tores=1
- screenshots @ http://stalker.myexp.de/e...=newscomment2.php&id=1577 (zijn video captures, dus kom niet zeuren van "slechte kwaliteit enzo" :p)

[ Voor 7% gewijzigd door XWB op 23-01-2005 16:27 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

ja dat zou ik ook wel graag willen weten, geen grote bugs in hl2 voor zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over Far cry werd gezegd dat je eigenlijk 1 doel had en dat je voor de rest een beetje over het eiland mocht banjeren en dat sprak me echt aan :*) . Toen ik hem eenmaal ging spelen kwam toch echt de teleurstelling, wat nou vrijheid, spel is harstikke linieair... Ben enigzins bang dat dit ook het geval bij STALKER kan worden. Maar hopen op het beste :)
it0 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 23:33:
far cry is gewoon een straight up shooter, hier kom toch een stuk meer non-liniariteit en ai en rpg bij kijken..

Dus als je dingen als operation flashpoint of elite leuk vond dan denk ik dat je dit leuk vindt. HL2/doom/far cry dan kan je dit spel ook leuk vinden maar dan krijg je wel iets anders voor je kiezen dan dat je zou verwachten.

1 van de doelstellingen was dan ook multiplayer gevoel te geven aan een singleplayer spel (ja multiplayer kan ook)...

Anyway er komt een demo voordat het spel gereleased wordt dus wachten tot april!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(zijn video captures, dus kom niet zeuren van "slechte kwaliteit enzo" :p)
Hoezo slechte kwaliteit 8)7 .

Maar deze is net echt!

Afbeeldingslocatie: http://stalker.myexp.de/ger/community/screenshots/pcg020513.jpg

Interessant inteview trouwens, vooral deze vraag vind ik goed:
HCG: A képek egyik legnagyobb hangulati elemét az elhagyatott, üres lakóházak képezték. Nemrég azonban megjelent a Half-Life 2 és ugyanezzel a hangulati elemmel büntetett mindenkit. Nem bosszant titeket, hogy megelőztek ezzel?
;)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
offtopic:
Het gestotter van het geluid en de game waar echt mega veel mensen last van hebben of hebben gehad.
Bij mij hebben de laatste patches het wel minder gemaakt maar het is er nog steeds.
Ik heb ook alle tweaks die o verschillende fora's stonden geprobeert maar dat werkt ook nog wel eens averechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:56:
Over Far cry werd gezegd dat je eigenlijk 1 doel had en dat je voor de rest een beetje over het eiland mocht banjeren en dat sprak me echt aan :*) . Toen ik hem eenmaal ging spelen kwam toch echt de teleurstelling, wat nou vrijheid, spel is harstikke linieair... Ben enigzins bang dat dit ook het geval bij STALKER kan worden. Maar hopen op het beste :)
[...]
Dan moet je maar eens kijken naar die recnte filmpjes van die duitse game event. Daar zie als je niks doet (spectator mode) er in de wereld er vanalles gebeurt. Wilde hond die patroulieerende soldaten aanvalt. Andere beesten die op hond gaat in groep en daarna opeet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 03-10 22:28

Maxow

Hidden Sound System

Nieuwe high-res screenies.

Vooral die laatste vind ik er vrij echt uitzien :)

clickable B)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/atlantlan/stalker/1106508233_0_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/atlantlan/stalker/1106508233_1_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/atlantlan/stalker/1106508233_2_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/atlantlan/stalker/1106508233_3_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/atlantlan/stalker/1106508233_4_tn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
Tja, geen woorden voor! Super graphics. _/-\o_
Pu_Dy schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:44:
Je zal nu wel anders praten.

Jammer dat het niet mogelijk is om screenshots van de gameplay te maken. :+

[ Voor 15% gewijzigd door T-mo-T op 23-01-2005 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Bah, slecht nieuws:
Het gaat blijkbaar niet zo goed met S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl, de game had intussen al uit moeten zijn, werd onlangs verschoven naar mei, maar nu zeggen de ontwikkelaars dat ze de mei release niet zullen halen. THQ heeft extra ontwikkelingstijd gegeven om het spel in topvorm in de winkelrekken te krijgen, want de recente previews van de game zijn niet al te positief.

Zou het kunnen dat de game hetzelfde lot als Breed gaat hebben? Veel hype maar uiteindelijk maar een pover game dat rechtstreeks in de budgetbakken van de MediaMarkt verschijnt? Of wordt het de volgende Half-Life 2 en zorgt de extra ontwikkelingstijd voor een toptitel? Time will tell...
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=16629

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Volgens mij weet de helft van de gasten die daar een reply heeft getikt niet eens wat Breed is. :/

Imho slecht van een gamessite om dat soort "voorspellingen" te doen, terwijl ze helemaal niet weten hoe de vork in de steel zit.

[ Voor 3% gewijzigd door max op 02-02-2005 19:48 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Voorspelling? Het staat zelf op de site van de uitgever: http://www.thq.de/html_repository/news_gamer.php

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Die voorspelling dat het een slechte lowbudget game wordt geloof ik niet.

Het kost hun steeds meer geld dus wille nze ook dat het goed gaat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-10 13:53

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 11:38

Rexomnium

Vincam aut moriar

Schitterend filmpje. Zeer indrukwekkend die filmbeelden van de plek des onheils.
Het muziekje op de achtergrond is hetzelfde muziekje dat je te horen krijgt tijdens het spelen van Half Life 2.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 12:35

BaRF

bijna kerst

dat filmpje is inderdaad indrukwekkend, zowel de gelijkenis tussen real-life en game, maar ook zoiezo die plek daar... brr

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ook al zou die game niet 100% goed zijn, Als de levels gebaseerd zijn op de Chernobyl omgeving lijkt het me alleen al intressant. (Je bezoekt toch een "echte" omgeving hier in de wereld. Wel de monsters dan even wegdenken)

Zo kan je wel zien wat voor grote fouten de mens kan maken. (Beter virtueel rondlopen dan in het echt, ook al zou ik da ooit wel eens willen doen.)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 17:17
Shit dat ziet er goed uit. Beter komt het pas over een maand of 2 uit....dan heb ik waarschijnlik eindelijk een 6800GT en 1024mb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9 Whaha lol @ die John J. Rambo cutscenes die er tussen zaten :D

Maar voor de rest zag het erg te ziek mooi uit ! :9
Ook toen hij dat mannetje neerschoot met die zaklamp dat het licht dan verplaatst _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 22:53
gp500 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 11:02:
Die voorspelling dat het een slechte lowbudget game wordt geloof ik niet.

Het kost hun steeds meer geld dus wille nze ook dat het goed gaat verkopen.
Ik zou het btw niet eens erg vinden als het spel low budget zou worden.
Kan ik het spel tenminste kopen >:)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FelixAkk
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-05 22:52
idd, en ik lees trouwens bijna alleen maar hardstikke positieve previews de laatste tijd. En bezoekers van gamesites zijn er ook erg om te spreken, en de massa maakt meer uit dan wat zon previewer die misschien toenvallig al fan is van Half-Life 2 er over bralt.

En delays met mate vind ik opzich juist een goede zaak, geen aan dat er werk aan de winkel is :7
Ok, dat het pas in 2006 gereleased word vind ik ook wat te erg. Maar de makers beseffen zich nu ook wel hoe ontzettend ze die hele fanbasis teleurstellen nu ze al flink wat aanhangers hebben. Ik heb liever een gedelayde game die wel goed is, Half-Life 2 (single player) had ook nog wel wat delay mogen hebben. Veel levels waren zo kaal als wat en gameplay vonik veelste lineair.

btw.
Ik bekeek laatst dit filmpje.
waar ik deze (rail?)gun in tegenkwam:
Afbeeldingslocatie: http://img119.exs.cx/img119/2429/wierdstalkergun6ot.jpg

Nog nooit eerder gezien :/ Iemand enig idee wat het is? het ziet er in ieder geval gruwlijk uit met al die pinnen op de loop. Vanwege de array van circles? die de loop vormen zou je denken dat het magneten zijn, onderdeel van een railgun... maar railguns in stalker? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Is volgen mij niet een railgun, maar die m16 achtige.
Zie ook die kijker er boven op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
hoe zit et met stalker nu onderhand? komt er nog wat van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 22:53
Pixxa schreef op maandag 18 april 2005 @ 07:14:
Ja dat vraag ik me eigenlijk ook af.
Je hoort/leest er erg weinig van.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Dit is echt zon game die 5X word uitgestelt en bij de release enorm tegenvalt.
Dit is iig bij Doom 3 gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
Pixxa schreef op maandag 18 april 2005 @ 07:14:
De geplande release van de 28ste gaan ze iig niet halen, zo valt te lezen op de officiele site :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:21
iedereen baalt natuurlijk dattie uitgesteld word, maar als je kijk naar half-life2 die is ook een jaar uitgesteld, maar is uiteindelijk een meesterlijk stukje software geworden, laten er van uitgaan dat stalker dat dan ook word :) en geen breed dat veel te vroeg is uitgekomen |:(
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen en/of problemen m.b.t. de bèta horen _niet_ in dit topic thuis.