Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Hebben jullie de diary op Gamespot al gelezen? Gaat over de physics engine die ze hebben gebouwd.
Erg leuke stukjes over vijanden die lijken wegslepen om er geen scene van te maken, of dat je je spullen kwijt kan in de laadbakken van je auto en dat het dan niet zo slim is om je auto te laten omkieperen, of zonder benzie te staan, of hard tegen een muur te rijden. Dan is het ook snel gebeurd met je. :)

http://www.gamespot.com/p...lker/preview_6090367.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mjah, en dat ben ik dan weer, op dat 1 na laatste plaatje, die spoorbielzen (of hoe ze ook heten) dat hout wat er normaal onder ligt vind ik dan wel weer jammer, dat dat een platte texture is

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Wat dat filmpje van 120MB betreft:
Enkele dagen geleden kon ik jullie een S.T.A.L.K.E.R. filmpje brengen. Vandaag kwam ik te weten dat dit filmpje niet officieel zou zijn en dus ook niet meer representatief voor het spel. Het filmpje zou van een oude tech demo zijn die al helemaal niet meer toont hoe het spel er nu uit ziet...

As THQ told us, the movie that was released yesterday is not official. Neither THQ, nor GSC approved it for the internet. Besides it does not represent the current code.
So do not feel disappointed if things do not look natural here and there, it is only a small tech-demo that has already become old

Voor al wie teleurgesteld was met de Counter-Strike geluiden: er is dus nog hoop!
http://games.telenet.be/index.php?newsid=11817

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

via slashdot naar een reportage over hoe chernobyl en omgeving er tegenwoordig uitziet. de gelijkenis!
dit zou wel eens een spel worden die ik het echt waard vind om er geld aan uit te geven.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
PipoDeClown schreef op 06 maart 2004 @ 17:41:
via slashdot naar een reportage over hoe chernobyl en omgeving er tegenwoordig uitziet. de gelijkenis!
dit zou wel eens een spel worden die ik het echt waard vind om er geld aan uit te geven.
Woei.. indrukwekkende reportage.. Hoewel de dame in kwestie niet zozeer geroemd mag worden om haar literaire kunsten, zijn de foto's wel impressive. Pompei indeed..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:23

sealy

bastards...

wat wil je, een rus die goed engels spreekt?? :+

zeker wel ontzettend cool (zowel de game als de reportage)

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat ze voor een Russin nog heel erg netjes engels kan, grimmige sfeer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Aangezien het topic toch nog gekicked is post ik dan toch ook maar Q&A die ik laatst vondt op shacknews, het kaart onderandere die onofficiele wapens aan, monsters, steden en de 'anomalies'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die screens zien er zeer mooi uit.

En de lucht blijft me verbazen... mooie weereffecten etc. :)

Wordt zeker een top game :)

Owja net die foto's van Chernobyle (van die russin) gezien en leuk om te zien dat gebouwen en andere objecten daarvan terug te zien zijn in de game :9

In rl zou het best op sommige momenten kunnen spoken in zo'n verlaten gebied, brrrr })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Dit lijkt me dus echt een top game. Ik snap niet helemaal het probleem van die monsters, maar dat zal wel aan mij liggen :P. ik vindt ik het concept van die anomaly´s wel leuk, aangezien dat je echt goed moet opletten om ze te vinden

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 12:29
Weet niet of iemand anders het al gezien had maar:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/540331_20040301_screen006.jpg

(Foto reportage)
Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/koleso.JPG

Overeenkomsten iemand? ;)

Hoe grimmig de sfeer ook is in die plaatjes van de reportage, het heeft toch iets :)

[ Voor 6% gewijzigd door MailMan op 07-03-2004 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Die reportage is zeker indrukwekkend!! Ze rijdt gewoon rond op 4km afstand van de centrale zonder bescherming. Ze hebben die sfeer wel heel goed gekopieerd in de game, maar blijkbaar ben ik de enige die de graphics tegen vind vallen. Ja die lucht is prachtig, maar de omgeving vind ik echt wel meevallen. Persoonlijk vind ik D3 en FC mooier, maar de uiteindelijke games zien er altijd beter uit. Sommige screens van Stalker zijn er super uit, sommige minder en dat filmpje van 120mb was nog minder. Hoe mooi was die testversie eigenlijk met alles op zn hoogst (ondanks dat hij heel oud is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is er wel echt doods, Ik hou wel van die sfeer.
Maar ik hoop niet dat het te doods word anders word je het volgens mij wel snel beu.
Ik hoop ook dat we zo'n geigerteller kunnen kopen, zou wel fijn zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

deuxani schreef op 07 maart 2004 @ 11:36:
Die reportage is zeker indrukwekkend!! Ze rijdt gewoon rond op 4km afstand van de centrale zonder bescherming. Ze hebben die sfeer wel heel goed gekopieerd in de game, maar blijkbaar ben ik de enige die de graphics tegen vind vallen. Ja die lucht is prachtig, maar de omgeving vind ik echt wel meevallen. Persoonlijk vind ik D3 en FC mooier, maar de uiteindelijke games zien er altijd beter uit. Sommige screens van Stalker zijn er super uit, sommige minder en dat filmpje van 120mb was nog minder. Hoe mooi was die testversie eigenlijk met alles op zn hoogst (ondanks dat hij heel oud is)?
Niet helemaal mee eens. GFX in Doom en Farcry vind ik toch wat meer cartoonachtig en daardoor niet helemaal te vergelijken met de GFX in Stalker. Ik vind de manier waarop de gebouwen, bomen, andere vegetatie, lucht, straten e.d. worden weergegeven tot de meest realistische graphics ooit behoren. Ik kan dan ook niet wachten tot er een MP game komt met graphics op dit niveau waarbij je zeer realistische gevechten met een man of 32 kunt voeren. Gameplay is natuurlijk het belangrijkst, maar goede GFX dragen zeker bij aan een intense sfeer!

Check deze screens (waren al eerder gepost, maar goed) dan eens. Heb je ooit zo'n realistische weergave van een stad in een game gespot?
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/reviews/540331_20031218_screen001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/reviews/540331_20031218_screen011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/reviews/540331_20031218_screen004.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door jagermeister op 07-03-2004 13:32 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik begrijp wat je bedoelt met realistische weergave. Dat hebben ze zeker super gedaan, maar ik vind de graphics niet scherp. Begrijp je wat ik bedoel? Toch nog te pixelachtig. Bij dat ene filmpje had ik echt het gevoel dat ik naar een geupgrade counterstrike (HL) engine zat te kijken. Maar ik sta daar sowieso alleen in dus let maar niet op mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ik denk dat de GFX nu een punt is wat valt te betwisten. Zelf vind ik deze graphics echt geweldig, daarin tegen vind ik de graphics van Farcry weer te gekleurd en niet realistisch.
Een punt waar we waarschijnlijk vaker over zullen vallen in de toekomst bij games :)

Zelf wacht ik met smacht op deze game, alhoewel ik monsters echt achterlijk vind en een spel zelfs kan verzieken (RTCW) ga ik proberen om toch met een frisse blik deze game te spelen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
deuxani schreef op 07 maart 2004 @ 16:52:
Ik begrijp wat je bedoelt met realistische weergave. Dat hebben ze zeker super gedaan, maar ik vind de graphics niet scherp. Begrijp je wat ik bedoel? Toch nog te pixelachtig. Bij dat ene filmpje had ik echt het gevoel dat ik naar een geupgrade counterstrike (HL) engine zat te kijken. Maar ik sta daar sowieso alleen in dus let maar niet op mij. ;)
Het filmpje zou van een oude tech demo zijn die al helemaal niet meer toont hoe het spel er nu uit ziet...

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

deuxani schreef op 07 maart 2004 @ 16:52:
Gfx lijken idd wat onscherp, maar volgens mij heeft dat meer met het kleurgebruik te maken. Echt zo'n grauw Oostblok sfeertje ademt het uit. Bovendien zijn dit screens en dus stilstaande beelden. Ik denk dat je echt je ogen uit zult kijken als je game eindelijk eens aan de tand kunt voelen.

Onderstaand detail vind ik ook nog steeds verbluffend. Vooral die afbladderende verf / behang.

Afbeeldingslocatie: http://www.stalker-game.com/download/gallery/screenshots/middle/sb_xray_24.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:37
dat is gewoon puur bumpmapping volgens mij, niet erg bijzonder hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Yup dat is gedaan met bumpmapping.
En dan nog, het ziet er toch goed uit :9

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik denk dat ik em gewoon moet spelen als hij er is. ;) Ik heb het topic niet echt gevolgd, dus vraag ik het toch maar, wanneer wordt de demo verwacht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Er is nog niks bekend over een demo.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Welke alpha versies heb je eigenlijk? Of is er alleeen maar 1 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Alleen v1096 bij mijn weten, maar daar zit zo goed als niks in.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ok thnx Hacku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
DeTjuk, als je dit topic nog leest, kan je mss de startpost wat aanpassen?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ja, die bumpmapping ziet er goed uit...
... op dat kleine plaatje en van een afstand :P
Nadeel is dat het er met minder scherpe textures erg vies uitziet van dichtbij :P Viezer dan als het plat en minder scherp is imo. Hoop dus dat ze flink grote textures er tegen aangooien :Y)

Hoeveel alpha versies er zijn enzo, daars GoT niet voor eik, he :P

//woei, check mijn traagheid :X

[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 07-03-2004 19:32 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik denk dat ik nog nooit zo'n mooi onweer in een game gezien heb :9

Afbeeldingslocatie: http://www.stalker-game.com/download/gallery/screenshots/middle/sb_xray_52.jpg

Ook de lucht is zo zalig :P

Afbeeldingslocatie: http://www.stalker-game.com/download/gallery/screenshots/sb_xray_09.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Schuey schreef op 07 maart 2004 @ 18:37:
Ik gok zelf op een platte texture...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Hoe is het trouwens gesteld met je vrijheid in de game? Kun je ook daadwerkelijk ieder gebouw in de stad betreden en in iedere kamer / appartement rondsnuffelen, of is 80% van wat je ziet opvulling van de graphics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
skullsplitter schreef op 07 maart 2004 @ 20:24:
[...]

Ik gok zelf op een platte texture...
Bumpmapping ;) Stond in een interview.
jagermeister1 schreef op 07 maart 2004 @ 20:24:
Hoe is het trouwens gesteld met je vrijheid in de game? Kun je ook daadwerkelijk ieder gebouw in de stad betreden en in iedere kamer / appartement rondsnuffelen, of is 80% van wat je ziet opvulling van de graphics?
Je hebt enorm veel vrijheid om te doen wat je wil of hoe je iets oplost maar of je in alle gebouwen kan daar is nog niks van gekend (denk ik).

[ Voor 55% gewijzigd door XWB op 07-03-2004 20:31 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er idd heel erg mooi uit :9 . Zou mooi zijn dat zo'n lucht (en de animaties ervan) ook mogelijk is met de Valve Source engine... Tot nu toe heb ik niet zo'n mooie lucht kunnen zien in de hl2 filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 18-07 10:57
het duurt altijd nog ontzettend lang voordat er echt iets goed speelbaars is, ik had tijd trug een demo beta ofzo, alpha en dan kon je wel lopen, maar verder kon je geen reet, en ook een level met mannetjes maar je was binnen 3 seconden dood.

verder vind ik het er echt mega uitzien allemaal, ook het realisme !! echt mooi, maar die alpha was op 640x480 ofzo, dus daarom zag het er brak uit :)

maar ben erg benieuwd naar een goed speelbare demo, lijkt me geweldig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

el1zer schreef op 07 maart 2004 @ 21:00:
het duurt altijd nog ontzettend lang voordat er echt iets goed speelbaars is, ik had tijd trug een demo beta ofzo, alpha en dan kon je wel lopen, maar verder kon je geen reet, en ook een level met mannetjes maar je was binnen 3 seconden dood.

verder vind ik het er echt mega uitzien allemaal, ook het realisme !! echt mooi, maar die alpha was op 640x480 ofzo, dus daarom zag het er brak uit :)

maar ben erg benieuwd naar een goed speelbare demo, lijkt me geweldig !
Die graphics in de alpha kon je zelf instellen naar 800x600 en/of hoger
Ik heb die alpha ook gespeeld, en zelfs dat kleine stukje was al _/-\o_
Dus ja, ik verwacht een topper :]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Hacku schreef op 07 maart 2004 @ 20:29:
Je hebt enorm veel vrijheid om te doen wat je wil of hoe je iets oplost maar of je in alle gebouwen kan daar is nog niks van gekend (denk ik).
Laten we het hopen. In MP kan dat een aangename toevoeging zijn, mits je met voldoende man op een server zit, anders zoek je je rot naar elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 20:42:
[...]

Ziet er idd heel erg mooi uit :9 . Zou mooi zijn dat zo'n lucht (en de animaties ervan) ook mogelijk is met de Valve Source engine... Tot nu toe heb ik niet zo'n mooie lucht kunnen zien in de hl2 filmpjes
Die lucht is als ik het goed heb gewoon een texture.. dat kan de halflife 1 engine zelfs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Nou nee :P tenminste volgens mij verandert ut weer ensow ^-^
http://www.gamespot.com/p...lost/preview_6077158.html
Dynamic zooi ensow.

[ Voor 45% gewijzigd door Jumpiefox op 07-03-2004 22:37 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Die verfbladder muur is denk ik geen bumpmapping. Met BM kun je primitief hoogteverschil/relief aangeven, maar geen verfbladders op een muur toveren. Zal wel gewoon een mooie texture zijn.

Vind zelf overigens ook de art style van STALKER mooier dan van Doom III. De hoeveelheid detail in de omgeving is geweldig en idd hoe realistisch alles er uit ziet, smullen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Jup, same here ^^ kvind games zoals Far cry and doom3 iets te dunno te cartoony ofzo maar Stalker en hl2 vind ik meer realistischerr ^__^

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Hacku schreef op 07 maart 2004 @ 20:29:
[...]

Bumpmapping ;) Stond in een interview.
Ik wil niet betweterig doen, maar lijkt me knap als je DAT uit een bumpmap alleen trekt.... en voor een simpele muur zou ik geen 4 lagen aan textures gebruiken...

Het interview bedoelde waarschijnlijk die GF FX geoptimaliseerde screens, past wat beter...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

jagermeister1 schreef op 07 maart 2004 @ 13:23:
[...]
Niet helemaal mee eens. GFX in Doom en Farcry vind ik toch wat meer cartoonachtig en daardoor niet helemaal te vergelijken met de GFX in Stalker. Ik vind de manier waarop de gebouwen, bomen, andere vegetatie, lucht, straten e.d. worden weergegeven tot de meest realistische graphics ooit behoren. Ik kan dan ook niet wachten tot er een MP game komt met graphics op dit niveau waarbij je zeer realistische gevechten met een man of 32 kunt voeren. Gameplay is natuurlijk het belangrijkst, maar goede GFX dragen zeker bij aan een intense sfeer!

Check deze screens (waren al eerder gepost, maar goed) dan eens. Heb je ooit zo'n realistische weergave van een stad in een game gespot?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat ik me afvraag:
je ziet op veel screens van die typishce flat wijken, zooitje flats naast elkaar, meer niet.
zou je nou in ELKE flat kunnen? in elke woning kunnen kijken? en is het ook echt de moeite waard om er te gaan kijken... kan je der wapens halen, andere stuff, etc!

ook iets.
Als er ergens straling is, krijg je mutaties, klopt. Maar elk organisme muteerd anders.
Zoals je in half life bijvoorbeeld had, alle beesten waren hetzelfde.
maar Chernobyl is nog niet zo heel lang geleden geloof ik, iig niet meerdere generaties.
dus het lijkt mij dat er HEEEL veel verschillende soorten beesten rond moeten lopen.
eentje met 3 ogen, andere met 1, etc etc.

Als ik beetje naar games kijk dan weet je eigenlijk al dat er maar X (20?) verschillende baddies zijn, alleen dan meerdere op verschillende plekken. want om 500 verschillende baddies in een map te gooien kost nou eenmaal teveel.
100 zou dan mooier zijn natuurlijk, of doe het zoals SoF, mix de kleren enzo door elkaar.
ik vraag me af hoe dat in stalker zou zal gaan (ook in FC, in de HL beta kon je al zien dat alle soorten baddies hetzelfde zijn)
zou voor mij DIK pluspunt zijn als ze dat doen.

maarja, je kan niet alles hebben ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
Yonni schreef op 23 oktober 2002 @ 23:56:
woooooooooooow, dat ziet er heeeeel erg gaaf uit zeg! maaruh..dat van die minimum specs kan je wel weglaten ;) maar ziet er opzekers mega tof uit zeg :9~ en als het eind 2003 komt..dan kunnen we nog ewl mooiere dingen verwachten :D ontwikkeling is vooruitgang, meestal dan :)
nieuwe release date? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

TepelStreeltje schreef op 07 maart 2004 @ 23:24:
[...]

wat ik me afvraag:
je ziet op veel screens van die typishce flat wijken, zooitje flats naast elkaar, meer niet.
zou je nou in ELKE flat kunnen? in elke woning kunnen kijken? en is het ook echt de moeite waard om er te gaan kijken... kan je der wapens halen, andere stuff, etc!Als je een post of 2 terug van me had gelezen, dan had je kunnen zien dat ik mezelf precies hetzelfde afvroeg :) Niemand die dit weet?

ook iets.
Als er ergens straling is, krijg je mutaties, klopt. Maar elk organisme muteerd anders.
Zoals je in half life bijvoorbeeld had, alle beesten waren hetzelfde.
maar Chernobyl is nog niet zo heel lang geleden geloof ik, iig niet meerdere generaties.
dus het lijkt mij dat er HEEEL veel verschillende soorten beesten rond moeten lopen.
eentje met 3 ogen, andere met 1, etc etc.

Als ik beetje naar games kijk dan weet je eigenlijk al dat er maar X (20?) verschillende baddies zijn, alleen dan meerdere op verschillende plekken. want om 500 verschillende baddies in een map te gooien kost nou eenmaal teveel.
100 zou dan mooier zijn natuurlijk, of doe het zoals SoF, mix de kleren enzo door elkaar.
ik vraag me af hoe dat in stalker zou zal gaan (ook in FC, in de HL beta kon je al zien dat alle soorten baddies hetzelfde zijn)
zou voor mij DIK pluspunt zijn als ze dat doen.Zou leuk zijn idd. Ik denk alleen niet dat het zo zal zijn helaas. Zelf spreekt het verhaal mij ook niet zo aan (met die mutants enzo) maar alleen al het detail en physics doen mij ernstig overwegen om deze game toch aan te gaan schaffen. Nu maar hopen dat er een aantal goede MP mods zullen verschijnen. Ik kan nu al niet wachten om een heftige online, urban battle met een man of 32 uit te vechten in die verlaten straten en lege gebouwen :9~

maarja, je kan niet alles hebben ;)

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 08-03-2004 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:22

Magic666

No one's neighbour!

d'r staat mij iets bij dat ik ooit ergens gelezen heb dat je inderdaad in elke gebouw kan....

Ik zal nog eens wat speurwerk doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Mister_X schreef op 07 maart 2004 @ 23:30:
[...]

nieuwe release date? :)
Ten vroegste deze zomer ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

kan niet w88 op de lan party 's })

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Nee, ik weet niet waar ik het zogauw gelezen heb, je kunt geloof ik wel bijna elk gebouw in, maar haast geen flats (of geen)

[ Voor 5% gewijzigd door Bleet op 08-03-2004 17:05 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Blade_V schreef op 08 maart 2004 @ 17:04:
Nee, ik weet niet waar ik het zogauw gelezen heb, je kunt geloof ik wel bijna elk gebouw in, maar haast geen flats (of geen)
Flats zijn toch ook gebouwen...

Zou wel minder zijn. Ik had echt een enorme vrijheid verwacht. Waarom weet ik niet, maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Man, wat een mooi spel. Ik verheug me er verschrikkelijk op! :9~

Ik ben nu die beta... ahum, aan het d*wnen, maar wat kan je allemaal in de beta?
Is het een grote map en vindt je daar ook allerlei rare gemuteerde wezens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

die beta stelt niks voor het is zelfs niet eens het woord beta waard meer alpha omdat je echt niks kan alleen maar paar mapjes beetje lopen schieten vet saai maar wel leuk om al vast een beeld te krijgen van het geheel. (zo lekkere lange zin was dat :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

jagermeister1 schreef op 08 maart 2004 @ 19:39:
[...]

Flats zijn toch ook gebouwen...

Zou wel minder zijn. Ik had echt een enorme vrijheid verwacht. Waarom weet ik niet, maar goed :P
Ik bedoelde dus huizen, denk wel dat je in elk huis kunt, maar niet in elke flat ;)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

b3ta schreef op 08 maart 2004 @ 20:00:
die beta stelt niks voor het is zelfs niet eens het woord beta waard meer alpha omdat je echt niks kan alleen maar paar mapjes beetje lopen schieten vet saai maar wel leuk om al vast een beeld te krijgen van het geheel. (zo lekkere lange zin was dat :) )
Met erg veel komma's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Btw, waar kan je je resolutie instellen? Welk bestandje moet je editten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op 08 maart 2004 @ 20:54:
Btw, waar kan je je resolutie instellen? Welk bestandje moet je editten?
Ik wil niet lullig doen maar volgens mij mag je niet zulke dingen vragen over illegale software (die beta versie die je 'zojuist' hebt gedownload is illegaal ) Het is tegen de GoT Policy namelijk om hulp te vragen om het spelen van illegaal spul :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 21:08:
[...]

Ik wil niet lullig doen maar volgens mij mag je niet zulke dingen vragen over illegale software (die beta versie die je 'zojuist' hebt gedownload is illegaal ) Het is tegen de GoT Policy namelijk om hulp te vragen om het spelen van illegaal spul :)
Je hebt niet helemaal gelijk. Het is niet zo interessant of het illegaal / legaal is, tenzij het duidelijk een probleem is dat veroorzaakt wordt door het illegaal-zijn. Alpha/niet-public Beta's zijn niet legaal, en het probleem wordt daardoor veroorzaakt, dus is dit niet de plek om hulp te vragen.

Wacht gewoon totdat de volledige versie er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunstream
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2018
Schuey schreef op 07 maart 2004 @ 18:37:
nee het is geen bumpmapping, trouwens de engine ondersteund die feature niet.

MBP 5,1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:32
Magic666 schreef op 08 maart 2004 @ 08:11:
d'r staat mij iets bij dat ik ooit ergens gelezen heb dat je inderdaad in elke gebouw kan....

Ik zal nog eens wat speurwerk doen!
Er staat interresant filmpje op de DVD van PC Gameplay van deze maand. Daaruit heb ik opgemaakt dat je in ieder gebouw kan. Ook dat het gebied waarin het zich afspeelt voor ongeveer 60% gelijk is aan realiteit. Dat gebied is ongeveer 30 km2 groot, zeggen ze. Dat belooft wat!

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 09-03-2004 16:26 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Ik weet niet of ik nu oude koeien uit de sloot haal, maar als ik jullie vragen zo lees hebben jullie dit nog niet gelezen:
http://www.stalker-game.c...news&id=106&s=news&page=0

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PCgameplay van deze maand was echt te goed, zaten hele goed artikelen in, zoals, FarCry, Splintercell 2, STALKER, Hollow, Manhunt, Battlefield Vietnam en nog veel meer.

En zo positief dat ze zijn over stalker, dat beloofd veel goeds, Want ik vind Pcgameplay nog 1 van de weinige bladen die goede reviews geeft. ookal staar ik me natuurlijk ook weer niet blind op reviews, want de Demo`s en internet geven je een veel beter beeld, maar je komt wel veel over het spel te weten in zon gameblad. En Stalker gaat zeker een goed spel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
sunstream schreef op 09 maart 2004 @ 11:23:
[...]

nee het is geen bumpmapping, trouwens de engine ondersteund die feature niet.
De engine ondersteunt alle DX9 effecten, dus ook bumpmapping neem ik aan.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 16:43:
De PCgameplay van deze maand was echt te goed, zaten hele goed artikelen in, zoals, FarCry, Splintercell 2, STALKER, Hollow, Manhunt, Battlefield Vietnam en nog veel meer.

En zo positief dat ze zijn over stalker, dat beloofd veel goeds, Want ik vind Pcgameplay nog 1 van de weinige bladen die goede reviews geeft. ookal staar ik me natuurlijk ook weer niet blind op reviews, want de Demo`s en internet geven je een veel beter beeld, maar je komt wel veel over het spel te weten in zon gameblad. En Stalker gaat zeker een goed spel worden.
Dat is ook de aanleiding waarom ik nu geïnterreseerd ben in S.T.A.L.K.E.R.
Ik ga hem dan ook zeker kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 09-03-2004 21:08 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Uit de Q&A op de STALKER site (zoals hierboven al gepost is):

Q: We can see on screenshots huge buildings. Will it be possible to enter in every buildings?
A: It will be possible to enter every building if it is not destroyed or blocked.

Oftewel, als de makers het zinvol vinden dat je een bepaald gebouw binnen kunt omdat het een goede schuilplek is bv. om te slapen, of omdat er iets nuttigs te halen is, dan zal het toegankelijk zijn, en zullen de makers de kamers ook gemeubileerd hebben. Zijn de gebouwen alleen bedoeld als decoratie voor de buitenlokaties, en niet bedoeld om naar binnen te gaan, dan zijn de deureopeningen simpelweg geblokkeerd door puin, of de deuren op slot.

Als er in een huis of flatgebouw niks te halen of te doen is, dan zullen weinig spelers daar veel tijd aan besteden, en is het dus zonde van de tijd van de ontwikkelaars om de kamers volledig te meubileren en in te richten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Mee eens, maar in MP kan het een leuke toevoeging zijn natuurlijk. Ik kijk persoonlijk niet zo uit naar SP games. Geen verhaal weet me de laatste jaren meer te boeien, dus waarschijnlijk het verhaal in S.T.A.L.K.E.R. ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Haay,

die zocht ik idd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
We zullen wel zien hoe boeiend het verhaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal mij wel zeer boeien.. khou wel van een goed verhaal :)...
en kzie ook erg uit naar de mp... vooral omdat ik hoop dat er coop in zit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 20:57
Is er eigenlijk al -iets- bekend over de release datum van het spel? Ik heb het topic even snel doorgelezen, evenals de site, maar ik kon er niks over vinden.
Ik ben trouwens benieuwd of mijn pc deze game goed trekt :P al die screens zien er wel -erg- vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Leuk maar die monsters sucken echt zwaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

brouwerpower schreef op 15 maart 2004 @ 14:19:
Is er eigenlijk al -iets- bekend over de release datum van het spel? Ik heb het topic even snel doorgelezen, evenals de site, maar ik kon er niks over vinden.
Ik ben trouwens benieuwd of mijn pc deze game goed trekt :P al die screens zien er wel -erg- vet uit!
In zo'n games blad stond een interview met de makers van stalker. De interviewer zou blij zijn als stalker in de zomer uitkwam, de makers van stalker zouden ook blij zijn zeiden ze daarop, dus kan nog wel heel lang duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:49

Hu9o

Schokkend

nog geen demo he?? Zou die nog komen of doen ze daar niet aan in Rusland?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 12-09 13:49
Hu9o schreef op 15 maart 2004 @ 15:42:
nog geen demo he?? Zou die nog komen of doen ze daar niet aan in Rusland?
Het spel komt ook nog lang niet uit, dus ook al zou er een demo komen (wat volgens mij niet het geval is) dan zal die pas een tijdje voor de release komen of misschien zelfs erna, wat je tegenwoordig ook wel vaker ziet.

In de Power Unlimited van april staat trouwens ook nog een stukje over STALKER, alleen dan eens wat meer over het verhaal en dat is toch ook zeer interessant om te lezen moet ik zeggen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

In de pcgp stond er een special in. 1 van de leden van hen is daar naar toe geweest (bunker ergens in Rusland) Moest een behoorlijk armzalig zootje zijn, totdat ze bij de kantoren kwamen :)

Er is een prijsvraag waar je een gasmasker kan winnen naar aanleiding van die 'excursie'

[ Voor 3% gewijzigd door Hu9o op 15-03-2004 16:36 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
Hu9o schreef op 15 maart 2004 @ 16:35:
Er is een prijsvraag waar je een gasmasker kan winnen naar aanleiding van die 'excursie'
ja ik heb het gelezen (ben ook lid van de PCgameplay)
maar het zal wel weer een 1 april grap zijn ;)

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Dit is geen 1 april grap. Dan is het wel van een veel lager niveau als van een jaar geleden (Dx8 schakelaar op vid kaart verkeerd, daarom zag het exclusieve screenschot van Doom3 er niet goed uit >:) Geniaal.

Maar goed weer ontopic maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Momenteel 18 pond bij Play!

Pre-orderen maar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hu9o schreef op 15 maart 2004 @ 16:35:
In de pcgp stond er een special in. 1 van de leden van hen is daar naar toe geweest (bunker ergens in Rusland) Moest een behoorlijk armzalig zootje zijn, totdat ze bij de kantoren kwamen :)

Power Unlimited heeft een filmpje (op de PU dvd) over Stalker.
offtopic:
Maar das meer lollig dan informatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Kreeg net deze link toegestuurd: http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/
Een foto verslag over chernobyl. Impressive. Lees ook de tekst.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

JayVee schreef op 29 maart 2004 @ 23:08:
2e keer dat ie hier staat, maar wel aardig :*

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu hopen dat die jongens geen 3de arm erbij krijgen.
Ze krijgen 700x zoveel radiatie wat normaal gezond is voor een persoon :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 09:00
skullsplitter schreef op 30 maart 2004 @ 01:58:
[...]

2e keer dat ie hier staat, maar wel aardig :*
De site is uitgebreid, met meer foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
supertof verhaal, dat over chernobyl, ideale situatie voor een game, het heeft echt iets engs mysterieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
JayVee schreef op 29 maart 2004 @ 23:08:
wow wat een reportage zeg
de sfeer ook herken ik direct in de screenshots.
maar echt raar om op zo'n plek te komen waar gewoon niemand is dat je gewoon een flat in kan lopen die helemaal verlaten is.
echt heel bijzonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 22:38

Maxow

Hidden Sound System

En er is weer een nieuw, lekkermakend filmpje :) . Nou kan ik echt niet meer wachten tot hij uitkomt :D

Download het filmpje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Maxow schreef op 05 april 2004 @ 17:01:
En er is weer een nieuw, lekkermakend filmpje :) . Nou kan ik echt niet meer wachten tot hij uitkomt :D

Download het filmpje hier
zeer goed filmpje
weer eens wat anders als de andere filmpjes
dit zijn volgens mij beelden uit de echte campaign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ziet er idd weer erg strak uit!!! Laat september (volgens Gamespot) maar komen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 23:37
erg mooi filmpje ja :D die stem van dat character leek heeft wel wat weg van de stem van arnold schwarzenegger :D De raid op dat kamp door die beesten was trouwens erg mooi in beeld gebracht :)

[ Voor 27% gewijzigd door Schuey op 06-04-2004 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
yup, alleen de previews zijn opzich wel positief maar ook erg voorzichtig...

Ze beweren de beste ai tot nu te hebben, maar het werkt nog voor geen meter, je kan er bijna niets mee... Als ik dat hoor heb ik weinig hoop dat het spel al uitkomt in september...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

DarkShadow schreef op 06 april 2004 @ 10:13:
Ze beweren de beste ai tot nu te hebben, maar het werkt nog voor geen meter, je kan er bijna niets mee...
waar blijkt dat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm, loopt wel vrij rottig in dat filmpje niet? :| Ligt volgens mij echt niet aan het relatief lage aantal fps van t filmpje. En je neemt wel aan dat ze zo'n filmpje opnemen met de snelste videokaart enzo... Hoop dat het dus nog FLINK geoptimaliseerd wordt ofzo :P
Ziet er wel koel uit, though :D
Vind alleen de poppetjes een beetje eigenaardig bewegen en die monsters niet zo mooi, maarja :P Verder leken de physics me een beetje eigenaardig? Wapens die inene ver wegvliegen, balken die heel snel vallen... Maarja, de sfeer lijkt me ieg ok en das al heel wat :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
Er wordt altijd zoveel gezegt / beweert/d. Dat geloof ik al niet meer. Je kan er hooguit rekening meehouden dat de AI. leuk wordt.
Maar termen zoals : Beste / Slimste enzzz negeer die maar. :Z

* -Skyhawk- heeft dat te vaak gehoord/t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Skyhawk- schreef op 06 april 2004 @ 10:35:
Er wordt altijd zoveel gezegt / beweert/d. Dat geloof ik al niet meer. Je kan er hooguit rekening meehouden dat de AI. leuk wordt.

De AI van een game is vaak toch al slimmer dan die van de gemiddelde menselijke speler online :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

-Skyhawk- schreef op 06 april 2004 @ 10:35:

Ben jij degene die dat woordenboek zoekt? (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Magic666 schreef op 06 april 2004 @ 10:29:
[...]

waar blijkt dat uit?
Uit previews, de ai is gewoon nog niet af, maar doordat het zo complex is, werkt het ook niet erg goed als het half af is...

(haal uit een oneindig complex systeem 1 onderdeel en het geheel werkt niet meer)

Het probleem is, nu is er nog geen goede impressie van de gameplay, de game kan dus zuigen, zeker als hij niet goed afgemaakt wordt...

Grafisch zit het iig al goed, en ik heb goede hoop dat ze een prachtig eindproduct zullen leveren, maar dat is nog niet zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ah ok!

De heren hebben nog effies....... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:10
F*CK, dat ziet er niet slecht uit :D, meer info op: www.stalker-game.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
wat klopt er hier niet aan?
Full Story:

On the afternoon of April 12 in 2006, a massive explosion shattered the Chernobyl area. The Zone, as the area got to be known, was characterized by anomalous energy disturbances, rendering even the most advanced form of protective suits worthless to would be rescue teams. Months passed and nothing could be done.
Juist de datum. Misschien hoort dat bij het verhaal ofzo hoor, maar ze wilden alles to zo realistisch mogelijk doen?

Verder een top spel. Die site, kiddofspeed is echt heel mooi. Ik kan me herinneren dat er ook nog ergens foto's zijn van een andere groep die daar naar toe zijn gegaan.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik heb opgevangen van het verhaal is dat op 12 april 2006 een 2e explosie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

wow, die filmpjes zijn echt imposant! _o_

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de alpha/beta versie al eens gespeeld
ziet er zeker sfeervol uit allemaal, spel draaide goed op
een een R9700 met 4*AA / 8*AF

De models waren nog niet zo mooi , en beetje vage wapens
wel cool trouwens was dat er een vette mini gun in zat met 800 kogels
erin :D , en veder waggel je een beetje als je loopt (zeker te veel vodka gehad)
en die geweer met zoom.. zoomed heel lekker in :-)
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen en/of problemen m.b.t. de bèta horen _niet_ in dit topic thuis.