Vooral dat laatste snap ik niet, inzoomen als je vodka op hebtVerwijderd schreef op 21 april 2004 @ 14:33:
en veder waggel je een beetje als je loopt (zeker te veel vodka gehad)
en die geweer met zoom.. zoomed heel lekker in :-)
bla?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Vooral dat laatste snap ik niet, inzoomen als je vodka op hebtVerwijderd schreef op 21 april 2004 @ 14:33:
en veder waggel je een beetje als je loopt (zeker te veel vodka gehad)
en die geweer met zoom.. zoomed heel lekker in :-)
bla?
Bron: http://www.theinq.net/?article=15442We chatted with the developers of highly anticipated title Stalker and learned that even that game will have support for Shader 3.0. µ
http://www.gamer.nl/nieuws/21748Op het forum van de S.T.A.L.K.E.R. fansite Oblivion-lost.com heeft men een korte samenvatting van de nieuwe feiten omtrent het spel die in een artikel van het Duitse magazine Gamestar aan het licht zijn gekomen. Gamestar kreeg de kans om een vroege versie van het spel te spelen en deed daarvan verslag. Zo werd men geconfronteerd met de goede AI van de andere Stalkers in het spel:
"While being chased by two enemies in a building they ran to an upper floor. The two enemies followed them. Reaching the floor, GameStar had to jump from a wall onto the ground because there was no other way out. One of the NPC stalkers noticed this and started to shoot at the editors and distract them while the other NPC stalker ran down the stairs again to the first floor to catch the editors and shoot from that position. "
Verder wist Gamestar te vertellen dat in de wereld van S.T.A.L.K.E.R. de Soviet-Unie nog steeds bestaat. De vreemde wezens in The Zone zijn daarnaast niet alleen het gevolg van radiatie, maar ook van duistere experimenten. The Zone zal verdeeld zijn in 18 zones, elk tussen de 0.7 en 2 km². De totale omvang van The Zone bedraagt zo'n 30 km². Een dag in het spel zal ongeveer drie uur speeltijd in beslag nemen.
Naast alle leuke feitjes weet Gamestar echter ook wat minder nieuws te melden. Op basis van de versie die men speelde verwacht men namelijk dat het spel de huidige releasedatum in september van dit jaar niet zal gaan halen. Men schat dat het spel ergens in het midden van 2005 in de schappen zal liggen. Voor die tijd is THQ wel van plan een multiplayer betatest te draaien waaraan maar liefst 50.000 mensen deel zouden mogen nemen.
Kun je hem mooi op ati R500 toch met ps3 spelenHacku schreef op 25 april 2004 @ 14:19:
S.T.A.L.K.E.R. mogelijk pas halverwege 2005
[...]
http://www.gamer.nl/nieuws/21748
The devil is in the details.
Verwijderd
co-op: Co-operative.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 13:48 ]
En dat baseer je even op een alpha uit 2002, terwijl het spel nog 3 jaar langer ontwikkeld wordt. En je hebt nu alleen maar naar de graphics kunnen kijken en dat zegt ook niksdev icey schreef op 08 mei 2004 @ 13:46:
ik heb het spel al gespeeld en dit is gewoon echt bruut![]()
Ondanks dat het nog lang niet af is, is het spel gewoon echt niet normaal realistisch.
De omgevingen zijn perfect en tot het diepste puntje uitgewerkt, kan amper een hoek vinden.
Als iemand nog van een bepaald iets een screenshot wil kan ik kijken of het lukt een te maken![]()
Echt een spel om te hebben
als het nu al zo vet is, en er is nog 3 jaar te gaan, dan wordt het toch alleen maar beter, of heb ik het nou mis?December schreef op 08 mei 2004 @ 13:48:
[...]
En dat baseer je even op een alpha uit 2002, terwijl het spel nog 3 jaar langer ontwikkeld wordt. En je hebt nu alleen maar naar de graphics kunnen kijken en dat zegt ook niks
Ja man! Je kan schieten en rondlopen en en en...
Vergeet je niet even alle spellen die in eerste instantie zo geweldig leken, maar doordat de ontwikkelaar een andere weg insloeg helemaal grondig vern**kt zijn?en er is nog 3 jaar te gaan, dan wordt het toch alleen maar beter, of heb ik het nou mis?
Misschien komt dat doordat je er blind op vertrouwt dat dit een geweldig spel zal worden, hoogmoed komt voor de valik snap je punt niet echt....
ik zeg alleen maar dat het nu al mooie omgeving is, en dat ik niet echt verwacht dat ze de omgeving minder mooi gaan maken. Over de rest van het spel heb ik niet echt iets gezegd dacht ik toch?December schreef op 08 mei 2004 @ 13:53:
[...]
Ja man! Je kan schieten en rondlopen en en en...
[...]
Vergeet je niet even alle spellen die in eerste instantie zo geweldig leken, maar doordat de ontwikkelaar een andere weg insloeg helemaal grondig vern**kt zijn?
[...]
Misschien komt dat doordat je er blind op vertrouwt dat dit een geweldig spel zal worden, hoogmoed komt voor de val
Smiling as the shit comes down...
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Verwijderd
HUh, ik krijg een dodgeball video te zien.Hacku schreef op 15 mei 2004 @ 11:22:
Paar filmpjes vanop het E3: http://media.pc.ign.com/media/480/480467/vids_1.html
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 44% gewijzigd door Falcon op 17-06-2004 23:57 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
Dat zijn geen screenshots van s.t.a.l.k.e.r.The Real Falcon schreef op 17 juni 2004 @ 23:54:
Er zijn weer een paar nieuwe screenshots opgedoken van dit spel ->
http://www.nmlnetwork.net...e-Earth%20preview%20shots
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 18-06-2004 14:34 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 21% gewijzigd door Falcon op 19-06-2004 02:19 ]
En hoe denk je daarover bij half-life. Die heeft ook monsters.Epyon schreef op 19 juni 2004 @ 13:39:
Dit spel ziet er echt mooi uit, zal misschien ook wel een concurrent voor Half-Life 2 worden.:D Maar ik vind het wel jammer dat er allemaal monsters/mutanten inkomen. dat vond ik bij FarCry ook al; dat spel vond ik in het begin heel leuk door het realisme, maar toen kwamen die monsters en was de pret er voor mij af.ik hoop dat dat bij dit spel niet het geval is.
ja ok, maar ik bedoelde dat het niet zo eentonig moest worden met die monsters, wat in Farcry wel gebeurdeRakkerzero schreef op 19 juni 2004 @ 13:41:
[...]
En hoe denk je daarover bij half-life. Die heeft ook monsters.
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 19-06-2004 18:05 ]
heb dat nog nergens gezien, ik dacht nog voor einde van 't jaar.b3ta schreef op 04 juli 2004 @ 17:13:
Nope ut wordt 2005 dus..... je hebt nog niet alles gelezenkerst kan je vergeten helaas
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
WOOT!!! Deze game gaat echt zo zwaar rulen!Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 02:10:
Er zijn 2 nieuwe filmpjes. Hier wordt wat dieper ingegaan op de A.I. van de monsters en mensen. http://www.gengamers.com/html/stalker_movie_pack.html
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Altijd baas boven baas.Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 02:10:
Er zijn 2 nieuwe filmpjes. Hier wordt wat dieper ingegaan op de A.I. van de monsters en mensen. http://www.gengamers.com/html/stalker_movie_pack.html
Nee stalker IS anders. Download die 4 Movie's eens waarin het technische deel achter stalker word uitgelegt. Dan kom je erachter dat dit een ander soort game is als de "gewone" soortgenoten.GG85 schreef op 07 juli 2004 @ 09:48:
Alleen... hoe vaak hebben we dit al niet over andere (top) games gehoord.
De vrijheid viel me eigenlijk altijd tegen. Waarschijnlijk ook bij Stalker dus.
Verwijderd
nu net de punten die jij opnoemd zijn alles behalve vernieuwendJediUberknaft schreef op 07 juli 2004 @ 16:46:
Die movies zijn echt vet allemaal, dit spel wordt opzeker tof. Dat " traden" met de andere stalkers is ook cool. En al die foefjes om te zien of er plekken zijn met straling etc. Echt vet man. Lekker vernieuwende dingen allemaal. Kan me haast nie voorstellen dat dit geen vette game wordt. Maar we shall see ... Kan nie w88 in ieder geval tot ik m heb ...
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=13975Heel wat gamers zitten al een tijdje te wachten op de revolutionaire FPS S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl maar het wordt nog wachten tot op zijn minst eind dit jaar vooraleer we in de huid kunnen kruipen van een stalker. Vroeger zal het niet lukken, ook niet via een demo aangezien deze niet gepland staat, zo wordt gemeld in een interview op de Oblivion Lost-fora. De reden ervoor is simpel: tijdsgebrek. De ontwikkelaars steken liever hun tijd in het stabiliseren van de hele wereld dan een demo te releasen. Je zal dus op de reviews moeten afgaan om te bepalen of je al dan niet het spel in huis wil halen!
Q: Personally, I am currently most interested in whether there will be some kind of demo version, or when there will be the release, after all.
A: Unfortunately, there will be no demo. We simply have no time to make it right now. We are working on the game. About the deadline, we have not made any changes - autumn 2004. It is possible that testing will take up some more time, but everything is complicated here. The game uses almost no scripts, and it not at all simple to scour all 30 kilometers of the Zone for checking stability. The goal is one, to release the game in time, and make it quality - this is what we are working on. =)
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Die 2 filmpjes zitten dus in de pack die ik eerder had gepost. Niet echt bepaald nieuw. Een weekje of 2/3 oud.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Wat ook erg mooi is, is hoe de game eruit ziet in tegenstelling van de ware werkelijkheid. nauwelijks verschil. Op de monsters en aangepaste gebouwen na dan.darkdesign schreef op 07 juli 2004 @ 00:10:
Dit word echt zo'n mooie game, ik heb movie's gezien van hoe de game inelkaar zit. De wereld in het spel word totaal beinvloed door jijzelf, de monsers hebbe een eigen wil, en vallen elkaar aan enz enz.
Verwijderd
Aan de MP moeten ze nog beginnen. Feit is wel dat er geen coop zal zijn.jagermeister1 schreef op 12 juli 2004 @ 23:26:
Iemand die iets weet over de MP van deze game? Ik zit namelijk niet zo op de SP game te wachten. Ziet er allemaal wel super mooi uit enzo, maar het is toch weer de zoveelste shooter waarbij je door gangetjes moet lopen en monsters uit de weg moet ruimen.
Ik hoop dus echt dat de MP wat te bieden heeft. Deze gfx, lichteffecten, en physics gecombineerd met 64 slots op een server lijkt me echt een potje smullen geblazen.
Ik hoop ook dat men deze engine gaat gebruiken voor een WWII MP game. Lijkt me echt super
Eind 2004 ten vroegste.Hasib schreef op 12 juli 2004 @ 23:02:
Iemand die iets weet over releasedate?
[ Voor 17% gewijzigd door XWB op 13-07-2004 18:28 ]
Coop, is voor de pc niet interresant.Hacku schreef op 13 juli 2004 @ 18:26:
[...]
Aan de MP moeten ze nog beginnen. Feit is wel dat er geen coop zal zijn.
[...]
Eind 2004 ten vroegste.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Had vroeger ook altijd een supermarkt die zo hete weet ik nog wel, was er niet z'n fan vanVerwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 15:50:
ik ben ook gek op co-op!
Ik was laatst in zwitserland, daar hebben ze em nog.Steffy schreef op 17 juli 2004 @ 16:00:
[...]
Had vroeger ook altijd een supermarkt die zo hete weet ik nog wel, was er niet z'n fan van
dot.blaat
En waar zou dat dan op slaanHacku schreef op 17 juli 2004 @ 14:41:
Dat geld alleen voor jou, om tegenstanders neer te leggen heb je meer dan 1 kogel nodigmaar als jij bv in de borst getroffen wordt ben je eraan.
[ Voor 34% gewijzigd door XWB op 18-07-2004 21:38 ]
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=14203Slecht nieuws voor de gamers die smachtend uitkijken naar de release van STALKER: Shadow of Chernobyl. De release van de game zou immers, volgens THQ's laatste kwartaal financial rapport, verschoven zijn naar "ergens in 2005". Hoofdreden is meer dan waarschijnlijk het feit dat met de release van Halo2, Doom3 en Half Life 2 het te druk zou zijn op de reeds meer dan verzadigde FPS markt.
The FPS lineup on PCs and consoles alike is particularly crowded this autumn, with Halo 2, DOOM 3, and Half-Life 2 all expected to arrive during the fall season.
Kunnen we nog wat langer sparen!
ergens op de route Groningen CS naar Appingedam kom je ook ergens een COOP supermarkt tegen.... weet niet meer welke plaats dat was tho...Steffy schreef op 17 juli 2004 @ 16:00:
[...]
Had vroeger ook altijd een supermarkt die zo hete weet ik nog wel, was er niet z'n fan van
[ Voor 7% gewijzigd door McKaamos op 30-07-2004 12:36 ]
bah, jammer.Hacku schreef op 30 juli 2004 @ 12:30:
Ja lap weer uitgesteld
[...]
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=14203
dot.blaat
http://www.gamer.nl/nieuws/23360Gamers die volgend jaar de shooter S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl te eng vinden hoeven de titel niet direct weg te leggen. Er zal waarschijnlijk via een patch een co-op mode worden toegevoegd. Of er een demo zal verschijnen is nog niet bekend, maar mocht dit doorgaan, dan zal de demo na de release van het spel uitkomen. De betatest van het spel zal, als alles volgens plan verloopt, over twee maanden beginnen, zo laat Planet-Stalker weten.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Ik wacht met bb4e ook al een poos op stalker ja.Jazzper schreef op 28 augustus 2004 @ 03:40:
[..]
Check dit op de officiele site:
http://www.stalker-game.c...p?t=community&s=clansites
en dan nr 2
The first BENELUX-STALKER-Clan!! jawel jawel!
[..]
dot.blaat
http://www.clanbase.com/n...hp?nid=140455&mid=0&lid=0At a press event held by THQ in Los Angeles this week, a first playable demo of S.T.A.L.K.E.R. was presented. Although this game will mainly focus on the singleplayer part, this multiplayer-only demo really impressed the reviewers. Two articles can be found on Gamespy and 1UP.
It's a cliche to say this for every new first-person shooter that comes out, we know, but S.T.A.L.K.E.R.'s got some killer graphics. The game runs on a custom engine devised by GSC Game World, a group of developers from the Ukraine, and our first impression is that it's at least Doom 3's equal when it comes to pretty, atmospheric effects. The abandoned city we played in was filled with neat little details, from the rotting roofs of buildings to a sky that very gradually shifted from day to dusk. Everything ran perfectly smoothly, and the controls (your standard keyboard-and-mouse jobbie) were also free of problems.
There will be 5 multiplayer modes: DM, TDM, a CTF variant called Capture the Artifact and 2 yet to be revealed gametypes. Like in other games you will be able to purchase weapons, armor, and accessories in between rounds or pickup weapons from bodies. Servers will support up to 32 players.
The game is still confirmed to be released early next year.
http://www.gamer.nl/nieuws/23525De games uit het lijstje 'grote' shooters beginnen eindelijk het levenslicht te zien en het zal niet lang meer duren voordat we na Doom III ook Half-Life 2 in de winkel zien. Ook S.T.A.L.K.E.R., de veel belovende titel uit de stal van GSC Gameworld, kruipt dichter naar de releasedatum. Nog voor de game in de winkel zal liggen, zal er echter een open multiplayer beta worden gehouden, zo heeft THQ Duitsland onlangs bevestigd. De beta zal plaats bieden aan zo'n 5.000 gamers, je zult er dus snel bij moeten zijn wil je deze hoog geplaatste FPS al voor de release bewonderen. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl komt in het eerste kwartaal van 2005 uit.
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=15327Er zijn zo van die dagen dat het hier soms meer op een bad news show begint te lijken en ook vandaag is er weer zo eentje. Na het eerder aangekondigde uitstel van de Prince of Persia 2 Warrior Within, hebben we nu de trieste taak jullie nog eentje aan te kondigen. En het is er eentje dat pijn doet aan onze gamershartjes hoor! THQ maakte immers bekend dat hun hele knappe game STALKER: Shadow of Chernobyl nog later zal verschijnen dan voorzien. De release van de game was reeds verschoven naar begin 2005 en nu spreekt men al van mei 2005. Reden van dit uitstel zou, voor één keer, niets te maken hebben met Halo2 of Half Life 2 maar gewoon met het feit dat er nog zeer veel werk aan de winkel is.
The company said that it plans to release three new original titles in the fiscal 2006 first quarter. Pandemic Studios' "Destroy All Humans!(TM)" and "S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl" from GSC Game World are now scheduled to ship in April and May of 2005, respectively. In addition, the company plans to release "Juiced" in the fiscal 2006 first quarter.
Men wil de gemaakte beloftes immers nakomen aan de gamers en zoals men zegt: uitstel is geen afstel.
het verhaal is anders dan het uiteindelijke spel, maar desalnietemin erg interessantNear a gray and unnamed city is The Zone, an alien place guarded by barbed wire and soldiers. Over his wife's strenuous objections, a man rises in the dead of night: he's a stalker, one of a handful who have the mental gifts (and who risk imprisonment) to lead people into The Zone to The Room, a place where one's secret hopes come true. That night, he takes two people into The Zone: a popular writer who is burned out, cynical, and questioning his genius; and, a quiet scientist more concerned about his knapsack than the journey. In the deserted Zone, the approach to The Room must be indirect. As they draw near, the rules seem to change and the stalker faces a crisis.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Stalker is niet echt origineel te noemen als naam, dus dat is niet zo gekPipoDeClown schreef op 28 oktober 2004 @ 17:43:
er is een russische film uit 1979 genaamd Stalker
IMDB
[...]
het verhaal is anders dan het uiteindelijke spel, maar desalnietemin erg interessant
ach heb je nog meer tijd om een snellere pc te krijgen
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Tis ook geen naam... maar een afkorting, S.T.A.L.K.E.R, en dat is wel weer origineel.December schreef op 28 oktober 2004 @ 20:02:
[...]
Stalker is niet echt origineel te noemen als naam, dus dat is niet zo gek
Maar niemand typt/zegt die naam voluitLegion schreef op 28 oktober 2004 @ 21:35:
[...]
Tis ook geen naam... maar een afkorting, S.T.A.L.K.E.R, en dat is wel weer origineel.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq