jagermeister1 schreef op 07 maart 2004 @ 13:23:
[...]
Niet helemaal mee eens. GFX in Doom en Farcry vind ik toch wat meer cartoonachtig en daardoor niet helemaal te vergelijken met de GFX in Stalker. Ik vind de manier waarop de gebouwen, bomen, andere vegetatie, lucht, straten e.d. worden weergegeven tot de meest realistische graphics ooit behoren. Ik kan dan ook niet wachten tot er een MP game komt met graphics op dit niveau waarbij je zeer realistische gevechten met een man of 32 kunt voeren. Gameplay is natuurlijk het belangrijkst, maar goede GFX dragen zeker bij aan een intense sfeer!
Check deze screens (waren al eerder gepost, maar goed) dan eens. Heb je ooit zo'n realistische weergave van een stad in een game gespot?
[
afbeelding]
[
afbeelding]
[
afbeelding]
wat ik me afvraag:
je ziet op veel screens van die typishce flat wijken, zooitje flats naast elkaar, meer niet.
zou je nou in ELKE flat kunnen? in elke woning kunnen kijken? en is het ook echt de moeite waard om er te gaan kijken... kan je der wapens halen, andere stuff, etc!
ook iets.
Als er ergens straling is, krijg je mutaties, klopt. Maar elk organisme muteerd anders.
Zoals je in half life bijvoorbeeld had, alle beesten waren hetzelfde.
maar Chernobyl is nog niet zo heel lang geleden geloof ik, iig niet meerdere generaties.
dus het lijkt mij dat er HEEEL veel verschillende soorten beesten rond moeten lopen.
eentje met 3 ogen, andere met 1, etc etc.
Als ik beetje naar games kijk dan weet je eigenlijk al dat er maar X (20?) verschillende baddies zijn, alleen dan meerdere op verschillende plekken. want om 500 verschillende baddies in een map te gooien kost nou eenmaal teveel.
100 zou dan mooier zijn natuurlijk, of doe het zoals SoF, mix de kleren enzo door elkaar.
ik vraag me af hoe dat in stalker zou zal gaan (ook in FC, in de HL beta kon je al zien dat alle soorten baddies hetzelfde zijn)
zou voor mij DIK pluspunt zijn als ze dat doen.
maarja, je kan niet alles hebben